ﺑﺮﺍﻯ ﻧﺴﻞ ﺟﺪﻳﺪ E ﻛﻼﺱ ﻛﻮﭘﻪ ﻛﻪ ﺟﺎﻳﮕﺰﻳﻦ ﻛﻼﺱ CLK ﺷﺪﻩ ﺍﺳﺖ ﻭ ﺍﻟﺒﺘﻪ ﺗﺤﺖ ﻛﺪ ۲۰۷-C ﺷﻨﺎﺧﺘﻪ ﻣﻰﺷﻮﺩ، ﻛﺎﺭﻟﺴﻮﻥ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪﺍﻯ ﻣﺪﻭﻥ ﺩﺭ ﻧﻈﺮ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﺍﺳﺖ.
ﺍﻳﻦ ﺧﻮﺩﺭﻭ ﺑﺮ ﺍﺳــﺎﺱ ﻣﺪﻝ ﭘﺎﻳﻪ E500 ﺳﺎﺧﺘﻪ ﻣﻰﺷﻮﺩ، ﺍﻭﻟﻴﻦ ﻛﺎﺭﻯ ﻛﻪ ﻛﺎﺭﻟﺴﻮﻥ ﺑﺮ ﺭﻭﻯ ﺁﻥ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﺩﺍﺩﻩ ﺗﻐﻴﻴﺮ ﺳﻴﺴﺘﻢ ﺍﮔﺰﻭﺯ ﺑﻮﺩﻩ ﺍﺳﺖ. ﻫﺪﺭﻫﺎﻯ ﺟﺪﻳﺪ ﻛﺎﺭﻟﺴﻮﻥ ﺍﺯ ﺟﻨﺲ ﺍﺳﺘﻴﻞ ﺿﺪ ﺯﻧﮓ ﺳــﺎﺧﺘﻪ ﺷﺪﻩﺍﻧﺪ، ﻟﻮﻟﻪﻫﺎﻯ ﻭﺳﻂ ﻭ ﻣﻨﺒﻊ ﺁﺧﺮ ﻫﻢ ﺍﺯ ﻫﻤﻴﻦ ﺟﻨﺲ ﻫﺴﺘﻨﺪ.
ﻓﻴﻠﺘﺮ ﻫﻮﺍﻯ ﺩﺭ ﻧﻈﺮ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﺷــﺪﻩ ﺑﺮﺍﻯ ﺍﻳﻦ ﻣﺪﻝ هـﻢ ﺑﻪ ﺗﻨﻔﺲ ﺑﻬﺘﺮ ﻣﻮﺗﻮﺭ ﻛﻤﻚ ﺧﻮﺑﻰ ﻣﻰﻛﻨﺪ. ﻛﺎﺭﻟﺴﻮﻥ ﻫﺪﻳﻪﺍﻯ ﺩﻳﮕﺮ ﺑﺮﺍﻯ ﺧﺮﻳﺪﺍﺭﺍﻥ ﺍﻳﻦ ﻣﺪﻝ ﺩﺍﺭﺩ ﻭ ﺁﻥ ﻫﻢ ﻗﺎﺑﻠﻴﺖ ﺣﺮﻛﺖ ﺑﻬﺘﺮ ﺩﺭ ﭘﻴﭻﻫﺎﺳﺖ ﻛﻪ ﺑﻪ ﻟﻄﻒ ﺳﻴﺴﺘﻢ ﺗﻌﻠﻴﻖﺟﺪﻳﺪ ﻭ ﻛﻤﻚ ﻫﺎﻯ ﻛﻮﻳﻞﺍﻭﻭﺭ ﻣﻤﻜﻦ ﺷــﺪﻩ ﻭ ﺍﻣﻜﺎﻥ ﺗﻐﻴﻴﺮ ﺍﺭﺗﻔﺎﻉ ﺧﻮﺩﺭﻭ ﺭﺍ ﻫﻢ ﻣﻤﻜﻦ ﻣﻰﻛﻨﺪ.
ﺭﻳﻨﮓﻫﺎﻯ ﺩﺭ ﻧﻈﺮ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﺷﺪﻩ ﺑﺮﺍﻯ ﺍﻳﻦ ﻣﺪﻝ ﺍﺯ ﺳﺮﻯ Evo 5/1 ﻫﺴﺘﻨﺪ ﻭ ﺳﺎﻳﺰﻯ ﺑﺮﺍﺑﺮ ۲۰ ﺍﻳﻨﭻ ﺑﺎ ﭘﻬﻨﺎﻯ ۸,۵ ﺍﻳﻨﭻ ﺩﺍﺭﻧﺪ ﻛﻪ ﻻﺳﺘﻴﻚﻫﺎﻯ ﺩﺍﻧﻠﻮپ ۳۰/۲۳۵ ﺑﺮ ﺭﻭﻯ ﺁﻥﻫﺎ ﺳﻮﺍﺭ ﻣﻰ ﺷﻮﻧﺪ. ﺍﺯ ﺩﻳﮕﺮ ﺗﻐﻴﻴﺮﺍﺕ ﻛﺎﺭﻟﺴﻮﻥ ﻣﻰﺗﻮﺍﻥ ﺑﻪ ﺍﺳﭙﻮﻳﻠﺮ ﺟﻠﻮ ﻭ ﻋﻘﺐﺍﺯ ﺟﻨﺲ ﻓﻴﺒﺮﻛﺮﺑﻦ، ﺩﺳﺘﻪ ﺩﻧﺪﻩ ﻭ ﻓﺮﻣﺎﻥ ﺍﺯ ﺟﻨﺲ ﭼﺮﻡ ﻭ ﻳﺎ ﺟﻴﺮ، ﭘﺪﺍﻝﻫﺎﻯ ﺁﻟﻮﻣﻴﻨﻴﻮﻣﻰ ﻭ ﺍﻟﺒﺘﻪ ﺭﻭﻛﺶ ﺻﻨﺪﻟﻰﻫﺎﻯ ﭼﺮﻣﻰ ﺩﺭ ﻫﺸﺖﺭﻧﮓ ﻣﺨﺘﻠﻒ ﺍﺷﺎﺭﻩ ﻛﺮﺩ.
محمدعلی
۳ خرداد ۱۳۹۱هرچی نگاه می کنم شبیه پراید خودمونه
رحیم
۴ خرداد ۱۳۹۱این چه صحبت چه تعریف عموزاده محمد علی؟؟؟ این درمقابل پراید لنگ میندازه. این چه صحبت چه تعریف؟؟!!!
محمدعلی
۳ خرداد ۱۳۹۱من فکر کنم که مدیران ایران خودرو و سایپا این سایت رو اصلا نمی بینند
مهدی
۱۹ خرداد ۱۳۹۱ای دروغو که گفتی راسته ؟؟؟
مهدی
۱۹ خرداد ۱۳۹۱پراید چی نیی…
کامیار
۱۸ شهریور ۱۳۹۱این یک نمونه کامل از بنز 4ماتیچ است
Xman
۱۶ شهریور ۱۳۹۵رینگای تصویر اول خیلی اسپرته!