مرسدس بنز

بازگشت نسخه حرفه‌ای مرسدس‌بنز G واگن

مرسدس‌بنز G-واگن مسیر زیادی را از ابتدای حیاتش به عنوان یک وسیله نقلیه کاربردی در ۳۷ سال پیش پیموده است؛ موضوعی که البته در بعضی بازارها حقیقت ندارد و این خودرو تغییرات اندکی را نسبت به مدل اولیه W461 تجربه کرده است. G واگن‌های اولیه با نام «پرفشنال» خطاب می شده‌اند و وجه تمایز آنها با سری معاصر W463، گوشه‌های تیزتر در جلوپنجره، طراحی داشبورد نزدیک به نسخه اورجینال، قدرت پشرانه کمتر و تجهیزات الکترونیکی بسیار اندک برای سیستم پیشرانه و دیفرانسیل چهار چرخ متحرک بود. پرفشنال‌ها که قبلاً هیچ‌گاه در بازار ایالات متحده حاضر نشده بودند، پس از اینکه موتور آنها نتوانست استانداردهای آلودگی یورو ۶ را برآورده کند، از اروپا به این بازار راه پیدا کردند.

Mercedes-Benz G350d G Professional (Euro-spec)
Mercedes-Benz G350d G Professional (Euro-spec)
Mercedes-Benz G350d G Professional (Euro-spec)
Mercedes-Benz G350d G Professional (Euro-spec)
Mercedes-Benz G350d G Professional (Euro-spec)
Mercedes-Benz G350d G Professional (Euro-spec)
اکنون نیز مدل «پرفشنال» بازگشتی دوباره داشته است. G350d پرفشنال بر اساس G350d، یعنی سطح نخست سری W463 ویژه بازار اروپا ساخته شده است. این خودرو برای پیشرانه از یک موتور ۲۴۲ اسب‌بخاری V-6 توربودیزل استفاده می‌کند و برخلاف مدل معمولی G350d که می‌تواند به حداکثر سرعت ۱۹۳ کیلومتر بر ساعت برسد، به ۱۶۱ کیلومتر بر ساعت محدود شده است. G واگن پرفشنال که از تایرهای آل-ترین ۲۶۵/۷۰ بر روی چرخ‌های ۱۶ اینچی استفاده می‌کند، به اندازه ۱۰ میلی‌متر افزایش ارتفاع در شاسی داشته است و به گفته دایملر، این خودرو در زمینه قابلیت‌های آفرود، در سطح بالاتری نسبت به G-واگن‌های دیگر قرار می‌گیرد.
Mercedes-Benz G350d G Professional (Euro-spec)
Mercedes-Benz G350d G Professional (Euro-spec)
Mercedes-Benz G350d G Professional (Euro-spec)
Mercedes-Benz G350d G Professional (Euro-spec)
به جای نمایشگر COMAND که در تمام مدل‌های G-واگن دیده می‌شود، G350d پرفشنال دارای یک محفظه کوچک است که با یک سری پیچ‌های آلن نصب شده است؛ عنصری که بدون‌شک به برخی جذابیت‌های مدل‌های گذشته اشاره دارد. این در حالی است که سایر قسمت‌های داشبورد، تفاوت چندانی با G-واگن‌های مدرن ندارند. در بیرون از کابین، یک جلوپنجره گردگوشه‌تر و یک سپر جلوی الهام‌ گرفته‌شده از AMG را می‌بینیم که در این میان، چراغ‌های راهنمای کهربایی، بیشتر خودنمایی می‌کنند.
Mercedes-Benz G350d G Professional (Euro-spec)
Mercedes-Benz G350d G Professional (Euro-spec)
Mercedes-Benz G350d G Professional (Euro-spec)
Mercedes-Benz G350d G Professional (Euro-spec)
Mercedes-Benz G350d G Professional (Euro-spec) turbocharged 3.0-liter V-6 diesel engine
Mercedes-Benz G350d G Professional (Euro-spec) turbocharged 3.0-liter V-6 diesel engine
در واقع، در ارائه مدل G350d پرفشنال برای بازار ایالات متحده، تردیدهایی وجود داشته است. در اروپا، این مدل به اندازه ۱۲ هزار دلار ارزان‌تر از نسخه معمولی G350d است؛ موضوعی که باعث می‌شود که مشتریان در هنگام معامله، توجه بیشتری به آن داشته باشند. در عین حال، شما می‌توانید برخی از پکیج‌های ویژه و ضروری آفرود را تهیه کنید؛ از جمله یک سری میله‌های محافظ برای چراغ‌های جلو و راهنما، چارچوب سقفی با یک نردبان و یک کف چوبی برای صندوق عقب. منبع: caranddriver

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

مسعود انیس حسینی

مسعود انیس حسینی، مترجم اخبار و مطالب در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۲۳ دیدگاه‌ها

  1. احمد باقری

    ۲۹ خرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (4716 ديدگاه)

    جادار، کاربردی، مطمئن.

    1. فورد

      ۲۹ خرداد ۱۳۹۵
      سوابق: (891 ديدگاه)

      و همچنین گران و قدرتمند ….اون مال بندش چرا اون جوریه عین چیز زده بیرون

    2. Elemento

      ۲۹ خرداد ۱۳۹۵
      سوابق: (11565 ديدگاه)

      خیلی دوستش دارم. مثل ماشین جنگی میمونه. کلا شاسی بلندای بنز یک ابهت خاصی دارند. یک ml63 دیدم… لند کروزر مثل هاچ بک بود. ابهتش بیشتر به نفر بر میخورد تا شاسی بلند. ولی جی کلس مثل بوگاتی میمونه . به خاطر قیمتش هیچ کس با جی کلس آفرود نمیره. یه برنامه head 2 head گذاشته بود مقایسه ی جی کلس و رنج روور میتونید دانلود کنین. تو یک قسمتیش در بورلی هیلز گفت ما آمارگیری کردیم حتی 1 نفر از مالکان جی کلس نمیدونست چطور از دیفرانسیل لغزش محدود این ماشین استفاده کنه.

      1. Elemento

        ۲۹ خرداد ۱۳۹۵
        سوابق: (11565 ديدگاه)

        منظورم مقایسه ی ابهت و جثه بود. نشد ویرایش کنم.

    3. Armin

      ۳۰ خرداد ۱۳۹۵
      سوابق: (419 ديدگاه)

      دقت کردین عکس چهارم از بالا ماکتشه

  2. محمدرضا

    ۲۹ خرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (27 ديدگاه)

    خودرویی ساختن کاملا مخصوص افرود. وحشتناک عالیه. الحق که لقب تمساح بهش میاد

    1. یو اس اس اینترپرایز

      ۳۰ خرداد ۱۳۹۵
      سوابق: (4433 ديدگاه)

      لامصب چه هاری

  3. بنتلی

    ۲۹ خرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (1626 ديدگاه)

    خیییلی شیک مث همیشه،اگه باهاش آفرود سخت نری و تا کمر ماشینو گلی نکنی اون دنیا باید ب اون پلاک عقبه جواب پس بدی

  4. سعىدss

    ۲۹ خرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (3 ديدگاه)

    http://bama.ir/car/details-2-3936904/2009-bugatti-veyron-for-sale بوگاتى وىرون گذر موقت باما

  5. moein

    ۲۹ خرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (856 ديدگاه)

    با این قیمت برا آفرود نمی ارزه آفرود یعنی استحلاک و ضربه
    این ماشین واقعا فوق العادس تو آفرود ولی به هزینش نمی ارزه

  6. بنتلی

    ۲۹ خرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (1626 ديدگاه)

    معین جان خوب کسی ک پوله خریدشو داره هزینه هاش براش زیاد مهم نیس،دیگه طرف نیومده با تمام پول حساب بانکیش ماشین بخره ک!اگه وضه طرف توپ باشه و این پولا چیزی نباشه براش بیشتر میره سراغ این یا رنجرور ،اگه سطح درآمد متوسط داشته باشه میره سوبارو یا جیپ میخره

  7. فقط انگلستان

    ۲۹ خرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (1120 ديدگاه)

    ماشین باکلاسیه همه ویژگیاش هم عالیه بنتلی عزیز هم راست می گه اولا این ماشین به راحتی خراب نمی شه بعدم کسی هم که اینو می خره هزینه تعمیراتش براش چیزی نیست

  8. خسته شده

    ۲۹ خرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (623 ديدگاه)

    نمیدونم چه حسیه که چند دفعه میام پدال و صفحه رو باز میکنم فقط این پست و میبینم و میرم بیرون مرسدس عشق نخستین و آخرین یا بهترین یا هیچ

  9. علی

    ۲۹ خرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (31 ديدگاه)

    کسی این رو برای آفرود نمیخره چون زیادی گرون و پرخرجه. اینا رو همون طور که تو برنامه head2head گفت پولدارا برای خودنمایی میخرن.
    کسی که اهل آفرود باشه میتونه یه رنگلر بخره و هرچی عشقش کشید روش اضافه کنه یا رپتور بخره.

  10. «میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

    ۲۹ خرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (6523 ديدگاه)

    درود .
    یک ماشین خاص . برای افراد خاص .

    1. خسته شده

      ۳۰ خرداد ۱۳۹۵
      سوابق: (623 ديدگاه)

      ببین کی اومده پدال این یکی از اون افرادیه که گفتم دیگه نمیاد پدال و من به عشق همین افراد اومدم پدال 5 سال پیش و قدیمی های عشق هست ولی دلم و خنک کردی دمت گرم میلادمن 7104هستم آخر شمارمه اسممو متاسفانه نمیتونم بگم میلاد خان واقعا این ماشین فوق العادست لوکس و پر قدرت و ته آفرود خودشه مرسی که اومدی

      1. «میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

        ۳۰ خرداد ۱۳۹۵
        سوابق: (6523 ديدگاه)

        درود . خوبی ؟؟؟ خوشی ؟؟ چندین بار پیام دادم ، اما فکر کنم نرسید .
        من عاشق طراحیه جعبه ایی این مدلم . کلا طراحیه جعبه ایی دوست دارم . مثل ولوو های قدیم .

        1. خسته شده

          ۳۱ خرداد ۱۳۹۵
          سوابق: (623 ديدگاه)

          سلام عزیزم چطوری آقا میلاد شرمنده نتونستم پیام بدم
          طراحی این مدل واقعا عالیه یه جوری نماد پولدار گل مالیه یا لوکسه قوی و تضادش واقعا دیونه کنندست من 6*6 کلاس جی و خیلی دوست دارم فکر کنم کلیپ تبیلغاتیشو و پدال گذاشته بود ما همچنان دوستت داریم آقا میلاد اینجا باید مثل قبل بشه

  11. بنتلی

    ۲۹ خرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (1626 ديدگاه)

    به به میلاد عزیز ،خیلی وقت بود کامنت نزاشته بودی،خوشحال کردی مارو.:-)

    1. فقط انگلستان

      ۲۹ خرداد ۱۳۹۵
      سوابق: (1120 ديدگاه)

      سلام میلاد خان خوش اومدی رکورد دار کامنت این مقاله به عکس کامنتت می خوره

      1. «میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

        ۳۰ خرداد ۱۳۹۵
        سوابق: (6523 ديدگاه)

        درود . لطف دارید .

        واقعا عالیه . این ماشین اگرچه قدیمی و عامه پسند نیست . اما خیلی هماهنگه . هم در داخل و هم در خارج .

        این مدل بویی از ظرافت نبرده . به لولاهای در نگاه کن . به زه های روی در . شکسته و ساده .

    2. «میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۳۰ خرداد ۱۳۹۵
      سوابق: (6523 ديدگاه)

      درود . بنتلی جان . شرمنده . خیلی درگیرم . ولی هر روز به سایت سر میزنم.

  12. آرش

    ۳۰ خرداد ۱۳۹۵
    سوابق: (163 ديدگاه)

    یک جعبه زیبا.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا