مرسدس بنز

معرفی رسمی مرسدس بنز کلاس C جدید

سرانجام پس از ماهها خبرهای مختلف و انتشار تصاویر جاسوسی و اطلاعات قطره چکانی، کلاس سی جدید مرسدس بنز یا W205 رسما معرفی شد.

2014 Mercedes-Benz C-Class
۲۰۱۴ Mercedes-Benz C-Class

ابتدا اجازه دهید تا ابعاد ظاهری این بنز را مورد بررسی قرار دهیم. طراحی خودرو را می توان کاملا وامدار سایر خودروهای خانواده مرسدس بنز مخصوصاً کلاس اس جدید دانست. خریداران می‌توانند دو چهره متفاوت شامل جلوپنجره مشبک اسپرت با دو تیغه و آرم ستاره بزرگ مرسدس بنز در وسط یا جلوپنجره کلاسیک با سه میله و نشان بنز روی کاپوت را انتخاب کنند. اسپویلر جدید جلو به بهبود آئرودینامیک کمک کرده و چراغهای هالوژن H7 و LED همراه با سیستم نور هوشمند، نگاهی متمایز به خودرو می‌بخشند.

2014 Mercedes-Benz C-Class
۲۰۱۴ Mercedes-Benz C-Class

مرسدس بنز کلاس C جدید حدود ۴ متر و ۶۸۶ میلی‌متر طول دارد که چیزی حدود ۹۵ میلی‌متر از مدل قبلی خود یعنی W204 بزرگتر و عرض آن نیز ۱ متر و ۸۱۰ میلی‌متر و فاصله بین دو محور آن نیز ۲ متر و ۸۴۰ میلی‌متر برآورد شده است. ظرفیت اثاثیه ای که این خودرو می‌تواند با خود حمل کند ۴۸۰ لیتراست.
به لطف استفاده از مواد جدید، ساختار مدولار و استفاده گسترده از آلومینیوم، کلاس سی جدید تا ۱۰۰ کیلوگرم سبک تر از نسل پیشین خود است.

2014 Mercedes-Benz C-Class Interior
۲۰۱۴ Mercedes-Benz C-Class Interior

نگاهی به زیر کاپوت بیندازیم. انواع C180, C200 و C220 دیزلی با سیستم BlueTec ارائه می‌شوند. مدل C180 با موتور ۱.۶ لیتری خود ۱۵۶ اسب بخار و ۲۵۰ نیوتن متر تولید می‌کند که شتاب صفر تا صدی ۸.۲ ثانیه ای را برای آن به همراه می‌آورد. مصرف سوخت مدل پایه تنها ۵ لیتر است و در هر کیلومتر هم ۱۱۶ گرم دی اکسید کربن تولید می‌کند. در مدل C200 موتور ۲.۰ لیتری قادر به تولید قدرت ۱۸۴ اسب بخار و گشتاور ۳۰۰ نیوتن متر می‌باشد. با این خودرو شتاب گیری صفر تا صد تنها ۷.۵ ثانیه طول می‌کشد و مصرف سوخت آن نیز ۵.۳ لیتر در هر صد کیلومتر اعلام شده. اما به سراغ موتور دیزلی برویم. C 220 BlueTec می‌تواند ۱۷۰ اسب بخار توان و ۴۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید نماید. شتاب این مدل نیز ۸.۱ ثانیه و مصرف سوخت آن ۴ لیتر می‌باشد.

بزودی دو موتور دیزلی جدید با استاندارد یورو ۶ نیز به این خانواده خواهند پیوست. در نهایت پنج موتور بنزینی چهار سیلندر با توانهای بین ۱۵۶ تا ۲۳۸ اسب بخار و همچنین موتور V6 با قدرت ۳۳۳ اسب بخار خواهیم داشت که همگی از سیستم استارت-استاپ و استاندارد یورو ۶ بهره خواهند برد. یک مدل هیبریدی با ترکیبی از موتور چهار سیلندر دیزلی و موتور الکتریکی با قدرت ۲۰۴+۲۷ اسب بخار و مصرف سوخت ۳.۹ لیتر در صد کیلومتر هم در دسترس خواهد بود. همچنین انتقال نیرو به هر چهار چرخ یا 4Matic و گیربکس شش سرعته دستی و یا هفت سرعته خودکار G-Tronic قابل انتخاب هستند. در آینده نزدیک گیربکس ۹ سرعته خودکار نیز به این مجموعه می‌آید و مدلهای AMG نیز در پایان سال ۲۰۱۴ روانه بازار می‌شوند.
2014 Mercedes-Benz C-Class
۲۰۱۴ Mercedes-Benz C-Class

از سیستم‌های جدید به کار رفته در کلاس C می توان به صفحه نمایشی دقیق که اطلاعاتی از جمله محدودیت‌های سرعت، دستورات کاوشی و پیغام‌های Distronic Plus که مخصوص اعلان فاصله خودرو با خودروهای دیگر است اشاره کرد. این کلاس دارای سیستم پارک الکترونیکی که دیگر یک استاندارد محسوب می‌شود نیز هست.

مهندسان مرسدس بنز نگرشی متفاوت را در طراحی محور جلوی ۴ اتصالی اندیشیده‌اند. چرا که طراحی این ۴ پیوند کاملاً جدید به نظر می‌رسد. مثلا بخش تعلیق مستقل جلوی خودرو کاملاً از پایه فنر جدا شده و مقاومت خاصی در آن به وجود آمده است. در بخش عقب خودرو نیز تعلیق مستقل با پنج نقطه اتصال انجام وظیفه می کند. سیستم تعلیق با سه تنظیم قابل انتخاب مختلف راحت، راحت-اسپرتی و کاملا اسپرتی (با کاهش ارتفاع ۱۵ میلی متری) همراه شده است. تمامی خودروهای مرسدس بنز که در زیرمجموعه کلاس C قرار گرفته‌اند سیستم فرمان الکترومکانیکی را در آینده به عنوان یک استاندارد دریافت خواهند کرد.
سیستم‌های ایمنی استاندارد اعم از ترمز کمکی، سیستم کمک به هوشیاری و سیستم پیشگیری از برخوردتنها گوشه ای از فن آوری های استاندارد بکار رفته در این خودرو اند. از سیستم‌های اختیاری دیگری که هیچ اجباری به بودن آنها در این سری از خودروها نیست می توان به سیستم حرکت در ترافیک به صورت خودکار، سیستم کمک ترمز ویژه، هشدار خروج از خط، سیستم های کمکی راننده، سیستم کمک پارک هوشمند و دوربین ۳۶۰ درجه اشاره کرد. مثل گذشته شرکت مرسدس بنز باز هم نقشه جدید و دقیقی را برای حفظ سلامت سرنشینان خودروی خود انتخاب کرده است. این بار این شرکت با قرار دادن کیسه‌های هوا مخصوص بخش لگن خاصره راننده و سرنشین کنار آن و طراحی جدید کیسه هوای مرتبط با پنجره و کیسه هوای بغل برای صندلی‌های عقب و کیسه هوا برای حفاظت از زانوی راننده باز هم مثل همیشه نشان داد که ایمنی سرنشینان یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های این شرکت بوده و خواهد بود. air-con یا سیستم شرایط آب و هوایی نیز از تغییرات بی نصیب نمانده است. زمانی که خودرو وارد یک تونل می‌شود بخش تهویه هوای خودرو به صورت خودکار بسته شده و زمانی که ماشین از تونل خارج شود دوباره این بخش به حالت اولیه خود باز می‌گردد. البته شاید فکر کنید در این سیستم از سنسور جدید استفاده شده اما هیچ سنسوری در کار نیست. در این جا از سیستم کاوش یا ناوبری برای این منظور استفاده می‌شود. همچنین یک قابلیت تنظیم هوا در این خودرو تعبیه شده است که در شرایط مختلف می‌توانید از آن برای تنظیم ثبات هوای معتدل و دلپذیر متناسب با سلیقه خود استفاده کنید. سیستم ناوبری دارای یک سیستم هدایت گر متحرک با نام Drive Show است. اطلاعاتی که این سیستم در اختیار سرنشینان قرار می‌دهد مانند سیستم‌های هواپیمایی یا همان نقشه‌های هدایت گر سرویس Google Maps متعلق به شرکت گوگل است. از دیگر قابلیت‌های این سیستم امکان گزارش لحظه به لحظه ترافیک منطقه‌ای است. زمانی که در حال رانندگی با این خودروی کم نظیر هستید می‌توانید از برنامه‌های داخلی این مرسدس مانند اپلیکیشن اعلان وضعیت آب و هوا، اپلیکیشن مکان یاب گوگل همراه با قابلیت‌های StreetView و Panoramio و دیگر قابلیت‌ها مانند دانلود مسیرها و مقصدهای جدید و همچنین از شبکه اجتماعی Facebook بهره ببرید. جالب است بدانید برای دسترسی به این امکانات و قابلیت‌ها تنها کافیست ارتباط دادهای گوشی هوشمند خود را با سیستم پایه Audio 20 از طریق بلوتوث برقرار کنید. از دیگر قابلیت‌های موجود رو سیستم Audio 20 این است که سرنشینان می‌توانند فیلم‌ها و ویدئوهای CD/DVD خود را پخش کنند. این مرسدس دارای یک سیستم COMAND Online با صفحه نمایش ۸.۴ اینچی و دقت تفکیک پذیری (رزولوشن) ۹۶۰×۵۴۰ پیکسل که از یک پوشش شیشه‌ای با کیفیت تشکیل شده می‌باشد. این سیستم سرنشینان را قادر می‌سازد تا کانال‌های رادیویی و تلویزیونی دیجیتال را با کیفیت و سرعتی مناسب دریافت کرده، وضعیت ترافیک را به صورت لحظه به لحظه بررسی کنند. از دیگر قابلیت‌های سیستم COMAND Online می توان به امکان استفاده WLAN و سیستم کنترلی فرامین مشخص شده با استفاده از صدا اشاره کرد. [jwplayer mediaid=”۵۵۵۶۶″] قرار است از این مرسدس بنز کم نظیر در نمایشگاه دیترویت در ماه ژانویه رونمایی شود. [دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

هادی نجار

هادی نجار، مترجم اخبار و بررسی های خودرو در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۸۹ دیدگاه‌ها

  1. فقط سری۳

    ۲۷ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (130 ديدگاه)

    بابا این که همون sکلاسه با ابعاد کوچیکتر. ولی ای کاش طراحی بیرونی اون مثل نسل قبلش با سریsفرق میکرد الان میریم سی کلاس میخریم پوز اس کلاس میدیم:)

    1. میلاد . فقط المان . فقط بنز .

      ۲۷ آذر ۱۳۹۲
      سوابق: (6507 ديدگاه)

      درود.

      اتفاقا به نظر من خوبه که شبیه اس کلاس در امده.چون کلا به این مدل بنز

      میگن : بچه بنز.یا اس کلاس کوچک.همین شباهت تو فروشش تاثیر مثبت میذاره.

      تفاوت را احساس کنید:

      اون ها میان 100 کیلوگرم از وزن ماشین کم میکنند در عین حال

      مقاوم تر میکنند.

      اونوقت 2 سال پیش مدیر عامل سایپا اومد گفت :برای ایمنی بیشتر

      محصولات پراید ما پروژه X 100 رو معرفی کردیم که نسبت به پراید

      نسیم 50 کیلوگرم سنگین تر شده و در عین حال مقاوم تر و محکم

      تر شده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      پدال من متوجه نشدم.درست نوشتی؟؟؟؟

      نوشتی که موتور 1.6 لیتر دیزل 156 اسب بخار قدرت داره ولی در

      پست زیر برای موتور 1.6 لیتری بنزین سوز بنز GLA هم 156 اسب

      بخار اعلام کردی.

      اینها در صورتی است که اسم هیچ توربو شارژی رو نیاوردی.چون

      قدرت یک موتور بنزین سوز از یک موتور دیزل سوز بیشتره ولی

      گشتاور موتور دیزل از موتور بنزین سوز بیشتره.تازه این موتور

      ها حجم هستند.

      http://www.pedal.ir/%D8%A8%D9%86%D8%B2/%D8%A7%D8%AF%DB%8C%D8%B4%D9%86-%D8%A7%D9%88%D9%84-%D9%85%D8%B1%D8%B3%D8%AF%D8%B3-%D8%A8%D9%86%D8%B2-gla/

      ولی انصافا چه موتوری داره.

      من اخرین قدرتی که از موتور 1.6 لیتری بدون توربو سراغ داشتم

      136 اسب بخار بود.این بنزه 156 اسب بخار خروجی داره.به خدا

      معرکست.

      قابل توجه کره ای ها :

      موتور 2000 سی سی کیا سول 2014 164 اسب بخار قدرت داره ولی

      این بنز با400 سی سی کمتر فقط 9 اسب بخار کمتر داره.قطعا تا

      10 سال دیگه کیا به بنز میرسه!!!!!بشین تا برسه!!!!!!

      خداییش موتوراش حرف نداره.

      موتور 6 سیلندرش 333 اسب بخار قدرت داره!!!!!

      این در حالی است که موتور های 3.5 لیتری مدل های 2007 و 2008

      قدرت خروجیشون 272 اسب بخار بود.

      وهمین موتور در سال های 2009 به بعد تا به الان 306 اسب بخار

      قدرت داره.ولی الان در عین حالی که کم مصرف تر و پاک تر شده

      قدرتش 27 اسب بخار افزایش داشته.چون فاکتور های مصرف کمتر و

      موتور پاک تر در قدرت خروجی تاثیر دارند و معمولا قدرت کمتر

      میشه!!!!

      سیتم تعلیق هم که دیگه نگو نعنو بگو.سواری بنز تو دنیا یک چیز

      دیگست.برید از هر بنز سواری بپرسید.اشتباه نکنید هندلینگ و

      نگفتم.

      تجهیزات هم بیشتر استاندارد شده.خیلی دوست دارم ببینم رقبای

      این ماشین چه حرفی برای گفتن دارند!!!!!مخصوصا لکسس.

      همه این تجهیزات و امکانات و مسائل فنی را هم که در نظر بگیرید

      بنز گفته که سعی خواهد کرد که قیمت این مدل 2014 رو در حد و

      حدود همان مدل 2014 نگه دارد.این یعنی……….

      ((( ایران و المان )))

      1. میلاد . فقط المان . فقط بنز .

        ۲۷ آذر ۱۳۹۲
        سوابق: (6507 ديدگاه)

        تصحیح میکنم :

        بنز گفته که سعی خواهد کرد که قیمت این مدل 2014 رو در

        حد و حدود همان مدل 2015 نگه دارد.

        ((( ایران و المان )))

        1. محسن.د

          ۲۷ آذر ۱۳۹۲
          سوابق: (1443 ديدگاه)

          میلادجان من متوجه نشدم چرا همین ماشین تو بعضی سایتها زده2015؟!؟! مو نمیزنه با این!

        2. میلاد . فقط المان . فقط بنز .

          ۲۸ آذر ۱۳۹۲
          سوابق: (6507 ديدگاه)

          درود.

          محسن جان من خودمم موندم.

          چون جمعه ای که گذشت من نمایشگاه بین المللی کرج بودم.

          همین سی کلاس هایی که الان تو کشورمون موجود هست رو با

          مدل 2014 برای فروش گذاشته بودند.

          من فکر کنم اون مدلی که شما میگی مدل AMG بوده.

      2. slr722

        ۲۸ آذر ۱۳۹۲
        سوابق: (1342 ديدگاه)

        میلاد نظرت درباره جای مانیتور چیه؟؟؟

        1. میلاد . فقط المان . فقط بنز .

          ۲۸ آذر ۱۳۹۲
          سوابق: (6507 ديدگاه)

          درود بر اس ال ار.

          عالیه.من که خیلی خوشم اومد.

          خیلی ها ازش ایراد گرفتن.

          به نظر من این یک خط شکنی است.

          نباید م3 همه بود.

          ((( ایران و المان )))

        2. میلاد . فقط المان . فقط بنز .

          ۲۸ آذر ۱۳۹۲
          سوابق: (6507 ديدگاه)

          درود بر اس ال ار.

          عالیه.من که خیلی خوشم اومد.

          خیلی ها ازش ایراد گرفتن.

          به نظر من این یک خط شکنی است.

          نباید م3 همه بود.

          ((( ایران و المان ))).

      3. سعید

        ۲۸ آذر ۱۳۹۲
        سوابق: (1 ديدگاه)

        یه چیز دیگه هم من در رابطه با مهندسی آلمانها اضافه کنم:موتور بنز 280se با تکنولوژی دهه 70میلادی با 2800 حجم،186 اسب قدرت تولید میکرد در حالی که موتور هیوتدای کوپه با تکنولوژی روز و 2700 حجم؛فقط 164 اسب تولید میکنه . . . . …

    2. WindyCat

      ۲۷ آذر ۱۳۹۲
      سوابق: (23 ديدگاه)

      ببین تکنولوژی موتور این لامصب چقدر بالاست که با این عظمتش از یه ماشین چمن زنی هم کمتر بنزین مصرف میکنه…!!!

    3. slr722

      ۲۸ آذر ۱۳۹۲
      سوابق: (1342 ديدگاه)

      میترسم میلاد ناراحت بشه…اما…

      این ماشین 100 تا خوبی داره اما 2 تا نکته منفی…

      طراحی خیلی سنگینه…خیلی خیلیم…این طراحی باید برای S باشه نه C…

      کلاس C همیشه یکم اسپرت تر بوده…

      درضمن مانیتو وسط داشبرد انگار از ماشین نیست…جداست…

      مثل این GPS ها که میخری میزاری جلو داشبرد…خدا وکیلی اینو بد طراحی کرده.

      ولی تو خوب بودن این ماشین شکی نیست…

      1. میلاد . فقط المان . فقط بنز .

        ۲۸ آذر ۱۳۹۲
        سوابق: (6507 ديدگاه)

        ناراحت نمیشم داداش.

        ولی اونقدر ها هم شبیه نیست.

        من هفته ی پیش تو نمایشگاه بین المللی یک مرسدس بنز اس کلاس 2014

        رو از نزدیک دیدم.

        محشر بود.

        ولی حالا همین نسل فعلیه سی کلاسم که داره تولید میشه ، زمانی

        که وارد بازار شد بیشتر نشریات خارجی و مجله ی ماشین خودمون

        نوشتند که این خیلی شبیه اس کلاسه.و لقب بچه اس را بهش دادند.

        ((( ایران و المان )))

      2. میلاد . فقط المان . فقط بنز .

        ۲۸ آذر ۱۳۹۲
        سوابق: (6507 ديدگاه)

        ناراحت نمیشم داداش.

        ولی اونقدر ها هم شبیه نیست.

        من هفته ی پیش تو نمایشگاه بین المللی یک مرسدس بنز اس کلاس 2014

        رو از نزدیک دیدم.

        محشر بود.

        ولی حالا همین نسل فعلیه سی کلاسم که داره تولید میشه ، زمانی

        که وارد بازار شد بیشتر نشریات خارجی و مجله ی ماشین خودمون

        نوشتند که این خیلی شبیه اس کلاسه.و لقب بچه اس را بهش دادند.

        در صورتی که شباهت نا چیزی به اس داشت.

        ولی بهتره که قضاوت رو بگذاریم به زمانی که وارد شد و مقاله

        های مجلات رو خوندیم.شاید دلیلی برای مانیتور و طراحیش داشته

        باشه.

        البته از نظر من کامل و بی عیب هست.

        ((( ایران و المان )))

      3. محسن.د

        ۲۸ آذر ۱۳۹۲
        سوابق: (1443 ديدگاه)

        دقیقا منم با نظرت موافقم! این تیپ طراحی بیشتر درخور S و CLS هست. طراحی Cکلاس باید جمع و جور و یکم اسپرت باشه.درست مثل نسل قبلی.

    4. زیگما

      ۲۸ آذر ۱۳۹۲
      سوابق: (3058 ديدگاه)

      میلاد هر چیزی بخوای میتونی درباره زمان حال بگی ولی درباره آینده با این جرئت صحبت نکن.کاری به کره ای ها ندارم ِ، کلی میگم.بعشدم یکم کمتر شعار بده

      1. carbonado aventador

        ۲۸ آذر ۱۳۹۲
        سوابق: (4496 ديدگاه)

        خودت این همه شعار می دی چیزی نیست . بعد میلاد میاد حرف راست می زنه می گی شعار!!!!!!!

        1. زیگما

          ۲۸ آذر ۱۳۹۲
          سوابق: (3058 ديدگاه)

          با تو نبودم.خودتو درگیر نکن.خخخخخخخخ :)

      2. میلاد . فقط المان . فقط بنز .

        ۲۸ آذر ۱۳۹۲
        سوابق: (6507 ديدگاه)

        درود زیگما.

        ممنون میشم حرفتو واضح تر بزنی .متوجه نشدم.

        ((( ایران و المان )))

  2. daniyal

    ۲۷ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (4 ديدگاه)

    به نظر من پشتش یکم شبیه 206 صندوقدار شده :دی
    ( الان دوستان المانی دوست میان حمله میکنن که تو چی از طراحی میفهمی :)) )

    1. Infinite

      ۲۷ آذر ۱۳۹۲
      سوابق: (218 ديدگاه)

      قطعا دوستان آلمان دوست متشخص تر از این هستند که حمله کنند. :)

    2. فرامرز

      ۲۷ آذر ۱۳۹۲
      سوابق: (1590 ديدگاه)

      آره از گوشه یکم شبیهه و اون هم بخاطر کشیدگی چراغ ها و انحنای درب سرنشین عقب و کشیدگی انتهای سقف هست. البته تو ۲۰۶ صندوقدار هیچ اصلی رعایت نشده مثلاْ زوایا و انحناهای صندوق عقب کاملاْ مشابه مدل هاچ بک هست و اندازه درب های عقب و جای درب باک کاملاْ ثابت مونده. تنها نکته امیدوار کننده راجع به ۲۰۶ صندوقدار اینه که شیشه عقب دیگه مثل مدل هاچ بک عمودی نیست.

    3. میلاد . فقط المان . فقط بنز .

      ۲۷ آذر ۱۳۹۲
      سوابق: (6507 ديدگاه)

      درود.

      دانیال این چه حرفیه میزنی پسر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      اگر به مضاح هم بگی باز این جملت از یک جایی نشات گرفته.!!!!!!!!!!!!!

      (((( ایران و المان ))))

      1. یارو

        ۲۷ آذر ۱۳۹۲
        سوابق: (290 ديدگاه)

        دانیال داداش یکم دیگه دقت کن ببین جلو پنجره ش شبیه به پراید 132 نیست .فکر کنم طراحی داخلی شم از رنو pk برداشتن . بنزه دیگه همه چی شو از اینو اون بر می داره باید باید از ایران خودرو یاد بگیره چه جوری 206صندوق دار تولید کنه

        1. زیگما

          ۲۷ آذر ۱۳۹۲
          سوابق: (3058 ديدگاه)

          شبیه 206 هست ولی کپی محصوب نمیشه

    4. carbonado aventador

      ۲۷ آذر ۱۳۹۲
      سوابق: (4496 ديدگاه)

      ازش هیچ ایرادی نمیشه گرفت یعنی نباید ازش گرفت چون بنز این ماشین رو درست کرده!!!!!

  3. Infinite

    ۲۷ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (218 ديدگاه)

    کلی حرف داشتم ولی متاسفانه وقت ندارم.
    فقط بگم که بسیار زیباست.
    .: زنده باد مرسدس بنز :.

  4. MBS

    ۲۷ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (207 ديدگاه)

    ماشین خوب تو ایران بالای 100 ملیونه زیر 100 باید ماشین چینی یا ایرانی سوار شیم الان یک پژو پارس اهد بوقی شده 40 ملیون یا ایکس 33 آشغال 60 ملیون شده راستی پول ها خیلی بی ارزش شده3

    1. اشكان

      ۲۷ آذر ۱۳۹۲
      سوابق: (253 ديدگاه)

      MBS با نهایت تاسف باید گفت حرفتون درسته کاملا موافقم

  5. e36

    ۲۷ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (914 ديدگاه)

    بنز دیگه…

  6. km

    ۲۷ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (675 ديدگاه)

    طراحی داخلش نوآوری داره، دوستانی هم که از این مدل خوششون نمیاد تا از نزدیک(بیشتر) اینو نبینید از این ماشین خوشتون نمیاد بنزو باید زیاد نگاه کرد

  7. ESI

    ۲۷ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (385 ديدگاه)

    عجب

  8. توفیقی

    ۲۷ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (1120 ديدگاه)

    خوبه ولی همون اس کلاس فشرده هست.
    S 65 یه چیز دیگست.به اونم میگن بنز به اینم میگن بنز ولی آن کجا و این کجا

  9. زیگما

    ۲۷ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (3058 ديدگاه)

    طراحی زیبای جلو
    طراحی نا مفهوم و خشک عقب
    طراحی داخلی حوصله سر برن
    در کل موفقیت گذشته رو نخواهد داشت

  10. Yashar

    ۲۷ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (89 ديدگاه)

    فکر می کنم واقعا بیارزه آدم یه عمر کار کنه بعد کلی بدبختی با همه پولش یه دونه از اینا بخره و بعد از یه روز رانندگی با این ، جان به جان آفرین تسلیم کنه !!

  11. alireza

    ۲۷ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (92 ديدگاه)

    بجز طراحی قسمت عقبش بقیش خوبه .

  12. آرمین 66

    ۲۷ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (207 ديدگاه)

    حالم بهم میخوره از ماشین های ایرانی همش تکراری شده 206 که برای 13 سال پیشه پژو 405 برای 25 سال میشه پژو پرشیا 13 سال میشه سمند هم فقط چراغاشو عوض کردن 12 سال پراید هم 25 سال تیبا که عقبش با جلوش همخونی نداره 40 ساله پیکان وانت داره تولید میشه که فقط سپر عقب جلوشو تغییر دادن دنا هم که همون سمند چراغ جدیده رانا هم بدنش 206 صندقداره ماشین های ایران خودرو و سایپا خیلی بدرد نخورن عقب مونده ام صنعت خودرو سازی ما برمیگرده به 40 50 سال که هیچ پیشرفتی نکرده با تشکر از با تجربه ها ؟

  13. زیگما

    ۲۷ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (3058 ديدگاه)

    و یک چیز دیگه
    پشت ماشین خیلی خیلی بالاست.مثل چینی ها شده!ضعف در طراحی پلتفورم باعث این شده

    1. carbonado aventador

      ۲۷ آذر ۱۳۹۲
      سوابق: (4496 ديدگاه)

      کم مونده دیگه تو بیایی از بنز ایراد بگیری !!!!!

      1. زیگما

        ۲۷ آذر ۱۳۹۲
        سوابق: (3058 ديدگاه)

        نه تو بیای نظر بدی !!که همش تعریف کنی!!نخیر عزیز من.من مثل شما از همه چیز تعریف نمیکنم.

        1. عینک

          ۲۸ آذر ۱۳۹۲
          سوابق: (67 ديدگاه)

          چجوری فهمیدی ضعف در طراحی پلتفرم داره؟اصلا چجوری فهمیدی عقبش خیلی بالاست؟

          چون نمیخوای مثل بقیه باشی زور میزنی تا ایراد بگیری؟

          چجوری فهمیدی طراحی عقبش بی معنی هست؟

          اتفاقا اونقدری که طراحی عقبش قشنگ هست جلوش نیست.

          طراحی داخلشم فوق العاده قشنگ و لوکس و شکیل هست.همه چی منظم و زیبا.

          چون میخوای مثل بقیه نباشی اینجور خودتو کوچیک میکنی؟

        2. زیگما

          ۲۸ آذر ۱۳۹۲
          سوابق: (3058 ديدگاه)

          اصلا من نفهم من به دنبال جلب توجه.تو که خیلی باهوشی تو که خیلی چیز حالیته اگه بری 2 تا سایت تخصصی انگلیسی ماشین میفهمیدی.ولی متاسفانه اینقدر تجمل و تعصب جلو چشماتو گرفته که هیچی هیچی نمیفهمی.البته درکتون میکنم.منم اولش همینطور بودم.کمبود شعور تو این جامعه چیز جدیدی نیست.هیچ وقت حاضر نیستید اطلاعات خودتونو به اندازه بقیه بالا ببرید بلکه میخواهید بقیه رو پایین بکشید.کثیف ترین اتفاقی که ممکنه در یک جامعه بیوفته همینه.
          با یه پولدار که روبرو میشید ، میخواهید هرجور شده یه ضربه بهش بزنید و بکشیدش پایین ، چه از نظر مالی چه از نظر اجتماعی.وی حاضر نیستید خودتونو بالا بکشید.بحث من و پدال و عده ی کمی از شما هم همینه….

  14. امین

    ۲۷ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (430 ديدگاه)

    رویاییه. من که خیلی خوشم اومد ازش !

  15. عرفان

    ۲۷ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (237 ديدگاه)

    erfan-s
    از بنز فقط sl رو دوس دارم بقیشون آشغالن.
    فقط بی ام و. برید x5 2014 رو ببینید تو باما هست یک میلیاردو 150 قیمت گذاشتن.
    سری 3بی ام رو به این ترجیح میدم. تمام مدل های بنزاتاقشون خسته کتتدس بیاد اینو قبول کنید لطفا.

  16. محسن

    ۲۷ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    قبل از انقلاب تاکسیهای ایران بنز بودن حالا میخوان تیبا و ام وی ام را وارد ناوگان تاکسیرانی بکنن. عمرا افرادب مثل من بتونیم بنز سوار بشیم.
    من چی میگم بابا 206 دیگه نمیشه خرید.

  17. hero

    ۲۷ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (590 ديدگاه)

    انگار کلاس اس رو فشرده کردن
    فوق العادس
    ای کاش چراغای عقبش رو خشن تر طراحی میکردن

  18. M_435

    ۲۷ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (134 ديدگاه)

    فوق العدس..کولااکه…

  19. نوید

    ۲۷ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (18 ديدگاه)

    نمی دونم چرا هم بنز هم بی ام و دارن ماشیناشونو همرو عین هم می کنن مثلا سری 2 و 3 و 5 و 6 و 7 رو می بینی همه با هم 20 درصد فرق دارن جز سایزشون اما قدیم هر ماشین یه داستانی داشت…
    سری یک رو از رو ماهی طراحی کرده بودن
    سری 3 مار
    سری 5 اژدها
    سری 6 کوسه
    سری 7 نهنگ
    اما الان….. بنزم داره همین راهو میره ولی بی شک زیباست

  20. mili snopy

    ۲۷ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (2 ديدگاه)

    عرفان جان اگه نخوایم قبول کنیم اونوقت باید به حرف شما گوش کنیم؟ اگه فقط 1 بار سوار بنز بشید دیگه از این حرفا نمیزنید نه شما نه همه اونای که از این ایرادای الکی از بنز میگیرن

  21. حامد MASERATI GT

    ۲۷ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (304 ديدگاه)

    چقدر ظریف و ناز طراحی شده افرین و هزار افرین به بنز

  22. فرهاد

    ۲۸ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (375 ديدگاه)

    ماشین قشنگیه ولی هنوز جا داشت عقبشو قشنگ تر بزنه.
    با تمام ارادتی که نسیت به بنز دارم اما تو این کلاس Lexus IS350 جدیدو ترجیح میدم.
    با عرض پوزش از آلمانی دوستان از جمله خودم.

  23. masoud v12

    ۲۸ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (144 ديدگاه)

    از نسل قبلیش بمراتب زیباتر و لوکستر شده ولی از صد نفر پنج نفر تفاوت این ماشین رو اگه از روبرو بیاد یا اینکه هوا کمی تاریک بشه از اس کلاس تشخیص میدن اگه بیاد ایران متوجه منظور بنده خواهید شد ولی ای کاش نسل جدید ایی کلاس رو متفاوت تر طراحی کنند تا فرقی بین کلاسها ایجاد بشه به نظر بنده ایی کلاس همون طراحی چهار چراغ جلوش رو حفظ کنه البته این بار با یک طراحی کاملا جدید و به روز شده خیلی بهتره و هم با سی کلاس و اس کلاس متفاوتتر میشه.

  24. e.scamp

    ۲۸ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (1948 ديدگاه)

    بنز بنز بنز بنز بنز بنز بنز بنز ….. بنز بنز …. بنز

  25. mahsa

    ۲۸ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (293 ديدگاه)

    خبر خوش منصوری طوری دس و پا ازم گرفته که اصلا نفهمیدم چی خوندم

  26. mahsa

    ۲۸ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (293 ديدگاه)

    بنز از لحاظ کاکرد خیلی عالیه اما اگه ماشینای رو که تولید میکنه مثل فراری و لامبور گینی مدلای متفاوت از همی داشته باشن طفدارش بیشتر میشه
    اما از نظر من بنز از ائودی و بی ام و و امثال این ها سر تره حتی مدل اسپورتس با پروشه هم سطحه

  27. hosseindark

    ۲۸ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (24 ديدگاه)

    خوشبحال کسایی که پولشو دارن و میخرنش
    ما فقط میبینیم و حصرتش رو میخوریم…

    1. alireza gerami

      ۱۰ تیر ۱۳۹۴
      سوابق: (14 ديدگاه)

      ان شا الله شما به ارزوت برسی و بهترین ها رو بخری

  28. hosseindark

    ۲۸ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (24 ديدگاه)

    حسرت :دی

  29. Infinite

    ۲۸ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (218 ديدگاه)

    پدال عزیز!
    RevoZport از لامبورگینی اونتادور تیونینگ شده اش پرده برداشت. لطفا پوشش بدید.

    1. Infinite

      ۲۸ آذر ۱۳۹۲
      سوابق: (218 ديدگاه)

      RevoZport قدرت اونتادور رو به 820 اسب بخار افزایش داده.

  30. حمزه

    ۲۸ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (136 ديدگاه)

    خداییش دیگه دارم از دستشون با این امکانات و کیفیت و قیمتشون افسرده میشم… دستشون درد نکنه و دمشون گرم :(

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا