مرسدس-آامگ نسخهٔ جدید GLC43 مدل ۲۰۲۰ را در دو نسخهٔ استاندارد و کوپه معرفی کرده است. GLC43 جدید بر اساس نسخهٔ فیسلیفت شدهٔ GLC ساخته شده که اوایل سال جاری معرفی شد و بنابراین در ظاهر دارای قطعات جدیدی است که آنرا از GLC43 قبلی متمایز کرده است. واضحترین تغییرات ظاهری این کراساوور اسپرت چراغهای جلو و عقب جدید آن هستند که ظاهری متفاوت به خودرو بخشیدهاند.
GLC43 جدید مثل قبل به همان پیشرانهٔ ۳ لیتری V6 توئین توربو مجهز است اما حالا قدرت این موتور به ۳۹۰ اسب بخار رسیده که ۲۳ اسب بخار بیشتر از قبل است اما گشتاور آن تغییری نداشته و مثل قبل ۵۲۰ نیوتن متر است. این نیرو از طریق یک گیربکس نُه سرعتهٔ اتوماتیک و سیستم 4Matic به هر چهارچرخ انتقال پیدا میکند تا خودرو ظرف ۴.۷ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند درحالیکه حداکثر سرعت آن روی ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت محدود شده است.
GLC43 جدید بهصورت استاندارد به سیستم کنترل سواری AMG و سیستم تعلیق بادی با کنترل بدنه مجهز است و سیستم چهارچرخ محرک آن گشتاور را با نسبت ۳۱ به ۶۹ درصد بین محورهای جلو و عقب تقسیم میکند. سیستم کنترل سواری AMG بهمنظور بهبود ایمنی و راحتی، در هر زمان موردنیاز اقدام به تنظیم کمکفنرهای هرکدام از چرخها میکند درحالیکه امکان انتخاب سه حالت مختلف شامل راحت، اسپرت و اسپرت پلاس نیز برای سیستم تعلیق وجود دارد.
GLC43 مدل ۲۰۲۰ در داخل بهصورت استاندارد به صندلیهای اسپرت چرمی با دوخت قرمزرنگ، عناصر آلومینیومی، غربیلک فرمان D شکل و پدالهای تعویض دندهٔ گالوانیزه مجهز است درحالیکه مثل بسیاری از محصولات جدید مرسدس، در اینجا هم جدیدترین نسخه از سیستم اطلاعاتی-سرگرمی MBUX ارائه شده که میتوان از طریق پد لمسی، دکمههای لمسی روی غربیلک فرمان، تشخیص صدا و یا تشخیص حرکت آنرا کنترل کرد. مرسدس هنوز زمان عرضه و قیمت GLC43 مدل ۲۰۲۰ را اعلام نکرده اما انتظار میرود تا اواخر امسال راهی بازار شود.
MAHDI
۲۸ تیر ۱۳۹۸پدال کوروت C8 چندساعته که معرفی شده.طراحی بیرونیش خوبه اما فقط همین. درمدل های پرفومنس طراحی بهتری خواهد داشت.اما طراحی داخلیش خیلی قویه!!! اولین خودروی آمریکایی هستش که کیفیت و طراحی در حدرقباش داره!!!
روی تمام تصاویر نسخه در حال تست با پوشش استتاری یک زمان روی بدنه اش حک شده که فکر کنم زمان دور پیست نوربرینگ هستش که زمان : 7:18.19 رو ثبت کرده در مدل پایه
M
۲۸ تیر ۱۳۹۸شایعاتی مبنی بر شتاب زیر 2.9 کوروت هست طراحیش هم زیبایی انکار ناپذیر داره و در خور رقابت با اروپایی هاست
اگر شتابش همین باشه (تاکید میکنم اگر …) میتونه درگ های جذابی با هوراکان پرفورمانته و 812 داشته باشه(هرچند 812 سوپر جی تی هست ولی پرفورمنس در حد این کلاسه ) ولی همچنان رقیب درگ جدی برای 488 پیستا و 720 نیست!
کوروت قشنگ یک نسل عقبه برای 2020 نسل جدیدی معرفی کرده که نه هیبیرد داره نه برقی!
Amir Machine
۲۸ تیر ۱۳۹۸داداش بذار مطلب کوروت بدبخت بیاد رو سایت یه نگاهی به ویژگیهاش بندازی بعد کوبیدن رو شروع کن!
از ماشین 60 هزار دلاری چه انتظاری داری؟ کجای دنیا این ویژگیها و این شتاب با این قیمت عرضه میشه؟
هر ماشینی هیبریدی نداشته باشه یه نسل عقبه؟! (هرچند که نسخۀ هیبریدی هم در برنامۀ کوروت C8 هست و شایعات به قدرت 1000 اسبی اشاره کردن)
الان نسل جدید پورشه 911 که چند وقت پیش معرفی شد هیبریدی داره؟
ضمناً توقع داری کوروت پایۀ 60 هزار دلاری با 500 اسب قدرت رقیب جدی برای مکلارن و فراری 700 اسبی 300 هزار دلاری باشه؟
وقتی نسخۀ پایۀ کوروت C8 با موتور تنفس طبیعی 500 اسبی شتاب زیر سه ثانیه داره دیگه ببین مدل Z06 چی میشه
M
۲۸ تیر ۱۳۹۸من نمیدونم چرا امریکایی باز بودن در 99 درصد موارد به معنی بی منطق بودن جو گیر بودن و تعصب کشی چهار برابر مدیر عامله کارخونس !
استاد دارم میگم طراحی داره که زیبایش انکار ناپذیره توانایی کورس گذاشتن با هوراکان پرفورمانته رو داره بعد میایی میگی کوروتو کوبیده
دوما شما که مثلا امریکایی بازی نمیدونستی امروز کوروت معرفی میشه ؟
Amir Machine
۲۸ تیر ۱۳۹۸اینکه میگی ماشینی که چند ساعت بیشتر از رونماییش نمیگذره صرفاً بخاطر نداشتن نسخۀ هیبریدی یه نسل عقبه اسمش منطقه؟!
یا مقایسۀ یه ماشین 500 اسبی 60 هزار دلاری با رقبای 700 اسبی 300 هزار دلاری و این نتیجهگیری که رقیب جدی برای اونها نیست منطقیه؟!
ضمناً، با دونستن این که کوروت کی رونمایی میشه و دیدن چهارتا عکس و یه نگاه به قدرت و شتاب نمیشه قضاوت کرد، تو مطلبی که پدال تازه از کوروت گذاشت تکتک ویژگیهاش ذکر شده
حسن
۲۸ تیر ۱۳۹۸اون تاریخ امروز هست، ۱۸ ژولای ۲۰۱۹
احمدرضا
۲۸ تیر ۱۳۹۸به نظرم قبل از فیس لیفت glc قشنگ تر بود
MAHDI
۲۸ تیر ۱۳۹۸بله تقریبا نظرهمه اینطوره. اونم فقط وفقط بخاطر طراحی چراغ های جلو که قبل فیس لیفت زیباتر بود!!!
MAHDI
۲۸ تیر ۱۳۹۸خیلی خوبه که طراحی GLC43 به طراحی GLC63 شبیه شدن واسه افرادی که دوس دارن مدل 63 رو داشته باشن اما هزینه اش رو نمیتونن پرداخت کنن.البته من نمیدونم چقدر باهم اختلاف قیمت دارن.طراحی کابین هم تفاوتی با مدل 63 نداره که خوبه.فقط یه نکته ناامید کننده اون پلاستیک براق مشکی رنگ روی داشبورد هستش که همیشه ازش ایراد میگیرن اما بازهم ازش در یک مدل استفاده کرده.چندروز پیش یه تست دیدم از C43 AMG که وقتی وارد کابین C43 شدن اولین کاری که انجام دادن فشار دادن اون قسمت داشبورد بود که صدای قرچ قروچ ناجوری رو میداد.قبلا هم زیاد مطالعه کردم که از پلاستیک براق اما کم کیفیت روی این داشبورد استفاده شده.در یکی از عکس ها انگار بجای اون پلاستیک از فیبرکربن استفاده شده. البته اگه طرح نباشه اونم.درهرصورت اون قطعه زیبایی داره اما کیفیت نداره پس بهتر بود نظر منتقدین رو گوش میکردن ودیگه ازش استفاده نمیکردن.
((مدل GLC43 واسه کسایی خوبه که ظاهرGLC براشون زیادی عادیه اما پولشون به GLC63 نمیرسه والبته دوست دارن ماشینشون سواری راحتر وشتاب کمتری از GLC63 داشته باشه.این افراد میتونن یه GLC43 رو داشته بتشن))
Alireza
۲۸ تیر ۱۳۹۸یه جوری با خطوط عمودی توی جلو پنجره بنز حال نمیکنم بنز ه و خطوطه افقیش
احسان
۳۰ تیر ۱۳۹۸GLC COUPE خیلی متوازن تر و خوشگل تر از GLE COUPE هست به نظر من