مرسدس بنز آلمان اعلام کرد قیمت خودروی E450 آل ترین ۲۰۲۴ از حدود ۷۶ هزار دلار شروع میشود.
ژرمنها نسخه بهروز شده از این خودرو را چند ماه قبل معرفی کرده بودند و هماکنون نیز جزئیات قیمتگذاری آن اعلام شده است. حداقل قیمت E450 آل ترین ۲۰۲۴ به حدود ۷۶ هزار دلار میرسد که نسبت به مدل سال قبل ۳۴۵۰ دلار گرانتر است. همانند هر خودروی لوکس دیگری این محصول تازهنفس هم با لیست پر و پیمانی از آپشن ها و پکیجهای ارتقا در دسترس خواهد بود.
مشتریان میتوانند پکیج نایت را با قیمت ۲۰۰ دلار سفارش دهند که شامل تریم متفاوت بخش جلو، آینههای جانبی، تریم اطراف پنجرهها و… با طرح مشکی براق است. همچنین امکان انتخاب جلوپنجره نورانی ۴۰۰ دلاری و لوگوی ستاره سه پر مرسدس با قیمت ۳۱۰ دلار وجود دارد. به این لیست باید ۱۰ رنگ سفارشی بدنه را اضافه کرد که در بین آنها دو رنگ سفید مون لایت و خاکستری آلپین ۱۷۵۰ دلار قیمت دارند. مرسدس بنز همچنین دو رینگ ۱۹ و ۲۰ اینچی متفاوت را نیز ارائه میکند که آخری ۸۵۰ دلار قیمت خورده است.
در بخش کابین هم میتوان از بین ۹ پوشش صندلیها و پانلها و ۶ تریم متفاوت گزینه مدنظر را انتخاب نمود. پکیج چرم مرسدس با قیمت ۸۰۰ دلار شامل صندلیهای جلوی تهویه دار و تریم داشبورد MB-Tex است. زمانی که پکیج صندلیهای ۲۹۵۰ دلاری مرسدس بنز را سفارش دهید قیمت پکیج قبلی به ۳۵۰ دلار کاهش مییابد؛ اما پکیج صندلیها شامل ماساژور، گرمکن و سردکن برای صندلیهای جلو، استراحت گاه دست گرمکن دار و سیستمهای تهویه هوا و پخش رایحه این کمپانی است.
برای تریم چوب کنسول مرکزی باید ۲۰۰ دلار در نظر گرفت درحالیکه آپشن تریم نقرهای متالیک با ۱۵۰ دلار عرضه شده است. مرسدس بنز همچنین آپشن صندلیهای تهویه دار را بهصورت جداگانه و با قیمت ۴۵۰ دلار نیز عرضه کرده هرچند صندلیهای گرمکن دار عقب هم با بهای ۵۰۰ دلار در دسترس هستند؛ اما دومین آپشن گرانقیمت مرسدس بنز E450 آل ترین که ۲۵۵۰ دلار قیمت دارد تریم پینکل است. در این پکیج جلوپنجره نورانی، نمایشگر سربالا، نورپردازی فعال کابین و شیشههای ضد گرما و ضد سرما وجود دارند. پکیج سوپر اسکرین MBUX با نمایشگر سمت سرنشین جلو ۱۵۰۰ دلار قیمت داشته و پکیج زمستان ۴۵۰ دلاری هم شامل غربیلک فرمان گرم شونده است.
با بررسی لیست آپشن های مرسدس بنز E450 آل ترین ۲۰۲۴ به آفتابگیر عقب ۳۸۰ دلاری، درهای سافت کلوز ۵۵۰ دلاری، پشت آمپرهای سهبعدی ۱۲.۳ اینچی ۹۰۰ دلاری، پکیج دستیار راننده ۱۹۵۰ دلاری و… میرسیم. این پکیج شامل ویژگیهایی همچون دستیار پایش نقاط کور فعال، دستیار ترمز، دستیار توقف اضطراری و… است. همچنین کیسههای هوای جانبی عقب ۷۰۰ دلار قیمت دارند. نیروبخش این خودرو پیشرانه ۶ سیلندر ۳ لیتری توربوی هیبریدی است که با گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک همکاری میکند و قدرت ۳۷۵ اسب بخاری آن باعث ثبت صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۴.۶ ثانیهای میشود. E450 آل ترین بهصورت استاندارد با سیستم چهار چرخ محرک و سیستم تعلیق تطبیقی عرضه شده است.
mb675
۱۸ خرداد ۱۴۰۳بهترین و جذاب ترین سگمنت از نظر من استیشنه مخصوصا E کلاسای استیشن
زیزیگولو
۱۸ خرداد ۱۴۰۳تبلیغ جالب مرسدس بنز واسه سیستم ترمز اضطراری و ناامیدی عزرائیل 😂😂
https://www.aparat.com/v/l97p0cm
جرمی کلارکسون
۱۸ خرداد ۱۴۰۳امتیاز دهی عزرائیل به این دو ماشین:
پراید 👍
ولوو 👎
زیزیگولو
۱۸ خرداد ۱۴۰۳عزرائیل بخاطر پراید تو ایران سرش خیلی شلوغه
پیام
۱۸ خرداد ۱۴۰۳خشایار این لینک رو ببین و ببین چی لگنه 😂😂😂
https://www.instagram.com/reel/C6bzOGePGpF/?igsh=Y2l0NGlraGZqdjVi
khashayar0
۱۸ خرداد ۱۴۰۳یک استیشن عالی و پرکاربرد. آمریکای لگن ساز و دزد باید یاد بگیرد
(Ali(chevynova
۱۸ خرداد ۱۴۰۳امریکا اگه بخواد از المان تقلید کنه میشه لگن ساز
المانیهای یاتاقانی که توان ساخت یه وانت رو ندارن که نمیتونن بشن الگو
بنز x کلاس نماد ذلت و خواری المان تو ساخت ماشین تجاریه که پلتفرمش رو از نیسان گدایی کرد و اخرش هم رفت ته زباله دان تاریخ
NGU
۱۸ خرداد ۱۴۰۳“شورولت برای توسعه کوروت Z06 پیشرانه فراری 458 را خریده بود!”
https://www.pedal.ir/chevrolet/chevy-bought-ferrari-458-engine-ebay/
خیلی بده بعد این همه انجین v8 ساختن یه دونه درست و حسابیشو نتونی بسازی و به بزرگترت نگاه کنی
ماشالا اصالت(از دوج چلنجر و چارجر و … با پلتفرم مرسدس بنز بگم یا از کوروت c4 که با کمک لوتوس ساخت )
khashayar0
۱۸ خرداد ۱۴۰۳بعد جنگ جهانی امریکا دارایی فکری پرارزش، تمام اختراعات ثبت شدهٔ آلمان، چه در آلمان و چه در خارج را مصادره کردند و از آنها به منظور تقویت رقابتی بودن صنعتی شان از طریق واگذاری لایسنس آنها به شرکتهای متفقین استفاده کردند.
آمریکا برنامهٔ شدیدی به منظور جمعآوری همهٔ فوت و فنهای علمی و فناورانه و همهٔ اختراعات ثبت شده را پی گرفت. به نوشته جان گیمبل، غرامتهای فکری گرفته شده از سوی آمریکا و بریتانیا ارزشی بالغ بر ده میلیارد دلار داشته است. در طی دو سال اجرای این برنامه، هیچ پژوهش صنعتی نمیتوانست در آلمان صورت بگیرد، چرا که هر نتیجهای از آن به طور خودکار در دسترس رقبای خارجی بود که مقامات اشغالگر تشویقشان میکردند به همهٔ نهادها و مکتوبات دسترسی پیدا کنند.
——
“Secrets By The Thousands”, Harper’s Magazine. October 1946
Norman M. Naimark, The Russians in Germany, p. 206. (Naimark refers to Gimbel’s book.)
The $10 billion compares to the total Marshall plan expenditure (1948–1952) of $13 billion, of which West Germany received $1.4 billion (partly as loans)
————————–
حالا میشه متوجه شد که چرا تا دهه 70 به عصر طلایی آمریکا مشهور شد. با دزدی تکنولوژی و اختراعات المان و ثبت به نام خودشان تا دهه 70 خوش بودنند. اما بعد با بحران نفتی توانایی تولید یک موتور کم حجم هم نداشتند و به ناچار دوباره دست به دامان اروپایی ها شدند و تا همین الان هم این روند ادامه داره. اوج توانایی فورد در دهه 90 پراید بود.
خدا بخیر کند.
(Ali(chevynova
۱۸ خرداد ۱۴۰۳جواب کامنت من رو نتوستی بدی رو اوردی به یه سری حرفهای بی حساب و کتابی که برای طفره از جوابم اوردی
کدوم دزدی و علم؟
اگه المان اینقدر عالم بود که تو سرمای سیبری و صحرای مصر شکستهای سنگین نمیخورد
ارتش تا دندون مسلح نازی ها توان مقابله با یه مشت پارتیزان رو نداشتن بعد امریکا بیاد دانشمندای درپیت المان رو بدزده
جالبه خوده انیشتن زمان جنگ با پای خودش از المان میاد تو خاک امریکا و هیچ کس هم نیومده بدزدش و از علمش سواستفاده کنه بر عکس نازی ها که دانشمندان رو با زور تهدید به قتل خانوادهاشون میبردن سره کار
در مورد صنعت خودروسازی هم فورد اومد پراید رو ساخت قبول ، بی ام و هم ایزتا رو ساخت که تا ابد ماییه ننگه المانه
khashayar0
۱۸ خرداد ۱۴۰۳انیشتن؟ همون که توی اداراه ثبت اختراعات و ایده های المان بود و بعد با دزدین اونا به امریکا رفت؟؟
انیشتین اصلا عددی نیست.
————-
در مورد وانت فکر کردی بنز نمیتونست روی پلت فرم جی کلاس یه وانت بسازه. ؟ یعنی وانت ساختن تکنولوژی جدید و متفاوتی میخواد ؟؟ دلیل اینکه اوپایی ها وانت نمیسازن یه چیز دیگس . و وانت لوکس معلومه شکست می خوره . کسی برای جابجایی پهن از وانت لوکس استفاده نمیکنه.
——————
در جنگ های پارتیزانی همیشه تلفات زیاده مثل شکست تحقیر آمیز امریکا در جنگ ویتنام . این ربطی به قدرتمند بودن نداره.
—————————————-
برو در مورد عملیات گیره کاغذ بخون . برو در مورد اقتصاد ازاد مصالعه کن و ……….
(Ali(chevynova
۱۸ خرداد ۱۴۰۳اینکه میگی انیشتن کدوم خریه نشون از سطح فکریت داره و بحث باهات رو کنسل میکنه
در مورد اونکه با وانت پهن جابجا میکنن هم نشون میده مثل همون نسبت دادن کلمه خر به انیشتن دادنت ارزش بحث نداری
وانت لوکسی هم که صحبت کردی خوب باید یه توجیه برای شکست خفت بار پدرخودروسازی جهان😁داشته باشی وگرنه اصل داستان واقعا ضایعست
فقط موندم آلمان با این همه دانشمند و عالم چرا نتونستن یه آلیاژ خوب برا ساخت یاتاقانهاشون اختراع کنن که دم به دم ماشینهای مهندسی ساختشون یاتاقان نزنه
البته به استحلاک بالای بی ام و هم گذری بزنیم بد نیست یا اونکه عدم توان ساخت یه سوپر اسپرت توسط بی ام و نکته جالبیه
Dariush
۱۸ خرداد ۱۴۰۳حرف حساب جواب نداره
در ضمن خود آمریکایی ها اکثرا اروپایی هستن
این یارو چقدر احمقه باز داره رو حماقتش پا فشاری میکنه
حالا یه چی گفتی بیخیال شو
NGU
۱۸ خرداد ۱۴۰۳شورولت برای توسعه کوروت Z06 پیشرانه فراری 458 را خریده بود!
https://www.pedal.ir/chevrolet/chevy-bought-ferrari-458-engine-ebay/
(Ali(chevynova
۱۸ خرداد ۱۴۰۳Ngu
بنز هم از پلتفرم نیسان برا ساخت وانت استفاده کرد
میبینی ، به همین راحتی
NGU
۱۸ خرداد ۱۴۰۳ali chevynova
وانت که به قول دوستان اهل فن جون میده واسه اینکه سر زمین 10 تن پهن بارش کنی حالشو ببری همون بهتر که بنز وانت نسازه
ولی علی جون خیلی بده واسه ماشین مثلا رده بالاتون مثل کوروت برید یه انجین کامل فراری رو بخرید
این همه ادعا تو انجین V8 و این همه انجین V8 ساختن ولی به خودت میای میبینی این همه سال هر چی ساختی آشغال بوده واسه یه چیز درست و حسابی باید به اروپایی ها نگاه کنی
البته کپی هاتون از پورشه و مکلارن و … بماند
Taha Ayoobi
۱۸ خرداد ۱۴۰۳Ngu
کسی که تصورش از کاربری وانت پهن بار زدن باشه، معلومه هیچی حالیش نیست.
بنز که تو همه جا ورود کرده، حالا چون تو وانت شکست خورده میگی همون بهتر که نسازه؟😂
البته آره دیگه وقتی بلد نیست همون بهتر که نسازه.
اون لینکی هم که هی میکنی تو چشم اینو اون و درست بخون اول.
اگه کوروت از روی موتور 458 کپی کرده، گس چرا 1 لیتر حجمش بیشتره؟
Meow
۱۸ خرداد ۱۴۰۳بحث تراک ساختن کاملا چیز جداییه امریکایی که پر فروش ترین ماشین ها توی کشور تراک هستن مطمئنا باید بلد باشه تراک بسازه اگر بلد نباشه که خاک تو سرش ولی المان وقتی بازار فروشش کشور اروپایی هستن که اصلا مردم تمایلی به اون تراک های غول پیکر ندارن چرا باید همچنین کاری کنه
علی
۱۹ خرداد ۱۴۰۳عزیزم اگه دقت کنی وانت پشتش واسه بار زدن طراحی شده. کجایی دنیا دیدی یه اشراف زاده بار حمل کنه ؟؟؟؟؟
چرا بهتون بر میخوره. وانت کلا واسه حمل بار ساخته شده
درضمن بنز از اول وانت ساز نبوده. چون مشتری های بنز همشون دنبال پرستیژ و کلاس هستن که با وانت نمیشه به اون پرستیژ لازم رسید
Taha Ayoobi
۱۹ خرداد ۱۴۰۳پیکاپ فقط برای بار زدن نیست.
برای طبیعت گردی، آفرود، کمپ و…
هم هست.
وانت لوکس هم برای کساییه که هم میخوان اون کار هارو انجام بدن و شخصیت خودشونو داشته باشن.
Meow
۱۸ خرداد ۱۴۰۳حتما امریکایی که ۷ لیتر موتور v8 میذاشت خودشو میکشت ۲۰۰ اسب بخار قدرت بگیره الگو بود
(Ali(chevynova
۱۸ خرداد ۱۴۰۳اول با اکانت اصلیت بیا بعد جوابت رو میدم
Taha Ayoobi
۱۸ خرداد ۱۴۰۳خشایار همین که ته تصورت از استفاده وانت، جا به جا کردن پهنه، نشون میده که چقدر اطلاعات ارزشمندی داری.
براچی پس بنز نیومد یه وانت درست حسابی بسازه که کله پا نشه؟
فک کردی ساختن وانت اینجوریه که بیای یه محفظه بار جوش بدی به کابین و گیره بکسل بذاری رو تمام؟ نه عزیزم، الکی نیست که بهترین پیکاپ های دنیا رو آمریکا میسازه.
دلیل اینکه اروپایی ها وانت نمیسازن دقیقا همینه که میترسن مثل X کلاس بشن.
کی گفته وانت لوکس شکست میخوره؟
چرا رو هوا حرف میپرونی؟
نه به من بگو کی گفته وانت لوکس شکست میخوره؟
این همه وانت لوکس.
تعصب داری داشته باش، ولی وقتی حرف درست حسابی برا گفتن نداری الکی کامنت پر نکن.
Taha Ayoobi
۱۸ خرداد ۱۴۰۳@ Meow
خودت میدونی اگه تو دوران بحران انرژی نبود، همون موتور بالای 500 اسب فابریک تولید میکرد.
اون زمان آلمان تقلید هم نمیتونست بکنه از آمریکا😂
Dariush
۱۸ خرداد ۱۴۰۳نباید بحث و به اینجا میکشیدیم ولی به این دقت کنین و واقعا عجیب و قابل تاملی
تعداد نفرات متفقین دو برابر متحدین بود
حالا تلفات متفقین هم دو برابر متحدین بود حالا آمار چیز های دیگه و…به کنار متفقین جنگ بردن
حالا چه جوری
𝐀𝐥𝐢
۱۸ خرداد ۱۴۰۳داخلش خیلی قشنگ
زیزیگولو
۱۸ خرداد ۱۴۰۳با وجود اینکه شاسی بلندها محبوبیت خیلی زیادی تو دنیا پیدا کردن ولی ماشینای استیشن واگن هنوزم تو اروپا گزینه قابل اعتنا تری واسه خانواده ها هستن چون علاوه بر قدرت مانور و انعطاف پذیر بودنشون تو شهر و جاده های بیرون از شهر فضای خوبی رو هم در اختیار راننده و سرنشین میزارن
FY
۱۸ خرداد ۱۴۰۳دقیقا….. اما نمی دونم چرا چراغ های عقبش حس بدی بهم میده….انگار می تونستن بهتر طراحی کنن🤔
زیزیگولو
۱۸ خرداد ۱۴۰۳استیشنهای مرسدس بنز خیلی زیبا هستن ولیرمن زیاد از استیشن خوشم نمیاد
BMW
۱۸ خرداد ۱۴۰۳گود لایک داره
Taha Ayoobi
۱۸ خرداد ۱۴۰۳از اینهم کلا همه جا ستاره سه پر رو چپونده تو چشم مشتری بدم میاد.
Amir
۱۸ خرداد ۱۴۰۳میدونم ربطی نداره ولی فقط دوج چلنجر.
Taha Ayoobi
۱۸ خرداد ۱۴۰۳ایول😂
عارف رضاییان
۱۹ خرداد ۱۴۰۳نه آلمان ونه آمریکا بهترین ماشین فراریه و بهترین در زمینه مد وهنر وفرهنگ و تاریخ و شروع کننده تمدن غرب رنسانس از ایتالیاست 🇮🇹💪🤩😍👊
BeNz
۲۲ خرداد ۱۴۰۳به به چه زیبایی حرفه ای داره این ماشین مخصوصا چراغاش خیلی روش کار شده چه چراغ عقب خوب و زیبایی داره هر طرف دوتا آرم بنز واقعا یکی از بینظیر ترین ماشین های دنیاست