مرسدس بنز

تبدیل کلاس E مرسدس به هیولای 853 اسبی

تیونر آلمانی، Posaidon شهامت به خرج داده و دست روی بالاترین مدل کلاس E یعنی E63 AMG گذاشته است و این یعنی تیون روی تیون!

Mercedes-Benz E63 AMG by Posaidon
Mercedes-Benz E63 AMG by Posaidon
به نظر تقویت موتور AMG کار آسانی نباشد و حتی نیازی هم به تیونینگ این موتور پرقدرت احساس نمی‌شود. اما همواره کسانی پیدا می‌شوند که تشنه قدرت بیشتری باشند. بنابراین موتور هشت سیلندر V شکل ۵.۵ لیتری با توربوی دوقلو که ۵۸۵ اسب بخار نیرو و ۸۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند، هم می‌تواند ارائه‌دهنده قدرت بالاتری باشد.
Mercedes-Benz E63 AMG by Posaidon
Mercedes-Benz E63 AMG by Posaidon
در اینجا، Posaidon با استفاده از دو توربوشارژر بزرگ‌تر، سیستم اگزوز سفارشی و ترفندهای برنامه‌ریزی جدید برای موتور، قدرت آن را به ۸۵۳ اسب بخار و گشتاور آن را به رقم شگفت‌انگیز ۱۳۰۰ نیوتن متر رسانده است.
Mercedes-Benz E63 AMG by Posaidon
Mercedes-Benz E63 AMG by Posaidon
برای هماهنگی با این قدرت اضافه، مهندسین Posaidon محور عقب و گیربکس خودرو را نیز تقویت کرده‌اند. درنهایت این خودرو می‌تواند با حذف سیستم محدود کننده سرعت به بیشینه سرعت ۳۴۵ کیلومتر بر ساعت دست یابد. در حالی که نسخه استاندارد AMG با محدودکننده سرعت تنها ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت، سرعت می‌گیرد. شتاب صفر تا صد این خودرو نیز، زیر ۳.۴ ثانیه می‌باشد.
Mercedes-Benz E63 AMG by Posaidon
Mercedes-Benz E63 AMG by Posaidon
Mercedes-Benz E63 AMG by Posaidon
Mercedes-Benz E63 AMG by Posaidon
Mercedes-Benz E63 AMG by Posaidon
Mercedes-Benz E63 AMG by Posaidon
Mercedes-Benz E63 AMG by Posaidon
Mercedes-Benz E63 AMG by Posaidon
برای افرادی که فکر می‌کنند، قدرت ۸۵۳ اسب بخاری، بیش از اندازه است، پکیج‌های کم قدرت‌تری با توان ۶۳۰ و ۷۴۹ اسب بخار نیز قابل سفارش می‌باشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۱۶ دیدگاه‌ها

  1. ويكي

    ۱۶ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (144 ديدگاه)

    لطفا 1 دقیقه ســکـــــــــوت………..!!

    1. E 36

      ۱۷ آذر ۱۳۹۳
      سوابق: (917 ديدگاه)

      لامبورگینی ای شده واسه خودش !..

  2. Just germany...

    ۱۶ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (264 ديدگاه)

    دمش گرم ولی ای کاش کاپوت رو ساده باقی میزاشت

  3. Franknestein

    ۱۶ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (77 ديدگاه)

    اینا چه قدر گارانتی میدن به به تیون هاشون؟؟

    فکر کنم سر سال باید موتور رو کامل عوض کنی!!

    با این همه قدرت کل موتور ماشین اگه از تیتانیوم هم باشه بعد یه مدت نابود میشه

  4. سپهر

    ۱۶ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (70 ديدگاه)

    خوشگگگگگگگگگگگل به جز کاپوتش.

  5. M Power///

    ۱۶ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (415 ديدگاه)

    رنگ آمیزیش ساده و تا قسمتی زشت است. البته کیت ماشین هم همین طور است.
    و با این که من عاشق قدرت زیادم به نظرم قدرت E63 AMG استاندارد کافی بود.

  6. مصطفی

    ۱۶ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (226 ديدگاه)

    دیوونه ها !!

  7. 4MATIC

    ۱۶ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (1051 ديدگاه)

    یکی از مدلایی که من عاشقشم به معنای واقعییییییی

  8. یه پسر

    ۱۶ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (1134 ديدگاه)

    853 اسب بخار چی جوری رو آسفالت می مونه ؟

  9. احسان آرسنالی

    ۱۶ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (1949 ديدگاه)

    دقیقا با این همه قدرت میشه چیکار کرد؟ فکر نکنم بتونند قدرت رو به صورت بهینه منتقل بکنند

  10. MAFIA

    ۱۷ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (435 ديدگاه)

    خوشم نیومد خیلی شلوغ کاری شده.

    همون تیون AMG بهترینه

  11. parseh net30

    ۱۷ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (283 ديدگاه)

    واقعا رینگاش به قیافش میان

    1. عادل

      ۱۷ آذر ۱۳۹۳
      سوابق: (20 ديدگاه)

      موتور نگو بگو نیروگا

  12. علی

    ۱۹ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (209 ديدگاه)

    شیک

  13. شهرام قوامی

    ۱۳ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (19 ديدگاه)

    برای افرادی که فکر می‌کنند، قدرت 853 اسب بخاری، بیش از اندازه است، پکیج‌های “کم قدرت‌تری ” با توان 630 و 749 اسب بخار نیز قابل سفارش می‌باشد.

  14. امیرخان

    ۱۵ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    تمام شرکتهای خودروسازی یه کنار مرسدس بنزیه کنار هیچی بنز نمیشه. من هیچ ماشینی روبه اندازه بنزقبول ندارم خداپدرکارول بنز بیامرزه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا