نسخهٔ بروز شدهٔ مرسدس بنز G کلاس با ارتقاء تکنولوژی، تغییرات بیرونی جزئی و پیشرانهٔ شش سیلندر جدید بجای V8 راهی بازار خواهد شد.
نسل کاملاً جدید مرسدس بنز G کلاس که در سال ۲۰۱۸ معرفی شد حالا برای مدل ۲۰۲۵ مورد بهروزرسانی قرار گرفته است. یکی از مهمترین تغییرات این خودرو، استفاده از پیشرانهٔ ۳ لیتری شش سیلندر خطی توربوشارژ جدید در مدل G550 بجای موتور V8 قبلی است. این پیشرانه که از سیستم هیبریدی خفیف با استارت ژنراتور یکپارچه بهره میبرد، ۴۵۰ اسب بخار قدرت و ۵۶۰ نیوتن متر گشتاور تولید میکند. این درحالیکه است که G550 قبلی با پیشرانهٔ هشت سیلندر ۴۲۲ اسب بخار قدرت و ۶۱۰ نیوتن متر گشتاور داشت.
انتقال نیروی این موتور توسط نسخهٔ اصلاحشدهای از همان گیربکس ۹ سرعتهٔ اتوماتیک صورت میگیرد و سه قفل دیفرانسیل به استفادهٔ حداکثری از این نیرو کمک میکنند. مدل G63 همچنان از همان پیشرانهٔ ۴ لیتری V8 توئین توربوی قبلی استفاده میکند اما حالا از سیستم هیبریدی خفیف مذکور بهرهمند شده است. البته این سیستم روی کاغذ قدرت G63 را افزایش نمیدهد و همچنان شاهد همان ۵۸۵ اسب بخار قدرت و ۸۵۰ نیوتن متر گشتاور قبلی هستیم اما گفته شده سیستم هیبریدی خفیف پاسخگویی موتور در دورهای پایین را بهبود میبخشد و باعث کاهش مصرف سوخت میشود.
خریداران G63 همچنین میتوانند سیستم تعلیق فعال جدیدی را هم سفارش دهند که با استفاده از کنترل بادیرول هیدرولیکی نیاز به آنتیرول بارهای سنتی را از بین میبرد و باعث افزایش انعطاف چرخهای در آفرود و درعینحال بهبود هندلینگ روی آسفالت میشود. مرسدس همچنین برای G کلاس جدید قابلیت موسوم به کاپوت شفاف را هم تدارک دیده است که با استفاده از دوربینهای زیر خودرو امکان دیدن موانع را برای راننده فراهم میکند. برخلاف تعلیق فعال که فقط برای G63 قابل سفارش است، این سیستم در G550 هم ارائه میشود.
یکی دیگر از بهروزرسانیهای مهم G کلاس فیسلیفت هم اضافه شدن قابلیت لمسی به نمایشگر سیستم اطلاعاتی-سرگرمی است. جا لیوانی با کنترل دما، شارژر بیسیم گوشی و سیستم سرگرمی عقب با دو نمایشگر لمسی ۱۱.۶ اینچی هم از دیگر مواردی است که به G کلاس مدل ۲۰۲۵ اضافه شدهاند. تغییرات ظاهری این خودرو اما جزئی بوده و صرفاً شامل بهروزرسانیهای کوچکی در طراحی جلوپنجره و سپر میشود که شاید در نگاه اول مشخص نباشد. مرسدس فعلاً قیمت G کلاس جدید را اعلام نکرده است.
زیزیگولو
۸ فروردین ۱۴۰۳ظاهر بیرونی ماشینواز سال ۱۹۷۹ حفظ بشه و هنوز رتبه بالای مشتری پسندی و فروش رو داشته باشه ………. دسته درب کلاسیک و صدای بسته شدن درب کلاسیک و نوار محافظی بیرونی خارجی و رینگ و لاستیک زاپاس روی درب عقب و چراغهای برجسته در کنار یه بدنه با خطوط زاویه ای خارج زده شده از ماشین که همه و همه همچنان بوی کلاسیک بودن این ماشین رو میدن
مجتبی .
۸ فروردین ۱۴۰۳دیگه دوران کم شدن سیلندر وکوچک شدن موتوره.هرچند قدرت کم نشده ولی اگه واقعا کسی بااین جواهر بخواد بره آفرود سنگین گشتاور بیشتر بدردش میخوره.
محمد
۸ فروردین ۱۴۰۳چند متر مکعب عشق…
G کلاس تکرار نشدنیه.
علی
۸ فروردین ۱۴۰۳فکر کنم باید بنز g رو به عنوان محبوب ترین ماشین جهان معرفی کنند
علی
۹ فروردین ۱۴۰۳بنظرم اگه کسی از این بنز بد بگه. همه با آرپی جی یا نارنجک میزنش حتی گذشت زمان هم نمیتونه پیرش کنه
این ملکه مرسدس هست یه ملکه باوقار و نجیب و باشکوه
froG-driVer
۱۴ فروردین ۱۴۰۳البته بهتره اسمش رو سلطان بزاریم این با این ظاهر کت و کلفتش ملکه؟؟؟
froG-driVer
۱۴ فروردین ۱۴۰۳بالاخره فرمون خوشگل amg رو نصب کردن روی جی کلاس آرهههههه!!عاشق این فرمون شدم باید رو همه مرسدس ها باشه از AتاS63 مایباخ و برابوس.ولی دور از همه چیز جی کلاس با وجود مقایسه هایی که میشه و رقبای قدری که داره برای من یکی یه جایگاه خاصی داره!
فرمون amg:لایک
فرمون جی قدیمی: دیس
Arshia m3csl
۸ فروردین ۱۴۰۳چقدر سلطان قشنگ شده👑❤ آماده اینه که با لکسوس lx600 رقابت کنه بنز g class عشقه بهترین suv بنز هست از gls بهتره g class با اختلاف
رهام
۸ فروردین ۱۴۰۳واقعا زیباست
یک سوال واقعا شاه پیشنهاد ساخت نسل یک را داده؟
Amir
۸ فروردین ۱۴۰۳رهام عزیز شاه چون اون زمان سهامدار عمده بنز بود سال ۵۷ جی کلاس رو برای مصارف نظامی سفارش میده که اون اتفاق کضایی میفته و پای جی کلاس به ایران نمیرسه و بنز جی کلاس رو به عنوان خودروی لوکس توسعه میده
Mercedes
۸ فروردین ۱۴۰۳آره سفارش میده
منتهی یه عده از ایرانیا فکر میکنن دقیقا رفته گفته اینو بسازن یا شاه مهندس مکانیک یا طراح صنعتی بوده
رفته گفته یه ماشین با کاربرد نظامی واسم بسازین
اونا هم ساختنش
شاه کار خاصی نکرده فقط دستور ساخت (سفارش ساخت) رو داده
بقیش توانایی ها خود مرسدس بوده
رهام
۹ فروردین ۱۴۰۳خیلی ممنون
ARIAN
۸ فروردین ۱۴۰۳حتی توی فیس لیفت هم تغیرات بسیار جزئی رو تجربه کرده انگار خود بنز میدونه که ( نباید به ترکیب برنده دست زد) 😅
پیام
۸ فروردین ۱۴۰۳حضرت لقب این هست نه هر ماشینی!
علی
۹ فروردین ۱۴۰۳یه ماشین اشرافی و سلطنتی توی کشورهای عربی تمام شیخ ها شاهزاده ها از این استفاده میکنن بااین ماشین توی امارات یا کویت حرکت کنی هرجا بری دست به سینه تمام درها رو باز میکنن بدون سوال کردن یه احترام خاصی داره یه ابهت خاصی داره که توی هیچ خودروی دیگه ای توی دنیاست
A.m.A
۹ فروردین ۱۴۰۳تو امارات دیگه این ماشینا خز شده
کسی براش مهم نیست ماشین چیه فقط توجه ها رو پلاکه
هرچقدر تعداد رقم ها کمتر طرف پولدار تر
Taha Ayoobi
۸ فروردین ۱۴۰۳عاشقشم
یه بار قسمت شد از نزدیک دیدمش
آدم حض میکنه
طرف وقتی گاز میداد جلوی ماشین میکشید بالا خودشو دل آدمو میبرد.
هم ماشین لاکچری داری با ارتفاع پایین
هم میتونی آفرود سنگین بری باهاش
صدای اگزوزش که دیگه اصن…
AMIR
۸ فروردین ۱۴۰۳این یه زمانی برا ایران بوده🥲
jalopy
۸ فروردین ۱۴۰۳یعنی تنها خودرویی که کل اعضای این سایت بهش ایمان دارن
amirboss
۸ فروردین ۱۴۰۳خداحافظی با پیشرانه های وی شکل داره فراگیر میشه و کم کم دار به تاریخ میپیونده.
تاریخ داره به عقب برمیگرده و موتورهای خطی دارن جون میگیرن
البته چیز بدی نیست و مزایای موتورهای خطی کمتراز وی ها نیست.
رامتین
۸ فروردین ۱۴۰۳بسیار عالی. نیاز به تغییر چهره برای این مدل اصلا نیست. تکنولوژی را صرفا باید ارتقا داد که همین کار را بنز داره میکنه.
علی
۹ فروردین ۱۴۰۳تنهایی خودروی بدون ایراد دنیاست از بچه ده ساله تا پیرمرد ۷۰ ساله عاشق این ماشین هستن
علی
۹ فروردین ۱۴۰۳آقای دهقان مثل همیشه گل کاشتی با این ماشین سایت رو مزیین کردی. درود بر شما ممنونم