مدیر تولید و زنجیره تأمین مرسدس بنز آقای مارکوس شافر اعلام کرد این خودروساز به آهستگی اقدام به افزایش تولید شاسیبلند تمام الکتریکی جدید EQC 400 4MATIC خواهد کرد. تولید این خودرو اوایل سال آینده در تأسیسات برمن آلمان کلید خواهد خورد. این حرکت به معنی کاهش ریسک هزینههای گارانتی و تضمین ارائهی تجربهی مالکیت فوقالعاده به مشتریان است.
شافر در مراسم معرفی این شاسیبلند الکتریکی در سوئد به وضوح اعلام کرد بخش اعظم نگرانیها درباره EQC به باتریهایی که در تأسیسات کامنز ساخته میشوند مربوط است. اگرچه مرسدس بنز در گذشته اقدام به ساخت باتریها برای خودروهایی همچون اسمارت فورتو الکتریک درایو میکرد اما مقیاس تولید EQC بسیار بالاتر خواهد بود.
اگرچه این مدیر ارشد از کیفیت تولید تأسیسات مرسدس مطمئن است اما میگوید:
من درباره تأسیسات تولید برمن و پکن نگران نیستم. من تواناییهای آنها را میشناسم و آنها نیز ثابت کردهاند میتوانند با سرعت خوبی تولید خود را افزایش دهند.
البته به نظر میرسد شافر درباره تأمینکنندگان باتریهای این خودرو کمی نگران است به گونهای که نگرانی خود را اینگونه ابراز میکند:
پشت درهای کامنز زنجیره تأمین قرار گرفته است. صدها قطعه باید از تأمینکنندگان دیگر به ما برسند و ما عملکرد آنها را مشاهده کنیم.
اگر همهچیز طبق برنامه پیش برود اندکی پس از آغاز تولید EQC شاهد کلید خوردن تولید آن در تأسیسات پکن نیز خواهیم بود. سپس شاهد حضور این شاسیبلند الکتریکی در شورومهای اروپایی خواهیم بود. همچنین انتظار میرود جدیدترین محصول مرسدس در سال ۲۰۲۰ وارد بازار آمریکا شود.
مرسدس بنز EQC هم ردهی شاسیبلند GLC در سبد محصولات این خودروساز بوده و از سیستم چهار چرخ محرک برخوردار است. شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت این خودرو برابر با ۴.۹ ثانیه میباشد.
Khosrow
۱۹ شهریور ۱۳۹۷متن ربطی به تیترنداشت / نگرانی چندانی پیدا نشد / کاملا رو به جلو صحبت کردن ..
پیکان جوانان گوجه ای
۱۹ شهریور ۱۳۹۷این مشکل زنجیره تولید و کیفیت را تسلا هم داشت خبرش بود که چندین بار قطعات دریافتی برای خودرو و باتری پس فرستادن اونم به دلیل تایید نشدن شروع تکتولوژی جدید در اوایل همین مشکلات داره
بهراد
۱۹ شهریور ۱۳۹۷این اوله راهه در آینده ماشین هایی با 1000KM برد و شارژ مغناطیسی سریع در یک دقیقه و با قدرتهای بیشتر و گشتاور های خرد کننده و مصرف باتری بسیار کم در هر 100KM و با باتری های بسیار کم حجم با طول عمر بالا و زیست تخریب پذیر(همون قابل بازیافت خودمون) و وجود پد های شارژر در هر پارکینگ عمومی و گاراژ های شخصی رو شاهد خواهیم بود
و مطمئنا ما هم در اون زمان برای پراید و پژو صف های طویل تشکیل خواهیم داد و تا آخر عمر لایق سوار شدن به ماشین های روز نخواهیم بود
#ali.m#
۱۹ شهریور ۱۳۹۷نمیدونم چرا حس میکنم طراحی های مرسدس خیلی بد شدن .
اون از cls اینم از این .
ادمو یاد 10تا ماشین دیگه میندازه .
لوگوی بنز روش نباشه از عقب پورشه کاین به نظر میاد .