پیکاپ مرسدس بنز X کلاس اصلاً شبیه هیچ خودروی دیگری نیست.
این خودرو نه تنها بر پیشانی خود یکی از بهترین لوگوهای خودروسازی دنیا را دارد بلکه کابین آن نیز لوکستر و مجهزتر از هر پیکاپ میان سایز استاندارد دیگر است. شاید زیرساخت نیسان بکار رفته در این خودرو برخی افراد را به شک و تردید بیندازد اما اگر شما خواهان پیکاپی با طراحی و راحتی بالا هستید به سختی خواهید توانست X کلاس را کنار بگذارید.
این موضوع حتی دربارهی X کلاس موردبحث ما بهصورت ویژهای جلبتوجه میکند. خودرویی که مشاهده میکنید حاصل کار کارلکس دیزاین است. این تیونر به خاطر ارتقای کابین محصولات سطح بالای زیادی مشهور شده است. کارلکس برای X کلاس کابینی تدارک دیده خاص محصولات استثنایی مرسدس بنز میباشد.
در بخش داخلی این پیکاپ شاهد استفادهی گسترده از چرم قهوهای و سفید هستیم. چرم سفید را میتوان روی صندلیها، پانل دربها، بخش پایینی داشبورد و غربیلک فرمان دید. چرم قهوهای هم در بخشهای دیگری از کابین نظیر تونل گیربکس و کنسول مرکزی بکار رفته است؛ اما تریم چوبی نیز از یاد نرفته و بر روی داشبورد خودنمایی میکند.
Mad.z.Max
۱۴ فروردین ۱۳۹۸واقعا واقعا زیبا شده. اما من اگه مشتری باشم، هنوزم یه ناوارا میبینمش و خب با خودم میگم یه ناوارا میخرم که هم ارزونتره، هم اسم اصلی اون شاسی و بدنه رو ماشینه و هم اگه یبارم آفرود رفتم باهاش و کثیف شد، ناراحت نشم : ))
حسین
۱۴ فروردین ۱۳۹۸موافقم
بنظرم اگه بین یه جنس اصل و فیک ادم بره سراغ اصل همجوره به نفعش هست
این ماشین فیک نیسان ناوارا هستش و بهتره که همون جنس اصل که نیسان ناوارا هست رو ادم بخره
هم ارزون تره
هم کاربردی تره
seyed.AMG
۱۴ فروردین ۱۳۹۸فیک !!!
خدایا ….
NAVID۰۰۹۸
۱۴ فروردین ۱۳۹۸برای اروپا خوبه که رقیبهای ژاپنی و آمریکایی وجود ندارند به خیلی از دلایل .
اما اگر در کشوری مثل آمریکا ، کانادا و کشورهای خاورمیانه زندگی بکنید ، به این کلاس x ناوارایی نگاه هم نمیکنید ، چرا که اینقدر پیکاپهای رنگارنگ آمریکایی لوکس و ژاپنی ریخته که اصلا ذهن و قلب آدم اجازه نمیده بنز پیکاپ بخری ، اونم روی شاسی ناوارا ، اصلاً خنده داره .
بنز خراب کرد با این پیکاپ زدنش و باید از فولکس یاد بگیره ، آماروک رو آدم وقتی نگاه میکنه کِیف میکنه ، یا حتی رنو آلاسکا که اتفاقاً روی شاسی همین ناوارا سوار شده ، اما حداقل به قیفش میاد و نه مثل بنز که انگاری یه چیزه قَمَردرعقرب شده .
seyed.AMG
۱۴ فروردین ۱۳۹۸حالا پیکاپ های امریکایی یچیزی اما خدایی اماروک و الاسکا رو به این ترجیح میدی ؟ تو بررسی ها امتیازات x کلاس بیشتره. کجای قیافه این بیچاره قمر در عقرب ؟؟ فقط طراحی چراغ های عقبش زیبا نیست .
من که کلی حال کردم بنز همیشه کار های خاص میکنه ، پیکاپ لوکس تو بازار بی رقیب و این خیلی برای من جذاب .
مانی
۱۵ فروردین ۱۳۹۸دانشمند ماشین های دیگه که پلتفرم یکسان دارن,کدومش اصله کدومش فیک,لطف کن ما رو از دانشت بهره مند بفرما
یادم رفت بپرسم
میدونی فیک یعنی چه یا نه?
NAVID۰۰۹۸
۱۵ فروردین ۱۳۹۸باور اینکه ، بنز را روی پلت فرم یک خودروی پیکاپ معمولی مثل ناوارا ببینیم ، سخته و انتظارها از بنز بالاتر از این حرفهاست .
Hemichan
۱۴ فروردین ۱۳۹۸پیکاپ زیبا و لوکسیه ارزش خریدشو داره
Abbas
۱۴ فروردین ۱۳۹۸در کل ماشینایی که فقط یه پوسته نسبت به مدل اصلی عوض کردن برام جذاب نیستن(منکر امکانات و آپشنای لوکس این نسبت به ناوارا نمیشم به هیچ وجه)نمونش سوپرا و خیلیای دیگه ولی یه سریام هستن که تو همچین شرایطی بازم روح خودشونو تو ماشین میدمن مثل کاری که لامبو با اوروس کرد
sina7
۱۴ فروردین ۱۳۹۸دقیقا
بهترین مثال نقض این قضیه اوروسه
اونم به خاطر اینه که لامبورگینی چند سال روش کار کرد و صرفا واسه رفع نیاز بازار و سود بیشتر درستش نکرد
عملکرد اوروس از چیزی که خود کارخونه گفته بهتره و یکی از بهترین مشخصه های لامبورگینی همینه…
امیر
۱۵ فروردین ۱۳۹۸یاد پیکان دهه ۵۰ افتادم ک تریم چوب داشت!!))
اما از شوخی ک بگذریم خوب شده (درواقع بهتر شده)