سوپرسدان پلاگین هیبرید مرسدس GT63 S E Performance برای مدل ۲۰۲۴ با تغییرات ظاهری برگرفته از AMG GT کوپه تولید میشود.
مدل ۲۰۲۴ از قدرتمندترین AMG GT سدان با نمای جدید جلو و تغییرات جزئی بهروز شده است. این ماشین با قرض گرفتن عناصر طراحی کوپهٔ جدید AMG GT، حالا چهرهٔ مدرن پیدا کرده که ویژگی اصلی آن جلوپنجره با دهانهٔ پایینی عریضتر است. در طرفین سپر هم حالا ورودیهای هوای عمودی کوچکتری جای گرفتهاند. بهروزرسانی گرافیک داخلی چراغهای جلو با تریم مشکی هم تکمیلکنندهٔ تغییراتی بیرونی AMG GT63 S E مدل ۲۰۲۴ هستند.
تغییرات داخلی اما جزئی هستند و مرسدس سانروف برقی و پد شارژر بیسیم بین صندلیهای عقب را به لیست تجهیزات استاندارد خودرو افزوده است. این شرکت همچنین نرمافزار سیستم اطلاعاتی-سرگرمی MBUX را هم بروز کرده است. سیستم صوتی فراگیر برمستر بهصورت استاندارد ارائه میشود اما خریداران میتوانند سیستم فراگیر سهبعدی را هم سفارش دهند.
زیر کاپوت اما تغییری صورت نگرفته و شاهد همان قوای محرکهٔ پلاگینهیبریدی با پیشرانهٔ ۴ لیتری V8 توئین توربو هستیم که مثل قبل ۸۴۲ اسب بخار قدرت و ۱۴۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید میکند. این قوای محرکه در کنار گیربکس ۹ سرعتهٔ اتوماتیک AMG اسپیدشیفت و سامانهٔ چهارچرخ محرک 4Matic+ AMG پرفورمنس قرار میگیرد. GT63 S E با این نیرو ظرف ۲.۹ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت میرسد و به حداکثر سرعت ۳۱۵ کیلومتر بر ساعت دست پیدا میکند.
ترمزهای کربن سرامیکی پرفورمنس بالای AMG، سیستم فرمان گیری چرخهای عقب و سیستم کنترل سواری AMG با کمکفنرهای تطبیقی هم این سرعت و قدرت چشمگیر را کنترل میکنند. هرچند گزینههای قابل انتخاب برای تودوزی و رینگهای خودرو بدون تغییر باقی ماندهاند اما مرسدس رنگ بیرونی سفید متالیک جدیدی را ارائه کرده است. قیمت GT63 S E Performance چهاردر مدل ۲۰۲۴ در آلمان از ۲۰۷,۷۰۸ یورو معادل ۲۱۸ هزار دلار آغاز میشود.
برای این ماشین آپشنهای مختلفی مثل صندلیهای AMG پرفورمنس، پکیج آیرودینامیک AMG، پکیج کربن AMG و… هم قابل سفارش خواهد بود. مرسدس اوایل امسال مدلهای ضعیفتر GT43 و GT53 این خودرو را هم مورد بهروزرسانی قرار داد.
مهران
۱۴ مهر ۱۴۰۲عالییییی.عجب مشخصات جذابی داره👌
کاش عکس از داخل هم بود.
MehdiTurbo
۱۵ مهر ۱۴۰۲امیدوارم اون طراحی کابین مسخره اش که تو همه مدلا داره کپی پیست میکنه به مدلای اسپورت و کانورش انتقال نده به شاسیاش انتقال داد امیدوارم این سبکا را این کار نکنه و با اون کابینا طراحی خوب بیرونش خراب نکنه
الان تو هر مدل بنز بخری یه شاسی یه سدان از اون سوار اون یکی بشی انگار نه انگار دو تا ماشینن انگار سوار همون قبلی شدی خیلی این کار بی ام و بنز برای سود بیشتر که نه نیاز به هزینه طراحی داره نه تولید قطعات بیشتر مسخره اس دیگه دکمه فیزیکیم که نمیخوان بزارن یه تبلت میچسبونن اون وسط خیلی هزینه شان میاد پایین ولی به چه قیمتی
به قیمت اینکه اون زمان داخل سری ای و سری اس و سی ال اس،سی ال و اس ال و… یا ۵۳۰ و۳۲۰ و ۶۳۰و ۷۳۰ و … هر کودوم چه بیرون چه داخل دنیای خودش داشت
Reza Waffen SS
۱۵ مهر ۱۴۰۲کابین داخلیش همون طرح دلربای قبلی هستش
MehdiTurbo
۱۵ مهر ۱۴۰۲ما که فعلا نمیبینیمش رضا ولی نههههههههههه !!!!!! 😂 ترو خدااااااا،نکن با همچین
LAMBORGHINI
۱۴ مهر ۱۴۰۲ماشاالله
javad-bmw
۱۴ مهر ۱۴۰۲طراحی های پشت نسل های جدید مرسدس خوشگله؟
یا من فکر میکنم خوشگل نیست.
سوال شده واسم
علی یوسفی
۱۴ مهر ۱۴۰۲کاربر عزیز javad bmw من هم نظر شمارو دارم البته در این مدل طراحی عقب و شکل چراغهای عقب یه فشردگی و جمع شدگی داره که بنظرم برای سوپر اسپورتها جذابه ولی با ابعاد بزرگ و کلاس این خودرو هماهنگی نداره ولی نسل اول و دوم cls تناسب بهتری داشت.
amir
۱۵ مهر ۱۴۰۲داش به طور کل طراحی آلمانی ها این دهه افت کرده دهه پیش سلطان بودن
Puriya
۱۴ مهر ۱۴۰۲زیادی پیچیدست و همین پیچیده بودنش هزینه نگه داریشو خیلی میبره بالا قیمتش هم زیادی بالاست رخ قبلیش هم بیشتر دوس داشتم
parhamiof
۱۵ مهر ۱۴۰۲جالبه نصف کاربرای پدال پروفایل بوگاتی دارن
M
۱۶ مهر ۱۴۰۲خدایی جلوش مسخره شده
همون مدل پارسال خیلی بهتر بود
این چهره روی نسخه کوپه دو در خیلی خوب نشست بنظرم من نسل دوم دو در رو خیلی بیشتر از نسل اولش دوست داشتم
ولی روی این ننشست چون زیادی گوگولیش کرده بنظرم جلوش اصلا ابهت ندارع همون پارسالی بهتر بود
SRT
۱۴ مهر ۱۴۰۲حداکثر سرعت ضعیفه
شمبلوسی
۱۴ مهر ۱۴۰۲بسه دیگه ۳۱۵ کیلومتر مگه میخوای چی کنی؟
امیر
۱۴ مهر ۱۴۰۲حیف که وزنش زیاده و گرنه اگه ۲۰۰ کیلو سبک تر بود با همین قدرت و گشتاور خیلی راحت شتابش میشد در حد تسلا s plaid !! البته بعید میدونم amg برنامه ای برای ساخت یه محصول سریع تر نداشته باشه چون پورشه میخواد یه تایکان ۱۰۰۰ اسبی بده بیرون ، ب ام و میخواد مدل m ev رو بسازه و آئودی هم تولید r8 برقی رو نهایی کرده ، احتمالا جواب بنز به اینها یه سدان یا gt تمام الکتریکی قدرتمند هست فقط منتظر دریافت باتری های گرافیتی از شرکت سیلا هست ( باتری هایی که ۴۰ تا ۶۰ درصد تراکم انرژی بالاتری نسبت به لیتیوم یونی های حال حاضر بنز دارن )
S
۱۴ مهر ۱۴۰۲امیر جان gt63 یه مدل 1350 اسبی هم داره که شتاب 2.4 داره قویترین نسخه gt63 اون 1350 اسبیه هستش
Homayoun
۱۵ مهر ۱۴۰۲عزیز جان اون مدل فابریک کارخونه نیست و توسط یه کارگاه تیونینگ شده
S
۱۵ مهر ۱۴۰۲آره دوست عزیز میدونم ولی خب بالاخره ساخته شده دیگه خیلی هم قویه
M
۱۶ مهر ۱۴۰۲ایرانی کمال گرا😂توی نسخه های کارخونه این قوی ترینشونه
اگر اشتباه نکنم ۴ یا ۵ مدل داره
Gt43
Gt53
Gt63
GT63s
GT63s e performance
M
۱۶ مهر ۱۴۰۲توی نسخه های کارخونه این قوی ترینشونه
اگر اشتباه نکنم ۴ یا ۵ مدل داره
Gt43
Gt53
Gt63
GT63s
GT63s e performance
اون ایرانی کمال گرا توی کامنت مشابه که نوشتم اشتباه شده واسه یه مقاله دیگه بود اینجا نوشتم شرمنده
M
۱۶ مهر ۱۴۰۲توی نسخه های کارخونه این قوی ترینشونه
اگر اشتباه نکنم ۴ یا ۵ مدل داره
Gt43
Gt53
Gt63
GT63s
GT63s e performance
اون ایرانی کمال گرا توی کامنت مشابه که نوشتم اشتباه شده واسه یه مقاله دیگه بود اینجا نوشتم شرمنده .
صدرا
۱۴ مهر ۱۴۰۲آقا شاهین ببخشید بین این سه تا کدوم بهتره واسه خرید
1میتسوبیشی لنسر
2 نیسان ماکسیما
3 اریزو 6پرو
ARMAN سابق
۱۴ مهر ۱۴۰۲ببین کلا مدلای چینی کیفیت ساخت و مونتاژشون افتضاحه از رنگ بدنه بگیر تا متریال و ادوات داخل و سعی کن گول تبلیغات این دزدارو نخوری
ماکسیما هم دیگه قدیمی شده و استهلاکش بیشتر شده و پر مصرفه
اگه با بازار ضعیف و ظاهر قدیمی و نداشتن یه سری از آپشن های لنسر مشکلی نداری بهترین گزینه هستش هم استهلاک کمی داره و کلا مدلای ژاپنی خیلی قابل اعتماد تر از مدلای چینی و کره ای هستن
امیر
۱۴ مهر ۱۴۰۲خیلی بعیده بتونی ماکسیما تمیز پیدا کنی به خاطر همین لنسر انتخاب معقول تری هست ( هر چند که شتاب و لذت رانندگی ماکسیما خیلی بهتره ) اون چینیه هم که اصلا جاش تو آشغالدانی هست
Porsche
۱۴ مهر ۱۴۰۲گشتاورش یه چیزی فراتر از وحشتناک هست 🔥🇩🇪🇩🇪
mercedes
۱۵ مهر ۱۴۰۲با این گشتاور ، دور بالا چطوری پر میکنه؟
فک کنم شتاب 100تا200 چیزی حدود شیش ثانیه یا شاید کم تر باشه.
blackwing
۱۴ مهر ۱۴۰۲من طراحی GT63 S رو بیشتر دوس دارم ، البته با ۱۰۰ هزار دلار کمتر میشه AMG GT63S خرید و با ۳۰ ۴۰ هزار دلار هزینه همین خروجی رو از موتور ICE گرفت !
parhamiof
۱۵ مهر ۱۴۰۲همیسن فکری نکن
موتوری که با ice همچین قدرتی بده مطمئن باش عمرش میشه یک پنجم
این موتور رو خود مرسدس توسعه داده اگه قدرت بیشتری رو میشد بدون لطمه به عمر لوازم ماشین گرفت قطعا این کارو میکرد
blackwing
۱۵ مهر ۱۴۰۲البته من خودم مخالف تیونینگ موتور هستم ، درسته عمر موتور کم میشه ولی اونایی که علاقه دارن اینکارو انجام میدن..
همون GT63S پرفورمنس عالی داره نیاز به قدرت بیشتر نیس
Scuderia Ferrari
۱۴ مهر ۱۴۰۲مرسدس AMG و بی ام و M Power یعنی حد نهایی قدرت و پرفورمنس 🔥🔥
آئودی RS هم بعد از این دو عالیه ولی چه کنم با پورشه که همیشه دلم پیش اونه و نمیتونم جایگزینی براش پیدا کنم
منظورم پانامرا توربو S هست که همه چی تمومه 👑👑
Dr.AMKA
۱۴ مهر ۱۴۰۲بنز همیشه طراحی های جدابی داره
Amard
۱۴ مهر ۱۴۰۲مهندسی آلمانی در کنار،قیمت مناسب کمتر خودرو سازی داریم مثلا کویینگ زگ جمیرا با این سدان مقایسه کنید درست شاید بگی اون سریعتر ولی مطمن باش همین ماشین یه تیونر با ۵۰ تا ۱۰۰ هزارتا بیشتر تبدیل به هایپر کار میکنه که تو به راحتی رقابت میکنه با ماشین چند میلیون دلاری
سوشیانت
۱۴ مهر ۱۴۰۲کونیگزگ جمرا سدان نیست
Siyavash
۱۴ مهر ۱۴۰۲به نظرم این قدرت و گشتاورد هایه عجیب قریب اصلا برایه سدان جالب نیس…حد نهایی قدرت تویه سدان به نظرم m5..و کادیلاک بلک وینگ و e63..هستن که قدرت عالی و وزن مناسب داشتن ..الان با آمدن تسلا پلاد یا همین مرسدس یا سدان هایی که تویه این رنج قدرت هستن تقریبا سوپر اسپرت هارو بی ارزش میکنن و این جالب نیست..مثلا یه r8با اون همه زیبایی و پرفورمنس خوبش عمرن الان دیگه حریف این مدل بنز بشه..که اصلا جالب نمیشه. همه چیز باید سر جایه خودشون و کلاس خودشون باشن تا تعادل برقرار بشه و ارزش هر کلاس حفظ بشه…
AMANTE
۱۴ مهر ۱۴۰۲سدان های پرقدرت فقط در مسیر مستقیم میتونن حریف سوپرماشین ها بشن و عملکرد شون در پیست کاملا با هم فرق دارن.
به طور مثال: MB GTR Pro با 577 اسب بخار از MB GT63 S 4Door با 630 اسب بخار توی پیست جهنم سبز سریعتره.
قدرت زیاد فقط توی مسیر مستقیم به کارت میاد ولی وقتی وارد پیست میشی مسائل دیگه ی هم هستن که در نتیجه تاثیر گذار ان.
Amard
۱۴ مهر ۱۴۰۲اونا الکی گرون هستن طرف که بوگاتی میخره اصلا استفاده روزمره نداره و هزینه نگهداریش در صورت استفاده سر به فلک میکشه در صورتی که مثلا یه کوروت با ۶۴ هزارتا میخری لوازم تیونش هم فروان نهایت ۲۰ هزارتا خرج کنی یه هیولا از دلش در میاد یا تسلا میخری همون کار انجام میده دیگه دوران سوپراسپرت هایپر اسپرت به سر اومد از این سریع برن دیگه برای انسان قابل کنترل نیست مگر اینکه هوش مصنوعی و کامپیوتر جای انسان بگیر ماشین های پرنده که در اون صورت هم دیگه اسمش رانندگی نیست فک کن میری مسافرت اصلا نمیتونی منظره هارو نگاه کنی انقد سرعت بالاس سه صوت رسیدی مقصد
JDM
۱۴ مهر ۱۴۰۲داداش یه هایپرکار خیلی بیشتر از شتاب هستن
استهلاکشون هم بستگی به نحوه استفاده داره اگه طرف بیاد نهایت پتانسیل ماشینو بکشه بیرون همون کوروت که میگی تیون بشه میشه هیولا!
هرچقدر قویتر بشه اون چسبدنگی رو از دست میده فقط میتونی با همون سرعتی که تو حالت فابریک رفتی رو تو جاده و پیچ بری تصور شما از سرعت و هایپرکار یا سوپرکار غلطه
Amard
۱۵ مهر ۱۴۰۲تصور شما چیه نکنه فکر میکنی تو جاده یا اتوبان میشه با ۳۰۰ کیلومتر در ساعت رانندگی کرد بوگاتی هم داشته باشی باید بری تو پیست از نهایت قدرتش استفاده کنی ضمنا اونی که تیون میکنه به فکر ترمز فنربندی هندلینگ هم هست چون تیراژ تولید و نحوه ساخت اون خودروها فرق قیمتشون بالاست وگرنه ماشین کارخانه هم همون فرایند طی میکنه میره تونل باد
عارف رضاییان
۱۵ مهر ۱۴۰۲یکی از مهمترین فاکتورها برای خریداران هایپر کار و سوپر اسپورت مسئله ایمنی هست که شامل ترمزها و شاسی و موارد دیگه میشه که خیلی مهمه برای قشر ثروتمند و بی دلیل نیست که ماشینی مثل فراری اینهمه سود رو ماشینهاش دریافت میکنه چون هر چی قدرت و سرعت بیشتر بشه چالش ایمنی و امنیت سرنشینان بزرگتر میشه وبه نظرم فراری موفقترین برند در بین سوپر اسپورتهاست چون به مشتری و ایمنیش در کنار مسایل دیگه خیلی اهمیت میده در کنار سرعت و پورفورمنس بی نقصش
M
۱۶ مهر ۱۴۰۲مخالفم
البته موافقم ولی مخالفم
بنظرم مثلا این قدرت روی نسخه دو در اتفاقا خیلی جذابه و تبدیلش میکنه به رقیب r8 و هوراکان و ۹۱۱ های سطح بالا
ولی توی چهار در موافقم زیاد جالب نیست من شخصا نسخه 63s (بدون e performance رو ترجیح میدم)
Soroush
۱۴ مهر ۱۴۰۲هیولا🔥
AMANTE
۱۴ مهر ۱۴۰۲ظاهر ضایع ای داره یعنی برای این قدرت و گشتاور و پرفورمنس ظاهر اش ضایع است. طراحی کمی خشن تر و مغرورتر برای این پرفورمنس بهتر بود.
hssn
۱۴ مهر ۱۴۰۲این ماشین همچنان یه زباله گرون و سنگین وزنه
نه به نسبت قیمتش و نه به نسبت قدرت و گشتاورش، نه ارزش خرید داره نه حرفی برای زدن
علی
۱۷ مهر ۱۴۰۲بنز:ببخشید که به مزاغت خوش نیومد😒
ali
۱۴ مهر ۱۴۰۲توی نسخه ی قبل ماشین خوبی بود الان با این گشتاور بنظرم تکمیل شده ، اگه یه ماشین اسپرت ، راحت و زیبا بخوای، انگاری این ماشین انتخاب درستیه
جواد
۱۴ مهر ۱۴۰۲واقعا عالیه این ماشین قیمتش ۱۱ میلیارد تومن بعد لکسوس که ۱۵ سال کارکرده اینجا ۲۰ میلیارده
علی
۱۷ مهر ۱۴۰۲یادت باشه اینجا ایرانه🙂
Enzo Ferrari 2008
۱۴ مهر ۱۴۰۲عجب ماشین اگه سیاه بود بهتر میشد
💀
۱۴ مهر ۱۴۰۲ایکاش تنفس طبیعی بود
علی
۱۶ مهر ۱۴۰۲فیس قدیمش قشنگتر بود