جنسیسمرسدس بنزهیوندای

نبرد سدان‌های لوکس برقی، مرسدس EQE350 با جنسیس G80 الکتریکی

سال گذشته، جنسیس G80 را با یکی از سدان‌های لوکس میان سایز باسابقهٔ بازار یعنی مرسدس بنز E کلاس مقایسه کردیم. هم‌اکنون، نسخهٔ الکتریکی هردو خودرو به بازار آمده و رقابت بسیار متفاوتی را بین مرسدس بنز EQE و جنسیس G80 الکتریکی شاهد هستیم. هرچند E کلاس دهه‌ها است که در بازار حضور دارد اما مرسدس به‌تازگی زیربرند الکتریکی EQ خود را راه‌اندازی کرده و EQE یکی از اولین مدل‌های این سری محسوب می‌شود که در بازار ایالات‌متحده عرضه شده است؛ بنابراین، در این زمینه مرسدس هم به‌اندازهٔ جنسیس کم‌سابقه است.

این دو شرکت رویکردهای متفاوتی را برای خودروهای الکتریکی خود در پیش گرفته‌اند زیرا درحالی‌که G80 الکتریکی صرفاً یک G80 استاندارد با پکیج باطری و موتورهای الکتریکی بجای پیشرانهٔ بنزینی است، EQE کاملاً از E کلاس درون‌سوز متفاوت است. این سدان آلمانی از بدنه‌ای آئرودینامیک، پلت‌فرم الکتریکی اختصاصی و کابین بسیار آینده‌نگرتر از هم همتای بنزینی خود و هم G80 بهره می‌برد. سدان الکتریکی جنسیس فقط در یک نسخه با قوای محرکهٔ دو موتوره ارائه می‌شود که ۳۶۵ اسب بخار قدرت و ۷۰۰ نیوتن متر گشتاور دارد.

EQE اما خانوادهٔ گسترده‌تری دارد که از مدل پایهٔ محرک عقب تا نسخهٔ پرفورمنس AMG با ۶۲۵ اسب بخار قدرت را شامل می‌شود. برای این رقابت، ما مدل میانی EQE350 4Matic را انتخاب کرده‌ایم که چهارچرخ محرک است و از موتورهای الکتریکی در جلو و عقب با مجموع خروجی ۲۸۸ اسب بخار قدرت و ۷۶۵ نیوتن متر گشتاور استفاده می‌کند. هرچند G80 به میزان قابل‌توجهی از E کلاس بزرگ‌تر است اما EQE به دلیل فاصلهٔ محوری کشیده‌تر، اندازهٔ نزدیک‌تری به جنسیس دارد. طبق معمول برای خودروهای برقی این روزها، دو ماشین وزن سنگینی دارند. جنسیس ۲۲۹۰ کیلوگرم وزن دارد درحالی‌که مرسدس با ۲۴۹۰ کیلوگرم، حتی سنگین‌تر است. این در حالی است که معادل‌های بنزینی دو خودرو زیر ۲ تن وزن دارند.

این وزن اضافی تأثیر محسوسی در پرفورمنس خودروها گذاشته اما مرسدس بیشتر از جنسیس لطمه دیده است زیرا در تمام آزمون‌های شتاب کندتر عمل کرد. درحالی‌که G80 ظرف ۴.۱ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت می‌رسد، سدان آلمانی برای انجام این کار به ۵.۲ ثانیه زمان نیاز دارد و در پایان مسافت ۴۰۰ متر هم بیش از یک ثانیه از رقیب کره‌ای عقب می‌افتد.

روی جاده، G80 به‌مراتب خودروی بااحساس‌تری است. فرمان EQE احساس خیلی خوبی ندارد و پدال ترمز آن چوبی است. البته در این خودروها خیلی از پدال ترمز استفاده نمی‌شود زیرا هردو مدل سطوح مختلفی از احیای انرژی ترمزها را ارائه می‌کنند که در بالاترین سطح، امکان رانندگی با یک پدال را فراهم می‌سازد. بااین‌حال، به‌طورکلی، جنسیس بازخورد بهتری دارد و تجربهٔ رانندگی جذاب‌تری را فراهم می‌کند.

این احساس بهتر به داخل خودرو هم منتقل شده است زیرا سدان جنسیس از دکمه‌های متعدد و متریال خوش لمس بهره می‌برد. ما این رویکرد را به کابین مرسدس ترجیح می‌دهیم که تقریباً از دکمه‌های فیزیکی خالی است. هرچند EQE ما به هایپراسکرین عظیم که کل داشبورد را پوشش می‌دهد مجهز نبود اما حتی در نسخهٔ پایه هم اکثر کنترل‌ها در نمایشگر مرکزی ۱۲.۸ اینچی تعبیه شده‌اند. کنترل‌های روی غربیلک فرمان نیز لمسی هستند که استفاده از آن‌ها خسته‌کننده خواهد بود. بااین‌حال، EQE حداقل از کیفیت ساخت خوبی که از مرسدس انتظار داریم برخوردار است و صندلی‌های عقب آن جادار هستند. در مرسدس سرنشینان در ارتفاع پایین‌تری نسبت به جنسیس می‌نشینند اما هردو خودرو برای سرنشینان جلو و عقب راحت هستند.

هرچند G80 در ظاهر ماهیت الکتریکی خود را نشان نمی‌دهد ولی ما تناسبات سنتی آن را به شکل حباب مانند EQE ترجیح می‌دهیم. مرسدس در بیرون بیشتر شبیه خودروهایی به نظر می‌رسد که در فیلم‌های علمی تخیلی به‌عنوان تصویری از آینده نشان داده می‌شوند. هرچند همین طراحی، ضریب درگ بسیار پایین ۰.۲۰ را برای سدان ژرمن‌ها به همراه داشته اما به نظر می‌رسد روی برد خودرو تأثیر چندان مثبتی نگذاشته است زیرا EQE با باطری‌های بزرگ‌تر ۹۰.۶ کیلووات ساعتی، در آزمایش بزرگراهی ما برد ۴۲۰ کیلومتری را ارائه کرد درحالی‌که این رقم برای جنسیس با باطری‌های ۸۷.۲ کیلووات ساعتی ۴۵۰ کیلومتر بود.

مثل تمام محصولات جنسیس از زمان تأسیس این برند لوکس، قیمت بزرگ‌ترین برتری G80 نسبت به رقبا است. G80 الکتریکی که فقط در یک تیپ فول با آپشن‌های سفارشی کمی عرضه می‌شود، در نمونهٔ آزمایشی ما با فقط یک آپشن (رنگ سبز ۵۷۵ دلاری) ۸۱,۴۹۵ دلار قیمت دارد که این رقم فقط کمی از قیمت پایهٔ ۷۸,۹۵۰ دلاری EQE950 بیشتر است. مثل اکثر خودروهای آلمانی، آپشن‌ها می‌توانند این رقم را بسیار افزایش دهند و به همین دلیل، قیمت نمونهٔ آزمایشی ما با سیستم فرمان گیری چرخ‌های عقب ۱,۳۰۰ دلاری، چرم ناپای قهوه‌ای ۲,۹۹۰ دلاری و پکیج کمک‌رانندهٔ ۱,۲۵۰ دلاری، به ۹۳,۲۴۰ دلار رسیده است.

با توجه به برتری‌های واضح G80 در پرفورمنس، احساس رانندگی، طراحی و ارزش در برابر قیمت، پیروز این رقابت کاملاً مشخص است. درواقع، فاصلهٔ بین این دو خودروی الکتریکی به‌مراتب بیشتر از همتایان بنزینی آن‌ها است. به همین دلیل، آیندهٔ الکتریکی جنسیس روشن به نظر می‌رسد درحالی‌که مرسدس اگر بخواهد جایگاه خود را در عصر الکتریکی حفظ کند باید طراحان و مهندسانش را دوباره به پشت میزهایشان بازگرداند.

مقام اول: جنسیس G80 الکتریکی

نقاط قوت: پرفورمنس قدرتمند، برد خوب در دنیای واقعی، کابین مجلل

نقاط ضعف: در ظاهر الکتریکی بودن خود را نشان نمی‌دهد، عرضهٔ محدودی دارد

مقام دوم: مرسدس بنز EQE

نقاط قوت: سواری راحت، کابین ساکت، تکنولوژی‌های فراوان

نقاظ ضعف: شتابی که می‌توانست سریع‌تر باشد، ظاهر نه‌چندان جالب، تکیهٔ بیش از حد به نمایشگرها

مشخصات فنی

جنسیس G80 الکتریکی مرسدس EQE350 4Matic
قوای محرکه دو موتوره دو موتوره
قدرت ۳۶۵ اسب بخار ۲۸۸ اسب بخار
گشتاور ۷۰۰ نیوتن متر ۷۶۵ نیوتن متر
گیربکس تک سرعته تک سرعته
محور محرک چهارچرخ چهارچرخ
شتاب صفر تا ۹۶ ۴.۱ ثانیه ۵.۲ ثانیه
شتاب صفر تا ۱۶۰ ۱۱.۳ ثانیه ۱۵.۰ ثانیه
مسافت ۴۰۰ متر ۱۲.۸ ثانیه ۱۳.۹ ثانیه
توقف از ۱۱۰ کیلومتر ۵۶.۱ متر ۵۴.۲ متر
حداکثر سرعت ۲۴۰ کیلومتر/ساعت ۲۱۰ کیلومتر/ساعت
شتاب جانبی ۰.۹۰ جی ۰.۸۶ جی
وزن خالص ۲۲۹۰ کیلوگرم ۲۴۹۰ کیلوگرم
فاصلهٔ محوری ۳,۰۱۰ میلی‌متر ۳,۱۱۹ میلی‌متر
طول ۵,۰۰۴ میلی‌متر ۴,۹۹۳ میلی‌متر
عرض ۱,۹۲۵ میلی‌متر ۱,۹۳۵ میلی‌متر
ارتفاع ۱,۴۷۰ میلی‌متر ۱,۵۱۱ میلی‌متر
باطری ۸۷.۲ کیلووات ساعت ۹۰.۶ کیلووات ساعت
مصرف انرژی ۲۰.۹ کیلووات ۲۱.۵ کیلووات
برد ۴۷۰ کیلومتر ۴۸۵ کیلومتر
ظرفیت سرنشین ۵ نفر ۵ نفر
حجم صندوق بار ۳۱۰ لیتر ۴۲۵ لیتر
قیمت پایه ۸۰,۹۲۰ دلار ۷۸,۹۵۰ دلار
قیمت تست‌شده ۸۱,۴۹۵ دلار ۹۳,۲۴۰ دلار

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای
منبع
Car&Driver

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۸۴ دیدگاه‌ها

  1. phonix

    ۲۳ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (1878 ديدگاه)

    در حال حاضر بهترین برقی لوکس همین جنسیسه( رولزرویس رو حساب نکنید)
    حتی در مقایسه با لوسید چون این ماشین به نظرم حس خوبی رو میده البته اگه دنبال سریع تر بودن از شاتل های فضایی هستید پورشه تایکان و فلان و بهمان هستن که بهتر از جنسیس هستن ولی پکیج جنسیس واقعا خوب و کافیه
    مخصوصا از نظر طراحی
    من واقعا نمیدونم این طراحی بنز از کجا اومده

    موافقم 64
    مخالفم 56
    1. MILADZM

      ۲۳ آبان ۱۴۰۱
      سوابق: (345 ديدگاه)

      پورشه تایکان واقعا محصول قابلی نبود
      از مشکلات پک باتری و آتش گرفتن گرفتن ها تا برد و شعاع حرکتی بسیار پایین
      اینا واقعا ایرادات بسیار جدی هستن

      موافقم 21
      مخالفم 60
      1. بی خیال اسم

        ۲۳ آبان ۱۴۰۱
        سوابق: (790 ديدگاه)

        اگه اینطور باشه مشکلات تسلا هم کم نیستن
        تایکان هم ویژگی های خوبی داشت

        موافقم 25
        مخالفم 5
    2. MILADZM

      ۲۳ آبان ۱۴۰۱
      سوابق: (345 ديدگاه)

      کره ای فن ها سایت رو فتح کردن

      موافقم 21
      مخالفم 53
      1. کرگدن باواریا

        ۲۳ آبان ۱۴۰۱
        سوابق: (778 ديدگاه)

        همشون تویی ؛ پروگاندا که میگن اینه ها ! با اکانت هات یه تیم مافیایی کره فن تشکیل دادی یه سوال ، هیوندای جنسیس ازت تقدیر کرده به خاطر این کارت ؟ پروگاندا ها مفتی کار نمیکننا از ما گفتن بود =)

        موافقم 44
        مخالفم 4
        1. MILADZM

          ۲۳ آبان ۱۴۰۱
          سوابق: (345 ديدگاه)

          باور کن من از پس کارهای همین اکانتم هم برنمیام
          چه برسه بخوام فیک بزنم

          موافقم 6
          مخالفم 39
        2. D:

          ۲۳ آبان ۱۴۰۱
          سوابق: (72 ديدگاه)

          عالی بود😂😂😂😂
          میلاد سنگر بچینین الان ارتش ژاپن به فرماندهی نوید میاد حمله میکنه نباید مناطق فتح شده رو از دست بدید

          موافقم 23
          مخالفم 7
      2. NAVID۰۰۹۸

        ۲۳ آبان ۱۴۰۱
        سوابق: (10474 ديدگاه)

        آره
        ***

        اما جداً چه کابین جذابی داره جنسیس ، فقط صد حیف که نمیشه رویِ کره‌ای‌ها حساب کرد و دیدی یه دفعه یه اتفاقی افتاد و زمین‌گیرت کرد ، تازه اونم باتری‌های جنس کره‌ای که عشق عجیبی به انفجار دارند !

        موافقم 55
        مخالفم 13
    3. پیام

      ۲۳ آبان ۱۴۰۱
      سوابق: (2138 ديدگاه)

      سلام دوباره دوستان ژاپنی.

      موافقم 6
      مخالفم 22
    4. phonix

      ۲۳ آبان ۱۴۰۱
      سوابق: (1878 ديدگاه)

      الان من شدم کره ای فن؟

      موافقم 11
      مخالفم 4
    5. Reza Waffen SS

      ۲۴ آبان ۱۴۰۱
      سوابق: (5359 ديدگاه)

      مرسدس انتخابم

      موافقم 14
      مخالفم 5
    6. ❤BMW❤

      ۲۴ آبان ۱۴۰۱
      سوابق: (1248 ديدگاه)

      واقعا طراحی بنز …. هست ولی بی‌ام‌و چندین برابر جنسیس لوک تره

      موافقم 1
      مخالفم 5
  2. علی جردن

    ۲۳ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (417 ديدگاه)

    جنسیس حتی اگر برنده این نبرد نباشه قطعا رقابتش با آخرین مدل مرسدس‌بنز براش حکم پیوزی رو داره که به این مرحله رسیده👍🏻🏎
    پی‌نوشت : آلمان همیشه آلمانه حتی جنسیس از طلانقره باشه یا ۱ قرن بگذره بازم تکنولوژی آلمانی صد هیچ از کل کره جنوبی شمالی کل چین جلوست🥇

    موافقم 61
    مخالفم 18
    1. پیام

      ۲۳ آبان ۱۴۰۱
      سوابق: (2138 ديدگاه)

      به نظرم رئیس تویوتا باید اون حرف احمقانه چند ماه پیشش در مورد خوب نبودن خودروهای الکتریکی رو پس بگیره! اونم هر چی سریعتر!

      موافقم 9
      مخالفم 28
  3. MILADZM

    ۲۳ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (345 ديدگاه)

    در بحث طراحی خارجی و کابین واقعا جنسیس از مرسدس جلوتره .
    کیفیت ساخت کابین هم که داد میزنه جنسیس از مرسدس جلوتره .
    کیفیت سواری و حس رانندگی هم که به وضوح توی متن گفته شده جنسیس جلوتر از مرسدسه .
    قضیه اعتبار برند هم فقط توی چارچوب های مجازی فاکتور مهمیه و مصرف کننده در دنیای حقیقی فقط به دنبال یه متغیر هست :
    ارزش خدمات یا کالا در قبال مبلغ پرداختی
    قبلا هم گفتم کره الان هم جاپن رو جلو زده و با فاصله کم داره آلمان رو دنبال میکنه و قطعا در یکی دو سال آینده از رو آلمان هم رد میشه و شانه به شانه آمریکا در آینده پرچمداران صنعت خودرو خواهند بود .

    موافقم 24
    مخالفم 87
    1. نویدی

      ۲۳ آبان ۱۴۰۱
      سوابق: (392 ديدگاه)

      خود آمریکا پشت سر ژاپن قرار میگیره🤣
      کره هم که هنوز از آمریکا انجین قرض میگیره.
      .
      .
      .
      ولی این جنسیس واقعا مثل اسمش شاهکاره.

      موافقم 28
      مخالفم 22
      1. محمد

        ۲۳ آبان ۱۴۰۱
        سوابق: (803 ديدگاه)

        این که آمریکا پشت سر ژاپنه رو قبول میکنیم(هالا درست یا غلط )ولی یه زمانی ژاپن به گرد آمریکایی هم نمیرسید از اون زمان ۴۰ سال میگذرزه.اون زمان هیچ برند آلمانی هم به دوام کیفیت و تجمل کادیلاک نمیرسید.
        ولی الان اوضاع فرق میکنه همه افرادی که کره ای ها رو بررسی کردن معتقدن که بهترین خودرو ها هستن.الان اوضاع با اون زمان که کره وارد ایران میشد خیلی فرق کرده و چند پله پیشرفت کردن

        موافقم 4
        مخالفم 9
      2. پیام

        ۲۴ آبان ۱۴۰۱
        سوابق: (2138 ديدگاه)

        کره از آمریکا انجین قرض نمی‌گیره اون تویوتا هست که تو گل گیر کرده و میره برای اینکه عقب نمونه، تکنولوژی الکتریکی رو میخره. خبرشم موجوده و چند ماه پیش گفتن.

        موافقم 2
        مخالفم 8
        1. phonix

          ۲۴ آبان ۱۴۰۱
          سوابق: (1878 ديدگاه)

          اگه این شرکت برای ساخت موتور های فنگ ماشین های عادیش گیر کنه که دیگه واویلا ولی ژاپنی ها اکثرا یدی در موتور اسپرت دارن
          تو چطور اینو به شرکتی میگی که موتور زیر دریایی میسازه ؟
          یعنی دانگ فنگ و… میتونن ارمیچر بسازن ولی تویوتا نه :)

    2. بی خیال اسم

      ۲۳ آبان ۱۴۰۱
      سوابق: (790 ديدگاه)

      باشد از آلمان رد می شه
      شتر در خواب بیند پنبه دانه

      هی همین کره ای ها مهندسان و طراحان سابق شرکت های آلمانی رو استخدام کردن

      کفیت هم چیزی تو متن نگفته
      فقط گفته جنسیس از متریال خوش ساخت تری استفاده کرده

      فعلا این ماشین برای اولین تجربه برقی بنز در حد انتظار خوب بوده

      موافقم 33
      مخالفم 6
    3. Alan.r

      ۲۳ آبان ۱۴۰۱
      سوابق: (1133 ديدگاه)

      جناب میلاد خود آمریکا هم به سختی می‌تونه با آلمان رقابت کنه حالا کره مربا می‌خواد ازش رد بشه ؟؟؟😂
      تعصب هم حدی داره

      موافقم 23
      مخالفم 6
      1. سوشیانت

        ۲۳ آبان ۱۴۰۱
        سوابق: (3531 ديدگاه)

        آمریکا به سختی میتونه با آلمان رقابت کنه
        چجوری به این نتیجه رسیدی😂😂😂 فقط یه سدان لوکس بود که آلمانی ها توش برتری داشتن که کادیلاک اون بخش رو هم پس گرفت

        موافقم 8
        مخالفم 17
        1. بی خیال اسم

          ۲۳ آبان ۱۴۰۱
          سوابق: (790 ديدگاه)

          تا جایی که یادمون میاد

          آلمان از آینه بغل هایه خودروهاش به آمریکا نگاه می کنه😂😂😂

          موافقم 10
          مخالفم 4
    4. علی

      ۲۳ آبان ۱۴۰۱
      سوابق: (839 ديدگاه)

      … رویاهای یه کره ای فن !!! کره از ژاپن جلوتره!!! مثل اینکه بگی چین از آمریکا جلوتره!!!

      موافقم 22
      مخالفم 3
    5. d1123

      ۲۴ آبان ۱۴۰۱
      سوابق: (100 ديدگاه)

      پس ” مصرف کننده در دنیای حقیقی فقط به دنبال یه متغیر هست :
      ارزش خدمات یا کالا در قبال مبلغ پرداختی”
      حداقل قبل از سند کردن محتوای فناتیکت، یه سرچ کوچیک داشته باش.
      پس اینکه آمار فروش همین eqe بهتر از جی 80 بوده نشون دهنده کیفیت بهترشه دیگه؟
      https://carsalesbase.com/europe-mercedes-benz-eqe/
      https://carsalesbase.com/europe-genesis-g80/

      موافقم 1
      مخالفم 1
      1. MILADZM

        ۲۴ آبان ۱۴۰۱
        سوابق: (345 ديدگاه)

        گل پسر
        جنسیس تازه 4 ساله تاسیس شده و با مرسدسی که داره 130 سال بازاریابی و فروش میکنه قابل قیاس نییست
        اصلا توی بیشتر نقاط جهان نمایندگی مجاز نداره
        بخوای نخوای این مرسدس جلوی جنسیس له شد رفت
        مرسدس جلوی جنسیس یه آشغاله
        پ.ن : قبلا بهت گفته بودم بهم ریپلای نزن . فکر میکردم انقد عزت نفس داشته باشی که برای شخصیت خودت احترام بذاری اما ظاهرا اشتباه میکردم

        مخالفم 17
        1. phonix

          ۲۴ آبان ۱۴۰۱
          سوابق: (1878 ديدگاه)

          یه طوری میگی چهار ساله که انگار قبلش اصلا وجود نداشته جنسیس همون هیوندایی هست که الان به جای یه طبقه تو شرکت یه ساختمون داره
          مدل های ابتداییش هم همون مدل های هیوندایی بودن فقط بجای بج هیوندایی روی صندوق ( چون روی کاپوت خود ارم جنسیس بود ) ارم جنسیس رو زدن
          ضمنا اقا میلاد شما دقیقا کی میشی که به ملت امر و نهی میکنی؟
          اینجا کامنت پاب لیکه و همه میتونن ریپلای بزن هر چقدر که دوست دارن
          حتی شما

        2. MILADZM

          ۲۴ آبان ۱۴۰۱
          سوابق: (345 ديدگاه)

          خیر
          من در باب کامنت خودم این اختیار رو دارم که امر و نهی کنم کی ریپ بزنه کی نزنه
          آغا اصلا حرف منه نظر منه دوس ندارم یکی بهش جواب بده
          مثل این میمونه بگی تو کی باشی که تصمیم بگیری با کی حرف بزنی با کی حرف نزنی ؟
          اصلا بنا به دلایلی از یه شخص خوشم نمیاد و دوس ندارم باهاش بحث کنم
          خود جنابعالی هم اگه بیای به من بگی از این به بعد بهت ریپ نزنم من عمرا دیگه این کارو بکنم
          یا هر شخص دیگه
          پ.ن : حالا شما تازه 4 ماهه اومدی سایت راجب هرچیزی و هر موضوعی میای راحت نظر میدی یکم که بگذره متوجه جریان میشی
          جواب بقیه کامنتت هم بمونه برا بعد

        3. phonix

          ۲۴ آبان ۱۴۰۱
          سوابق: (1878 ديدگاه)

          ببخشید نمیدونستم میزان و معیار داشتن اگاهی و تجربه و… حضور در سایت پدال هست وگرنه مثل شما از همون دوران طفولیت با کابل شبکه به اینترنت وصل میشدم هزار تا اکانت میساختم و بعد هم میومدم پدال که یه وقتا اطلاعتم از شما کمتر نباشه که بتونم مثل شما باشم
          واقعا هم ببخشید از اینکه در هر چیزی نظر میدم یادم نبود وظیفه شماست که همچی رو به مسخره ترین شکل ممکن برسی کنم
          اگه هم اینطوره لطف کنید روی من دیگه رپلای نزنید که خوش ندارم جواب امثال تورو بدم
          حداقل یه جا دوستا بحث درست درباره چهار تا چیزی درست میکردی که بدونیم یهچیزی سرت میشه گوسفند

        4. d1123

          ۲۴ آبان ۱۴۰۱
          سوابق: (100 ديدگاه)

          ” مصرف کننده در دنیای حقیقی فقط به دنبال یه متغیر هست :
          ارزش خدمات یا کالا در قبال مبلغ پرداختی” یا مثلا اینکه “بازار برنده اصلی رو تعیین میکنه” حرف های خودتن.
          مطابق آمار بهت ثابت شد که محصولات جنسیس توان رقابت با محصولات همرده شون از مرسدس و بی ام و و لکسس رو ندارن، هرچقدر هم که مانور تبلیغاتی انجام بدن.
          “جنسیس تازه ۴ ساله تاسیس شده و با مرسدسی که داره ۱۳۰ سال بازاریابی و فروش میکنه قابل قیاس نییست”
          ربطی نداره لکسس LS400 در سالهای اول حضورش، فروشی بسیار بیشتری از اس کلاس همون موقع تجربه کرد.
          و اما پینوشتی که قرار دادی، شما کی باشی بگی من چیکار کنم؟
          اصلا حقی نداری که بخوای من یا هر کس دیگه رو بن کنی از شیر کردن نظرات. اگه هم نظرات من ناراحتت میکنه، نخون.

  4. کیان

    ۲۳ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (1491 ديدگاه)

    این بهترین مطلبی بود ک میتونست نشون بده چقدر کارشناسها تو چند ساعت خروجیهای معتبر تولید میکنن !!!
    من فکر میکنم ابر قدرت شدن ما هم تو چند سال اینده و همین کارشناسها بدون قطع و یقین بررسی کردن !!!

    موافقم 49
    مخالفم 10
    1. MILADZM

      ۲۳ آبان ۱۴۰۱
      سوابق: (345 ديدگاه)

      جناب کیان ( نوید )
      ماشین هایی که ما هر روز اینجا با عکساشون رویاپردازی میکنیم همین کارشناسان مجلات معتبر بررسی میکنن و شبانه روز باهاشون سروکار دارن .
      این خیلی ساده انگارانه هست که فکر کنی با رشوه و پول تستر ها رو خریدن و ..
      انتخاب یه محصول به عنوان ماشین برتر سال یا جوایز متعدد به دست یک شخص صورت نمیگیره بلکه یک تیم متشکل از چندین تستر حرفه ای خودرو پشت این انتخاب ها هستن و قضیه دیگه انقد آبدوغ خیاری نیست که همه تیم وکلا و … رو بشه با پول خرید .
      حالا شما اگه میخوای روی تصورات و باور های غلط پافشاری کنی اصراری نیست .

      موافقم 14
      مخالفم 39
      1. phonix

        ۲۴ آبان ۱۴۰۱
        سوابق: (1878 ديدگاه)

        تستر های حرفه ای خودرو چیه یارو ؟
        قبلا میگفتید خیلی با سوادن ما هم گفتیم اصلا از MIT مدرک کارشناسی مکانیک دارن اوکیه
        الان میگی تستر حرفه ای خودرو ؟
        جهت اطلاعت دیگه اگه خیلی معروف باشن مثل هموند و کلاکسون و… هم روزی تو مجلات متن تحلیلی مینوشتن و اصل شهرتشون از اونجا میاد اینا بلاگر بودن
        ضمنا کدوم نهاد روی شرکت هایی مثل موتور وان کار میکنه که مگی اینا پول از کسی نمیگیرن ؟
        رسانه های بزرگی مثل فاکس نیوز و CNN BBC الجزایر و… همگی دستگاه تبلیغ و نفوذ دارندگانشون هستن این یه اصل کاملا معمولی در دنیای رسانه هست همین الان همین پدال ممکنه از بهمن موتور پول بگیره تا کمی برای شون تبلیغ کنه و بگه مثلا ماشین های بهمن موتور از بقیه چینی های بازار بهترن در صورتی که شاید واقعا نباشن
        این حجم از اعتماد به یه رسانه واقعا عجیبه که البته چیز جدیدی هم نیست و کره ای ها هم اختراعش نکردن و بوده نمونه بارزش هم تو کشور داشتیم و تو جهانه پره
        عجیبه علاقه به مجله ای داری که سال پیش در حضور نیسان و فورد و شولت بهترین پیکاپ سال رو سانتاکروز اتخاب کرد ؟
        ندیدم جایی ازش حرف بزنی چون خودتم میدونی خنده داره برو با اکانت کار لاور بیا

    2. محمد

      ۲۳ آبان ۱۴۰۱
      سوابق: (803 ديدگاه)

      کارشناسان آمریکاییه مجله کار اند درایو مثل بقیه آمریکایی ها یه عده رشوه بگیرن اصلا این مجله هیچ اعتبار و صلاحیتی نداره این آمریکایی ها هم بیخود میگن معتبر ترین مجله خودروییه
      تو خوبی که تا حالاهیچ کدومو از نزدید ندیدی🤣

      موافقم 14
      مخالفم 23
  5. ممد ژانگولر

    ۲۳ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (4150 ديدگاه)

    دوستان یک نظرسنجی

    دوست دارید کدام خودروهارو داشته باشید :

    خودروهای شرقی +++++

    خودروهای غربی ———-

    موافقم 7
    مخالفم 55
    1. کرگدن باواریا

      ۲۳ آبان ۱۴۰۱
      سوابق: (778 ديدگاه)

      ۲۰۰ تا هم دیسلایک بخوری بازم کمه تو این مورد

      موافقم 14
      مخالفم 3
  6. shirko

    ۲۳ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (271 ديدگاه)

    به نظرم نکات ضعف جنسیس ، نکات مثبتش تلقی می شن !!

    موافقم 15
    مخالفم 5
  7. Amin.aj

    ۲۳ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (95 ديدگاه)

    درد بلای eQe بخوره تو سر جنسیس

    موافقم 28
    مخالفم 15
    1. محمد

      ۲۳ آبان ۱۴۰۱
      سوابق: (803 ديدگاه)

      متاسفانه فعلا دردو بلای جنسیس خورد تو سر eqe 🤣

      موافقم 4
      مخالفم 10
      1. Amin.aj

        ۲۶ آبان ۱۴۰۱
        سوابق: (95 ديدگاه)

        خوشبختانه اهمیتی ندارد درمقابل eQe 53 هم حرفی داری؟

  8. D:

    ۲۳ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (72 ديدگاه)

    یکروزی EQEمیخرم‌برخلاف نظر بچه ها که اوایل انتقاد میکردن از طراحیش، من عاشق طراحی تخم مرغیشم.

    موافقم 17
    مخالفم 8
    1. محمد

      ۲۳ آبان ۱۴۰۱
      سوابق: (803 ديدگاه)

      کسی کاری باeqe نداره
      الان کل کل بین کره و ژاپنه🤣کلا ژاپنی ها همه جا خودشونو میندازن وسط ولی به چشم نمیان

      موافقم 2
      مخالفم 9
  9. پارسا

    ۲۳ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (288 ديدگاه)

    اکثر خودرو هایی که دوست دارم آلمانی هستن ولی بعضی ها تو پدال دیگه دارن افراط میکنن هر کارشناس از هر مجله ای بیاد بگه فلان ماشین کره ای بهتر یه ماشین دیگست یا میگید پول گرفته یا چرت و پرت مینویسه . مگه شما سوار شدید که اینقدر با اطمینان میگید اینا اشتباه میگن . آخرین هیوندایی که به چشم دیدیم مال پنچ سال پیشه . حالا شما با حساب اونا و جنسیس های ده سال پبش دارید برای رقابت الان برنده تعیین میکنید . این اصلا درست نیست
    درباره این خبر هم تنها چیزی که میتونم دربارش نظر بدم طراحی هست که به نظرم داخل ماشین ها سلیقه ای هست ولی بیرون بنز رو اصلا نمیتونم تحمل کنم همه اصول طراحی فدای ضریب درگی شده که برد ماشین رو ببره بالا ( اینجور که متن گفته حتی برد جنسیس با باطری کوچک تر و قدرت ببشتر ازش بیشتره چه برسه به سردمداران خودرو برقی )

    موافقم 12
    مخالفم 11
  10. محسن

    ۲۳ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (110 ديدگاه)

    جنسیس ۲۲۹۰ کیلوگرم وزن دارد درحالی‌که مرسدس با ۲۴۹۰ کیلوگرم، حتی سنگین‌تر است

    درحالی‌که G80 ظرف ۴.۱ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت می‌رسد، سدان آلمانی برای انجام این کار به ۵.۲ ثانیه زمان نیاز دارد و در پایان مسافت ۴۰۰ متر هم بیش از یک ثانیه از رقیب کره‌ای عقب می‌افتد.

    روی جاده، G80 به‌مراتب خودروی بااحساس‌تری است. فرمان EQE احساس خیلی خوبی ندارد و پدال ترمز آن چوبی است.

    این احساس بهتر به داخل خودرو هم منتقل شده است زیرا سدان جنسیس از دکمه‌های متعدد و متریال خوش لمس بهره می‌برد. ما این رویکرد را به کابین مرسدس ترجیح می‌دهیم که تقریباً از دکمه‌های فیزیکی خالی است

    EQE با باطری‌های بزرگ‌تر ۹۰.۶ کیلووات ساعتی، در آزمایش بزرگراهی ما برد ۴۲۰ کیلومتری را ارائه کرد درحالی‌که این رقم برای جنسیس با باطری‌های ۸۷.۲ کیلووات ساعتی ۴۵۰ کیلومتر بود.

    توجه به برتری‌های واضح G80… دیگه بیشتر از این بنز رو خاک شیر نمیکنم :))))))
    مرسی پدال
    مرسی کار اند درایو

    کره جنوبی به طور رسمی و علنی برترین خودروساز جهان شد
    این مقایسه جنسیس که تازه ۵ سال تاسیس شده با بنز ۱۳۰ سالست
    تازه G80 الکتریکی همان G80 بنزینی هست که موتور رو در آوردن جاش باتری گذاشتن فکر کن جنسیس میخواست مثل بنز پلت فرم مخصوص برقی استفاده کنه چیزی می شد که جاپن و آلمان آمریکا رو هم دیگه نمیتونستن چیزی مثلش بسازن

    موافقم 7
    مخالفم 23
    1. Porsche 911

      ۲۳ آبان ۱۴۰۱
      سوابق: (1219 ديدگاه)

      یه CLK DTM کافیه کل کره رو با چربی هاش بشوره ببره…

      موافقم 21
      مخالفم 1
    2. GMA

      ۲۳ آبان ۱۴۰۱
      سوابق: (850 ديدگاه)

      با همین توهم که بنز رو خاک شیر کردی برو جلو…

      موافقم 9
      مخالفم 1
    3. علی

      ۲۳ آبان ۱۴۰۱
      سوابق: (839 ديدگاه)

      محسن ،، مرزهای تخیل را یه تنه جابجا کردی ! کره برتر جهان شد!!! بابا یه چیزی بگو که بگنجه!!!

      موافقم 15
    4. محمد

      ۲۳ آبان ۱۴۰۱
      سوابق: (803 ديدگاه)

      کار اند درایو هم باشی بگی کره بهتره متهم به رشوه گیری میشی با یه اکانت پدال که همه هیتر های کره بهت حمله میکنن🤣

  11. A.A.S

    ۲۳ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (144 ديدگاه)

    طراحی جلوی جنسیس رو بیشتر می پسندم
    ولی کابین و ارزش برند بنز بسیار بالا تره
    پس eqe

    موافقم 11
    مخالفم 5
  12. Just toyota

    ۲۳ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (1248 ديدگاه)

    واقعا از کارانددرایور همچین توقعی نداشتم ، پسر عمو بنده یه کره ای فن متعصب هست که فکر میکنه کره از ژاپن زده بالاتر ( که براش بار ها استدلال و مدرک آوردم که در حال حاضر اینچنین نیست ) امروز وقتی این مقاله رو تو کارانددرایور بهش نشون دادم بهم خندید و گفت : بیخیال چه خبره دیگه ( یعنی با وجود تعصب شدیدی که داشت ولی بالاخره قبول کرد که هیوندای بخش آمریکا شمالی داره هر روزه به موتورترند و کارانددرایور پول میده که براش تبلیغ کنن ) خداییش به یه بچه ۱۰ ساله بگی کدوم بهتره بهت تیکه میندازه میگه : به یه روانپزشک مراجعه کن ، کی آخه میاد آلمان رو با کره مقایسه میکنه 😂😂😂 ، مقایسه ژاپن با کره هم کار زشتیه دیگه چه برسه آلمان و آمریکا 😂😂🙌

    موافقم 25
    مخالفم 8
    1. محمد

      ۲۳ آبان ۱۴۰۱
      سوابق: (803 ديدگاه)

      منم یه پسر دایی دارم ژاپنی فنه گفت لکسوس به هیچ وجه از بنز بهتر نیست🤣

      موافقم 5
      مخالفم 10
  13. سهیل

    ۲۳ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (121 ديدگاه)

    حتی خودروی الکتریکی بنز هم پیرمردی هست

    موافقم 8
    مخالفم 21
  14. AkoBahrami

    ۲۳ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (18 ديدگاه)

    سلام
    واقعا طراحی بنز خنده داره …
    خیلی خیلی زشته…
    واقعا قابل دفاع کردن نیست…

    موافقم 16
    مخالفم 14
    1. ❤BMW❤

      ۲۴ آبان ۱۴۰۱
      سوابق: (1248 ديدگاه)

      بله
      حالا بنز فنا میگن بی‌ام‌و گند زده تو طراحی
      بنز که بد تره
      (از قدیم هم بد بوده)

      موافقم 1
      مخالفم 3
  15. meysam

    ۲۳ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (3627 ديدگاه)

    مرسدس واقعا طراحی بدی داره
    چه داخلی چه خارجی
    جنسیس خیلی بهتره

    موافقم 17
    مخالفم 13
  16. Arshia m3csl

    ۲۳ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (1194 ديدگاه)

    طراحی کلاس ای بنزینی خیلی قشنگتره کاش مرسدس بنز کلاس ای برقی رو به همون شکل کلاس ای بنزینی می‌ساخت مثل بی ام و که سری هفت و ای هفتش طراحیش یکسانه ای کیو ای طراحیش اون ابهت کلاس ای بنزینی رو نداره ولی انتخابم بین بنز و جنسیس قطعا بنز هست چون لوکس تره و کیفیت ساخت بالاتری داره و طراحی داخلش خیلی لوکس و مدرنه و صندلی هاش و متریال کابین مرسدس بنز با کیفیت تره

    موافقم 4
    مخالفم 7
  17. ریما

    ۲۳ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (105 ديدگاه)

    آقا گور بابای جنسیس و مرسدی و پورشه و فراری و بوگاتی
    اینا همش اسم و برندن
    هر شرکت و هر مجموعه ای که تونست کالا یا وسیله ای برای آسایش و رفاه بیشتر بشر بسازه قابل احترامه
    شما عاشق خودرو هستید یا دشمن دنیای خودرو؟ من بیشتر تنفر میبینم توی صحبت هاتون تا عشق به خودرو

    هر شرکت و اسمی ماشین بهتری ساخت من یکی دستش رو میبوسم هر اسمی که میخواد داشته باشه.

    یعتی شما به عنوان انسان ارزشتون از آهن و شیشه و پلاستیک کمتره که به خاطر فلان برند و فلان ماشین به هم توهین میکنید، دروغ میگید، منطق رو کنار میزنید و….؟

    جنسیس ماشین خوب میسازه؟ من مخلصش هستم، بسازه
    چرا باید به جای لذت بردن ناراحت باشم مگر اینه اختلال شدید روانی داشته باشم.
    خواهش میکنم نفرات رو جایگزین لذت نکنید

    موافقم 19
    مخالفم 2
  18. محمد

    ۲۳ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (1484 ديدگاه)

    انتظارم این بود بنز خودروی برتری باشه ، برگذار کننده هم کار اند درایو هست و یه مجله معتبر بعیده که بیاد دروغ بنویسه و گرنه آبرویی واسش نمیمونه ، مثل اینکه سرمایه گذاری ها و استخدام مهندس های مطرح از کل دنیا الان داره تاثیرش رو نشون میده آخرین مواجه ما با کره ای ها تو ایران مدل های سال ۲۰۱۷ بود شش سال زمان کمی نیست برای پیشرفت هرچند که الان یه سری مهندس میان میگن کره ای ها به دنیا پول و رشوه میدن و همه جا دارن لابی گری میکنن و من این جنسیس برقی رو داشتم یاتاقان زد

    موافقم 10
    مخالفم 8
  19. بهنام

    ۲۳ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (905 ديدگاه)

    این هم اون زنگ خطری که علاقه مندان و هواداران اونو حس کردن ولی مدیران کمپانی از اون غافل شدن . اینکه یک برند کره ای بیاد و در مبحث طراحی!!! از بنز بهتر باشه تازه در مقایسه‌ی فنی هم کاملا اونو شکست بده چیزیه که به گفته ی نگارنده باید دوباره طراحان و مهندسان خودشو به پشت میز بیاره .

    موافقم 5
    مخالفم 5
  20. پیام

    ۲۳ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (2138 ديدگاه)

    دوستان ژاپنی اگه یادتون باشه یه زمانی بهتون می‌گفتم از روز سامسونگی و سونی شدن بترسید! اون روز دور نیست! یه سوال مهم ازتون می‌پرسم، به نظرتون اوضاع و احوال برندهایی مثل میتسوبیشی، اینفینیتی و سوبارو نسبت به هیوندای چطوره؟!!! دوست دارم خودتون در مورد شیب نزولی صحبت کنید.

    موافقم 4
    مخالفم 14
    1. علی

      ۲۳ آبان ۱۴۰۱
      سوابق: (839 ديدگاه)

      هرساله رییس سامسونگ می‌ره ژاپن که ادای احترام کنه به سونی ، می‌دونی چرا؟ چون بدون تکنولوژی سونی ، سامسونگ باید درکارخونه هاش را ببنده ، این را از کسی شنیدم که داره تو سامسونگ تو کره کار میکنه .

      موافقم 12
      مخالفم 6
      1. کرگدن باواریا

        ۲۳ آبان ۱۴۰۱
        سوابق: (778 ديدگاه)

        اون کمپانی کره ایی تنها برندی هست که تو حوزه تکنولوژی خود کفا هست ، سونی ؟ ادای احترام ؟ هرسال ؟؟! بیخیال :))))

        میدونم خواستی اون کره فن رو بشونی سر جاش ولی مثال خوبی نزدی :)

        موافقم 5
        مخالفم 6
      2. پیام

        ۲۳ آبان ۱۴۰۱
        سوابق: (2138 ديدگاه)

        خالی بستن که کنتور نمی‌اندازه! سامسونگ، کلا پوزه سونی رو از لحاظ تکنولوژی گوشی و … به خاک مالیده ولی جنابعالی میگی که تکنولوژیش از سونی میاد! خیلی خنده‌دار بود!

        موافقم 5
        مخالفم 7
  21. mehran376

    ۲۳ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (7 ديدگاه)

    جنسیس از نظر شتاب بهتره.
    طراحی جنسیس به نظر من خیلی قشنگ تره و برد بیشتری هم داره فن کره نیستم ولی جنسیس

    موافقم 6
    مخالفم 5
  22. مهدی

    ۲۳ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (552 ديدگاه)

    من طرفدار بنزم اما :
    چه ایراد مضحکی از جنسیس گرفته
    نقاط ضعف: در ظاهر الکتریکی بودن خود را نشان نمی‌دهد، عرضهٔ محدودی دارد
    یعنی باید برق بگیر آدمو تا بفهمی برقی مثلا ماشین گاز سوز — دیزل — هیدروژنی قیافه ها فرق میکنه الکی نقطه ضعف گرفته

    موافقم 11
    مخالفم 2
  23. Alan.r

    ۲۳ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (1133 ديدگاه)

    خودشون از مقاله‌ای که نوشتن خندشون نمی‌گیره؟
    کیفیت سواری جنسیس از مرسدس بهتره؟
    واقعا که
    دروغ هم حدی داره
    حتی آوردن اسم جنسیس در حضور مرسدس زشته چه برسه به مقایسشون!!
    برخلاف دوستان من از طراحی EQEو EQS خیلی خوشم میاد و بسیار زیباست
    کابین ، تکنولوژی و ایمنی هم که احتیاج به گفتن نداره
    مشخصات فنی جنسیس بهتره که البته دلیلش آوردن نسخه‌ی ضعیف EQE به رقابت هستش حالا شاید یه سری از دوستان بگن که با سفارش نسخه های بالاتر قیمت افزایش پیدا می‌کنه که البته درسته ولی هیچ گرانی بی حکمت نیست و هیچ ارزانی بی علت

    موافقم 9
    مخالفم 10
    1. محمد

      ۲۳ آبان ۱۴۰۱
      سوابق: (803 ديدگاه)

      این ها سوار شدن میگن بهتره
      شما که حتی از فاصله ۱۰۰کیلومتریتون رد نشده چطور میگید اشتباه میکنند

      موافقم 3
      مخالفم 3
  24. GMA

    ۲۳ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (850 ديدگاه)

    EQE که زشت ترین محصول حال حاضر بنز هست،جنسیس هم خودروی بسیار خوبیه ولی انتخابم نیست،با این قیمت اگر سدان الکتریکی بخوام،لوسید ایر ولاغیر
    https://www.pedal.ir/american/%d9%84%d9%88%d8%b3%db%8c%d8%af-%d8%a7%db%8c%d8%b1-%d9%be%d8%a7%db%8c%d9%87/

    موافقم 1
    مخالفم 3
  25. قاطر فروش

    ۲۳ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (1200 ديدگاه)

    این بیشتر بحث الکترونیک و میدونیم کره تو این زمینه خیلی قویه
    کاش بنز یه ماشین در حد و اندازه های نامش بسازه

  26. رضا

    ۲۳ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (272 ديدگاه)

    اگر توانایی و حق انتخاب داشتم جنسیس انتخاب من بود !

    موافقم 6
    مخالفم 1
  27. SLR _ 722

    ۲۳ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (231 ديدگاه)

    جنسیس قطعا ماشین خوبی هست اما بعضی ایرادات مجله هم بعضا می‌تونه سلیقه ای باشه مثلا استفاده از کلید فیزیکی الزاما معنی برتر بودن نیست ( البته خودم من هم کلید رو ترجیح میدم ) و یا بحث طراحی کاملا سلیقه‌ای هست ( خود من از سری eq خوشم میاد ) در بحث شتاب هم با قدرت کمتر و وزن بیشتر معلومه عقب میمونه ( گیربکس هم که ندارند که مثل گیربکس پورشه بتونه نتیجه رو عوض کنه )
    البته برد کمتر و ترمز های ضعیف تر واقعا نقطه ضعف بنز بود . حس سواری هم باتوجه به تجربه کارشناسان حتما نظرشون قابل قبول هست که میشه بابتش به جنسیس آفرین گفت

    موافقم 4
    مخالفم 1
    1. محمد

      ۲۳ آبان ۱۴۰۱
      سوابق: (803 ديدگاه)

      بحث شتاب هم با قدرت کمتر و وزن بیشتر معلومه عقب میمونه

      مشکل اینه بابد همین قدرت کم تر به شدت هدر رویه انرژی داره چون باتری های جنسیس کوچک تره ولی برد بیشتری داره

      موافقم 1
      مخالفم 1
  28. samurai

    ۲۳ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (601 ديدگاه)

    هر جا دیدی مقایسه بین چوسان و بقیه هست بدون چوسان بهتر و زیباتر و عالیتر و ….:))
    این کرره….:)) به خودش زحمت نداده یه طراحیه جدا بزنه همون ته انبار مونده ها رو اورده موتورای یاتاقانی منفجریشو ور داشته 4 تا موتور جاروبرقی با باطری انداخته روش الانم که یه پولی داده به مجله که واسش مطلب بنویسه تا شاید کسی بیاد بخره
    بنز کلا طراحی و سیستمش برقیه بشینی تو بنز عمرا بیای سوار جینیسیسیس:)) بشی حتی فکرشم خنده داره
    اینم شکست میخوره چون تو دنیای واقعی بنز بنزه- کره….:)) کیلو چنده شتر گاو پلنگ زشت ……..

    موافقم 8
    مخالفم 2
    1. محمد

      ۲۳ آبان ۱۴۰۱
      سوابق: (803 ديدگاه)

      چرا فقط ژاپنی فن ها هیتر کره هستن🤣

      موافقم 2
      مخالفم 2
  29. T

    ۲۳ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (354 ديدگاه)

    دلیل اینکه جنسیس اینقدر آپشن و… میزاره یک چیز دیگست
    وگرنه بنز هم میتونه اینهمه آپشن بزاره ولی خیلی گرون در میاد
    یکی از دلایل سخاوتمندانه بودن تهجیزات و کیفیت جنسیس این است که سر زبون ها بیوفته و همه مردم جنسیس بخرند. هر وقت که پر طرفدار شد و به یک برند تبدیل شد دیگه اینهمه آپشن با قیمت ارزون نمیزاره

  30. T

    ۲۳ آبان ۱۴۰۱
    سوابق: (354 ديدگاه)

    البته بنز هم خیلی کم کاری کرد دیگه بنز. . بنز قدیم نیست ممکنه اصلا همچین برندی ۳۰ سال آینده از کره ای ها فروشش کم تر بشه چون هم الکی گرونه واقعا و آپشن ها و کیفیتش در حد اندازه بنز نیست

    موافقم 2
    مخالفم 5

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا