مرسدسبنز کلاس S همیشه پیشرفتهترین تکنولوژیهای این کمپانی را در خود گردآوری کرده و در طول سالها جایگاه برترین سوپرلوکس مدرن را حفظ نموده است. پس از معرفی نمونه اولیه خودروی بدونراننده گوگل، رانندگی خودکار اتومبیلها شاید تبدیل به یکی از چالشهای جدید صنعت اتومبیل شود. بنابراین، مرسدسبنز نیز از تکنولوژی رانندگی خودکار در کانسپت S 500 اینتلیجنت درایو استفاده کرده است. این مدل، یک نمونه اولیه پیچیده از یک خودروی بدونراننده است که قادر است در تمام شرایط مسیر خود را در جادهها پیدا کند.
این خودرو همچنین سال گذشته توانست رکورد طول مسافت رانندگی خودکار را بشکند و این کار را بین مانهایم و فورتسهایم در آلمان در مسافتی حدود ۱۰۰ کیلومتر (۶۲ مایل) انجام داد؛ به اندازه همان مسافتی که خانم برتا بنز در سال ۱۸۸۸ اولین مسافت طولانی را با یک اتومبیل پیمود.
علی
۱۰ خرداد ۱۳۹۳سلام به دوستان به نظرمن کلاس اس مرسدس بنزهمیشه جزو پیشگامان تکنولوژی وهمیشه قابل تحسینه ادم وقتی نگاهش میکنه لذت میبره
درودبرخودروسازان المان.
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱۰ خرداد ۱۳۹۳درود .
علی جان درود بر تمام خودروسازان :
سخت کوش . با غیرت . نوآور . مشتری مدار . با کیفیت . و ….
خلاصه همه چیز تمام .
امید
۱۰ خرداد ۱۳۹۳براساس نتایج منتشر شده از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران:
ایران خودرو صدرنشین جدول رده بندی کیفیت خودروهای داخلی
براساس نتایج منتشر شده از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، ایران خودرو در صدر جدول رده بندی کیفیت خودروهای داخلی قرار گرفت
نمیدونم بخندم یا گریه کنم
خاوری مزراتی
۱۰ خرداد ۱۳۹۳من که همیشه عاشق اس کلاس بودم و هستم
همیشه نمره ش بیست بوده و هست!
slr722
۱۱ خرداد ۱۳۹۳خودم اول میگم…
1)اون مانیتور بیش از حد بزرگ و یه تیکه…
2)سادگی و لخت بودن بیش از حد داشبرد… مثل نبود سیستم صوتی…
3)و نداشتن دنده…منظورم همون اتومات هست…
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱۱ خرداد ۱۳۹۳درود . بزرگی داشبورد علت داره .
محمدرضا
۱۱ خرداد ۱۳۹۳با میلاد موافقم
این سادگی علت علمی و عملی داره
تو s کلاس های قدیم هم وقتی می نشستی از سری 7 بهتر بود داشبوردش چون دقیق تر کار شده بود
حالا این دیگه جای خود دارد
amir.t.
۱۱ خرداد ۱۳۹۳slr 722 عزیز من از بنز ایراد نگیر خودش میدنه چطور درستش کرده.بسیار زیباست بی نظیره ….
slr722
۱۰ خرداد ۱۳۹۳s کلاس الان حرف اول میزنه از لحاظ راحتی و تکنولوژی…
البته باید رقبا هم باید زودی دست به کار بشن.مثل جگوار XJ و بی ام و seres 7 و audi A8…برای نسل بعدی…
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱۱ خرداد ۱۳۹۳درود .
به به پویا . چطوری ؟؟؟
بله حق با شماست . البته ائودی A8 نسل جدیدش معرفی شده . فقط
مونده ب ام و سری 7 . لکسس LS600H . جگوار XJ .
احمد
۱۱ خرداد ۱۳۹۳به نظر من باز هم سری s یک چیز دیگست من واقعا از دیدنش لذت میبم
زیبا اصیل و هزار تا حسن دیگه …….
slr722
۱۰ خرداد ۱۳۹۳موردی تو S کلاس جدید هست که به دل کسی نشینه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟(منظورم از طراحی .اپشن.عملکرد)یا هر چیز دیگه…
خدا وکیلی اگه هست بگین…
میلاد خودت اول بگو…
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱۱ خرداد ۱۳۹۳درود .
از نظر خیلی ها یکی دریچه ی هوای روی داشبورد تو ذوق میزنه ،
یکی هم اون صفحه نمایشگر هستش که میگن خیلی بزرگه .
من چون بنز و دوست دارم ، عیب هاشو نمیبینم . اگرم قبول کنم ،
باهاش کنار میام . اما خب هرکسی سلیقه ایی داره ، به نظر من
اون مدل دریچه ی هوا یکمی هم اسپورت کرده داخل ماشینو .
اما اگر مستطیل بود ، خیلی بیشتر نماد لوکسی داشت .
من این مسأله را قبول دارم ، اما در عین حال عاشق بنزم و اگر
خدا به ما پول داد ، گزینه ی اولم بدون هیچ تأللی بنز است .
این دو موردی هم ( صفحه نمایش و دریچه ی هوا ) با دقت کردن و
ریز شدن در کامنت بچه ها متوجه شدم .اما چون خودم اینقدر
عاشقش هستم ، ضعف ها و کم کارهاشو نمیتونم ببینم و در عین حال
ازشون لذت میبرم . چون بهش معتقد هستم .
خلاصه بگم که عشق چشمامو کور کرده .
اما هیچ بنزی برای من بنز G کلاس نمیشه . G کلاس یک چیز دیگست .
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱۱ خرداد ۱۳۹۳البته یکسری کارهایی که خودروساز ها میکنند و ما خوشمون
نمیاد ، به خاطر وجود تکنولوژی بالا و محدودیت هایی هست
که دست و پا گیرشون هست .
نه من ، بلکه هیچکس تا زمانی که در شرایط طرف مقابلش ،
قرار نگرفته نمیتونه قضاوت درست بکنه . حالا میخواد
طرف مقابلش فرد باشه یا شرکت . یا ….
خاوری مزراتی
۱۱ خرداد ۱۳۹۳البته نظرم برعکسه میلاده و اون دریچه های هوا و صفحه بزرگ داشبورد بسیار هم زیباست..همه چی تمومه اس کلاس
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱۱ خرداد ۱۳۹۳درود .
خاوری بنز هرچی بزنه من دوست دارم . خیالت راحت .
Metalhead
۱۱ خرداد ۱۳۹۳دریچه های کولرش و چراغ های عقبش ممکنه به دل بعضیا نشینه
1 میلیارد و 600 کی پول ماشین میده آخه ؟؟؟؟؟؟؟ باهاش میشه 40 متر مغازه تو شریعتی گرفت
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱۱ خرداد ۱۳۹۳درود .
قبول دارم اصلا نمیرزه .
همش هم تقصیر وارد کنندگان و شرکتهای واگذاریه خودرو
است .
مردم ما هم که قربونشون برم ……..
Metalhead
۱۱ خرداد ۱۳۹۳راستی میلاد دیشب رییس شرکت ستاره ی ایران رو تو استخر دیدم
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱۱ خرداد ۱۳۹۳درود .
بهش میگفتی اگه خدماتت بد باشه ، به رفیقم میلاد میگم ،
با شرکت بنز تماس بگیره و نمایندگیرو ازت بگیره .
منو که میشناسی محمد .
میلاد . فقط المان . فقط بنز ، حافظ منافع المان در
ایران .
جیمیلو چک کن . این 1000 دفعه . دوباره برات جیمیلمو
میذارم همینجا . بعدا بیا تا تایید بشه .
Metalhead
۱۱ خرداد ۱۳۹۳آقا بیا دیشب به افتخارت رفتم یه جیمیل ساختم
Mohammadfardno@gmail.com
یارو رییس ستاره ایران اصلا تحویل نمیگرفت که ، یه چند تا رفیق پیرمرد چاق هم داشت ، دور هم جمع شده بودن داشتن راجع به ساخت و ساز حرف میزدن ، یه S500 سفید نسل قبل هم داشت یارو
volkswagen
۱۲ خرداد ۱۳۹۳slr جان من در طراحی داخلی و خارجی اس کلاس موردی نمی بینم . از نظر من کامل و بدونه ایراد ولی اشباه بزرگی که مرسدس کرد تو کتم نمی ره . این که بر داشته رو اس کلاس موتور چهار سیلندر انداخته . این کار خراب کردن بهترین محصول بنزه . کلا مرسدس رو همه با اس کلاس می شناسن خاطر همین اس کلاس نباید هیچ ضعفی داشته باشه . این کار بنز یه اشتباه برزگه . که اتراتش در اینده معلوم می شه
(پرچم بالاست)
سعید131
۱۱ خرداد ۱۳۹۳بله موافقم ولی نمی دونم چرا با طراحیه زیادی خفن و پیچیده شده ذاشبوردشو.. حال نمیکنم
PRC
۱۱ خرداد ۱۳۹۳هفت شهر خودرو را این بنــــــــــز گشت
ما هـــنــوز اندر پــــــــــــراید وانـــتـــــیم!
sadegh
۱۰ خرداد ۱۳۹۳مسلما اینی که بنز زده با گوگل زمین تا آسمون فرق داره، یعنی همه چی توی این ماشین جمع شده، زیبایی – تکنولوژی – راحتی – ایمنی و…
دمش گرم، انصافا فوق العادس
انزو
۱۰ خرداد ۱۳۹۳ماشین گوگل ک شبیه اسباب بازی بود.قشنگ تو صندوق عقب بنز اس500 جاش میشد.
یه پسل باهوش
۱۰ خرداد ۱۳۹۳به نظر من اینکه اتومبیلی باشیم که خودش رانندگی کنه کار اشتباهیه
همونطور که قبلا یکی از رفقا گفت اگه کسی بخواد از اتومبیل هوشمند استفاده کنه سنگین تره که با اتوبوس این ور اون ور بره
(البته نه با حمل و نقل عمومی مثل مال ایران)
بعدشم بهتره ماشین تو کار صاحبش دخلات نکنه
بازم مخصوصا تو ایران
چون مطمئنا اگه ماشین ادمی مثل من باشه یا کلا در رو از روم باز نمی کنه یا مستقیما در اولین فرصت می برتم پاسگاه تحویلم می ده
:/
pouya
۱۰ خرداد ۱۳۹۳مزخرفه
چه فایده داره اس کلاسس داشته باشی ولی خودت نرونیش
علی
۱۰ خرداد ۱۳۹۳اس کلاس داشته باشی ، باید یه راننده هم داشته باشی و خودت رو صندلی عقب لم بدی و از این که تو یه خونه متحرکی لذت ببری
نمیگم کاخ چون اون وقت باید رولزرویس داشته باشی
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱۰ خرداد ۱۳۹۳درود .
حالا نکه ما پول داریم !!!!!!!!!!!!!
شیپیش تو جیبمون پشتک میزنه .
ولی پویا جان مطمئن باش حالت انتخاب داره . میتونی تنظیم کنی .
هیچ وقت سیستمی درست نمیکنند که انسان نتونه در عملکرد دخالت کنه .
مطمئن باش .
Leon
۱۱ خرداد ۱۳۹۳فرض کن از اینجا تا بندرعباس رانندگی کنی…یعنی حداقل ۱۴ ۱۵ ساعت حال رانندگی رو دارید؟
پیشنهاد م اینه که شما پس از اینکه احساس خستگی کردید این عجوبه بنز را در حالت فول اتومات قرار داده سپس با خیال راحت تکیه به صندلی خود داده انواع ماساژ ها رو امتحان کنید یه لیوان قهوه (یا نسکافه) بنوشید با دوست دختر خود ببخشید همسر خود درباره حافظ یا مولانا صحبت کنید و آهنگ مورد علایق خود را گوش کردید
اینطوری هم شما هم زوج خوداز این سفر بیشتر لذت خواهی برد
شاد باشید
حسين
۱۰ خرداد ۱۳۹۳پویا جون، عزیز من اگه قابلیت انتخاب حالت رانندگی نداشت که براش فرمون نمیذاشتن که!!!
sadegh
۱۰ خرداد ۱۳۹۳پویا جان، توی کلیپ دقت کن، کسی که پشت فرمون نشسته دستاش رو نزدیک فرمون نگه میداره که در صورت بروز خطر خودش کنترل رو دست بگیره
فواد
۱۰ خرداد ۱۳۹۳ما هنوز اندر خم یک دهم کوچه هم نیستیم!!!!
امید
۱۰ خرداد ۱۳۹۳ما تو خم کوچه خم شدیم
محمدرضا
۱۱ خرداد ۱۳۹۳دراز کشیدیم خم نشدیم
امید
۱۱ خرداد ۱۳۹۳له شدیم
سجاد
۱۰ خرداد ۱۳۹۳بازهم یک نو آوری از شرکت بنز. بنز باعث افتخار صنعت خودرو سازیه
علی
۱۰ خرداد ۱۳۹۳سلام به نظر من کلاس اس مرسدس بنز همیشه جزوپیشگامان تکنولوژی بوده وهمیشه قابل تحسینه ادم وقتی نگاهش میکنه لذت میبره
درودبرخودروسازان المان.
رضا
۱۰ خرداد ۱۳۹۳موندم اینهمه تکنولوژی رو کجای ماشین جا میدن؟!
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱۱ خرداد ۱۳۹۳درود . رضا داداش جان از شما یک خواهش دارم :
اونم اینه که عکس اواتارتو عوض کنی ، نه تنها حس خوبی نمیده ،
بلکه خیلی هم روی اعصاب ادم تاثیر میذاره . این یک طرف قظیه .
اینجا هم هستند دوستانی که عزیزانشون رو در این جور تصادفات از دست
دادن ، این عکست باعث یاد اوری میشه . اگرم نشه ، باعث میشه ادم تو
فکر اون عزیزانی که این بلا قسمتشون شده ، بره .
ببخشید داداشا . من کوچیکتم .
ولی خداییش خیلی اعصاب منو خورد کن .
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱۱ خرداد ۱۳۹۳ولی خداییش خیلی اعصاب منو خورد کرد .
رضا
۱۱ خرداد ۱۳۹۳باشه داداش بخاطر شما و کسانی که عزیزی رو از دست دادن بر میدارمش..
البته متاسفانه آمار تصادفات و فوت شدگان اونقد بالاست که همه ما از بین دوستان و اقوام ازین موارد داریم….متاسفم و امیدوارم روزی بیاد که هیچکس براثر تصادفات رانندگی جونش رو از دست نده
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱۱ خرداد ۱۳۹۳درود .
ممنونم رضا جان . لطف کردی .
حسين
۱۰ خرداد ۱۳۹۳شاید چند سال دیگه رانندگی بشه یه تفریح مثل اسب سواری. بعد میشینیم برا نوه هامون تعریف میکنیم که زمان ما باید گواهی نامه میداشتی تا بتونی ماشین برونی. بعد نوه مون میپرسه بابابزرگ مگه ماشینو میرونن؟؟؟ روندن یعنی چی؟؟؟؟
زیگما
۱۰ خرداد ۱۳۹۳به عمل کار براید
به کانسپت رانی نیست
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱۰ خرداد ۱۳۹۳درود .
من که منظورتو ازین جمله فهمیدم . تو بگی ( ف ) من تا تهش میرم .
ولی بدون که اونچیزی که اینجا دنبالش هستی ، انجام نمیدم .
خودت بهتر میدونی . من خیلی خوب تورو میشناسم . مخصوصا با حرفای امروزت .
زیگما
۱۰ خرداد ۱۳۹۳تو اینقدر نزد من عزیزی که نمیتونم حد و اندازه ی دوستی و حبم نسبت بهت رو بگم
ولی متاسفانه مثل اینکه تو از من خوشت نمیاد
کاری نمیتونم بکنم جز اینکه به دوستی با تو ادامه بدم و نظرت رو نسبت بهم عوض کنم
بیا تا گل برافشانیم و می در ساغر اندازیم فلک را سقف بشکافیم و طرحی نو دراندازیم
اگر غم لشکر انگیزد که خون عاشقان ریزد من و ساقی به هم سازیم و بنیادش براندازیم
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱۱ خرداد ۱۳۹۳درود .
برو ورجک . برو . منو سیاه نکن . تو دنبال بحث بودی .
من نمیفهمم ؟؟؟
شما هم نزد من عزیزی .
باهات بحث میکنم . جدل میکنم . اما در چهار
چوب منطق و ادب . نه با شما بلکه با همه .
گفتم در چهار چوب منطق و ادب .
این جملتم خالیه بندیه :
( تو اینقدر نزد من عزیزی که نمیتونم حد و اندازه ی دوستی و حبم نسبت بهت رو بگم . )
زیگما
۱۱ خرداد ۱۳۹۳دنبال بحث نبودم خداشاهده
من حرفم میزنم در هر مطلب و انتظار هم ندارم کسی باهام بحث کنه
جمله اخر هم عین حقیقته
هر کس رو یه جور دوست دارم
صادق رو یه جور، تورو یه جور، سردبیر رو یه جور، ممد رو یه جور و….
ولی هیچی مثل مجهول بودن هویت سردبیر اصلی سایت منو ازار نمیده
:)
کاش خودشو معرفی میکرد :))
سردبیر
۱۱ خرداد ۱۳۹۳سلام. راستش با شما و بسیاری دیگر از دوستان فعال که ارتباط دارم و بنده رو تقریبا می شناسید. هدف ما هم از اول این نبوده که خودمون رو معروف کنیم و به دنبال خودنمایی باشیم. در عوض می خواستیم یک محیط تعاملی ایجاد کنیم که همه از اطلاعات و دانش همدیگه در حوزه خودرو استفاده کنیم. هنوز هم فعالترین نویسنده های ما، حتی پروفایل خوشون رو تکمیل نکردن و تحت نام گروه خبری پدال فعالیت می کنن. بنده تنها نقش کوچیکی در هماهنگی بین نویسندهها و اعضای محترم، مخاطبین عزیز، موضوعات فنی سایت و پیشبرد روند سایت مطابق انتظارات شما دوستان گرامی دارم. با این وجود هر کدام از سروران که مایل به آشنایی بیشتر باشند، می تونند از طریق ایمیل سایت با بنده در ارتباط باشن. مخلص همه شما
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۱۱ خرداد ۱۳۹۳درود .
پدال ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یعنی میخواهی بگویی که نویسنده های مجله ماشین و دیگر
هفته نامه ها که خودشون فقط یکبار و در یکشماره معرفی
کردند ، دنبال خودنمایی هستند ؟؟؟؟
حرف شما درسته ولی خب مجهول ماندن هم برای ما سخته .
البته زیگما خود شما هم مجهول هستی .
در اخر هم باید بگم که من چند روز قبل از عید همچین
پیشنهادی رو به پدال دادم ، گفتم در قالب یک پست
خودتون و نویسنده هارو معرفی کنید ، گفتن نه .
یک پیشنهاد دیگه دادم و گفتم چون برادر من کوهنورد
حرفه ایی است ، میتونیم با هماهنگی داداشم و اعضای
پدال به قله ی دماوند صعود کنیم و پرچم پدال را
برافشانیم و در قالب یک پست در پدال بگذاریم .
یا حتی با خود بچه ها .
اما به من گفتن که سن ایشان بالاست و امادگی لازم را
ندارد . حالا دیگه موندم که سن ایشان چقدره .
برادر من که حرفه ایی کوهنوردی میکنه 39 سالش هست .
زیگما
۱۱ خرداد ۱۳۹۳ارادتمند سردبیر، نویسندگان و همه کاربران پدال.
Ehsan
۱۰ خرداد ۱۳۹۳سلام به دوستان ، چند روز که اصلا وقت نکردم بیام سایت ، الان هم سرم خیلی شلوغه ، فقط شنیدم که اپل قراره وارد بازار ایران بشه ، به نظرتون واقعیت داره ، فقط میخواستم همین خبر رو بدم
فعلا تا دو سه روز آینده خدانگهدار
mahdi
۱۱ خرداد ۱۳۹۳آقا زیگما هویت خودت از همه مجهولتره
Metalhead
۱۰ خرداد ۱۳۹۳من به داشتن مدل بدون راننده ی هوشمندش هم راضیم :D
مهدی ف
۱۰ خرداد ۱۳۹۳یکی دو ساعت نگاش میکنم شاید امشب خوابشو ببینم یکی دارم البته قبل خواب باید خوب نگاه عکس هاش کنم
امید
۱۰ خرداد ۱۳۹۳موفق باشی مهدی جان کاری کردن که ما دیگه خواب پرایدم نتونیم ببینیم چه برسه به اس 500 که 1/600/000/000 میلیونه
حالا برو خوابشو ببین
سجاد
۱۰ خرداد ۱۳۹۳دوستان من یه قطعه از ماشینم به اسم کربنگیر خراب شده.(کربن گیر قسمتی از اگزوز هست نرسیده به خروجی وظیفش هم گرفتن سرب بنزین و کم کردن آلایندگی هست) مکانیک میگه میتونی اگزوز رو مستقیم کنی و کربنگیر رو حذف کنی کسی تجربه ی این کاررو داره؟ قیمت کربنگیر 250 تومن هست و لوله مستقیم 50 تومن.
حسين
۱۰ خرداد ۱۳۹۳اکه منظورت کاتالیزوره، حذفش نکن روی راندمان موتور و مصرف و اینا تاثیر داره. مکانیکا برمیدارن دوباره میفروشنش. (البته بلانسبت مکانیک شما)
سجاد
۱۰ خرداد ۱۳۹۳ممنون حسین جان لطف کردی. آره آره همون کاتالیزور. پس باید یدونه جدیدشو بخرم چون مال خودم خراب شده. واقعا ظلمه واسه یه وجب آهن 300 پول بدی. بیچاره ایم ما
حسين
۱۱ خرداد ۱۳۹۳خواهش میکنم آقا سجاد
امید
۱۰ خرداد ۱۳۹۳چه خوب دیگه لازم نیست راننده استخدام کنم یه بنز اس 500 میخرم!!!
باید گفت بابا تو دیگه کی هستی
mehdi
۱۰ خرداد ۱۳۹۳بنده از همین تریبون از مسئولین سخت کوش و زحمت کش مشتری مدار ایرانخودرو میخام اس کلاسو با موتور بزو یا بیکان وارد بازار کنن تا ملت حالشو ببرن همینجور دور همی
حسين
۱۰ خرداد ۱۳۹۳من این کلیپ رو زمان رونمایی از اس کلاس دیدم!! مال خیلی وقت پیشه!!
رضا
۱۰ خرداد ۱۳۹۳من حتی دنده دستی رو به اتومات ترجیح میدم چه برسه به راننده خودکار!
مهدی ف
۱۰ خرداد ۱۳۹۳وای اقا رضا چه عکس ترسناکی گذاشتی منظورم آواتار
رضا
۱۱ خرداد ۱۳۹۳مهدی جان درسته ترسناکه
ولی متاسفانه در کشور ما یه واقعیته تلخه
amir.t.
۱۰ خرداد ۱۳۹۳خدیاااااااااا مرگ ببین تورو خدا مهندس های بنز دارن ماشین هاشونو تبدیل به ی انسان میکنن و مهندس های ما دارن سر این جنگ میکنن که پراید ی کیسه هوا داشته باشه یا دو تا…هی از افغانستان هم عقب افتاده تر شدیم هههههههههههههههههههههههههه.جون خودم اون روز دور نیست که افغانستان خودرو صادر کنه به ایران…
JOHN
۱۰ خرداد ۱۳۹۳مطمئناً هر چقدر هم این تکنولوژی پیشرفت کنه توی خیابونای شهر های پر ازدحام این کشور اصلاً جواب نمی ده.
volkswagen
۱۰ خرداد ۱۳۹۳اس کلاس خیلی ماهه و حسابش با تمام ماشینا جداست
مرسدس باید در صنعت خودرو پیش رو باشه و روی گوگل رو کم کنه .ولی من راننده ی خودکار دوست ندارم حتی اگه خودتم کنترلش کنی حتما نمی زاره خلاف کنی و از سرعت مجاز بیشتر بری
(پرچم بالاست)
Saied
۱۱ خرداد ۱۳۹۳عاشق این تکنولوژی هستم ! تمام
mersedes
۱۱ خرداد ۱۳۹۳بازم بنز بازم نوآوری
ض
۱۱ خرداد ۱۳۹۳20 سال دیگه شاهد عوای ایران خودرو و پلیس راه در خصوص قتل عام مردم بوسیله راننده خودکار هستیم.
ROLLS R R ROYCE
۱۱ خرداد ۱۳۹۳s350رو بهتر ازs500میخرن!!!!!!
دوتا اس500اوردیم 6ماه به زور یکی شو فروختیم!!!!
اما12اس350 رو 2ماه ه فروختیم!!!!!!
خودمم موندم چرا این طوریه!!!!!!
قیمتاشون تو بازار نسخه های فولشون تفاوت کمی دارن!!!!!
من
۱۱ خرداد ۱۳۹۳just a wow
S.B
۱۱ خرداد ۱۳۹۳من شخصاً بنز رو دوست دارم و ستایشش میکنم هر کس یه دید داره.
ولی از دیدگاه من بنز بهترینه و (BENZ)
شایان
۱۱ خرداد ۱۳۹۳آلمان باید رو بیاره به ساخت جت جنگی مطمئنا علم و نکنولژیش بالاتر از آمریکاست ولی حیف که داره با اتحادیه اروپا تئامل میکنه و جت جنگیشو با اونا میزنه مثل تایفون البته داره کم کم ازشون جدا میشه و تا چند سال دیگه از لحاظ نظامی هم تراز ایالات متحده شده
رامتین
۱۱ خرداد ۱۳۹۳از نظر امکانات و تکنولوژی مرسدس کلاس S بیشک در صدر تمام اتومبیلهای دنیا قرار داره ولی بنظرم سری7 جدید BMW بینهایت ابهت داره، خصوصا اینکه در پلتفرم رولزرویس ساخته خواهد شد. معمولا از نظر شتاب اتومبیلهای BMW با قدرت مثلا 40 اسب بخار کمتر از مرسدس و وزن بیشتر، شتاب برابری ایجاد میکنند. بنابراین سال آینده سری 7 بی ام و در نسخه های 730 تا 760 (قدرت 268 تا 450) غوغا خواهند کرد.
Just 323
۱۲ خرداد ۱۳۹۳امکانات ،راحتی … در عین ظاهری داخلی و خارجی عالی و آرامش فاکتور های اصلی آلمان ها .. دمشون گرم
majid
۱۳ خرداد ۱۳۹۳کمپانی مرسدس بنز خودرو تولید میکنه و شعارش اینه ” زیبایی در حین سادگی ” . در کشور ایران هم شرکت سایپا خودروی تیبا تولید میکنه و با افتخار میگه ” تیبا ، زیبای ایرانی “. نمیدونستم ایرانی ها اینقدر خوش سلیقه هستن…..