مرسدس پادشاه تجمل جدیدی را در قالب نسل جدید مایباخ S کلاس معرفی کرده است که تصویری فوق لوکس از S کلاس جدید را نشان میدهد. فاصلهٔ محوری مایباخ S کلاس جدید با ۱۸ سانتیمتر افزایش به ۳,۳۹۶ میلیمتر رسیده که نسبت به نسخهٔ استاندارد، فضای جادارتری را برای سرنشینان عقب فراهم میکند. این سدان فوق لوکس همچنین در عقب بهصورت استاندارد به صندلیهای اجرایی دوتایی مجهز است که از ماساژور ساق پا هم برخوردارند. در این صندلیها سرنشینان عقب میتوانند سطح نشیمنگاه، تکیهگاه و زیر پایی را تنظیم کنند.
ویژگی جالب دیگر S کلاس مایباخ قابلیت جلو آوردن کمربند ایمنی است که معمولاً آنرا در خودروهای کابریولت میبینیم. با وجود این ویژگی، بهمحض اینکه دستیار داخلی سیستم MBUX حرکت دست سرنشین برای گرفتن کمربند ایمنی را تشخیص دهد، بهطور خودکار کمربند را جلو میآورد. این دستیار داخلی همچنین دیگر حرکات دست سرنشینان عقب را هم تشخیص میدهد و امکان باز و بسته کردن آفتابگیر و همینطور خاموش و روشن کردن چراغ مطالعه را فراهم میکند.
این سیستم حتی وقتی یکی از سرنشینان عقب دست خود را به سمت قسمتی دراز کند، آنرا تشخیص داده و بهطور خودکار چراغ را روشن میکند تا وی بهتر بتواند ببیند. از سوی دیگر، مایباخ S کلاس جدید به یک سیستم فعال مقابله با سروصدا هم مجهز است که برای حذف سروصدای جاده پیش از رسیدن به گوش سرنشینان، سیگنالهای صوتی ارسال میکند. این سدان فوق لوکس همچنین از سیستم خودران سطح سه هم برخوردار است که به راننده امکان میدهد در مواقعی مثل ترافیک سنگین یا بزرگراههای خاص، دستهای خود را از روی غربیلک فرمان بردارد. البته این سیستم از نیمهٔ دوم سال آینده قانونی خواهد شد.
مایباخ S کلاس در بیرون با جلوپنجره و رینگهای ویژه و همینطور تریم کرومی در سپرها، از نسخهٔ معمولی S کلاس متمایز شده است. علاوه بر این، طرح دورنگ بدنه هم برای این ماشین قابل سفارش است که خط تقسیم رنگها با دست کشیده میشود و کل فرایند تا یک هفته طول میکشد. همچنین برای اولین بار در یک محصول مایباخ، درهای عقب با فشردن یک دکمه بهصورت برقی باز یا بسته میشوند.
مایباخ S کلاس با دو پیشرانهٔ مختلف در مدلهای S580 و S650 به بازار عرضه میشود. مدل اول به پیشرانهٔ ۴ لیتری V8 توئین توربوی آشنای مرسدس مجهز است که ۵۰۳ اسب بخار قدرت دارد و سیستم هیبریدی خفیف ۴۸ ولت هم آنرا همراهی میکند. در سینهٔ مدل S650 اما نیروگاه دوستداشتنی ۶ لیتری V12 توئین توربو با ۶۳۰ اسب بخار قدرت قرار میگیرد که احتمالاً با سامانهٔ چهارچرخ محرک 4Matic همراه خواهد بود. علاوه بر این، در آینده در برخی از بازارها نسخهٔ پلاگینهیبریدی مایباخ S کلاس جدید نیز ارائه خواهد شد که به یک پیشرانهٔ ۳ لیتری شش سیلندر خطی به همراه یک موتور الکتریکی با مجموع قدرت ۵۰۳ اسب بخار مجهز خواهد بود.
این S کلاس فوق لوکس روی سیستم تعلیق بادی مخصوصی قرار گرفته که به حالتی بنام مایباخ مجهز است و سواری حتی نرمتری را نسبت به S کلاس معمولی ارائه میکند. با فعال کردن حالت مایباخ، پدال گاز برای شتاب ملایمتری تنظیم میشود، گیربکس نُه سرعتهٔ اتوماتیک خودرو حرکت را با دندهٔ دو آغاز میکند و تعویض دندهها نرمتر صورت میگیرد. برای این سدان بزرگ سیستم فرمان گیری چرخهای عقب هم قابل سفارش است که چرخهای عقب را تا ۱۰ درجه میچرخاند تا قدرت مانور خودرو بهتر شود.
مرسدس بنز، چین، کره جنوبی، روسیه، ایالاتمتحده و آلمان را بهعنوان بازارهای اصلی مایباخ S کلاس جدید معرفی کرده است. دراینبین، چین یکی از بهترین بازارها برای این خودرو بهحساب میآید و رشد فروش آن در این کشور دورقمی است. فروش نسل جدید مایباخ S کلاس تا قبل از پایان سال جاری آغاز خواهد شد تا این موفقیت ادامه پیدا کند.
محمد
۳۰ آبان ۱۳۹۹چرا حس میکنم از رولز رویس بهتره
یعنی هم آرامش و نرمیه بیشتر مثل پایش دقیق ناهواری های جاده
هم آپشن های رفاهی بیشتر مثل این سیستم کمربند
Reza
۳۰ آبان ۱۳۹۹صد در صد حق با شماست آقا محمد، من که این الماسو با هیچی عوض نمیکنم ???
ممد ژانگولر
۳۰ آبان ۱۳۹۹داداش بیخود بهش زئوس ماشینا نمیگن که
حتما حرفای زیادی داره
این دو رنگبودنش و الخصوص رنگ طلایی قهوه ایش خیلی زیباست ?
600000
۱ آذر ۱۳۹۹داشبورد فقد گاست جدید…
NAVID۰۰۹۸
۳۰ آبان ۱۳۹۹آخه طراحیش همون S کلاسِ با آپشنهای گرون .
تنها تفاوتی که با S داره و میپسندم ، دو رنگ بودنش هست که بسیار جِلوه داره .
نمیشه گفت از رولزرویس بهتره اما نوآوریهای این همیشه دست اول هست و بیرقیب و با رولزرویس و بنتلی در یک ترازو حرکت میکنند اما به نطر من رولزرویس یه هیبت دیگری داره و من به جای خرید مایباخ ، یه S کلاس فول فول میخرم .
ولی خب ما که نه میخریم و نه میتوانیم ثروتمندان را درک کنیم ، کسی که این خودروها را میخره ، یعنی پول براش در اولویت نیست و هدفش خرید یک خودروی لاکچری از هر برندی میخواد باشه باشه .
ADAK
۳ آذر ۱۳۹۹شما بجا خرید اینا یه تویوتا هایلوکس فول فول فول فول بخر اصن :-)
Mercedes-Benz
۴ آذر ۱۴۰۲چجوری sکلاس رو با مایباخ مقایسه میکنی؟ تفاوتش که فقط رنگش نیست. میباخ فقط به اندازه طول sکلاس جای پاداره
مهدی
۳۰ آبان ۱۳۹۹حس نکن آقا محمد چون واقعا بهتره
یانکی
۳۰ آبان ۱۳۹۹راحت میشه قیمت 700000 دلار روش گذاشت.ولی کاش داشبردش انقدر زشت نبود.دمش گرم بنز.این ماشین نیست اثر هنریه.
Mercedes-Benz
۴ آذر ۱۴۰۲بالشت صندلیاش از ماشینا ما ارزششون بیشتره
Mercedes-Benz
۴ آذر ۱۴۰۲میباخ با قیمت خیلی کمتر امکانات و رفاه خیلی بیشتر نسبت به رولزرویس فراهم میکنه تازه قشنگ ترم هست
میلاد
۳۰ آبان ۱۳۹۹اووووووف.چی شده.من که دوسش دارم.
سهند
۳۰ آبان ۱۳۹۹بسیار زیبا شده و بهترین سدان فوق لوکس جهان است
رضا
۳۰ آبان ۱۳۹۹The best or nothing???????
ارشیاsvj
۳۰ آبان ۱۳۹۹بنتلی رو بهش ترجیح میدم.
هم سریعتره.
هم خوشگل تر.
و اتاقش هم دکمه داره نه تبلت!
MAGG
۳۰ آبان ۱۳۹۹اگه منظورت فلایینگ اسپارت هست که اون سدان لوکس و پرفورمنس هست و من هم خیلی دوستش دارم ولی مایباخ ، فانتوم و مولسان ( خدا بیامرز ) کاخ متحرک هستند یعنی فوق لوکس پس اصلا فلایینگ اسپار و مایباخ را با هم مقایسه نکن
و اگه منظورت مولسان هست که اون نه خوشگل تره و نه به گرد مرسدس می رسه
[—{^AMIN_MC20^}—]
۳۰ آبان ۱۳۹۹قسمت آخرش رو موافقم ، به نظرم تنها ایرادی که این ماشین داره طراحی کنسول وسطه وگرنه هییییییچ ایراد دیکه ای نمیشه ازش گرفت
Reza
۳۰ آبان ۱۳۹۹بتنلی اگه عرضه داشت مولسان رو به باد نمیداد مقابل رولزرویس
MAGG
۳۰ آبان ۱۳۹۹بعضی ها فکر میکنند الهه زیبایی فراریه در حالی که الهه زیبایی واقعی اینه ??
تصویر اول بهترین ترکیب رنگه و من عاشق رینگ هاش شدم ?
Saeed
۳۰ آبان ۱۳۹۹رو چه حسابی فراری که سوپر اسپرت میسازه رو با میباخ که سدان فول سایز لوکسه مقایسه میکنی؟
دوتاشون دنیای جدایی دارن حتی از لحاظ طراحی ظاهری هم کاملا این مقایسه اشتباهه
طراحی میباخ رو باید با رولزرویس و بنتلی که رقیباش هستن مقایسه کنی که از نظر خودم این میباخ همه چیزش عالیه به جز نمای عقب که واقعا بد دراومده و انتخابم با احترام به مرسدس بنز فنا،فانتوم هستش
JDM
۳۰ آبان ۱۳۹۹من خودم بین اروپاییا مرسدس از همه بیشتر دوست دارم
ولی متاسفانه این اونقدر ام الهه زیبایی نیس چون نسبت به نسل قبل اکستریور و اینتریور پسرفت داشته اما به جز این دو مورد بقیه اش فوق العاده بوده
زیزیگولو
۳۰ آبان ۱۳۹۹زیباست
Hadi
۳۰ آبان ۱۳۹۹بهتر از قبل شده…
از بدنه دو رنگ خوشم نمیاد…
همون تک رنگ بهتره
به قول جرمی کلارکسون این مرسدس مثل یک سیتروئن نرمه ?
زیزیگولو
۱ آذر ۱۳۹۹دو رنگم زیباییای خودشو داره
MAGG
۳۰ آبان ۱۳۹۹به جز فرمونش بقیه اش عالیه
با اینکه طرف دار دو آتیشه بنز هستم اما باید اعتراف کنم فانتوم از مایباخ برتره متاسفانه
مهدی
۳۰ آبان ۱۳۹۹از بعضی از مایباخ ها اره ولی از بعضیاشون نه
MjM
۳۰ آبان ۱۳۹۹مثل اس کلاس، غیر از داشبورد و تبلت هاش بقیش حرفی برای گفتن نمیذاره
Cadillac
۳۰ آبان ۱۳۹۹حرف نداره
Ahmadreza
۳۰ آبان ۱۳۹۹ماشین معرکه ای هست
اما گذاشتن یه تبلت پشت فرمون اصلا باحال نیست
بنتلی و مخصوصا رولزرویس خیلی بیشتر دوس دارم
مهدی
۳۰ آبان ۱۳۹۹منم اون یه تیکه پشت فرمونو دوست ندارم ولی من این ماشینو به بنتلیو رولزرویس ترجیح میدم
AMG_73///AFFALTERBACH_JUST_C350///
۳۰ آبان ۱۳۹۹عجب چیزی شده
به معنای واقعی لوکس……
[—{^AMIN_MC20^}—]
۳۰ آبان ۱۳۹۹به نظر من بنز تو لوکس بودن از رولزویس و بنتلی بهتره فقط قیمتش کمتره ولی تا هرچی به ذهنشون رسیده ریختن تو ماشین
درکل همه چیز عالیه ولی اگه من قرار باشه این ماشین رو بخرم میگم این تبلت مسخره رو برداره کنسول نسل قبل رو بزاره وسطش
راستی مازراتی کواتروپورته با این مقایسه میشه؟از نظر اپشن کمتره ولی قیمتش نزدیک نسخه معمولی s هست
مهدی
۳۰ آبان ۱۳۹۹کنسول وسطتش خیلی بد نیست فقط اون یه تیکه پشت فرمون بده کلا بنز یه طراحی انتخاب میکنه بعد اونو روی همه ی ماشیناش پیاده میکنه منظورم طراحی داخل توی بنز های قبلی همشون صفحه نمایشو سرعت سنج به هم وصل بودن حالا بنز اومده تو این طراحی بنز ای کیو اس و اس کلاس 2020 الان این طراحیو دارن تا چند سال این طراحی باقی میمونه بعد دوباره میرن تویه طراحیه جدید
[—{^AMIN_MC20^}—]
۳۰ آبان ۱۳۹۹تبلت اون وسطش واقعا رو مخه خیلی یوقوره
OMID
۳۰ آبان ۱۳۹۹اره رقباش سری هفت و اس کلاس و ائودی ای هشت هستن
علی
۱۷ بهمن ۱۳۹۹قسمت اول حرفات درست وعالیه.
محمد
۳۰ آبان ۱۳۹۹از اس کلاس بیشتر دوسش دارم اون جلو پنجره ای که گذاشتن بیشتر به ماشین میاد تا اونی که تو اس کلاس گذاشتن.بقیه چیزاش هم که مثل قبل خوبن
Ho3in
۳۰ آبان ۱۳۹۹من بنتلی رو خیلی دوست دارم
واقعا بنتلی یه چیز دیگه س و همچنین قیافه ش از نزدیک یه دنیا دیگه س،اشرافی بودن ،خاص بودن از روش میباره البخصوص کنسول و صندلی هاش و چراغاش?
ولی مرسدس هم خاصه این نسخه که مایباخ هم هست و دورنگ ? لاکچری بودن رو داد میزنه
دیگه میاد سر علاقه و بودجه که شخص انتخاب میکنه
sina
۳۰ آبان ۱۳۹۹تا حالا خبرها و مقاله های زیادی از ماشین های لوکس گذاشته شده ولی نمیدونم چرا هیچ کدوم رو به اندازه این بنز میباخ شیفته ش نشدم
بنظرم بنز حد اعلای لوکس بودنه و باقی شرکتها مثل بنتلی یا رولزرویس حد افراطی یه لوکس بودن
بنز لوکس بودنهاش منطقیه و لذت بخش و قابل دیدنه اما رولزرویس علارغم اینکه معرکه ست و جای حرفی نداره اما واسه چیزهایی مثل //استفاده از فلان چوب که فقط توی فلان جا رشد میکنه و به دست آدم معروفی که اثرات هنری میسازه تراش خورده// یا چرم12 مدل حیوون مختلف و…/واسه این چیزها گرون شده
واقعا بنز حد اعلا و سنگ محک لوکس بودنه
بهنام
۳۰ آبان ۱۳۹۹عالی. ترکیب رنگ کرم قهوه ای خیلی بهش میاد واقعا شیکه و اشرافی و رسمی. رینگ هاش هم زیباست. فقط چراغ جلو اصلا وصله ی ناجوره انگار، کاش زودتر یه فیس لیفت بدن چراغ جلو رو اصلاح کنن. این جلوپنجره از اس کلاس به مراتب زیباتر و برازنده تره. حتی در کمال تعجب چراغ عقبش هم زیبا شده تو این مدل جل الخالق. با تبلت و فرمونش هم کاری ندارم چون خودم پشت قراره بشینم و سعی می کنم یه راننده که ازش خوشش میاد استخدام کنم ?
(Saeed(peugeot
۳۰ آبان ۱۳۹۹خدای متن …… چقدر خارق العاده هست این ماشین ….
Elmiraj
۳۰ آبان ۱۳۹۹این طراحی داشبورد با این تبلت هایی که انگار آدم خودش گذاشته اونجا اصلا در حد یه مایباخ و کلا یک سدان فوق لوکس نیست….
به نظر من مرسدس میبایست برای مایباخ داشبورد را بازطراحی میکرد و یک شخصیت مستقل بهش میداد .
مهدی
۳۰ آبان ۱۳۹۹عالی شده ترکیبی از اس کلاس 2020 و GLS 600 خیلی لوکسه
...
۳۰ آبان ۱۳۹۹بنز توی تکنولوژی خیلی باهوشه اما رولزرویس فقط بفکر لوکس بودنه در کل چیزی نمیشه گفت بجز تحسین به همشون…
سامورایی از قله فوجی
۳۰ آبان ۱۳۹۹عالیه
محمد
۳۰ آبان ۱۳۹۹وقتی رندرهای اس کلاس جدید منتشر میشد،،،، آماج حمله های کابرا قرار گرفت
بعد معرفی رسمی،،،،، نرمشهای قهرمانانه شروع شد
کامنتی گذاشتم و عرض کردم با معرفی مدل مایباخ،،،، اوضاع از نرمش به گردش قهرمانانه تغییر حالت خواهد داد
و الان کامنتا……. ?
مهرداد كمال
۳۰ آبان ۱۳۹۹به بنتلی و رولزرویس ترجیح میدمش خیلی خاصه
حسن
۳۰ آبان ۱۳۹۹لکسوس ازاین خیلی بهتره وزیباتره انتخاب دومم اینه افتخارالمانه هست
ح ع
۳۰ آبان ۱۳۹۹نسل قبل زیباتر بود.هم از داخل و هم از بیرون..نسل قبل بی نقص بود و من همون موقع معرفیش به این فک میکردم که دیگه نسل بعدش رو میخواد چجوری بهتر ازین دربیاره..صد البته که نتونسته..نمای جلوی این اصلا در حد نسل قبلی نیست..نمای عقب این نسل که اصلا فاجعه هست..این طرح تو cls خیلی نقد منفی گرفت.عجیبه که تو اس کلاس هم از همون سبک استفاده شده..برای اولین بار ب ام و و آئودی محصولات زیباتری از اس کلاس تو بازار دارن.تنها برگ برنده اس کلاس تکنولوژی ها و قابلیت های فنیش هست..
حسین
۱ آذر ۱۳۹۹از چراغ عقبش خوشم اومد
MAGG
۱ آذر ۱۳۹۹درود بر پدر خودروسازی جهان ❤
RezaRs
۱ آذر ۱۳۹۹600000 عزیز گوست تلفظ درسته دایی تو لانگ من هم بزن تو آکسفوردم بزن
" Swedish Arrogant Tiger "
۱ آذر ۱۳۹۹اگه زیبایی و شکوه نسل قبل رو با این مقایسه نکنیم واقعا زیباست به خصوص نسخه دو رنگ تو تصویر اول، ولی تنها چیزی که هنوز برام قابل هضم نیست داشبورد هست نمیدونم چرا اصلا نمیشه باهاش کنار اومد :(