آئودیمرسدس بنز

دوئل آئودی A6 و مرسدس بنز E کلاس

مرحلهٔ نیمه‌نهایی، گروه چهارم، سدان‌های میان سایز لوکس، دوئل آخر

دوئل‌های این گروه در مرحلهٔ نیمه‌نهایی

نتایج دوئل قبلی بین ب‌ام‌و سری ۵ و کادیلاک CT5

مجموع آراء: ۱۶۲۴

آراء ب‌ام‌و: ۱۰۴۷

آراء کادیلاک: ۵۷۷

پیروز دوئل: ب‌ام‌و سری ۵ با کسب ۶۴ درصد از کل آراء

آئودی A6

تاریخ معرفی: نمایشگاه ژنو ۲۰۱۸

پلت‌فرم: MLB گروه فولکس‌واگن

امتیاز از کارانددرایور: ۸.۵ از ۱۰ (امتیاز نسخهٔ S6 از کارانددرایور ۸.۰ از ۱۰)

امتیاز از موتورترند: ۸.۶ از ۱۰

امتیاز از اتو اکسپرس: ۴.۵ از ۵.۰

فروش سال ۲۰۲۱ در آمریکا: ۹,۵۴۴ دستگاه

فروش ماه اول ۲۰۲۲ در آمریکا: ۱,۲۷۴ دستگاه

فروش سال ۲۰۲۱ در اروپا: ۵۰,۲۳۸ دستگاه

فروش سه ماه اول ۲۰۲۲ در اروپا: ۱۴,۵۱۲ دستگاه

رتبهٔ ایمنی از یوروانکپ

حفاظت از بزرگ‌سالان: ۹۳ درصد

حفاظت از کودکان: ۸۵ درصد

حفاظت از عابر پیاده: ۸۱ درصد

سیستم‌های ایمنی: ۷۶ درصد

امتیاز کلی: پنج ستاره

گارانتی: ۴ سال یا ۸۰ هزار کیلومتر

گارانتی قوای محرکه: ۴ سال یا ۸۰ هزار کیلومتر

نقاط مثبت: پیشرانهٔ V6 توربوشارژ قدرتمند، تکنولوژی‌ها تجهیزات لوکس فراوان، کابین زیبا و ساکت با متریال و کیفیت درجه‌یک، هندلینگ چابک

نقاط منفی: فقدان درگیری راننده و هیجان رانندگی، ظاهر ساده، کنترل‌های لمسی بیش از حد، سروصدای جاده با رینگ‌های بزرگ‌تر، فقدان بازخورد مناسب فرمان

چکیده: A6 نه رانندگی و نه ظاهر چندان هیجان‌انگیزی دارد اما سدان لوکس و سطح بالایی است که از تکنولوژی‌های فراوانی سود می‌برد. نسخهٔ S6 هم پرفورمنس یک سدان اسپرت را در پکیجی ساده ارائه می‌کند اما هیجان رقبا را ندارد

مرسدس بنز E کلاس

تاریخ معرفی: نمایشگاه دیترویت ۲۰۱۶

پلت‌فرم: MRA مرسدس

امتیاز از کارانددرایور: ۹.۰ از ۱۰ (امتیاز نسخهٔ E53 از کارانددرایور ۹.۵ از ۱۰)

امتیاز از موتورترند: ۸.۷ از ۱۰

امتیاز از اتو اکسپرس: ۴.۵ از ۵.۰

فروش سال ۲۰۲۱ در آمریکا: ۲۰,۹۴۷ دستگاه

فروش سه ماه اول ۲۰۲۲ در آمریکا: ۴,۷۳۱ دستگاه

فروش سال ۲۰۲۱ در اروپا: ۵۳,۶۵۴ دستگاه

فروش چهار ماه اول ۲۰۲۲ در اروپا: ۱۴,۸۴۰ دستگاه

رتبهٔ ایمنی از یوروانکپ

حفاظت از بزرگ‌سالان: ۹۵ درصد

حفاظت از کودکان: ۹۰ درصد

حفاظت از عابر پیاده: ۷۷ درصد

سیستم‌های ایمنی: ۶۲ درصد

امتیاز کلی: پنج ستاره

گارانتی: ۴ سال یا ۸۰ هزار کیلومتر

گارانتی قوای محرکه: ۴ سال یا ۸۰ هزار کیلومتر

نقاط مثبت: کابین درجه‌یک و پیشرفته با تکنولوژی‌های فراوان، سواری راحت و پایدار، سیستم تعلیق بادی استثنایی، پیشرانهٔ سرحال، شخصیت اسپرت در نسخهٔ E53

نقاط منفی: کاهش کیفیت سواری با بزرگ‌ترین رینگ‌ها، برخی کنترل‌های ناخوشایند سیستم اطلاعاتی-سرگرمی، فضای کمتر صندلی‌های عقب نسبت به رقبا، برخی مشکلات ارگونومی، سیستم‌های کمک‌رانندهٔ استاندارد محدود

چکیده: E کلاس اساساً یک S کلاس کوچک‌شده است که از لحاظ راحتی و طراحی با برادر بزرگ‌تر خود برابری می‌کند. نسخهٔ E53 هم در هر سه نسخهٔ سدان، کوپه و کانورتیبل ترکیبی عالی از تجمل و اسپرتی را ارائه می‌کند

مقایسهٔ مشخصات فنی

آئودی S6

مرسدس E53 AMG

پیشرانه ۲.۹ لیتری V6 ۳.۰ لیتری I6
تنفس توئین توربو توربوشارژ+سوپرشارژ برقی
قدرت ۴۵۰ اسب بخار ۴۳۵ اسب بخار
گشتاور ۶۰۰ نیوتن متر ۵۲۰ نیوتن متر
گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک ۹ سرعته اتوماتیک
محور محرک چهارچرخ چهارچرخ
شتاب صفر تا ۹۶ ۴.۰ ثانیه ۴.۰ ثانیه
مسافت ۴۰۰ متر ۱۲.۵ ثانیه ۱۲.۶ ثانیه
حداکثر سرعت ۲۵۰ کیلومتر/ساعت ۲۱۰ کیلومتر/ساعت
توقف از ۱۱۰ ۴۶.۶ متر ۵۰.۶ متر
شتاب جانبی ۰.۹۰ جی ۰.۹۰ جی
مصرف سوخت ۱۰.۷ لیتر ترکیبی ۹.۸ لیتر ترکیبی
ظرفیت باک ۷۳ لیتر ۸۰ لیتر
وزن ۲۰۲۸ کیلوگرم ۲۰۴۴ کیلوگرم
طول ۴,۹۵۳ میلی‌متر ۴,۹۵۸ میلی‌متر
فاصلهٔ محوری ۲,۹۲۸ میلی‌متر ۲,۹۳۹ میلی‌متر
حجم صندوق بار ۴۰۰ لیتر ۳۷۰ لیتر
ظرفیت سرنشین ۵ نفر ۵ نفر
قیمت ۷۳,۷۹۵ دلار ۷۶,۰۵۰ دلار

این دوئل‌ها، مقایسه‌هایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوب‌تر بین شما کاربران ایرانی می‌باشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگی‌های فنی، قیمت و مقرون‌به‌صرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح می‌دهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۴۸ دیدگاه‌ها

  1. علی

    ۲۶ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (839 ديدگاه)

    فقط بی ام و و لکسوس را میتوان با بنز مقایسه کرد

    موافقم 15
    مخالفم 125
    1. حق گوی باطل

      ۲۶ مرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (1035 ديدگاه)

      اگر مرسدس قسمت سمت پلاک چراغ های عقب رو نازک نمیکرد و همش پثل سمث گلگیر ضخیم بود خیلی جذاب و با ابهت تر میشد

      موافقم 33
      مخالفم 5
    2. aboalfazlchallenger

      ۲۶ مرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (370 ديدگاه)

      آئودی به طور قطع از لکسوس بالاتر هستش
      هم تکنولوژی
      هم جنس متریال

      موافقم 93
      مخالفم 18
      1. حق گوی باطل

        ۲۶ مرداد ۱۴۰۱
        سوابق: (1035 ديدگاه)

        آئودی فقط از لحاظ تکنولوژی بالاتره ولی خریدش احمقانست
        بشدت شرایط نگهداری و تعمیرات سختی داره حتی توی خود آمریکا.
        میتونید سرچ هم بکنید
        ولی همچان ارباب حلقه هاست🔥

        موافقم 8
        مخالفم 48
      2. سپهر

        ۲۶ مرداد ۱۴۰۱
        سوابق: (388 ديدگاه)

        اصلا گناه داره آیودی رو با لکسس مقایسه کنی،من لوگوی آیودی رو به کل کمپانی لکسس ترجیح میدم

        موافقم 44
        مخالفم 19
    3. Reza Waffen SS

      ۲۶ مرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (5359 ديدگاه)

      مرسدس بنز E کلاس

      موافقم 54
      مخالفم 10
    4. Nine eleven

      ۲۶ مرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (24 ديدگاه)

      درسته علی جان
      همانطور که لکسوس از آئودی بهتر است،پراید هم از لامبورگینی بهتر است

      موافقم 52
      مخالفم 13
      1. ارین صاحب جمعی

        ۲۶ مرداد ۱۴۰۱
        سوابق: (1103 ديدگاه)

        کدوم آدمی همچین حرفی زده که لکسوس از آئودی بهتره

        موافقم 32
        مخالفم 10
        1. سپهر

          ۲۶ مرداد ۱۴۰۱
          سوابق: (388 ديدگاه)

          فقط این حرف از یک ژاپنی فن بر میاد

          موافقم 30
          مخالفم 12
      2. سپهر

        ۲۶ مرداد ۱۴۰۱
        سوابق: (388 ديدگاه)

        دمت گرم🤣

        موافقم 17
        مخالفم 5
    5. ارین صاحب جمعی

      ۲۶ مرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (1103 ديدگاه)

      تو رو قران انقدر چرت و پرت ننویس به خدا خسته شدیم از این چیزا اخه جنسیس خودشو پاره کرد بازم نتونست به یک پنجم فروش بنز برسه

      موافقم 5
      مخالفم 1
    6. كارevol

      ۲۶ مرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (99 ديدگاه)

      SHAHABnz
      اینم روش جدید ژاپنی فنا! در قالب کره ای فن حرفای بی معنی و مسخره بزنن جهت تخریب کره اما در ظاهر جهت فن بودن ماشین کره !!!!!
      تو کی هستی دیگه! تو کره ای فنی اخه؟! 🤣🤣🤣🤣

    7. سپهر

      ۲۶ مرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (388 ديدگاه)

      لکسس را الکی گنده نکن،لکسس رو باید با کره ای مقایسه کرد،المانی ها رو فقط باید با هم مقایسه کرد

      موافقم 28
      مخالفم 21
      1. علی

        ۲۶ مرداد ۱۴۰۱
        سوابق: (839 ديدگاه)

        نه بابا !!! مرحمت فرمودید ، شماها اگه روتون بشه ، میگید ژاپنی را با چینی مقایسه کنین!!!!! خیلی سواد ماشینتون زیاده ، فقط حیف که آلمان فن متعصبید

        موافقم 17
        مخالفم 13
        1. ارین صاحب جمعی

          ۲۶ مرداد ۱۴۰۱
          سوابق: (1103 ديدگاه)

          آلمان فن متعصب باشی بهتر از اینه که لکسوس رو با آئودی مقایسه کنی

          موافقم 21
          مخالفم 13
      2. علی

        ۲۶ مرداد ۱۴۰۱
        سوابق: (839 ديدگاه)

        اختیار دارید آقای آلمان فن!!!! اگر روتون میشد می‌گفتید ژاپن را باید با چین مقایسه کرد!!!! نمی‌دونم چرا به آلمان مثل خدا نگاه می‌کنی !!! اگر سرمایه و حمایت‌های آمریکا نبود و صدالبته انتقال تکنولوژی برتر آمریکا به آلمان و کل اروپا ،، آلمان غربی مثل آلمان شرقی بود ! و البته لازم به یادآوری نیست که خیلی از ابداعات صنعت اتومبیل از ژاپن میاد . حالا شما بگین ژاپن و چین فرقی ندارن!!!!!

        موافقم 9
        مخالفم 19
        1. Iman99

          ۲۷ مرداد ۱۴۰۱
          سوابق: (1864 ديدگاه)

          چی چی ؟ ابداعات از کجا میاد ؟
          تقریبا همه پیشرفته ترین ابداعات صنعت خودرو از اروپا و امریکا میاد که ابداعات سطح بالا و پیشرو بودن
          و بقیه تقلید کاری بیش نبودن
          ژاپن و چینم هم کسی نگفته فرقی ندارن فرق دارن ولی بازم یکی حساب میشن
          چون چین الان مثلا ژاپن چند سال پیش شده
          همونطور که ژاپن ساهای قبل مثل چین الان بوده
          بحث پتنت هم مال افراد نادانه چون پتنت ها با تکنولوژی های پبشرفته و سطح بالا فرقشون مثل زمین تا آسمونه و ملاک نیستن که جدیدا بعضیا یاد گرفتن میان میگن این تعداد پتنت رو فلان شرکت داره نه این مهم نیست و ملاک نیست مهم تکنولوژی های پیشرفته و پیشرو و سطح بالا و تعیین کننده هستن که آینده رو رقم میزنن و جهت دهی میکنن که اینم همش از اروپا و امریکا بوده و کلا از همه نظر در همه چیز دست برتر رو دارن و حرف اول رو میزنن و همه چیز هم از خودشونه

          اگه انتقال تکنولوژی هم بوده از سمت اروپا و امریکا به ژاپن بوده و تقریبا هرچیزی از ژاپن میبینی بررسی کنی و‌موشکافی کنی میرسی به اروپا و امریکا چون دار و ندارش از اروپا و امریکاس که همونم به گرد پای خود اروپا و امریکا کلا نمی‌رسه

          موافقم 6
          مخالفم 2
        2. کیانوش

          ۲۷ مرداد ۱۴۰۱
          سوابق: (826 ديدگاه)

          عزیز دلم هیچ مشکلی با ژاپن ندارم اما این انتقال تکنولوژی امریکا به اروپا دیگه چه صیغه ایذبود اینو قضیه رو کجای تاریخ نوشته تا جایی که ما میدونیم هر دو جنگ جهانی قرن قبل تنها یک برنده داشت اونم امریکا بود امریکا تا وسطای جنگ جهانی دوم به الام تجهیزات میفروخت تو هر دوتل جنگ صبر کرد اروپا به اتش کشیده بشه و بعد مثلا به عنوان ناجی وارد میشه کلی اختراع و محصولات پیش تولید چه صنایع نظامی چه خودرو سازی تو هر صنعتی المان رو غارت کرد امریکا ،،اگر هم به المان غربی بعد از جنگ کمک مالی کرده یک اینکه دلیل اصلیش جلو گیری از کمونیستی شدن المان غربی و نفوذ بیشتر شوروی بود دو هم اینکه چند برابرش رو پس گرفته به مرور زمان بعد از جنگ دلار رو تبدیل به پشتوانه ارز های اروپایی کرد و پشتوانه دلار هم طلا بود و وقتی دید اروپا تو یک ده سرپا شده و فرانسه و المان کلی دلار داشتن که درخواست تبدیل به طلا کردنشون رو داشتن و این باعث بگا رفتن خزانه طلای امریکا میشد پس اوند تضمینی که به کل دنیا داده بوده به بیست سال نکشید حرفش رو زیر پا گذاشت و کل ارز های معتبر اون زمان جهان رو تبدیل به کاغذ پاره کرد

          موافقم 3
          مخالفم 2
  2. Kamy

    ۲۶ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (694 ديدگاه)

    بنز رأی میاره ولی آئودی هم انتخاب بدی نیست

    موافقم 49
    مخالفم 3
    1. ehsan.fa

      ۲۶ مرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (1953 ديدگاه)

      از بنز بهتر نداریم بقیه میتونند نزدیک بنز بشند ولی بهتر هرگز

      موافقم 33
      مخالفم 18
      1. Payfast

        ۲۶ مرداد ۱۴۰۱
        سوابق: (806 ديدگاه)

        بوگاتی کونیگزگ بنتلی رولزرویس شورولت فورد : تموم شد؟ خیلی تاثیر گذار بود !

        موافقم 6
        مخالفم 38
        1. Porsche

          ۲۶ مرداد ۱۴۰۱
          سوابق: (1219 ديدگاه)

          وقتی درکی از کلاس بندی و کلا صنعت خودرو نداری:

          موافقم 34
          مخالفم 2
        2. ارین صاحب جمعی

          ۲۶ مرداد ۱۴۰۱
          سوابق: (1103 ديدگاه)

          اخه دانشمند تو ماشینای به ترتیب ۱ میلیون داری و ۵۰۰ هزار دلاری و ۳۵۰ هزار دلاری رو با یک ماشین ۷۰ هزار دلاری مقایسه میکنی ؟؟؟ حالا تموم شد ؟؟؟ خیلی تاثیر گذار بود

          موافقم 21
          مخالفم 2
        3. ehsan.fa

          ۲۷ مرداد ۱۴۰۱
          سوابق: (1953 ديدگاه)

          payfast کاش وقتی داشتی کامنت میذاشتی یه لحظه به تاریخچه بنز تو فرمول یک نگاه میکردی بعدش گوهر پراکنی میکردی

          موافقم 7
          مخالفم 1
  3. جواد

    ۲۶ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (4 ديدگاه)

    بنظرم ظاهر a6 بیشتر شبیه یه خودرو لوکسه، در مورد eکلاس مخصوصا در نمای روبرو بیشتر بهم حسه یه خودروی اسپرت رو میده تا لوکس.

    داخل کابینم همینطوره و دریچه های تهویه مطبوع و ترکیب دوخت قرمز و و رنگ خاکستری کابین همین حس رو بهم منتقل کرد ولی ائودی با استفاده از چوب باکیفیت شیشه و چرم و استفاده جدا جدا از صفحه نمایش ها باعث شده که کابین خودرو بیشتر از صفحه نمایش ها جلب توجه کنه و
    یه حس نوستالژی بده هر چند که بنظرم کابین eکلاس ارگونومی بیشتر داره و دوطرف کابین بیشتر باهم ترازن

    از لحاظ فنی هم آئودی با قدرت و گشتاور بیشتر مسافت چهار400 متر حداکثر سرعت بیشتر ترمز گیری بهتر و قیمت کمتر بهتر ظاهر میشه

    واقعا جنسیس پاشو تو بد کلاسی گذاشته

    موافقم 38
    مخالفم 3
  4. GTC فقط المانی و انگلیسی و ایتالیایی

    ۲۶ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (526 ديدگاه)

    همیشه سه پر بنز بر ارباب حلقه ها سایه انداخته

    موافقم 34
    مخالفم 4
  5. قاطر فروش

    ۲۶ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (1200 ديدگاه)

    واقعا بنز بهتره

    موافقم 21
    مخالفم 9
  6. كارevol

    ۲۶ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (99 ديدگاه)

    تا همیشه E

    موافقم 20
    مخالفم 7
  7. حسین دهمرد

    ۲۶ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (2647 ديدگاه)

    حیف دوران چراغ های دوقسمتی e کلاس گذشته. اصلا طراحیش در حد یه ماشین ۸۰ هزارتایی نیست .فقط بخاطر موتور بینظیرش بهش رای دادم.

    موافقم 10
    مخالفم 17
  8. پدرام

    ۲۶ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (793 ديدگاه)

    تو نقاط ضعف آئودی طراحی ساده عنوان شده که به نظرم ایراد خیلی الکی بود کجاش ساده است به این جذابی!!
    بنز هم به نسبت ابهت جلوش عقبش زیاد تهاجمی نیست

    موافقم 18
    مخالفم 2
  9. AMD

    ۲۶ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (249 ديدگاه)

    نسخه E53 نباید مقایسه میشد E63 باید میومد هرچند که گرون تره.

    موافقم 11
  10. JDM lover

    ۲۶ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (885 ديدگاه)

    میدونم مثل همیشه بخاطر تعصب ایرانیا بنز بالا میره( نه اینکه بنز بده ها کلا میگم) اما من انتخابم ارباب حلقه ها هست بخاطر : قدرت بیشتر ، گشتاور بیشتر ، مسافت ۴۰۰ متر بهتر ، ترمزگیری بهتر ، حجم صندوق بار بیشتر و یذره هم قیمت کمتر

    موافقم 19
    مخالفم 6
    1. M.Kkarimi

      ۲۶ مرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (861 ديدگاه)

      واقعا درد شما 15 اسب بیشتر ، 0.1 ثانیه تایم کمتر ( تو این کلاس !!! ) و 4 متر ترمزگیری کمتره ؟!؟!!
      امتیاز مجلات و اون نقاط ضعف و قوتی که نویسنده محترم هم جمع آوری کرده پشم ….!!!

      موافقم 3
      مخالفم 3
      1. Ferrari

        ۲۶ مرداد ۱۴۰۱
        سوابق: (1957 ديدگاه)

        بر اساس نقاط قوت و ضعف که نویسنده محترم برای هر دو اتومبیل ارائه کرده، ائودی A6 سیستم های ایمنی بیشتر، قیمت کمتر، فضای بیشتر در قسمت عقب ماشین و ارگونومی بهتری داره و از نظر پرفورمنس و کیفیت رانندگی با مرسدس کاملا برابره
        از نظر طراحی بیرونی و داخلی از نظر من شیک تر و لوکس هست.

        موافقم 7
        مخالفم 5
        1. مانی

          ۲۷ مرداد ۱۴۰۱
          سوابق: (2486 ديدگاه)

          با وجود سیستم‌های ایمنی کمتر
          حفاظت بنز از سرنشینهای خودش(چه بزرگسال چه کودک)بهتره

      2. میکائیل

        ۲۹ مرداد ۱۴۰۱
        سوابق: (23 ديدگاه)

        پس چی داداش؟
        تو ملاکت چیه تو انتخاب؟
        پونزده اسب بخار کمتر و مسافت ترمز بیشتر و ….؟
        وقتی بهم نزدیکن همین اختلافای کوچیک باعث برتری میشه

  11. T

    ۲۶ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (354 ديدگاه)

    هر دو خودرو ماشین های خیلی خوبی هستند ولی انتخاب من بنزه چون تکنولوژی و راحتی بیشتری داره
    ولی آئودی خشن تره و برای افراد جوون تر ممکنه بهتر باشه

    موافقم 3
    مخالفم 3
  12. Alan.r

    ۲۶ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (1133 ديدگاه)

    از نظر پرفورمنس تقریبا یکسان هستن ظاهر و کابین هر و عالیه ولی من ظاهر بنز رو ترجیح می‌دم در کل انتخاب سختیه ولی من E class رو انتخاب می‌کنم

    موافقم 7
    مخالفم 1
  13. mbslrmc

    ۲۶ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (31 ديدگاه)

    اگه بخوام علاقه ای در نظر بگیرم ائودی
    ولی از نظر اینکه بخوام استفاده کنم بنز

  14. سید محمد

    ۲۶ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (4 ديدگاه)

    برای من سخت بود کدوم رو انتخاب کنم
    ولی آخرش آئودی رو انتخاب کردم

    موافقم 9
    مخالفم 5
  15. ˈadɔlf ˈhɪtlɐ

    ۲۶ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (715 ديدگاه)

    فقط e

    موافقم 5
    مخالفم 1
  16. وحید اسماعیل نسب

    ۲۶ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (99 ديدگاه)

    من هر دو خودررو رو دوست دارم ولی انتخاب من ایودی هست چون از چزاغ هاب جلوی بنز زیاد خوشم نیومد مثل نسل قبلی جذاب نیست با تشکر

  17. Amir

    ۲۶ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (121 ديدگاه)

    دادا این کامنتو بدون مصرف دخانیات و دارو های روان گردان نوشتی؟

  18. Comodor

    ۲۶ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (76 ديدگاه)

    نمیدونم چرا در تصوراتم آئودی سوار خارجی با شخص کارمند ایرانی با شلوار پارچه‌ای گشاد و کت احمدی‌نژادی که L90 داره برابری میکنه :)) آئودی خوبه، ولی برا ۶۰ سالگی به بعد. نمیتونم نه به عنوان لوکس بپذیرمش و نه پرفورمنس. درحالیکه شما با تغییر شخصی سازی در بنز میتونی چند سر و گردن لوکس‌تر از آئودی باشی، همچنین نسخه های پرفورمنسش هم عملکرد بهتری دارن. بی‌ام‌و هم همینطوره. ولی آئودی… همش خط وسطه! من باهاش حال نمیکنم

    موافقم 4
    مخالفم 6
  19. روزبه

    ۲۶ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (63 ديدگاه)

    نمیدونم یه نفر چرا باید آئودی رو ول کنه بره سراغ مرسدس بنز . تو نسلای قبل شاید میشد بنز رو انتخاب کرد . ولی تو این نسل بنز به قدری گند زده تو طراحی که حتی نمیشه فکر کرد بهش …

  20. chevo

    ۲۷ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (35 ديدگاه)

    از نظر نوسینده مقاله اگر ظاهر بیرونی آئودی زشت هست ، بنز هم در ظاهر چیزی جذابتر از آئودی نداره

  21. کیانوش

    ۲۷ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (826 ديدگاه)

    واقعا چهل درصد ائودی رو انتخاب کردن؟!؟!ائودی خودرو های به نام و خوبی داره که مطمئنا a6 یکی از اونا نیست

  22. Mr Naftalin az roghan abad

    ۴ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (70 ديدگاه)

    آعودی امیدوارم ای۸ رو مثل قدیم کنه.هرچند من خیلی ای۶ رو دوست دارم یک جنتلمن واقعیه بهش رای میدم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا