کارلسون پکیج جدید برای مرسدس B-class اتاق W176 معرفی کرده؛ این پکیج هم شامل تغییرات ظاهری است و هم شامل بهبودهای مختصر فنی . . .
اما اجزای کیت بدنه کارلسون شامل چیست؟ اسپویلر جلو، طراحی مجدد رکاب ها، اسپویلر سقفی عقب و نهایتا سپر جدیدی که دیفیوزر بسیار ساده ای در وسط آن جاسازی شده. کارلسون همچنین ارتفاع تعلیق B-class را ۳۰ میلیمتر کاهش داده، از اگزوزهای فولادی ضدزنگ با خروجی های دوبل در طرفین استفاده کرده و رینگ های آلومینیومی اختصاصی از سری تیتانیوم یا بریلیانت ادیشن با سایزهای ۱۸ تا ۲۰ اینچ را برای مشتریان فراهم کرده است. برای تایرها نیز مشتریان می توانند از بین دانلوپ یا Vredestein یکی را به دلخواه انتخاب کنند که سایزشان ۲۲۵/۴۰ برای رینگ ۱۸ و ۲۲۵/۳۵ برای رینگ ۱۹ و ۲۳۵/۳۰ برای رینگ ۲۰ اینچی است.
با اینکه جزییات دقیق کابین منتشر نشده اما مشتریان بنا به سلیقه خود می توانند انواع و اقسام تریم های مختلف آلومینیومی و یا چرمی را سفارش دهند. در قسمت فنی، کارلسون پکیج خود را که مطابق استاندارد آلایندگی یورو۵ و یورو۶ ساخته شده، تنها برای سه مدل مهیا کرده است که عبارتند از:
- ۱۴۶ اسب بخار برای B180 ؛ ۳۱ اسب بیشتر از حالت استاندارد.
- ۱۸۷ اسب بخار و ۳۰۰ نیوتن متر برای B200 ؛ ۲۹ اسب بیشتر از حالت استاندارد.
- ۲۵۳ اسب بخار و ۴۲۰ نیوتن متر برای B250 ؛ ۳۸ اسب بیشتر از حالت استاندارد.
nima
۲۲ مرداد ۱۳۹۲پدال اینو برای قسمت فیسبوک اپلود کن .
AMIR1992
۲۲ مرداد ۱۳۹۲باز هم آلمان.
درود بر آلمان وصنعت خودرو سازیش.
AMIR1992
۲۲ مرداد ۱۳۹۲این خودرو ها خودشون عالی هستن با این حال تیون میشن برای بهتر شدن
باز هم آلمان.
درود بر آلمان وصنعت خودرو سازیش.
AMIR1992
۲۲ مرداد ۱۳۹۲اونا استاندارد یورو 6 اجرا کردن ما تازه رسیدیم به یورو4.
اسکالید
۲۲ مرداد ۱۳۹۲یورو 4 را هم شک بکن بهش، کی رفته تست کنه ببینه آلایندگی پژو کم شده یا زیاد ؟ 3300000 تومن در پژو 405 و پرشیا اضافه دارن از مردم میگیرن برای استاندارد یورو 4 که به هیچ دردی نمیخوره و هیچ توضیحی برای توجیه ریالی به مردم ندادند که چه قطعه ای اضافه کردن و با چه ارزشی>
در حالی که فرق یورو 2 با یورو 4 توی بازار برای ماشین پژو 405 فقط 700 هزار تومنه
نخود آش
۲۲ مرداد ۱۳۹۲موافقم باهات. اینم یه جور پول زور گرفتنه. به شیوه صلح آمیز
احسان -ب
۲۲ مرداد ۱۳۹۲واقعا دمت گرم المان . ایران هنوز مراحل یورو چهارو به کلی انجام نداده. اقا یورو چهارم برای خدتون اما کیسه هوارو 4تا کنید و ایربک برای خودرو ها بگذارید بقیه پیش کش
حامد MASERATI GT
۲۲ مرداد ۱۳۹۲جالب اینجاست اونا یورو6 رو میارن اما قیمتش انچنان زیاد نمیشه شایدم اصلا نشه اما ما تازه یورو4 رو میخوایم بیاریم خیلی راحت 3 تا 4 ملیون قیمتو میبره بالا اونم واسه ماشینایی که تکنولوژیه 25 سال پیشه
مهزیار
۲۲ مرداد ۱۳۹۲خیلی بهتر از قبل شده ولی در کل Bکلاس خیلی با یه بنز فاصله داره.
خیلی طراحی عادی ای داره. کلا هیی نیست که آدمو جذب کنه
arash zx
۲۳ مرداد ۱۳۹۲درود بر شرکت های آلمانی، واقعا آلمانی ها در صنعت خودرو فوق العاده هستن……… ببینید واسه مشتری هاشون چقدر ارزش قائل هستن، در این حد که یارو برند لاستیک ماشینش رو خودش انتخاب میکنه ولی تو ایران چی؟؟؟تو ایران چقدر واسه مشتری ارزش قائل هستن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ میدونم جوابی واسه این سوال وجود نداره……………
رامتین
۲۳ مرداد ۱۳۹۲مرسدس در ساخت کراس اور و SUV مهارت لازم را در خلق اتومبیلهای زیبا نداره…
محمد
۳ شهریور ۱۳۹۲برخلاف بقیه شاسی بلند های آلمانی این مدل چندان زیبا به چشم نمی خورد و زود از چشم می افتد.