مرسدس بنز میگوید ۸۰ درصد تمامی G کلاسهای تولیدی از ابتدا تاکنون همچنان در جادهها حضور دارند.
خودروهای آلمانی خیلی به خاطر قابلیت اطمینان بالا شناخته نشدهاند. طراحیهای پیچیده، قطعات گرانقیمت و هزینههای بالای سرویس و نگهداری باعث میشود خودروهای آلمانی به اندازه محصولات ژاپنی همچون تویوتا یا هوندا استفاده نشوند؛ اما مرسدس بنز G کلاس با دیگر خودروهای آلمانی متفاوت است و اکثر مدلهای تولیدی از سال ۱۹۷۹ تاکنون همچنان در جادهها تردد میکنند. مایکل شیبه مدیرعامل AMG و مدیر واحدهای G کلاس و مایباخ که درباره خودروی جدید G کلاس برقی صحبت میکرد خاطرنشان ساخت این مدل تازهنفس از نظر عمر خدماتدهی به مالکان مشابه مدلهای بنزینی باشد. او به دستهای از خبرنگاران که در کنفرانس خبری در فرانسه حضور داشتند گفت:
۸۰ درصد تمامی G کلاسهای تولیدی همچنان در بازار هستند. این خودروها طول عمر بسیار زیادی دارند بنابراین شما میتوانید حساب کنید که شاید G کلاس نیازمند هزینههای سرویس و نگهداری بیشتری نسبت به یک خودروی کامپکت باشد اما دوام آن بسیار بالاست. در واقع اگر بخواهید طول عمر مشابه G کلاس را با خودروی دیگری داشته باشید باید آن خودرو را بسیار زیاد برانید
مرسدس بنز در سال ۲۰۲۳ پانصد هزارمین دستگاه از G کلاس را تولید کرد و بنابراین هنوز بیش از ۴۰۰ هزار دستگاه از این خودرو در جادهها حضور دارند. در مقابل باید به پورشه اشاره کرد که چندی پیش گفته بود حدود ۷۰ درصد همه ۹۱۱ های تولیدی همچنان تردد میکنند. اگرچه مرسدس اشارهای به انتظارات مدیران شرکت از سهم G کلاس برقی در بازار نکرده اما به رضایتمندی نمایندگیها و مشتریان از این محصول جدید خوشبین است. او اظهار میدارد:
ما تلاش میکنیم یک برند با تمرکز بالا روی مصرفکننده باشیم. ما میخواهیم هر آنچه را که مشتری میخواهد ارائه نماییم و اگر آنها پیشرانههای ۸ سیلندر بخواهند مأموریت ما تولید پیشرانههای ۸ سیلندر بسیار قدرتمند و کممصرف خواهد بود.
او ادامه میدهد:
G کلاس برقی جدید فرصتهای جدیدی را برای نمایندگیهای ما فراهم کرده است. مشتریان شاید در سالهای قبل علاقهای به چنین محصولی نداشتند اما هماکنون ما فرصت ملاقات با آنها را داریم
برای اولین بار در تاریخ، G کلاس ۲۰۲۵ با پیشرانهای به غیر از نیروگاه ۸ سیلندر در آمریکا عرضه خواهد شد. علاوه بر قوای محرکه برقی، نسخه پایه G500 بجای پیشرانه ۸ سیلندر توئین توربوی از پیشرانه ۶ سیلندر توربوی هیبریدی استفاده خواهد کرد. مدیر مرسدس میافزاید:
ما مشتریانی داریم که واقعاً پیشرانه ۸ سیلندر را دوست دارند و این پیشرانه را برای همیشه در G کلاس خواهند خواست. آنها میتوانند مدل G63 را انتخاب کنند. ما همچنین مشتریانی داریم که به دنبال پیشرانه کممصرف و پرقدرت درونسوز هستند و امکان انتخاب مدل ۶ سیلندر G550 برای آنها فراهم است. این پیشرانه کممصرفتر و دینامیکتر از پیشرانه ۸ سیلندر قبلی بوده و انتخابی مناسب برای افراد یاد شده خواهد بود. سپس نوبت به قوای محرکه برقی برای افرادی میرسد که ظاهر و احساس G واگن را دوست دارند اما میگویند این روزها نمیخواهم دیگر با یک G کلاس بنزینی رانندگی کنم؛ بنابراین ما از نظر تجاری یک استراتژی با ریسک کمتر را در پیش گرفتهایم.
JaMsHiD
۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳این یه بنز واقعیه !
https://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2024/05/8-1.jpg
Mercedes
۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳یه ماشین زمان بساز برو چند قرن پیش از اینا سوار شو
تو دنیای مدرن کسی به اینا علاقه نداره
در ضمن بنز واقعی فقط بلک سریز
JaMsHiD
۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳مرسدس جان اقلا از اسمت خجالت بکش😑
بلک سریز هم خیلی خوبه .
ولی من ماشین سفارش میدم نه مانیتور ! بنزای جدید همش مانیتوره .
Mercedes
۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳والا حی کلاس همش مانیتور نیست بدبخت یه تبلت وسط داره
S class هم خیلی هیت میگیره تپ جامعه ایرانی که غلطه
چرا؟ خب چون لوکسه ، مانیتور واسه ماشین لوکس اتفاقا هرچی بیشتر بهتر ، تازه مانیتور سه پره اس کلاس خیلی خاصه و شبیه برند های دیگه یه تیکه مانیتور خطی ساده نذاشته اون وسط
ولی قبول دارم یه سری محصولات اصلا مانیتوراشون منطقی نیست
مثلا اون همه مامیتور روی amg gt چهار در خیلی مسخرس ، چون ماشین هدفش اسپرت بودنه
یا مثلا روی gls میباخ منطقیه ،چون کاربری لوکس داره ، مانیتور هم الان یکی از ترند های لوکس بودنه ، مثل دستگیره در مخفی ، ولی خب رو جی کلاس یه مانیتور کوچولو وسط کفایت میکنه و بیشتر باشه واقعا به هویت ماشین ضربه میزنه
کلا یه جو منفی متاسفانه راه افتاده تو ایران ، مثل همیشه که همه چی رو کردم ما چپه متوجه میشن ، اینم همونه ، از دم هر ماشینی مانیتور داره پس بده!
این کاملا غلطه
ماشین لوکس ، سلطنتی و تجملی باید اتفاقا مانیتور داشته باشه
ولی خب اره قبول دارم واسه ماشین اسپرت مانیتور نباشه هم ایرادی نداره و یه مانیتور کوچولو هم کفایت میکنه
مثلا شخصا از بوگاتی توقع مانیتور ندارم
ولی قطعا از bmw xm توقع مانیتور رو دارم
کاربری ماشین رو باید در نظر بگیری
فورد ماستنگ دارک هورس مانیتور نداشته باشه زمین به اسمون نمیاد
ولی مثلا کادیلاک سلستیک مانیتور نداشته باشه شبیه جوک میمونه
ماشین مدرن ، با طراحی اینده نکر ، با چراغ های خطی و ماهیت لوکس ، بدون مانیتور؟ (سلستیک)
همین موضوع راجع مثلا چراغ خطی یا دستگیره مخفی هم صدق میکنه
رو یه ماشینی میشینه رو یکی نمیشینه
نباید صفر و صد باشیم
مثلا دستگیره در مخفی روی s کلاس میشینه ، رو سری ۷ میشینه ، ولی مثلا رو x5 اکه بیاد خنده داره ، x5 ماهیت چغر و گنده و قلدری داره و حالت اسپرت و کله گنده بودن رو منتقل میکنه ، دستگیره در مخفی بذاری روش انگار رفتی تو قهوه خونه به یه بزن بهادر محله شوکولات صورتی دادی😂
واسه همین میگم کاربری ها فرق داره
خودم شخصا همونطور که افرودر با چراغ خطی و مانیتور گنده و دستگیره در جینگولی مخفی دوست ندارم
ماشین لوکس بدون مانیتور چراغ هالوژن قدیمی با دیزاین صد سال پیش هم دوست ندارم
۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳حیف این اسم نبود
JaMsHiD
۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳https://www.pedal.ir/various/automaker-risk-safety-rating/
مرسدس جان اینو بخون . مانیتور فقط در حد و اندازه یه تبلت خوبه نه اینکه حتی جفت راهنما هم لمسی یا همون تاچ باشه
ممد ژانگولر
۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳G کلاس مرسدس اگه همه چیش از بین بره به مرور زمان ولی شاسی و اتاق و موتورش از بین نمیره .حتی بعد از ۲۰ سال استفاده میتونید تو ناوگان نظامی در کنار هامر و جیپ ازش استفاده کنید .تنها ماشینی که پولتونو دور نمیریزین همین G کلاسه .
مزدا
۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳اینجا هم خودروهای چینی بعد شش ماه از تردد در جاده خارج میشن
زیزیگولو
۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳جی کلاس در جای خودش جزو عالی ترینهاست ولی بادوام ترین ماشین جهان و پادشاه بی رقیب استقامت تویوتاست ….. مخصوصاً لکسوس و حضرت لندکروز✌️
NAVID@@98
۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳نه اتفاقاً پادشاه بیرقیب استقامت جی کلاس و رکورد داران اروپایی و آمریکایی هستن که در هر چیز بهترین و اول هستن جی کلاس👑🥇خودش جزو عالی ترینهاست و بادوام ترین ماشین جهان و پادشاه بی رقیب استقامت مرسدس بنز و فورد و ….. مخصوصاً اروپایی ها و آمریکایی هایی از خودشون که رکورد داران دوام بالا و کارکرد بالا و قابلیت اطمینان و اعتماد بالا و استحکام و کیفیت و کلا در هر چیز بهترین و اول هستن کلا خدای اعلی حضرت اروپا و آمریکا که رکورد داران دوام بالا و کارکرد بالا و قابلیت اطمینان و اعتماد بالا و استحکام و کیفیت وکلا در هر چیز بهترین و اول هستن👑🥇
سوالی دیگه خواستید در خدمتید😘
هرچی خواستید بگید تا درستشو بهتون بگم😜
هر بار مثل معلم کلاس اول باید یکی یکی باییستم بالاسرتون درستشو بگم یادتون بدم ایش اه مرسی اه بده ۱۰ ۱۱ 😘😜
زیزیگولو
۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳شما یه سر به آمار بادوام ترین خودروهای جهان بزن تا متوجه حرفام بشی که تویوتا (لکسوس هم که همون تویوتاست) و هوندا جزو با دوام ترین خودروهای جهان هستن
👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻
https://www.pedal.ir/vision/toyota-list-cars-beyond-200000-miles/
NAVID@@98
۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳اونها هم هستن ولی اون لیست دم دستیه ولی اصل کار پادشاه بیرقیب استقامت و دوام جی کلاس و رکورد داران اروپایی و آمریکایی هستن که در هر چیز بهترین و اول هستن 👑🥇جی کلاس اصل کار همون رکورد داران پادشاه بیرقیب استقامت و بادوام ترین ماشین جهان که گفتم پادشاه بی رقیب استقامت و دوام بالا مرسدس بنز و فورد و شورلت و دوج و کلا اروپایی ها و آمریکایی هایی هستن از خودشون🇺🇸🇷🇺🇩🇪🇪🇺 که پادشاهان اصلی و واقعی و رکورد داران استقامت و دوام بالا و کارکرد بالا و قابلیت اطمینان و اعتماد بالا و استحکام و کیفیت و کلا در هر چیز بهترین و اول هستن با رکورد کارکرد بیش از ۲ و ۵ و ۱۰ و ۱۱ میلیون کیلومتر کلا خدای اعلی حضرت اروپا و آمریکا که پادشاه بیرقیب استقامت و رکورد داران دوام بالا و کارکرد بالا و قابلیت اطمینان و اعتماد بالا و استحکام و کیفیت وکلا در هر چیز بهترین و اول هستن👑🥇
سوالی دیگه خواستید در خدمتید😘
هرچی خواستید بگید تا درستشو بهتون بگم😜
👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇
https://www.pedal.ir/magazine/highest-mileage-car-in-world/
https://www.pedal.ir/vision/cars-did-million-miles-one-engine/
بده ۱۰ ۱۱ ۱۲ 😝😜😘
زیزیگولو
۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳تو لینکهای که گذاشتی بازم به تویوتا و هوندا به عنوان بادوام ترینا اشاره شده ……. درضن این لینکهایی که شما گذاشتی فقط توضیحات بود و جدول رده بندی با دوام ترینا نبود و اون لینکی که من گذاشتم جدول رده بندی بادوام ترینا بود
NAVID@@98
۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳نه اتفاقا اینهایی که من گفتم رکورد دارها هستن و لی این لیست دم دستیه چون اصلی هموناییه که من گفتم و میگم اروپا و آمریکا
و رکورد داران اصلی دوام بالا و استقامت و اطمینان و اعتماد استحکام و کیفیت و دوام بالا هستن
چون 🥇👑 خدایی اروپایی ها و آمریکایی ها اول بودن و بادوامترین بودن و با استقامت ترین ها اول بالا بودن و هستن همشون پادشاه بیرقیب بودن مهم اول بودنه که رکورد دار و اول و در هر چیز بهترین همون اروپایی و آمریکایی ها بودن که اول و بالا بودن و هستن و بادوامترین بودن و هستن با استقامت ترین ها بالا بودن همشون پادشاه بیرقیب بودن مهم اول بودنه که رکورد دار و اول و درهرچیز بهترین همون اروپایی وآمریکایی هابودن وهستن خدایی👑🥇
سوالی دیگه خواستید در خدمتید😘
هرچی خواستید بگید تا درستشو بهتون بگم😜
هر بار مثل معلم کلاس اول باید یکی یکی باییستم بالاسرتون درستشو بگم یادتون بدم ایش اه مرسی اه بده ۱۰ ۱۱ 😘😜
زیزیگولو
۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳وقتی تو جمع برو بچه های پدال همچنان روی نظر اشتباهت اصرار میورزی و با اینکه میدونی اشتباه کردی ولی واسه اینکه کم نیاری هم چنان روی اشتباهت اصرار میکنی و آسمون ریسمون به هم میبافی!!!!!! اتفاقاً اینجور مواقع باید از فردی که اشتباهت رو بهت گوشزد کرده بخوای تا اطلاعات بیشتری بهت بده نه اینکه همچنان روی اشتباهت اصرار و پافشاری کنی و بگی مرغ فقط یه پا داره!!!!! اشتباه کردن به خودی خود خطاست ولی اصرار و پافشاری روی اشتباه خطای خیلی بزرگتری از خطای اولی هستش
۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳نه اتفاقا این اشتباه از شماس و من هم شما رو ارشاد کردم برادر و نتیجه غایی را ابلاغ نموده و نظر شما را کن لم یکن تلقی نموده و شما راهنمایی کردم 🙅
پس این اشتباه از زیزیگولو ست و بازگشت این جمله هم به اوست که برشمیگراند به شما پس این جمله که وقتی تو جمع برو بچه های پدال همچنان روی نظر اشتباهت اصرار میورزی و با اینکه میدونی اشتباه کردی ولی واسه اینکه کم نیاری هم چنان روی اشتباهت اصرار میکنی و آسمون ریسمون به هم میبافی!!!!!! اتفاقاً اینجور مواقع باید از فردی که اشتباهت رو بهت گوشزد کرده بخوای تا اطلاعات بیشتری بهت بده نه اینکه همچنان روی اشتباهت اصرار و پافشاری کنی و بگی مرغ فقط یه پا داره!!!!! اشتباه کردن به خودی خود خطاست ولی اصرار و پافشاری روی اشتباه خطای خیلی بزرگتری از خطای اولی هستش و به اشتباه زیزیگولو خطاب است
سوالی دیگه خواستید در خدمتید😘
هرچی خواستید بگید تا درستشو بهتون بگم😜
هر بار مثل معلم کلاس اول باید یکی یکی باییستم بالاسرتون درستشو بگم یادتون بدم ایش اه مرسی اه بده خط ۱۰ ۱۱ ارشاد😘😜
زیزیگولو
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳علیرغم احساس خجالتی که ناشی از اشتباهت هستش ولی بازم خودتو میزنی به کوچه علی چپ!!!!! وقتی فهمیدی کارت اشتباهه قبل از اقدامی یا هر صحبتی سعی کن احساسات خودتو کاملاً کنترل کنی واسه اینکه با فکرو نگرش مناسب میتونی اشتباهات رو خیلی آسون بپذیری و حلش کنی … پس سعی کن آرامش خودتو حفظ کنی و وقتی نظر درست یه نفر دیگه بر خلاف نظر اشتباه تو هستش نباید ناراحت بشی بلکه باید ظرفیت پذیرش و هضم موضوع رو داشته باشی و به نظر درست دیگران احترام بزاری و همونجوری که قبلاً هم بهت گفتم از آسمون و ریسمون بافتن واسه توجیه اشتباهت خودداری کنی و نیای اینجا حرفای خودمو به خودم تحویل بدی و بعدش احساس پیروزی کاذب و نابغه بودن بهت دست بده
زیزیگولو
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳و در نهایت وقت کسی اشتباه خودشو نمیپذیره و همچنان روی حرف اشتباهش اصرار و پافشاری میکنه باید گفت : ” باشه تو راست میگی” 🤦 و ولش کرد به حال خوش 👋
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳راستو که فقط من میگم و گفتم خواهم گفت 🙅 👋
و اشتباه رو هم فقط شما گفتی و اشتباه خودتو نمیپذیرفتی که البته پذیرفتی🤦👋 ولی اگه هر وقت همچنان روی حرف اشتباهت اصرار و پافشاری کردی باید گفت :
نه تو اشتباه گفتی و درستش را ما گفتیم
کلا ما هستیم تا سما را راهنمایی و ارشاد کنیم
پس
سوالی دیگه خواستید در خدمتید😘
هرچی خواستید بگید تا درستشو بهتون بگم😜
هر بار مثل معلم کلاس اول باید یکی یکی باییستم بالاسرتون درستشو بگم یادتون بدم ایش اه مرسی اه بده ۱۰ ۱۱ 😘😜
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳نتیجه اخلاقی و علمی و کلا علمی فرهنگی و هنری و کلا مهندسی و هنر به بالا
اینه که اون لیست دم دستیه ولی اصل کار و مهم رکورد دار و اول هاست که ما میبینیم پادشاه بیرقیب استقامت و دوام جی کلاس و رکورد داران هر چیز اروپایی و آمریکایی هستن که در هر چیز بهترین و اول هستن 👑🥇جی کلاس اصل کار همون رکورد داران پادشاه بیرقیب استقامت و بادوام ترین ماشین جهان که گفتم پادشاه بی رقیب استقامت و دوام بالا مرسدس بنز و فورد و شورلت و دوج و کلا اروپایی ها و آمریکایی هایی هستن از خودشون🇺🇸🇷🇺🇩🇪🇪🇺 که پادشاهان اصلی و واقعی و رکورد داران استقامت و دوام بالا و کارکرد بالا و قابلیت اطمینان و اعتماد بالا و استحکام و کیفیت و کلا در هر چیز بهترین و اول هستن با رکورد کارکرد بیش از ۲ و ۵ و ۱۰ و ۱۱ میلیون کیلومتر کلا خدای اعلی حضرت اروپا و آمریکا که پادشاه بیرقیب استقامت و رکورد داران دوام بالا و کارکرد بالا و قابلیت اطمینان و اعتماد بالا و استحکام و کیفیت وکلا در هر چیز بهترین و اول هستن👑🥇
سوالی دیگه خواستید در خدمتید😘
هرچی خواستید بگید تا درستشو بهتون بگم😜
هر بار مثل معلم کلاس اول باید یکی یکی باییستم بالاسرتون درستشو بگم یادتون بدم ایش اه مرسی اه بده ۱۰ ۱۱ 😘😜
👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇
https://www.pedal.ir/magazine/highest-mileage-car-in-world/
https://www.pedal.ir/vision/cars-did-million-miles-one-engine/
بده ۱۰ ۱۱ ۱۲ 😝😜😘
۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳نه اتفاقاً پادشاه بیرقیب استقامت جی کلاس و رکورد داران اروپایی و آمریکایی هستن که در هر چیز بهترین و اول هستن جی کلاس👑🥇خودش جزو عالی ترینهاست و بادوام ترین ماشین جهان و پادشاه بی رقیب استقامت مرسدس بنز و فورد و ….. مخصوصاً اروپایی ها و آمریکایی هایی از خودشون که رکورد داران دوام بالا و کارکرد بالا و قابلیت اطمینان و اعتماد بالا و استحکام و کیفیت و کلا در هر چیز بهترین و اول هستن کلا خدای اعلی حضرت اروپا و آمریکا که پادشاه بیرقیب استقامت و رکورد داران دوام بالا و کارکرد بالا و قابلیت اطمینان و اعتماد بالا و استحکام و کیفیت وکلا در هر چیز بهترین و اول هستن👑🥇
سوالی دیگه خواستید در خدمتید😘
هرچی خواستید بگید تا درستشو بهتون بگم😜
هر بار مثل معلم کلاس اول باید یکی یکی باییستم بالاسرتون درستشو بگم یادتون بدم ایش اه مرسی اه بده ۱۰ ۱۱ 😘😜
علی
۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳خودت بهتر میدونی. لقب حضرت واسه جی کلاس هست. الکی به تویوتا نچسبون تویوتا رعیت هست. مرسدس پادشاه وسلام
کسایی هم که لاک کردن احتمالا پادشاه رو نمیشناسن از نزدیک ندیدن اگه ببینن متوجه خواهند شد که حضرت کیه احتمالا تا ابد بیاد خواهند داشت .
زیزیگولو
۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳آمار جهانی بادوام ترین خودروها گویای همه چیز هستش
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳آمار اصلی و ملاک اصلی جهانی برتری در دوام و هر چیز ام اینه که اون لیست دم دستیه ولی اصل کار و مهم رکورد دار و اول هاست که ما میبینیم پادشاه بیرقیب استقامت و دوام جی کلاس و رکورد داران هر چیز اروپایی و آمریکایی هستن که در هر چیز بهترین و اول هستن 👑🥇جی کلاس اصل کار همون رکورد داران پادشاه بیرقیب استقامت و بادوام ترین ماشین جهان که گفتم پادشاه بی رقیب استقامت و دوام بالا مرسدس بنز و فورد و شورلت و دوج و کلا اروپایی ها و آمریکایی هایی هستن از خودشون🇺🇸🇷🇺🇩🇪🇪🇺 که پادشاهان اصلی و واقعی و رکورد داران استقامت و دوام بالا و کارکرد بالا و قابلیت اطمینان و اعتماد بالا و استحکام و کیفیت و کلا در هر چیز بهترین و اول هستن با رکورد کارکرد بیش از ۲ و ۵ و ۱۰ و ۱۱ میلیون کیلومتر کلا خدای اعلی حضرت اروپا و آمریکا که پادشاه بیرقیب استقامت و رکورد داران دوام بالا و کارکرد بالا و قابلیت اطمینان و اعتماد بالا و استحکام و کیفیت وکلا در هر چیز بهترین و اول هستن👑🥇
سوالی دیگه خواستید در خدمتید😘
هرچی خواستید بگید تا درستشو بهتون بگم😜
هر بار مثل معلم کلاس اول باید یکی یکی باییستم بالاسرتون درستشو بگم یادتون بدم ایش اه مرسی اه بده ۱۰ ۱۱ 😘😜
بده ۱۰ ۱۱ ۱۲ 😝😜😘
Arshia m3csl
۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳حضرت جیپ واگیر و بنز g class هست نه لندکروزر خاورمیانه ای پسند الکی بولد که به مز خاورمیانه ای های خز کسی نمیخره
زیزیگولو
۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳مردم کشورای عربی حوزه خلیج فارس که دستشون از برندهای دیگه کوتاه نیستش؟؟ پس واسه چی از بین این همه برند معتبر که تو بازار متنوع کشورشون وجود داره بازم لندکروز میخرن؟؟!!
blackwing
۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳کدوم نادانی میگه من دیگه نمیخوام با یه G بنزینی رانندگی کنم !؟
Mercedes
۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳کسی نگفته ولی خب به دلایل مشخصی تولیدش متوقف میشه تا چند سال دیگه مثل همه بنزینی های دیگه
بهش میگن تغییر دوران
همونطور که اینترنت اومد و دیگه کسی تلگراف نکرد
اولش پیر مرد ها گارد گرفتن
یا وقتی حمام شخصی مد شد کسایی که خزانه میرفتن گارد گرفتن
اینم همونه
مثلا ۲۰۰ سال دیگه اگه تلپورت ساخته بشه همه میان میگن اه تلپورت چیه ماشین خوب بود
و همیناست که نسل هارو غربال میکنه
کسانی که تحمل تغییر و توانایی درکش رو ندارن و نمیتونن باهاش کنار بیان،. نمیتونن با پیشرفت کنار بیان و …
اینا به مرور تویه چند سال تا چند دهه حذف میشن
و افراد پیشرو جهان رو به جلو میبرن
مثلا همین ایلان ماسک تو امریکا در کنار طرفدار هاش کلی هیتر هم داره ، یا اسکلایی که نمیتونن باور کنن سفر به مریخ ممکنه و …
توضیح بیشتر واقعا حوصله ندارم بدم همینم خیلی شد
امیدوارم شما غربال نشید
Arshia m3csl
۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳تلپورت وجودش نشدنیه آیت چیزای مسخره که تو فیلم علمی و تخلیه خواب و رویا هست با یک دروازه چه جوری میشه مسیری که ۶ روز راهه تو کمتر از چند ثانیه رفت؟ امکانش اصلا وجود نداره که با یک دروازه بری به جایی که ۶ روز طول میکشه رفت کمتر فیلمای خالی بندی مارول رو ببین
فندق
۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳شما همون بابابزرگی میشی که بلد نیست با گوشی هوشمند کار کنه و معتقده گوشی دکمه ای کارشو راه میندازه پس به بهترش نیاز نیست
گوشی دکمه ای دکمه هم داره صدا میده ، گوشی لمسی صدا نمیده
یه سریا قبلا توانایی درک تکنولوژی گوشی رو نداشتن صدای دکمه میذاشتن رو گوشی لمسی موقع تایپ صدا گوشی دکمه ای بده مغزشون کم کم عادت کنه 😂 شما هم از همون دسته اید منتهی نسل جدیدش که ۵۰ سال دیگه اونطوری میشید
۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳مغزشون کم کم عادت کنه 😂😂😂
blackwing
۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳شانس آوردم دارم با هوش مصنوعی کار میکنم و شغل اصلیم تولید محتواست ، یعنی کلاً سرم تو نرم افزارهای ادیت و کار با گوشی و دوربینه 😄
Arshia m3csl
۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ماشین های بنزینی جذاب تر و دوست داشتنی ترن شما ماشین باز نیستی عشق تکنولوژی ای سایت زومجی یا زومیت بهتره بری چون هیچی از ماشین سرتون نمیشه گویا
رافائل
۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳بعضی تصادف شدید دارن ، بعضی داخل نمایشگاه یا ماشین چندم هستن و داخل پارکینگ ، بعضی به کشور های درب داغون برده میشن و داخل آمارگیری نمیان
یوسف
۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳یه دونه قرمزش رو تا چند سال پیش کنار کارواش دور میدون صیاد شیرازی میدیدم.
ظاهرا برای بازسازی لخت شده بود ولی نتونسته بودن لوازمش رو جور کنن….
کسی از بچه ها ازش آماری داره؟
نشناسی بهتره
۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳این ماشین تو تاریخ ثبت شده و هیچ وقت فراموش نمیشه😍👌
مازیار
۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳این نوع آماردهی رو اولین بار رولزرویس ارائه کرد وقتی سال ۲۰۰۰ اعلام کرد سه چهارم رولزرویس های تولید شده همچنان قابل به حرکت در جاده ها هستن
که البته با توجه به شرایط نگهداری و استفاده رولزرویس ها یه کمی میتونه متفاوت باشه اما از طرفی قدمت تولیداتش هم خیلی بیشتر از جی واگن هست
علی
۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳رولزرویس که همش توی پارکینگ ها خوابیده. و لم داده رو با جی کلاسی که فاتح دره ها و کوه ها سخره ها و جادهاست مقایسه میکنی. ***
کل دنیا جلوی این خودرو تعظیم میکنن
مازیار
۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳من تفاوتش رو هم گفتم
علی جردن
۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳جی کلاس فقط G 4X4² یا G کلاس های قدیمی ۱۲ سیلندر G65 AMG
جی کلاس های جدید دل و جیگر جیکلاس های قدیمو ندارن
جی کلاس
۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳حاجی جی کلاس ۱۲ سیلیندر فقط ۵ تا ازش تولید شده اونم به دستور شیخ دبی ،بقیه کلا ۸ بوده
دیا
۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳خودروهای مرسدس بنز به ۸اطر قیمت بالا و لوکس بودنشون اکثرا لای پر قو نگهداری میشن . و مالک خودروهای بنز از قشر مرفه جامعه هستن که هزینه های نگهداری این خودروها براشون پولی نیست. بناراین یه امر عادیه که ۸۰ درصد این خوروها سالم باشن. در مقابل ماشینهای ژاپنی که تو مقاله هم بهش اشاره شد چون قیمت پایینز دارن قدرشون زو هم نمیدونن و اکثرا برای استفاده روزمره مورد استفاده قرار میگیره. به نظر من مقاله بالا از دوام بالای جی کلاس رو نمیتونه ثابت کنه .چون بلاهایی را که سر ماشینهای ژاپنی و امریکایی میارن رو سر جی کلاس بیارن عمرش به ۵ سال هم نمیرسه.
خدا بهم رحم کنه
NAVID@@98
۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳نکران این مورد نباش 😝
جی کلاس و کلا اروپایی ها و آمریکایی ها برتری و اول ییشان را در هرچیز اثبات کرده اند. و در همین دوام بالا و قابلیت اطمینان و اعتماد بالا و کیفیت و استحکام و عمر و دوام بالا هم رکورد دار و اول ش هستن و کسی به گرد پایشتن هم نرسیده و نخواهد رسید😘😝😜
همونطور که گفتم جی کلاس 👑🥇در جای خودش جزو عالی ترینهاست و بادوام ترین ماشین جهان و پادشاه بی رقیب استقامت مرسدس بنز و فورد و ….. مخصوصاً اروپایی ها و آمریکایی هایی از خودشون که رکورد داران دوام بالا و کارکرد بالا و قابلیت اطمینان و اعتماد بالا و استحکام و کیفیت و کلا در هر چیز بهترین و اول هستن کلا خدای اعلی حضرت اروپا و آمریکا که رکورد داران دوام بالا و کارکرد بالا و قابلیت اطمینان و اعتماد بالا و استحکام و کیفیت و کلا در هر چیز بهترین و اول هستن 👑🥇
سوالی دیگه خواستید در خدمتید😘
هرچی خواستید بگید تا درستشو بهتون بگم😜
هر بار مثل معلم کلاس اول باید یکی یکی باییستم بالاسرتون درستشو بگم یادتون بدم ایش اه مرسی اه بده ۱۰ ۱۱ 😘😜
آرین
۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳داداش پاره ای 😂
JDM
۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳دوست عزیز پایه طراحی جی کلاس بر اساس یه خودرو نظامی بوده و جز با دوام ها حساب میشه در همین جنگ ایران و عراق جی کلاس های ایران در پشت جبهه پا به پای تویوتا های ایرانی میومدن ( البته تو فیلم ها خیلی کم به حضور جی کلاس در جبهه اشاره میشه)
حسین
۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳به سفارش شاه ایران در سال ۱۹۷۹ برای ارتش ساخته شد ولی بعد از انقلاب هیچگاه به ایران نرسید تاریخچه این مدل داخل سایت هم هست.
هومن
۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳کلا پستو فقط بخاطر این باز کردم ببینم کسی یادی کرده لایک کنم
علی
۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳حرف های شما در مورد جی کلاس صدق نمیکنه جی کلاسی که فاتح دره ها و کوه ها سخره ها و جادهاست
خاکی و بیابان فرقی نمیکنه واسش
۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳روحت شاد
کرگدن باواریا
۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳شاید خودش مرده باشه ولی ایده هاش نه…❤️🔥
هوشنگ بایی
۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳سلام تا وقتی یکی از اینارو نداشته باشی نمیتونی در باره ش نظر بدی من یه تویوتا اوریون ۲۰۰۸ داشتم موقع خرید ۱۱هزار کار کرده بود ماشین هنوز بوی نویی میداد یعنی ناچار بودم موقع رانندگی شیشها رو یکم بدم پایین صاحب قبلیش یه بار جلوبندیش رو تعمیر کرده بود که برام جای تعجب داشت دو سال نیم ماشینو داشتم ۱۵هزارتا باهاش رانندگی کردم دو بارم من بوش طبق هاشو تعمیر کردم و آخریا هم گیربکسش هنگام تعویض تقه میزد تازه رانندگیش هم حس و حالی نداشت!!!انتظارم از تویوتا خیلی بیشتر بود!
۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳وقتی بوی نویی میده چرا شیشه رو میدی پایین؟
من خیلی کم سوار ماشین نو شدم
آخرین ماشین نویی که بوی نویی سوار شدم پژو ۴۰۵ مدل ۹۷ بود یعنی ون هایمای رفیقم که اقاش تازه خریده بود براش حدود ۱۰ هزار تا کار کرده بود
و آنقدر هم ماشینو برد کارواش و معلوم نیست چیکارش کرد که بوی نوییش رفت
من بیشتر خودروهایی که سوار شدم بیشتر از ۲۰۰ هزار تا کار کردن
از تاکسیا
ماشین خودم
ماشین بابام
ماشین یکی دیگه از رفیقام
ولی یادم میاد یه بار تاکسی خطی سورن پلاس چند ماه پیش سوار شدم که بوی نویی میداد
۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳واقعا بوی نویی ماشین خوشم میاد ایشالا انباکس بهترین ماشینا قسمت همه کسایی که آدم هستن نه من که آدم نیستم
علی
۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳اونایی که از تویوتا میگن. مطمننم حتی جی کلاس رو از نزدیک ندیدن. اگه ببینن چنان ابهتی داره که نمی تونی ازش چشم برداری چنان کیفیت ساخت و توجه به جزییاتی داره که باورکردنی نیست لامصب بقدری دل رباست که وقتی میبینی کل تاریخ خودروسازی رو فراموش میکنی همه ماشین ها از چشت میافتن
علی
۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳تویوتا که هیچ لکسوس که هیچ حتی بنتلی هم پیش جی کلاس اسباب بازی حساب میشه
جی کلاس غیرت ملی ماست
علی
۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳این خودرو موجود زنده هست. خواهشاً بهش بی احترامی و بی حرمتی نکنید این یه جنتلمن واقعی تنها ماشین دنیا هست که کاملا بی نقص هست. عین جواهر ملیون دلاری میمونه
aaaaaaa
۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳از حق نگذریم، تویوتا لندکروز هنوز لقب حضرت رو یدک میکشه: استهلاک کمتر، هزینه کمتر