منصوری، این کمپانی خوشنام در عرصهی تیونینگ،برنامهی سفارشی سازی کامل خود برای مرسدس بنز G63 AMG 6×۶ را اعلام کرد. اطلاعات منتشر شده در این برنامه محدود است اما منصوری باز هم یکی از کیتهای خیرهکنندهی خود را (یا یکی از کیتهای “به من نگاه کن ” look at me خود را) برای این کار تدارک دیده است. در نگاه اول، چراغهای جلو و جلوپنجرهی این خودرو بهروزرسانی شدهاند همچنین چندین قطعهی فیبرکربنی در طرفین خودرو به چشم میخورند.
بزرگترین تغییر در زیر درپوش این خودرو رخ داده است، جایی که منصوری سنگ تمام گذاشته و موتور استاندارد V8 و ۵.۵ لیتری این خودرو را به صورت کامل ارتقا داده و موتور این خودرو پذیرای “قطعات مسابقهای خالص” بوده است. منصوری قطعات جدیدی از جمله سرسیلندرها و میللنگ و سیستم اگزوز را بکار برده است. به لطف چنین تیونینگی، خروجی موتور هشت سیلندر G63 AMG 6×۶ به ترتیب از ۵۵۴ اسب بخار و ۷۵۸ نیوتون متر به ۸۴۰ اسب بخار و ۱۰۰۰ نیوتون متر ارتقا پیدا کرده است. اگر چه هنوز عکسهایی از نمای داخلی این خودرو منتشر نشده است اما منصوری عناصر فیبرکربنی بسیاری را به همراه چندین نوع چرم از جمله آلکانترا و… به شما پیشنهاد میدهد. شما تصویر کابین مدل ۴×۴ G63 منصوری را در ذیل مشاهده می کنید که به احتمال زیاد با کابین همین مدل یکی خواهد بود.۸۰ خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
sj
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳با این بری ییلاق
PEUGEOT
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳داخلش قشنگ شده
گشتاور و قدرت موتورشم عالی شده
هرجا بخوای با این بری بهت نه نمیگه
شاهین بابت مطلب ممنون
Dani
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳آدمو یاد نیسان میندازه . . . اصن اشک تو چشام جمع شده
Metalhead
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳گارد جلو نداره ، قیافه نداره ، قیمتش بالاست ، تولیدش کمه ، نمیگم بده ولی با قیمتی کمتر ، انتخابی بهتر میشه داشت
امین
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳محمد جون مقایسه این با شاسی بلند های دیگه کار اشتباهیه. این جی کلاس یه چیزه عجیبیه که با هیچی نمیشه مقایسش کرد.
و مطمئنا کسی که میخواد بره افرود سواری نمیره دنبال همچین ماشینی.اینو بیشتر برای کلاسش ساختن وگرنه باوجود عملکردی که داره اصلا کاربردی نیست.
Metalhead
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳امین جون آخه واسچی آدم باید پولش رو دور بریزه ؟؟؟؟؟
امین
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳کسایی که این ماشین رو میخرن اونقدر پول دارن که دیگه این واسشون هیچه. فقط میره گوشه پارکینگشون خاک میخوره.
چندتا ویدءو از اف جی کروز گذاشتم حتما وقتی تایید شد ببینشون. خیلی خفنن.
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳درود .
محمد جان چرا دور ؟؟؟؟
اگر خاص نبود که اینهمه مشتری نداشت .
محمد داداشم منصفانه قضاوت کن . قبول دارم گرونه . اما
گرونیش بی علت نیست . حتی نسخه ی معمولیش .
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳درود . افرین امین مقایسه این 6 چرخ کار ناعادلانه ایی است .
این یک نسخه ی خاص است .
شمایی هم که میگی کاربردی نیست ، برو ویدئو هاشو ببین .
این ماشین خیلی خاصه .
امین
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳میلاد شاید منظورمو اشتباه رسوندم. البته حرف هم اشتباه بود. وگرنه میدونم این چیه. بدرد قاچاقچی ها میخوره.
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳درود .
باید عاشقش باشی تا بفهمی چه جونوریه .
قیافش مهم نیست . کاراییش مهمه .
بعدشم اینو اصلا نمیشه با هیچ شاسی بلند ژاپنی و امریکایی و … مقایسه
کرد . مگر اینکه مثل خودش 6 چرخ باشه . چون مقایسه عادلانه نیست .
هرکسی هم توان خریدش رو نداره .
نبایدم زیاد تولید بشه . چون نسخه ی خاصه .
برو سرچ کن ببین ارتش استرلیا چنتا ازین ماشین خریده .
بعدشم الان شما لندکروز میخری ، فابریک گارد داره ؟؟؟
نه ، نداره . این هم همینطوره . شما بر اساس جایی که میخوای بری ،
تجهیزش میکنی .
امین
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳میلاد شاید منظورمو اشتباه رسوندم. البته حرف هم اشتباه بود. وگرنه میدونم این چیه
سام*
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳منصوری هم ارم سه پر بنز دراورده و ارمM خودشو زده.
رضا
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳مگه اینکه…خل باشی اینو بخری یا خرخرپول!
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳درود .
اول از همه یا باید کلکسینر باشی . یا خر پول . یا عاشق مثل من
که دو زارم ته جیبش نیست .
رضا
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳داش میلاد با پول این میتونی یه کلکسیون از ماشینای معمولی جمع کنی!
رضا
۴ شهریور ۱۳۹۳پدر عاشقی بسوزه…هییی !!
پویان
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳چه خبره این همه قدرت؟
مگه با این مسابقه می خوان بدن؟
بعدشم اسپرت که نیست همش فیبر کربن گذاشته
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳درود . ژاپنیهاش بیان جلو .
بیایید که غول دنیا اینجاست . شاهین داداش هماهنگ کن . امروز گیرم . نیستم .
حالا خوبه شمارمو داری .
شاهین
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳شرمنده داداش،از این به بعد روی چشمم.
این مطلب رو به عشق شما نوشتم داداش.ارادتمندم.
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳درد .
شاهین داداششما به همه لطف داری .
امیدوارم بتونم قدر زحمات شمارو بدونم .
Metalhead
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ژاپنیا بیان جلو
آخه آلمانیا رو چه به آفرود؟؟؟؟
Toyota 4Runner ، شاید قیافه نداشته باشه ولی بدون شک یکی از بهترین هاست ، یه تحقیق راجع بهش بکن ، باهاش هر جا که بخوای میتونی بری ، Body On Frame چیزی ازش ؟؟؟؟؟؟؟
میدونی با FJ Cruiser میشه از دیوار راست بالا رفت؟؟؟؟؟؟؟؟ تو آپارات یه سرچی بزن و ببین
سلطان لندکروز ، سیستم کراول کنترل ، کنترل اتوماتیک سرازیری و سربالایی ، لندکروز انقدر کارش درست هست که عربهای تیلیاردر بجای استفاده از G کلاس ، ازش استفاده میکنند
پاترول رو در حال آفرود دیدی میلاد؟؟؟؟؟؟؟
فرچونر چی؟؟؟؟؟ اصلا ماشین واسه کوه ساخته شده
پرادوی بزرگ رو ندیدی چجوری صخره نوردی میکنه؟؟؟؟ تو آپارات یه سرچی بزن
لکسوس GX460 و LX570 رو در حال آفرود دیدی؟؟؟؟؟؟؟ کراول کنترل از پس همچی بر میاد
G کلاس که بهش میگی خدای آفرود ، گارد جلو حتی نداره :D
وقتی یه گارد نداره اسب بخارش بخوره تو سرش ، آلمانیارو چه به آفرود؟؟؟؟؟
تو آفرود پرچم ژاپن همیشه بالا بوده و هست
امیرحسین,فقط المان,فقط پورشه
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳عزیزم این ماشین کلا خودرو سازی ژاپنو می خوره
مگه می خواید برید جنگ که گارد داشته باشه؟؟؟؟
بعد فک کنم تو اپشناش بود.
هیچ کشوریرو با المان مقایسه نکنید المان گرد و خاک چرخ ماشیناش می ارزه به کل خودرو سازیای دیگه دیگه.
Metalhead
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳هههه ببینید توروخدا هنوز نمیدونند واسه ی آفرود اگه ماشین گارد جلو نداشته باشه ، وقتی به تخته سنگ برخورد کنه از روبرو ، به فنا میره
اسم خودشون هم میزارن ماشین باز ، آلمان رو چه به آفرود
امین
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳عزیزه من گارد یکی از مهمترین قسمت های هر شاسی بلندیه. اصلا افرود بدون گارد معنی نمیده.
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳درود .
ژاپنی ها تو افرود ، استادن . اما
رنجروور و جی کلاس ازشون کمتر نیستند .
بعدشم بنز دوتا محصول داره که دنیا به خودش ندیده .
مرسدس بنز زتروس .
مرسدس بنز یونیماگ .
امین
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳محمد جون دمت گرم. خوشم اومد
ژاپن همیشه پرچم دار افرود بوده.
FJ کروز ماشینی که فقط و فقط برای افرود ساخته شده. به قول یکی از مجله های ماشین : اونایی که این ماشینو برای شهر میخرن بهش ظلم میکنن. خوب این یعنی چی ؟ یعنی ته افروده .
این ویدئو هارو ببینید ( البته اگه فیلت ر شکن دارید )
http://www.youtube.com/watch?v=mKDeSZHxbU0
با وجودی اینکه این fj کروز داره طبیعی یعنی بدون استفاده از امکانات افرود سواری میکنه ولی هیچ کمبودی دیده نمیشه.
اصلا عاشقش شدم وقتی این رو دیدم
بخصوص موقعی که با سرعت خرد به اون تکه برف یخ زده.
http://www.youtube.com/watch?v=FNaQ79K9_xY
این ویدئو رو هم ببینید. کدوم ماشینه که میتونه براحی از همچین مسیری بیاد بالا ؟ (وسط های ویدئو) حتی تویوتا پرادو هم فقط باید لاستیک مخصوص داشته باشی و کرال کنترل Crawl Control تا بتونه از همچین مسیری بیاد بالا
http://www.youtube.com/watch?v=zDcsR1o5WoM
این رو هم ببینید. اگه دقت کرده باشید میبینین که همشون طبیعی دارن از پس همچین افرود سختی بر میان.
تویوتا فورچونر : اس یو وی که بر روی شاسی هایلوکس ساخته شده. ارتفاع این ماشین از سطح بیش از حد بالاست و اونم بخاطر اینه که تویوتا, فورچونر رو فقط برای افرود ساخته.برای اونایی که میخوان با یه قیمت مناسب هم از افرود خوبی لذت ببرن و هم از راحتی و جاداری.
http://www.youtube.com/watch?v=-pAOakl0-EE
هیچ ماشینی نمیتونه توی همچین شرایطی دوام بیاره.
وقتی که دما بالای 50 درجه هست تویوتا لندکروز V8 VX براحتی از پس شن و ماسه های داغ برمیاد.با وجود اینکه کولر رو زده افرود سواری میکنه شن و ماسه وارد موتور میشه ولی از فاصله 2 متری صدای موتورش نمیاد. از شیب 30 تا 40 درجه به صورت افقی توی شن و ماسه رد میشه بدون اینکه لاستیکاش 1 سانت از زمین بلند شه. به این میگن ماشین. به این میگن سلطان افرود.
تویوتا هایلوکس که بعد 10 سال هنوز مثل روز اولش کار میکنه! مسیر شلی گلی سنگی ماسه ای . هیچی جلودارش نیست. اونم با چه موتوری ؟ با یه موتور 148 اسب بخاری دیزل.
تویوتا پرادو که وقتی کرال کنترل روشن باشه دیگه براش معنی نمیده کجا باشی فقط مسیر رو بهش بده. با 2 تن وزن و 500 کیلو وزن اضافه توی شتاب کم نمیاره .چون گشتاورش بالاست.
تویوتا اف جی کروز خوراک افرود. من عاشقه اف جی کروزم. هیچ ماشین افرودی به پای اف جی کروز نمیرسه. دمت گرم تویوتا
اصلا وقتی اسم تویوتا میاد یاده ارامش راحتی کیفیت میوفتم.
ببخشید که زیادی حرف زدم و ممنون از اینکه نظرمو خوندید.
Metalhead
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳میلاد کم میاری بحث رو چرا عوض میکنی ؟؟؟؟
عربها های تیلیاردر که تا خرخره تو نفتند و پول واسشون عین دستمال توالت میمونه فکر کردی هزینه ی G واسشون زیاده؟؟؟؟؟ نه خب معلومه نه ، ولی چرا برای برنامه های سافاری از لندکروز استفاده میکنند؟؟؟؟؟؟؟؟ ارتش اسرائیل با اون شکوه و قدرتش از پرادو های سفارشی داره استفاده میکنه . عراق و عربستان و کشور های آفریقایی و عرب ، توی ارتش هاشون از هایلوکس و لندکروز استفاده میکنند ، خرید G کلاس عمرا اگه بهشون فشار مالی بیاره ولی نمیرن سراغش چون تویوتا الآن چند ساله داره شاسی بلند واسه آفرود میسازه ولی بنز چند ساله زده تو کار آفرود؟؟؟؟؟؟؟؟؟
هدف ساختن G کلاس فقط واسه آفرود بوده مگه نه؟؟؟؟؟؟؟ لندکروز های آنرود واسه شهر ساخته شدند و واسه همینه که گارد ندارند ، ولی تمام مدل های آفرودش گارد جلو دارند ، در ضمن چرا بحث رو عوض میکنی؟؟؟؟؟ خدایی واسه چی بنز که میگی پرچمش بالاست واسه ماشین به این قیمت یه گارد نزاشته؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چون آماتوره هنوز واسه ساخت ماشین آفرود
اسب بخارش هم دیگه بیش از حد بردن بالا ، اصلا به چه درد میخوره 550 اسب بخار قدرتش؟؟؟؟؟ مگه میخوای باهاش درگ برگذار کنی؟؟؟؟؟؟؟؟
وقتی هایلوکس با یه موتور 2.7 لیتری 180 اسب بخاری از پس هر مسیری که بگی بر میاد پس چه لزومی داره یه موتور 12 سیلندر 550 اسبی بزاری رو ماشین؟؟؟؟؟ فقط واسه پز دادن و بالا بردن قیمت بدرد میخوره
نمیگیم G کلاس بده ، ولی حالا حالا ها مونده تا به شاسی بلند های ژاپنی برسه
Metalhead
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳آقا امین عجب ویدیو هایی بود ، دمت گرم
امین
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳مخلصم محمد جون. اگه تونستم بازم میذارم.
امین
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳من نمیدونم چرا به من و محمد منفی میدین؟ وقتی میگیم گارد یکی از مهمترین قسمت های افرود سواریه و اگه نباشه ضرر زیادی به ماشین میزنه منفی داره؟
یکی از میزیت های دیگه گارد اینه که سریع و راحت به جلو ماشین وینچ ببندی یا اگه یه جا چپیدی سیم بگسل رو به گارد جلو وصل کنی و از طریق ماشین جلویی دربیای.
تمام مدل های پایه لندکروز روی سپر جلوشون یه چیزه مخصوصی دارن که فقط برای بگسل کردن و وینچ وصل کردن هست. روی لندکروز های افرود و VX هم وسط سپرشون یه گارد متوسطی هست که رو روش نوشته شده لندکروز.
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳درود .
محمد حرفتو قبول ندارم . ولی بعدا ها جوابتو میدم .
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳درود .
محمد یادته به من میگفتی متعصب ؟؟؟
المان رو چه به افرود ؟؟؟
پسر خوب ، فدای تو بشم ، حرفت قبول ، اما تو برندهای المانی ،
بنز از همه کارش درستر بود . زمان جنگ جهانیه دوم ، هیتلر از
یک مرسدس بنزهایی استفاده میکرد که 6 چرخ بودند .
گفتم کی ؟؟؟ جنگ جهانیه دوم .
فقط مرسدس بنزه که ماشین افرود داره . البته ب ام و و ائودی
هم دارن ، اما معمولی هستن . در حد پرادو و لندکروز و فوررانر
نیستند .
در ضمن فوررانر خیلی هم قیافه داره .
سیستم کرال هم حرف نداره . اتفاقا مجله ماشین در همین شماره ی
خرداد ماه ازش مطلب نوشته .
بنز هم قیمتش بالاست و هم خرجس بالاست . مقایسه ی بنز و تویوتا
اصلا کار درستی نیست ، معلومه که فروش بنز از لندکروز و پرادو
… کمتره ، چون هم گرونتره و هم خرجش بالاست . اما بیشترین
فروش رو در امارت و کشورهای عربی داره . همینطور حوضه ی خلیج
فارس . تو به من بگو چرا بیشترین فروشش در کشورهای عربی است ؟؟
خداییش سوالهای منو جواب بده .
چرا ارتش ها با اینکه این بنز از رقبای ژاپنیش گرونتره و خرجش
بالاتره ازش استفاده میکنند ؟؟؟؟
پاترول و لندکروز و …. خیلی تو افرود حرف برای گفن دارن .
اگرم کسی بهشون شک کنه ، معلومه هیچی از ماشین سرش نمیشه .
اما من میگم جی کلاس اگر بالاتر نباشه ، پاییت هر نیست .
در ضمن اینقدر نگو گارد نداره .
مگه لندکروز های وارداتی دارن ؟؟؟
ماشینها باید تجهیز بشن . مگه جی کلاس هایی که در اپارات تست
میکنند و به چالش میکشنش ، گارد دارند ؟؟؟
اسب بخار اصلیش همون 543 اسبه . تو به این 800 اسبی کاری
نداشته باش.
ماشین استاندارد با ماشین استاندارد مقایسه میشه نه با تقویت
شده .
امیرحسین,فقط المان,فقط پورشه
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳اقا این گارد به چه درد می خوره به خاطرش ی ماشین المانی رو زیر سوال بردن؟؟؟؟؟
خاک کویر به گارد گیر کنه نره تو چشم یارو؟؟؟؟؟
به عجب چیزایی گیر میدیدا بعد میشه گارد به اسونی بهش بست کسایی که افرود بازن می تونن.
من اهل یزدم اون جا ام همه بلا استثنا گارد ماشینو عوض می کنن
امین
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳میلاد جون حرفتو قبول. اتفاقا همین دیشب چندتا ویدءو از اف جی کروز گذاشتم که طبیعی حتی با لاستیک فابریک از همه جا رد میشه. ولی هنوز تایید نشده.
مهدی
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳معنی ماشین آفرود رو هم فهمیدیم. هر ماشینی که گارد جلو نداشته باشه آفرودر نیست!!!
آقای محترم یه سرچ تو گوگل بکن مرسدس بنز جی 55 آ ام گ (G55 AMG) که سالها قبل تولید شده بصورت کاملا فابریک گارد جلو هم داره. خیلی هم محبوب هست و سالها بعنوان بهترین آفرودر معروف بود و هنوز هم خیلی از افراد مشهور از این ماشین استفاده میکنن چون هم قابلیتهای بسیار بالائی داره و هم باکلاس و شیک و خاص هست.
این مرسدس 6*6 بصورت خیلی خاص تولید شده و هیچ کس هرقدر هم پول داشته باشه دلش نمیاد با این ماشین بره آفرود.
ضمنا تویوتا فقط بدرد آدمهائی میخوره که توانائی خرید مرسدس کلاس جی و رنجرور رو ندارن و نمیتونن از پس هزینه هاش بربیان و البته و صد البته هم که آفرود تویوتا حرف نداره و دوام و قدرت و مانورپذیری بالائی هم داره و به هیچ وجه قابل مقایسه با خودروهای کره ای و اروپائی نیست. ولی وقتی حرف بنز کلاس جی یا رنجرور با جیپ میاد وسط تویوتا حرفی برای گفتن نداشته و نداره و برای همین هم هست که حتی خود تویوتا هم رقیبی برای این خودروها نداره.
من تعصبی روی بنز و رنجرور ندارم و البته توبوتا و کلا ماشینهای ژاپنی رو هم به علت کیفیت و دوام و کاربردی بودنشون بسیار دوس دارم ولی این دلیل نمیشه که فقط بخاطر گارد جلو منکر قابلیتهای آفرود این خودروی فناناپذیر بشیم.ممنون
امین
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳اقا مهدی نظرتون محترمه ولی بهتره یه نگاهی به مقایسه های لندروور و تویوتا هم بندازید و اینقدر کورکورانه نظر ندید لطفا. من هیچ وقت نگفتم لندروور بدردنمیخوره یا جی کلاس افرود خوبی نداره ولی مثل اینکه شما تا حالا فقط به گفته ها و شنیده های مردم تکیه کردین.
من اینهمه ویدءو از پرادو و اف جی گذاشتم که مثل مرد افرود سواری میکنن اووقت شما میگید در مقابل لندروور و جی کلاس حرفی برای گفتن ندارن!!!!! اگه اینجوریه چرا شما یه ویدءو از جی کلاس و یا مقایسشون با تویوتا نمیذارید تا من هم تجدید نظر کنم؟؟؟؟؟
نصف بیشتر مردم جهان تویوتا رو یه ماشین عالی و بی دردسر برای افرود میدونن و همیشه توی رقابت های بین جیپ و لندروور حظور داشته.
شمایی که میگید حرفی برای گفتن نداره و همش گیر میدین به گذشته جی کلاس، پس تکلیف این لندکروز های زمان جنگ چیه؟ که هنوز هرکی توی خیابون مییبینتش از ترس ازش فرار میکنه.
والا به خدا من هیچ وقت منکر کارایی عالی جی کلاس نشدم. بهتره نظر های قبل تر من رو هم ببینین. فقط گفتم بعضی از مسیر های سخت رو نمیشه با هر ماشینی رقت حتی جی کلاس.
هیچ وقت من لندروور و جیپ و هامر رو با تویوتا مقایسه نکردم و منکر کارایی و اصالتشون نشدم که میگید انگار اونایی که اینقدر از ژاپن تعریف میکنن اسم جیپ و هامر به گوششون نخورده.
اصلا به من چه. مگه صاحب کارخونه تویوتا هستم!!!!! هرکی هرچی دلش خواست دوست داشته باشه.
من بنز جیپ لندروور هامر همرو دوست دارم اما تویوتا بیشتر دوست دارم.
موفق و پیروز باشید
ژاپن اومد
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳تو اینترنت اینو سرچ کن (نیسان 6×6) همشون 20سال پیشه ولی بنویس (مرسدس بنز 6×6) فقط مدل 2013 رو برات میاره یعنی اگه ژاپن 6×6 تولید میکرد بنز 4×4 میساخت من فقط از نظر سواری و suv گفتم و به ماشین های بزرگ(truck car) کاری ندارم
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱ خرداد ۱۳۹۳درود .
20 سال پیش ؟؟؟
کامنت منو خوندی ؟؟؟؟
برو سرچ کن بنزهای 6 چرخ هیتلر .
به 20 سال پیش مینازی ؟؟؟؟
امیرحسین,فقط المان,فقط پورشه
۱ خرداد ۱۳۹۳ولی از هر نظر بنز بهتره.ی گارد جلو گذاشتن برای ی افرود باز کار سختی نیست
100
۱ خرداد ۱۳۹۳به قول خودت درود
اولا اصلا با تو دعوا ندارم انگار عصبانیت کردم
من طرفدار هیچ ماشینی نیستم که مثل تو روی بنز تعصب داشته باشم تو خیلی گندش کردی من بهت گفتم اونقدرا هم گنده نیست واقعا هم نیست تمام دوما من مثل تو به بنز شش چرخ هیتلر نمینازم انگار یکی از بنزهای هیتلر تو نمایشگاه شخصی خودت نگه داشتی انقدر روش تعصب داری سوما بنز هیتلر فقط جفت محور عقبش دیفرانسل داره و محور جلو شفت یا دیفرانسل نداره انقدر بش مینازی تو که عاشق بنز هستی باید بهتر از من بدونی ولی ماشین های شاسی بلند مثل مرسدس بنز 2013 یا هرچی دیگه هرسه محورشون درگیر هست
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۳ خرداد ۱۳۹۳درود بر شما . من عصبانی نشدم .
شما بحث ماشین 6 چرخ 20 سال پیش رو اوردی وسط من هم
پروژه ی بنز رو برات گفتم . ربطی هم نداره که ازش دارم
یا ندارم . پس اینجا هرکسی از یک ماشین تعریف میکنه ،
باید یه نمونه ازش داشته باشه ؟؟؟؟؟
NASSY
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳دمـــــــــــــــــــــش گرم (چی ششششششده!!!)
چی ساخته منصــــــــــــــــــــوری!!!
غوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووول بیابونی :PP:
حال میده باهاش بری کویـــــــــــر
سجاد
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳بچه ها کدهای بنز بر چه اساسی هست مثلا همین 63.65 و 500 که اکثر محصولات بنز این سه کد رو دارن…s500وs65… یاcls500وcls65…کلا بین مدل هایی که با کدهای 63و65 و500 معرفی میشن کدوم بالاتره؟
سجاد
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳باشه خودم هم یه دیس به خودم میدم که یادم باشه سوال پرسیدن اشتباس فقط باید کری بخونی و دعوا راه بندازی اینجا
mahdi
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳دورود
سجاد جان
علارقم میل باطنیم اومدم
یه لایک داری عزیز
احتمالا چشم تنگها (ژاپن) بهت دیس دادن شایدهم ندادند
سوالات رو دوباره توی پست دیگه بپرس
سپاسگذارم
مهدی (فرزند کوروش)
سجاد
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳زنده باشی مهدی جان
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳درود . نه داش مهدی . ژاپنی ها بچه های خوبی هستند .
امین
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳چرا از خودتون حرف در میارین؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ژاپنی ها منفی دادن؟
خجالت نمیکشین؟
تنها کاری که ما داریم میکنیم بحثه. توی بحث هم فراز و نشیب زیادی وجود داره. وگرنه من میلاد رو داداش بزرگه خودم میدونم و مخلص همه بچه های پدال چه قدیمی چه جدید هستم.
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳درود .
امین داداش ناراحت نشو . منظور مهدی چیز دیگری بود .
mahdi
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳دورود
غروب رسیدم ساعت 7:18
جواب آقا امین
این جمله رو بخون
(((احتمالا چشم تنگها (ژاپن) بهت دیس دادن شایدهم ندادند)))
تو چند دقیقه اول که سجاد جان نظرش رو گذاشته بود احتمالا فضای لایتنهایی سیر میکردی
درضمن اول بدقت مطالعه کن بعد خزعملات که توی ذهنت هست بریز رو صفحه
میلاد جان داداش چاکرتم
سپاسگذارم
مهدی (فرزند کوروش)
امین
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳مهدی جان داداش عزیز بله متاسفانه اعصابم کاملا داغونه. اگر ناراحتتون کردم ببخشید. شاید من منظورتونو اشتباه گرفتم. میشه بگید منظورتون از چشم تنگها (ژاپن) چیه؟
mahdi
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳دورود
چشم تنگ ها به نوعی استعاره از ساکنین آسیا شرقی هست که برخی مواقع بکار میره و چون در میان کشورهای شرق آسیا ژاپن بیشتر پیشرفت داشته و خبرسازتر بوده بهشون اطلاق میشه البته درمورد دوستان ژاپنی باز این سایت به کشور و شرکت موردعلاقشون اطلاق میشه
هرچند الان بیشتر به چین میگن چشم تنگ که با محصولات بی کیفیتشون …………
درمورد آقا سجاد زمانی که ایشون سوالشون رو مطرح کردند بحث بین طرفداران تویوتا و بنز شروع شده بود و به نظرم که محتمل میاد با مطرح کردن سوالشون از طرف مقابل دیس خورده باشند البته یه عده از دوستان در این سایت بر حسب عادت معحول دیس میدند حتی اگه بگی سلام اما در مورد آقا سجاد عزیز این احتمالا از جانب طرف دیگرهم وجود داشت که من به ایشون گفتم که یه موقع مناسبتر سوالشون رو مطرح کنند که بعضی از دوستان به صورت تخصصی به سوالشون جواب دادند
ارادتمند آقا امین عزیز
سپاسگذارم
مهدی (فرزند کوروش)
امین
۱ خرداد ۱۳۹۳اقا مهدی از اینکه کامل منظورتونو گفتید ممنونم. بابت نظری که دادم معذرت میخوام. انشاالله که بتونیم رابطه مون رو بهتر و بهتر کنیم و از نظرات همدیگه بهره ببریم.
mahdi
۱ خرداد ۱۳۹۳دورود
ارادت دارم آقا امین عزیز
اگه قرار به یادگیری باشه این من هستم که از شما و دوستان بخصوصی میلادجان باید مطلب یاد بگیرم
سایت بسیارخوب و پرباری هست و دوستان زیادی هستند که نظرات بسیار بسیار تخصصی و عالی نسبت به مطالب منتشر شده ارائه میدند که به نوعی هر کدوم از دوستان صاحب نظر هستند
سپاسگذارم
مهدی (فرزند کوروش)
Masoud AMG
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳آقا سجاد این اعداد بیان گر نوع موتور خودرو هستش و حرف لاتین هم معرف اتاق ماشین
برای مثال بنز S500 موتور V8 با حجم5461 سی سی و قدرت 388 اسب بخار
S63 موتور V8 با حجم 5500 سی سی با توربو (در مدل های جدید) و قدرت 585 اسب
S65 موتور V12 با حجم 6000سی سی با تور بو(در مدل های جدید) و قدرت 630 اسب
و غیر از این ها یک سری اپشن های دیگر حالا انتخاب مدل بالاتر با خودتون.
Mohammad Amin
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳دوست عزیز 63 مدل تیونینگ شده توسط AMG و معمولا 8 سیلندر هستش مثل S63 AMG
مدل 65 باز هم توسط AMG و معمولا 12 سیلندر هستش مثل S65 AMG
اما مدل های 500 مدل های استاندارد تولیدی خود بنز هستند و معمولا 8 سیلندر هستند .
بعد از مدل 500 مدل های 63 و 65 قوی تر هستند .
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳درود . سجاد داداش ناراحت نشو . من دیر اومدم . اگر بودم ، درجا جوابتو
میدادم . اقا مسعود اطلاعاتش درسته . البته بنز یک نمونه ی 6500 سی سی هم
داره . نمونه ی 4000 سی سی هم داره .
HUMMER BLACKWOOD
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ای خدا کی میشه سوار این ماشین بشم.
سجاد
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳از همه ی دوستان ممنونم لطف کردید بچه ها
NASSY
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳840 اسب بخـــــــــــــــــــار!!!!!!!!!!!
یعنی با این ماشین بزنی ب کوه , کووووه پودر میشه !!!!!
840 اسب بخار و 1000 نیوتون فکــــــــــــــر کن!!!!
غول بیابونی ک میگن حتما این خوشکلس :P:
ROLLS R R ROYCE
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳چی میشه ایران امتیاز این نوع بنز رو بخره!!!!!!!!
برای پیمودن شیب ملایم خوبه!!!!!!!!!
اما ای کاش!!!!!!!!!!
sadegh
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ای بابا!! غولی که غول تر شد!!
اصن رو کره زمین جایی هست که نشه با این رفت؟؟!!
زیگما
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳فکر میکردم مدل استانداردش گشتاور بیشتری داشته باشه
الان یه تراک معمولی 1100 نیوتون متر گشتاور داره
….
شاهین
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳زیگما جان 2000 تایی شدن دیدگاهات رو تبریک میگم.ان شاالله که همیشه پیروز و موفق باشی.
زیگما
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳خیلی ممنون ولی
این نشون دهنده ی بدبختی منه
شما ها جوونید و وقت صرف کردنتون در پدال مشکلی نداره
ولی ادم های هم سن من دو تا بچه دارن و دو جا کار میکنن
اون وقت من تو پدال موفق شدم 2000 بار حرف بزنم و نظر بدم
شاهین
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳نه داداش این چه حرفیه.ان شاالله که باشی و ما از نظرات استفاده کنیم.یا حق.
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳درود . زیگما من در پست های قبلی بهت تبریک گفتم .
زیگما
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳تشکر عزیز
:*
احسان(احسان سابق)
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳چکار میکنه این منصوری؟554 اسب بخار رو به 840 رسوندن فقط کار بزرگانه
رضا
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳منصوری بعضی اوقات بیش از حد اغراق میکنه
امید
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳بدون تیون قدرت موتور 554 حسابی بالا پایین میپرید از تپه و صخره حالا با این قدرتو گشتاور دیگه چه شود
reza
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳کلیپ مدل استانداردشو قبلا دیدم فوق العاده بود
حالا فکرشو بکن با تیون منصوری چی میشـــــــه…..
افتخاریه بره ایران
من یه جا خونده بودم قراره بیاد ایران هم فعالیت کنه درسته؟؟؟؟؟؟
MAMAD
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳دمت گرم داداش شاهین هر مطلبی بنویسی عالیه
pouya
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ایرانیست دیگر ….
گاهی دلش میخواد بهترین های دنیا را بهتر کند
حسین
۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۳دوستانی که میگن ماشین آفرود همه چی تموم فقط ژاپنیه … احیانن اسم جیپ و هامر به گوششون نخورده تا حالا ؟؟؟!!!
یعقوب
۱ خرداد ۱۳۹۳حالا قیمتش چقدری هست ؟ :-؟
مرتضی
۲ خرداد ۱۳۹۳واقعا حرفی واسه گفتن نیست همینجوریش یه هیولا بود منصوری وحشی ترش کرده
مرتضی
۳ خرداد ۱۳۹۳از زشت ترین تیونهاست برای مرسدس!! نسبت به تیونینگ هایی که قبلا مرسدس داشته این واقعا فاجعست فکر کنم اسم ایرانی!! بعضی هارو جو داده!!
شهریار
۱۵ شهریور ۱۳۹۳هیولا سوسوله ….لنگ میندازه پیش این
برین سرچ کنید چندتا ویئو هست نگاه کنید ببین چی ساخته
اختراعیه برا خودش