مرسدس بنز در نمایشگاه مونیخ G کلاس مدل ۲۰۲۲ را معرفی کرده است. بهروزرسانیهای این خودرو شامل تجهیزات استاندارد بیشتر برای همهٔ نسخهها، پکیجهای جدید برای داخل و خارج و مجموعهٔ جدیدی از لوازم جانبی تحت پکیج «پروفشنال لاین» میشود. این پکیج که قصد دارد نمای خشن و آفرودی G کلاس را تقویت کند، شامل گارد چراغهای جلو، گِلپخشکنهای جلو و عقب و لاستیکهای گوشتی با رینگهای ۱۸ اینچی پنج پره میشود. اگر این هم کافی نباشد، میتوان پکیج «پروفشنال اکستریور لاین کاستوم» را سفارش داد که نگهدارندهٔ زاپاس پروفشنال و باربند پروفشنال برای برپایی چادر سقفی را به همراه دارد. هردوی این قطعات در خودروی موجود در تصاویر دیده میشوند.
مرسدس اما علاوه بر پکیج پروفشنال لاین، پکیجهای دیگری را هم برای G کلاس ارائه کرده تا شخصیسازی آنرا برای خریداران آسانتر کند. برای بیرون خودرو این پکیجها شامل Exclusive Line و AMG Line میشود درحالیکه برای داخل پکیجهای Standard Line، Exclusive Line و Superior Lines قابل سفارش خواهد بود. علاوه بر این، حالا امکان سفارش آپشنهای بیشتری هم وجود خواهد داشت که شامل شیشههای دودی عقب، نورپردازی داخلی با ۶۴ رنگ مختلف و رنگهای متنوعتری برای بدنه میشود. همچنین همانطور که در ابتدا گفته شد، همهٔ نسخههای G کلاس مدل ۲۰۲۲ بهصورت استاندارد تجهیزات بیشتری خواهند داشت.
GT
۱۶ شهریور ۱۴۰۰قربون قد و بالاش 😍
Reza Waffen SS
۱۶ شهریور ۱۴۰۰فداش شم الهی
Zarin
۱۰ مرداد ۱۴۰۲خدا بیامرزه پادشاه فقید رو روحش شاد
AMG GT R
۱۶ شهریور ۱۴۰۰قدو بالای تو رعنا رو بنازم
Porsche
۱۷ شهریور ۱۴۰۰😂😂😂😂عالی بود
بنده خدا G کلاس انقدر قربون صدقش نرفته بودن 😂😂😂
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۱۶ شهریور ۱۴۰۰قشنگ شده یه جور آفرودی ترش کردن و تجهیزاتی بهش اضافه شده که خیلی بدرد بیراهه نوردی میخوره👌
Mad.z.Max
۱۸ شهریور ۱۴۰۰آره عالیه، ولی فکر کنم مساله اصلی اینه که یه جی واگن ممکنه هیچوقت رنگ جاده خاکی هم به چشم نبینه، چه برسه به آفرود..
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۱۸ شهریور ۱۴۰۰آره مگه نهایتش دست یه رسانه یا مجله برای تست بدن که بره یه آفرود خیلی نرم وگرنه ماشین گرونیه و قطعات یدکیش هم گرونتر….
zeg
۱۶ شهریور ۱۴۰۰به درد بابابزرگا میخوره
محمدرضا
۱۶ شهریور ۱۴۰۰تنها شخصی توی سایت هستی که اینقدر اطلاعات خودروییت ضعیفه
امیر
۱۶ شهریور ۱۴۰۰من عاشق جی واگن هستم چون عالیه در بیراهه نوردی و بی همتاست عالیه از قبل بهتر شده وبهبود ها و ارتقاهایی روبه خودش دیده
Nima
۱۶ شهریور ۱۴۰۰هیچ جا من ندیدم با اینا آفرود سنگین برن
نه جى کلاس و نه هامر و نه فورد رپتور و نه حتى لندروور
بیشترین آفرودر هایى که دیدم واقعا رو ماشین کار میکنن و بعدم کار میکشن .
رانگلر هست و خانواده پاترول و تویوتا ها بخصوص هایلوکس و تاکوما و از همه بیشتر ۴ رانر.
بقیه واسه دکور هستن و کلاس .
این ۴-۵ تا ماشین توى آفرود من دیدم کارایى باشون میکنن که گریت میگیره.
شیباى عجیب ، ۲-۳ دقیقه روى کاتاف موندن ، تا سقف زیر آب رفتن و شکنجه هاى موآب و امثال اینا.
( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪
۱۶ شهریور ۱۴۰۰چون شما ندیدی دلیل نمیشه که نرن ،درسته با جی واگن زیاد نمیرن ولی رپتور و لندروور های کلاسیک واقعا جزو گزینه برجسته برای آفرودن
( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪
۱۶ شهریور ۱۴۰۰هامر هم همینطور
Nima
۱۶ شهریور ۱۴۰۰عزیز من منظورم دیفندر جدید هست
و درباره رپتور شما یه فیلم از آفرود سنگین به من نشون بدى ممنون میشم.
هامر هم با H1 آفرود سنگین میرن.
محمدرضا
۱۶ شهریور ۱۴۰۰توی خاور میانه فقط نصف آفرودر ها لند کروز هستن.
( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪
۱۶ شهریور ۱۴۰۰خودت داری میگی خاورمیانه
Iman99
۱۶ شهریور ۱۴۰۰Nima جی کلاس نسخه هیولای آفرودر 4×4² squared با بیش از ۳ تن وزن رو قبلا ساخته اگه معنای آفرودر رو میخوای بدونی برو اون رو ببین تا اون ماشین هایی که گفتی رو فراموش کنی با اون مدل از شیب های صد در صد هم عبور کردن تو همه پارامتر ها عملکر بالاتری از لندکروز و آفرودر هایی دیگه که گفتی داره جی کلاس نسخه های مختلفی داره که باهاش همه کاری میکنن یکی دیگش جی کلاس پیکاپه که تو جهان ارتش های کشور های زیادی از اون استفاده میکنن نه اینکه فقط واسهه خاور میانه باشه نسخه های آتشنشانی و جنگلبانی و امداد و نجات و … هم از جی کلاس هست کهه همه فن حریفش میکنه.
هامر رو هم ویدئوهاش تو یوتیوب هست که یکیش هم معروف تره اون رو در مقابل همه شاسی بلند های معروف از جمله لنکروز قرار دادن هامر از اول تا آخرش تمام موانع رو که رد کرد ولی بقیه شاسی بلند های دیگه تو اون موانع همه گیر کردن تازه هامر ماشینای دیگه رو هم که گیر کرده بودن رو بکسل می کرد هامر هم با بیش از ۳ تن وزن یه چیز سطح بالاتری از شاسی بلند های کوچیکتریه که گفتی و کلا آفرود بهتری داره
فورد رپتور هم تا دلت بخواد باهاش آفرود های خشن و پرش های خفن و آفرود های سنگین رفتن بعلاوه اون رم تی آر ایکس که اونم با وزن بیش از ۳ تن آفرودی ترین پیکاپ تراکه کلاس خودشه یه ویدئوی دیگه هم از فورد رپتور هست که اون رو در کنار همه پیکاپ های مطرح بازار از جمله اونهایی که گفتی مقایسه کردن فقط اینو بگم که تو اون جایی که مقایسش کردن بقیه ماشین ها همه با زحمت و کشش کم و تلاش زیاد از اون قسمت ها رد شدن ولی فورد رپتور اومد مثل آب خوردن راحت اون قسمت ها رو رد کرد اونجا مشخص بود که چقدر توانایی بالاتری تو آفرود داره نسبت به ماشین های دیگه و یا نسبت به اپنهای که تو گفتی حالا فکر کن واسه آفرود تیونش کنن که دیگه لندکروز و هیچکدوم از اونهایی که گفتی به پاش نمیرسن
هاموی ارتشی هم که دیگه خدای آفروده با موتور دیزلی ۸ سیلند و بیش از ۳ تن وزن از دیوار راست بالامیره اصل آفرود با موتور دیزلی معنی داره هاموی توانایی هایی داره که از لندکروز و ماشین هایی که گفتی بر نمیاد
بهترین آفرودر ها همین ها بودن که گفتم یعنی مرسدس جی کلاس و هامر و فورد و هاموی اینها بهترین آفرودر هایی هستن که رقیبی در حد خودش نیست و بهترین و بزرگترین هم هستن تو کلاس خودشپن.
اینهایی که گفتم کلاس های های بالاتر و بهتری هم دارن که از ریشه خودشون هستن که فقط همین کلاس های بالاتر از های خودشون هستن که میتونن بهتر از خودشون باشن.
سهند
۱۶ شهریور ۱۴۰۰g کلاس فوق العاده است خیلی ازش خوشم میاد یکی از بهترین شاسی بلند های دنیاست.
Philipp
۱۶ شهریور ۱۴۰۰رنگ خیلی جذابی داره
یکمی هم از اون لوکسی ظاهریش کم شده و عمل محورتر شده که سلیقه ایه
ولی من خوشم اومد منطقی تر شده
محمد
۱۶ شهریور ۱۴۰۰عالی
" Swedish Arrogant Tiger "
۱۷ شهریور ۱۴۰۰جالب شده
Afg
۱۱ دی ۱۴۰۰اصلا مقایسه جی کلاس و هامر با لندکروز درست نیست میشه با قیمت یک جی کلاس ۴تا لندکروز خرید هامرم همینطور.البته اینا به این معنی نیست که لندکروز و فورانر ماشینای بدی باشن