مرسدس بنز

معرفی مرسدس GT63 S E پرفورمنس 2024 با گشتاور 1400 نیوتن متر

سوپرسدان پلاگین هیبرید مرسدس GT63 S E Performance برای مدل ۲۰۲۴ با تغییرات ظاهری برگرفته از AMG GT کوپه تولید می‌شود.

مدل ۲۰۲۴ از قدرتمندترین AMG GT سدان با نمای جدید جلو و تغییرات جزئی به‌روز شده است. این ماشین با قرض گرفتن عناصر طراحی کوپهٔ جدید AMG GT، حالا چهرهٔ مدرن پیدا کرده که ویژگی اصلی آن جلوپنجره با دهانهٔ پایینی عریض‌تر است. در طرفین سپر هم حالا ورودی‌های هوای عمودی کوچک‌تری جای گرفته‌اند. به‌روزرسانی گرافیک داخلی چراغ‌های جلو با تریم مشکی هم تکمیل‌کنندهٔ تغییراتی بیرونی AMG GT63 S E مدل ۲۰۲۴ هستند.

تغییرات داخلی اما جزئی هستند و مرسدس سانروف برقی و پد شارژر بی‌سیم بین صندلی‌های عقب را به لیست تجهیزات استاندارد خودرو افزوده است. این شرکت همچنین نرم‌افزار سیستم اطلاعاتی-سرگرمی MBUX را هم بروز کرده است. سیستم صوتی فراگیر برمستر به‌صورت استاندارد ارائه می‌شود اما خریداران می‌توانند سیستم فراگیر سه‌بعدی را هم سفارش دهند.

زیر کاپوت اما تغییری صورت نگرفته و شاهد همان قوای محرکهٔ پلاگین‌هیبریدی با پیشرانهٔ ۴ لیتری V8 توئین توربو هستیم که مثل قبل ۸۴۲ اسب بخار قدرت و ۱۴۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. این قوای محرکه در کنار گیربکس ۹ سرعتهٔ اتوماتیک AMG اسپیدشیفت و سامانهٔ چهارچرخ محرک 4Matic+ AMG پرفورمنس قرار می‌گیرد. GT63 S E با این نیرو ظرف ۲.۹ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت می‌رسد و به حداکثر سرعت ۳۱۵ کیلومتر بر ساعت دست پیدا می‌کند.

ترمزهای کربن سرامیکی پرفورمنس بالای AMG، سیستم فرمان گیری چرخ‌های عقب و سیستم کنترل سواری AMG با کمک‌فنرهای تطبیقی هم این سرعت و قدرت چشمگیر را کنترل می‌کنند. هرچند گزینه‌های قابل انتخاب برای تودوزی و رینگ‌های خودرو بدون تغییر باقی مانده‌اند اما مرسدس رنگ بیرونی سفید متالیک جدیدی را ارائه کرده است. قیمت GT63 S E Performance چهاردر مدل ۲۰۲۴ در آلمان از ۲۰۷,۷۰۸ یورو معادل ۲۱۸ هزار دلار آغاز می‌شود.

برای این ماشین آپشن‌های مختلفی مثل صندلی‌های AMG پرفورمنس، پکیج آیرودینامیک AMG، پکیج کربن AMG و… هم قابل سفارش خواهد بود. مرسدس اوایل امسال مدل‌های ضعیف‌تر GT43 و GT53 این خودرو را هم مورد به‌روزرسانی قرار داد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱۰۲ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۴۹ دیدگاه‌ها

  1. مهران

    ۱۴ مهر ۱۴۰۲
    سوابق: (601 ديدگاه)

    عالییییی.عجب مشخصات جذابی داره👌
    کاش عکس از داخل هم بود.

    موافقم 66
    مخالفم 3
    1. MehdiTurbo

      ۱۵ مهر ۱۴۰۲
      سوابق: (2398 ديدگاه)

      امیدوارم اون طراحی کابین مسخره اش که تو همه مدلا داره کپی پیست میکنه به مدلای اسپورت و کانورش انتقال نده به شاسیاش انتقال داد امیدوارم این سبکا را این کار نکنه و با اون کابینا طراحی خوب بیرونش خراب نکنه
      الان تو هر مدل بنز بخری یه شاسی یه سدان از اون سوار اون یکی بشی انگار نه انگار دو تا ماشینن انگار سوار همون قبلی شدی خیلی این کار بی ام و بنز برای سود بیشتر که نه نیاز به هزینه طراحی داره نه تولید قطعات بیشتر مسخره اس دیگه دکمه فیزیکیم که نمیخوان بزارن یه تبلت میچسبونن اون وسط خیلی هزینه شان میاد پایین ولی به چه قیمتی
      به قیمت اینکه اون زمان داخل سری ای و سری اس و سی ال اس،سی ال و اس ال و… یا ۵۳۰ و۳۲۰ و ۶۳۰و ۷۳۰ و … هر کودوم چه بیرون چه داخل دنیای خودش داشت

      موافقم 10
      مخالفم 19
    2. Reza Waffen SS

      ۱۵ مهر ۱۴۰۲
      سوابق: (5344 ديدگاه)

      کابین داخلیش همون طرح دلربای قبلی هستش

      موافقم 15
      مخالفم 1
    3. MehdiTurbo

      ۱۵ مهر ۱۴۰۲
      سوابق: (2398 ديدگاه)

      ما که فعلا نمیبینیمش رضا ولی نههههههههههه !!!!!! 😂 ترو خدااااااا،نکن با همچین

      موافقم 4
      مخالفم 2
  2. LAMBORGHINI

    ۱۴ مهر ۱۴۰۲
    سوابق: (196 ديدگاه)

    ماشاالله

    موافقم 21
    مخالفم 4
  3. javad-bmw

    ۱۴ مهر ۱۴۰۲
    سوابق: (219 ديدگاه)

    طراحی های پشت نسل های جدید مرسدس خوشگله؟
    یا من فکر میکنم خوشگل نیست.
    سوال شده واسم

    موافقم 32
    مخالفم 3
    1. علی یوسفی

      ۱۴ مهر ۱۴۰۲
      سوابق: (269 ديدگاه)

      کاربر عزیز javad bmw من هم نظر شمارو دارم البته در این مدل طراحی عقب و شکل چراغهای عقب یه فشردگی و جمع شدگی داره که بنظرم برای سوپر اسپورتها جذابه ولی با ابعاد بزرگ و کلاس این خودرو هماهنگی نداره ولی نسل اول و دوم cls تناسب بهتری داشت.

      موافقم 19
      مخالفم 3
    2. amir

      ۱۵ مهر ۱۴۰۲
      سوابق: (3685 ديدگاه)

      داش به طور کل طراحی آلمانی ها این دهه افت کرده دهه پیش سلطان بودن

      موافقم 8
      مخالفم 1
  4. Puriya

    ۱۴ مهر ۱۴۰۲
    سوابق: (568 ديدگاه)

    زیادی پیچیدست و همین پیچیده بودنش هزینه نگه داریشو خیلی میبره بالا قیمتش هم زیادی بالاست رخ قبلیش هم بیشتر دوس داشتم

    موافقم 22
    مخالفم 6
    1. parhamiof

      ۱۵ مهر ۱۴۰۲
      سوابق: (752 ديدگاه)

      جالبه نصف کاربرای پدال پروفایل بوگاتی دارن

      موافقم 7
      مخالفم 1
    2. M

      ۱۶ مهر ۱۴۰۲
      سوابق: (716 ديدگاه)

      خدایی جلوش مسخره شده
      همون مدل پارسال خیلی بهتر بود
      این چهره روی نسخه کوپه دو در خیلی خوب نشست بنظرم من نسل دوم دو در رو خیلی بیشتر از نسل اولش دوست داشتم
      ولی روی این ننشست چون زیادی گوگولیش کرده بنظرم جلوش اصلا ابهت ندارع همون پارسالی بهتر بود

      موافقم 2
      مخالفم 1
  5. SRT

    ۱۴ مهر ۱۴۰۲
    سوابق: (626 ديدگاه)

    حداکثر سرعت ضعیفه

    موافقم 9
    مخالفم 25
    1. شمبلوسی

      ۱۴ مهر ۱۴۰۲
      سوابق: (1 ديدگاه)

      بسه دیگه ۳۱۵ کیلومتر مگه میخوای چی کنی؟

      موافقم 26
      مخالفم 11
  6. امیر

    ۱۴ مهر ۱۴۰۲
    سوابق: (680 ديدگاه)

    حیف که وزنش زیاده و گرنه اگه ۲۰۰ کیلو سبک تر بود با همین قدرت و گشتاور خیلی راحت شتابش میشد در حد تسلا s plaid !! البته بعید میدونم amg برنامه ای برای ساخت یه محصول سریع تر نداشته باشه چون پورشه میخواد یه تایکان ۱۰۰۰ اسبی بده بیرون ، ب ام و میخواد مدل m ev رو بسازه و آئودی هم تولید r8 برقی رو نهایی کرده ، احتمالا جواب بنز به اینها یه سدان یا gt تمام الکتریکی قدرتمند هست فقط منتظر دریافت باتری های گرافیتی از شرکت سیلا هست ( باتری هایی که ۴۰ تا ۶۰ درصد تراکم انرژی بالاتری نسبت به لیتیوم یونی های حال حاضر بنز دارن )

    موافقم 14
    مخالفم 3
    1. S

      ۱۴ مهر ۱۴۰۲
      سوابق: (115 ديدگاه)

      امیر جان ‌gt63 یه مدل 1350 اسبی هم داره که شتاب 2.4 داره قویترین نسخه gt63 اون‌ 1350 اسبیه هستش

      موافقم 9
      مخالفم 4
      1. Homayoun

        ۱۵ مهر ۱۴۰۲
        سوابق: (810 ديدگاه)

        عزیز جان اون مدل فابریک کارخونه نیست و توسط یه کارگاه تیونینگ شده

        موافقم 9
        مخالفم 1
        1. S

          ۱۵ مهر ۱۴۰۲
          سوابق: (115 ديدگاه)

          آره دوست عزیز میدونم ولی خب بالاخره ساخته شده دیگه خیلی هم‌ قویه

          موافقم 4
          مخالفم 1
      2. M

        ۱۶ مهر ۱۴۰۲
        سوابق: (716 ديدگاه)

        ایرانی کمال گرا😂توی نسخه های کارخونه این قوی ترینشونه
        اگر اشتباه نکنم ۴ یا ۵ مدل داره
        Gt43
        Gt53
        Gt63
        GT63s
        GT63s e performance

      3. M

        ۱۶ مهر ۱۴۰۲
        سوابق: (716 ديدگاه)

        توی نسخه های کارخونه این قوی ترینشونه
        اگر اشتباه نکنم ۴ یا ۵ مدل داره
        Gt43
        Gt53
        Gt63
        GT63s
        GT63s e performance
        اون ایرانی کمال گرا توی کامنت مشابه که نوشتم اشتباه شده واسه یه مقاله دیگه بود اینجا نوشتم شرمنده

      4. M

        ۱۶ مهر ۱۴۰۲
        سوابق: (716 ديدگاه)

        توی نسخه های کارخونه این قوی ترینشونه
        اگر اشتباه نکنم ۴ یا ۵ مدل داره
        Gt43
        Gt53
        Gt63
        GT63s
        GT63s e performance
        اون ایرانی کمال گرا توی کامنت مشابه که نوشتم اشتباه شده واسه یه مقاله دیگه بود اینجا نوشتم شرمنده .

  7. صدرا

    ۱۴ مهر ۱۴۰۲
    سوابق: (52 ديدگاه)

    آقا شاهین ببخشید بین این سه تا کدوم بهتره واسه خرید
    1میتسوبیشی لنسر
    2 نیسان ماکسیما
    3 اریزو 6پرو

    موافقم 6
    مخالفم 1
    1. ARMAN سابق

      ۱۴ مهر ۱۴۰۲
      سوابق: (489 ديدگاه)

      ببین کلا مدلای چینی کیفیت ساخت و مونتاژشون افتضاحه از رنگ بدنه بگیر تا متریال و ادوات داخل و سعی کن گول تبلیغات این دزدارو نخوری
      ماکسیما هم دیگه قدیمی شده و استهلاکش بیشتر شده و پر مصرفه
      اگه با بازار ضعیف و ظاهر قدیمی و نداشتن یه سری از آپشن های لنسر مشکلی نداری بهترین گزینه هستش هم استهلاک کمی داره و کلا مدلای ژاپنی خیلی قابل اعتماد تر از مدلای چینی و کره ای هستن

      موافقم 19
      مخالفم 3
    2. امیر

      ۱۴ مهر ۱۴۰۲
      سوابق: (680 ديدگاه)

      خیلی بعیده بتونی ماکسیما تمیز پیدا کنی به خاطر همین لنسر انتخاب معقول تری هست ( هر چند که شتاب و لذت رانندگی ماکسیما خیلی بهتره ) اون چینیه هم که اصلا جاش تو آشغالدانی هست

      موافقم 8
      مخالفم 9
  8. Porsche

    ۱۴ مهر ۱۴۰۲
    سوابق: (680 ديدگاه)

    گشتاورش یه چیزی فراتر از وحشتناک هست 🔥🇩🇪🇩🇪

    موافقم 16
    مخالفم 3
    1. mercedes

      ۱۵ مهر ۱۴۰۲
      سوابق: (423 ديدگاه)

      با این گشتاور ، دور بالا چطوری پر میکنه؟
      فک کنم شتاب 100تا200 چیزی حدود شیش ثانیه یا شاید کم تر باشه.

  9. blackwing

    ۱۴ مهر ۱۴۰۲
    سوابق: (1318 ديدگاه)

    من طراحی GT63 S رو بیشتر دوس دارم ، البته با ۱۰۰ هزار دلار کمتر میشه AMG GT63S خرید و با ۳۰ ۴۰ هزار دلار هزینه همین خروجی رو از موتور ICE گرفت !

    موافقم 19
    مخالفم 1
    1. parhamiof

      ۱۵ مهر ۱۴۰۲
      سوابق: (752 ديدگاه)

      همیسن فکری نکن
      موتوری که با ice همچین قدرتی بده مطمئن باش عمرش میشه یک پنجم
      این موتور رو خود مرسدس توسعه داده اگه قدرت بیشتری رو میشد بدون لطمه به عمر لوازم ماشین گرفت قطعا این کارو میکرد

      موافقم 3
      مخالفم 1
      1. blackwing

        ۱۵ مهر ۱۴۰۲
        سوابق: (1318 ديدگاه)

        البته من خودم مخالف تیونینگ موتور هستم ، درسته عمر موتور کم میشه ولی اونایی که علاقه دارن اینکارو انجام میدن..

        همون GT63S پرفورمنس عالی داره نیاز به قدرت بیشتر نیس

        موافقم 1
        مخالفم 1
  10. Scuderia Ferrari

    ۱۴ مهر ۱۴۰۲
    سوابق: (4065 ديدگاه)

    مرسدس AMG و بی ام و M Power یعنی حد نهایی قدرت و پرفورمنس 🔥🔥
    آئودی RS هم بعد از این دو عالیه ولی چه کنم با پورشه که همیشه دلم پیش اونه و نمیتونم جایگزینی براش پیدا کنم
    منظورم پانامرا توربو S هست که همه چی تمومه 👑👑

    موافقم 20
    مخالفم 3
  11. Dr.AMKA

    ۱۴ مهر ۱۴۰۲
    سوابق: (4 ديدگاه)

    بنز همیشه طراحی های جدابی داره

    موافقم 11
    مخالفم 3
  12. Amard

    ۱۴ مهر ۱۴۰۲
    سوابق: (838 ديدگاه)

    مهندسی آلمانی در کنار،قیمت مناسب کمتر خودرو سازی داریم مثلا کویینگ زگ جمیرا با این سدان مقایسه کنید درست شاید بگی اون سریعتر ولی مطمن باش همین ماشین یه تیونر با ۵۰ تا ۱۰۰ هزارتا بیشتر تبدیل به هایپر کار میکنه که تو به راحتی رقابت میکنه با ماشین چند میلیون دلاری

    موافقم 9
    مخالفم 11
    1. سوشیانت

      ۱۴ مهر ۱۴۰۲
      سوابق: (3608 ديدگاه)

      کونیگزگ جمرا سدان نیست

      موافقم 4
      مخالفم 7
  13. Siyavash

    ۱۴ مهر ۱۴۰۲
    سوابق: (889 ديدگاه)

    به نظرم این قدرت و گشتاورد هایه عجیب قریب اصلا برایه سدان جالب نیس…حد نهایی قدرت تویه سدان به نظرم m5..و کادیلاک بلک وینگ و e63..هستن که قدرت عالی و وزن مناسب داشتن ..الان با آمدن تسلا پلاد یا همین مرسدس یا سدان هایی که تویه این رنج قدرت هستن تقریبا سوپر اسپرت هارو بی ارزش میکنن و این جالب نیست..مثلا یه r8با اون همه زیبایی و پرفورمنس خوبش عمرن الان دیگه حریف این مدل بنز بشه..که اصلا جالب نمیشه. همه چیز باید سر جایه خودشون و کلاس خودشون باشن تا تعادل برقرار بشه و ارزش هر کلاس حفظ بشه…

    موافقم 11
    مخالفم 1
    1. AMANTE

      ۱۴ مهر ۱۴۰۲
      سوابق: (1906 ديدگاه)

      سدان های پرقدرت فقط در مسیر مستقیم میتونن حریف سوپرماشین ها بشن و عملکرد شون در پیست کاملا با هم فرق دارن.
      به طور مثال: MB GTR Pro با 577 اسب بخار از MB GT63 S 4Door با 630 اسب بخار توی پیست جهنم سبز سریعتره.
      قدرت زیاد فقط توی مسیر مستقیم به کارت میاد ولی وقتی وارد پیست میشی مسائل دیگه ی هم هستن که در نتیجه تاثیر گذار ان.

    2. Amard

      ۱۴ مهر ۱۴۰۲
      سوابق: (838 ديدگاه)

      اونا الکی گرون هستن طرف که بوگاتی میخره اصلا استفاده روزمره نداره و هزینه نگهداریش در صورت استفاده سر به فلک میکشه در صورتی که مثلا یه کوروت با ۶۴ هزارتا میخری لوازم تیونش هم فروان نهایت ۲۰ هزارتا خرج کنی یه هیولا از دلش در میاد یا تسلا میخری همون کار انجام میده دیگه دوران سوپراسپرت هایپر اسپرت به سر اومد از این سریع برن دیگه برای انسان قابل کنترل نیست مگر اینکه هوش مصنوعی و کامپیوتر جای انسان بگیر ماشین های پرنده که در اون صورت هم دیگه اسمش رانندگی نیست فک کن میری مسافرت اصلا نمیتونی منظره هارو نگاه کنی انقد سرعت بالاس سه صوت رسیدی مقصد

      موافقم 2
      مخالفم 8
      1. JDM

        ۱۴ مهر ۱۴۰۲
        سوابق: (1288 ديدگاه)

        داداش یه هایپرکار خیلی بیشتر از شتاب هستن
        استهلاکشون هم بستگی به نحوه استفاده داره اگه طرف بیاد نهایت پتانسیل ماشینو بکشه بیرون همون کوروت که میگی تیون بشه میشه هیولا!
        هرچقدر قویتر بشه اون چسبدنگی رو از دست میده فقط میتونی با همون سرعتی که تو حالت فابریک رفتی رو تو جاده و پیچ بری تصور شما از سرعت و هایپرکار یا سوپرکار غلطه

        1. Amard

          ۱۵ مهر ۱۴۰۲
          سوابق: (838 ديدگاه)

          تصور شما چیه نکنه فکر میکنی تو جاده یا اتوبان میشه با ۳۰۰ کیلومتر در ساعت رانندگی کرد بوگاتی هم داشته باشی باید بری تو پیست از نهایت قدرتش استفاده کنی ضمنا اونی که تیون میکنه به فکر ترمز فنربندی هندلینگ هم هست چون تیراژ تولید و نحوه ساخت اون خودروها فرق قیمتشون بالاست وگرنه ماشین کارخانه هم همون فرایند طی میکنه میره تونل باد

      2. عارف رضاییان

        ۱۵ مهر ۱۴۰۲
        سوابق: (165 ديدگاه)

        یکی از مهمترین فاکتورها برای خریداران هایپر کار و سوپر اسپورت مسئله ایمنی هست که شامل ترمزها و شاسی و موارد دیگه میشه که خیلی مهمه برای قشر ثروتمند و بی دلیل نیست که ماشینی مثل فراری اینهمه سود رو ماشینهاش دریافت میکنه چون هر چی قدرت و سرعت بیشتر بشه چالش ایمنی و امنیت سرنشینان بزرگتر میشه وبه نظرم فراری موفقترین برند در بین سوپر اسپورتهاست چون به مشتری و ایمنیش در کنار مسایل دیگه خیلی اهمیت میده در کنار سرعت و پورفورمنس بی نقصش

    3. M

      ۱۶ مهر ۱۴۰۲
      سوابق: (716 ديدگاه)

      مخالفم
      البته موافقم ولی مخالفم
      بنظرم مثلا این قدرت روی نسخه دو در اتفاقا خیلی جذابه و تبدیلش می‌کنه به رقیب r8 و هوراکان و ۹۱۱ های سطح بالا
      ولی توی چهار در موافقم زیاد جالب نیست من شخصا نسخه 63s (بدون e performance رو ترجیح میدم)

  14. Soroush

    ۱۴ مهر ۱۴۰۲
    سوابق: (198 ديدگاه)

    هیولا🔥

    موافقم 3
    مخالفم 2
  15. AMANTE

    ۱۴ مهر ۱۴۰۲
    سوابق: (1906 ديدگاه)

    ظاهر ضایع ای داره یعنی برای این قدرت و گشتاور و پرفورمنس‌ ظاهر اش ضایع است. طراحی کمی خشن تر و مغرورتر برای این پرفورمنس بهتر بود.

    موافقم 3
    مخالفم 13
  16. hssn

    ۱۴ مهر ۱۴۰۲
    سوابق: (490 ديدگاه)

    این ماشین همچنان یه زباله گرون و سنگین وزنه
    نه به نسبت قیمتش و نه به نسبت قدرت و گشتاورش، نه ارزش خرید داره نه حرفی برای زدن

    موافقم 5
    مخالفم 20
    1. علی

      ۱۷ مهر ۱۴۰۲
      سوابق: (187 ديدگاه)

      بنز:ببخشید که به مزاغت خوش نیومد😒

  17. ali

    ۱۴ مهر ۱۴۰۲
    سوابق: (58 ديدگاه)

    توی نسخه ی قبل ماشین خوبی بود الان با این گشتاور بنظرم تکمیل شده ، اگه یه ماشین اسپرت ، راحت و زیبا بخوای، انگاری این ماشین انتخاب درستیه

  18. جواد

    ۱۴ مهر ۱۴۰۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    واقعا عالیه این ماشین قیمتش ۱۱ میلیارد تومن بعد لکسوس که ۱۵ سال کارکرده اینجا ۲۰ میلیارده

    موافقم 8
    مخالفم 2
    1. علی

      ۱۷ مهر ۱۴۰۲
      سوابق: (187 ديدگاه)

      یادت باشه اینجا ایرانه🙂

  19. Enzo Ferrari 2008

    ۱۴ مهر ۱۴۰۲
    سوابق: (1199 ديدگاه)

    عجب ماشین اگه سیاه بود بهتر میشد

    موافقم 4
    مخالفم 1
  20. 💀

    ۱۴ مهر ۱۴۰۲
    سوابق: (248 ديدگاه)

    ایکاش تنفس طبیعی بود

  21. علی

    ۱۶ مهر ۱۴۰۲
    سوابق: (187 ديدگاه)

    فیس قدیمش قشنگتر بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا