مرسدس بنز

تصاویر جاسوسی پیکاپ مرسدس بنز کلاس G مدل ۲۰۱۹

مرسدس بنز در حال کار بر روی اولین بازطراحی کلی کلاس G خود از زمان پیدایش این کلاس در حدود ۴۰ سال پیش می‌باشد.

2019-mercedes-benz-g-class-dual-cab-pickup-truck-spy-shots-image-via-s-baldauf-sb-medien_100585637_l
تاکنون تصاویر جاسوسی مختلفی از نمونه‌های اولیه شاسی‌بلند استاندارد و مدل پرفورمنس مرسدس-آام‌گ کلاس G را دیده‌ایم. امروز تصاویر جاسوسی جدیدی برای نخستین بار به دست ما رسیده است که به نظر می‌رسد یک مدل تراک پیکاپ باشد.

2019-mercedes-benz-g-class-dual-cab-pickup-truck-spy-shots-image-via-s-baldauf-sb-medien_100585634_l
این خودرو شاید شبیه بسیاری از نمونه‌های اولیه مدل شاسی‌بلند که تصویر آن را در زیر مشاهده می‌کنید باشد، ولی اگر با دقت به قسمت عقب آن نگاه کنید، یک خط افقی را مشاهده خواهید کرد که به نظر می‌رسد قسمت بالای درب عقب یک پیکاپ است. بالای آن یک اتاقک سوار شده است تا هر کسی این خودرو را می‌بیند آن را با یک مدل شاسی‌بلند اشتباه بگیرد. همچنین به‌راحتی می‌توان گوشه‌های یک درب عقب را تشخیص داد، بنابراین بدون شک این یک مدل پیکاپ دو کابین با اتاقکی نصب شده در پشت آن است.

2019-mercedes-benz-g-class-dual-cab-pickup-truck-spy-shots-image-via-s-baldauf-sb-medien_100585635_l
مدل فعلی کلاس G دو طراحی بدنه پیکاپ تک کابین و دوکابین ارائه می‌شود، اگرچه آن‌ها بیشتر مدل‌های تجاری و نظامی هستند. شاید دلیل این پوشش سنگین روی آن این باشد که مرسدس بنز قصد ارائه یک پیکاپ لوکس همانند مدل قدیمی کادیلاک اسکالید EXT را دارد. اگر این خودرو وارد آمریکا شود، شاید بتواند دلیل تصمیم مرسدس بنز مبنی بر عدم عرضه پیکاپ تراک جدید کلاس X در آمریکا را توضیح دهد.

Mercedes Benz G63 AMG 6x6
Mercedes Benz G63 AMG 6×۶
مرسدس بنز کلاس G جدید اواخر سال ۲۰۱۷ معرفی و چند ماه بعد در اوایل سال ۲۰۱۸ وارد بازار خواهد شد. در مقایسه با مدل فعلی، این خودرو شاسی و بدنه‌ای پهن‌تر داشته تا علاوه بر افزایش فضا بتواند سیستم تعلیق جدید خود را جاسازی نماید، این سیستم تعلیق جدید به‌منظور بهبود پایداری خودرو مخصوصاً در آف‌رود برای کلاس G جدید طراحی شده است. درعین‌حال، با کوتاه‌تر شدن بدنه خودرو، مرکز ثقل آن پایین‌تر خواهد آمد.

از تغییرات کلیدی دیگر می‌توان به افزایش استفاده از آلومینیوم و فولاد مقاوم به‌منظور کاهش وزن خودرو اشاره کرد. به‌احتمال‌زیاد با معرفی این خودرو شاهد ارائه چند آپشن موتور مختلف نیز برای آن خواهیم بود.

منبع: motorauthority

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۴ رای

آرش نهندیان فرد

آرش نهندیان فرد، مترجم اخبار دنیای اتومبیل و موتورسیکلت در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۲۰ دیدگاه‌ها

  1. َALI

    ۱ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (80 ديدگاه)

    آخه من موندم اینی که 40 سال بدنش تغییر نکرده دیگه چیشا پنهان کردند که لو نره. ولی عجب قولی هستش نسب به GLC کنارش.

    1. مرسدس بنز شناس

      ۱ دی ۱۳۹۵
      سوابق: (543 ديدگاه)

      GLC نیس E estate(استیشن)

    2. elemento

      ۱ دی ۱۳۹۵
      سوابق: (11527 ديدگاه)

      اصلا مقاله رو نخوندی و اومدی نظر دادی.
      بعد از 40 سال ، نسل بعد جی کلاس با یک فیس لیفت ماژور ، در عین حفظ اصالت ساخته خواهد شد.پس ظاهرش تکراری نخواهد بود و سورپرایز های بزرگی خواهد داشت.

      .

      در ضمن، ماشین کناری ، E estate هست نه GLC .
      GLC ، نسل بعد همون GLK هست. از GLK در ایران تعداد زیادی وارد شده. ارتفاع GLK باید حدود 170 سانت باشه. اگر این ماشین کناری GLC باشه (که نیست)، با توجه به اینکه ارتفاع سقفش حدودا نصف G Class هست ، باید ارتفاع سقف G Class حدود 3 متر و نیم !!!! باشه.

      یعنی عملا برای سوار شدن باید نردبون بذاری !!

      G class ماشین بزرگیه ولی نه دیگه در این حد.
      از نظر رده بندی هم G class هم Lexus LX570 و تویوتا لندکروزر جزو SUV های فول سایز هستند و تقریبا هم اندازه.
      ارتفاع سقف LX 570 و پدرش لندکروزر ، 190 یا 195 سانت ، بیشتر نیست

      1. AK_007

        ۱ دی ۱۳۹۵
        سوابق: (560 ديدگاه)

        عذر میخوام ولی فکر میکنم که لندکروزر جز Suv های مید سایز باشه
        از اونور مثلا اسکالید فول سایزه

        1. MPH

          ۱ دی ۱۳۹۵
          سوابق: (431 ديدگاه)

          لندکروزر فول سایزه
          جی کلاس یکم کوچکتره

      2. ALI

        ۱ دی ۱۳۹۵
        سوابق: (80 ديدگاه)

        دفعه بعد خواستم کامنت بذارم از شما اجازه میگیرم، یه جورایی شما صاحب پدالی دیگه وقتی از هر ۱۰ تا کامنت ۹ تاش مال شماست. کلاً تخت خوابتا آوردی اینجا هاااا،

        1. elemento

          ۱ دی ۱۳۹۵
          سوابق: (11527 ديدگاه)

          AK007 عزیز
          جسارت نباشه ، تویوتا لندکروزر از سال 1951 داره تولید میشه.
          از سال 1980 با مدل J60 ، جزو SUV های full size طبقه بندی میشه.

          SUV مید سایز هیوندای توسانه. البته نسل دوم و سوم (cm و dm) که در ایران بیشتر وارد شده، منظورمه.

        2. elemento

          ۱ دی ۱۳۹۵
          سوابق: (11527 ديدگاه)

          ALI ،

          من نگفتم از من اجازه بگیر. گفتم مقاله رو نخوندی … فقط یک انتقاد ساده … همین و بس. نه بهت توهین کردم نه گفتم تشک و بالشت و تخت خوابت رو جایی بردی.
          اینقدر که دیگه باید ظرفیت انتقاد پذیری داشت … ما ها که خدای نکرده مقدس نیستیم.
          تعداد کامنت های هیچ کس به من و شما هــــــیـــــــچ ربطی نداره.
          _____________________________________________________________

          لحن شما اصلا مناسب نیست و بیشتر شایسته ی خودت هست تا من .
          من با شما، با احترام صحبت کردم. کدوم قسمت حرف من بد بود؟

          پدال مال من به تنهایی نیست، پدال متعلق به همه ی کاربران و ماشین باز های واقعی و کاربران با ادب و با تربیت هست. منم سعی میکنم یکی از اون افراد باشم.

          به نظرم پدال مال افراد مودب و با شخصیت باشه ، خیلی بهتره تا کسایی که معنی حرف زدنشون رو نمیدونن بخوان صاحب این سایت باشن .
          ان شالله همه ی ما جزو همون دسته ی اول باشیم.

        3. elemento

          ۱ دی ۱۳۹۵
          سوابق: (11527 ديدگاه)

          ببخشید توسان کامپکته، حواسم نبود. منظورم سانتافست

        4. اعتمادیان

          ۱ دی ۱۳۹۵
          سوابق: (261 ديدگاه)

          نفرمایید آقا
          جناب المنتو از نظر من یک کاربر ششدانگ پدالی است
          من شخصا از جناب المنتو بارها درس گرفته ام
          اطلاعاتشون عالیه

    3. نوید جهرمی

      ۲ دی ۱۳۹۵
      سوابق: (3761 ديدگاه)

      حالا هر چی که هس عاشقشم.
      حیف ماشینی که بهانه تولدش ایران بوده اما دونه ایش نمیتونه واردشه.

  2. سیدامین فاخر

    ۱ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (71 ديدگاه)

    عجب حیبتی داره به نظر میاد بنز در حال تدارک رقیب برای فورد f۱۵۰وسیلورادو ۱۵۰۰ و ردوج رم۱۵۰۰ هست

    1. kasra

      ۱ دی ۱۳۹۵
      سوابق: (84 ديدگاه)

      آره حتما بی ام و سری هفت هیبریدی هم که قراره وارد ایران بشه اومده تا با پژو پارس رقابت کنه!!!
      آخه دوست عزیز فورد و شورولت در حدی هستن که بخوان با مرسدس رقابت کنن؟ هر گردی که گردو نیست.
      قیمتو ببین، سطح لوکس بودن رو ببین، سطح خاص بودن رو ببین، بعد بگو داره تدارک میبینه با فورد اف 150 و… رقابت کنه.
      اصلا سطح اجتمایی افرادی که از مرسدس جی کلاس میخرن با سطح اجتمایی کسانی که مثلا سیلورادو 1500 یا حتی 3500 رو میخرن کلی تفاوت داره. و مرسدس هم هیچ وقت نمیخواد از نظر فروش با فورد و شورولت رقابت کنه چون شاید سالی 20 هزار تا جی کلاس پیکاپ هم در آمریکا فروخته نشه در مقابل 700 هزار فورد سری اف.

      اما نظر خودم: افراد متشخص و سطح بالای زیادی هستند که دوس دارن پیکاپ داشته باشن ولی خب به سطح اجتماییشون نمیخوره که مثلا اف150 یا حتی سوپر دیوتی سوار شن، مرسدس این پیکاپ رو ساخته تا چنین افرادی هم به خواستشون برسن.
      (در ضمن، هیبت نه حیبت)

  3. Amirhosein_msm

    ۱ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (33 ديدگاه)

    این 6 × 6 تو جی تی ای وی بود ?

  4. Mercede kaviani

    ۱ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (550 ديدگاه)

    با درود به دوستان
    و درود وسپاس از دوست عزیز ارش فرد وسپاس از مطلب عالی شما
    بنظر من مرسدس جی کلاس اصبل ترین و زیباترین اس بو وی دنیا است
    با سپاس
    دوستدار شما مرسده کاویانی

  5. hamid ashoori

    ۱ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (240 ديدگاه)

    احسن به kasra.این یه کامنت از یه فرد با سواد تو زمینه خودرو بود.جدا احسنت.

  6. اعتمادیان

    ۱ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (261 ديدگاه)

    سلام دوستان
    یک تشکر ویژه از چند کاربر لازمه
    من مدت دو سالی میشه که بصورت چراغ خاموش مطالب این سایت رو دنبال میکردم و دیدگاههای بعضی از دوستان واقعا کلاس درس بود
    جناب کسری ، جناب المنتو اگه اشتباه نکنم آقا مجید ، کینگ 918 و یک آقایی که الان حضور ذهن ندارم ولی شدیدا طرفدار خودروهای انگلیسی بود و انصافا اطلاعاتش در مورد خودروهای بریتانیایی کم نظیر بود و چند تا دیگه از دوستان که اسمشون الان خاطرم نیست ( شما فراموشی منو بحساب حواس پرتی بنده بگذارید ) .
    مدتها دنبال یک فرصت میگشتم که از شما کاربران بزرگوار پدال تشکر کنم .
    امیدوارم مثل همیشه سرزنده و خوشحال و تندرست باشید و انشاالله به خودرویی که دوست دارید برسید .
    شاد باشید

    1. َALI

      ۲ دی ۱۳۹۵
      سوابق: (80 ديدگاه)

      یعنی المنتو این دیگه خیلی بچه گانه هستش که با چندتا آیدی بیای از خودت تعریف کنی. حداقل سعی کن وقتی آیدی عوض میکنی لحنتم تغییر بده که اینقدر تابلو نباشه. واقعا که.

      1. اعتمادیان

        ۲ دی ۱۳۹۵
        سوابق: (261 ديدگاه)

        آقا بنده اعتمادیان هستم
        لطفا از این بازیهای بچگانه در نیارین
        من وظیفه خودم میدونستم از کسانی که بهشون مدیونم تشکر کنم .
        شما هم خوب بودین از شما هم یاد گرفته ام
        من 48 سالمه ، مهندس عمران و مدیر یک سایت هنری هم هستم بدلیل علاقه ام به خودرو و بهره بردن از نویسندگان فهیم این سایت به اینجا سر میزنم .
        ضمن اینکه نویسندگان این سایت مثل آقا شاهین و آقا امیر دهقان حق بزرگی به گردن کاربرانی مثل من دارند ، از این بزرگواران هم سپاسگزارم که بدون چشمداشت اینگونه با علاقه فعالیت میکنند. دستمریزاد
        دیدگاه قبلی من چقدر دیسلایک گرفته ، آیا واقعا تشکر در مرام شما ناپسند محسوب میشه ؟؟؟

  7. Reza :: Deutschland :: Mercedes

    ۱ دی ۱۳۹۵
    سوابق: (2277 ديدگاه)

    سایز و ارتفاع چرخ ها خصوصا در عکس دوم نشان دهنده اکسل پورتال هست پس یه افرود قدرتمند شاهد خواهیم بود . طبیعتا چنین ماشینی یک اس یو وی لوکس با ویل بیس بلند (مثل رنج روور اتوبیوگرافیSV) نخواهد بود گرچه ممکنه این مدل روش شاسی مشابه توسعه داده بشه
    یک اس یو وی با اکسل پورتال هم سابقا معرفی شده پس محتمل ترین گزینه یک پیکاپ با قابلیت افرود بسیار بالا خواهد بود به عبارتی دیگر یک محور کمتر از جی63 6×6 که ممکنه افرود بهتری هم داشته باشه
    احتمال دیگه ای هم هست که کمتر محتمله اونم این که این نسخه افرود X Class خواهد بود که روی شاسی و تعلیق مشابه ساخته میشه اما بدنه جی رو برای ازمایش امتحان کردن! گرچه کار غیر ممکنی نیست ولی تقریبا بعید به نظر میرسه {خصوصا اینکه این عکس ها طرفداران رو کنجکاو خواهند کرد و الان مردم منتظر یک مدل جدید از بنز جی کلاس با چنین ابعادی هستند !}

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا