مصرفکنندههایی که به دنبال مدلی متمایزتر از مرسدس بنز G کلاس کنونی میگردند هماکنون میتوانند دو نسخهی مخصوص از این خودرو را انتخاب کنند.
اولین مدل که “ادیشن” خوانده میشود در مدلهای G350d و G500 قابل سفارش بوده و بهای آغازین این دو خودرو در آلمان به ترتیب ۱۰۹۸۷۸ و ۱۲۱۶۸۳ یورو است.
از جمله شاخصههای ظاهری متفاوت این خودرو میتوان به رنگهای سفارشی قرمز Designo Magma، سفید Designo Mystic و مشکی Obsidian، رینگ های ۵ پرهی AMG با لاستیکهای ۵۵/۲۷۵ و جزئیات مشکی روی جلوپنجره، پوشش آینههای جانبی و کاور لاستیک زاپاس اشاره کرد.
داخل کابین G واگن ادیشن شاهد چرم مشکی ناپا با دوختهای قرمز، غربیلک فرمان AMG پرفورمنس، کمربندهای ایمنی قرمز، دستگیرههای چرم مشکی در سقف و نشان ویژهی Designo Manufaktur Edition روی کنسول مرکزی هستیم. شایان ذکر است پکیجهای انحصاری، اسپورت و کروم بهصورت استاندارد در این دو خودرو وجود دارند.
افرادی که خواهان پرداخت پول بیشتر برای مدلهای ویژهی مرسدس-ای ام جی G63 و G65 هستند میتوانند این خودروها را به ترتیب با بهای ۱۶۳۱۲۵ و ۲۸۷۶۵۸ یورویی خریداری نمایند.
ویژگیهای متمایز کنندهی این خودرو نسبت به مدلهای عادی عبارتاند از رنگ انحصاری خاکستری با نام AMG مونزا، گارد زیرین مخصوص ساخته شده از فولاد ضدزنگ، نوارهای AMG اسپورت روی کنارهها و پوشش زاپاس همرنگ با خودرو. هر دو خودرو از رینگهای ۲۱ اینچی و لاستیکهای ۴۰/۲۹۵ بهره برده و مدل G63 دارای رینگهای آلیاژی سبکوزن است. رینگهای مدل G65 نیز پولیش خورده و خاص هستند.
داخل کابین میتوان داشبورد چرمی دو رنگ، صندلیهای اسپورت AMG و چرم ناپا با ۶ رنگ انتخابی را مشاهده کرد. خریداران همچنین حق انتخاب صندلیهای دو رنگ سفارشی با چرم ناپا و ۳ رنگ مختلف و همچنین تریم های کربن یا مشکی پیانو را دارد. از دیگر انتخابها میتوان به پکیج صندلیهای راحت، کمربندهای ایمنی قرمز، دستگیرههای مشکی سقف و غربیلک فرمان دو رنگ AMG اشاره کرد.
Pejman
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶دو کلمه برای وصفش*******
زیبایی —
در—
سادگی
مجید
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶گرونه ولی میارزه!!!!ظاهرش به روز نیست اما زیباست!!!به نظرم این ماشین یکی از استثناهای صنعت خودرو هست جدا از این که به دستور شاه سابق برای ارتش طراحی شده بود و حالا هم یکی از رکورد دارهای تولید با بیش از 39 سال تولید هستش!!!!یکی از سلاطین آفرود که تنها رقیبش به نظرم رنج روور هستش!!!
به نظر من چند تا ایراد داره یکی مصرف سوخت بالا و دومی این که نسخه دو در کوپه اش دیگه تولید نمیشه(اهل فن مدل های دودر کروکی که تا سال 2004 تولید میشد رو یادشونه) و قیمت و فاصله قیمتی مدل هاش خیلی زیاده!!!که مرسدس با مهندسی نابش میتونه ارتقاءش بده.امیدوارم نسل جدیدش سریع تر بیاد
علي
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶چقدر این سری G خوبه و دوستداشتنی. تازه دارم بیشتر میفهمم برندهای پر ادعا مثل (((بنتلی بنتایگا و لندروور ))) که فقط ادعا پشتشونه و کوله باری از جهیزیه و وسایل الکی گرون ماهیگیری در برابر مرسدس بنز G هیچ هستن و حرفی برای گفتن ندارن.
با تچکر
rrr
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶چطور ممکنه ینفر عاشق خودرو باشه و به رنجروور بی احترامی کنه؟
واقعا چطور ممکنه؟
Alireza mansori
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶بنتلی قابل قیاس با بنز نیست مثل مقایسه یه هایپر کار با سوپر اسپرته ولی در بحث لوکس بودن هر کی در سطحش بنتلی خاص تر زیبا تر سریع تر لوکس تر و همه چی تر نسبت به کل بنز های تاریخ اگه هرکی بگه نه قضیه گربه و گوشت یا صاحب بنز هست که زیادی تو رویاس بنتلی و رولس رویس لقمه گنده ای برای بنزن با این که بنز معرکه هست ولی هرکی تو جایگاهه خودش
توحید
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶داداچ داری اشتباه میکنی!
آخه چه ربطی به قضیه گربه و گوشت داره؟
Gکلاس هم مثل بنتلی ماشین گرونیه حتی تو G65 به مراتب گرون تر از بنتایگا هستش،منتها بنتایگا زیاد خاصیت آفرود نداره،95 درصد مالکان شاسی بلند های لوکس باهاشون خارج جاده نمیرن در اصل همش داخل شهرن،مالکان اینجور ماشینا اگه بخوان از این شهر برن به اون شهر اکثرن با هواپیما میرن(البته استثنا هم وجود داره )منتها بحث سر اینه که کدوم بهتره؟اولا:این قضیه سلیقه ای هستش دوما:اگه نظر عرف مردم را بخوای بشنوی چون بنتایگا تازه اومده(بلاخره اولین شاسی بلند بنتلیه)ظاهرا ازش استقبال خوبی شده،مثلا طبق اخبارتو لندن خیلیا میان رنجرورشونو پس میدن بنتایگا تحویل میگیرن،ولی تو درازمدت بنتلی هیچ وقت به Gکلاس نمیرسه Gکلاس بعد از 38 سال با کمترین تغییر ظاهری بیشترین تغییراتو داشته،ولی بنتلی یه کم وقت نذاشت که یه طراحی درست و حسابی واسه بنتایگا ارائه بده(تو مقاله پدال هم جزو زشت ترین طراحی ها انتخاب شده )چون بنتایگا رو از طراحی مدل های رایج بنتلی الگو گرفته که اونا هم خیلی قدیمی شدن(حالا مولسان که پرستیژ خاص خودشو داره ولی کانتیننتال،فلایینگ اسپر خیلی قدیمی شدن )خود بنتلی هم اینو میدونه که دیگه نمیشه این طراحی رو فیس لیفت کرد واسه همون نسل جدید طراحیشو معرفی کرد.زیاد هم رو اصالت بنتایگا حساب باز نکنید چرا که تو اسلواکی ساخته میشه.
تو این کلاس خودرویی هیچ اتومبیلی نمیتونه به G کلاس و رنجرور برسه.