مرحلهٔ نهایی، گروه چهارم، سدانهای میان سایز لوکس
نوبت به فینال چهارمین گروه در سری رقابتهای خودرویی پدال رسید که به سدانهای میان سایز لوکس اختصاص دارد. در این گروه ۱۰ خودرو حضور داشتند که در مراحل مقدماتی، یکچهارم نهایی و نیمهنهایی باهم به رقابت پرداختند تا از بین آنها سرانجام دو سدان مشهور آلمانی یعنی بامو سری ۵ و مرسدس بنز E کلاس با مغلوب کردن رقبایی مثل آئودی A6، لکسس ES، کادیلاک CT5 و ولوو S90 به فینال راه پیدا کردند. حال شما عزیزان مشخص خواهید کرد که برندهٔ این گروه کدام خودرو خواهد بود. آخرین دوئل گروه سدانهای میان سایز لوکس در مرحلهٔ قبلی هم بین آئودی A6 و مرسدس بنز E کلاس برگزار شد که نتیجهٔ آن را مشاهده میکنید.
نتیجهٔ دوئل قبلی بین آئودی A6 و مرسدس بنز E کلاس
مجموع آراء: ۱۷۸۴
آراء مرسدس: ۱۰۶۴
آراء آئودی: ۷۲۰
پیروز دوئل: مرسدس بنز E کلاس با کسب ۵۹ درصد از کل آراء
بامو سری ۵
تاریخ معرفی: اکتبر ۲۰۱۶
پلتفرم: CLAR بامو
امتیاز از کارانددرایور: ۸.۰ از ۱۰
امتیاز از موتورترند: ۸.۵ از ۱۰
امتیاز از اتو اکسپرس: ۵.۰ از ۵.۰
فروش سال ۲۰۲۱ در آمریکا: ۲۴,۵۲۳ دستگاه
فروش نُه ماه اول سال ۲۰۲۲ در آمریکا: ۱۴,۳۸۸ دستگاه
فروش سال ۲۰۲۱ در اروپا: ۵۲,۹۳۶ دستگاه
فروش یازده ماه اول سال ۲۰۲۲ در اروپا: ۴۶,۸۴۲ دستگاه
رتبهٔ ایمنی از یوروانکپ
حفاظت از بزرگسالان: ۹۱ درصد
حفاظت از کودکان: ۸۵ درصد
حفاظت از عابر پیاده: ۸۱ درصد
سیستمهای ایمنی: ۵۹ درصد
امتیاز کلی: پنج ستاره
گارانتی: ۴ سال یا ۸۰ هزار کیلومتر
گارانتی قوای محرکه: ۴ سال یا ۸۰ هزار کیلومتر
نقاط مثبت: کابین جادار و راحت، صندوق بار مناسب، لیست متنوع پیشرانههای نرم، ویژگیهای تکنولوژیک فراوان، رانندگی پویا، سواری راحت، سیستم اطلاعاتی-سرگرمی عالی
نقاط منفی: طراحی داخلی ساده و تکراری، قیمت گران نسخههای بالا رده، پکیجهای آپشن گرانقیمت، فرمان بیحس، مدلهای غیر M خیلی رانندگی جذابی ندارند، طراحی بیرونی محافظهکارانه
چکیده: هرچند بامو سری ۵ کسانی که انتظار سدان اسپرت سرحالی را دارند ناامید میکند اما این ماشین یک سدان راحت و شیک در کلاس لوکس محسوب میشود.
مرسدس بنز E کلاس
تاریخ معرفی: نمایشگاه دیترویت ۲۰۱۶
پلتفرم: MRA مرسدس
امتیاز از کارانددرایور: ۹.۰ از ۱۰
امتیاز از موتورترند: ۸.۴ از ۱۰
امتیاز از اتو اکسپرس: ۴.۵ از ۵.۰
فروش سال ۲۰۲۱ در آمریکا: ۲۰,۹۴۷ دستگاه
فروش نُه ماه اول سال ۲۰۲۲ در آمریکا: ۱۳,۶۷۲ دستگاه
فروش سال ۲۰۲۱ در اروپا: ۵۳,۶۵۴ دستگاه
فروش یازده ماه اول سال ۲۰۲۲ در اروپا: ۳۶,۷۶۵ دستگاه
رتبهٔ ایمنی از یوروانکپ
حفاظت از بزرگسالان: ۹۵ درصد
حفاظت از کودکان: ۹۰ درصد
حفاظت از عابر پیاده: ۷۷ درصد
سیستمهای ایمنی: ۶۲ درصد
امتیاز کلی: پنج ستاره
گارانتی: ۴ سال یا ۸۰ هزار کیلومتر
گارانتی قوای محرکه: ۴ سال یا ۸۰ هزار کیلومتر
نقاط مثبت: کابین درجهیک و پیشرفته با تکنولوژیهای فراوان، سواری راحت و پایدار، سیستم تعلیق بادی استثنایی، پیشرانهٔ سرحال، شخصیت اسپرت در نسخهٔ E53
نقاط منفی: کاهش کیفیت سواری با بزرگترین رینگها، برخی کنترلهای ناخوشایند سیستم اطلاعاتی-سرگرمی، فضای کمتر صندلیهای عقب نسبت به رقبا، برخی مشکلات ارگونومی، سیستمهای کمکرانندهٔ استاندارد محدود
چکیده: E کلاس اساساً یک S کلاس کوچکشده است که از لحاظ راحتی و طراحی با برادر بزرگتر خود برابری میکند و در نسخهٔ E53 ترکیبی عالی از تجمل و اسپرتی را ارائه میکند
مقایسهٔ مشخصات فنی
بامو M550i | مرسدس E53 AMG | |
پیشرانه | ۴.۴ لیتری V8 | ۳.۰ لیتری I6 |
تنفس | توئین توربو | توربوشارژ |
قدرت | ۵۳۰ اسب بخار | ۴۳۵ اسب بخار |
گشتاور | ۷۵۰ نیوتن متر | ۵۲۰ نیوتن متر |
گیربکس | ۸ سرعته اتوماتیک | ۹ سرعته اتوماتیک |
محور محرک | چهارچرخ | چهارچرخ |
شتاب صفر تا ۹۶ | ۳.۹ ثانیه | ۴.۰ ثانیه |
مسافت ۴۰۰ متر | ۱۲.۱ ثانیه | ۱۲.۶ ثانیه |
حداکثر سرعت | ۲۵۰ کیلومتر/ساعت | ۲۱۰ کیلومتر/ساعت |
توقف از ۱۱۰ | ۴۵.۴ متر | ۵۰.۶ متر |
شتاب جانبی | ۰.۹۵ جی | ۰.۹۰ جی |
مصرف سوخت | ۱۱.۷ لیتر ترکیبی | ۹.۸ لیتر ترکیبی |
ظرفیت باک | ۶۸ لیتر | ۸۰ لیتر |
وزن | ۲۰۳۳ کیلوگرم | ۲۰۴۴ کیلوگرم |
طول | ۴,۹۷۳ میلیمتر | ۴,۹۵۸ میلیمتر |
فاصلهٔ محوری | ۲,۹۷۴ میلیمتر | ۲,۹۳۹ میلیمتر |
حجم صندوق بار | ۴۰۰ لیتر | ۳۷۰ لیتر |
ظرفیت سرنشین | ۵ نفر | ۵ نفر |
قیمت | ۸۲,۴۹۵ دلار | ۸۲,۳۵۰ دلار |
این دوئلها، مقایسههایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوبتر بین شما کاربران ایرانی میباشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگیهای فنی، قیمت و مقرونبهصرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح میدهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.
محسن
۲۱ دی ۱۴۰۱خواهشا از روی تعصب رای ندید. الان همه میزنن بی ام و
Dian
۲۱ دی ۱۴۰۱والا من بخاطر موتور معروف ۴.۴ لیتری و ظاهرش، به ب ام و رای دادم
ولی تا جایی بنده اطلاع دارم تو سلیقه اکثر ایرانیا بنز بیشتر جا افتاده تا ب ام و
مهران
۲۱ دی ۱۴۰۱اتفاقا بخاطر همینه که باید به بی ام و رای داد
matin
۲۱ دی ۱۴۰۱اتفاقا تو ایران تعصب رو بنز بیشتره تا بی ام و
❤BMW❤
۲۱ دی ۱۴۰۱هر کی خوش سلیقه اس میزنه بیامو
علی
۲۱ دی ۱۴۰۱آلمان فن ها خراب میکنن دوئل ها را!!!! باید کادیلاک یا لکسس با بنز رقابت میکردن تو فینال ، رای من تو این سگمنت لکسوس بود اما بین این دوتا آلمانی ، البته که بنز انتخابمه
MehdiTurbo
۲۱ دی ۱۴۰۱والا موتوری تو ارقام خیلی فرقش نیس که میگید صد در صد بی ام و کسی ۲۵۰ تا حتی همان ۲۱۰ تا را پر نمیکنه
برعکس سری اس بنز
الان بی ام و بیرونی بهتر داخلی بنز
ای کاش میشد بیرون سری ای بنز با سری اس جابه جا میکردند میشد مورد علاقه من این طرح داخلی بنز خیلی خوبه
از اون طرف بیرون بی ام و خیلی خوبه
من عاشق این طرح داخلی بنزم ولی بیرون سری ای جدید پشتش اصلا برام جذاب نیس
محمدهادی
۲۲ دی ۱۴۰۱من هیچی نمیگم
فقط سکوت میکنم
نتایج به روشنی، خود گویای همه چیز است…
کیانوش
۲۴ دی ۱۴۰۱واقعا هم خیلی ها بدون خوندن جدول مشخصات رای میدن بدون در نظر گرفتن اینکه این دو سری چند ده است رقیب همن و بعضی سال ها یکی شون از اون یکی سر تر بوده بین این دو تا از نظر من الان مرسدس سر تره اما تو مدل های تاپ یعنی بین ام ۵ و یی ۶۳. بنظرم ام ۵ سرتره از نظر اسپورت بودن اما بین مدل های معمولی سری پنج و یی کلاس یی کلاس سرتره هم ازنظر طراحی هم راحتی و لوکس بودن با این که این مدل یی کلاس ی سنش بالاست و وقت تغییر نسلشه اما بازم عالیه
Reza Waffen SS
۲۱ دی ۱۴۰۱با احترام به پدر خوردوسازی جهان، انتخابم BMW M550i 👍
مهران
۲۱ دی ۱۴۰۱نوکیا هم یه جورایی پدر بود…
واقعا هیچجوره نمیشه به بنز رای داد.متوجه نمیشم رای یه سری از دوستان رو.البته که تعصب تاثیر گذار هست.
همه جوره بااااا اختلاف M5 سره.
پیشرانه،امکانات،سواری،حتی کابین،رخش هم که دیگه گفتن نداره👑👌
DoctoR
۲۱ دی ۱۴۰۱اون روزی ویژگی های نیسان GTR رو در وصف 206 صندوقدار میگفتی مگه ما بهت تهمت تعصبی بودن زدیم که الان میگی نظر ما تعصبیه
matin
۲۱ دی ۱۴۰۱اون پاراگراف اخر رو بخونید انقدر بحث نکنید
این دوئلها، مقایسههایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوبتر بین شما کاربران ایرانی میباشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگیهای فنی، قیمت و مقرونبهصرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح میدهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.
مهران
۲۱ دی ۱۴۰۱میدونی مشکلاینه فکر میکنی من از sd هیولا ساختم.مهم دونستم تجربه خودمو به اون دوستی که راهنمایی میخ است منتقل کنم.
منظور از تعصب همون انتخاب شخصی هستند انتخاب کور کورانه.
یه چیز دیگه:
اییییینقدر پیگیر بودی تا الان که بهم بگی😂😘
Alan.r
۲۱ دی ۱۴۰۱جناب مهران
پیشرانش با دو سیلندر بیشتر تقریبا پرفورمنس یکسانی با E Class داره تازه در صورت آوردن نسخه E63 این برتری کم هم باقی نمیماند
امکانات و کابین و سواری هم که دیگه معلومه برتری با بنزه
لطفاً قبل از کامنت زدن کمی فکر کنید
❤BMW❤
۲۱ دی ۱۴۰۱الان داری به این مینازی که بنز تونسته از یه موتور قدرت زیادی بکشه بیرون ؟
خب بهت پیشنهاد میکنم تاریخ بیامو رو مطالعه کنی
و طوری میگی با آوردن e63 این برتری کم هم باقی نمیماند که انگار این ، قوی ترین اتاق سری ۵ هست
امکانات و سواری رو هم میشه بگی از کجا معلومه ؟ (حتما منبع خیلی خیلی خیلی مطمئن خودت)
❤BMW❤
۲۱ دی ۱۴۰۱و اینکه تو چ دلیلی واسه انتخاب بنز داری ؟
من بیامو رو اتخاب کردم واسه قدرت بیشتر ، گشتاور بیشتر ، شتاب بهتر ، ۴۰۰ متر بهتر ، حداکثر سرعت بیشتر ، توقف بهتر ، وزن کمتر ، حجم صندوق بیشتر در ازای اختلاف قیمت خیلی کم
TRX
۲۱ دی ۱۴۰۱دوست عزیز این مقایسه بر اساس قیمت انجام شده مگرنه که خب بی ام و هم M5 و M5 comption رو داره برای جواب دادن به E63 و E63S
کمی لطفا به آیتم ها نگاه کنید بعد فکر کنید.
مهران
۲۱ دی ۱۴۰۱دیس هایی که خورده حرفتون مشخص میکنه.اگ۶ قراره یه نسخه دیگه آورد میشه بی ام و سی اس رو مقابل e63 آورد.
شخصا کابین بی ام و برام جذاب تر و راحتر هست.
اگه قراره مثل شما و بقیه فکر کنم….
😘
Ahmad
۲۱ دی ۱۴۰۱به چند دلیل بنز بهتره
پیشرانه نرم شیش سیلندر خطی
ظرفیت باک بیشتر
شتاب صفر تا صد برابر با رقیب با وجود دو سیلندر کمتر و وزن برابر
نویدی
۲۱ دی ۱۴۰۱مطمئنی شتابشون برابره؟
آلمانی باز
۲۲ دی ۱۴۰۱یعنی واقعا ملاک تو برای خرید ماشین ظرفیت باک عه😐؟؟؟
یعنی واقعا پیشرانه شش سیلندر رو به هشت سیلندر ترجیح میدی؟؟؟
یعنی حاضری ماشینت ۱۰۰ اسب کمتر داشته باشه ولی لوگو بنز رو کاپوتش باشه؟!؟
ی سری ها ملاک خریدشون دقیقا همون فاکتور هایی عه که بنز توش بهتره (تو این دوئل اگه ظرفیت باک هم حساب کنیم دو تا فاکتور بیشتر نمیشه😂)، بخاطر همین تو هر دوئل ملاک ماشین خریدشون تغییر میکنه
یعنی تعصب بنز تو ایران داره بیداد میکنه!
❤BMW❤
۲۱ دی ۱۴۰۱خیلی خوشگله
کیانوش
۲۴ دی ۱۴۰۱نه بزرگوار تو تو هر مقایسه دیگه ای هم بی ام. و رو انتخاب میکنی چون اسم کاربریتم بی ام و هست این صفاتی هم که گفتی شتاب یک دهم ثانیه ای بیشتر با چی با یک و نیم لیتر حجم بیشتر یک دهم ثانیه شتاب بهتر اونم در حالت ایده عال که ی رانننده حرفه ای بخواد لانچ کنه شاید ازهر پنج بار شتاب گیری اون تایم رو بزنه بعد الان یعنی واقعا اگر بنز یک دهم ثانیه سریع تر بود می اومدی بنز رو انتخاب کنی؟!اگه جوابت اره است پس باشه باور میکنیم که انتخاب هات تعصبی نیست ،، در ضمن عزیزم هر خودروی واسه ی هدفی ساخته میشه یی ۵۳ برعکس ی ۶۳ ی خودروی راحت تره واسه مسافرت برعکس ام فایو و ام ۵۵۰. که بیشتر جنبه اسپورت مدنظرشه پس نمیتونی اینکه مرسدس ی ذره شتابش کم تره به عنوان نقطه ضعف در نظر بگیری کابین که صددرصد بنز سرتره با اینکه کابین قدیمیش هست و طراحیشم با اینکه هفت هشت سال عمرشه این نسل بازم عالیه ،راجب قدرت و شتاب و این چیزا. هم باید منتظر نسل جدید ایی کلاس باشی که شکندارم با انجین سبک تر قدرت و شتاب بیشتری میده خود شما همین صفاتی که گفتی رو تو قیاس سی کلاس و ام سه مرسدس هم قدرتش بیشتر هم خیلی چیزای دیگه اما باز بی ام و رو انتخاب کردی پس نیا بگو به این دلیلا انتخاب کردم بگو برندش رو دوستدارم پس هر محصولی تو هر نظر سنجی رو من انتخاب میکنم ،،ببین من خودم بین ام فایو و یی شت و سه میام ام فایو رو انتخاب میکنم اما تو نسخه های ارزون تر این دو کلا ازپایهترین نسخه تا همین یی پنجاه و ام پونصد من مدل های مرسدس رو انتخاب میکنم چون واقعا بهتره و ی سدان عالی هست و قشنگ میتونه کار اس کلاس رو چاست انحام بده ولی سری پنج چی چقدر سری پنج با سری هفت فاصله داره ،،نمیگم کاملا ی اس کلاس کوچیکتره میگم ازنظر لوکس بودن و راحتی واسه خیلی ها زیاد هم هست راحتی و لوکسیش
S
۲۱ دی ۱۴۰۱دوست عزیز اولا که اگه تو این رقابت e63 بود قطعا e63 پیروز میشد. دوما همینجا هم e53 با اسب بخار و گشتاور خیلی پایینتر شتابش یکی هست با m5 پس اگه بخایم منطقی نظر بدیم باید به e53 رای بدیم ولی خب از اونجایی که طرفدارای بی ام و تعصب الکی دارن برا خودشون الکی ای میدن شما خودت نگا کن اسب بخار و گشتاور m5 چقدر بیشتره ولی با این حالا عملکردشون یکیه حالا فکر کن e63 جدید تو این رقابت بود به نظر خودت چه اتفاقی میوفتاد؟؟؟
آلمانی باز
۲۲ دی ۱۴۰۱تو همونی نیستی که m3 رو با AMG one مقایسه میکردی؟😐
https://www.pedal.ir/mercedes-benz/2024-mercedes-amg-c63-phev-first-drive/
چیه الان که بنز تو کم آورده عادلانه نیست باید نسخه قوی تر میاوردن؟😂
کیانوش
۲۴ دی ۱۴۰۱بزرگوار تو اولا بفهم داری به چه خودرویی رای میدی بعد بیا اینقدر کلی نظر بده ،بله منم بیم ام فایو و این یی کلاس ام فایو رو انتخاب میکردم اما مشکل اینجاست که رای گیری الان اصلا ام فایو نیست بزرگوار. در مورد طراحی خارجی و کابین مردس سرتره بدون شک لوکس ترم هست حالا بی ام و یکم اسپورت تره که اونم به معنای برتر بودن نیست هر خودرو صفاتی داره
جناب ایکس
۲۱ دی ۱۴۰۱V8😎
مازیار
۲۱ دی ۱۴۰۱برزیل و آرژانتین
سوپرکلاسیکوی خودرویی
رای دهی اونقدر شخصی میشه که دلایل گفتنی نیست
Yasin
۲۱ دی ۱۴۰۱بامو انتخابم
Alan.r
۲۱ دی ۱۴۰۱هر دو ظاهر بسیار خوبی دارن البته من ظاهر بنز رو ترجیح میدم کابین مرسدس بسیار زیباتر ، لوکستر و تکنولوژیک تره از نظر پرفورمنس تقریبا یکسان(هر چند تو این کلاس اهمیت ندارن) از نظر امنیت هم بازم برتری با بنزه مصرف سوختشم کمتره قیمتشون هم یکسانه پس بی شک مرسدس
البته اگه E63 برای دوئل آورده میشد عادلانه تر بود
🇩🇪The best or no thing 🇩🇪
مهران
۲۱ دی ۱۴۰۱پرفورمنس دوتاشون یکیه!!!!!!!!!!!!
❤BMW❤
۲۱ دی ۱۴۰۱کیفیت چرم توی کابین بیامو داره از توی عکس میپاچه بیرون و کسانی که میگن طراحی داخلی بیامو تکراریه ، خود بنز هم فقط فرمون رو به روز میکنه و این داشبورد خیلی قدیمیه
TRX
۲۱ دی ۱۴۰۱باز اینجا لازمه یکمی اطلاعات راجب مباحث مالی خدمتتون بیان کنم:
E63 AMG شروع قیمتش از 113 هزار دلار هست با چه استدلالی با ماشین 82 هزار دلاری میخواستی منصفانه مقایسش کنی دوست عزیز ؟
M5 ساده شروع قیمتش از 109 هزار دلاره اون وقت!
حالا شما مقایسه منصفانتو انجام بده!
منبع سایت CARANDDRIVE
...
۲۱ دی ۱۴۰۱نمیخوام توهین کنم ولی الحق والانصاف شما E-Class رو ببین، داره باهات حرف میزنه! (وقتی مرسدس میگه The best or nothing، بی حساب نمیگه)
ولی بی ام و بیشتر شبیه یک رباته!
نتیجه :
E-Klesse:🌹
Lexus ES:🗿
سری ۵:🤖
❤BMW❤
۲۱ دی ۱۴۰۱رباتی که دیوونت میکنه
بهنام
۲۱ دی ۱۴۰۱ای کلاس نسل قبل که چندتایی هم وارد کشور شد رو به سری پنج ترجیح میدادم خصوصاً تو نسخه ی E63 . ولی این نسل ،ب ام و برام جذابتره . چراغ عقب بنز از نظر من هیچ هماهنگی با سایر خطوط بدنه نداره و ب ام و جذابتره.
ARMAN سابق
۲۱ دی ۱۴۰۱ب ام و
به دلیل موتور V8 و ظاهر جذاب تر
( با احترام به مرسدس )
زنده باد آمریکا جز کرایسلر ملعون
۲۱ دی ۱۴۰۱بنز از همه لحاظ بهتره
نویدی
۲۱ دی ۱۴۰۱قطعا سری پنج
یه سر و گردن بالاتره.
کلا سری e بنز هیچوقت حریف سری 5 نشده و نمیشه.
GMA
۲۱ دی ۱۴۰۱چرا؟
❤BMW❤
۲۱ دی ۱۴۰۱نویدی جان داداشمی
منم هم نظرم
نویدی
۲۱ دی ۱۴۰۱قربونت داداش خوش سلیقه.
BMW اوج مهندسیه.
Amir.z
۲۱ دی ۱۴۰۱طراحی بیرونی سلیقه ایه نمیشه نظر خاصی داد ولی سلیقه من بی ام و
کابین که اصن نیاز به بحث نیست بنز با اختلاف کابینش سرتر
پیشرانه هم که بنز با موتور کوچیکتر و اسب بخار کمتر داره تقریبا همون پرفورمنس رو ارائه میده پس بازم بنز
مصرف سوخت بنز کمتر و از طرفی باکش بزرگتر پس کمتر نیاز به پمپ بنزین رفتن داری پس بازم بنز
توی امنیت هم بنز با یکم اختلاف بی ام و رو شکست میده
فاصله محوری و صندوق بی ام و بزرگتر پس میشه گفت بیشتر مناسب خانواده س پس اینجا بی ام و میبره
درکل انتخاب من بنز میشه با این توصیفات
Si
۲۱ دی ۱۴۰۱ببینید بی ام و هم قدرت و هم شتاب بهتری داره هم فاصله محوری بالاتری هم داره درسته خیلی زیاد نیست ولی بیشتر از بنزه قیمت هم که یکیه
سروش
۲۱ دی ۱۴۰۱موتور v8: ب ام و
پرفورمنس: ب ام و
هندلینگ: ب ام و
طراحی بیرونی: مرسدس
کابین: مرسدس
ایمنی: مرسدس
مصرف سوخت: مرسدس
چجوری انتخاب کنم آخه. خیلی سخته
محمدرضا
۲۱ دی ۱۴۰۱این که که یه موتور بزرگ تر ۲لیتر بیشتر یعنی ۲۰٪ بیشتر بسوزونه و در عمل شتاب متفاوتی نداشته باشه هنر نیست.
peyman-jdm
۲۱ دی ۱۴۰۱سری پنج بخاطر طراحی دلنواز و موتور V8
یانکی.من هم فرزند کسی هستم.آبان سرخ.
۲۱ دی ۱۴۰۱هر جور حساب میکنم نمیسه از وی8 اونم مر اونم با حجم 4.4 لیتر گذشت مگر اونور هم وی8 بنز باشه.
electriclovecar
۲۱ دی ۱۴۰۱bmw
S
۲۱ دی ۱۴۰۱یکم عقلم خوب چیزیه e53 با اسب بخار و گشتاور خیلی پایینتر دقیقا عملکردش یکی هست با m5 حالا حساب کنید e63 تو این رقابت بود اونوقت قورت میداد سری 5 ووووو پس شک نکنین e53 پیروز میدان هست تازه از لحاظ ظاهرم e63 خیلی بهتره
Alan.r
۲۱ دی ۱۴۰۱جناب BMW
تو این کلاس اولویت اول راحتی و لوکس بودن کابین و امکانات ایمنی و رفاهی و امنیته
و بعد از اون پرفورمنس و…..
که تو این مورد مرسدس کاملا از نظر کابین ، لوکس بودن ، ایمنی و تکنولوژی برتری داره
از نظر پرفورمنس هم تفاوت چندانی ندارن که تو انتخاب تاثیری داشته باشه
اگه دوئل بین دوتا ماشین اسپرت بود میشد این رو یه امتیاز محسوب کرد ولی اینجا مقایسه بین دو تا ماشین خانوادگی لوکسه
S
۲۱ دی ۱۴۰۱داداش اینا مگه میفهمن حالا هی تو بهشون بگو. این تعصب بیخودشون مگه میزاره واقعیت قبول کنن. e53 با اسب بخار و گشتاور خیلی خیلی کمتر تقریبا یکیه عملکردش با m5 بعد یه سری اومدن میگن انتخابمون بی ام وس 😂😂😂😂 خب اگه آدم یکم منطق داشته باشه و اون تعصب لعنتی بزاره کنار خودش باید بفهمه که تو این رقابت از لحاظ عملکرد e63 پرفورمنس جدید باید بیاد که صد در صد پاره پوره میکنه m5 وو
Amir Machine
۲۱ دی ۱۴۰۱رفیق ماشینی که اینجا بررسی شده M5 نیستا!! در جریانی؟!!
این M550i هست نه M5
ام فایو 625 تا 635 اسب قدرت داره
S
۲۱ دی ۱۴۰۱ما بحثمون چیز دیگس ما میگیم تو این رقابت اگه e53 اسب بخارش و گشتاور اندازه این مدل bmw بود قطعا نتیجه عملکرد چیز دیگه ای بود بعدم دوست عزیز e63 پرفورمنس جدید 2023 m5 رنده میکنه کلن کلاسای پرفورمنس 2023 مرسدس خیلی قویتر از سری های bmw 2023 هستن برو عملکرداشون و اعلامیه کارخونه هارو ببین خودت متوجه میشی.
مهران
۲۱ دی ۱۴۰۱تعصب حرف شماست که میگی اگه e63 جدیدبیاد پاره پوره میکنه.دقیقا مثل اینکه منم بگم m5cs بیاد همون e63 جدیدو له میکنه اونم با اختلاف سنگین.
اینکه میگی عملکردشون تقریبا یکیه،دقیقا نشون میده تعصب دارید.
دقیقا کجا یکیه!!!!
یا یه عده میگن با دو سیلندر بیشتر فلان و بهمان.
قیمتشون رو مقایسه کنی با عملکرد میشه فهمید کدوم با اختلاف برتره.
بازم عشقی البته😘
S
۲۲ دی ۱۴۰۱داداش تو کلاس های 2023 پرفورمنس بنز خیلی قویتر از bmw هستن قبول کن مطمعا باش e63 پرفورمنس جدید m5 میزنه شک نکن تو این قضیه بعدم حالا میریم سراغ همین مقاله به نظرت اینجا bmw با اون همه اسب بخار و گشتاور بالاتر چیزی بیشتر از e53 داره؟؟؟ یعنی تو میگی شتاب 4 ثانیه با شتاب 3.9 خیلی فرق داره اونم با اون همه اسب بخار و گشتاور بالاتر؟؟؟ پس نتیجه میگیریم شما دارین تعصبی نظر میدین من دنبال بحث کردن با شما نیستم چون هیچ فایده ای نداره چیزی بخای به طرفدارای bmw توصیح بدی فقط همین یه جملرو میگم هر وقت bmw تونست مثل مرسدس بهترین هایپر کارای جهان و بهترین سوپر اسپرت های جهان مثل amg gt black series و amg one و slr mclaren و clk gtr و SLS black و اینا بسازه اونوقت میتونه با مرسدس رقابت کنه دیگه خودت متوجه شدی چی گفتم بهت عزیز دلی… 😘😘
imanenzo
۲۱ دی ۱۴۰۱پادشاه این کلاس سری ۵
Siyavash
۲۱ دی ۱۴۰۱کابین بنز…موتور و گیربکس.شاسی بی ام و ….
AMD
۲۱ دی ۱۴۰۱باید e63 بیاد وگرنه بی ام و انتخابم.
مهران
۲۱ دی ۱۴۰۱داداش اونموقع cs رو دروش بود که نابودش میکرد با اختلاف.درگشم هست همینجا.
https://www.pedal.ir/bmw/m5-e63-rs6-panamera-race/
پس نگیم اگه چی بود چی میشد.
Alan.r
۲۲ دی ۱۴۰۱جناب مهران
سی اس حدود ۳۰ هزار تا از E63گرونتره
به نظر من باید E63و M5 مقایسه میشدن تا دوئل عادلانهتری باشه
SRT
۲۱ دی ۱۴۰۱رقابت نزدیکی بود.تو همه زمینه ها بی ام و یکم بهتره
دکتر
۲۱ دی ۱۴۰۱با اینکه عاشق بنزم اما به هیچ وجه نمیتونم از این اتاق bmw بگذرم😂
عطا
۲۱ دی ۱۴۰۱اگه W211 بود قطعا انتخابم مرسدس بود
رضا
۲۴ دی ۱۴۰۱W211 تکرار نخواهد شد
یه دونه مشکیش رو دارم
هر وقت میبینمش قلبم به طپش میفته
imperezasti
۲۲ دی ۱۴۰۱یکی از بهترین اتاق های ب ام و تو سال های اخیر مربوط به این ماشینه
HOSSEINK3
۲۲ دی ۱۴۰۱بنظرم اون زمان بی ام و خیلی جلو تر بود طراحی کابین و چ گرافیک چراغ های جلو ک مشخصا طراحی بهتری دارند از آیرودینامیک ماشین تا سپر ها بنظرم توی این انتخاب بی ام و برندس
دوستدار خودروی برقی
۲۲ دی ۱۴۰۱Bmw رو یه جوون می پسنده که با پول بابا می خواد ماشین بخره و پدر ماشین رو با گاز الکی در میاره
Benz رو یه نفر خسته و با عشق که بیست سال زحمت کشیده می خره و خیلی آروم و آهسته با یه عینک دودی رخ عقاب می گیره و لذت میبره
کاری هم به اطلاعات موتور و… ندارن هیچ کدوم
از دو سمت
رضا
۲۴ دی ۱۴۰۱قطعا مقایسه اینا اصلا درست نیست
فقط سلیقه هستش
شخصا عاشق بنزم
ولی چطور میتونم از بی ام و ایراد بگیرم
بالاخص واسه ما که فقط راجع بهشون میشنویم