تیونر آلمانی کارلسون تمام توان و خلاقیت خود را بکار برده تا سدان اسپرت و قدرتمند مرسدس بنز C63 AMG S را اسپرتتر و قدرتمندتر کرده و تادندانمسلح نماید. بهروزرسانیهایی که در بخش پیشرانهٔ این خودرو انجام گرفته موجب شده قدرت آن به ۶۲۵ اسب بخار و گشتاورش به ۸۲۵ نیوتن متر رسد که ۱۱۵ اسب بخار و بیش از ۱۹۲ نیوتن متر نسبت به نسخهٔ استاندارد کارخانهای C63 S افزایش داشته است. این امر موجب شده این سوپر سدان وحشی فقط در ۳.۸ ثانیه از حالت سکون به سرعت صد کیلومتر در ساعت برسد که ۰.۲ ثانیه سریعتر شده است. حداکثر سرعت آن نیز به ۳۲۰ کیلومتر در ساعت افزایش پیدا کرده است.
کارلسون همچنین یک کیت آئرودینامیکی را هم برای C63 S ارائه کرده است که شامل اسپویلر لبهٔ سپر جلو، فریم دور ورودیهای هوای سپر، فلپهای آئرودینامیکی، دیفیوز، اسپویلر عقب و دو جفت سر اگزوز کروم مشکیرنگ میشود. البته این کیت آئرودینامیکی در دو سطح ارائه میشود. نمونهٔ اول ۹۹۹۰ یورو قیمت داشته و شامل اسپویلر جلو و عقب، دیفیوزر عقب و اگزوز اسپرت میشود درحالیکه سطح دوم علاوه بر این موارد، قطعات دیگری را هم به خودرو اضافه میکند و ۱۵,۹۹۰ یورو قیمت دارد.
این خودرو همچنین مجهز به رینگهای جدید ۲۰ اینچی کارلسون جدید شده است که در دو نسخهٔ درخشان و تیره عرضه میشود. در داخل C63 S دارای پانل درها و صندلیهای اصلی است که البته با چرمهای آلکانترا و ناپا پوشیده شدهاند. همچنین داشبورد و فرمان هم با چرم ناپا آبی و مشکی پوشیده شده است.
KING 918 ( Nemesis)
۲۳ آذر ۱۳۹۵قسمت عقب ماشین بسیار زیباست …..
جای یه هود روی صندوق جلو خالیه …..
X6
۲۳ آذر ۱۳۹۵این E کلاسه نه C کلاس اشتباه نگفتین !؟
امیر دهقان
۲۳ آذر ۱۳۹۵خیر دوست عزیز
این C کلاسه ولی بهتون حق میدم چون محصولات اخیر مرسدس به قدری شبیه به هم شدن که تشخیصشون از هم دیگه سخته!
mohsen.b
۲۳ آذر ۱۳۹۵اگه دویست اسب بخار دیگه هم بهش اضافه کنن بازم چون تک دیفرانسیله شتابش چندان تغییری نمیکنه و فقط زور الکی میزنه-خودرو های دریفتر این مشکل رو دارن-این خودرو هم مخصوص دریفته
matador
۲۳ آذر ۱۳۹۵ولی شتاب ثانویش وحشتناک میشه
یوسف
۲۳ آذر ۱۳۹۵من اگه مرسدس داشتم و میخواستم بدمش دست تیونر هرگز اجازه نمیدادم روی جلو پنجره به جای آرم مرسدس لوگوی خودشو بزنه
احمد باقری
۲۳ آذر ۱۳۹۵عالی بود، عالی تر شد.
GOD BLESS AMERICA
۲۳ آذر ۱۳۹۵دقیقا قصه همینه محصولات بنز بعد از تیون خود کارخونه (بخش آ ام گ) هنوز قابل رقابت با بزرگای کلاس و هم طراز خودش مثلا نسخه های وی کادیلاک نیست و حتما باید یه تیونر دوم دست به کار بشه که باز هم برای مقایسه مثلا از CTS-V به ترتیب 25 اسب بخار و 55 نیوتن متر گشتاور کمتری داره.
بحث قیمت هم که بماند چون پول لوگوهای ستاره سه پر و آ ام گ و کارلسون رو ازتون میگیرن نه پول آپشن های واقعی رو.
و اینطوری که حتی در برابر آلمان پرچم آمریکا بالاست.
Erfan
۲۴ آذر ۱۳۹۵http://www.pedal.ir/%d8%a8%d9%86%d8%b2/%d8%af%d8%a7%db%8c%d9%85%d9%84%d8%b1-%d8%a8%d8%b2%d8%b1%da%af%e2%80%8c%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d9%84%d9%88%da%a9%d8%b3/
دوست عزیز فعلا که خود آمریکایی ها هم دارن بنز رو به ماشینای خودشون ترجیح میدن و از کیفیت و آپشن های اون لذت میبرن….
شما وقتی مقاله بالایی آپ شده بود کجا بودی؟؟؟
The Best or nothing…
silver
۲۴ آذر ۱۳۹۵دوست من با این کامتت ثابت کردی که هیچ چیز از تیونینگ نمیدونی.
اگر حرفی که زدی درسته ، شامل مدل های تیون شده دوج های موپار یا تیون شده های شلبی هم میشه!!!!!
البته خاصیت ماشین های المانی اینه که یه ماشین عالی رو عالی تر میکنن
نه مثل ماشین های آمریکایی به جای بهبود عملکرد ماشین،راحتی و استاندارد ها رو فدای چند اسب بخار بیشتر کنن که اون نیرو هم نمیتونن درست به زمین منتقل کنن و توی چند تا پیچ از رقبا عقب میمونن.در اصل آمریکایی ها میان ماشینو بهتر کنن ولی میزنن چند تا درد و مرض دیگه هم به ماشین اضافه میکنن مثل لاستیک خوره و بنزین خوره و عدم کنترل مثل دوج هلکت
ولی آلمانی با مهندسی اش به مشکلات غلبه میکنه نه با ۲۵ اسب بخار بیشتر
سعی کن ایمان بیاری و به راه راست هدایت شی