مرسدس با نسل جدید کلاس E در نمایشگاه بزرگ خودروی دیترویت حاضر شده است. البته این خودرو تقریباً بهطور کامل پیش از این نمایشگاه، معرفی شده بود.
بنابراین ممکن است این عکسها برای شما آشنا باشد زیرا در پدال پیش از این تعداد زیادی از تصاویر کلاس E جدید و مشخصات آن را منتشر نمودهایم. در واقع کلاس E درصدد مخفی کردن رابطهاش با کلاس C و البته S نیست. ازجمله این شباهتها میتوان به جلوپنجره بزرگ و چراغهای مانند کلاس S اشاره کرد. در حال حاضر با توجه به انتخاب سطحتریم داخلی خودرو، سه نوع جلوپنجره برای این کلاس ارائه شده است. طراحی فضای داخلی این خودرو یک جهش رو به جلوی بزرگ برای کلاس E نسبت به مدل پیشین خود محسوب میشود. در فضای داخلی خودرو از دو نمایشگر بزرگ در قسمت جلو استفاده شده است. فرمان این خودرو حساس به لمس راننده است و از سیستم صوتی سه بعدی Burnmester استفاده شده است. عاملی که باعث میشود این خودرو عمیقاً یگانه به نظر برسد استفاده از مجموعهای از سیستمهای ایمنی و کمکی است که شامل سیستم رانندگی نیمهخودکار که Drive Pilot نام دارد میشود. با فعالسازی سیستم Drive Pilot خودرو بهصورت خودکار تا سقف ۲۱۰ کیلومتر در ساعت میتواند در اتوبان حرکت کند. این خودرو سیستم پارک به وسیله ریموت کنترل نیز دارد که امکان پارک کردن خودرو از راه دور را بهواسطه یک ریموت برای راننده مهیا میسازد.۱۸ خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
امير علي
۲۴ دی ۱۳۹۴عالیه ولی خیلی شبیه اس کلاس و سی کلاسه
arman
۲۵ دی ۱۳۹۴واقعا بیشتر از قیمتش می ارزه
Iman mclaren p1
۲۴ دی ۱۳۹۴چراغای جلوش دیگه E کلاس نیست…چراغای نسل قبلی میگفت که من E هستم ولی بنظرم این دیگه مطلوب نیست که همه مدلا رنگ و بوی S کلاسو داشته باشند…
AHMADREZA
۲۴ دی ۱۳۹۴خیلی خوشکله مثل اس
علي
۲۴ دی ۱۳۹۴به نظر خودروی پر فروشی خواهد بود. من که خیلی خوشحالم از ورودش به بازار.
رضا
۲۴ دی ۱۳۹۴با این که از طرفداران مرسدس بنز هستم ولی بنظرم دیگه شورشو در آورده با این طراحیش
همش شبیه همه
خسته نباشن
Car Designer
۲۴ دی ۱۳۹۴خوب باید مرسدس اسم کارخونشو کم کم عوض کنه بزاره حاج خانوم…آخه این چه طراحی دیگه اون از SLA و S و C و حالا E خیلی طراحی هاشون سوسو لین اصلا انگار بنز ابهت کلا کنار گذاشته…واقعا که…
به قول ننم آدم چیزی نگه بهتره….
sina
۲۴ دی ۱۳۹۴sla کدومه دیگه ؟
مهران
۲۴ دی ۱۳۹۴از بنز خواهشمندیم جان مادرت مدلاتو انقدر شبیه هم نکن
hamid
۲۴ دی ۱۳۹۴مرسدس همیشه جزو پیشگامان نوآوری در صنعته ولی طرح سه کلاس اخیرش انگار کپی پیست کرده و فقط فونت اونها را عوض کرده
moein
۲۴ دی ۱۳۹۴واقعا شکوه و جلال از سرو روش می باره
سعید
۲۴ دی ۱۳۹۴به نظرم نباید همه طرحاش شبیه اس کلاس باشه خوب خز بازیه اس کلاس باید خاص باشه
باربد.فقط شورولت.فقط کامارو
۲۴ دی ۱۳۹۴زیباست به ویژه فناوری های جدیدی که تو این مدل به کار برده شده قابل تحسینه اما در کنار
اینها از ظاهرش نمیشه گذشت نه اینکه بگم زشت شده اتفاقاً زیباس همون طور که ابتدای نظرم گفتم ولی تفاوت خاصی با S کلاس نداره تنوع مدل های برخی لوکس ساز ها داره از بین میره و مرسدس یکی از اون هاست به نظرم. علیرغم تمام خوبی هاش…
احمد باقری
۲۴ دی ۱۳۹۴کلا مرسدس بنز حرف نداره، اما بهتره روی طراحیهای جدید هم کار کنه.
علی
۲۵ دی ۱۳۹۴عالیه حرف نداره
;کامران
۲۵ دی ۱۳۹۴2 لیتر 241 اسب بخار ، ای لعنت به هرچی کمپرسور و توربوشارژه.
امکانات داخلش از خونه ما بیشتره ، نه به SLK و Z4 داخلوشن کپی پیکان هستش نه CL – E- ,S ,-CLS,و سری 7 که سرزمین عجایبه.
باید یه تز دکترا برداری تحقیق کنی چی به چیه هر دکمه چیکار میکنه.
خدا به دادت برسه ایرانی هم باشی سریع بخوایی چراغ پارک استاد کنی ، باید 2 -3 روز وقت بزاری از زندگیت و آب و غذا بزنی فنشو در بیاری …
MjM
۲۵ دی ۱۳۹۴امید وارم یه خودرو پر فروشو با این طراحی به یه خودرو معمولی تبدیل نکرده باشه!!….که طبق نظر کارشناسا تو نمایشگاه هم مثل نسل های قبلش ازش استقبال نشده!
نوید جهرمی
۲۵ دی ۱۳۹۴یه رندر براش زده بودن که چراغش کشیده بود و طرحش اصلاح شده ی سری ای کنونی بود.
اون رندر از این کار زیباتر بود.
هنوزم انتخابم توی این کلاس محصولات مرسدسه اما این شباهتای بیش از حد واقعاً در شأن کمپانی دایملر نیست.
باید هر ماشینی از دور قابل تشخیص باشه (بر خلاف نظر دوستان که میگفتن مردم عادی فرقی براشون نمیکنه) حتی مردم عامه هم باید بفهمن.نه این که تا پشت ماشینو نخونن نفهمن که کدوم مدلشه.
اما عشق دلیل و منطق نیاز نداره و هر چی که باشه بازم عاشق بنزم.