مرسدس-ای ام جی +E 63 S 4Matic یکی از سریعترین و جذابترین سدان های بازار است و پروژهای عالی برای تیونری مشهور همچون برابوس محسوب میشود. پس از عرضه برابوس ۸۰۰ در سال پیش، این شرکت آلمانی نسخهای قویتر از کیت تیونینگ پرچمدار خود برای E کلاس را با نام برابوس ۹۰۰ معرفی کرده است.
تمرکز اصلی برابوس روی پیشرانه بوده است و نیروگاه ۸ سیلندر توئین توربوی AMG تغییرات متنوعی را تجربه کرده است. حجم این پیشرانه از ۴ به ۴.۵ لیتر رسیده است و از پیستونهای بزرگتر در آن استفاده شده است. به این لیست باید یک جفت توربوی جدید، سیستم ورودی هوای ارتقا یافته و نرمافزار جدید را افزود. یک سیستم اگزوز پرفورمنس نیز تکمیل کننده کار است.
نتیجه این تغییرات کسب قدرت احساسبرانگیز ۸۸۸ اسب بخاری و گشتاور ۱۲۵۰ نیوتون متری است که البته به رقم ۱۰۵۰ نیوتون متر محدود شده است. با این وجود برابوس ۹۰۰ نشان دهنده بهبود ۲۸۵ اسبی قدرت و ۲۰۰ نیوتون متری گشتاور نسبت به E 63 S استاندارد است.
نیروی موردبحث از طریق گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک و سیستم چهار چرخ محرک به چرخ ها فرستاده میشود. قطعاً چنین قدرت عظیمی تأثیر مثبتی روی پرفورمنس خودرو خواهد داشت و E 63 S هماکنون شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۲.۸ ثانیهای و حداکثر سرعت محدود شده ۳۳۰ کیلومتر در ساعتی دارد. این خودرو نیم ثانیه سریعتر از مدل استاندارد است و ۳۰ کیلومتر در ساعت نیز سقف سرعت بیشتری دارد.
رقیب جذاب بی ام و M5 از نظر بصری به رنگ مشکی اهمیت زیادی داده است و کیت بدنه آن نیز توصیف کننده عبارت “گرگی در لباس میش” است. جدای از قطعات فیبر کربنی در اسپلیتر، جلوپنجره، ورودیها، دیفیوزر، اسپویلر لبهای و… شاهد چهار خروجی اگزوز هستیم. تفاوت اصلی این خودرو با نسخه استوک هم رینگهای ۱۰ پره ۲۱ اینچی پلاتینیم ادیشن Z هستند. برابوس مدعی است این رینگها به همراه سیستم تعلیق بادی ارتقا یافته باعث بهبود هندلینگ خودرو شدهاند. شایان ذکر است ارتفاع خودرو نیز تا ۲۰ میلیمتر کاهش یافته است.
داخل کابین نیز ترکیبی از چرم و آلکانترا وجود دارد. خریداران میتوانند پدال شیفترهای برابوس، پدالهای آلومینیومی، پینهای قفل درب و پلاکهای فولادی نورانی را سفارش دهند.
این تیونر قیمت کیت خود را اعلام نکرده است اما انتظار قیمت بالایی را داریم.
مردیم از خوشی
۱۷ اسفند ۱۴۰۰اصلا تبلیغ خوبی نبود😑
مردیم از خوشی
۱۷ اسفند ۱۴۰۰بهترین تیونر ها از نظر من
منهارت ، برابوس ، هنسی
1123
۱۷ اسفند ۱۴۰۰منهارت که فقط بی ام و بنزه، برابوس هم که فقط مرسدسه هنسیه که کمی تنوع داره که با فضاحت ونوم جی تی و اف 5 داره سابقه شو خراب میکنه)))))=
Jdm باز
۱۷ اسفند ۱۴۰۰خیلی وحشیو و جذابه ولی شتابش تازه شده هم اندازه m5 cs
NAVID۰۰۹۸
۱۷ اسفند ۱۴۰۰الاهی من دورش بگردم ❤
یه حرفایی تکراریه اما تکرارش هم جذابه هم تمام نشدنی !!!!!!
چطوری برخیها میتوانند مخالف بنز ، آلمان و هنر خودروسازیش باشند !
چطوری میشه این همه سال جذاب باشی و بمونی !
چطوری میشه جذابیت را در هر نسل نِگه داشت و ادامه داد !
وقتی میگم آلمانیها ژنشان فرق میکنه میگید نه !!!!!
آلمانیها ژن برتر مهندسی تمام عیار هستند !
مردیم از خوشی
۱۷ اسفند ۱۴۰۰تو خوب بود آلمانی ها که شکی نیست
ولی واقعا حرفاش بوی چاپلوسی میده یا من فقط همچین حسی دارم
Hamid
۱۷ اسفند ۱۴۰۰یک استوره خشن جذاب
Khosrow
۱۷ اسفند ۱۴۰۰فقط لوگو مرسدس رو بر ندار / مرسی ..
سید علیرضا
۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱این دیگه بنز نیست ، یک هیولاست،
viper2
۱۷ اسفند ۱۴۰۰شاهین احمد زاده خودش قبلا گفته بود چند بارم گفته بود که شرکت مورد علاقش المانی هستن به خاطر همینه که کل مطالب شده المانی المانی المانی ……. . یه وقت اصلا از امریکایی نذارین . اصلا . حرومه بابا .
مردیم از خوشی
۱۷ اسفند ۱۴۰۰عادیه
تقصیر خودشون هم نیست به شکل خودکار میرند سراغ مطالبی که به نظر خودشون جذاب تره
البته نامردی نمیشه کرد از آمریکایی ها هم میزارند مثلا « مرگ یک نفر در خودرو تسلا » 😁😇
viper2
۱۷ اسفند ۱۴۰۰من کاری به اینکه تسلا خوبه یا بده ندارم نظری دربارش ندارم از لوسید یکم خوشم میاد ولی خب تسلا هم دوست دارم یه بار تجربش کنم . کاری ندارم این اخبار راسته یا دروغ چون اصلا از ماشین برقی خیلی خوشم نمیاد . ولی میدونم اینکه ماشین درگستر ۱۵۰۰ اسبی رو بیاد با یه ماشین فابریک درگ بندازه بعد بگه من بردم من بردم چرت محضه. چررررررت . اخه اون تقویته اونم نه در حد سوپر استوک . حالا سوپر استوک بودم حرفی . این مقاله واقعا چرت بود و مشخص بود که پدال دشمن تسلا هست و دشمن اصلی پدال امریکا هست و دوستش المان و بنز و پورشه . به نظرم این مقاله ای که درباره اون درگ نوشتن جنبه ای جز دشمنی نداشت .
محسن
۱۷ اسفند ۱۴۰۰کل صنعت خودرو بر پایه مهندسی آلمانی ها هست بعد چجوری از بقیه شرکت ها مطلب بزارن حتی شرکت های کامیون سازی و خیلی از شرکت های خودروسازی آمریکا و ایتالیا و چین و کره سهامداراش شرکت های آلمانی هستن.
viper2
۱۷ اسفند ۱۴۰۰شرکتای المانی هم خیلیاشون سهامداراش چینی هستن . جیلی .
1123
۱۷ اسفند ۱۴۰۰همین دیروز درگ کوروت و سی تی 5 وی بلک وینگ پوشش داده شده
ازینا گذشته خبری جدید نیومده که کار کنن
هرچند که همون مقالات قدیمی ( مثل کوروت و 911 یا تاریخچه ماسلکارها) خیلی بهتر از رونمایی و فراخوان ها و اخبار زرد تسلا هست.
مثالش میشه بررسی ماشینای کلاسیک در دوره تولیدشون مثلا میورا یا وایپر
یا مقالاتی که حال مقایسه دارن، مثل همین رقابت COTY یا …
بعنوان پیشنهاد، موتور وان یه مقاله گذاشته از بهترینا و بدترینای 2021 بنظرم اون میتونه هم از نظر کامنت و هم ویو بازخورد خوبی ارائه بده
یا اینکه نویسندگان محترم میتونن با استفاده از دانش فعلیشون مقایسه دو یا چندتا ماشین رو بصورت مجازی انجام بدن، مثلا میتونن بهترین اسپرت های زیر 150 هزار پوند رو از جهات مختلف ارزیابی کنند
پ.ن: ببخشید یکم طولانی شد خواستم تمام چیزی که تو ذهنم بود رو انتقال بدم
GMA
۱۷ اسفند ۱۴۰۰«قطعاً چنین قدرت عظیمی تأثیر مثبتی روی پرفورمنس خودرو خواهد داشت و E 63 S هماکنون شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۲.۸ ثانیهای و حداکثر سرعت محدود شده ۳۳۰ کیلومتر در ساعتی دارد.»
اینکه هیچ تاثیری نزاشته😂💔
E63 معمولی هم شتابش ۲.۸ هست این چه فرقی داره؟!
https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.pedal.ir/mercedes-benz/%25D8%25AA%25D8%25B3%25D8%25AA-%25D8%25B3%25D8%25B1%25D8%25B9%25D8%25AA-%25D9%2585%25D8%25B1%25D8%25B3%25D8%25AF%25D8%25B3-amg-e63-s/&ved=2ahUKEwjJqNva_rb2AhWnxYUKHVQgChIQFnoECAwQAQ&usg=AOvVaw1fkQipOLeg3zC6ZW-3myFH
رامتین
۱۷ اسفند ۱۴۰۰مشخصات فنی عالی ای داره.
مهردادکمال
۱۸ اسفند ۱۴۰۰اگه محدودیتاشو بردارن خدا میدونه چقد تو اعداد بهبود اتفاق میفته!!! اما هنوز با بارابوس راکت یک دهه قبل توی تاپ اسپید فاصله داره
علیرضا
۱۸ اسفند ۱۴۰۰برابوس و دیگر هیچ .