برابوس ۸۰۰ درک این تیونر آلمانی از مرسدس-ای ام جی GLE 63 S 4Matic+ کوپه است. خودروی موردبحث قدرت بسیار بیشتری نسبت به نسخه استاندارد خود دارد.
برابوس ۸۰۰ قدرت فوقالعادهای ۷۸۹ اسب بخاری و گشتاور ۱۰۰۰ نیوتون متری را ارائه میکند. در مقام مقایسه باید گفت نسخه استاندارد این خودرو با قدرت ۶۰۳ اسبی و گشتاور ۸۵۰ نیوتون متری در دسترس است.
اما این قدرت عظیم باعث شده GLE کوپه برابوس در عرض ۳.۴ ثانیه از سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت رسیده و حداکثر سرعت ۲۸۰ کیلومتر در ساعت را ثبت کند. البته جای تعجب است که محصول برابوس نسبت به نسخه استاندارد بهبود قابلتوجهی را نشان نمیدهد چراکه مدل استاندارد شتاب ۳.۷ ثانیهای و حداکثر سرعت محدود شده ۲۸۰ کیلومتر در ساعتی دارد.
برابوس برای دستیابی به چنین قدرتی اقدام به نصب توربوهای جدید کرده است. این توربوها با حداکثر بوست ۱.۶ بار کار میکنند. به این موارد باید تنظیمات جدید پیشرانه را نیز اضافه کرد. مشتریان همچنین میتوانند سیستم اگزوز از جنس فولاد ضدزنگ که دارای کنترل فلاپ و خروجیهای تیتانیومی و کربنی میباشد را نیز سفارش دهند.
یک ماژول کنترل جدید نیز برای سیستم تعلیق بادی GLE در نظر گرفته شده که ارتفاع خودرو را تا ۲۵ میلیمتر کاهش میدهد.
یک کیت بدنه گیرا و خشن تکمیل کننده پکیج تیونینگ برابوس است. این کیت از متریال فیبر کربنی مشهود ساخته شده و میتوان ظاهر مات یا براق را برای آن انتخاب کرد. کیت یاد شده شامل اسپلیتر جلو، جلوپنجره، اسپویلر سهتکه و دیفیوزری گیراست.
مشتریان همچنین میتوانند برای کابین چرم و آلکانترای باکیفیت را سفارش دهند. برابوس همچنین تریم متفاوتی همچون چوب و کربن را نیز عرضه میکند.
اگر پکیج برابوس ۸۰۰ را دوست ندارید میتوانید کیت PowerXtra B40 را سفارش دهید که قدرت پیشرانه را با افزایش ۸۷ اسبی به ۶۹۰ اسب بخار میرساند.
GT
۲ مرداد ۱۴۰۰با وجود این همه قدرت بیشتر حداکثر سرعتش برابره و شتابش فقط ۳ دهم سریعتره! دلیلش چیه؟!
zeg
۳ مرداد ۱۴۰۰پس برا چی میگه تا بن دندان مسلح؟!
MAHDI
۲ مرداد ۱۴۰۰مجله car. co. za اولین درگ مرسدس GLE 63S کوپه و آئودی Q8 RS رو انجام داد که در هر دو درگ که انجام دادن Q8 RS پیروز شد!!!
باید دید در مجلات دیگه این نتیجه تکرار میشه باز یا تغییر میکنه مثل CARWOW
Shirko
۲ مرداد ۱۴۰۰اقای مهدی شما همه چیزو در شتاب و سرعت خلاصه می کنید ؟؟؟ کیفیت ، پرستیژ برند ، استهلاک خودرو و امکانات و ایمنی ، زیبایی و …. براتون مفهومی داره ؟؟
GT
۲ مرداد ۱۴۰۰ظاهرا ایشون هم مثل رامین علاقه دارند سوار اعداد و ارقام ماشین بشن نه خود ماشین!
MAHDI
۳ مرداد ۱۴۰۰خوب اینا نسخه های پرفومنس این ماشین ها هستن و قطعا شتاب و پرفومنس خیلی مهمه. ما هم هیچ وقت این حرفو در مورد GLE معمولی نمیزنیم اما در مورد نسخه AMG اولین نکته مهم پرفومنس هستش
Amir
۲ مرداد ۱۴۰۰این سبک شاسی بلند کوپه رو ب ام و اورد
ولی الان رقباش واقعا جذابترن
Silent
۲ مرداد ۱۴۰۰یکی از بدتناسب ترین ها که جهان خودرو به خودش دیده… وضعیت پشتش پروتز شده سدان های بنزه که رو شاسی سوار شده. فقط از نزدیک حجم بی ریختیش و باس درک کرد. گرگ بدون دندون حساب میاد پرفورمنس 63 با قیمت 350 هزار دلاریش. این آلمانیا روی قیمت گذاری رو سفید کردن همون بهتر رفتن حاشیه.
parsa_ashgh.mashine
۲ مرداد ۱۴۰۰خیلی با اغراق گفتی ولی این یک تیونینگه ربطی به شرکت نداره که قیمتش این باشه کلا همیشه تیونینگ های برابوس گران بوده این خودرو هم یک سبک است اگر این سبک رو دوست نداری برو از سبک های دیگه مثل شاسی کامل یا سدان ها خرید کن
🇩🇪👑BENZ👑🇩🇪
۲ مرداد ۱۴۰۰شما رو مجبور نکردن بنز بگیری برو تسلا بخر .
رامتین
۲ مرداد ۱۴۰۰برند بارابوس واقعا ابهت خاصی داره…
🇩🇪👑BENZ👑🇩🇪
۲ مرداد ۱۴۰۰چقدر عالیه 😍😍😍
🇩🇪👑BENZ👑🇩🇪
۲ مرداد ۱۴۰۰الان همین نمونه تیون شده ترمز هاش قوی تر شده ؟
احمدعلی کمالی
۳ مرداد ۱۴۰۰میشه توضیح بدید برابوس فقط متعلق به بنز است یا خیر؟
( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪
۳ مرداد ۱۴۰۰نه نیست ولی بیشتر از ۹۵ درصد از تیوناش روی مرسدسه نمیدونم نوعی قرارداده یا علاقه
آریا ماشین
۴ مرداد ۱۴۰۰نوعی همکاری هست بین برابوس و مرسدس
مثل abt و آئودی
یا آلپینا و بی ام و
مهدی
۳ مرداد ۱۴۰۰ای وای
این ماشیت وحشتناکه