مرحلهٔ یکچهارم نهایی، گروه سوم، سدانهای میان سایز پرفورمنس، دوئل اول
در مرحلهٔ یکچهارم نهایی سری رقابتهای خودرویی پدال به گروه سدانهای میان سایز پرفورمنس رسیدهایم. در مرحلهٔ مقدماتی در این گروه دوازده خودرو باهم به رقابت پرداختند که از بین آنها شش خودرو با پیروزی در دوئلها به این مرحله راه پیدا کردند. برخلاف دو گروه قبلی، در این گروه تعداد راهیافتگان به مرحلهٔ یکچهارم نهایی زوج است و نیازی به انتخاب خودرویی از بین بازندهها نیست. آخرین دوئل این گروه در محلهٔ مقدماتی هم بین آئودی RS6 و مرسدس E63 AMG برگزار شد که نتیجهٔ آنرا در ادامه مشاهده میکنید.
نتایج دوئل قبلی بین مرسدس E63 AMG و آئودی RS6
مجموع آراء: ۶۹۰
آراء پورشه: ۵۲۵
آراء مرسدس: ۱۲۱۵
پیروز دوئل: مرسدس E63 AMG با کسب ۵۷ درصد از کل آراء
دوئلهای این گروه در مرحلۀ یکچهارم نهایی | |
بامو M8 گرن کوپه | مرسدس AMG GT63 |
؟ | |
بامو M5 | کادیلاک CT6-V |
؟ | |
مرسدس E63 AMG | کادیلاک CT5-V بلکوینگ |
؟ |
بامو M8 گرن کوپه
تاریخ معرفی: اکتبر ۲۰۱۹
پلتفرم: CLAR بامو
امتیاز از کارانددرایور: ۸.۵ از ۱۰
امتیاز از اتو اکسپرس: ۴.۰ از ۵.۰
گارانتی: چهار سال یا ۸۰ هزار کیلومتر
نقاط مثبت: ظاهر چشمگیرتر از نسخهٔ دودر، پرفورمنسی در حد سوپراسپرتها، امکان دود کردن لاستیکها با حالت محرک عقب
نقاط منفی: سواری خشک، فقدان بازخورد مناسب فرمان، احساس ناجور پدال ترمز به خاطر سیستم ترمز باسیم
چکیده: M8 گرن کوپه یک شاتل مجلل است که میتوان پابهپای بهترین خودروهای اسپرت پیش برود اما پشت فرمان چندان جذاب و سرگرمکننده نیست
مرسدس AMG GT63 S
تاریخ معرفی: نمایشگاه ژنو ۲۰۱۸
پلتفرم: MRA مرسدس بنز
امتیاز از کارانددرایور: ۸.۰ از ۱۰
امتیاز از اتو اکسپرس: ۴.۵ از ۵.۰
گارانتی: چهار سال یا ۸۰ هزار کیلومتر
نقاط مثبت: پرفورمنس دیوانهوار، استایل جذاب و چشمگیر، کابین با تکنولوژی بالا
نقاط منفی: سیستم اطلاعاتی-سرگرمی نهچندان جالب، قیمت گرانتر از سایر سدانهای AMG، دشواری ورود به صندلیهای عقب
چکیده: مرسدس AMG GT63 S با وجود برخورداری از فضای مناسب برای سرنشینان، هیجان سواری با یک موشک بالستیک را برای چهار نفر ارائه میکند.
مقایسهٔ مشخصات فنی
M8 کامپتیشن گرن کوپه | مرسدس AMG GT63 S | |
پیشرانه | ۴.۴ لیتری V8 | ۴.۰ لیتری V8 |
تنفس | توئین توربو | توئین توربو |
قدرت | ۶۲۵ نیوتن متر | ۶۴۰ اسب بخار |
گشتاور | ۷۵۰ نیوتن متر | ۹۰۰ نیوتن متر |
گیربکس | ۸ سرعته اتوماتیک | ۹ سرعته اتوماتیک |
محور محرک | چهارچرخ | چهارچرخ |
شتاب صفر تا ۹۶ | ۲.۷ ثانیه | ۲.۶ ثانیه |
مسافت ۴۰۰ متر | ۱۰.۸ ثانیه | ۱۰.۷ ثانیه |
حداکثر سرعت | ۳۰۵ کیلومتر/ساعت | ۳۱۵ کیلومتر/ساعت |
شتاب جانبی | ۱.۰۲ جی | ۱.۰۵ جی |
توقف از ۱۱۰ | ۴۴.۸ متر | ۴۷.۸ متر |
مصرف سوخت | ۱۳.۸ لیتر ترکیبی | ۱۳.۰ لیتر ترکیبی |
ظرفیت باک | ۷۶ لیتر | ۶۶ لیتر |
تولید آلایندگی | ۲۴۴ گرم/کیلومتر | ۲۵۷ گرم/کیلومتر |
وزن | ۱۹۸۵ کیلوگرم | ۲۰۹۵ کیلوگرم |
طول | ۵,۱۰۳ میلیمتر | ۵,۰۵۹ میلیمتر |
فاصلهٔ محوری | ۳,۰۲۷ میلیمتر | ۲,۹۵۱ میلیمتر |
حجم صندوق بار | ۳۱۰ لیتر | ۴۵۳ لیتر |
ظرفیت سرنشین | ۵ نفر | ۴ نفر |
قیمت پایه آمریکا | ۱۳۱,۹۹۵ دلار | ۱۴۸,۷۶۰ دلار |
قیمت موردبررسی | ۱۴۴,۹۹۵ دلار | ۱۷۰,۰۶۰ دلار |
این دوئلها، مقایسههایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوبتر بین شما کاربران ایرانی میباشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگیهای فنی، قیمت و مقرونبهصرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح میدهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.
محمد مختاری آذر
۱۸ دی ۱۴۰۰به نظر من بی ام و بهتر هستش با قیمت کمتر پرفورمنسی نزدیک بنز ارائه می کند تولید آلایندگی کمتر ترمز های بهتر وزن کمتر ظرفیت باک بنزین و حتی طراحی زیباتر نسبت به بنز مخصوصا در چراغ های عقب خودرو
در کل در برخی موارد واقعا بی ام و بهتر از بنز هستش
مردیم از خوشی
۱۸ دی ۱۴۰۰بنز صندوق بزرگ تر ، شتاب بیش تر ، سرعت بیش تر و کابین لوکس تری داره
بهامین
۱۸ دی ۱۴۰۰کسی که این ماشینو میگیره نمیخواد بار بزنه
دوما اینکه شتاب یک صدم ثانیه کمتر پس خیلی بد عمل نمیکنه
سوما هردو سرعت هاشون محدود شده مگر نه بیشتر از این میتونن برند
چهارما فعلا که بی ام و تو تکنولوژی از بنز دوتا سر و گردن بالاتره
GT
۱۸ دی ۱۴۰۰«چهارما فعلا که بی ام و تو تکنولوژی از بنز دوتا سر و گردن بالاتره»
همین یه جمله میزان اطلاعات شما را مشخص کرد🙂
Roham
۱۹ دی ۱۴۰۰توهم زدی رفیق!
TIGER
۲۰ دی ۱۴۰۰بی ام وه از بنز تو تکنولوژی دو سرو گردن بالا ترهXDXDXDXD
بهتره بری سایت های هردوتا رو نگاه کنی تا ببینی کدوم تکنولوژیش بهتره. بی ام وه دو سرو گردن از بنز پایین تره.
Ali
۱۸ دی ۱۴۰۰چرا باید صندوق براتون مهم باشه؟؟؟؟!
امیر
۱۸ دی ۱۴۰۰چون ماشین چهار در الکی که تولید نمیشه، یه ماهیت خانوادگی هم پیدا میکنه دیگه .
بهنام
۱۸ دی ۱۴۰۰طراحی ب او و به هیچ وجه زیبا تر نیست
Philipp
۱۸ دی ۱۴۰۰زشت تر هم نیست
TIGER
۲۰ دی ۱۴۰۰دقیقا دوست من،بنز بهترین ماشینه. همین طور که در دوئل برنده شده
Bhp1400
۱۸ دی ۱۴۰۰طرفدار بیمر هستم
برخی موارد هم بنز بهتر از بیمر است
من^_^
۴ بهمن ۱۴۰۰سلیقهایه واقعا
مثلا من خیلی از عقب بنز خوشم میاد
مردیم از خوشی
۱۸ دی ۱۴۰۰هر دو بی نظیر و بسیار نزدیک فقط امر سلیقه هست که باعث انتخاب یکی از اینا میشه
این که کاربر پدال ها طرفدار آلمان های هستد ثابت شده است امروز معلوم میشه bmw یا بنر
Philipp
۱۸ دی ۱۴۰۰بیشتر مردم ایران که سه تا شرکت میشناسن
بنز
بی ام و (ب ام و نه ها بی ام و :| )
پُرش (پورشه نمیگن میگن پُرش)
خیلی دیگه هنر کنن یه کادیلاک فراری و لامبورگینی هم میشناسن کافیه جلوشون بگی بنتلی تا گلیپاژ کنن
مردیم از خوشی
۱۸ دی ۱۴۰۰فرانسوی ها و کره ای ها هم میشناسند ولی بزند های انگلیسی را اصلا نمی شناسند همون بنتلی که گفتید ، استون مارتین و…
جناب ایکس
۱۸ دی ۱۴۰۰حق👌👌👌
Clean energy (بر باعث بانیش...)
۱۸ دی ۱۴۰۰بله آمریکایی هارو هم خوب میشناسن
فورد و اینا… تویوتا هم که دیگه معروفه… ولی مکلارن و جگوار و اینا نمیشناسن!
مثلا من به یکی از دوستام گفتم مکلارن اسپیدتیل رو دیدی چه شاهکاریه؟ میگه مکلارن دیگه چه کوفیته😐
گفتم بابا یه شرکت خودروسازیه محشره گفت تو عمرم یه دورم اسمشو نشنیدم:/
ولی ماشالله تویوتا و آلمانیا تا ته میشناسن😂
دلیلشم اینه زمان خودش بیشتر اینا رو دیدیم و سوار شدیم (دوره اون م.ر.ح.و.م)
Philipp
۱۸ دی ۱۴۰۰آمریکا دست و پا شکستس
یه کادیلاک میشناسن که کلا با چیزی که الان هست فرق می کنه
یه شورولت که بهش میگن شِوِرلِت
یدونه هم بیوک خدا بیامرز
وگرنه دوج و پونتیاک و جنرال موتورزو اصلا نمیشناسن
viper
۱۸ دی ۱۴۰۰دوست عزیز فیلیپ جان
من کاری به برند های شناخته شده تو ایران ندارم اما شورولت اشتباه هست و این تلفظ فکر کنم تلفظ فرانسوی یا المانی باشه
در اصل تلفظ امریکایی اش شِوِرلِی هست به همین دلیل مخففش میشه شِوی chevy
دوج هم
دوج تلفظ استرالیایی و انگلیسی هست البته انگلیسی رو مطمعن نیستم ولی استرالیایی رو مطمئنم
دوج با نام والیانت به استرالیا صادر میشد و دوج والیانت هم یکی از خودروهای خوب اون زمان بود و به ایران هم صادر میشد شاید به همین علت ایرانیا بهش میگن دوج
در ضمن نمیدونم تا حالا همایش امریکایی رفتید یا نه اما اینم بهتون بگم اتفاقا دوج خیلی محبوب تر از اونا هست چون کمیاب تره و همه میریزن سر دوج
پس در اصل ایرانی ها تلفظ نسبت درست رو میگن که تا جایی که یادمه توی یکی از کشور ها تلفظ شِوِرلِت صحیح هست . بله . امیدوارم پیامم رو دیده باشید . فقط جهت اطلاع بود.
R@m!n
۱۸ دی ۱۴۰۰وایپر عزیز
تلفظ دوج تو هر لهجه ای از زبان انگلیسی اشتباهه چه بریتانیا چه استرالیا.
برای تلفظ واژه های خارجی بهتره همون طرز تلفظ زبان اصلی اون کلمه رو گفت. برای مثال زمانی ماستنگ تو ایران بود مردم اون زمان میگفتن ماسنگ یا همون موستانگ ( که متاسفانه تو این سایته تخصصی هم اشتباهو انجام میدن) یا بیوک می گفتن بویوک.
چیزی که محاوره شده دلیل بر درست بودنش نیست.
در انگلیسی لهجه آمریکایی داج تلفظ میشه یا خیلی اسامی ماشین های آمریکایی رو ما اشتباه تلفظ می کنیم.
مثلا کادیلاک که کَدیلاک درسته یا لینکُلن که لینکِلن درسته و کلی مثاله دیگه.
viper
۱۸ دی ۱۴۰۰رامین عزیز خیلی ممنون از شما . بله شاید من اشتباه میکنم . کاملا صحیح . اره دقیقا خیلیا اشتباه تلفظ میکنن از جمله خود من 🤣🤣🤣 مثلا همین بیوک هم اشتباه هست تو یوتیوب بررسی بیوک ریویرا رو دیدم طرف رسما میگفت بیوئیک چند بارم گوشش کردم . خیلی جالبه . البته به نظر بنده مشکلی نداره بیوئیک رو بگیم بیوک چون پشت بیوک بالای چراغ عقب نوشته بیوک ایران
R@m!n
۱۸ دی ۱۴۰۰بله بیوئِک درسته منظورم این بود بیوک هم اشتباه هست بد منظورو بیان کردم شرمنده.
Roham
۱۹ دی ۱۴۰۰مرحوم که دیگه مورد منکراتی نداره!
داره؟
Roham
۱۹ دی ۱۴۰۰این دوستایی که به تلفظ دوج و شورلت و … تو فارسی خورده می گیرن…
شما به تلویزیون میگید تلویژن یا مثلا جعبه جادویی؟!
Clean energy (بر باعث بانیش...)
۱۸ دی ۱۴۰۰بنز بهتره! ولی قیمتش گرونه! اگه قیمت رو در نظر نگیریم به نظرم بنز بهتره! دلی قیمت رو بگیریم بی ام و… بنز سریع تره شیک تر هم هست (به نظرم) داخلش هم که بنز معرکه است…
بنز رو بیشتر میپسندم
البته بی ام و هم عالیه…
ولی خب بنز گرونتره قاعدتا و بهتره
RKH
۱۸ دی ۱۴۰۰الان پراید هم گرونه
قاعدتا باید لاکچری باشه؟ 😑
Clean energy (بر باعث بانیش...)
۱۸ دی ۱۴۰۰نه نه اشتباه گرفتی
منظورن اینه که بنز گرونتره در برابر امکاناتش و “بهتره” رو جدا گفتم
این بگیم بهتره
“بنز گرونتره چون بعضی جا ها جلوتره. به نظرم بنز بهتره”
جدای از اون ایران که هیچیش منطقی نیست این دومیش باشه
Bhp1400
۱۸ دی ۱۴۰۰دوست عزیز تو خودت طرفدار بنزی دیگه باید هم اعتراف کنی
شاید از استهلاک باشه که بنز برتره و اگه خود برند هم حساب کنیم لوکسی هم
Clean energy (بر باعث بانیش...)
۱۸ دی ۱۴۰۰بله من طرفدار بنزم😐😂
تابلو نیست واقعا؟:)
استهلاک رو نمیشه رو کاغذ فهمید
بله بنز لامصب خیلی لوکسه…
TIGER
۲۰ دی ۱۴۰۰چه ربطی داره دابش
مردیم از خوشی
۱۸ دی ۱۴۰۰قسمت گشتاور اشتباه تایپی داره
viper
۱۸ دی ۱۴۰۰واقعا دوتاش عالی هستن و با توجه به سلیقه انتخابم بی ام و هست اینجا
ممد ژانگولر
۱۸ دی ۱۴۰۰انتخاب سختیه بین این دو برادر
ولی رأی من مرسدس خواهد بود
Bhp1400
۱۸ دی ۱۴۰۰برادر؟
ممد ژانگولر
۱۸ دی ۱۴۰۰بله داداشم
این دو برادری که از پدر سوا از مادر جدا
viper
۱۸ دی ۱۴۰۰اینجا با توجه به اطلاعات کمم انتخابم بی ام و هست اما بنز هم واقعا عالیه
فقط دوستان امریکایی دوست یه سوال
موتور ۳۵۰ شوی و بیوک دارای کپه های یاتاقان دو پیچ هستند ایا میشود که در کنار پیچ ها یه رزوه رد کرد و یه سوراخ جدید واسه پیچ دیگه گذاشت که یعنی میشه کپه دو پیچ رو کرد ۴ پیچ؟؟؟؟؟؟
محمد امین
۱۸ دی ۱۴۰۰قطعا شدنی هست ولی پیشنهاد نمیکنم چونکه احتمال
خیلی زیاد با کارکرد نسبتا کمی به خاطر فاصله ی کم دو تا پیچ مجاور ، کپه از اون قسمت ترک میخوره ، و به خاطر اینکه فاصله ی پیچ ها پایین هست ، اون قسمت مابینشون ،چونکه طول کمی داره خیلی تحت تاثیر انبساط هست و ممکنه کلا تاب برداره
هرچند اگر اینکار رو خیلی تمیز در بیاری و قطعات هم فرسوده نباشه ، ممکنه مشکلی به وجود نیاد ولی کلا ریسک اش نمیرزه
viper
۱۸ دی ۱۴۰۰خیلی ممنون از شما محمد امین جان
لطف کردید . متوجه شدم .
راستش اصلا هنوز سنم به اینکه ماشین داشته باشم نرسیده ولی شاید شرایطش جور بشه امسال تابستون یه موتور ۳۵۰ خریدم یا مثلا یه بیوک . بیوک هم خیلی گرون نیست . خوبش ۲۳۰ تا ۳۰۰ تومنه .
راستی با توجه به اطلاعات به این قوی ای که دارید بهتر نیست که یه گروه بین کسایی که واقعا اطلاعاتشون قویه بذاریم تا منم یکم چیز یاد بگیرم ؟؟؟؟
محمد امین
۱۸ دی ۱۴۰۰خیلی ممنون، وظیفه هست
فکر بدی نیست ، منکه مشکلی ندارم
viper
۱۸ دی ۱۴۰۰خواهش میکنم . اوکی حالا هماهنگ میکنیم یه ایدی ایمیل میدید لطفا؟
Porsche 911
۱۸ دی ۱۴۰۰فکر خوبیه viper جان 👌
viper
۱۸ دی ۱۴۰۰ممنون مرسی . اگه میخواید آدرس ایمیل بدید تا اونجا با هم تصمیم گیری کنیم یا اگه میدونید با اشتراک گذاشتن شماره تلفن مزاحمتی ایجاد نمیشه شماره تلفن رو بذارید لطفا
جواد عقیلی
۱۸ دی ۱۴۰۰درود بر شما. البته پدال یک گروه تلگرامی هم داره که این مباحث در اونجا به شکل غیر رسمی تر مطرح می شن.
viper
۱۸ دی ۱۴۰۰اها خیلی ممنون لینکش رو اگه میشه میفرستید؟؟ ولی در کل بهتر نیست در واتساپ باشه ؟
Porsche 911
۱۸ دی ۱۴۰۰خواهش میکنم فعلا ایمیل رو دسترسی بهش ندارم و انشااله که مشکلی پیش نیاد شمارم رو مینویسم😂😂
۰۹۹۱۳۷۹۴۵۹۵
مازیار
۱۸ دی ۱۴۰۰بنز و بی ام و
مشهورترین دوئل دنیای خودرو
که تا دهه هفتاد میشد گفت برتری با بنز هست
دهه هشتاد هم که دهه بی خبری ایران از جهان خودرو
و از دهه نود این دوئل تقریبا هیچ وقت برنده قطعی نداشت
Bhp1400
۱۸ دی ۱۴۰۰جاهای هم بیمر برتر بوده
Philipp
۱۸ دی ۱۴۰۰تا دهه 60 که برتری کامل با بنز بوده
ولی از بعد اون دهه نود تنها جایی بود که مرسدس واقعا برد اونم تنها یه باعث و بانی داشت CLK GTR واکنش بسیار خوب مرسدس به مکلارن F1 (میدونم موتور مکلارن ساخت ب ام و هست و ابرشاهکاریه برا خودش ولی حدودا 80 درصد کسایی که به خودشون میگن ماشین باز فکر می کنن موتور هم ساخت خود مکلارنه)
و شاید اگر که اون اتفاق عجیب برای CLR نمی افتاد الان هیچ رقابتی با هم نداشتند ولی اون اتفاق افتاد و مرسدس برای آبروش برای 10 سال از مسابقات و 15 سال از ساخت هایپرکار فاصله گرفت
محمد امین
۱۸ دی ۱۴۰۰به نظر من در مقابل مهندسی مرسدس در اون زمان ، نباید clk gtr رو یک نقطه ی عطف دونست بلکه اصلا در حد مرسدس نبود
اونا حدود سال ۱۹۹۰ ، مرسدس c11 رو ساختن برای شرکت در گروه c ، ماشینی که قهرمان شد و برای همیشه به عنوان یک نماد در مسابقات هست و مایکل شوماخر بزرگ هم با اون ماشبن به پیروزی رسید
موتور ۵ لیتر v8 توربو مرسدس c11 با کد m119 قطعا بهترین موتوری هست که مرسدس در شرایط زمانی ساخته و اصلا قابل مقایسه نیست با هیچ موتوری ، با ۷۳۰ اسب قدرت و وزن کل ۹۰۵ کیلوگرم و ایرودینامیک خیلی پیچیده ، هیچ حرفی برای گفتن نمیمونه ، ماشینی که به سرعت بیش از ۲۵۰ مایل رسید ….و ۶۰ درصد از مسابقاتی رو که شرکت کرده برده و قطعا از نظر افسانه ای بودن و طراحی یه دنیای دیگست
Clk gtr نسخه ی مسابقه ایش اصلا در حد c11 نیست و یه پسرفت نسبت به اون ماشین محسوب میشه، هرچند clkخوش درخشید
تعجب من اینجاست که مرسدس چرا شاسی و ایرودینامیک ماشینش رو بر اساس c11 توسعه نداد و سراغ مکلارن رفت….
هرچند مم دلیل این سوال رو میدونم و بعدا توضیح میدم ، که متوجه میشید کلا هدف ساخت مرسدس از این ماشین یه چیز دیگه بوده
Philipp
۱۹ دی ۱۴۰۰بله دقیقا حق با شماست
اما جواب و دلیل مرسدس بسیار بسیار منطقیه
نبود وقت
کلا 6 ماه وقت داشتن که یک هایپرکار رو از صفر برای لمانز آماده کنن وطبیعتا وقتی نبوده که آزمایش کنن اون شاهکار که تونست اون مسابقات سنگین رو ببره توانایی رقابت با ابرشاهکاری بنام F1 رو داره یا نه و چون هم فراری هم پورشه توی شکست دادنش ناکام مونده بودن (F50 و 911GT1 هردو شاهکارند اما نتونستند توی مسابقات از پس F1 LM بر بیاند) میترسیدند که آنها هم ناکام شوند برای همین سراغ شاسی خود F1 GTR رفتند موتور S-class رو بهینه کردند و توی 127 روز ماشین به مرحله تست میدانی رسید و هم اکنون گران ترین مرسدس تولیدیه
احمدرضا
۱۸ دی ۱۴۰۰مرسدس به غیر از قیمت توی بقیه جاها بهتر عملکرده
ولی بیشتر سلیقه ای هستش
Philipp
۱۸ دی ۱۴۰۰جفتشون جزو تپه های فتح نشده از طرف طراحیشون هستن
پرفورمنس هم که بسیار نزدیکه
قیمت هم دیگه در این رنج به نظرم تفاوت زیادی نیست
همش سلیقست و شاید بهترین دوئل امسال باشه
بهنام
۱۸ دی ۱۴۰۰طراحی ب او و به هیچ وجه زیبا تر نیست
F
۱۸ دی ۱۴۰۰واقعا هرچی فکر میکنم نمیدونم چرا bmw حداقل گشاورش رو بیشتر نمیکنه، آخه تو که میتونی ، سیستم انتقال قدرت هم که تحمل میکنه، بدت میاد از بهتر بودن؟
به نظر من چیزی که ممکنه باعث شه که آدم به چیزی جز bmw فکر کنه قدرت بیشتره حریفه، چون اگر قدرتاشون یکسان باشه روی دست bmw هیچ برندی نیست، هیچ!
چه تعصبی بود کامنتم🙂
Kf
۱۸ دی ۱۴۰۰عزیز مهم اینه ک از قدرت چطوری استفاده بشع
از گذشته M همینطور بوده
خیلی سادس
Bhp1400
۱۸ دی ۱۴۰۰باهات موافقم
AMIN (M.A.S)
۱۸ دی ۱۴۰۰گشتاور موتور N63خیلی بیشتر از 750تا هست
حدود900 تا هست
چون توی تست داینو حدود 822 نیوتون متر رو نشون میداد
برای مقایسه دوج چلنجر هلکت مدل 2015حدود 800 نیوتون متر نشون میداد!
علت اینکه این ماشینا اینطور سریعن همینه
و به نظرم حتی از این مقدار گشتاور استفاده بهینه هم نمیکنن
ولی در کل بی ام و هست دیگه
لعنتیه
net
۱۸ دی ۱۴۰۰بی ام و سری ۸ چهار درب اگر صندوق عقبش کشیده تر بود و خط نازک سفید اطراف شیشه دربها داشت خیلی زیباتر میشد.بی ام و سری ۸ در این چند سال زیباترین ماشین بی ام و هست مخصوصا سری ۸ نسخه دو درب روبازش در حال حاضر زیباترین ماشین روباز جهان هست .چراغ جلو باریک و جلوپنجره کوچک سری ۸ خیلی زیباست
GT
۱۸ دی ۱۴۰۰راستش وقتی AMG GT63 توی مقایسه ها هست نمیتونم به بقیه فکر کنم 🙂 یکی از تنها بازماندگان مرسدس های زیبا
amir
۱۸ دی ۱۴۰۰فقط bmwww
R@m!n
۱۸ دی ۱۴۰۰هنوز برام سواله چرا با وجوده سری E و S یا سری ۵ و ۷ باید این سدان هایی که به طرز احمقانه ای هم گرون هستن خرید ??
Philipp
۱۸ دی ۱۴۰۰S-class و 7 Series که لوکسن داستانشون جداست
سری 5 رو باهات موافقم زیباتره و ارزون تر
ولی E-class طراحیش نسبت به GT-4door افتضاحه جلوش جوریه که انگار 5 صبح شنبه بیدارش کردن گفتن باید بری سرکار عقبشم که تفاوت چندانی با دونسل پیش-یعنی W212 که یکی از زیباترین چراغ های دوتیکه رو داره-نداره ولی GT4door واقعا خشن زیبا و با ابهته
R@m!n
۱۸ دی ۱۴۰۰همه اینا هیچ ربطی به سواله من نداشت دوسته من.
این ماشینا نه به اندازه S و سری 7 لوکسن نه به اندازه E و سری 5 در پرفورمنس حرفی ندارن. اصلا دلیل تولیدشون چیه ؟؟؟
170K بدی به چی وقتی همه اون مواردو می تونی با 50 تا 80 هزار دلار قیمت کمتر بدی.
GT
۱۸ دی ۱۴۰۰رامین عزیز
درباره M8 گرن کوپه کاملا با حرف شما موافقم، هیچ دلیلی برای خریدش وجود نداره، اما داستان AMG GT63 متفاوت هست. این خودرو هم لوکس تر از E کلاس هست، هم پرفورمنس بهتری داره (به ویژه در پیست) هم طراحی زیباتر و هم سواری هیجان انگیز تر، این خودرو حتی برخی سوپرکار ها را هم شرمنده میکنه (و این نسخه هیبریدی جدیدش که دیگه وارد سطح جدیدی شده (GT63s e Performance) که هیچ سدانی دیگری نمیتونه از نظر پرفورمنس و قدرت باهاش رقابت کنه. چیزی که E کلاس نداره (البته که یه موشک واقعی هست). مدتی پیش تجربه رانندگی با AMG GT63 را در همین پدال خوندم، چیزی که به خوبی یادمه اینه که نوشته بود برخلاف تصور ما این یک E کلاس با بدنه جدید نیست، بلکه این خودرویی فراتر از E کلاس هست. بنظرم مرسدس واقعا خیلی عالی کار کرده چون تونسته با پلت فرم، گیربکس و پیشرانه E کلاس چیز جدیدی خلق کنه که روح متفاوت و شخصیت مستقلی داره و بسیار عالی و تحسین برانگیزه
البته جسارت نشه چون شما خودتون استاد هستید
Philipp
۱۹ دی ۱۴۰۰گفتم دیگه
دلیل خرید S-class و 7 Series که جداست کلا فرق می کنه مقایسشون اشتباهه
اون طرف M5 ارزش خریدش بشدت بیشتره کاملا موافقم
ولی E-class اصلا در حد GT4door نیست و میصرفه بیشتر بدی ماشین جذاب تر بگیری در ضمن پرفورمنسشم بهتره
R@m!n
۱۸ دی ۱۴۰۰GT عزیز
بر فرض همه اینا درست (جای بحث زیادی داره) ولی ۱۷۰ هزار دلار برای یه سدان ؟؟؟ اگر بگیم تو پرفورمنس هم حرفی داره در برابر M5CS عددی به حساب نمیاد.
بنظرم اگر بجای اینکه صرفا از رو عکس عاشقه یه ماشین بشیم خودمونو بزاریم جای یه خریدار واقعا کسی حاضر میشه به یه سدان انقدر پول بده اونم وقتی S کلاس هست. قاعدتا کسانی که تو این رنج سدان می خرن دنبال رکورد پیست نیستن و تجمل و راحتی در اولویته که این مرسدس و بی ام و مورد بحث حتی نزدیکه سدان های اشرافی نمیشن.
کسی هم که دنبال پرفورمنس باشه با وجود پورشه فراری و … به یه سدان نگاه نمی کنه.
GT
۱۸ دی ۱۴۰۰راستش به شخصه اگر توانایی انتخاب یه سدان در سطح جهانی داشتم، قطعا انتخابم همین AMG GT63 بود
کورش
۱۹ دی ۱۴۰۰خیلی ساده چون سری پنج و هفت ای و اس
برای چیز دیگه ایی ساخته ساخته شدن
این ماشین ها طراحی خشن تری دارن
جوان پسند ترن ماشین باز ترن
کسی که ام هشت میخره میخواد کل بندازه
بی ام و سری پنج و سری هفت مال اینکار نیستن اصلا بعدشم این ماشین ام هشت
ام هست خیلی فرق داره با سری پنج
اصن حرف درستی نزدی بخاطر قیمت
اومدی مقایسه بعدی کردی
هیچ گرونی بی حکمت نیست
و هیچ ارزونی بی دلیل
ی دلیل داره که آنقدر قیمتش متفاوت هست
Arman
۱۸ دی ۱۴۰۰مرسدس بهتره
Mercedes Benz
۱۸ دی ۱۴۰۰طبیعیه که مرسدس ببره
چون
همیشه برندس
حیدر
۱۸ دی ۱۴۰۰سلام دوستان
کسی تاریخ انتشار درگ بزرگ موتور ترند ۲۰۲۱ رو میدونه ؟؟
mm-yarlou
۱۸ دی ۱۴۰۰به نظرم این دوتا به لحاظ ارقام فیزیکی خیلی به هم نزدیکن ولی به لحاظ طراحی bmwزیبا هست واین یک نظر و سلیقه هست پس با کمی طرفداری از bmw بهm8گرن کوپه رای میدم
Yasin
۱۸ دی ۱۴۰۰انتخابم مرسدس بودم تا رسیدم به قیمت.
پرفورمنس برابر با قیمت کمتر.
حسین
۱۹ دی ۱۴۰۰M8 انتخابمه.دلیلشم سیستم اطلاعات سرگرمی بنزه که یه جاییش مشکل داشت(تو مقایسه ها خوندم)
سام
۱۵ بهمن ۱۴۰۰این ادمین عزیز لطف بفرمایند و ما را ملتفت نمایند: ترمز سیمی کجای دنیا دیگه رواج داره؟ چون من بی ام او – ام هشت رو زیارت کردم، کاملآ هیدرولیک تشریف دارن. ترمزهاش واقعآ فوق العاده س و امن تر از بنز. رانندگی خشک رو قربونت توضیح بفرما؟؟؟ من موفق به روندن و مسافرت با این هیولا هم شدم، بسیار نرم و بی صدا و لذتبخش هست رانندگیش. فقدان بازخورد فرمان چی هست قربونت برم من، اینو واقعآ توضیح بده چون کف کردم از این ایراد فنی؟؟ در ضمن موفق به زیارت اون بنز هم شدیم که زیباست اما جای سرنشینهای عقب و فاصله ی صندلیهای عقب تا صندلیهای جلو کمه و راحت نیست. ایراد بعدی بنز قیمت خیلی گرونترش هست در صورتیکه تکنولوژی برابر اما طراحیهای متفاوت دارن و هیچکدوم سرتر و کمتر نیستن.
pooya
۵ اسفند ۱۴۰۰فقط بنز…