دایملر در حال قویتر کردن روابط خود با سازنده چینی باتریها یعنی شرکت CATL است. ژرمنها به دنبال تولید خودروهایی الکتریکی با شعاع حرکتی فراتر از ۷۰۰ کیلومتر هستند.
در بیانیهای که دایملر منتشر کرده آمده همکاری این دو شرکت شامل تحقیق و توسعه و تمرکز روی تأمین سیستمها و سلولهای باتری میباشد.
مارکوس شافر از مدیران دایملر گفته است:
ما به دنبال پیشرو بودن در تکنولوژی باتری هستیم بنابراین در حال ترکیب کردن فرایندهای تحقیق و توسعه خود با شرکایی برجسته هستیم.
او ادامه میدهد:
ما سیستمهای باتری پیشرفته را توسعه خواهیم داد تا خودروهایی لوکس با بازه حرکتی، سرعت شارژ، ایمنی و پایداری برجستهای را تولید کنیم. همکاری با CATL باعث سرعت گرفتن حرکت ما به سمت هدف کربن خنثی شدن است. CATL تأمینکننده عمدهی نسلهای بعدی محصولات EQ ما خواهد بود.
دایملر و CATL قبلاً کار روی باتریها را برای نصب در محصولات آتی مرسدس شروع کردهاند. هدف این همکاری کوتاه شدن فرایندهای توسعه و افزایش قابلتوجه شعاع حرکتی خودروهای الکتریکی از طریق تراکم انرژی و کاهش زمان شارژ میباشد.
مرسدس بنز EQS آتی اولین محصول مرسدس با برد فراتر از ۷۰۰ کیلومتر خواهد بود و از ماژولهای سلول CATL استفاده خواهد کرد.
یکی دیگر از مدیران دایملر گفته است:
دایملر به تقویت رقابتی بودن خود و افزایش راندمان از طریق همکاری با شرکای طراز اول جهانی ادامه خواهد داد. ما در چین همکاری قوی و تثبیت شدهای با بازیگران کلیدی صنعت خودرو داریم. این امر نه تنها باعث بهبود راندمان تولید میشود بلکه فرایندهای تحقیق و توسعه را نیز سرعت میبخشد.
دایملر همچنین توافق تأمین باتری با دیگر شرکتها از جمله SK Innovation، LG Chem و فاراسیس امضا کرده است.
Khosrow
۱۸ مرداد ۱۳۹۹چقدر با حوصله کارو پیش میبره مرسدس / بقیه انگار پیدا کردن – باد هوا ..
AMG///
۱۸ مرداد ۱۳۹۹چینیا واقعا پیشرفت کردن
اما اینم لطفا اضافه کنید که بخش نرم افزاری بنز با تسلا همکاره
ali (chevy nova)
۱۸ مرداد ۱۳۹۹بنز با فروش سهامش بهچجیلی خیلی وقت بود رابطش با چینی ها عمیق شده بود
Irani
۱۹ مرداد ۱۳۹۹بنز داره از چین کمک میخواد!
آخرالزمانه!!!
نامجو
۱۹ مرداد ۱۳۹۹بهش میگن سرمایه گذاری و همکاری
chiron sport
۱۹ مرداد ۱۳۹۹یعنی طرز فکر یه سری آدمو تو سایت میبینی میفهمی واسه چی پیشرفت نمیکنیم
RoadRunner
۱۹ مرداد ۱۳۹۹متاسفم برای دایملر