مرسدس بنز

حضور مرسدس کلاس E در نمایشگاه دیترویت

مرسدس با نسل جدید کلاس E در نمایشگاه بزرگ خودروی دیترویت حاضر شده است. البته این خودرو تقریباً به‌طور کامل پیش از این نمایشگاه، معرفی شده بود.

2017 Mercedes-Benz E350
۲۰۱۷ Mercedes-Benz E350
بنابراین ممکن است این عکس‌ها برای شما آشنا باشد زیرا در پدال پیش از این تعداد زیادی از تصاویر کلاس E جدید و مشخصات آن را منتشر نموده‌ایم. در واقع کلاس E درصدد مخفی کردن رابطه‌اش با کلاس C و البته S نیست. ازجمله این شباهت‌ها می‌توان به جلوپنجره بزرگ و چراغ‌های مانند کلاس S اشاره کرد. در حال حاضر با توجه به انتخاب سطح‌تریم داخلی خودرو، سه نوع جلوپنجره برای این کلاس ارائه شده است.
2017 Mercedes-Benz E400 4MATIC
۲۰۱۷ Mercedes-Benz E400 4MATIC
2017 Mercedes-Benz E350
۲۰۱۷ Mercedes-Benz E350
طراحی فضای داخلی این خودرو یک جهش رو به جلوی بزرگ برای کلاس E نسبت به مدل پیشین خود محسوب می‌شود. در فضای داخلی خودرو از دو نمایشگر بزرگ در قسمت جلو استفاده شده است. فرمان این خودرو حساس به لمس راننده است و از سیستم صوتی سه بعدی Burnmester استفاده شده است.
2017 Mercedes-Benz E400 4MATIC
۲۰۱۷ Mercedes-Benz E400 4MATIC
2017 Mercedes-Benz E350
۲۰۱۷ Mercedes-Benz E350
عاملی که باعث می‌شود این خودرو عمیقاً یگانه به نظر برسد استفاده از مجموعه‌ای از سیستم‌های ایمنی و کمکی است که شامل سیستم رانندگی نیمه‌خودکار که Drive Pilot نام دارد می‌شود. با فعال‌سازی سیستم Drive Pilot خودرو به‌صورت خودکار تا سقف ۲۱۰ کیلومتر در ساعت می‌تواند در اتوبان حرکت کند. این خودرو سیستم پارک به وسیله ریموت کنترل نیز دارد که امکان پارک کردن خودرو از راه دور را به‌واسطه یک ریموت برای راننده مهیا می‌سازد. در ابتدای ورود به بازار، خودروی کلاس E در دو مدل به مشتریان اروپایی عرضه خواهد شد. مدل اول دارای یک موتور ۲ لیتری توربوشارژ بنزینی است که می‌تواند ۱۸۴ اسب بخار توان تولید کند که در E200 شاهد آن هستیم. مدل دیگر یعنی E220d شامل یک موتور ۲ لیتری دیزل است توان خروجی آن ۱۹۵ اسب بخار می‌باشد. به مشتریان آمریکایی هم پیشرانه ۲ لیتری چهار سیلندر ۲۴۱ اسب بخاری پیشنهاد می‌شود. تمام مدل‌ها از گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک بهره می‌برند.


[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

علی طهوری

علی طهوری، دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی خودرو، گرایش طراحی سیستم‌های دینامیکی خودرو دانشگاه علم و صنعت

مطالب مشابه

‫۱۸ دیدگاه‌ها

  1. امير علي

    ۲۴ دی ۱۳۹۴
    سوابق: (399 ديدگاه)

    عالیه ولی خیلی شبیه اس کلاس و سی کلاسه

    1. arman

      ۲۵ دی ۱۳۹۴
      سوابق: (100 ديدگاه)

      واقعا بیشتر از قیمتش می ارزه

  2. Iman mclaren p1

    ۲۴ دی ۱۳۹۴
    سوابق: (180 ديدگاه)

    چراغای جلوش دیگه E کلاس نیست…چراغای نسل قبلی میگفت که من E هستم ولی بنظرم این دیگه مطلوب نیست که همه مدلا رنگ و بوی S کلاسو داشته باشند…

  3. AHMADREZA

    ۲۴ دی ۱۳۹۴
    سوابق: (1022 ديدگاه)

    خیلی خوشکله مثل اس

  4. علي

    ۲۴ دی ۱۳۹۴
    سوابق: (969 ديدگاه)

    به نظر خودروی پر فروشی خواهد بود. من که خیلی خوشحالم از ورودش به بازار.

  5. رضا

    ۲۴ دی ۱۳۹۴
    سوابق: (821 ديدگاه)

    با این که از طرفداران مرسدس بنز هستم ولی بنظرم دیگه شورشو در آورده با این طراحیش

    همش شبیه همه

    خسته نباشن

  6. Car Designer

    ۲۴ دی ۱۳۹۴
    سوابق: (5 ديدگاه)

    خوب باید مرسدس اسم کارخونشو کم کم عوض کنه بزاره حاج خانوم…آخه این چه طراحی دیگه اون از SLA و S و C و حالا E خیلی طراحی هاشون سوسو لین اصلا انگار بنز ابهت کلا کنار گذاشته…واقعا که…
    به قول ننم آدم چیزی نگه بهتره….

    1. sina

      ۲۴ دی ۱۳۹۴
      سوابق: (307 ديدگاه)

      sla کدومه دیگه ؟

  7. مهران

    ۲۴ دی ۱۳۹۴
    سوابق: (191 ديدگاه)

    از بنز خواهشمندیم جان مادرت مدلاتو انقدر شبیه هم نکن

  8. hamid

    ۲۴ دی ۱۳۹۴
    سوابق: (61 ديدگاه)

    مرسدس همیشه جزو پیشگامان نوآوری در صنعته ولی طرح سه کلاس اخیرش انگار کپی پیست کرده و فقط فونت اونها را عوض کرده

  9. moein

    ۲۴ دی ۱۳۹۴
    سوابق: (856 ديدگاه)

    واقعا شکوه و جلال از سرو روش می باره

  10. سعید

    ۲۴ دی ۱۳۹۴
    سوابق: (477 ديدگاه)

    به نظرم نباید همه طرحاش شبیه اس کلاس باشه خوب خز بازیه اس کلاس باید خاص باشه

  11. باربد.فقط شورولت.فقط کامارو

    ۲۴ دی ۱۳۹۴
    سوابق: (810 ديدگاه)

    زیباست به ویژه فناوری های جدیدی که تو این مدل به کار برده شده قابل تحسینه اما در کنار
    اینها از ظاهرش نمیشه گذشت نه اینکه بگم زشت شده اتفاقاً زیباس همون طور که ابتدای نظرم گفتم ولی تفاوت خاصی با S کلاس نداره تنوع مدل های برخی لوکس ساز ها داره از بین میره و مرسدس یکی از اون هاست به نظرم. علیرغم تمام خوبی هاش…

  12. احمد باقری

    ۲۴ دی ۱۳۹۴
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    کلا مرسدس بنز حرف نداره، اما بهتره روی طراحیهای جدید هم کار کنه.

  13. علی

    ۲۵ دی ۱۳۹۴
    سوابق: (209 ديدگاه)

    عالیه حرف نداره

  14. ;کامران

    ۲۵ دی ۱۳۹۴
    سوابق: (83 ديدگاه)

    2 لیتر 241 اسب بخار ، ای لعنت به هرچی کمپرسور و توربوشارژه.
    امکانات داخلش از خونه ما بیشتره ، نه به SLK و Z4 داخلوشن کپی پیکان هستش نه CL – E- ,S ,-CLS,و سری 7 که سرزمین عجایبه.
    باید یه تز دکترا برداری تحقیق کنی چی به چیه هر دکمه چیکار میکنه.
    خدا به دادت برسه ایرانی هم باشی سریع بخوایی چراغ پارک استاد کنی ، باید 2 -3 روز وقت بزاری از زندگیت و آب و غذا بزنی فنشو در بیاری …

  15. MjM

    ۲۵ دی ۱۳۹۴
    سوابق: (740 ديدگاه)

    امید وارم یه خودرو پر فروشو با این طراحی به یه خودرو معمولی تبدیل نکرده باشه!!….که طبق نظر کارشناسا تو نمایشگاه هم مثل نسل های قبلش ازش استقبال نشده!

  16. نوید جهرمی

    ۲۵ دی ۱۳۹۴
    سوابق: (3793 ديدگاه)

    یه رندر براش زده بودن که چراغش کشیده بود و طرحش اصلاح شده ی سری ای کنونی بود.
    اون رندر از این کار زیباتر بود.
    هنوزم انتخابم توی این کلاس محصولات مرسدسه اما این شباهتای بیش از حد واقعاً در شأن کمپانی دایملر نیست.
    باید هر ماشینی از دور قابل تشخیص باشه (بر خلاف نظر دوستان که میگفتن مردم عادی فرقی براشون نمیکنه) حتی مردم عامه هم باید بفهمن.نه این که تا پشت ماشینو نخونن نفهمن که کدوم مدلشه.
    اما عشق دلیل و منطق نیاز نداره و هر چی که باشه بازم عاشق بنزم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا