محصولات AMG به اندازه کافی تیون شده و قدرتمند هستند که دیگر کمتر تیونری توان کار بیشتر روی آنها را داشته باشد. اما برای منصوری که بوگاتی ویرون و لامبورگینی اونتادور را هم تقویت می کند، اینکار مثل آب خوردن است.
کورش منصوری مدتها از تیونینگ خودروهای آلمانی امتناع می کرد زیرا این شرکت تامین کننده قطعات برای سایر تیونرهای آلمانی بود و رقابت با مشتریان خود را صحیح نمی دانست. اما محصولاتی وجود دارند که سایر شرکتها قادر به نزدیک شدن به آنها نیستند. بنابراین ورود منصوری به این کلاس سلطه جویی تلقی نخواهد شد.
CLS 63 AMG سفارشی ساخت منصوری با بدنه سبک وزن فیبر کربن پخته شده در یکی از بزرگترین اتوکلاوهای فیبر کربن دنیا تجهیز شده است. فاصله چرخهای جلو ۵ و چرخهای عقب ۸ سانتی متر بیشتر شده تا تعادل خودرو بالاتر رود. اسپویلرهای جدید و قطعات آیرودینامیکی، حرکت هوا را بروی بدنه تسهیل کرده اند. در عقب خودرو هم نیروی فشاری با اسپویلر جدید افزایش یافته تا ماشین در سرعتهای بالا به جاده بچسبد و پرواز نکند!
تکنسینهای موتور در شرکت منصوری، موتور V8 بنز را که ۵۵۰ اسب بخار و ۷۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید می کنه آنچنان تقویت کرده اند که این موتور ۵.۵ لیتری اکنون قادر است قدرت شگفت انگیز ۶۳۱ اسب بخار و گشتاور ۹۰۰ نیوتن متر را تولید کند. با انتقال این نیروی عظیم به چرخهای آلیاژی ۲۰ اینچی با اندازه ۲۶۵/30ZR20 در جلو و ۳۰۵/25ZR20 در عقب این هیولای مخوف چهار در می تواند به مصاف سوپراسپرتهای سبک و دو نفره نیز برود.
منصوری در کاتالوگ این خودرو از قیمت و تواناییهای فنی آن صحبتی نکرده است. علاقه مندان به این تیونر پر افتخار ایرانی می توانند از سایت منصوری و تولیدات مبتکرانه و لوکس آن نیز بازدید کنند.
فرشید
۲۴ تیر ۱۳۹۳زیباست
اما زیباترین نیست
ای کاش میشد اینجا چند عکس از cls تیونینگ شده گذاشت
اصلا به روح و ظرافت این ماشین توجهی نکرده
مثل اینکه بخوای ار محمد رضا گلزار به هر قیمتی آرنولد بسازی!!!!!!!!!!!!!!
نوید (6*6)
۳۰ آذر ۱۳۹۳خیلی خوفه
منصوریه دیگه
Xman
۱۶ شهریور ۱۳۹۵عالی شد !