مرسدس بنز یکی از معروفترین ونهای تجاری خود یعنی متریس را در ایالاتمتحده عرضه میکند؛ اما لفظ تجاری به این معنی نیست که خودروی موردنظر فاقد هرگونه تجهیزاتی باشد. در این نوشته نگاهی خواهیم به انداخت به برخی از ویژگیها و تجهیزات جالب ون متریس. با ما همراه باشید.
- دربهای کشویی دوگانه
ون مسافری متریس به منظور دسترسی آسان بهصورت استاندارد با دربهای کشویی دوگانه عرضه میشود. دربهای کشویی برقی نیز بهصورت سفارشی در دسترس هستند.
- نگهدارندههای چندگانه صندلی کودک
هر بخش صندلی عقب دارای نقاط لنگر سیستم LATCH برای صندلی کودک است که حملونقل ایمن را میسر میسازد.
- دستیار هشداردهنده
متریس را میتوان با سیستم دستیار هشداردهنده سفارش داد که میتواند خستگی راننده را از طریق چرخش غربیلک فرمان تشخیص دهد. اگر سیستم فکر کند که شما خوابآلود هستید، آیکون فنجان قهوه ظاهر خواهد شد تا به شما بفهماند که زمان استراحت است.
- هنوز هم یک مرسدس است
متریس ساخته و پرداختهی بخش وسایل نقلیهی تجاری شرکت بوده اما هنوز هم یک مرسدس بنز است. برای درک این موضوع کافی است نگاهی به سوئیچها بیندازید. اکثر آنها مستقیماً از دیگر مدلهای مرسدس گرفته شدهاند.
- چگونه متریس را لوکستر کنیم
اگر میخواهید ون تجاری شما حس و حال لوکستری داشته باشد میتوانید پکیج ظاهری کابین را سفارش دهید که تریم کروم، نورپردازی بخش جلوی کابین، سیستم تعلیق راحت و کفپوش را به خودرو اضافه میکند. همچنین میتوانید تریم ممتازتر دربهای عقب و پشتی و صندلیهایی با چرم مشکی را سفارش دهید.
- نگهدارندههای فنجان منعطف
به نظر میرسد ژرمنها هنوز شیفتگی نگهدارندههای فنجان برای آمریکایی را درک نکردهاند اما طراحان متریس به حد کافی سخاوتمند بودهاند چراکه ۶ نگهدارنده فنجان را تعبیه کردهاند یعنی تقریباً برای هر مسافر یک نگهدارنده. اگر نیازی به نگهدارندههای فنجان عقب نداشته باشید میتوانید آنها را جدا کنید تا فضای بیشتری برای دست داشته باشید.
منبع: motortrend
محمد علی
۲۳ دی ۱۳۹۵اینقدر توی این چند سال سوار ویتو شدیم سوار ماشین خودم نشدم ولی جدا بنز گاری هم بسازه بهترین رو می سازه سواری آین ماشین (نسل قبل) و راحتی نسخه پایه کیلومتر ها با خودرو های آسیایی فرق داره مثلا سیستم ضربه گیر ویتو چندگانه است multipart دقیقا مثل مدل های سواری
كوروش
۲۳ دی ۱۳۹۵سلام
این ویتوهای سرویس هم خودشون سرویس شدن اینقدر باهاشون راه رفتن الان بعضی هاشون بالای ۵۰۰ تا راه رفتن ولی به خرج نیافتادن دیگه خود شما استادی ماشین المانی اصولا همینه من شنیدم قراره نسل جدیدش رو واسه سرویس دوباره وارد کنن البته فعلا سرشون برای مهمان جدید شلوغه خدا کنه همین یکدونه نباشه
محمد علی
۲۳ دی ۱۳۹۵سلام کوروش جان
اره چه خبر بوده مهرآباد انشاءالله سر قرارداد پایبند باشند و مابقی رو طبق قرار تحویل بدهند نکات جالبی هم داره موتورش هم بر خلاف شایعات درسته و نسل آخر هستش یکشنبه قرار شد از نزدیک برسیش کنیم فردا هم منوال هاش می رسد فکر کنم یکی دو هفته دیگه بیاد توی روت پرواز
راستی طرفدارای ماشین آلمانی هنوز توی سایت هستند خبری نیست؟
كوروش
۲۳ دی ۱۳۹۵ایشالا
مگه میشه پدال بدون المانی باز ها الان احتمالا سکوت قبل از طوفان هستش خخخ
حسین
۲۳ دی ۱۳۹۵کاش اینا جایگزین ون های تاکسی شه!
GT
۲۳ دی ۱۳۹۵من کلی با نسل قبل همین نسل ویتو رفت و آمد داشتم البته مدل بالاتر که دقیقا نمیدونم چجوره رده ی مدلاش ولی ازین بالاتر و رسمی تره و صندلی های عقب روبروی هم قرار دارن و در یک کلام باید بگم عالیه وخیلیم با پرستیژه مخصوصا رنگ مشکیش.
Viper ACR
۲۳ دی ۱۳۹۵ون شیک و با کیفیتیه.
faramarz
۲۴ دی ۱۳۹۵خیلی خوبه
راد
۷ اردیبهشت ۱۴۰۰سلام من یک وی تو مدل ۲۰۰۸ را دیدم خیلی تمیز است مالکش ۸۹۰۰۰۰ میلیون گفته به نظر شما قیمت خوب است و در مورد لوازم این ماشین در حال حاضر پیدا میشه و هزینه نگهداریش چقدر است ممنون میشم نظر بدید