مرسدس بنز 300SL گالوینگ متعلق به اندی وارهول مشهور که توسط برابوس بازسازی شده است در حراجی ساتبیز نیویورک به فروش خواهد رسید. این حراجی از دهم تا هفدهم نوامبر برگزار میشود و خودروی موردبحث نیز در نیویورک به نمایش درخواهد آمد. 300SL موردبحث بر اساس سلیقه و ذائقه این هنرمند مشهور سفارش داده شده بود.
بر اساس تحقیقی که برابوس با همکاری بخش کلاسیک مرسدس بنز انجام داده بود، این خودرو دقیقاً از همان چیزی الهام گرفته که خودروهای تاریخی مرسدس بنز نشان دادهاند. 300SL گالوینگ در کتاب خودروهای سری اسپرت سال ۱۹۴۵ تا ۱۹۸۰ متعلق به فرانک اولسی و در صفحات ۹۴ و ۹۵ به نمایش درآمده است. کار بازسازی این خودرو دو سال طول کشیده و برابوس بیش از ۴۵۰۰ ساعت را صرف بازسازی آن از طریق برنامه احیای ۶ ستاره خود کرده است.
هماکنون مرسدس بنز 300SL گالوینگ همان کیفیت اولیه خود را به نمایش میگذارد. خودروی موردبحث دارای رنگ بدنه نقرهای و خاکستری، کابین با چرم آبیرنگ و رینگهای متمایز است. این خودروی ۷۰ ساله توانسته درجه “A: کاراکتر جدید خودرو” را از سازمان خودروهای کلاسیک آلمان دریافت کند. 300SL گالوینگ با شماره شاسی ۱۹۸.۰۴۰.۵۰۰۶۲۹ یکی از تنها ۱۴۰۰ دستگاهی است که تولید شد.
این محصول جذاب مرسدس بنز در آگوست ۱۹۵۵ و در فرانسه خریداری شد و در سال ۱۹۸۱ به آلمان انتقال یافت یعنی زمانی که دکتر هاینز نوث آن را خریداری کرد. او خودرو را تا سال ۲۰۲۰ نگهداری کرد و سپس برابوس آن را خرید. هماکنون مرسدس بنز 300SL گالوینگ اندی وارهول برابوس میتواند با قیمت تخمینی ۱.۵ تا ۳ میلیون دلار به فروش رسد. ساتبیز پلتفرمی آنلاین را نیز برای خرید خودروهای خاص و گرانقیمت ایجاد کرده و سالهای سال است که کلکسیونرها از آن برای خریداری خودروهای سطح بالا استفاده میکنند. مرسدس بنز 300SL خوان مانوئل فانجیو، فراری انزو سفیدرنگ و مک لارن F1 با شماره شاسی ۰۵۹ نیز از طریق همین پلتفرم به فروش رفتهاند.
Alan.r
۱۷ آبان ۱۴۰۱به نظر من این خودرو جزو بهترین کلاسیک های دنیاست ظاهر بسیار زیبایی داره و مشخصات فنیش برای امروز هم عالیه
🇩🇪The best or no thing 🇩🇪
MILADZM
۱۷ آبان ۱۴۰۱پدال جان خواهشا این سیستم تایید چند ساعته و فلاکت بار کامنت ها رو بردارید
الکی هم تقصیر رو گردن وردپرس یا تغییر مکرر آی پی ها نندازین
قبلا هم گفتم ولی حذف کردید اما بازم میگم
از واقعیت نمیشه فرار کرد .
D:
۱۷ آبان ۱۴۰۱قیمت این ماشین ها دربرابر CLKو F1 برای کلکسیونر ها پول خرده
SLR _ 722
۱۷ آبان ۱۴۰۱عشق خالص
فکر کنم جزء اولین خودرو های جاده ای هست که مجهز به انژکتور بوده و از اولین سوپر اسپرت هاست
من یک ماکت ۱/۱۸ رو روی میز کارم دارم و هر وقت چشمم بهش میوفته کلی کیف میکنم
رامین سپهری
۲۴ آبان ۱۴۰۱از کجا تهیه کردین و قیمت چنده الان؟ ممنون
❤BMW❤
۱۷ آبان ۱۴۰۱فقط بیامو ۵۰۷
از نظر طراحی ، ۵۰۷ خیلی ازین بهتره
Erfan
۱۷ آبان ۱۴۰۱قدر زر زرگر شناسد، قدر گوهر گوهری.
متاسفانه این برای شما قفله هنوز☺️
Alan.r
۱۷ آبان ۱۴۰۱BMW 507 از نظر طراحی اصلا قابل مقایسه با این جواهر نیست از نظر مشخصات فنی هم کاملا پایینتر از 300SL قرار داره
ˈadɔlf ˈhɪtlɐ
۱۸ آبان ۱۴۰۱507 اصلا در برابر اولین سوپر اسپرت جهان حرفی برای گفتن نداره
احمدرضا
۱۷ آبان ۱۴۰۱چه کیفیتی
چه رنگ و رویی
انگار الان از کارخونه اومده بیرون
این مدل بنز واقعا یه شاهکاره تکرار نشدنیه
Farzad
۱۷ آبان ۱۴۰۱همیشه جزو زیباترین خودروهای تاریخ بوده و هست و خواهد بود .
kimfan
۱۷ آبان ۱۴۰۱برای زمانی که آلمانیها در مهندسیشون از حس بیشتری استفاده میکردن..
من یه مدل 1:52 ازش دارم که درواقع جزو اسباببازیهای دوران کودکی بود که اتفاقا اینقدر دوستش داشتم و برام زیبا بود که هیچوقت باهاش بازی نکردم و فقط داشتمش و از داشتنش لذت میبردم
علی
۲۰ آبان ۱۴۰۱داشته باشی استفاده نکنی و ازداشتنش لذت ببری وکیف کنی!!!؟عجب!
مهردادکمال
۱۸ آبان ۱۴۰۱تو محصولات امروز مرسدس gt s بنظر از این مدل الهام گرفته مخصوصا نمای پشتیش
abolfazl poursharif
۱۸ آبان ۱۴۰۱به فهم من اس ال 300 بهترین محصول تاریخ صنعت خودرو سازی هست.
the1
۱۹ آبان ۱۴۰۱اووووففف لامصبو😍😍😍
خدا وکیلی برند های با اصالتی مثل بنز، فراری، رولز رویس، بنتلی، بوگاتی و …..
باید یه بخش باز تولید افسانه های کلاسیکشون، حتی به تعداد محدود و با طراحی های داخلی پر زرق و برق و سوپر لاکچری داشته باشند..
حیف همچین الهه زیبایی که دیگه تولید نشه….
فرهاد
۲۰ آبان ۱۴۰۱ماشین ها دو دسته هستن یکیشون اس ال 300 دومی مابقیه ماشین ها
طراحی این ماشین اونقدر خاصه که تمام ماشین از لوله ساخته شده هیچ گونه نقطه جوش یا جوشکاری تو بدنش نیست