مرسدس تاکنون چندین بار پیشنمایش کابین نسل جدید S کلاس را انجام داده است اما تاکنون تصویر کاملی از بخش داخلی این سدان پرچمدار را ندیدهایم. امروز همهچیز تغییر کرده زیرا ژرمنها تصاویر کامل و واضحی از کابین لوکس این خودرو را منتشر کردهاند.
اگرچه ستاره سه پر دنیای خودرو تاکنون روی تنظیمات ۵ صفحه نمایشگر کابین S کلاس، نورپردازی داخلی و کیسههای هوای جدید برای سرنشینان عقب تمرکز داشته اما کابین کامل آن بازگو کننده جزئیات زیادی است.
خودرویی که کابینش را ملاحظه میکنید به نسخه مرسدس بنز تعلق دارد که احتمالا کمی متفاوت با نسخه مرسدس AMG بوده و در آینده نسخه لوکستر مایباخ با فاصله بین محوری و فضای پای بیشتر هم رونمایی خواهد شد. مرسدس یکبار دیگر با ارائه پشتسریهای گرم شونده و ناحیه گرم شونده بالای استراحتگاههای دست در دربها بازی را وارد مرحله جدیدی کرده است. این شرکت مشهور همچنین فوم آکوستیک بیشتری را به خودرو افزوده تا کابین دارای فضایی کاملاً آرام و نرم باشد.
درحالیکه مرسدس S کلاس جدید با آرایش پنج نفره در دسترس خواهد بود اما نسخه لوکستر چهارنفره نیز عرضه خواهد شد. خریداران میتوانند کنسول مرکزی بیزنس را که در تصاویر دیده میشود انتخاب کنند. البته گزینه استراحت گاه دست مرکزی نیز وجود خواهد داشت. جدای از تغییرات واضح رخ داده در سیستم اطلاعات سرگرمی و صفحه لمسی ۱۲.۸ اینچی، نسل جدید S کلاس ۲۷ دکمه کمتر نسبت به نسل W222 داشته و این کار به لطف کنترلهای حساس به لمس میسر شده است.
علاوه بر کنترلها و صفحات لمسی جدید، راههای دیگری هم برای تنظیم عملکردهای گوناگون خودرو وجود خواهد داشت. دستیار “هی مرسدس” از ۲۷ زبان پشتیبانی کرده و همچنین گزینه اشارات دست نیز وجود خواهد داشت. راه دیگر هم وجود دو هدآپ دیسپلی است که پیشرفتهتر از هر زمان دیگری بوده و از تکنولوژی واقعیت افزوده بهره میبرند. این برای اولین بار در یک خودروی تولیدی است که چنین ویژگیای را ارائه میکند.
نسخه استاندارد S کلاس در بحث فاصله بین محوری ۷۱ میلیمتر طویلتر از نسل پیشین شده و فاصله بین محوری آن به ۳۱۰۶ میلیمتر رسیده است. نسخه طویلتر هم ۵۱ میلیمتر فاصله بیشتر بین اکسلها داشته و هماکنون فاصله بین محوریاش به ۳۲۱۶ میلیمتر رسیده است. نسخه مایباخ حتی طویلتر بوده و احتمال دارد نسخه بسیار طویلتر پولمن نیز برای افراد خاص تولید شود.
شلبى
۲۵ مرداد ۱۳۹۹در کل زیبا و مدرن هر چند اشکلاتى هم بهش وارد مثل طراحیه نا هماهنگ دریچه هاى کولر ولى مسئله اى که هست این طراحى براى S کلاس خوب نیست شاید براى یه ماشین دیگه خوب باشه ولى مناسب وقار و اصالت S کلاس نیست
کیان
۲۵ مرداد ۱۳۹۹موافقم با شما
اس کلاس قطعا ماشین خوب و بروزی هست، شاید مرزهایی رو هم جابجا کنه، ولی بنظرم خیلی ماشین داره شلوغ طراحی میشه، حس نوستالژی و کلاسیک بودنش همش کار رفته و تماما مدرنیته بودن و دیجیتالی شدن همه جا دیده میشه، شاید ترند این باشه ولی من فکر میکنم حس کلاسیم و در کنار تجهیزات کاملا ارائه کردن اشرافی باشه، این یک ماشین لاکژری مدرن هست.
در حالیکه رولزوریس و بنتلی کلاسیک بودن طراحی چ داخل و چه خارج حفظ کردن و تکنولوژیهارو هم کامل ارائه کردن. بنظر خودم بنز با چیزی ک ازش بعنوان نوستالژیش انتظار داریم فاصله گرفته هرچند ک ماشین خوبی ساخته باشه.
شلبى
۲۵ مرداد ۱۳۹۹دقیقا این ماشین اگر فرمونش رو بردارى از هیچ قسمت دیگه متوجه نمیشى که داخل کابین یک مرسدس بنز نشستى
به شخصه اگر این مدلو نسل قبل جلوم باشه بدون هیچ تردیدى نسل قبل رو انتخاب میکنم
UNAS
۲۶ مرداد ۱۳۹۹جان ؟!
لاکژری ؟!؟!!؟
نکن پسر ، صبحی اول صبحی :-)
پارسا
۲۵ مرداد ۱۳۹۹داش شما اصلا تا حالا بنز سوار شدی
من از ۲۸۰s تا دانشجویی و کپل و تا پلیسی ها رو سوار شدم
خیلی هم طراحی عالیی داره
دانشجویی دریچه هوای گرد داشت و ای کلاس الان هم اینطور
۲۸۰s دریچه هوای مستطیلی داره و این اس کلاس هم همینطور
شلبى
۲۵ مرداد ۱۳۹۹بحت سر شکل دریچه کولرها نیست که دایره باشن یا مستطیل بحث هماهنگیه دریچه هاى تهویه با اجزاى دیگه داشبورد و کابین تو همه مدل هایى که شما گفتین دریچه هاى تهویه با اجزاى دیگه داشبورد هماهنگى دارن جدا از اینکه چه شکلى داشته باشن
مازیار
۲۵ مرداد ۱۳۹۹هرچقدر هم که حرف حق بزنی این (تو سوار نشدی من شدم) کارو خراب میکنه برادرجان
Reza
۲۵ مرداد ۱۳۹۹به نظر من که حرف نداره ???
ممد ژانگولر
۲۵ مرداد ۱۳۹۹جلوش باید فرش قرمز پهن کنی
کلاهتم به احترامش بر داری
کلا حرف نداره تا اینجاش
بقیشم صبر میکنیم هر چند S بد نمیسازه ???
AMG
۲۶ مرداد ۱۳۹۹بی نظیر …
کادیلاک
۲۵ مرداد ۱۳۹۹در کل خوبه
حسین
۲۵ مرداد ۱۳۹۹بر اساس این تصاویر نمیشه نظر داد به جز یک قسمت اون هم دریچه های تهویه که واقعا عین یک وصله ناجوره
ماکان
۲۵ مرداد ۱۳۹۹سلام . بسیار داخلش قشنگ است .
Mohammad
۲۵ مرداد ۱۳۹۹سلام نه قشنگ نیست
AMIR-REZA
۲۵ مرداد ۱۳۹۹اگه یه ماشین دیگه بود خوب بود ولی برا بنز نسبت دیزاین های قبلی کابینش (که دریچه های گرد داشت)به نظرم پسرفته …..
Irani
۲۵ مرداد ۱۳۹۹گفته از 27 زبان پشتیبانی میکنه.
فارسی هم جزو زباناش هست؟
کسی میدونه؟
بی ریا
۲۵ مرداد ۱۳۹۹سلام فکرکنم از کل لهجه های فارسی هم پشتیبانی میکنه
بنز بااین مسخره بازیاش نمیتونه گندکاریش رو ماسمالی کنه
mehran (fox)
۲۵ مرداد ۱۳۹۹بی ریا جان چند وقتیه داری بی ربط و با ربط به برندای آلمانیو طرفداراش گیر میدی…فرقیم نمیکنه پیج آلمانی باشه یا در مورد چری و لیفان فقط میگی طرفدارای بنز و ب ام و متعصبن….اولا متعصب ترین طرفدارای این سایت امریکایی بازاشن که فرقی نمیکنه امریکایی جواهر باشه یا زباله اینا فقط تعریفو تمجید می کنن.ثانیا آلمانی بازا یه سر بری به پیج اس کلاس جدید یا مثلا ب ام و سری چهار میبینی خیلیاشون بهش انتقاد دارن چیزی که امریکایی بازا مطلقا نمیکنن…ضمنا این ترول بازیارو تمومش کن راجع به خودروساز محبوبت حرفی داری بزن به تو چه ربطی داره آلمانی بازا متعصبن یا نه……
Ho3ein
۲۵ مرداد ۱۳۹۹اس کلاس برای یه سری افراد تولید میشه و همه مردم قدرت خریدش رو ندارن
همچنین این ماشین باید لوکس بودن و تکنولوژی فراوان و راحتی سرنشین و لذت سواری رو یدک بکشه
به نظرم مرسدس انقلاب کرده توی طراحی هاش وزبان و سبک طراحیش رو عوض کرده حالا شاید موفق بشه شاید نه
لیک باید طرفدار های باوفای این برند نظر بدن
net
۲۵ مرداد ۱۳۹۹با اختلاف زیاد فقط کابین ایودی a8
Farzad
۲۵ مرداد ۱۳۹۹از همون ابتدا مرسدس بنز و واگنر مورد انتقاد تند و سنگین طرفدارها در سراسر دنیا قرار گرفتن با این طراحی مسخره .
این اصلا شخصیت و اصالت مرسدس بنز رو نداره …
نه تنها کابینش بلکه طراحی بیرونی هم یه افتضاحه تاریخیه .
بی ریا
۲۵ مرداد ۱۳۹۹داداش فرزاد دمت گرم که حرف حقو میزنی ، ما اهل تعصب نیستیم
ارش
۲۵ مرداد ۱۳۹۹بهترین و پیشرفته ترین در کلاس خود زیبا اصیل و آوانگارد.
ارش
۲۵ مرداد ۱۳۹۹زیبا ترین و پیشرفته ترین کابین اصالت و فن آوری بکار رفته در کابین خیره کننده ست.
بی ریا
۲۵ مرداد ۱۳۹۹به راحتی مقابل آئودی آ۸ کم میاره
کابین آ۸ مدرن تره
کابین آ۸ رو با مایباخ اس ۶۰۰ مقایسه میکنن
net
۲۵ مرداد ۱۳۹۹بی ریا
میباخ سدان اشرافی هست و فرق میکنه و در دسته سدان لوکس مثل ایودی a8 و بنز سری اس و بی ام و سری ۷ قرار نمیگیره
بی ریا
۲۵ مرداد ۱۳۹۹داداش خودم میدونم نمیخاد شما یادم بدی
شما اصل منظورمو نگرفتی
انقدر گابین آ۸ بهتره که با مایباخ اس ۶۰۰ که از اون بالاتره مقایسه میشه
افتاد حالا ؟؟
مانی
۲۵ مرداد ۱۳۹۹کابین آئودی با اون تریم پیانو بلک مسخره و نمایشگر مرکزی کج و کوله
در حد سری۷ نیست چه برسه به اس
البته یکمی اغراق کردم ولی در کل بیمر بهتره
بی ریا
۲۵ مرداد ۱۳۹۹دوست خوشگل ، اکثر همه نظرشون اینه که آ۸ و اس کلاس تو یه رده هستن و بالاتر از امثال سری ۷ برو قشنگ مطالعه کن ، اونوقت میگی آ۸ از سری ۷ پایین تره
قشنگ معلومه متعصب بی ام و هستی
مانی
۲۶ مرداد ۱۳۹۹اصلا هنوز کار به اونجا نریسیده که بری مطالعه کنی
اول برو زبان فارسیتو قوی کن
من کی گفتم بیمر بهتر از آئودیه؟من فقط گفتم شکل ظاهری
اونم فقط داشبورد،بیمر قشنگتر از آئودیه
حسام عطار
۲۵ مرداد ۱۳۹۹یه پیشنهاد به سر دبیر پدال:
لطفا در صورت امکان فیلم ها رو یه زیرنویس فارسی بهش اضافه کنین تا بدونیم چی میگن.
در خصوص ماشین هم درسته که خیلی پیشرفته تر و مدرنیته شده، اما اون حس نوستالژیک قدیم رو نداره و کلا خودروی جدیدی شده
Ali Keyhani
۲۵ مرداد ۱۳۹۹کمتر از سطح انتظارات دوستداران مرسدس هست
AMG///
۲۵ مرداد ۱۳۹۹بنظرم زیبا ترین کابین 2021 کابین bmw i4 بود
واقعا از هر لحاظ پسندیدمش.
برای من که طرفدار بنزم قابل قبول نیست
امیدوارم امیدوارم کابینشو تغییر بدن
یا علی مدد
AMG///
JDM
۲۵ مرداد ۱۳۹۹کابینش اصن به اس کلاس نمیخوره
chiron sport
۲۵ مرداد ۱۳۹۹حالا دوستانی که خوششون نمیاد از کابین ماشین نخرن برن دنبال یه برند دیگه
حسین دهمرد
۲۵ مرداد ۱۳۹۹خیلیا میگن اون اصالت کلاسیک رو نداره ولی چه اهمیتی داره وقتی همه گردن کلفتا میخرنش و مثه بنز میفروشه؟
بی ریا
۲۵ مرداد ۱۳۹۹با عرض تاسف خدمت جامعه طرفداران بنز به استحضار میرسانم عنوان لوکس ترین سدان فول سایز دنیا از بنز اس کلاس پس گرفته شده و به آئودی آ۸ با افتخار تقدیم میشود
با تشکر
حسین دهمرد
۲۵ مرداد ۱۳۹۹رولزرویس
AMG///
۲۵ مرداد ۱۳۹۹حسین رولز مثل میباخ اشرافیه لوکس نیست
حسین
۲۵ مرداد ۱۳۹۹ای کاش هر چه سریع تر مدارس باز بشه
AMG///
۲۵ مرداد ۱۳۹۹دقیقا چرا؟؟؟؟
بی ریا
۲۵ مرداد ۱۳۹۹داداش حرف حقیقت تلخه باورشم سخته
متنفرم از تعصب بیجا
AMG///
۲۵ مرداد ۱۳۹۹نخیر عمو
تو خواب ببینی((اخ ببخشید بازم زیاده روی کردم?))
نه s کلاس بهتر از آئودیه
بی ریا
۲۵ مرداد ۱۳۹۹داداش کاملا مسلمه از رو تعصب بیجا روی بنز چشمت رو روی حقایق بستی و فقط و فقط عاشق بنزی حالا هرچی بخواد بسازه
MAHDI
۲۵ مرداد ۱۳۹۹آلمانی های این کلاس دیگه طراحی لوکس ندارن و دیگه طراحی جذاب و مدرن دارن، چه مرسدس S کلاس جدید و چه آئودی A8 و فقط ب ام و سری7 مونده که اونم نسل جدیدش اینطور میشه پس اگه کسی طراحی باشکوه و اشرافی میخواد بایدبره دنبال بنتلی فلاینگ اسپور و رولزرویس البته با قیمت های بالاتر.
مانی
۲۵ مرداد ۱۳۹۹پدال در مورد چرم صندلیها ننوشت که بهینه شده برای تهویه بهتر
" Swedish Arrogant Tiger "
۲۵ مرداد ۱۳۹۹مرسدس چیکار میکنی با اس کلاس.
اون از بیرونش این هم از درون کابینش!
این کجاش در حد شخصیته اس کلاس آخه
حیف اون کابین رویایی نسل قبل.
در مقام مقایسه من حتی w126 رو ترجیح
میدم به این، حداقل مطمئنم یه اس کلاس
واقعی انتخابمه…
Hadi
۲۶ مرداد ۱۳۹۹بیخود نیست که بهش میگن قصر متحرک ?…