مرسدس بنز

مرسدس بنز E450 آل ترین 2024 با قیمت 76 هزار دلار عرضه می‌شود

مرسدس بنز آلمان اعلام کرد قیمت خودروی E450 آل ترین ۲۰۲۴ از حدود ۷۶ هزار دلار شروع می‌شود.


ژرمن‌ها نسخه به‌روز شده از این خودرو را چند ماه قبل معرفی کرده بودند و هم‌اکنون نیز جزئیات قیمت‌گذاری آن اعلام شده است. حداقل قیمت E450 آل ترین ۲۰۲۴ به حدود ۷۶ هزار دلار می‌رسد که نسبت به مدل سال قبل ۳۴۵۰ دلار گران‌تر است. همانند هر خودروی لوکس دیگری این محصول تازه‌نفس هم با لیست پر و پیمانی از آپشن ها و پکیج‌های ارتقا در دسترس خواهد بود.

مشتریان می‌توانند پکیج نایت را با قیمت ۲۰۰ دلار سفارش دهند که شامل ‌تریم متفاوت بخش جلو، آینه‌های جانبی، تریم اطراف پنجره‌ها و… با طرح مشکی براق است. همچنین امکان انتخاب جلوپنجره نورانی ۴۰۰ دلاری و لوگوی ستاره سه پر مرسدس با قیمت ۳۱۰ دلار وجود دارد. به این لیست باید ۱۰ رنگ سفارشی بدنه را اضافه کرد که در بین آن‌ها دو رنگ سفید مون لایت و خاکستری آلپین ۱۷۵۰ دلار قیمت دارند. مرسدس بنز همچنین دو رینگ ۱۹ و ۲۰ اینچی متفاوت را نیز ارائه می‌کند که آخری ۸۵۰ دلار قیمت خورده است.

در بخش کابین هم می‌توان از بین ۹ پوشش صندلی‌ها و پانل‌ها و ۶ تریم متفاوت گزینه مدنظر را انتخاب نمود. پکیج چرم مرسدس با قیمت ۸۰۰ دلار شامل صندلی‌های جلوی تهویه دار و تریم داشبورد MB-Tex است. زمانی که پکیج صندلی‌های ۲۹۵۰ دلاری مرسدس بنز را سفارش دهید قیمت پکیج قبلی به ۳۵۰ دلار کاهش می‌یابد؛ اما پکیج صندلی‌ها شامل ماساژور، گرم‌کن و سردکن برای صندلی‌های جلو، استراحت گاه دست گرم‌کن دار و سیستم‌های تهویه هوا و پخش رایحه این کمپانی است.

برای تریم چوب کنسول مرکزی باید ۲۰۰ دلار در نظر گرفت درحالی‌که آپشن تریم نقره‌ای متالیک با ۱۵۰ دلار عرضه شده است. مرسدس بنز همچنین آپشن صندلی‌های تهویه دار را به‌صورت جداگانه و با قیمت ۴۵۰ دلار نیز عرضه کرده هرچند صندلی‌های گرم‌کن دار عقب هم با بهای ۵۰۰ دلار در دسترس هستند؛ اما دومین آپشن گران‌قیمت مرسدس بنز E450 آل ترین که ۲۵۵۰ دلار قیمت دارد تریم پینکل است. در این پکیج جلوپنجره نورانی، نمایشگر سربالا، نورپردازی فعال کابین و شیشه‌های ضد گرما و ضد سرما وجود دارند. پکیج سوپر اسکرین MBUX با نمایشگر سمت سرنشین جلو ۱۵۰۰ دلار قیمت داشته و پکیج زمستان ۴۵۰ دلاری هم شامل غربیلک فرمان گرم شونده است.

با بررسی لیست آپشن های مرسدس بنز E450 آل ترین ۲۰۲۴ به آفتاب‌گیر عقب ۳۸۰ دلاری، درهای سافت کلوز ۵۵۰ دلاری، پشت آمپرهای سه‌بعدی ۱۲.۳ اینچی ۹۰۰ دلاری، پکیج دستیار راننده ۱۹۵۰ دلاری و… می‌رسیم. این پکیج شامل ویژگی‌هایی همچون دستیار پایش نقاط کور فعال، دستیار ترمز، دستیار توقف اضطراری و… است. همچنین کیسه‌های هوای جانبی عقب ۷۰۰ دلار قیمت دارند. نیروبخش این خودرو پیشرانه ۶ سیلندر ۳ لیتری توربوی هیبریدی است که با گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک همکاری می‌کند و قدرت ۳۷۵ اسب بخاری آن باعث ثبت صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۴.۶ ثانیه‌ای می‌شود. E450 آل ترین به‌صورت استاندارد با سیستم چهار چرخ محرک و سیستم تعلیق تطبیقی عرضه شده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۵۰ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳۵ دیدگاه‌ها

  1. mb675

    ۱۸ خرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (36 ديدگاه)

    بهترین و جذاب ترین سگمنت از نظر من استیشنه مخصوصا E کلاسای استیشن

    موافقم 14
    مخالفم 4
    1. زیزیگولو

      ۱۸ خرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (6036 ديدگاه)

      تبلیغ جالب مرسدس بنز واسه سیستم ترمز اضطراری و ناامیدی عزرائیل 😂😂

      https://www.aparat.com/v/l97p0cm

      موافقم 15
      1. جرمی کلارکسون

        ۱۸ خرداد ۱۴۰۳
        سوابق: (988 ديدگاه)

        امتیاز دهی عزرائیل به این دو ماشین:
        پراید 👍
        ولوو 👎

        موافقم 16
        مخالفم 1
        1. زیزیگولو

          ۱۸ خرداد ۱۴۰۳
          سوابق: (6036 ديدگاه)

          عزرائیل بخاطر‌ پراید تو ایران سرش خیلی شلوغه

          موافقم 10
          مخالفم 1
    2. پیام

      ۱۸ خرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (2138 ديدگاه)

      خشایار این لینک رو ببین و ببین چی لگنه 😂😂😂

      https://www.instagram.com/reel/C6bzOGePGpF/?igsh=Y2l0NGlraGZqdjVi

      موافقم 5
      مخالفم 2
  2. khashayar0

    ۱۸ خرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (188 ديدگاه)

    یک استیشن عالی و پرکاربرد. آمریکای لگن ساز و دزد باید یاد بگیرد

    موافقم 7
    مخالفم 11
    1. (Ali(chevynova

      ۱۸ خرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (7387 ديدگاه)

      امریکا اگه بخواد از المان تقلید کنه میشه لگن ساز
      المانیهای یاتاقانی که توان ساخت یه وانت رو ندارن که نمیتونن بشن الگو
      بنز x کلاس نماد ذلت و خواری المان تو ساخت ماشین تجاریه که پلتفرمش رو از نیسان گدایی کرد و اخرش هم رفت ته زباله دان تاریخ

      موافقم 12
      مخالفم 11
      1. NGU

        ۱۸ خرداد ۱۴۰۳
        سوابق: (122 ديدگاه)

        “شورولت برای توسعه کوروت Z06 پیشرانه فراری 458 را خریده بود!”
        https://www.pedal.ir/chevrolet/chevy-bought-ferrari-458-engine-ebay/
        خیلی بده بعد این همه انجین v8 ساختن یه دونه درست و حسابیشو نتونی بسازی و به بزرگترت نگاه کنی
        ماشالا اصالت(از دوج چلنجر و چارجر و … با پلتفرم مرسدس بنز بگم یا از کوروت c4 که با کمک لوتوس ساخت )

        موافقم 12
        مخالفم 6
      2. khashayar0

        ۱۸ خرداد ۱۴۰۳
        سوابق: (188 ديدگاه)

        بعد جنگ جهانی امریکا دارایی فکری پرارزش، تمام اختراعات ثبت شدهٔ آلمان، چه در آلمان و چه در خارج را مصادره کردند و از آنها به منظور تقویت رقابتی بودن صنعتی شان از طریق واگذاری لایسنس آنها به شرکت‌های متفقین استفاده کردند.
        آمریکا برنامهٔ شدیدی به منظور جمع‌آوری همهٔ فوت و فن‌های علمی و فناورانه و همهٔ اختراعات ثبت شده را پی گرفت. به نوشته جان گیمبل، غرامت‌های فکری گرفته شده از سوی آمریکا و بریتانیا ارزشی بالغ بر ده میلیارد دلار داشته است. در طی دو سال اجرای این برنامه، هیچ پژوهش صنعتی نمی‌توانست در آلمان صورت بگیرد، چرا که هر نتیجه‌ای از آن به طور خودکار در دسترس رقبای خارجی بود که مقامات اشغالگر تشویقشان می‌کردند به همهٔ نهادها و مکتوبات دسترسی پیدا کنند.
        ——
        “Secrets By The Thousands”, Harper’s Magazine. October 1946
        Norman M. Naimark, The Russians in Germany, p. 206. (Naimark refers to Gimbel’s book.)
        The $10 billion compares to the total Marshall plan expenditure (1948–1952) of $13 billion, of which West Germany received $1.4 billion (partly as loans)
        ————————–
        حالا میشه متوجه شد که چرا تا دهه 70 به عصر طلایی آمریکا مشهور شد. با دزدی تکنولوژی و اختراعات المان و ثبت به نام خودشان تا دهه 70 خوش بودنند. اما بعد با بحران نفتی توانایی تولید یک موتور کم حجم هم نداشتند و به ناچار دوباره دست به دامان اروپایی ها شدند و تا همین الان هم این روند ادامه داره. اوج توانایی فورد در دهه 90 پراید بود.
        خدا بخیر کند.

        موافقم 13
        مخالفم 5
        1. (Ali(chevynova

          ۱۸ خرداد ۱۴۰۳
          سوابق: (7387 ديدگاه)

          جواب کامنت من رو نتوستی بدی رو اوردی به یه سری حرفهای بی حساب و کتابی که برای طفره از جوابم اوردی
          کدوم دزدی و علم؟
          اگه المان اینقدر عالم بود که تو سرمای سیبری و صحرای مصر شکستهای سنگین نمیخورد
          ارتش تا دندون مسلح نازی ها توان مقابله با یه مشت پارتیزان رو نداشتن بعد امریکا بیاد دانشمندای درپیت المان رو بدزده
          جالبه خوده انیشتن زمان جنگ با پای خودش از المان میاد تو خاک امریکا و هیچ کس هم نیومده بدزدش و از علمش سواستفاده کنه بر عکس نازی ها که دانشمندان رو با زور تهدید به قتل خانوادهاشون میبردن سره کار
          در مورد صنعت خودروسازی هم فورد اومد پراید رو ساخت قبول ، بی ام و هم ایزتا رو ساخت که تا ابد ماییه ننگه المانه

          موافقم 5
          مخالفم 16
        2. khashayar0

          ۱۸ خرداد ۱۴۰۳
          سوابق: (188 ديدگاه)

          انیشتن؟ همون که توی اداراه ثبت اختراعات و ایده های المان بود و بعد با دزدین اونا به امریکا رفت؟؟
          انیشتین اصلا عددی نیست.
          ————-
          در مورد وانت فکر کردی بنز نمیتونست روی پلت فرم جی کلاس یه وانت بسازه. ؟ یعنی وانت ساختن تکنولوژی جدید و متفاوتی میخواد ؟؟ دلیل اینکه اوپایی ها وانت نمیسازن یه چیز دیگس . و وانت لوکس معلومه شکست می خوره . کسی برای جابجایی پهن از وانت لوکس استفاده نمیکنه.
          ——————
          در جنگ های پارتیزانی همیشه تلفات زیاده مثل شکست تحقیر آمیز امریکا در جنگ ویتنام . این ربطی به قدرتمند بودن نداره.
          —————————————-
          برو در مورد عملیات گیره کاغذ بخون . برو در مورد اقتصاد ازاد مصالعه کن و ……….

          موافقم 13
          مخالفم 6
        3. (Ali(chevynova

          ۱۸ خرداد ۱۴۰۳
          سوابق: (7387 ديدگاه)

          اینکه میگی انیشتن کدوم خریه نشون از سطح فکریت داره و بحث باهات رو کنسل میکنه

          در مورد اونکه با وانت پهن جابجا میکنن هم نشون میده مثل همون نسبت دادن کلمه خر به انیشتن دادنت ارزش بحث نداری

          وانت لوکسی هم که صحبت کردی خوب باید یه توجیه برای شکست خفت بار پدرخودروسازی جهان😁داشته باشی وگرنه اصل داستان واقعا ضایعست

          فقط موندم آلمان با این همه دانشمند و عالم چرا نتونستن یه آلیاژ خوب برا ساخت یاتاقانهاشون اختراع کنن که دم به دم ماشینهای مهندسی ساختشون یاتاقان نزنه
          البته به استحلاک بالای بی ام و هم گذری بزنیم بد نیست یا اونکه عدم توان ساخت یه سوپر اسپرت توسط بی ام و نکته جالبیه

          موافقم 8
          مخالفم 7
        4. Dariush

          ۱۸ خرداد ۱۴۰۳
          سوابق: (166 ديدگاه)

          حرف حساب جواب نداره
          در ضمن خود آمریکایی ها اکثرا اروپایی هستن
          این یارو چقدر احمقه باز داره رو حماقتش پا فشاری می‌کنه
          حالا یه چی گفتی بیخیال شو

          موافقم 7
          مخالفم 3
      3. NGU

        ۱۸ خرداد ۱۴۰۳
        سوابق: (122 ديدگاه)

        شورولت برای توسعه کوروت Z06 پیشرانه فراری 458 را خریده بود!
        https://www.pedal.ir/chevrolet/chevy-bought-ferrari-458-engine-ebay/

        موافقم 9
        مخالفم 2
        1. (Ali(chevynova

          ۱۸ خرداد ۱۴۰۳
          سوابق: (7387 ديدگاه)

          Ngu
          بنز هم از پلتفرم نیسان برا ساخت وانت استفاده کرد

          میبینی ، به همین راحتی

          موافقم 5
          مخالفم 9
        2. NGU

          ۱۸ خرداد ۱۴۰۳
          سوابق: (122 ديدگاه)

          ali chevynova
          وانت که به قول دوستان اهل فن جون میده واسه اینکه سر زمین 10 تن پهن بارش کنی حالشو ببری همون بهتر که بنز وانت نسازه
          ولی علی جون خیلی بده واسه ماشین مثلا رده بالاتون مثل کوروت برید یه انجین کامل فراری رو بخرید
          این همه ادعا تو انجین V8 و این همه انجین V8 ساختن ولی به خودت میای میبینی این همه سال هر چی ساختی آشغال بوده واسه یه چیز درست و حسابی باید به اروپایی ها نگاه کنی
          البته کپی هاتون از پورشه و مکلارن و … بماند

          موافقم 4
          مخالفم 4
        3. Taha Ayoobi

          ۱۸ خرداد ۱۴۰۳
          سوابق: (4406 ديدگاه)

          Ngu

          کسی که تصورش از کاربری وانت پهن بار زدن باشه، معلومه هیچی حالیش نیست.

          بنز که تو همه جا ورود کرده، حالا چون تو وانت شکست خورده میگی همون بهتر که نسازه؟😂
          البته آره دیگه وقتی بلد نیست همون بهتر که نسازه.

          اون لینکی هم که هی میکنی تو چشم اینو اون و درست بخون اول.

          اگه کوروت از روی موتور 458 کپی کرده، گس چرا 1 لیتر حجمش بیشتره؟

          موافقم 4
          مخالفم 2
      4. Meow

        ۱۸ خرداد ۱۴۰۳
        سوابق: (31 ديدگاه)

        بحث تراک ساختن کاملا چیز جداییه امریکایی که پر فروش ترین ماشین ها توی کشور تراک هستن مطمئنا باید بلد باشه تراک بسازه اگر بلد نباشه که خاک تو سرش ولی المان وقتی بازار فروشش کشور اروپایی هستن که اصلا مردم تمایلی به اون تراک های غول پیکر ندارن چرا باید همچنین کاری کنه

        موافقم 7
        مخالفم 3
        1. علی

          ۱۹ خرداد ۱۴۰۳
          سوابق: (800 ديدگاه)

          عزیزم اگه دقت کنی وانت پشتش واسه بار زدن طراحی شده. کجایی دنیا دیدی یه اشراف زاده بار حمل کنه ؟؟؟؟؟
          چرا بهتون بر میخوره. وانت کلا واسه حمل بار ساخته شده
          درضمن بنز از اول وانت ساز نبوده. چون مشتری های بنز همشون دنبال پرستیژ و کلاس هستن که با وانت نمیشه به اون پرستیژ لازم رسید

          موافقم 1
          مخالفم 1
        2. Taha Ayoobi

          ۱۹ خرداد ۱۴۰۳
          سوابق: (4406 ديدگاه)

          پیکاپ فقط برای بار زدن نیست.

          برای طبیعت گردی، آفرود، کمپ و…
          هم هست.
          وانت لوکس هم برای کساییه که هم میخوان اون کار هارو انجام بدن و شخصیت خودشونو داشته باشن.

      5. Meow

        ۱۸ خرداد ۱۴۰۳
        سوابق: (31 ديدگاه)

        حتما امریکایی که ۷ لیتر موتور v8 میذاشت خودشو میکشت ۲۰۰ اسب بخار قدرت بگیره الگو بود

        موافقم 7
        مخالفم 5
        1. (Ali(chevynova

          ۱۸ خرداد ۱۴۰۳
          سوابق: (7387 ديدگاه)

          اول با اکانت اصلیت بیا بعد جوابت رو میدم

          موافقم 6
          مخالفم 3
        2. Taha Ayoobi

          ۱۸ خرداد ۱۴۰۳
          سوابق: (4406 ديدگاه)

          خشایار همین که ته تصورت از استفاده وانت، جا به جا کردن پهنه، نشون میده که چقدر اطلاعات ارزشمندی داری.

          براچی پس بنز نیومد یه وانت درست حسابی بسازه که کله پا نشه؟
          فک کردی ساختن وانت اینجوریه که بیای یه محفظه بار جوش بدی به کابین و گیره بکسل بذاری رو تمام؟ نه عزیزم، الکی نیست که بهترین پیکاپ های دنیا رو آمریکا می‌سازه.
          دلیل اینکه اروپایی ها وانت نمیسازن دقیقا همینه که میترسن مثل X کلاس بشن.
          کی گفته وانت لوکس شکست میخوره؟
          چرا رو هوا حرف میپرونی؟
          نه به من بگو کی گفته وانت لوکس شکست میخوره؟
          این همه وانت لوکس.
          تعصب داری داشته باش، ولی وقتی حرف درست حسابی برا گفتن نداری الکی کامنت پر نکن.

          موافقم 5
          مخالفم 4
        3. Taha Ayoobi

          ۱۸ خرداد ۱۴۰۳
          سوابق: (4406 ديدگاه)

          @ Meow

          خودت میدونی اگه تو دوران بحران انرژی نبود، همون موتور بالای 500 اسب فابریک تولید می‌کرد.
          اون زمان آلمان تقلید هم نمیتونست بکنه از آمریکا😂

          موافقم 5
          مخالفم 4
      6. Dariush

        ۱۸ خرداد ۱۴۰۳
        سوابق: (166 ديدگاه)

        نباید بحث و به اینجا می‌کشیدیم ولی به این دقت کنین و واقعا عجیب و قابل تاملی
        تعداد نفرات متفقین دو برابر متحدین بود
        حالا تلفات متفقین هم دو برابر متحدین بود حالا آمار چیز های دیگه و…به کنار متفقین جنگ بردن
        حالا چه جوری

        موافقم 3
        مخالفم 2
  3. 𝐀𝐥𝐢

    ۱۸ خرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (1558 ديدگاه)

    داخلش خیلی قشنگ

    موافقم 7
    مخالفم 5
  4. زیزیگولو

    ۱۸ خرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (6036 ديدگاه)

    با وجود اینکه شاسی بلندها محبوبیت خیلی زیادی تو دنیا پیدا کردن ولی ماشینای استیشن واگن هنوزم تو اروپا گزینه‌ قابل‌ اعتنا تری واسه خانواده‌ ها هستن چون علاوه بر قدرت مانور و انعطاف‌ پذیر بودنشون تو شهر و جاده های بیرون از شهر فضای خوبی رو هم در اختیار راننده و سرنشین میزارن

    موافقم 6
    مخالفم 2
    1. FY

      ۱۸ خرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (290 ديدگاه)

      دقیقا….. اما نمی دونم چرا چراغ های عقبش حس بدی بهم میده….انگار می تونستن بهتر طراحی کنن🤔

      موافقم 4
      مخالفم 1
      1. زیزیگولو

        ۱۸ خرداد ۱۴۰۳
        سوابق: (6036 ديدگاه)

        استیشنهای مرسدس بنز خیلی زیبا هستن ولیرمن زیاد از استیشن خوشم نمیاد

  5. BMW

    ۱۸ خرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (1498 ديدگاه)

    گود لایک داره

    موافقم 2
    مخالفم 1
  6. Taha Ayoobi

    ۱۸ خرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (4406 ديدگاه)

    از اینهم کلا همه جا ستاره سه پر رو چپونده تو چشم مشتری بدم میاد.

    موافقم 3
    مخالفم 2
  7. Amir

    ۱۸ خرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (26 ديدگاه)

    میدونم ربطی نداره ولی فقط دوج چلنجر.

    1. Taha Ayoobi

      ۱۸ خرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (4406 ديدگاه)

      ایول😂

  8. عارف رضاییان

    ۱۹ خرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (170 ديدگاه)

    نه آلمان ونه آمریکا بهترین ماشین فراریه و بهترین در زمینه مد وهنر وفرهنگ و تاریخ و شروع کننده تمدن غرب رنسانس از ایتالیاست 🇮🇹💪🤩😍👊

  9. BeNz

    ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    به به چه زیبایی حرفه ای داره این ماشین مخصوصا چراغاش خیلی روش کار شده چه چراغ عقب خوب و زیبایی داره هر طرف دوتا آرم بنز واقعا یکی از بی‌نظیر ترین ماشین های دنیاست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا