تجربه و آزمایشمرسدس بنز

رانندگی با میباخ GLS600 مدل 2024، تجلی تجمل و فناوری مرسدس

هرچند مرسدس میباخ GLS600 با قیمتی در حدود ۲۰۰ هزار دلار، شاسی‌بلند گران‌قیمتی است اما تمام تجمل و تکنولوژی مرسدس را با نصف قیمت رولزرویس کولینان ارائه می‌کند.

آنچه در این مطلب می‌خوانید:

برند فوق لوکس میباخ پس از شکست بزرگی که با سدان‌های ۵۷ و ۶۲ تجربه کرد، چیزی شبیه به رنسانس را تجربه کرد و بازگشتی باشکوه داشت. این برند بجای تولید محصولات مستقل، حالا نسخه‌های لوکس‌تر و خاص‌تر از مدل‌های پرچم‌دار مرسدس را ارائه می‌کند و هم‌اکنون سه محصول مختلف دارد. سدان‌های S580 و S680 مدل‌های متعارف‌تری برای میباخ محسوب می‌شوند درحالی‌که شاسی‌بلند الکتریکی EQS680 محصول کاملاً متفاوتی برای این برند فوق لوکس به‌حساب می‌آید. میباخ GLS600 هم جایی در بین این دو قرار می‌گیرد. این ماشین شاسی‌بلند پرچم‌دار مرسدس GLS را با متریال لوکس‌تر، سیستم تعلیق پیشرفته و تکنولوژی‌های مدرن ارتقاء می‌دهد.

تجمل

GLS600 در بیرون با لوگوهای میباخ و تریم‌های کرومی تزئین شده است و در نمونهٔ آزمایشی ما با طرح دورنگ مشکی و قرمز با قیمت ۱۸,۵۰۰ دلار و رینگ‌های فورج‌کاری شدهٔ ۲۳ اینچی جذاب میباخ با قیمت ۶ هزار دلار، چشمگیرتر به نظر می‌رسد. جلوپنجرهٔ خاص میباخ نیز این مدل را از نسخه‌های معمولی و AMG متمایز می‌کند. با حرکت به سمت GLS600، خودرو با انداختن لوگوی متحرک مرسدس میباخ روی زمین، به شما خوشامد می‌گوید و احساسی یک میلیون دلاری به انسان می‌دهد. برای سهولت در ورود به کابین، پله رکاب‌ها به‌صورت خودکار بیرون آمده و هنگام بستن درها به زیر خودرو جمع می‌شوند.

هنگامی‌که روی صندلی راننده می‌نشینید، امکانات رفاهی و سرگرمی زیادی در اختیار خواهید داشت. وقتی برای اولین بار روی این صندلی بنشینید، خودرو انتخاب‌هایی را برای تنظیم صندلی به‌صورت خودکار بر اساس قد شما ارائه می‌کند. در عقب هم دو صندلی با گرم‌کن، تهویه و ماساژور وجود دارد که امکان خوابیدن خواهد داشت تا راحتی فوق‌العاده‌ای را برای سرنشینان فراهم کند. غربیلک فرمان چرمی دورنگ با قسمت چوبی با قیمت ۶۰۰ دلار، یخچال شامپاین با ۱,۱۰۰ دلار و سینی‌های تاشو برای صندلی‌های عقب با قیمت ۱,۸۰۰ دلار هم از دیگر آپشن‌های سفارشی این ماشین هستند درحالی‌که سیستم صوتی سه‌بعدی برمستر با ۲۷ بلندگو به‌صورت استاندارد ارائه می‌شود.

ایراد گرفتن از چنین کابین مجللی که از کف تا سقف با چرم پوشیده و با تریم‌های چوبی تزئین شده دشوار است اما یکی از مشکلات سیستم اطلاعاتی-سرگرمی است که در دیگر محصولات هم دیده می‌شود و آن‌طور که انتظار می‌رود عمل نمی‌کند. همچنین مرور منوهای مختلف سیستم با پدهای روی فرمان یا پد لمسی روی کنسول مرکزی هم می‌تواند خسته‌کننده باشد. بهترین راه استفاده از نمایشگر لمسی است اما این هم نیاز به خم شدن خواهد شد. البته این فقط یک مشکل کوچک در چنین کابین چشمگیری است. کابین GLS600 اما فقط فوق‌العاده مجلل نیست بلکه از لحاظ سکوت هم عالی خواهد بود. پیشرانهٔ میباخ آن‌قدر بی‌صدا بود که گاهی فراموش می‌کردیم آن را خاموش کنیم و تنها صدای ناخوشایندی که می‌تواند سکوت این شاسی‌بلند مجلل را برهم بزند، سروصدای لاستیک‌ها هنگام عبور از روی آسفالت خراب است که البته خیلی بلند نخواهد بود.

رانندگی

هنگام استارت زدن، GLS600 به‌طور پیش‌فرض روی حالت رانندگی راحت قرار دارد که پیشرانه، گیربکس، کنترل کشش و فرمان را در حالت آرام تنظیم می‌کند. فرمان سبک اما دقیق بوده و GLS600 با کنترل بدنهٔ خوبی که ابعاد بزرگ ماشین را نادیده می‌گیرد، در شهر هدایت می‌شود. بااین‌حال، ما حالت رانندگی فوق راحتی را ترجیح می‌دهیم که میباخ نام دارد. این حالت به منظور فراهم کردن حداکثر آرامش برای سرنشینان طراحی شده و به همین دلیل، هنگام شروع حرکت، شتاب گیری نرمی را فراهم می‌کند تا شامپاین سرنشینان عقب بیرون نریزد. در حالت میباخ همچنین سروصدا و لرزش به حداقل می‌رسد و به همین دلیل، سرنشینان عقب حتی احساس نخواهند کرد که خودرو در حال حرکت است.

با وجود تمام این تجمل، سکون و راحتی، پرفورمنسی از نوع AMG زیر این بدنهٔ پرزرق‌وبرق پنهان شده است. پیشرانهٔ ۴ لیتری V8 توئین توربوی این میباخ ۵۵۰ اسب بخار قدرت و ۷۳۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند که بیشتر از مرسدس GLS580 با ۵۱۰ اسب بخار قدرت اما کمتر از AMG GLS63 با ۶۰۳ اسب بخار قدرت است. این نیرو کافی است تا میباخ ۲.۸ را ظرف تنها ۴.۲ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت برساند. پرتاب این حجم از وزن به جلو واقعاً هیجان‌انگیز است. با فشردن پدال ترمز هم این مرسدس با کنترل بدنه‌ای قابل‌توجه از سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت در ۳۵ متر متوقف می‌شود.

وقتی جاده پیچ‌درپیچ می‌شود، می‌توانید GLS600 را روی حالت اسپرت قرار دهید تا خودرو پاسخگویی و چابکی بیشتری داشته باشد. مرسدس تمام تکنولوژی‌های خود مثل اسکن سطح جاده، سیستم تعلیق تطبیقی با قابلیت پیش‌بینی و سیستم کنترل بدنهٔ فعال ۴۸ ولتی را در این ماشین ارائه کرده است تا هم در پیچ‌ها نیروی G وارده به سرنشینان کمتر شود و هم درعین‌حال، مشکلات جاده را محو کند. به‌طورکلی، مرسدس میباخ GLS600 تقریباً از همه لحاظ هیولای چشمگیری است ولی ما چند انتقاد کوچک داریم که اگر برطرف شود، می‌تواند این ماشین را به بهترین شاسی‌بلند فوق لوکس بازار تبدیل کند.

به‌عنوان‌مثال، پیشرانهٔ V8 توئین توربوی GLS600 هرچند قدرتمند و جسور است اما نرمی کمتری از موتور V12 رولزرویس و یا قوای محرکهٔ الکتریکی EQS680 SUV دارد. البته ما خوشحالیم که هنوز هم یک میباخ شاسی‌بلند با پیشرانهٔ بنزینی تولید می‌شود و این موتور در حالت درجا کاملاً ساکت است اما GLS600 به پیشرانهٔ باشکوه‌تری نیاز دارد. علاوه بر این، قطعاً اگر شاسی‌بلند میباخ روی رینگ‌های کوچک‌تری قرار داشت سواری بهتری را ارائه می‌کرد. علیرغم وجود تمام تکنولوژی‌های تعلیق در خودروی آزمایشی ما، مشکلات جاده هنوز هم روی کابین تأثیر می‌گذارند؛ بنابراین، کسانی که خواهان سواری نرم‌تری هستند بهتر است رینگ‌های ۲۲ اینچی را انتخاب کنند که با لاستیک‌های فاق بلندتری پوشیده می‌شود.

قیمت و جمع‌بندی

همان‌طور که انتظار می‌رود، میباخ GLS600 با قیمت پایهٔ ۱۷۵,۵۰۰ دلار و قیمت ۲۰۴,۳۰۰ دلار در نمونهٔ آزمایشی ما، اصلاً خودروی ارزانی نیست. بااین‌حال، شاسی‌بلند فوق لوکس میباخ در قبال این مبلغ چیزهای خیلی زیادی را ارائه می‌کند. مرسدس تقریباً هر چیزی که در زرادخانهٔ خود داشته را در این ماشین ارائه کرده و برای آن تقریباً نیمی از قیمت نزدیک‌ترین رقیبش یعنی رولزرویس کولینان می‌خواهد. میباخ یکی از قدیمی‌ترین نام‌ها در دنیای ماشین‌های لوکس است اما GLS600 ثابت کرد که مرسدس توانایی ایجاد یک دگرگونی مدرن در این نام را دارد.

نقاط قوت

صندلی‌های فرست کلاس

مجموعه‌ای شگفت‌انگیز از امکانات استاندارد

ظاهر چشمگیر

نقاط ضعف

با پیشرانهٔ V12 می‌توانست بهتر باشد

کاهش کیفیت سواری با رینگ‌های بزرگ‌تر

مصرف سوخت بالا

مشخصات فنی

Mercedes Maybach GLS600 2024

پیشرانه ۴.۰ لیتری V8 توئین توربو
قدرت ۵۵۰ اسب بخار
گشتاور ۷۳۰ نیوتن متر
گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک
محور محرک چهارچرخ
فاصلهٔ محوری ۳,۱۳۴ میلی‌متر
طول ۵,۲۰۴ میلی‌متر
عرض ۲,۰۲۹ میلی‌متر
ارتفاع ۱,۸۳۹ میلی‌متر
وزن خالص ۲۸۲۱ کیلوگرم
ظرفیت سرنشین ۴ نفر
شتاب صفر تا ۹۶ ۴.۲ ثانیه
مسافت ۴۰۰ متر ۱۲.۸ ثانیه
توقف از ۹۶ ۳۵.۰ متر
شتاب جانبی ۰.۸۶ جی
تایم پیست Figure 8 ۲۶.۵ ثانیه
مصرف سوخت ۱۴.۷ لیتر ترکیبی
قیمت پایه ۱۷۵,۵۰۰ دلار
قیمت تست‌شده ۲۰۴,۳۰۰ دلار

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱۵۳ رای
منبع
MotorTrend

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۵۳ دیدگاه‌ها

  1. جرمی کلارکسون

    ۱۵ دی ۱۴۰۲
    سوابق: (340 ديدگاه)

    فرق زیادی نکرده

    موافقم 38
    مخالفم 13
    1. khashayar

      ۱۵ دی ۱۴۰۲
      سوابق: (99 ديدگاه)

      این یه فیس لیفته. واقعا چیزی دیگه نمونده بهش اضافه کنه. فوقش قدرت و گشتاور موتور رو بالاتر ببره که به این هم به نظر من نیازی نداره. یا یکم طراحی داخلیشو عوض کنه

      موافقم 28
      مخالفم 5
      1. جرمی کلارکسون

        ۱۵ دی ۱۴۰۲
        سوابق: (340 ديدگاه)

        دقیقا طراحی داخلی همون قبلیه

        موافقم 12
        مخالفم 3
    2. Mercedes-Benz

      ۱۵ دی ۱۴۰۲
      سوابق: (350 ديدگاه)

      پایان کار کالینان و بنتایگا

      موافقم 13
      مخالفم 22
      1. علی

        ۱۶ دی ۱۴۰۲
        سوابق: (1 ديدگاه)

        دوستان فقط به خط ترمز توجه داشته باشید😲
        35 متر
        شگفت انگیزه👍👏

        موافقم 21
        مخالفم 1
    3. امیر

      ۱۹ دی ۱۴۰۲
      سوابق: (11 ديدگاه)

      تو اصلا دیدی نشستی رانندگی کردی امتحان کردی امکاناتشو که اینطوری می گی یکی از پیشرفته ترین شاسی بلند های جهان

      موافقم 3
      مخالفم 1
  2. Ahmad

    ۱۵ دی ۱۴۰۲
    سوابق: (111 ديدگاه)

    چه قد زشته این ماشین طراحی ها به چوخ رفته

    موافقم 20
    مخالفم 125
  3. 𝐀𝐥𝐢

    ۱۵ دی ۱۴۰۲
    سوابق: (1042 ديدگاه)

    شکل سپرش قبل فیس لیفت بهتر بود /:

    موافقم 11
    مخالفم 42
  4. rita

    ۱۵ دی ۱۴۰۲
    سوابق: (69 ديدگاه)

    کولینان انتخاب بهتریه

    موافقم 22
    مخالفم 53
  5. مهران

    ۱۵ دی ۱۴۰۲
    سوابق: (605 ديدگاه)

    نه😕

    موافقم 14
    مخالفم 26
  6. مجتبی .

    ۱۵ دی ۱۴۰۲
    سوابق: (1177 ديدگاه)

    یعنی ده میلیارد؟؟!! اینجا لکسوسlxمدل ۲۰۱۲ چنده؟

    موافقم 40
    مخالفم 2
    1. علی آقایی

      ۱۵ دی ۱۴۰۲
      سوابق: (53 ديدگاه)

      13 میلیارد😁

      موافقم 25
      مخالفم 5
    2. امیر

      ۱۹ دی ۱۴۰۲
      سوابق: (11 ديدگاه)

      ۱۴ میلیارد الکی اینو می شه خارج ۷ میلیارد خرید تو دبی قیمتش ۷ میلیارده

      موافقم 0
      مخالفم 3
  7. Hosseink3

    ۱۵ دی ۱۴۰۲
    سوابق: (45 ديدگاه)

    تلاش های مکرر برای رسیدن به رولزرویس و بی ام و

    موافقم 17
    مخالفم 75
    1. Hosseink3

      ۱۵ دی ۱۴۰۲
      سوابق: (45 ديدگاه)

      نمی‌دونم چرا فشار میخورید واقعا قابل درک نیست وقتی پشت جی واگن درمیام چون خوب هست و واقعا ارزشش رو داره ولی خدایی آنقدر بچه بودن رو درک نمیکنم

      موافقم 24
      مخالفم 12
    2. امیر

      ۱۹ دی ۱۴۰۲
      سوابق: (11 ديدگاه)

      بی ام و چیش از این بهتره
      دوما رولز رویس بیشتر اشرافی ولی بنز هم اشرافی و هم تکنولوژی هست

      موافقم 4
      مخالفم 0
  8. مازیار

    ۱۵ دی ۱۴۰۲
    سوابق: (819 ديدگاه)

    شاید دیدنش از نزدیک فرق زیادی داشته باشه شایدم نه
    اما نمای ظاهری این تصاویر برام مطلوب نیست

    موافقم 31
    مخالفم 6
  9. پیام

    ۱۵ دی ۱۴۰۲
    سوابق: (1661 ديدگاه)

    سلطان واقعی!

    موافقم 28
    مخالفم 14
  10. محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال

    ۱۵ دی ۱۴۰۲
    سوابق: (2380 ديدگاه)

    این مرسدس میباخ GLS با قیمت 200 هزار دلار، برای کسی که پول کافی داشته باشه خیلی قیمت مناسبی داره، خصوصا برای رانندگی شهری و سفر روی آسفالت
    اگر فرض کنیم تویوتا لندکروزر جدید با امکانات کامل حدود 80 تا 100 هزار دلار قیمت داشته باشه، باز هم میباخ GLS به نظر من گران نیست
    هرچند مشخصه که لندکروزر آفرود بهتری ارایه می‌ده

    موافقم 68
    مخالفم 4
    1. پیام

      ۱۵ دی ۱۴۰۲
      سوابق: (1661 ديدگاه)

      آقای اشتری البته ازون ور هم لندکروز حسابی از لحاظ ۰ تا ۱۰۰ کم میاره!

      موافقم 22
      مخالفم 15
    2. ARMAN سابق

      ۱۵ دی ۱۴۰۲
      سوابق: (453 ديدگاه)

      خب اصلا این مال آفرود نیست

      موافقم 15
      مخالفم 0
      1. امیر

        ۱۹ دی ۱۴۰۲
        سوابق: (11 ديدگاه)

        هست یک اپشن داره مخصوص صحرا و کوهستان می شه

        موافقم 0
        مخالفم 0
    3. جرمی کلارکسون

      ۱۵ دی ۱۴۰۲
      سوابق: (340 ديدگاه)

      آقای اشتری کولینان و بنتایگا هر کسی که بگیره باهاش آفرود نمیکنه بنظرم بهترین انتخاب بین آفرود و لوکس بودن لندروور رنجروور هست

      موافقم 6
      مخالفم 9
      1. محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال

        ۱۵ دی ۱۴۰۲
        سوابق: (2380 ديدگاه)

        ظاهرا شرایط استهلاک و تعمیرات رنجرور لوکس اصلا خوب نیست

        موافقم 27
        مخالفم 1
    4. پیام

      ۱۵ دی ۱۴۰۲
      سوابق: (1661 ديدگاه)

      البته هندلینگشم یادم رفت بگم!

      موافقم 7
      مخالفم 3
    5. ام

      ۱۶ دی ۱۴۰۲
      سوابق: (1 ديدگاه)

      خدا خیرت بده این ماشین بیاد ایران میشه 150 میلیارد. اگه 10 تومن بود که همه میخریدن

      موافقم 11
      مخالفم 0
      1. مجتبی .

        ۱۶ دی ۱۴۰۲
        سوابق: (1177 ديدگاه)

        منظور مقایسه قیمت واقعی ماشین ومبلغی بود که یک ایرانی باید بپردازه

        موافقم 1
        مخالفم 0
      2. Mr

        ۱۷ دی ۱۴۰۲
        سوابق: (783 ديدگاه)

        داداش ماشین ۴۰ هزار دلاری رنجروور رو گذاشته یارو ۹۰ میلیارد
        خودت حساب کن اینجا ۲۰۰ هزار دلار چقدر میشه
        تقریبا ۴۵۰ میلیارد

        موافقم 1
        مخالفم 0
    6. امیر

      ۱۹ دی ۱۴۰۲
      سوابق: (11 ديدگاه)

      داداش لندکروز برا جاده و لوکس بودن با بنز جی ۶۳ مقایسه کن اون وقت می فهمی کدوم بهتره

      موافقم 1
      مخالفم 0
    7. مجید

      ۱۳ اسفند ۱۴۰۲
      سوابق: (7 ديدگاه)

      G wagon بهتره

      موافقم 0
      مخالفم 0
  11. ۱۵ دی ۱۴۰۲
    سوابق: (3393 ديدگاه)

    سلطان

    موافقم 19
    مخالفم 5
  12. ۱۵ دی ۱۴۰۲
    سوابق: (3393 ديدگاه)

    اینو باید میوردن ایران گنگسترا اینو داشتن چه سلطانی میشد وای بعد بارون چقدر می‌چسبید داخل ماشین واقعا میشد خیلی حال کرد 🏳️
    پر از آپشن ماساژور روشن سانروفو باز می‌کنی بعد سیستم خود ران روشن می‌کنی خودتو دوستت از سانروف می‌رید بالا بعد ماشین تو اتوبان ۱۰۰ تا میره

    موافقم 5
    مخالفم 38
    1. Royal Driver

      ۱۶ دی ۱۴۰۲
      سوابق: (1293 ديدگاه)

      فقط اینو دیگه کم داشتیم اینجا….

      موافقم 2
      مخالفم 0
      1. ۱۶ دی ۱۴۰۲
        سوابق: (3393 ديدگاه)

        اره دیگه 😁😁

        موافقم 1
        مخالفم 1
    2. ALI.S

      ۱۶ دی ۱۴۰۲
      سوابق: (218 ديدگاه)

      مادام فاذا؟
      خوبی؟
      قبل این پیام چیزی مصرف کرده‌بودی؟
      بعد مصرف نیا! چون دستت اشتباهی میخوره رو پدال، نه جای درستش.
      واقعاً فقط همین رو کم داشتیم😮‍💨🤦🏼‍♂️

      موافقم 2
      مخالفم 0
  13. JaMsHiD

    ۱۵ دی ۱۴۰۲
    سوابق: (1055 ديدگاه)

    بنز کار خودشو با یه مانیتور اندازه یه بچه اونم وسط داشبورد خراب کرد !
    هر چی میخواد آپشن اضافه کنه موقعی دکمه بیشتری نباشه و فقط یه مانیتور باشه بدرد نمیخوره !
    دکمه ها کجا رفتن نمیدونم …

    موافقم 20
    مخالفم 5
    1. فندق

      ۱۷ دی ۱۴۰۲
      سوابق: (683 ديدگاه)

      شما ها خیلی موجودات عجیبی هستیم
      داداش دکمه تموم شد میفهمی؟
      خودت الان میری آیفون دکمه ای یا سامسونگ s7 با دکمه دستت بگیری
      شما ها واقعا مغزتون تاب داره؟ تموم شد رفت دیگه حاجی ، پیشرفت کردیم بجا دکمه مانیتور میذارن خیلی سادست فهمیدنش
      اینایی که فاز نوستالژی میگیرن رو اصلا نمی‌فهمم
      شماها باید باید برین تو کار زندگی کنین هیجانش بیشتره ، خودتون شکار کنین خیلی حال میده یه چماغ بگیر دستت برو جلو ، هر موقع به چاله رسیدی یه × بزن بپر ، بعد به شکار که رسیدی اگر زمینی بود دایره بزن اگر هوایی بود بپر مربع بزن
      شب هم برگرد تو غار بشین گوشت کباب کن خیلی حال میده هیجان شخیلی بیشتر از گاز هوشمنده
      تازه شکار کردن هم خیلی هیجان انگیزه ، چیه لذت های دنیا رو نابود کردن چرا آدم بره تو صف قصابی منتظر گوشت وایسه؟ چه کار مسخره ای
      بجای یخچال هم چاه بکن توش مواد غذایی بریز با خاک روشو پر کن که مواد غذایی سالم بمونه ، یخچال بدرد نمیخوره هوشمنده
      از لامپ هم استفاده نکنی ها ، باید چمشات قوی بشن تو تاریکی بتونی بهتر ببینی ، نهایت از آتیش استفاده کن
      واسه خبر دادن هم از دود ، سوت و سر و صدا میتونی استفاده کنی موبایل بدرد نمیخوره مانیتور داره لمسیه
      مسافت های نزدیک هم اسب سواری کن ، خیلی لذت داره لذت شتو ماشین و موتور و … نیست
      یکم پیشرفت کردی بچه دار شدی اگر رو اسب جا نشدیم درشکه وصل کن بهش عالی میشه
      منتظر دیسلایک هاتون هستم ،ولی اصلا واسم مهم نیست واقعا یه مشت آدم با مغز هوایی که تو ۴۰۰ سال پیش گیر کرده
      راستی شماها نباید تو آپارتمان و برج سازندگی کنین
      فقط خونه گِلی ، مصرف انرژیش هم خیلی پایینه موقع زلزله هم کارآمدن ارتفاعش کمه آسیبی وارد نمیشه

      موافقم 0
      مخالفم 3
  14. 18:45

    ۱۵ دی ۱۴۰۲
    سوابق: (481 ديدگاه)

    بزرگترین نقطه ضعف این ماشین اینه که داشبوردش مشابه همون نمونه gle اندازه متوسط مرسدس هست که اصلا هم یه مایباخ نیست!!
    یه داشبورد خودروی خوب رو گذاشتن تو یه ماشین اعیانی اشرافی با همون نوع نمایشگر و کنسول وسط و…
    تو ذوق میزنه هر چقدرم کیفیت مواد 2 تا کابین با هم فرق کنه.
    ولی قسمت عقبی کابین مایباخ فوق العاده هست و بی نظیر…
    از جلو و بخصوص نیمرخ، درست تصویر ذهنی کرگدن میاد تو ذهنت که تنومنده و داره نگاهت میکنه و اصلا این خودرو با ظرافت طراحی نشده!
    ابهت زیادی داره، ولی ظرافت نداره و بیش از حد حجم و اغراق چاشنی کار کردن!
    یه v12 هم داشت همه چیز عالی میشد…
    ولی مابقی چیزاش عالیه و جذاااب…

    موافقم 13
    مخالفم 1
  15. ژوپیتا

    ۱۶ دی ۱۴۰۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    بدترین خودرو مرسدس بنز
    همه چیش افتضاحه

    موافقم 1
    مخالفم 18
    1. Reza

      ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
      سوابق: (41 ديدگاه)

      برو به پراید برس بچه ههههه

      موافقم 1
      مخالفم 0
  16. یوسف

    ۱۶ دی ۱۴۰۲
    سوابق: (944 ديدگاه)

    همه چیزش نمره بیست
    اما…… طراحی خارجی نمره صفر

    موافقم 5
    مخالفم 3
    1. ALI.S

      ۱۶ دی ۱۴۰۲
      سوابق: (218 ديدگاه)

      حالا نه صفر، ولی از میباخ انتظار بیشتری می‌رفت. البته که به احتمال زیاد با یک طراحی بیرونی دقیق‌تر قیمت هم رو به بالا می‌رفت.

      موافقم 3
      مخالفم 0
  17. علی

    ۱۶ دی ۱۴۰۲
    سوابق: (13 ديدگاه)

    واقعا طراحی خارجیش در حد و اندازه بنز نیست چه برسه به میباخش که باید از بنز بالاتر باشه!
    ظاهرش در حد خودروهای کره و چینه. حالا اینکه از نزدیک پیکر بزرگ ماشین چشم آدمو بدزده و جلوه کنه رو نمی‌دونم ولی تو عکس مالی نیست.
    آقای منصوری تیونینگ کار پرافتخار! دستان پرتوانت لازمه که تبدیلش کنه به یه هیولای زیبا.

    موافقم 4
    مخالفم 4
    1. Reza

      ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
      سوابق: (41 ديدگاه)

      آره پراید تو طراحی خوبی دارههه هههههه

      موافقم 1
      مخالفم 0
  18. راستگو

    ۱۶ دی ۱۴۰۲
    سوابق: (2 ديدگاه)

    به نظر من به درد تشریفات می خوره اصلا” اگر صاحبش این قدر ثروت داره که به همچین ماشینی
    کلی پول بده چرا هواپیما سوار نمی شه ؟ و الّا برای راه نز یکم این همه راحتی و …. چه نیازه ؟ 😂 ماشینم ماشینهای خودمون که بالا و پایین می اندازند و قشنگ صدا می دهند و زود به زودم تعمیر گاهند …

    موافقم 0
    مخالفم 6
    1. Reza

      ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
      سوابق: (41 ديدگاه)

      چی میگی حالت خرابه انگار گربه دستش به گوشت نمیرسه میگه بو میده خوب نیست خوبه حرف تو مثل گربه هست ههههههه

      موافقم 1
      مخالفم 0
  19. هموطن

    ۱۶ دی ۱۴۰۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    فکر کن اولین نظر رو جرمی کلارکسون داده…جرمی همون کارشناس معروف تاپ کار نیست؟؟؟….اخریش رو من….آقای جرمی امکانش هست اینو با چیرمن s600سانگ یانگ v6 در ایران پسر کوچک فامیل بدونیم؟

    موافقم 0
    مخالفم 2
  20. شکیبا

    ۱۶ دی ۱۴۰۲
    سوابق: (23 ديدگاه)

    جدای از تکنولوژی و امنیت و نام مرسدس بنز جلوش مث سانتافه های نسل قدیم میمونه متأسفانه بنز بر خلاف BMW که با ساخت X6وX7 تونست جایی پای خودشو توی SUV ها محکم کنه تا به حال نتونسته یک طراحی در حد نام مرسدس توی شاسی بلندها داشته باشه مثلا طراحی این ماشین رو با کادیلاک اسکالید مقایسه کنید

    موافقم 0
    مخالفم 2
    1. فندق

      ۱۷ دی ۱۴۰۲
      سوابق: (683 ديدگاه)

      هواپیما ۲۰۰ هزار دلاری نشونم بدهنسخه eqs میباخ suv محشره طراحیش

      موافقم 0
      مخالفم 0
  21. Ali

    ۱۶ دی ۱۴۰۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    درکل خودرو خیلی زیبایی است،وبا این امکانات در مقایسه با خودرو های دیگه در این رنج امکانات و وضعیت،بسیار قیمت پایین تر ی داره!

    موافقم 1
    مخالفم 0
  22. علی مدامی

    ۱۹ دی ۱۴۰۲
    سوابق: (3 ديدگاه)

    باسلام نظر شخصی خودم بهترین چیدمان داخلی ماشینهای لوکس جیپ گرند واگینیر باشه خیلی تمییز کار کردن حتی برا سرنشین جلوهم مانیتور جدا طرح کردن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  23. نا اسم

    ۲۷ بهمن ۱۴۰۲
    سوابق: (174 ديدگاه)

    درسته ازبین شاسی بلند های هم رده و هم قیمت این ماشین مطمئنا این رو انتخاب نمیکردم و انتخاب های بهتری هم داشتم(البته اگه امکاناتش بود)ولی بین شاسی بلند های مایباخ و بنز این خیلی خوبه پرستیژی که از همشون بالاتره (البته به پای کولینان نمیرسه)

    موافقم 0
    مخالفم 0
  24. محمد

    ۱۵ اسفند ۱۴۰۲
    سوابق: (10 ديدگاه)

    تو لوکس بودنش شکی نیست ولی مقایسه اش با رولزرویس توهین به ابهت و تجمل این بریتانیایی کبیره

    موافقم 1
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا