مرسدس-مایباخ GLS 600 4MATIC تعریف جدیدی از شاسی بلندهای لوکس بوده و به همین خاطر ارائه محصولی لوکستر و اسپورت تر از ساخته جدید مرسدس یک چالش سنگین برای مهندسان، تکنسینها و طراحان برابوس بوده است.
پیشرانه ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربوی این خودرو به کیت PowerXtra B40S-800 برابوس مجهز شده و ماحصل آن قدرت ۸۰۰ اسب بخاری و گشتاور ۹۵۰ نیوتون متری است که شاسیبلند لوکس مایباخ را در عرض ۴.۵ ثانیه از سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت رسانده و دستیابی به حداکثر سرعت محدود شده ۳۰۰ کیلومتر در ساعت را میسر میسازد.
ظاهر برابوس ۸۰۰ درست به اندازه عملکرد آن مخوف است. رنگ خاکستری دارک شادو جایگزین کرومهای درخشان مدل تولیدی شده و به این موارد باید رینگهای مونوبلاک M پلاتینیم ادیشن برابوس با ابعاد ۲۴ اینچی را نیز اضافه کرد.
طراحان این تیونر مشهور از قطعات فیبر کربنی با عملکرد آئرودینامیکی نیز استفاده کرده و علاوه بر بهبود راندمان آن بر طراحی نیز تأثیر مثبتی گذاشتهاند.
برابوس از بهترین و مرغوبترین نوع چرم برای کابین استفاده کرده است.
شایان ذکر است نسخه استاندارد GLS 600 4MATIC قدرت ۵۵۷ اسب بخاری و گشتاور ۷۳۰ نیوتون متری دارد که بهبودهای برابوس منجر به افزایش ۲۴۳ اسبی قدرت و ۲۲۰ نیوتون متری گشتاور شده است. واضح است که برای این افزایش قدرت تغییرات متنوعی نیاز خواهد بود و به همین خاطر برابوس از توربوهایی با کمپرسور بزرگتر استفاده کرده است. همچنین حداکثر فشار بوست به ۱.۶ بار رسیده است. تغییراتی نیز در واحد کنترل الکترونیک پیشرانه صورت گرفته است.
تمامی قطعات نصب شده روی این شاسیبلند تستهای وسیعی را پشت سر گذاشتهاند و برابوس نیز برای اطمینان خاطر خریداران گارانتی ۳ ساله یا ۱۰۰ هزار کیلومتر را ارائه میکند.
سیستم اگزوز پرفورمنس و ضدزنگ برابوس با مدیریت صدای فعال و خروجیهای مشکی مات در هر دو سمت خودرو نیز باعث ایجاد صدایی گیرا و پرطنین برای شاسیبلند مایباخ شده و بر جذابیت سواری آن میافزاید.
به منظور هماهنگی رنگ مشکی روی خودرو تمامی قطعات کروم نسخه استاندارد به رنگ خاکستری تیره درآمدهاند. در بخش جلوی این خودرو اسپویلر و تریم کربنی ورودیهای هوا دیده میشود. این قطعات باعث کاهش لیفت دماغه در سرعتهای بالا خواهند شد.
همچنین در بخش عقب نیز سپر تغییراتی داشته و از دیفیوزر جدید استفاده شده است. رینگهای سطح بالای پلاتینیم ادیشن ۲۴ اینچی نیز هماهنگی بسیار خوبی با قوس چرخ ها دارند.
استفاده از ماژول کنترل سیستم تعلیق بادی ایرماتیک باعث شده ارتفاع این خودرو حدود ۲۵ میلیمتر کاهش یابد.
برابوس همچنین آپشن های بسیار زیادی را برای شخصیسازی داخل کابین ارائه میکند که شامل چندین نوع چرم و تریم داخلی و رنگآمیزی میباشد.
تمامی دکمهها و تریم های داخلی نیز به منظور هماهنگی با بدنه به رنگ خاکستری درآمدهاند و عناصر کربنی خاص برابوس نیز در پشت آمپرها و پانل دربها مشهود است.
این خودرو بر پایه مرسدس-مایباخ GLS 600 4MATIC بنا شده و مصرف سوخت شهری/بزرگراهی/ترکیبی آن به ترتیب برابر با ۱۶/۹.۷/۱۳.۴ لیتر در هر صد کیلومتر میباشد.
AMG GT R
۲۳ آبان ۱۴۰۰خیلی می خوامش
لامصب چرا این انقدر جذاب هست
مزدا
۲۳ آبان ۱۴۰۰من اصلا از دسته بندی محصولات مرسدس سر در نیاوردم اونقد تنوع محصول داره
TOYOTA&FORD&MERCEDESBENZ
۲۳ آبان ۱۴۰۰خشن و لوکس
Porsche 911
۲۳ آبان ۱۴۰۰خیلی زیبا و قدرتمند و با ابهت
کلا تیونینگ های برابوس حرف ندارن از a کلاس تا همین غول لوکس
ولی پدال ایکاش ادیشن جدید که پورشه برای پانامرا معرفی کرد رو پوشش میدادی
ادیشنی هست به نام پلاتینیوم که خیلی جذاب و خفن ترش کرده پانامرا رو
🤍Audi e_tron gt🤍
۲۳ آبان ۱۴۰۰من با ماشین های تیون شده حال نمی کنم همون ماشین ها اصلشون را دوست دارم و بیشتر به دلم می شینن
ولی کلا بخوایم بگیم این تیون بنظرم برای gls مناسب نیست این ماشین لوکسه و باید از این لوکس تر شه که اما اسپرت تر شده
( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪
۲۳ آبان ۱۴۰۰این تیون نیست ، این خود بنزه ، برابوس در واقع تیونر تقریبا انحصاری بنزه ، درست مثل آلپینا ، و بهتر از هر تیونر آزاد دیگه ای این برندو میشناسه ، در واقع باید ماشینای برابوس رو با amg و مایباخ مقایسه کنین ، نه نوویتک و abt و …..
مرتضی
۲۳ آبان ۱۴۰۰البته abt همین جایگاه رو برا آئودی و vw داره تقریبا
🤍Audi e_tron gt🤍
۲۳ آبان ۱۴۰۰نه می دونم برای بنزه ولی کلی گفتم منظورم اینه که این ماشین اسپرت تیون شده و این که کلا از نسخه معمولیش تغییر کنه زیاد بنظرم جذاب نیست
Clean Energy
۲۳ آبان ۱۴۰۰به به
واقعا عالیه این ماشین حالا چه فابریک چه این نسخه👌
Kiarash
۲۳ آبان ۱۴۰۰زیر کاپوت ش یک نیروگاه اتمی جاسازی شده
Reza Waffen SS
۲۳ آبان ۱۴۰۰دیگه سکته رو زدم
RKH7787
۲۳ آبان ۱۴۰۰داخلش…..🤤
M.K karimi
۲۳ آبان ۱۴۰۰نمیدونم چرا اکثرا وقتی تریم و رنگ کابین اجزای کابین رو در راستای تیونینگ تغییر میدن خیلی خوب در نمیاد ؛ البته خوب شاید مربوط به این باشه که طراح ها و … کمپانی اصلی که مسئولیت این بخش رو به عهده دارن قطعا کار کشته تر و آب دیده تر و تیم قوی تری نسبت به تیم تیون کننده هستن و زمانی که شرکت تیونینگ کننده میخواد این ترکیب که حالا ممکنه رنگ چرم یا… باشه رو تغییر بده مگر در موارد استثنا چیز خوبی در نمیاد
الان هم بنظرم کابین مدل اصلی خیلی دلچسب تر و بهتره
مهدی
۲۳ آبان ۱۴۰۰یا ابوالفضل !!!!!!!!!!!!!!!!!
یا خدا !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پشمام !
خیلی غیر قابل توصیف شده
من خودم عاشق این ماشین بودم چون خیلی خیلی لوکس بود ولی الان دیگه هیچی نمیتونم بگم
وحشتناکه
قصر زیبای تلسم شده ترسناک
اصلا دیوونش شدم
800 اسب بخار برای یه شاسی بلند فول سایز لوکس !!!!!!!!!!!!!!!
شتاب 4/5 ثانیه ای !!!!!!!!!!!!
فقط این جمله = قصر متحرک وحشی زیبا
Omid622
۲۴ آبان ۱۴۰۰من باشم رینگ ۲۴ رو سفارش نمیدادم نه اینکه بد باشه
زیادی بزرگه
M.sh
۱۱ دی ۱۴۰۰برابوس خیلی حرفه ای عمل میکنه.حرف اولو تو تیونرهای مرسدس میزنه واقعا حرف ندارن جفتشون.
M.shae
۱۱ دی ۱۴۰۰برابوس خیلی حرفه ای عمل میکنه.حرف اولو تو تیونرهای مرسدس میزنه واقعا حرف ندارن جفتشون.
Amir
۲۰ دی ۱۴۰۰دوستان من از این ماشین خیلی خوشم اومده ولی رینک قشتگی نداره مثلا من از gls 600 خیلی خوشم میاد اما رینک هاش قشنگ نبود و این ممکن نظر شخصی من ممکن فکر شما اینشکل نباشه دو سرنشین بودن پشتش در کل برام خیلی سخت اخه اگه بجای 2 سرنشین نیاز به 4 یا5 صندلی داشت چی مسافر نمیتونه صندوق عقب بشینه که
Amir
۱۱ اسفند ۱۴۰۰فقط ترو خدا یکی بگه قیمتش چقدره آیا مثلا به یه دکتر که خیلی پول داره میخوره ؟؟؟؟؟؟؟؟