چند وقت پیش اتوکار در گزارشی اذعان کرد که در نسل آیندهٔ مرسدس C63 AMG پیشرانهٔ ۴ لیتری V8 توئین توربوی کنونی با یک قوای محرکهٔ چهار سیلندر هیبریدی جایگزین خواهد شد. هرچند در آن زمان مرسدس-آامگ این گزارش را تأیید نکرد اما حالا گزارش جدیدی در این رابطه منتشر شده و به نظر میرسد ادعای اتوکار حقیقت داشته است. همانطور که پیشتر گفته شده بود، نسل آیندهٔ C63 از پیشرانهٔ ۲ لیتری چهار سیلندر توربوشارژ M139 مرسدس استفاده خواهد کرد یعنی همان موتوری که هماکنون زیر کاپوت هاچبک اسپرت A45 قرار گرفته است.
البته در C63 جدید این موتور چهار سیلندر به سیستم پلاگینهیبریدی AMG EQ-Power مجهز خواهد بود تا پرفورمنسی که در این مدل نیاز است را ارائه کند. آامگ همچنین با همکاری بخش قوای محرکهٔ عملکرد بالای خود در بریکسورث بریتانیا در حال توسعهٔ یک توربوشارژر پیشرفتهٔ جدید برای استفاده در این موتور چهار سیلندر است. در این گزارش گفته شده قوای محرکهٔ چهار سیلندر هیبریدی نسل آیندهٔ نسخهٔ اسپرت C کلاس ۴۸۰ اسب بخار قدرت در مدل C63 و ۵۳۰ اسب بخار قدرت در مدل C63 S تولید خواهد کرد. اگر این اعداد درست و دقیق باشند، یعنی نسل آیندهٔ پرچمدار خانوادهٔ C کلاس ۲۰ اسب بخار قویتر از نسل کنونی خواهد بود.
این گزارش همچنین ادعا کرده که نسخهٔ AMG ضعیفتر C کلاس جدید یعنی C43 هم به همین قوای محرکهٔ چهار سیلندر هیبریدی مجهز خواهد بود اما این ترکیب در اینجا حدود ۳۹۰ اسب بخار قدرت ارائه خواهد کرد. گفته شده ممکن است نام C43 هم به C53 تغییر پیدا کند. در این گزارش گفته شده نسل جدید C کلاس سال آینده به بازار خواهد آمد و همچنان در برمن آلمان، پکن چین، آلابامای آمریکا و آفریقای جنوبی تولید خواهد شد.
ایمان
۲۳ فروردین ۱۳۹۹V۱۲ حذف شد
V۸ حذف میشه
V۴ جایگزین خواهد شد
عجب دنیایِ نامردیه ؛ حالمون گرفته شد
OMID
۲۳ فروردین ۱۳۹۹البته v4 نیست l4 هست
ایمان
۲۳ فروردین ۱۳۹۹بله شما درست میگی
از V۱۲ های AMG دست بکشی و به ۴ سیلندرها رجوع کنی خیلی اعصاب خراب کنه
OMID
۲۳ فروردین ۱۳۹۹به هر حال به حال ما فرقی نداره
لذتشو که ما نبردیم
الآنم حرصشو نمیخوریم
GERMANY
۲۳ فروردین ۱۳۹۹عکس اول رو با عکس دوم مقایسه کنید…
Me
۲۳ فروردین ۱۳۹۹خونسرد باش
هنوز قراره حذف شدن یه سیلندر دیگه رو هم تو سالهای اینده شاهد باشی
وای که چقدر موتورهای ۳سیلندر رو مخ من هستند
احمدرضا
۲۳ فروردین ۱۳۹۹مرسدس نکن اینکارو
دنیا داره به چه سمت کسل کننده ای میره
اما متاسفانه چاره ای نیست و باید قبولش کرد
SS
۲۳ فروردین ۱۳۹۹مزیت خوبش حداقل این که به توازن خوبی در عقب و جلو ماشین میرسه???
Enzo
۲۳ فروردین ۱۳۹۹دنیای خارج این *** که ماتوش هستیم برای محیط زیستو مردمه این دنیا واقعا ارزش قائله اگرم قائل نباشه با جریمه های وحشتناک مجبورش میکنن رعایت کنه .بعدشم کدوم عشق ماشینه که مثال موتور هشتو بذاره چهارو ورداره دنیای ماشینبازا روز بروز داره کوچیکتر میشه چند سال دیگه همین چهارم نیست .همه یا شدن برقی یا هیدروژنی
ارشیا
۲۳ فروردین ۱۳۹۹اخ من از این کم کردن حجم بدم میاد هزار تا چیز هوارو کثیف میکنه فقط گیر میدن به ماشینا
V12کجایی دقیقاً کجایی کجایی تو بی من تو بی من کجایی
ای ورشکست شی تسلا که همه اتیشا از گور تو بلند میشه???
Abbas.Lambo
۲۳ فروردین ۱۳۹۹با اینکه حالم از این کار بهم خورد،ولی با این اوصاف اگه واردات خودرو آزاد بشه میتونه وارد بشه،یه آ ام گ کامل،اینطور که معلومه انگار این قانون منع واردات خودرو های بالای ۲۵۰۰ سی سی داره کاراییشو از دست میده چون اکثر ماشینهای پرفورمنس و سطح بالا موتوراشون دارن کم حجم میشن،نمونه ی بارزش کوئنیگزگ جمیرا
Hamidreza
۲۳ فروردین ۱۳۹۹حالا کی جمیرا میاره!!!
محمد
۲۳ فروردین ۱۳۹۹الان چه سودی برای ما داره اگه هم بیاد قیمتش نجومیه
رامتین
۲۳ فروردین ۱۳۹۹اتفاقا حجم موتور آنچنان دست و پا گیر نبوده. مهمترین فاکتور در واردات خودرو داشتن قیمت زیر چهل هزار دلاره. جمرا که 50 برابر گرونتره! حتی لکسوس nx اسپرتF بخاطر 40500 دلاریش در اون سالها اجازه واردات نگرفت. فقط بخاطر 500دلار.
محمد
۲۳ فروردین ۱۳۹۹همون موقع هم کارایی نداشت
i8 چون هیبرید بود با تعرفه صفر وارد میشد
بهراد
۲۳ فروردین ۱۳۹۹عزیز اون زمان 135000$ قیمت پایش بود تو سه هزار و پونصد ضربش کنی حدودا میشد 500 میلیون! مشکل تو واردات نیس مشکل توی توزیع هست.
واردات برند کاترپیلار که ماشین آلات سنگین معدن و راه سازی تولید میکنه دست یه آدم مومن بالایی بود که 600 میلیون تو هر دستگاه میگرفت و مثلا نقش گارانتیو داشت.و حتما باید از ایشون میخریدی.یه بنده خدایی خودش ماشینو وارد می کنه و میاد که کارای ترخیصو انجام بده هزینه نمایندگیو ازش میخوان و دلیلشونم اینبود که نمایندگی رسمی شرکت کاترپیلار هستن. طرف با تولیدکننده مکاتبه می کنه و شرکت مبدا میگه ما هیچ نمایندگی در ایران نداریم و هزینه ای واسه گارانتی نمی تونن ازتون بگیرن.چون پرداخت نمی کنه ماشینشو ترخیص نمی کنن.
هر چقدرم ماشین حجم موتورش کم باشه قیمتش زیر 40 هزار تا باشه یا غیر آمریکایی باشه اصلا ساخت چین یا فرانسه هم باشه بازم یه چیزی پیدا می کنن جلوی رسیدن شما به ماشین مورد علاقتون رو بگیرن.فکر ماشین برقیو نکنین که واسه اونم یه داستان درست میکنن که ساینا و دنا برقی میخوایم تولید کنیم.دی:
محمد
۲۴ فروردین ۱۳۹۹گل گفتی
Hadi
۲۳ فروردین ۱۳۹۹همین که تمام الکتریکی نشد جای شکرش باقیه…
Hamidreza
۲۳ فروردین ۱۳۹۹C63 مدل ۲۰۱۳ بخرید لذت ببرید!
مانی
۲۳ فروردین ۱۳۹۹اون عکس تیتر چقدر قشنگ شده
نمیدونم چرا کاملا مطمئن هستم که نسل جدید
سی کلاس این شکلی نیست
حسین دهمرد
۲۳ فروردین ۱۳۹۹خوب شیش سیلندر بزارن با حجم کمتر مثلا سه لیتر رو بکنن دو لیتر. حجم رو کم کنن ولی تعداد سیلندر کمتر از شیش حس ارزون قیمت بودن میکنه حس چیپی داره.
علیرضا
۲۳ فروردین ۱۳۹۹هم جذابه این مسیری که داره طی میشه هم ترسناک . احتمالا ده بیست سال آینده کلا خودرو جذابیتش رو از دست بده و کاملا به یه وسیله فقط برای رفع نیاز تبدیل بشه دقیقا مثل فیلمهای علمی تخیلی . به نظر در آینده بشر دیگه دغدغه چی سوار بشم رو نداره بجاش تلاش میکنه نمیره و یک روز بیشتر زندگی کنه . روزگار بدون سوپراسپرت ها و جی تی ها چه تکراریه