مرسدس بنز

مرسدس CLA45 مسابقه ای

شش ماه بعد از معرفی CLA 45 AMG حالا مرسدس نسخه مسابقه ای آن را هم آماده کرده؛ این خودرو قرارست در اتوشوی فرانکفورت ۲۰۱۳ در کنار مدل CLA 250 Sport برای اولین بار رونمایی شود . . .

Mercedes-Benz CLA 45 AMG Racing Series
Mercedes-Benz CLA 45 AMG Racing Series

دنبال مشخصات فنی این خودروی مسابقه ای نباشید چرا که مرسدس معتقدست آنرا برای شرکت در مسابقات مختلف ساخته و می تواند با انواع گیربکس ها، از پیشرانه ۲.۰ لیتری توربوی ۴ سیلندر آن قدرتی متناسب با سلیقه مشتری بیرون بکشد!

در لیست ویژگی های این سدان مسابقه ای می توان دید که محورها عریض تر شده، سیستم تعلیق کاملا بهبود یافته، از کیت کربنی برای بدنه استفاده شده، کیت ترمز AMG داشته و سیستم محرکه آن نیز در دو نوع FWD یا AWD قابل انتخاب بوده؛ همچنین از فرمان مسابقه ای و صندلی های اسپرت ریکارو، رول کیج فولادی و سیستم اطفا حریق نیز استفاده شده است.

و حالا سری هم بزنیم به CLA 250 Sport که همانند هاچبک های A 250 Sport مجهز به یک پیشرانه ۲.۰ لیتری توربو با قدرت ۲۰۸ اسب بخار در دور ۵,۵۰۰ و گشتاور ۳۵۰ نیوتن مترست که با گیربکس ۷سرعته دوکلاچه به محور جلو منتقل می شوند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مطالب مشابه

‫۳۳ دیدگاه‌ها

  1. اسکالید

    ۱۴ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (270 ديدگاه)

    خیلی تپل و خشکله ، چراغ عقبش خیلی شبیه جنسیس کوپه هستش ،

    1. slr722

      ۱۴ شهریور ۱۳۹۲
      سوابق: (1342 ديدگاه)

      واقعا چراغ عقب شبیه جنسیس کوپس…

      درضمن انصاف داشته باشید…

      1. slr722

        ۱۵ شهریور ۱۳۹۲
        سوابق: (1342 ديدگاه)

        چقدر راحت میشه فهمید که همه چقدر بی دلیل و از روی تعصب و بدون انصاف حرف نظر میدن…

        جنسیس قبل cla اومد تو بازار…

        اگه کسی هم نمیدونه بدونه…

    2. nima

      ۱۴ شهریور ۱۳۹۲
      سوابق: (274 ديدگاه)

      داداش من برعکس گفتی . جنسیس شبیه اینه .

      1. M3 E92

        ۱۵ شهریور ۱۳۹۲
        سوابق: (321 ديدگاه)

        حالا خوبه جنسیس قبل از این اومده بود o.O

  2. سينا

    ۱۴ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (217 ديدگاه)

    CLA45 AMG/// پر بازده ترین ماشینیه که تاحالا دیدم، موتور ۲ لیتری، شتاب صفر تا صد ۴.۶ ثانیه و دارای آپشن هایی مثل اگزوز اسپرت و البته قیمتی مناسب. عملاً باید مجوز نمره گذاری رو بهش بدن!

  3. امیر

    ۱۴ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (94 ديدگاه)

    سلام ، میخام بین 180 تا 200 خرید کنم اما واقعا درمونده شدم ، نمیدونم از بین تویوتا آریون 2013 و آزرا 2013 و کیا کادنزا 2013 و جنسیس 2011 کدام یکی را انتخاب کنم ، لطفا اگه اطلاعاتی دارید به من کمک کنید ، ممنون از همه دوستان

    1. سینا

      ۱۵ شهریور ۱۳۹۲
      سوابق: (27 ديدگاه)

      من جای شما بودم یا آریون SE 2013 ورمیداشتم یا لکسس ES350 کارکرده تمیز.

    2. Pooya

      ۱۵ شهریور ۱۳۹۲
      سوابق: (38 ديدگاه)

      اون سه تا دلتو بد یه مدت میزنن
      اریون بگیر

    3. M3 E92

      ۱۵ شهریور ۱۳۹۲
      سوابق: (321 ديدگاه)

      هیوندای بگیر که بازار دست دومش بهتره نسبت به بقیه
      گرانجو پیشنهاده منه

  4. km

    ۱۴ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (675 ديدگاه)

    انصافا قیمتش عالیه از ۳۰۰۰۰ $ شروع میشه یعنی کمتر از جنسیس CLA45 AMG هم که شاهکاره. خیلی خوشگله

  5. فقط سری3

    ۱۴ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (3 ديدگاه)

    ماشین خوبی هست خوب ازبنز همین انتظارمیره

  6. پژمان

    ۱۴ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (296 ديدگاه)

    اقای پدال از قهرمانی فراری 458 در مسابقات 24 ساعته spa francorchamps هم مطلب بزار smp racing

  7. امیر خان

    ۱۴ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (94 ديدگاه)

    دوستان از بین آزرا و آریون و جنسیس و کادنزا کدامیک واسه خرید بهتره ، اگه بخام تا 190 تومن هزینه کنم

    1. میلاد. فقط المان.فقط بنز.

      ۱۵ شهریور ۱۳۹۲
      سوابق: (6507 ديدگاه)

      درود امیر جان.
      من اگر جای شما باشم ازرا رو از انتخاباتم حذف میکنم.درسته که طراحیه به روز و فضایی داره.ولی از اون ور هم زود دمده میشه.
      اگر دنبال ماشین کم استهلاک و طراحیه اسیایی هستیو کیفیت برات مهمه تویوتا اریون.
      اگر دنبال تجهیزات . طراحیه اروپایی هستی بهترین گزینه کادنزا است.
      اگرم تجهیزات و طراحیه اسیایی رو دوست داری برو هیوندای بخر.
      البته این را هم درنظر داشته باش که نسل جدید جنسیس در راه است.درصورتی که تازه نسل جدید کادنزا و اریون وارد شده.پس با این حساب افت قیمت جنسیس بیشتره.
      من خیلی مختصر و مبتدی برات توضیح دادم.

      ایران و المان

  8. امین

    ۱۴ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (819 ديدگاه)

    از آلمان دیفرانسیل جلو بعیده !!!!!
    ماشین های آلمانی به لذت رانندگی با محور عقب معروف هستن

    1. سينا

      ۱۵ شهریور ۱۳۹۲
      سوابق: (217 ديدگاه)

      پلت فرم اصلی این کلاس جدید، پلت فرم A-Class هست و به خاطر وزن سبک و البته فاصله ی کم دو محور از چرخ های جلو به عنوان کِشنده استفاده شده.

    2. علی

      ۱۷ شهریور ۱۳۹۲
      سوابق: (14 ديدگاه)

      آخه قراره مسابقه ای و اسپرت باشه. پس دیف عقب زیاد جالب نیست.

  9. حسین

    ۱۵ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (99 ديدگاه)

    آره آقا محمد امین من هم تعجب کردم.

  10. skazi 68

    ۱۵ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (16 ديدگاه)

    خوب این یکی تخصص اقای فقط الما بنزه معلوم نیست کجاست فکر کنم اینو ببینه سکته ناقص بزنه .

    1. میلاد. فقط المان.فقط بنز.

      ۱۵ شهریور ۱۳۹۲
      سوابق: (6507 ديدگاه)

      درود. اسکازی جان نمیدونی چه حالی شدم اینو دیدم.

      نوشته که بنز بر اساس سلیقه ی مشتری میتونه قدرت های مختلف از این موتور 2000 سی سی بکشه بیرون!!!!!!!!!!!!
      عاشقشم.
      خداکنه که بتونه قدرتش رو بیشتر از نسخه ی سیاه بکنه.بالای 400 اسب بخار.یعنی دیگه میترکونه.
      ولی اگه به جای رنگ نقره ای از رنگ سفید یا دودی استفاده میکرد جذابیت وزیباییش دوچندان میشد.
      خلاصه من لال بشم اگه بخوام از المان و بنز ایراد بگیرم.

      در ضمن پدال جان داری فقط نظر هارو پاک میکنی.یک نظر تو موضوع دوچرخه.
      یک نظر تو همین صفحه راجع به خرید ماشین.
      یک نظر هم در مورد اون جنگنده و ماشین اسپرت امریکایی.
      لطفا رسیدگی کنید.

      ایران و المان.

  11. حسن

    ۱۵ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (61 ديدگاه)

    این نسل واقعا فوق العاده طراحی شده ولی حیف که قیمتش به C کلاس بدون آپشن خیلی نزدیکه.

    1. امین

      ۱۵ شهریور ۱۳۹۲
      سوابق: (819 ديدگاه)

      آره آقا حسین درسته…

  12. f.b.r

    ۱۵ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام بنز sکلاس 2014هم وارد شد

    1. Pooya

      ۱۵ شهریور ۱۳۹۲
      سوابق: (38 ديدگاه)

      دیروز قیمتشو دیدم فک میکنی چه قدر بود
      ۱۷۵۰۰۰۰۰۰۰

      1. علی

        ۱۷ شهریور ۱۳۹۲
        سوابق: (14 ديدگاه)

        در حالی که خارج از ایران از جنسیس ارزونتره!
        :(

  13. احمد.ف

    ۱۵ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (444 ديدگاه)

    من همیشه فکر میکردم که ماشین های دیفرانسیل عقب عموما شتاب و هندلینگ بهتری نسبت به دیفرانسیل جلو دارند اما در بعضی ماشین های نسخه مسابقه ای شاهدیم که بعضا برخلاف اصل ماشین دیفرانسیل جلو است. مثل همین بنز یا آئودی TT مسابقه یا شورولت کروز مسابقه یا … مزیت دیفرانسیل جلو چیه؟ کسی میدونه؟

    1. هادی

      ۱۷ شهریور ۱۳۹۲
      سوابق: (50 ديدگاه)

      فکر کنم در مورد شتاب حق با شماست؛ چون دیفرانسیل عقب هرزگردی کمتری موقع حرکت اولیه ایجاد می‌کنه. در مورد هندلینگ دیفرانسیل جلو کلا بهتره و کنترل ماشین راحت‌تره. مشکل دیفرانسیل جلو اینه که دریفت نمی‌کنه!

  14. f.b.r

    ۱۵ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    آقا پویا وقتی دیدش دوست نداشتم از کناش تکون بخورم خیلی باحالتر از عکساش بود

    1. Pooya

      ۱۵ شهریور ۱۳۹۲
      سوابق: (38 ديدگاه)

      همیشه خود ماشین از عکساش قشنگتره
      ولی بعضی موقعا این طور نیست مثلا من با ۹۱۱ زیاد حال نمی کنم ولی وقتی از نزدیکدیدمش عاشقش شدم
      ماشیناام مث ادما خوش عکس و بد عکس دارن

  15. jalal

    ۱۵ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (244 ديدگاه)

    خیلی زیباست ولی کاش که قویتر بود.

  16. mahsa - faghat alman

    ۱۵ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (309 ديدگاه)

    وای خدا اون sls چی شده.هواپیماس نه ماشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا