سرانجام پس از ماهها خبرهای مختلف و انتشار تصاویر جاسوسی و اطلاعات قطره چکانی، کلاس سی جدید مرسدس بنز یا W205 رسما معرفی شد.
ابتدا اجازه دهید تا ابعاد ظاهری این بنز را مورد بررسی قرار دهیم. طراحی خودرو را می توان کاملا وامدار سایر خودروهای خانواده مرسدس بنز مخصوصاً کلاس اس جدید دانست. خریداران میتوانند دو چهره متفاوت شامل جلوپنجره مشبک اسپرت با دو تیغه و آرم ستاره بزرگ مرسدس بنز در وسط یا جلوپنجره کلاسیک با سه میله و نشان بنز روی کاپوت را انتخاب کنند. اسپویلر جدید جلو به بهبود آئرودینامیک کمک کرده و چراغهای هالوژن H7 و LED همراه با سیستم نور هوشمند، نگاهی متمایز به خودرو میبخشند.
مرسدس بنز کلاس C جدید حدود ۴ متر و ۶۸۶ میلیمتر طول دارد که چیزی حدود ۹۵ میلیمتر از مدل قبلی خود یعنی W204 بزرگتر و عرض آن نیز ۱ متر و ۸۱۰ میلیمتر و فاصله بین دو محور آن نیز ۲ متر و ۸۴۰ میلیمتر برآورد شده است. ظرفیت اثاثیه ای که این خودرو میتواند با خود حمل کند ۴۸۰ لیتراست. به لطف استفاده از مواد جدید، ساختار مدولار و استفاده گسترده از آلومینیوم، کلاس سی جدید تا ۱۰۰ کیلوگرم سبک تر از نسل پیشین خود است.
نگاهی به زیر کاپوت بیندازیم. انواع C180, C200 و C220 دیزلی با سیستم BlueTec ارائه میشوند. مدل C180 با موتور ۱.۶ لیتری خود ۱۵۶ اسب بخار و ۲۵۰ نیوتن متر تولید میکند که شتاب صفر تا صدی ۸.۲ ثانیه ای را برای آن به همراه میآورد. مصرف سوخت مدل پایه تنها ۵ لیتر است و در هر کیلومتر هم ۱۱۶ گرم دی اکسید کربن تولید میکند. در مدل C200 موتور ۲.۰ لیتری قادر به تولید قدرت ۱۸۴ اسب بخار و گشتاور ۳۰۰ نیوتن متر میباشد. با این خودرو شتاب گیری صفر تا صد تنها ۷.۵ ثانیه طول میکشد و مصرف سوخت آن نیز ۵.۳ لیتر در هر صد کیلومتر اعلام شده. اما به سراغ موتور دیزلی برویم. C 220 BlueTec میتواند ۱۷۰ اسب بخار توان و ۴۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید نماید. شتاب این مدل نیز ۸.۱ ثانیه و مصرف سوخت آن ۴ لیتر میباشد.
بزودی دو موتور دیزلی جدید با استاندارد یورو ۶ نیز به این خانواده خواهند پیوست. در نهایت پنج موتور بنزینی چهار سیلندر با توانهای بین ۱۵۶ تا ۲۳۸ اسب بخار و همچنین موتور V6 با قدرت ۳۳۳ اسب بخار خواهیم داشت که همگی از سیستم استارت-استاپ و استاندارد یورو ۶ بهره خواهند برد. یک مدل هیبریدی با ترکیبی از موتور چهار سیلندر دیزلی و موتور الکتریکی با قدرت ۲۰۴+۲۷ اسب بخار و مصرف سوخت ۳.۹ لیتر در صد کیلومتر هم در دسترس خواهد بود.
همچنین انتقال نیرو به هر چهار چرخ یا 4Matic و گیربکس شش سرعته دستی و یا هفت سرعته خودکار G-Tronic قابل انتخاب هستند. در آینده نزدیک گیربکس ۹ سرعته خودکار نیز به این مجموعه میآید و مدلهای AMG نیز در پایان سال ۲۰۱۴ روانه بازار میشوند.
از سیستمهای جدید به کار رفته در کلاس C می توان به صفحه نمایشی دقیق که اطلاعاتی از جمله محدودیتهای سرعت، دستورات کاوشی و پیغامهای Distronic Plus که مخصوص اعلان فاصله خودرو با خودروهای دیگر است اشاره کرد. این کلاس دارای سیستم پارک الکترونیکی که دیگر یک استاندارد محسوب میشود نیز هست.
مهندسان مرسدس بنز نگرشی متفاوت را در طراحی محور جلوی ۴ اتصالی اندیشیدهاند. چرا که طراحی این ۴ پیوند کاملاً جدید به نظر میرسد. مثلا بخش تعلیق مستقل جلوی خودرو کاملاً از پایه فنر جدا شده و مقاومت خاصی در آن به وجود آمده است. در بخش عقب خودرو نیز تعلیق مستقل با پنج نقطه اتصال انجام وظیفه می کند. سیستم تعلیق با سه تنظیم قابل انتخاب مختلف راحت، راحت-اسپرتی و کاملا اسپرتی (با کاهش ارتفاع ۱۵ میلی متری) همراه شده است.
تمامی خودروهای مرسدس بنز که در زیرمجموعه کلاس C قرار گرفتهاند سیستم فرمان الکترومکانیکی را در آینده به عنوان یک استاندارد دریافت خواهند کرد. سیستمهای ایمنی استاندارد اعم از ترمز کمکی، سیستم کمک به هوشیاری و سیستم پیشگیری از برخوردتنها گوشه ای از فن آوری های استاندارد بکار رفته در این خودرو اند. از سیستمهای اختیاری دیگری که هیچ اجباری به بودن آنها در این سری از خودروها نیست می توان به سیستم حرکت در ترافیک به صورت خودکار، سیستم کمک ترمز ویژه، هشدار خروج از خط، سیستم های کمکی راننده، سیستم کمک پارک هوشمند و دوربین ۳۶۰ درجه اشاره کرد.
مثل گذشته شرکت مرسدس بنز باز هم نقشه جدید و دقیقی را برای حفظ سلامت سرنشینان خودروی خود انتخاب کرده است. این بار این شرکت با قرار دادن کیسههای هوا مخصوص بخش لگن خاصره راننده و سرنشین کنار آن و طراحی جدید کیسه هوای مرتبط با پنجره و کیسه هوای بغل برای صندلیهای عقب و کیسه هوا برای حفاظت از زانوی راننده باز هم مثل همیشه نشان داد که ایمنی سرنشینان یکی از مهمترین دغدغههای این شرکت بوده و خواهد بود.
air-con یا سیستم شرایط آب و هوایی نیز از تغییرات بی نصیب نمانده است. زمانی که خودرو وارد یک تونل میشود بخش تهویه هوای خودرو به صورت خودکار بسته شده و زمانی که ماشین از تونل خارج شود دوباره این بخش به حالت اولیه خود باز میگردد. البته شاید فکر کنید در این سیستم از سنسور جدید استفاده شده اما هیچ سنسوری در کار نیست. در این جا از سیستم کاوش یا ناوبری برای این منظور استفاده میشود. همچنین یک قابلیت تنظیم هوا در این خودرو تعبیه شده است که در شرایط مختلف میتوانید از آن برای تنظیم ثبات هوای معتدل و دلپذیر متناسب با سلیقه خود استفاده کنید.
سیستم ناوبری دارای یک سیستم هدایت گر متحرک با نام Drive Show است. اطلاعاتی که این سیستم در اختیار سرنشینان قرار میدهد مانند سیستمهای هواپیمایی یا همان نقشههای هدایت گر سرویس Google Maps متعلق به شرکت گوگل است. از دیگر قابلیتهای این سیستم امکان گزارش لحظه به لحظه ترافیک منطقهای است.
زمانی که در حال رانندگی با این خودروی کم نظیر هستید میتوانید از برنامههای داخلی این مرسدس مانند اپلیکیشن اعلان وضعیت آب و هوا، اپلیکیشن مکان یاب گوگل همراه با قابلیتهای StreetView و Panoramio و دیگر قابلیتها مانند دانلود مسیرها و مقصدهای جدید و همچنین از شبکه اجتماعی Facebook بهره ببرید. جالب است بدانید برای دسترسی به این امکانات و قابلیتها تنها کافیست ارتباط دادهای گوشی هوشمند خود را با سیستم پایه Audio 20 از طریق بلوتوث برقرار کنید. از دیگر قابلیتهای موجود رو سیستم Audio 20 این است که سرنشینان میتوانند فیلمها و ویدئوهای CD/DVD خود را پخش کنند.
این مرسدس دارای یک سیستم COMAND Online با صفحه نمایش ۸.۴ اینچی و دقت تفکیک پذیری (رزولوشن) ۹۶۰×۵۴۰ پیکسل که از یک پوشش شیشهای با کیفیت تشکیل شده میباشد. این سیستم سرنشینان را قادر میسازد تا کانالهای رادیویی و تلویزیونی دیجیتال را با کیفیت و سرعتی مناسب دریافت کرده، وضعیت ترافیک را به صورت لحظه به لحظه بررسی کنند. از دیگر قابلیتهای سیستم COMAND Online می توان به امکان استفاده WLAN و سیستم کنترلی فرامین مشخص شده با استفاده از صدا اشاره کرد. [jwplayer mediaid=”۵۵۵۶۶″] قرار است از این مرسدس بنز کم نظیر در نمایشگاه دیترویت در ماه ژانویه رونمایی شود. [دانلود ویدئو]
یه چیز دیگه هم من در رابطه با مهندسی آلمانها اضافه کنم:موتور بنز 280se با تکنولوژی دهه 70میلادی با 2800 حجم،186 اسب قدرت تولید میکرد در حالی که موتور هیوتدای کوپه با تکنولوژی روز و 2700 حجم؛فقط 164 اسب تولید میکنه . . . . …
آره از گوشه یکم شبیهه و اون هم بخاطر کشیدگی چراغ ها و انحنای درب سرنشین عقب و کشیدگی انتهای سقف هست. البته تو ۲۰۶ صندوقدار هیچ اصلی رعایت نشده مثلاْ زوایا و انحناهای صندوق عقب کاملاْ مشابه مدل هاچ بک هست و اندازه درب های عقب و جای درب باک کاملاْ ثابت مونده. تنها نکته امیدوار کننده راجع به ۲۰۶ صندوقدار اینه که شیشه عقب دیگه مثل مدل هاچ بک عمودی نیست.
دانیال داداش یکم دیگه دقت کن ببین جلو پنجره ش شبیه به پراید 132 نیست .فکر کنم طراحی داخلی شم از رنو pk برداشتن . بنزه دیگه همه چی شو از اینو اون بر می داره باید باید از ایران خودرو یاد بگیره چه جوری 206صندوق دار تولید کنه
ماشین خوب تو ایران بالای 100 ملیونه زیر 100 باید ماشین چینی یا ایرانی سوار شیم الان یک پژو پارس اهد بوقی شده 40 ملیون یا ایکس 33 آشغال 60 ملیون شده راستی پول ها خیلی بی ارزش شده3
فکر می کنم واقعا بیارزه آدم یه عمر کار کنه بعد کلی بدبختی با همه پولش یه دونه از اینا بخره و بعد از یه روز رانندگی با این ، جان به جان آفرین تسلیم کنه !!
حالم بهم میخوره از ماشین های ایرانی همش تکراری شده 206 که برای 13 سال پیشه پژو 405 برای 25 سال میشه پژو پرشیا 13 سال میشه سمند هم فقط چراغاشو عوض کردن 12 سال پراید هم 25 سال تیبا که عقبش با جلوش همخونی نداره 40 ساله پیکان وانت داره تولید میشه که فقط سپر عقب جلوشو تغییر دادن دنا هم که همون سمند چراغ جدیده رانا هم بدنش 206 صندقداره ماشین های ایران خودرو و سایپا خیلی بدرد نخورن عقب مونده ام صنعت خودرو سازی ما برمیگرده به 40 50 سال که هیچ پیشرفتی نکرده با تشکر از با تجربه ها ؟
اصلا من نفهم من به دنبال جلب توجه.تو که خیلی باهوشی تو که خیلی چیز حالیته اگه بری 2 تا سایت تخصصی انگلیسی ماشین میفهمیدی.ولی متاسفانه اینقدر تجمل و تعصب جلو چشماتو گرفته که هیچی هیچی نمیفهمی.البته درکتون میکنم.منم اولش همینطور بودم.کمبود شعور تو این جامعه چیز جدیدی نیست.هیچ وقت حاضر نیستید اطلاعات خودتونو به اندازه بقیه بالا ببرید بلکه میخواهید بقیه رو پایین بکشید.کثیف ترین اتفاقی که ممکنه در یک جامعه بیوفته همینه. با یه پولدار که روبرو میشید ، میخواهید هرجور شده یه ضربه بهش بزنید و بکشیدش پایین ، چه از نظر مالی چه از نظر اجتماعی.وی حاضر نیستید خودتونو بالا بکشید.بحث من و پدال و عده ی کمی از شما هم همینه….
erfan-s از بنز فقط sl رو دوس دارم بقیشون آشغالن. فقط بی ام و. برید x5 2014 رو ببینید تو باما هست یک میلیاردو 150 قیمت گذاشتن. سری 3بی ام رو به این ترجیح میدم. تمام مدل های بنزاتاقشون خسته کتتدس بیاد اینو قبول کنید لطفا.
قبل از انقلاب تاکسیهای ایران بنز بودن حالا میخوان تیبا و ام وی ام را وارد ناوگان تاکسیرانی بکنن. عمرا افرادب مثل من بتونیم بنز سوار بشیم. من چی میگم بابا 206 دیگه نمیشه خرید.
نمی دونم چرا هم بنز هم بی ام و دارن ماشیناشونو همرو عین هم می کنن مثلا سری 2 و 3 و 5 و 6 و 7 رو می بینی همه با هم 20 درصد فرق دارن جز سایزشون اما قدیم هر ماشین یه داستانی داشت… سری یک رو از رو ماهی طراحی کرده بودن سری 3 مار سری 5 اژدها سری 6 کوسه سری 7 نهنگ اما الان….. بنزم داره همین راهو میره ولی بی شک زیباست
عرفان جان اگه نخوایم قبول کنیم اونوقت باید به حرف شما گوش کنیم؟ اگه فقط 1 بار سوار بنز بشید دیگه از این حرفا نمیزنید نه شما نه همه اونای که از این ایرادای الکی از بنز میگیرن
ماشین قشنگیه ولی هنوز جا داشت عقبشو قشنگ تر بزنه. با تمام ارادتی که نسیت به بنز دارم اما تو این کلاس Lexus IS350 جدیدو ترجیح میدم. با عرض پوزش از آلمانی دوستان از جمله خودم.
از نسل قبلیش بمراتب زیباتر و لوکستر شده ولی از صد نفر پنج نفر تفاوت این ماشین رو اگه از روبرو بیاد یا اینکه هوا کمی تاریک بشه از اس کلاس تشخیص میدن اگه بیاد ایران متوجه منظور بنده خواهید شد ولی ای کاش نسل جدید ایی کلاس رو متفاوت تر طراحی کنند تا فرقی بین کلاسها ایجاد بشه به نظر بنده ایی کلاس همون طراحی چهار چراغ جلوش رو حفظ کنه البته این بار با یک طراحی کاملا جدید و به روز شده خیلی بهتره و هم با سی کلاس و اس کلاس متفاوتتر میشه.
بنز از لحاظ کاکرد خیلی عالیه اما اگه ماشینای رو که تولید میکنه مثل فراری و لامبور گینی مدلای متفاوت از همی داشته باشن طفدارش بیشتر میشه اما از نظر من بنز از ائودی و بی ام و و امثال این ها سر تره حتی مدل اسپورتس با پروشه هم سطحه
فقط سری۳
۲۷ آذر ۱۳۹۲بابا این که همون sکلاسه با ابعاد کوچیکتر. ولی ای کاش طراحی بیرونی اون مثل نسل قبلش با سریsفرق میکرد الان میریم سی کلاس میخریم پوز اس کلاس میدیم:)
میلاد . فقط المان . فقط بنز .
۲۷ آذر ۱۳۹۲درود.
اتفاقا به نظر من خوبه که شبیه اس کلاس در امده.چون کلا به این مدل بنز
میگن : بچه بنز.یا اس کلاس کوچک.همین شباهت تو فروشش تاثیر مثبت میذاره.
تفاوت را احساس کنید:
اون ها میان 100 کیلوگرم از وزن ماشین کم میکنند در عین حال
مقاوم تر میکنند.
اونوقت 2 سال پیش مدیر عامل سایپا اومد گفت :برای ایمنی بیشتر
محصولات پراید ما پروژه X 100 رو معرفی کردیم که نسبت به پراید
نسیم 50 کیلوگرم سنگین تر شده و در عین حال مقاوم تر و محکم
تر شده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پدال من متوجه نشدم.درست نوشتی؟؟؟؟
نوشتی که موتور 1.6 لیتر دیزل 156 اسب بخار قدرت داره ولی در
پست زیر برای موتور 1.6 لیتری بنزین سوز بنز GLA هم 156 اسب
بخار اعلام کردی.
اینها در صورتی است که اسم هیچ توربو شارژی رو نیاوردی.چون
قدرت یک موتور بنزین سوز از یک موتور دیزل سوز بیشتره ولی
گشتاور موتور دیزل از موتور بنزین سوز بیشتره.تازه این موتور
ها حجم هستند.
http://www.pedal.ir/%D8%A8%D9%86%D8%B2/%D8%A7%D8%AF%DB%8C%D8%B4%D9%86-%D8%A7%D9%88%D9%84-%D9%85%D8%B1%D8%B3%D8%AF%D8%B3-%D8%A8%D9%86%D8%B2-gla/
ولی انصافا چه موتوری داره.
من اخرین قدرتی که از موتور 1.6 لیتری بدون توربو سراغ داشتم
136 اسب بخار بود.این بنزه 156 اسب بخار خروجی داره.به خدا
معرکست.
قابل توجه کره ای ها :
موتور 2000 سی سی کیا سول 2014 164 اسب بخار قدرت داره ولی
این بنز با400 سی سی کمتر فقط 9 اسب بخار کمتر داره.قطعا تا
10 سال دیگه کیا به بنز میرسه!!!!!بشین تا برسه!!!!!!
خداییش موتوراش حرف نداره.
موتور 6 سیلندرش 333 اسب بخار قدرت داره!!!!!
این در حالی است که موتور های 3.5 لیتری مدل های 2007 و 2008
قدرت خروجیشون 272 اسب بخار بود.
وهمین موتور در سال های 2009 به بعد تا به الان 306 اسب بخار
قدرت داره.ولی الان در عین حالی که کم مصرف تر و پاک تر شده
قدرتش 27 اسب بخار افزایش داشته.چون فاکتور های مصرف کمتر و
موتور پاک تر در قدرت خروجی تاثیر دارند و معمولا قدرت کمتر
میشه!!!!
سیتم تعلیق هم که دیگه نگو نعنو بگو.سواری بنز تو دنیا یک چیز
دیگست.برید از هر بنز سواری بپرسید.اشتباه نکنید هندلینگ و
نگفتم.
تجهیزات هم بیشتر استاندارد شده.خیلی دوست دارم ببینم رقبای
این ماشین چه حرفی برای گفتن دارند!!!!!مخصوصا لکسس.
همه این تجهیزات و امکانات و مسائل فنی را هم که در نظر بگیرید
بنز گفته که سعی خواهد کرد که قیمت این مدل 2014 رو در حد و
حدود همان مدل 2014 نگه دارد.این یعنی……….
((( ایران و المان )))
میلاد . فقط المان . فقط بنز .
۲۷ آذر ۱۳۹۲تصحیح میکنم :
بنز گفته که سعی خواهد کرد که قیمت این مدل 2014 رو در
حد و حدود همان مدل 2015 نگه دارد.
((( ایران و المان )))
محسن.د
۲۷ آذر ۱۳۹۲میلادجان من متوجه نشدم چرا همین ماشین تو بعضی سایتها زده2015؟!؟! مو نمیزنه با این!
میلاد . فقط المان . فقط بنز .
۲۸ آذر ۱۳۹۲درود.
محسن جان من خودمم موندم.
چون جمعه ای که گذشت من نمایشگاه بین المللی کرج بودم.
همین سی کلاس هایی که الان تو کشورمون موجود هست رو با
مدل 2014 برای فروش گذاشته بودند.
من فکر کنم اون مدلی که شما میگی مدل AMG بوده.
slr722
۲۸ آذر ۱۳۹۲میلاد نظرت درباره جای مانیتور چیه؟؟؟
میلاد . فقط المان . فقط بنز .
۲۸ آذر ۱۳۹۲درود بر اس ال ار.
عالیه.من که خیلی خوشم اومد.
خیلی ها ازش ایراد گرفتن.
به نظر من این یک خط شکنی است.
نباید م3 همه بود.
((( ایران و المان )))
میلاد . فقط المان . فقط بنز .
۲۸ آذر ۱۳۹۲درود بر اس ال ار.
عالیه.من که خیلی خوشم اومد.
خیلی ها ازش ایراد گرفتن.
به نظر من این یک خط شکنی است.
نباید م3 همه بود.
((( ایران و المان ))).
سعید
۲۸ آذر ۱۳۹۲یه چیز دیگه هم من در رابطه با مهندسی آلمانها اضافه کنم:موتور بنز 280se با تکنولوژی دهه 70میلادی با 2800 حجم،186 اسب قدرت تولید میکرد در حالی که موتور هیوتدای کوپه با تکنولوژی روز و 2700 حجم؛فقط 164 اسب تولید میکنه . . . . …
WindyCat
۲۷ آذر ۱۳۹۲ببین تکنولوژی موتور این لامصب چقدر بالاست که با این عظمتش از یه ماشین چمن زنی هم کمتر بنزین مصرف میکنه…!!!
slr722
۲۸ آذر ۱۳۹۲میترسم میلاد ناراحت بشه…اما…
این ماشین 100 تا خوبی داره اما 2 تا نکته منفی…
طراحی خیلی سنگینه…خیلی خیلیم…این طراحی باید برای S باشه نه C…
کلاس C همیشه یکم اسپرت تر بوده…
درضمن مانیتو وسط داشبرد انگار از ماشین نیست…جداست…
مثل این GPS ها که میخری میزاری جلو داشبرد…خدا وکیلی اینو بد طراحی کرده.
ولی تو خوب بودن این ماشین شکی نیست…
میلاد . فقط المان . فقط بنز .
۲۸ آذر ۱۳۹۲ناراحت نمیشم داداش.
ولی اونقدر ها هم شبیه نیست.
من هفته ی پیش تو نمایشگاه بین المللی یک مرسدس بنز اس کلاس 2014
رو از نزدیک دیدم.
محشر بود.
ولی حالا همین نسل فعلیه سی کلاسم که داره تولید میشه ، زمانی
که وارد بازار شد بیشتر نشریات خارجی و مجله ی ماشین خودمون
نوشتند که این خیلی شبیه اس کلاسه.و لقب بچه اس را بهش دادند.
((( ایران و المان )))
میلاد . فقط المان . فقط بنز .
۲۸ آذر ۱۳۹۲ناراحت نمیشم داداش.
ولی اونقدر ها هم شبیه نیست.
من هفته ی پیش تو نمایشگاه بین المللی یک مرسدس بنز اس کلاس 2014
رو از نزدیک دیدم.
محشر بود.
ولی حالا همین نسل فعلیه سی کلاسم که داره تولید میشه ، زمانی
که وارد بازار شد بیشتر نشریات خارجی و مجله ی ماشین خودمون
نوشتند که این خیلی شبیه اس کلاسه.و لقب بچه اس را بهش دادند.
در صورتی که شباهت نا چیزی به اس داشت.
ولی بهتره که قضاوت رو بگذاریم به زمانی که وارد شد و مقاله
های مجلات رو خوندیم.شاید دلیلی برای مانیتور و طراحیش داشته
باشه.
البته از نظر من کامل و بی عیب هست.
((( ایران و المان )))
محسن.د
۲۸ آذر ۱۳۹۲دقیقا منم با نظرت موافقم! این تیپ طراحی بیشتر درخور S و CLS هست. طراحی Cکلاس باید جمع و جور و یکم اسپرت باشه.درست مثل نسل قبلی.
زیگما
۲۸ آذر ۱۳۹۲میلاد هر چیزی بخوای میتونی درباره زمان حال بگی ولی درباره آینده با این جرئت صحبت نکن.کاری به کره ای ها ندارم ِ، کلی میگم.بعشدم یکم کمتر شعار بده
carbonado aventador
۲۸ آذر ۱۳۹۲خودت این همه شعار می دی چیزی نیست . بعد میلاد میاد حرف راست می زنه می گی شعار!!!!!!!
زیگما
۲۸ آذر ۱۳۹۲با تو نبودم.خودتو درگیر نکن.خخخخخخخخ :)
میلاد . فقط المان . فقط بنز .
۲۸ آذر ۱۳۹۲درود زیگما.
ممنون میشم حرفتو واضح تر بزنی .متوجه نشدم.
((( ایران و المان )))
daniyal
۲۷ آذر ۱۳۹۲به نظر من پشتش یکم شبیه 206 صندوقدار شده :دی
( الان دوستان المانی دوست میان حمله میکنن که تو چی از طراحی میفهمی :)) )
Infinite
۲۷ آذر ۱۳۹۲قطعا دوستان آلمان دوست متشخص تر از این هستند که حمله کنند. :)
فرامرز
۲۷ آذر ۱۳۹۲آره از گوشه یکم شبیهه و اون هم بخاطر کشیدگی چراغ ها و انحنای درب سرنشین عقب و کشیدگی انتهای سقف هست. البته تو ۲۰۶ صندوقدار هیچ اصلی رعایت نشده مثلاْ زوایا و انحناهای صندوق عقب کاملاْ مشابه مدل هاچ بک هست و اندازه درب های عقب و جای درب باک کاملاْ ثابت مونده. تنها نکته امیدوار کننده راجع به ۲۰۶ صندوقدار اینه که شیشه عقب دیگه مثل مدل هاچ بک عمودی نیست.
میلاد . فقط المان . فقط بنز .
۲۷ آذر ۱۳۹۲درود.
دانیال این چه حرفیه میزنی پسر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اگر به مضاح هم بگی باز این جملت از یک جایی نشات گرفته.!!!!!!!!!!!!!
(((( ایران و المان ))))
یارو
۲۷ آذر ۱۳۹۲دانیال داداش یکم دیگه دقت کن ببین جلو پنجره ش شبیه به پراید 132 نیست .فکر کنم طراحی داخلی شم از رنو pk برداشتن . بنزه دیگه همه چی شو از اینو اون بر می داره باید باید از ایران خودرو یاد بگیره چه جوری 206صندوق دار تولید کنه
زیگما
۲۷ آذر ۱۳۹۲شبیه 206 هست ولی کپی محصوب نمیشه
carbonado aventador
۲۷ آذر ۱۳۹۲ازش هیچ ایرادی نمیشه گرفت یعنی نباید ازش گرفت چون بنز این ماشین رو درست کرده!!!!!
Infinite
۲۷ آذر ۱۳۹۲کلی حرف داشتم ولی متاسفانه وقت ندارم.
فقط بگم که بسیار زیباست.
.: زنده باد مرسدس بنز :.
MBS
۲۷ آذر ۱۳۹۲ماشین خوب تو ایران بالای 100 ملیونه زیر 100 باید ماشین چینی یا ایرانی سوار شیم الان یک پژو پارس اهد بوقی شده 40 ملیون یا ایکس 33 آشغال 60 ملیون شده راستی پول ها خیلی بی ارزش شده3
اشكان
۲۷ آذر ۱۳۹۲MBS با نهایت تاسف باید گفت حرفتون درسته کاملا موافقم
e36
۲۷ آذر ۱۳۹۲بنز دیگه…
km
۲۷ آذر ۱۳۹۲طراحی داخلش نوآوری داره، دوستانی هم که از این مدل خوششون نمیاد تا از نزدیک(بیشتر) اینو نبینید از این ماشین خوشتون نمیاد بنزو باید زیاد نگاه کرد
ESI
۲۷ آذر ۱۳۹۲عجب
توفیقی
۲۷ آذر ۱۳۹۲خوبه ولی همون اس کلاس فشرده هست.
S 65 یه چیز دیگست.به اونم میگن بنز به اینم میگن بنز ولی آن کجا و این کجا
زیگما
۲۷ آذر ۱۳۹۲طراحی زیبای جلو
طراحی نا مفهوم و خشک عقب
طراحی داخلی حوصله سر برن
در کل موفقیت گذشته رو نخواهد داشت
Yashar
۲۷ آذر ۱۳۹۲فکر می کنم واقعا بیارزه آدم یه عمر کار کنه بعد کلی بدبختی با همه پولش یه دونه از اینا بخره و بعد از یه روز رانندگی با این ، جان به جان آفرین تسلیم کنه !!
alireza
۲۷ آذر ۱۳۹۲بجز طراحی قسمت عقبش بقیش خوبه .
آرمین 66
۲۷ آذر ۱۳۹۲حالم بهم میخوره از ماشین های ایرانی همش تکراری شده 206 که برای 13 سال پیشه پژو 405 برای 25 سال میشه پژو پرشیا 13 سال میشه سمند هم فقط چراغاشو عوض کردن 12 سال پراید هم 25 سال تیبا که عقبش با جلوش همخونی نداره 40 ساله پیکان وانت داره تولید میشه که فقط سپر عقب جلوشو تغییر دادن دنا هم که همون سمند چراغ جدیده رانا هم بدنش 206 صندقداره ماشین های ایران خودرو و سایپا خیلی بدرد نخورن عقب مونده ام صنعت خودرو سازی ما برمیگرده به 40 50 سال که هیچ پیشرفتی نکرده با تشکر از با تجربه ها ؟
زیگما
۲۷ آذر ۱۳۹۲و یک چیز دیگه
پشت ماشین خیلی خیلی بالاست.مثل چینی ها شده!ضعف در طراحی پلتفورم باعث این شده
carbonado aventador
۲۷ آذر ۱۳۹۲کم مونده دیگه تو بیایی از بنز ایراد بگیری !!!!!
زیگما
۲۷ آذر ۱۳۹۲نه تو بیای نظر بدی !!که همش تعریف کنی!!نخیر عزیز من.من مثل شما از همه چیز تعریف نمیکنم.
عینک
۲۸ آذر ۱۳۹۲چجوری فهمیدی ضعف در طراحی پلتفرم داره؟اصلا چجوری فهمیدی عقبش خیلی بالاست؟
چون نمیخوای مثل بقیه باشی زور میزنی تا ایراد بگیری؟
چجوری فهمیدی طراحی عقبش بی معنی هست؟
اتفاقا اونقدری که طراحی عقبش قشنگ هست جلوش نیست.
طراحی داخلشم فوق العاده قشنگ و لوکس و شکیل هست.همه چی منظم و زیبا.
چون میخوای مثل بقیه نباشی اینجور خودتو کوچیک میکنی؟
زیگما
۲۸ آذر ۱۳۹۲اصلا من نفهم من به دنبال جلب توجه.تو که خیلی باهوشی تو که خیلی چیز حالیته اگه بری 2 تا سایت تخصصی انگلیسی ماشین میفهمیدی.ولی متاسفانه اینقدر تجمل و تعصب جلو چشماتو گرفته که هیچی هیچی نمیفهمی.البته درکتون میکنم.منم اولش همینطور بودم.کمبود شعور تو این جامعه چیز جدیدی نیست.هیچ وقت حاضر نیستید اطلاعات خودتونو به اندازه بقیه بالا ببرید بلکه میخواهید بقیه رو پایین بکشید.کثیف ترین اتفاقی که ممکنه در یک جامعه بیوفته همینه.
با یه پولدار که روبرو میشید ، میخواهید هرجور شده یه ضربه بهش بزنید و بکشیدش پایین ، چه از نظر مالی چه از نظر اجتماعی.وی حاضر نیستید خودتونو بالا بکشید.بحث من و پدال و عده ی کمی از شما هم همینه….
امین
۲۷ آذر ۱۳۹۲رویاییه. من که خیلی خوشم اومد ازش !
عرفان
۲۷ آذر ۱۳۹۲erfan-s
از بنز فقط sl رو دوس دارم بقیشون آشغالن.
فقط بی ام و. برید x5 2014 رو ببینید تو باما هست یک میلیاردو 150 قیمت گذاشتن.
سری 3بی ام رو به این ترجیح میدم. تمام مدل های بنزاتاقشون خسته کتتدس بیاد اینو قبول کنید لطفا.
محسن
۲۷ آذر ۱۳۹۲قبل از انقلاب تاکسیهای ایران بنز بودن حالا میخوان تیبا و ام وی ام را وارد ناوگان تاکسیرانی بکنن. عمرا افرادب مثل من بتونیم بنز سوار بشیم.
من چی میگم بابا 206 دیگه نمیشه خرید.
hero
۲۷ آذر ۱۳۹۲انگار کلاس اس رو فشرده کردن
فوق العادس
ای کاش چراغای عقبش رو خشن تر طراحی میکردن
M_435
۲۷ آذر ۱۳۹۲فوق العدس..کولااکه…
نوید
۲۷ آذر ۱۳۹۲نمی دونم چرا هم بنز هم بی ام و دارن ماشیناشونو همرو عین هم می کنن مثلا سری 2 و 3 و 5 و 6 و 7 رو می بینی همه با هم 20 درصد فرق دارن جز سایزشون اما قدیم هر ماشین یه داستانی داشت…
سری یک رو از رو ماهی طراحی کرده بودن
سری 3 مار
سری 5 اژدها
سری 6 کوسه
سری 7 نهنگ
اما الان….. بنزم داره همین راهو میره ولی بی شک زیباست
mili snopy
۲۷ آذر ۱۳۹۲عرفان جان اگه نخوایم قبول کنیم اونوقت باید به حرف شما گوش کنیم؟ اگه فقط 1 بار سوار بنز بشید دیگه از این حرفا نمیزنید نه شما نه همه اونای که از این ایرادای الکی از بنز میگیرن
حامد MASERATI GT
۲۷ آذر ۱۳۹۲چقدر ظریف و ناز طراحی شده افرین و هزار افرین به بنز
فرهاد
۲۸ آذر ۱۳۹۲ماشین قشنگیه ولی هنوز جا داشت عقبشو قشنگ تر بزنه.
با تمام ارادتی که نسیت به بنز دارم اما تو این کلاس Lexus IS350 جدیدو ترجیح میدم.
با عرض پوزش از آلمانی دوستان از جمله خودم.
masoud v12
۲۸ آذر ۱۳۹۲از نسل قبلیش بمراتب زیباتر و لوکستر شده ولی از صد نفر پنج نفر تفاوت این ماشین رو اگه از روبرو بیاد یا اینکه هوا کمی تاریک بشه از اس کلاس تشخیص میدن اگه بیاد ایران متوجه منظور بنده خواهید شد ولی ای کاش نسل جدید ایی کلاس رو متفاوت تر طراحی کنند تا فرقی بین کلاسها ایجاد بشه به نظر بنده ایی کلاس همون طراحی چهار چراغ جلوش رو حفظ کنه البته این بار با یک طراحی کاملا جدید و به روز شده خیلی بهتره و هم با سی کلاس و اس کلاس متفاوتتر میشه.
e.scamp
۲۸ آذر ۱۳۹۲بنز بنز بنز بنز بنز بنز بنز بنز ….. بنز بنز …. بنز
mahsa
۲۸ آذر ۱۳۹۲خبر خوش منصوری طوری دس و پا ازم گرفته که اصلا نفهمیدم چی خوندم
mahsa
۲۸ آذر ۱۳۹۲بنز از لحاظ کاکرد خیلی عالیه اما اگه ماشینای رو که تولید میکنه مثل فراری و لامبور گینی مدلای متفاوت از همی داشته باشن طفدارش بیشتر میشه
اما از نظر من بنز از ائودی و بی ام و و امثال این ها سر تره حتی مدل اسپورتس با پروشه هم سطحه
hosseindark
۲۸ آذر ۱۳۹۲خوشبحال کسایی که پولشو دارن و میخرنش
ما فقط میبینیم و حصرتش رو میخوریم…
alireza gerami
۱۰ تیر ۱۳۹۴ان شا الله شما به ارزوت برسی و بهترین ها رو بخری
hosseindark
۲۸ آذر ۱۳۹۲حسرت :دی
Infinite
۲۸ آذر ۱۳۹۲پدال عزیز!
RevoZport از لامبورگینی اونتادور تیونینگ شده اش پرده برداشت. لطفا پوشش بدید.
Infinite
۲۸ آذر ۱۳۹۲RevoZport قدرت اونتادور رو به 820 اسب بخار افزایش داده.
حمزه
۲۸ آذر ۱۳۹۲خداییش دیگه دارم از دستشون با این امکانات و کیفیت و قیمتشون افسرده میشم… دستشون درد نکنه و دمشون گرم :(