مرسدس بنز

مرسدس AMG One رکورد خودش را در نوربرگ‌رینگ شکست

مرسدس AMG One دوباره به نوربرگ‌رینگ بازگشته و با ثبت زمان ۶ دقیقه و ۲۹.۰۹ ثانیه، رکورد قبلی خود را با اختلاف ۶ ثانیه شکسته است.

به نظر می‌رسد در حال حاضر، فقط یک خودرو وجود دارد که می‌تواند رکورد مرسدس AMG One را در نوربرگ‌رینگ بشکند و این خودرو یک AMG One دیگر است. رکورد قبلی این هایپرکار که در ۲۸ اکتبر ۲۰۲۲ توسط سفیر برند مرسدس AMG یعنی «مارو انگل» به ثبت رسید، حالا با اختلاف چند ثانیه شکسته شده است. در ۲۳ سپتامبر ۲۰۲۴، انگل با One رکورد ۶ دقیقه و ۲۹.۰۹ ثانیه را در جهنم سبز به ثبت رسانده است که حدود ۶ ثانیه نسبت به رکورد ۶ دقیقه و ۳۵.۱۸ ثانیهٔ قبلی سریع‌تر شده است. این رکورد در نسخهٔ طولانی‌تر ۲۰.۸ کیلومتری نوربرگ‌رینگ به ثبت رسیده و AMG One به اولین خودروی تولیدی جاده‌ای تبدیل شده که توانسته به مرز زیر ۶ دقیقه و ۳۰ ثانیه برسد.

مرسدس رکورد جدید هایپرکار خود در نسخهٔ کوتاه‌تر ۲۰.۶ کیلومتری این پیست را اعلام نکرده ولی رکورد قبلی در این نسخه ۶ دقیقه و ۳۰.۷ ثانیه بود. مرسدس ازآنجایی‌که می‌دانست جا برای پیشرفت وجود دارد، تصمیم گرفت دوباره One را برای رکوردشکنی به نوربرگ‌رینگ ببرد زیرا در تلاش قبلی، شرایط مسیر ایده‌آل نبود و برخی قسمت‌های پیست خیس بودند. این رکورد جدید در پیست کاملاً خشک با دمای آسفالت ۲۰ درجهٔ سانتی‌گراد و دمای هوای ۱۵ درجهٔ سانتی‌گراد ثبت شده است. این در حالی است که رکورد قبلی در حدود ساعت ۷ شب ثبت شده بود.

در حال حاضر، خودروهای زیادی را نمی‌توان پیدا کرد که بتوانند رکورد AMG One را تهدید کنند. محتمل‌ترین گزینه‌ها می‌توانند آستون‌مارتین والکری و مک‌لارن W1 آینده باشند. در این لیست، ردبول RB17 جایی نخواهد داشت زیرا این خودرو فقط مخصوص پیست است. همین موضوع در مورد لوتوس اوایا X هم صدق می‌کند که رکورد ۶ دقیقه و ۲۴ ثانیه را در نوربرگ‌رینگ ثبت کرده است. مرسدس شاید توسط هایپرکارهای الکتریکی هم به چالش کشیده شود ولی به دلیل طولانی بودن پیست، رقبای برقی کار سختی پیش رو خواهند داشت. البته پورشه ادعا کرده است که هایپرکار میشن X رکورد جهنم سبز را خواهد شکست ولی هنوز نسخهٔ تولیدی آن معرفی نشده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۵۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۸۵ دیدگاه‌ها

  1. Puriya

    ۱۲ مهر ۱۴۰۳
    سوابق: (569 ديدگاه)

    میگن نوربرگ رینگ خطر ناک ترین پیست مسابقه تو دنیاست. حالا اینکه این پیست رو با این سرعت های عجیب غریب بری واقعا جیگر می خواد

    موافقم 83
    مخالفم 4
    1. amirkhanzadeh

      ۱۲ مهر ۱۴۰۳
      سوابق: (1033 ديدگاه)

      یک فیلم از این ماشین توی یوتیوب هست مال یک مالک شخصیه که مشخصاتش سانسور شده
      ماشینو تو بزرگراه می بره یک بزرگراه خاص تو آلمانه
      ماشین چنان صدا و قدرتی تولید می کنه مغز آدم صوت می کشه
      به عنوان یک ماشین 6 سیلندر صداش فوق العاده است
      زنده باد مرسدس بنز

      موافقم 56
      مخالفم 6
      1. net

        ۱۲ مهر ۱۴۰۳
        سوابق: (3410 ديدگاه)

        چراغ باریک جلو این بنز قشنگه ولی زیر چراغ جلو سپر باز شده بد هست

        موافقم 7
        مخالفم 13
      2. جرمی کلارکسون

        ۱۲ مهر ۱۴۰۳
        سوابق: (988 ديدگاه)

        منظورت از ماشین AMG One دیگه؟

        موافقم 13
        مخالفم 2
        1. net

          ۱۳ مهر ۱۴۰۳
          سوابق: (3410 ديدگاه)

          بله

          موافقم 3
          مخالفم 2
      3. mmd@

        ۱۳ مهر ۱۴۰۳
        سوابق: (334 ديدگاه)

        جووون عجب بنزی دلم خواست عجب قدرتی ابهت آخرین ماشین سوپر اسپرت بنزینی 😭 بنز😈😈😈🗿🗿🗿💔☠️☠️☠️

        موافقم 8
        مخالفم 1
        1. Mhosein

          ۱۵ مهر ۱۴۰۳
          سوابق: (33 ديدگاه)

          ادم دلش میخواد ساعت ها به این ماشین نگاه کنه فقط

          موافقم 3
          مخالفم 1
    2. علی Shelby

      ۱۲ مهر ۱۴۰۳
      سوابق: (542 ديدگاه)

      درسته اصلا علت معروفیتش بخاطر خطر ناک بودنشه

      موافقم 22
      مخالفم 2
    3. مهراد

      ۱۲ مهر ۱۴۰۳
      سوابق: (863 ديدگاه)

      آره واقعا جیگر میخواد 😋 جیگری مثل AMG ONE

      چقدر بی سرو صدا رکورد قبلی خودشو کاملا یک لول بالاتر برد

      اصلا توقع نداشتم

      حقیقتا شوکه ام

      راستی یه سوال ، رکورد به این مهمی مردم کجان ؟ خوابن ؟ بیاید کامنت بدید بابا

      موافقم 37
      مخالفم 4
    4. R

      ۱۲ مهر ۱۴۰۳
      سوابق: (1180 ديدگاه)

      چرا از حالت سکون شروع نکرد؟

      موافقم 7
      مخالفم 4
      1. Carbonado Aventador

        ۱۳ مهر ۱۴۰۳
        سوابق: (4514 ديدگاه)

        چون‌ برای رکورد زدن در تمامی پیست های دنیا
        راننده ها سعی میکنن با بالاترین سرعت ممکن از خط شروع/پایان رد بشن تا زمان بهتری ثبت کنن

        مسابقه درگ نیست که از سکون شروع کنن!!!

        ماشینای فرمول یک هم تو دور دوم نسبت به دور اول که از سکون استارت میکنن ، ۱۰ الی ۱۵ ثانیه سریعتر میشن!!

        موافقم 15
        مخالفم 3
    5. ممد ژانگولر

      ۱۲ مهر ۱۴۰۳
      سوابق: (4150 ديدگاه)

      گفته بودم خاتم سوخت فسیلیاست .
      یعنی دم مرسدس بنز گرم که اولین و خاتم خودروهای بنزینیو ساخت .
      فکر کنید تنها رقیبش خودشه .

      موافقم 16
      مخالفم 2
    6. بدون تعصب

      ۱۳ مهر ۱۴۰۳
      سوابق: (2 ديدگاه)

      دقیقا شاهکار خودرو سازی بنز

      موافقم 5
      مخالفم 2
  2. hosen

    ۱۲ مهر ۱۴۰۳
    سوابق: (716 ديدگاه)

    استون مارتین والکری هم تایم زده تو نوربرگ‌رینگ؟

    موافقم 6
    مخالفم 11
    1. RD 1600cc

      ۱۲ مهر ۱۴۰۳
      سوابق: (425 ديدگاه)

      والکری شاید بتونه رکوردشو بزنه ولی بولاید صد در صد.

      موافقم 11
      مخالفم 5
  3. محمد

    ۱۲ مهر ۱۴۰۳
    سوابق: (247 ديدگاه)

    نمیدونم چرا یه حسی بهم میگه هنوز هم جا داره تایمای پایین‌تر بزنه. واقعا کار برای مدعیان نوربرگ‌رینگ مخصوصا پورشه سخت شده.
    کاش آستون مارتین هم اینقدر توی ویترین نگه نداره والکری رو و بیاد توی پیست.

    موافقم 36
    مخالفم 7
    1. Galant.VR4(JDM)

      ۱۲ مهر ۱۴۰۳
      سوابق: (1187 ديدگاه)

      برای پورشه سخت نمیشه اتفاقا بیین چطور به تکاپو میوفته

      موافقم 18
      مخالفم 4
  4. همایون

    ۱۲ مهر ۱۴۰۳
    سوابق: (792 ديدگاه)

    با توجه به اینکه گفته بودن قسمتهایی از پیست خیس ببود حدس میزدم از دوباره تلاش کنن رگورد بهتر شه ولی فکر میکردم زمانی که رکورد توسط شرکت دیگری شکسته بشه مرسدس از دوباره تلاش میکنه ولی ظاهرا فعلا خودش با خودش رقابت میکنه حالا بماند که میتونه مثل پورشه اگه دید رکوردش شکسته کیت کاهش وزن یا افزایش قدرت هم استفاده کنه

    موافقم 20
    مخالفم 5
  5. علی جردن

    ۱۲ مهر ۱۴۰۳
    سوابق: (2124 ديدگاه)

    کلیپو حتما نگاه کنین سمت راست و چپ کاپوت اسپویلر های متحرک درحال حرکت هستند راننده با دیدن اونا به وجد میاد

    موافقم 27
    مخالفم 4
    1. JaMsHiD-B

      ۱۲ مهر ۱۴۰۳
      سوابق: (2817 ديدگاه)

      من یه تیکه آسفالت نوربرگ رینگ برام بیاری تا یه هفته آدرنالین خونم بالا میمونه چه برسه به اینکه توی پیست نوربرگ رینگ با یه همچین غول بی شاخ و دمی بری دور دور کنی

      موافقم 27
      مخالفم 5
    2. amirkhanzadeh

      ۱۲ مهر ۱۴۰۳
      سوابق: (1033 ديدگاه)

      از نزدیک دیدمشون تو دبی تو نمایشگاه خیلی خیلی حس خوبی میده

      موافقم 19
      مخالفم 3
    3. محمدهادی

      ۱۳ مهر ۱۴۰۳
      سوابق: (2409 ديدگاه)

      عملکرد اون بالچه های روی گلگیرهاش فوق العاده جذاب و نماد پرفورمنسه
      اونا دقیقا داونفورس تولید میکنن یا ضریب پسار؟
      ینی حکم چسباندن ماشین به زمینو دارن یا حکم ترمز هوایی؟
      مرسدس چندین ساله که شده پادشاه یکه تاز نوربورگ
      بهش میاد،سرزمینشه خب
      قبل اینم یادمون نمیره ای ام جی بلک سری داشت جولان میداد
      چقد از کل کل های لامبورگینی و پورشه بر سر پادشاهی گذشته
      زمان خیلی زود میگذره
      بهرحال ۶ دقیقه و نیم خیلی خیلی زمان ترسناکیه برای این پیست طولانی و پرپیچ و خم

  6. مهردادکمال

    ۱۲ مهر ۱۴۰۳
    سوابق: (2004 ديدگاه)

    همون بار اول که مرسدس رکوردو زد گفتن که شکننده اس این رکورد ارزش نداره. مرسدس با این قیمت بایست بهتر میزد(مرسدس اگر زیر 6دقیقه میزد هم یه داستان دیگه درست میکردن) و میگفتن حتما والکری این رکوردو میزنه(شاید شیطنت رسانه های انگلیسی بود که سابقه طولانی تو این داستان ها دارن.حالا همین رکورد رو یه انگلیسی میزد چه داستانهای حماسی نمی سراییدن ) که یجورایی شیرینی این پیروزی رو تو کام طرفداران مرسدس کم کرد. اما مرسدس خودشو اثبات کرد.

    موافقم 20
    مخالفم 12
  7. Mr wrong

    ۱۲ مهر ۱۴۰۳
    سوابق: (337 ديدگاه)

    بزن تار و بزن تار…

    موافقم 4
    مخالفم 8
  8. 🏆Lamborghini🏆

    ۱۲ مهر ۱۴۰۳
    سوابق: (195 ديدگاه)

    یک هیولاست 🔥🔥

    موافقم 14
    مخالفم 7
  9. JDM سابق

    ۱۲ مهر ۱۴۰۳
    سوابق: (731 ديدگاه)

    چند موردی که درباره این خودرو وجود داره اینکه با پایین آوردن بوست بجای ۸۰۰ اسب قدرت حالا نیروگاه PU106B فقط 566 اسب تولید میکنه علاوه بر MGU H و MGU K دوتا موتور رادیال برقی جلو قرار دارن که کمبود قدرت و جبران میکنن،
    گیربکس هم همون Xtrac با دیسک و چهار صفحه که مسئولیت انتقال قدرت و بر عهده داره داخل کابین و رکاب ها پر از فیبرکربنه، اون داکت بالایی هم گذاشتن که به رادیات روغن و اینترکولر و رادیات آب هوا رسانی کنه، تو حالت شهری فقط دوتا موتور جلو فعال هست ( چون MGU K به میلنگ و MGU H به توربو متصله نمی‌شه جداگونه ازشون استفاده کرد)
    تو حالت ترک یه دمپر تطبیقی(فنر و کمک خودمون) که با باز و بسته شدن ارتفاع ساسپنسن push rod و تنظیم می‌کنه( سیستم مشابه اف وان هست اما کمی تفاوت داره)، تو عکس اول هم کاملا مشخصه رو حالت ترک مود هست، چون تو این حالت روی گلگیر بالای هرکدوم از چراغ های چپ و راست سه تا پره به صورت هیدرولیکی بالا اومده این باعث افزایش چسبندگی رو سطح جاده میشه،
    این ماشین میتونست حتی بهتر هم تایم بزنه، اینکه به یه موتور ۱.۶ متوسل شدن خیلی در جهت کاهش وزن به ضررشون تمام شد مجبور شدن خلأ قدرت با پک باطری و موتور برقی پر کنن، این همه دیفیوزر، وینگ و سیستم DRS و فیبرکربن و الکانترا تو ماشینی بکار ببری اخرش یک و هفتصد وزنش باشه!
    یه هایپر کار سبک وزن میساختن با وزن یک و سیصد چهارصد هم میتونست تایم بهتری بزنه هم محدودیت مایلژ نداشت تو ۴۰۰ متر هم هیولا میشد، مثل کاری که مک لارن با سنا کرد، بی صبرانه منتظرم ببینم W1 و والکری و بقیه چکار میکنن

    موافقم 22
    مخالفم 8
  10. BMZ

    ۱۲ مهر ۱۴۰۳
    سوابق: (156 ديدگاه)

    ای بابا
    هنوز چند روز پیش بود که پدال خبر گذاشت هنسی قراره بیاد رکورد amg one رو توی پیست بزنه
    حالا هنسی به کنار ، بعضیا توی سایت اومدن ایشونو با کوروت مقایسه کردن

    موافقم 30
    مخالفم 8
    1. سوشیانت

      ۱۳ مهر ۱۴۰۳
      سوابق: (3530 ديدگاه)

      آخ آخ نگو کوروت که بدون ۴ تا موتور اضافی قدرت و شتابش از این ای ام جی وان بهتره هنسی هم که کلا در کلاس ابر خودرو ها قرار میگیره

      موافقم 3
      مخالفم 18
      1. Nismo

        ۱۳ مهر ۱۴۰۳
        سوابق: (1435 ديدگاه)

        در نظر داری که کوروت 5.5 لیتر حجم داره و 8 تا سیلندر و 2 تا توربو؟ قدرت بالا گرفتن از موتور حجم بالا هنر نیست
        هر موقع امریکاییا اومدن مهندسی به کار بردن و از رو فراری کپی نکردن و از حجم پایین قدرت گرفتن اونموقع میشه گفت یه دستاوردی داشتن! قدرت و اسب بخارهای فیک رو کاغذ بدرد هیچکس نمیخورن هر موقع اومد تو واقعیت و پیست عرض اندام کرد اونوقت میشه یه چیزی! وقتی اطلاعات کافی تو زمینه ای نداری نظر نده.

        موافقم 16
        مخالفم 2
        1. سوشیانت

          ۱۳ مهر ۱۴۰۳
          سوابق: (3530 ديدگاه)

          آره شما ها همش میگین فیک اون وقت طبق‌معمول منبع ندارین اتفاقا هنر اینه که بیای بدون سیستم هیبرید این قدرت رو بگیری بنز اومده طبق نظر آقای با اطلاعات چهار تا موتور برقی با یه موتور درون سوز که فقط حجمش بالاست برابری میکنه! تازه بازم شتابش ۴ دهم ثانیه از کوروت بدتره
          در ضمن جمشید اگر برای بنز سود نداشت نمیومد قدرتش رو بالای ۱۰۰۰ اسب بزنه پس قدرت هم مهمه

          موافقم 1
          مخالفم 13
        2. سوشیانت

          ۱۳ مهر ۱۴۰۳
          سوابق: (3530 ديدگاه)

          بحث فراری هم هیچوقت تو پدال تموم نمیشه هزار بار هم بگین کپیه داستان فرقی نمیکنه هر موقع لینک فرستادین میتونین حرفتون رو اثبات کنین

          موافقم 3
          مخالفم 11
        3. Nismo

          ۱۳ مهر ۱۴۰۳
          سوابق: (1435 ديدگاه)

          سوشیانت: منبع شما چیه اونوقت؟ سایت های در پیت! کوروت هم سیستم هیبرید داره توی مدلهای زورا و eray پس یعنی کوروت توی قدرت گرفتن بی عرضست که اومده موتور الکتریکی گذاشته؟ چطور موتور الکتریکی مرسدس بذاره میشه بدردنخور کوروت بذاره میشه خفن؟
          اثبات کپی کاری کوروت از فراری:
          https://www.pedal.ir/chevrolet/chevy-bought-ferrari-458-engine-ebay/
          دیگه از این واضح تر؟ فقط مونده بیان بیانیه بزنن بگن کپی کردیم. یه کم چشماتونو باز کنید متوجه میشید ولی نمیخواید قبول کنید

          موافقم 12
          مخالفم 3
        4. سوشیانت

          ۱۵ مهر ۱۴۰۳
          سوابق: (3530 ديدگاه)

          من نگفتم موتور برقی بده میگم همین که کوروت بدون سیستم هیبرید پرفورمنسش از amg one بهتره توانایی عالی شورولت رو نشون میده در ضمن به این کار میگن بنچمارک یعنی محک زدن رقبا ربطی به کپی بودن نداره این رو هم بگم که قشنگ معلومه همون کار لاوری
          در رابطه با تاپ اسپید هم همین کافی که sf90 تاپ اسپیدش از کوروت کمتره

        5. Nismo

          ۱۵ مهر ۱۴۰۳
          سوابق: (1435 ديدگاه)

          کدوم پرفورمنس بهتر؟ ماشینی که هنوز چرخاش به زمین نخورده رو تو چجوری پرفورمنسش رو میسنجی؟
          چطور فراری نمیاد کوروت رو بنجمارک کنه؟ اینکه کوروت فراری رو معیار قرار میده نشون دهنده عدم توانایی توی ساخت موتور و همینطور مهندسی ضعیف هست
          نظرت درباره تاپ اسپید z06 چیه که از فراری 458 از رده خارج 10 سال پیش هم کمتره😂😂😂😂

      2. JaMsHiD-B

        ۱۳ مهر ۱۴۰۳
        سوابق: (2817 ديدگاه)

        آخ آخ نگو که رکورد گیری کوروت توی نوربرگ رینگ یه آبرو ریزی به تمام معنا میشه

        کوروت خیلی خوبه ولی در برابر AMG ONE نمیتونه قد علم کنه اصلا باهم قابل مقایسه نیست هدفشون یکی نیست
        این ماشین فقط اومد قدرت مرسدس بنز رو به رخ بکشه که بگه آره . من میتونم
        نه سودی برای مرسدس داره رکوردشم در برابر توسعه و خرجی که برای ساخت این ماشین شده چنگی به دل نمیزنه .

        موافقم 11
        مخالفم 1
        1. Taha Ayoobi

          ۱۳ مهر ۱۴۰۳
          سوابق: (4397 ديدگاه)

          خیلی دارید پرت و پلا میگید.

          @BMZ
          همین که داری مرسدس هیبریدی با موتور برقی و گشتاور آنی رو با کوروت درونسوز مقایسه میکنی معلومه داستان چیه.

          @Nismo
          خیلی بچه گونه نظر میدی.
          آخه یکی نیست بگه مگه به تعداد سیلندره؟ الان کوروت میتونست 10 سیلندر 5.5 لیتری یا 6 سیلندر 5.5 لیتری باشه، چه ربطی به تعداد سیلندر داره.
          اینکه گفتی با 8 تا سیلندر و دوتا توربو به این قدرت رسیده منو یاد یه کامنتی انداخت، یکی بود میگفت کوروت کاری نکرده، بوگاتی با ویرون خیلی وقت پیش به این قدرت رسیده بود.
          ولی دقت نداشت که بوگاتی با 8.3 لیتر موتور و چهار تا توربو و قیمت بالای 1 میلیون دلار بهش رسیده بود 😂
          یجوری میگی با حجم بالا قدرت گرفتن هنر نیست انگار الان موتور ای ام جی وان تا سال ها بی ایراد کار میکنه،
          بنده خدا سالی دوبار باید موتور کمپلت تعویض بشه. در این حد مستهلک!
          این لینکی هم که فرستادی میتونی بذاری در کوزه آبشون بخوری چون هیچ کجاش نگفته کپیه.
          منظور از کوروت، کوروت ZR1 هست، وقتی هیچی نداری بگی از زیر بحث در نرو.

          جمشید اگر کوروت نتونه رکورد وان رو بزنه جای تعجب نداره ولی اگر بتونه یعنی شاهکار.

          موافقم 3
          مخالفم 11
        2. Nismo

          ۱۳ مهر ۱۴۰۳
          سوابق: (1435 ديدگاه)

          طاها: نیازی نیست فشاری بشی من خیلی ساده همه چیز رو توضیح دادم
          مثال من از تعداد سیلندر اشاره داشت به حجم موتور وگرنه همین AMG هم 6 سیلندره
          کوروت واقعا هم کاری نکرده 1000 اسب تو سال 2024 تاپ اسپید 345 هیچ چیز خاصی به حساب نمیاد
          لینکی که من فرستادم از خود پدال هست و به طور واضح داره اشاره میکنه به کپی کاری کوروت مگه اینکه تعصب چشمتو کور کرده باشه و نتونی ببینی
          صنعت خودروسازی که دست چین باشه بیشتر از این ازش نمیشه انتظار رفت

          موافقم 7
          مخالفم 3
        3. Taha Ayoobi

          ۱۳ مهر ۱۴۰۳
          سوابق: (4397 ديدگاه)

          (در نظر داری که کوروت 5.5 لیتر حجم داره و 8 تا سیلندر و 2 تا توربو؟ قدرت بالا گرفتن از موتور حجم بالا هنر نیست)
          اینجا دقیقا کنار حجم موتور تعداد سیلندر رو هم گفتی، یعنی اگر منظورت از تعداد سیلندر حجم موتور بوده نباید حجم موتور رو میگفتی ولی متاسفانه خیلی ناشیانه میخوای بپیچونی.

          آها کوروت هیچ کاری نکرده، میشه چند تا ماشین با این قیمت و این مشخصات بگی که ببینیم کاری کرده یا نه؟

          مجدداً میتونی لینکت رو بذاری در کوزه و آبشو بخوری چون هیچ کجای متن کلمه کپی نیومده.

          واقعا نمیشه انتظاری داشت از برندی که چینی شده👌
          مرسدسو ببین…

          موافقم 1
          مخالفم 8
        4. Nismo

          ۱۳ مهر ۱۴۰۳
          سوابق: (1435 ديدگاه)

          من حرفم رو خیلی واضح گفتم شما که اطلاعات کافی از حجم موتور و سیلندر و اینا نداری متوجه نشدی
          بازم میگم کوروت هیچ کاری نکرده جز کپی کاری همون قیمت کمش هم نباشه حرفی برای گفتن نداره باید قیمتش کم باشه
          تا فقیر بیچاره ها بخرنش و باهاش فاز فراری بگیرن وگرنه جنرال موتورز ورشکست میشه و دوباره از دولت آمریکا تقاضای وام
          میکنه البته بهتره بگیم دولت چین
          راستی بگو ببینم کدوم ماشین مرسدس چینیه؟ اون شورلته که بیشتر از 80 درصد ماشینهاش ساخت چینه

        5. Taha Ayoobi

          ۱۳ مهر ۱۴۰۳
          سوابق: (4397 ديدگاه)

          تعداد سیلندر هارو باهم مقایسه میکنی بعد به من میگی اطلاعات کافی نداری😂

          صبر کن کوروت بیاد اون وقت قیافه شما ها دیدن داره.

          خوش باشی.

          موافقم 1
          مخالفم 7
        6. Taha Ayoobi

          ۱۳ مهر ۱۴۰۳
          سوابق: (4397 ديدگاه)

          راستی،

          یادت باشه که نتونستی کپی کوروت از فراری رو ثابت کنی و همچنین نتونستی سوپر اسپرتی با قیمت و عملکرد کوروت بگی.

        7. Nismo

          ۱۴ مهر ۱۴۰۳
          سوابق: (1435 ديدگاه)

          طاها: و همچنین شورلت برای توسعه کوروت پیشرانه فراری 458 را خریداری کرده
          موتور رو خریدن و از روش کپی کردن این دیگه واضحه چه اثباتی میخواد دیگه؟
          کوروت به سوپراسپرت فقیر فقرا معروفه بخاطر قیمتش

        8. Taha Ayoobi

          ۱۵ مهر ۱۴۰۳
          سوابق: (4397 ديدگاه)

          (ما راه‌حل‌های خودمان را استفاده کردیم اما بررسی پیشرانه‌هایی همچون F136 مفید بوده است)

          فک کنم تا تهش نخوندی،

          (((ما راه حل های خودمان را استفاده کردیم )))

          تازه اینجا نوشته برسی پیشرانه هایی همچون F136،
          یعنی موتور های دیگه ای هم بوده ولی چون یه لینک ناقص از فراری دارید هی همونو میفرستید که بازم ننوشته کپی😂

        9. Nismo

          ۱۵ مهر ۱۴۰۳
          سوابق: (1435 ديدگاه)

          طاها: شما آمریکن فنها خوب بلدید خودتون رو بزنید به کوچه علی چپ
          اینو نگه میخوای چی بگه؟ بیاد بیانیه بزنه رسما اعلام کنه کپی کردیم؟

      3. محمدهادی

        ۱۳ مهر ۱۴۰۳
        سوابق: (2409 ديدگاه)

        آها،اونوقت اصلنم این تبلیغ کردنات از این دوتا ربطی به این نداشت که عر دوشون امریکایین😁😁😁
        ای شیطون
        چقد شما امریکا فن ها شیطونید

        موافقم 5
        مخالفم 2
  11. JaMsHiD-B

    ۱۲ مهر ۱۴۰۳
    سوابق: (2817 ديدگاه)

    جا داره چسبندگی بیشتر بشه و سبک تر بشه تا پیچ هارو سریع تر رد کنه و رکوردی به جا بذاره که هیچکس به شکستش فکرم نکنه

    موافقم 9
    مخالفم 6
    1. Nismo

      ۱۲ مهر ۱۴۰۳
      سوابق: (1435 ديدگاه)

      گیربکس هم بنظرم جای ارتقا داره

      موافقم 4
      مخالفم 3
    2. محمدهادی

      ۱۳ مهر ۱۴۰۳
      سوابق: (2409 ديدگاه)

      دوستان اگه میخوایید کمی حس کنید تایم زنی تو این پیست طلایی چه حسی داره یه سری به سری گیم های ارزشمند و آموزش گرن توریسمو بزنید تا خودتون بفهمید کنترل کردن این هیولاها تو این پیست چقد میتونه خطرناک و سخت باشه
      چه برسه ثبت رکورد جدید!

  12. R@min

    ۱۲ مهر ۱۴۰۳
    سوابق: (2067 ديدگاه)

    دست و پای حقیرانه ای برای فرار از تیتر «فلان ماشین با یک سوم قیمت رکورد مرسدس زد» !

    چرا این محصول احمقانه اصلا ساخته شد که این شکلی تکنولوژی فرمول ۱ به سخره گرفته بشه.

    موافقم 12
    مخالفم 46
    1. R

      ۱۲ مهر ۱۴۰۳
      سوابق: (1180 ديدگاه)

      اصلا هم فشاری نشدی!!!

      موافقم 24
      مخالفم 6
      1. R@min

        ۱۲ مهر ۱۴۰۳
        سوابق: (2067 ديدگاه)

        تو با کی کار کردی این وسط بیا برو از حالت سکون شروع کن.

        موافقم 4
        مخالفم 22
    2. JDM سابق

      ۱۲ مهر ۱۴۰۳
      سوابق: (731 ديدگاه)

      رامین منم همچین نظری دارم ولی جنابعالی خیلی کوچه بازاری بیانش کردی 😅

      موافقم 10
      مخالفم 11
      1. R@min

        ۱۲ مهر ۱۴۰۳
        سوابق: (2067 ديدگاه)

        حقیقتیه که هر اهل فنی چه مبتدی چه حرفه ای می دونه ! حتی نیازی به صحبت هم نداره، فضاحت انقدر گسترده هست که نمی دونم از کجا شروع کنم خلاصه که همایون ولش کن :)))

        به هر حال اشتباهیه که شده و مدیریت ضعیف مرسدس مقصر اصلی این قضیه هست که به همچین کانسپت احمقانه ای چراغ سبز دادن. همون بلک سریز 100 کیلو سبک می کردن، اکتیو آئرو میزاشتن 10 ثانیه از این سریع تر می شد.

        موافقم 5
        مخالفم 28
        1. JDM سابق

          ۱۲ مهر ۱۴۰۳
          سوابق: (731 ديدگاه)

          سیستم F1 ساختار F1 هم میخواد محدودیت F1 هم میخواد!!!
          جاده که محدودیت F1 نداره که دست به دامن باقی تکنولوژی های F1 بشن

          موافقم 10
          مخالفم 2
        2. R@min

          ۱۳ مهر ۱۴۰۳
          سوابق: (2067 ديدگاه)

          وقتی محصولی به اسم road legal میزنی و مجبور میشی دو صندلی و ساختار چرخ بسته بزاری یعنی دنیایی از محدودیت وارد ماشین می کنی.

          ردبول RB17 مثال اولین و بزرگترین اشتباه مرسدس هست amg one اصلا نباید جاده ای می بود، ده ها مورد دیگه هم به کنار. صحبت از این ماشین برای خودم واقعا اعصاب خوردیه کلی هایپ و انتظار و در عمل دست و پا برای یه رکورد بی ارزش.

          موافقم 2
          مخالفم 19
        3. JaMsHiD-B

          ۱۳ مهر ۱۴۰۳
          سوابق: (2817 ديدگاه)

          بلک سریز فقط رکورد میزد
          این اومد که به جز رکورد زدن عرض اندام هم کنه . فقط برای به رخ کشیدن سطح مهندسی مرسدس بوده وگرنه هیچ سودی برای مرسدس نداشت این ماشین . در برابر هزینه توسعه و تولید هم رکوردش چنگی به دل نمیزنه .

          موافقم 5
          مخالفم 1
        4. R@min

          ۱۳ مهر ۱۴۰۳
          سوابق: (2067 ديدگاه)

          حتی مهندسیشم چیز خاصی نیست هم برای مرسدس هم برای سایر رقباش در فرمول ۱ و از تمام دنیا یه قطعشو ساختن.

          موافقم 3
          مخالفم 10
    3. حسین

      ۱۲ مهر ۱۴۰۳
      سوابق: (150 ديدگاه)

      ماشالاه ایرانیا همه صاحب نظرن توی همه زمینه ها

      موافقم 10
      مخالفم 6
    4. R

      ۱۳ مهر ۱۴۰۳
      سوابق: (1180 ديدگاه)

      تحلیل نکن ایرانی
      کلی پیشرفت و تکنولوژی تو این ماشینه اونوقت یه نفر تو ایران که پولش یک صدم این ماشین نمیرسه و تا آخرعمر از نزدیک نخواهد دید میگه نباید تولید میشد تو از این فشار خوردی که آمریکاییا نمیتونن تایم بزنن وگرنه یه آمریکایی رکورد میزد کلی به به و چه چه میکردی ازش

      موافقم 11
      مخالفم 3
      1. R@min

        ۱۳ مهر ۱۴۰۳
        سوابق: (2067 ديدگاه)

        اونی که از حالت سکون از لامبورگینی بالا میره من نیستم پسر جون فشاری نشو.

        موافقم 3
        مخالفم 11
        1. R

          ۱۳ مهر ۱۴۰۳
          سوابق: (1180 ديدگاه)

          جواب نداری چرا حرفای بی معنی میزنی؟خوابت میاد برو بخواب🤣🤣

          موافقم 6
          مخالفم 1
        2. R@min

          ۱۳ مهر ۱۴۰۳
          سوابق: (2067 ديدگاه)

          یک کلمه از این ماشین حرف بزن ببینم.‌

          موافقم 2
          مخالفم 4
        3. Cert

          ۱۳ مهر ۱۴۰۳
          سوابق: (173 ديدگاه)

          برای سود این کار را کرده اند

        4. Taha Ayoobi

          ۱۳ مهر ۱۴۰۳
          سوابق: (4397 ديدگاه)

          رامین عالی گفتی 😂

  13. Kamran Aghaei

    ۱۲ مهر ۱۴۰۳
    سوابق: (30 ديدگاه)

    بعد یه سریا، بی‌ام‌و رو با ،بنز مقایسه میکنن
    در حالی که مرسدس بنز توی هر کلاس بندی
    خودرویی، یه نماینده ،داره ،از تراکتور، بگیر تا
    کامیون هاپیر کار سدان فوق لوکس هلیکوپتر
    قایق سوپر کار …

    موافقم 26
    مخالفم 6
  14. Bentley

    ۱۲ مهر ۱۴۰۳
    سوابق: (564 ديدگاه)

    چرا این ماشین تو فورزا اینقدر ظعیفه حداقل ای کاش تو فورزا یجور طراحیش میکردن ادم بتونه تو گیم لذت رانندگی باهاشو تجربه کنه حیف.

    موافقم 12
    مخالفم 5
    1. JaMsHiD-B

      ۱۳ مهر ۱۴۰۳
      سوابق: (2817 ديدگاه)

      فورزا همه چیش خوبه الا هندلینگ و فیزیک
      با آئودی RS7 پا میشی میری آفرود ماشین یه جامپ هایی میزنه یه جاهایی رد میشه بدون هیچ گونه تکون خاصی فکر می‌کنی با تروفی تراک طرف هستی
      بخش بتل رویالش که انگار بازی بچگونه بازی میکنی

  15. Bmw

    ۱۲ مهر ۱۴۰۳
    سوابق: (663 ديدگاه)

    جعبه دندش خیلی کُنده

    موافقم 5
    مخالفم 17
  16. Cert

    ۱۲ مهر ۱۴۰۳
    سوابق: (173 ديدگاه)

    کوروت zr1 هم به زودی در این پیست تایم گیری می کند
    برای همین احساس خطر کرده اند

    موافقم 5
    مخالفم 33
    1. RD 1600cc

      ۱۲ مهر ۱۴۰۳
      سوابق: (425 ديدگاه)

      😂😂😂

      موافقم 18
      مخالفم 3
      1. سوشیانت

        ۱۳ مهر ۱۴۰۳
        سوابق: (3530 ديدگاه)

        بخند به اون ۴ تا موتور اضافه که نتونست جلوی شورولت رو بگیره بخند :)

        موافقم 1
        مخالفم 12
        1. حمیدرضا

          ۱۳ مهر ۱۴۰۳
          سوابق: (296 ديدگاه)

          اره پیکان هم میتونه زانتیا رو بزنه😂 لاکپشت ها هم پرواز میکنن😂 پونتیاک هم میره فضا😂 کلا توی دنیای امریکایی بازا همه چی شدنیه🤪🤪

          موافقم 7
          مخالفم 1
        2. RD 1600cc

          ۱۳ مهر ۱۴۰۳
          سوابق: (425 ديدگاه)

          اون دو دقیقه هم دیر تر بزنه ما بهش افتخار میکنیم😂

  17. 𝐀𝐥𝐢

    ۱۲ مهر ۱۴۰۳
    سوابق: (1556 ديدگاه)

    عجب!

    موافقم 9
    مخالفم 2
  18. NGU

    ۱۲ مهر ۱۴۰۳
    سوابق: (122 ديدگاه)

    برای مرسدس کاری نداشت مثل امثال استون مارتین والکری و … صرفا یه هایپرکار کلیشه ای و روتین مثل بقیه بسازه
    amg one اولین خودرویی که موتور فرمول وان رو در قلب خودش جا داده
    چیزی که خیلی از برند ها نه تکنولوژی اش رو دارن و نه سرمایه اش رو
    در ضمن مرسدس مثل پورشه مرد عمله به محض رونمایی اومد و رکورد شکنی کرد
    بعضیا فقط رو کاغذ ادعا دارن

    موافقم 23
    مخالفم 19
  19. قنداق

    ۱۲ مهر ۱۴۰۳
    سوابق: (724 ديدگاه)

    آقای سردبیر و آقای شاهین احمدزاده آیا سنچوری سدان و شاسی بلند رقیب رولزرویس و بنتلی زمان رونمایی اندازه ls400 کولاک و غوغا کردن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چه ابداعاتی ثبت کردن این دو ؟؟؟؟؟؟

    موافقم 6
    مخالفم 3
  20. محمدحسین اسماعیل نسب

    ۱۲ مهر ۱۴۰۳
    سوابق: (16 ديدگاه)

    انصافا یکی از بهترین مرسدس بنز های تاریخه

    موافقم 12
    مخالفم 2
  21. حسن

    ۱۲ مهر ۱۴۰۳
    سوابق: (2091 ديدگاه)

    عالی بود واقعا انتحاری رفت بالای ده بار از پیست رفت بیرون اما کاملا معلومه با پیست اشناست قبل پیچها و در زمان درست سرعتش را کم میکرد و واقعا با این همه پیچ اینهمه تسلط عالیه
    کمترین سرعت تو پیچها 70 تا 102 تا بود که نشون میده علاوه بر راننده شتاب ثانویه در این پیست حرف اول را میزنه و بنز وان با قدرت برقی خودش فورا سرعتش بالا میره

    موافقم 13
    مخالفم 6
  22. کاربر

    ۱۲ مهر ۱۴۰۳
    سوابق: (158 ديدگاه)

    سلام دوستان این کامنت ربطی به این پست نداره بابت اسپم عذر میخوام…
    دوست دارم پدال یه مقاله راجب مهندسی مکانیک و کلا رشته مکانیک خودرو بنویسه بی ربط نیست و برای کسایی که میخوان وارد این رشته بشن خوبه به علاوه فکر کنم بعضی از نویسندگان پدال اطلاعاتی در رابطه با این رشته داشته باشند.
    کسی از دوستان هست مهندسی مکانیک(خودرو) داشته باشه؟اگر دارید بازار کار چطوره؟دروس سخت هستن؟در کل راضی هستید؟🙏

  23. ALI MOPAR

    ۱۲ مهر ۱۴۰۳
    سوابق: (168 ديدگاه)

    تو این پیست حتی پیاده قدم زدن هم لذت بخشه چه برسه با این ماشین رانندگی کنی لامصب بعضی پیچهارو با 280 تا رد میکرد تو آخرای فیلم اون مسیر مستقیم که 320 تا رفت وقتی ترمز کرد درجا اومد رو 90 تا اصلا پشمام ریخت
    جا داره در مورد سرعت گیربکسش بگم که حس میکنم کمی کنده البته از صداش میگم شاید تو واقعیت فرق کنه
    و اینکه بخاطر دانفورس بالاش بیشتر از 320 تا نرفت که طبیعیه وایپر acr هم تو اون قسمت مسیر بیشتر از 290 تا نتونست بره بخاطر دانفورس
    صداشم واقعا برای اون حجم فوق العادس

    موافقم 4
    مخالفم 2
  24. Yasin

    ۱۲ مهر ۱۴۰۳
    سوابق: (258 ديدگاه)

    پورشه رکوردا رو میزنه

    موافقم 3
    مخالفم 5
  25. رامتین

    ۱۲ مهر ۱۴۰۳
    سوابق: (3264 ديدگاه)

    بنظرم جا داره باز هم کمتر بزنه. البته پورشه روکوردشو خواهد زد ولی واقعا ONE یکی از 3 خودروی برتر تاریخ مرسدسه.

    موافقم 8
    مخالفم 3
  26. سهیل گل آزاد

    ۱۲ مهر ۱۴۰۳
    سوابق: (62 ديدگاه)

    تو یه نوربرگ رینگ اختلاف سوپرکارها و هایپرکارها تو صدم ثانیه هم مهمه حالا چه برسه به اینکه یه ابرخودرویی مثل ای ام جی وان با خودش رقابت میکنه ۶ ثانیه تایمش رو کاهش میده یه شاهکار به تمام معناست در یک جمله

    موافقم 9
    مخالفم 1
  27. Aryan Abdolahpoor

    ۱۳ مهر ۱۴۰۳
    سوابق: (42 ديدگاه)

    amg one با موتور و تکنولوژی فرمول ۱ مرسدس فصل ۲۰۱۵ که همیلتون با آن سومین قهرمانی خود را کسب کرد ساخته شد و جالب است که اول آن را باید با موتور الکتریکی روشن کرد حالا اگر صاحبش چند بار آن را با موتور بنزینی روشن کند کامپیوتر ماشین به شرکت amg اختار میدهد و شرکت ماشین را غیر فعال میکند

  28. عباس

    ۱۵ مهر ۱۴۰۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    این که ماشین جا برای ارتقا داره رو نمیدونم ولی احتمالا داره. ولی بنظرم با همین ترکیب ماشین و راننده بازم میتونه زمان بهتری بزنه چون با توجه به فیلم تو یه سری پیچ ها راننده ایپکس رو به درستی نمیزد و خب این خودش میتونه به دلیل ورود بد که زمان از دست میده و بعدش باعث نزدن درست ایپکس که اینم خودش باعث از دست رفتن زمان میشه و در نهایت خروج بد که اینجام زمان از دست میره میشد که با توجه به اینا شاید بشه زمان بهتری ثبت کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا