بنتلیمایباخمرسدس بنز

دوئل فینال، بنتلی فلاینگ اسپور یا مایباخ S کلاس؟

مرحلهٔ نهایی، گروه پنجم، سدان‌های فوق لوکس

مرحلهٔ نهایی سری رقابت‌های خودرویی پدال به ایستگاه پنجم و گروه سدان‌های فوق لوکس رسیده است. این گروه یکی از خلوت‌ترین گروه‌ها در این سری از رقابت‌ها محسوب می‌شد زیرا صرفاً چهار خودرو شامل تویوتا سنچوری، بنتلی فلاینگ اسپور، رولزرویس گوست و مایباخ S کلاس در آن حضور داشتند. به همین دلیل، در این گروه مرحله‌های یک‌چهارم‌ نهایی و نیمه‌نهایی وجود نداشت و برندگان مرحلهٔ مقدماتی که بنتلی فلاینگ اسپور و مایباخ S کلاس بودند مستقیماً راهی فینال شدند. حال شاهد رقابت این دو سدان فوق لوکس خواهیم بود تا به انتخاب شما برندهٔ این گروه مشخص شود. آخرین یا دومین دوئل گروه سدان‌های میان سایز لوکس در مرحلهٔ مقدماتی هم بین رولزرویس گوست و مایباخ S کلاس برگزار شد که نتیجهٔ آن را مشاهده می‌کنید.

نتیجهٔ دوئل قبلی بین رولزرویس گوست و مایباخ S کلاس

مجموع آراء: ۲۶۲۴

آراء مایباخ: ۱۴۶۹

آراء رولزرویس: ۱۱۵۵

پیروز دوئل: مایباخ S کلاس با کسب ۵۶ درصد از کل آراء

بنتلی فلاینگ اسپور

تاریخ معرفی: ژوئن ۲۰۱۹

پلت‌فرم: MSB گروه فولکس‌واگن

امتیاز از کارانددرایور: ۱۰ از ۱۰

گارانتی: ۳ سال بدون محدودیت پیمایش

گارانتی قوای محرکه: ۳ سال بدون محدودیت پیمایش

نقاط مثبت: کابین فوق‌العاده شیک و مجلل، هندلینگ اسپرت و چابک برای خودرویی به این بزرگی، ظاهری بسیار چشمگیر و جذاب، اعتبار بالای برند

نقاط منفی: قیمت بسیار گران، مصرف سوخت موتور W12 در حد پیکاپ‌های بزرگ، اکثر سیستم‌های کمک‌رانندهٔ سفارشی هستند و نیاز به پرداخت هزینهٔ بیشتر دارند

چکیده: بنتلی به‌اندازهٔ کافی به سدان پرچم‌دار فوق لوکس خود حال و هوای اسپرتی تزریق کرده تا هم تجربهٔ هیجان‌انگیزی برای راننده و هم تجربهٔ بسیار راحتی برای سرنشینان فراهم کند

مایباخ S کلاس

تاریخ معرفی: نوامبر ۲۰۲۰

پلت‌فرم: MRA II مرسدس بنز

امتیاز از کارانددرایور: ۹.۰ از ۱۰

گارانتی: ۴ سال یا ۸۰ هزار کیلومتر

گارانتی قوای محرکه: ۴ سال یا ۸۰ هزار کیلومتر

نقاط مثبت: پیشرانه‌های توئین توربوی V8 و V12 جذاب و قدرتمند، سواری فوق‌العاده نرم و راحت، کابینی فوق‌العاده شیک که به‌اندازهٔ یک قصر لوکس است

نقاط منفی: قیمت بسیار گران‌تر از S کلاس، ظاهری معمولی که به‌اندازهٔ رقبا چشمگیر نیست و قیمت گران خود را نشان نمی‌دهد، مصرف سوخت بالا

چکیده: مایباخ S کلاس سدان لوکس فوق‌العاده‌ای برای کسانی است که نمی‌خواهند مثل خریداران بنتلی، ثروت خود را به رخ دیگران بکشند

مقایسهٔ مشخصات فنی

بنتلی فلاینگ اسپور

مایباخ S580

پیشرانه ۴.۰ لیتری V8 ۴.۰ لیتری V8
تنفس توئین توربو توئین توربو
قدرت ۵۵۰ اسب بخار ۵۰۰ اسب بخار
گشتاور ۷۷۰ نیوتن متر ۷۰۰ نیوتن متر
گیربکس ۸ سرعته دوکلاچه ۹ سرعته اتوماتیک
محور محرک چهارچرخ چهارچرخ
شتاب صفر تا ۹۶ ۳.۵ ثانیه ۴.۱ ثانیه
مسافت ۴۰۰ متر ۱۲.۰ ثانیه ۱۲.۶ ثانیه
توقف از ۱۱۰ ۵۱.۲ متر ۵۶.۴ متر
شتاب جانبی ۰.۹۴ جی ۰.۹۱ جی
پیست Figure-8 ۲۴.۷ ثانیه ۲۶.۲ ثانیه
حداکثر سرعت ۳۱۸ کیلومتر/ساعت ۲۵۰ کیلومتر/ساعت
مصرف سوخت ۱۳.۸ لیتر ترکیبی ۱۳.۰ لیتر ترکیبی
تولید آلایندگی ۲۸۸ گرم/کیلومتر ۲۵۱ گرم/کیلومتر
ظرفیت باک ۹۰ لیتر ۸۴ لیتر
وزن ۲۴۸۳ کیلوگرم ۲۴۶۰ کیلوگرم
طول ۵,۳۱۶ میلی‌متر ۵,۴۶۸ میلی‌متر
فاصلهٔ محوری ۳,۱۹۳ میلی‌متر ۳,۳۹۶ میلی‌متر
حجم صندوق بار ۴۲۵ لیتر ۳۴۰ لیتر
ظرفیت سرنشین ۴ یا ۵ نفر ۴ نفر
قیمت ۲۱۱,۳۲۵ دلار ۱۹۴,۴۵۰ دلار

این دوئل‌ها، مقایسه‌هایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوب‌تر بین شما کاربران ایرانی می‌باشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگی‌های فنی، قیمت و مقرون‌به‌صرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح می‌دهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.

کدام سدان فوق لوکس را بیشتر می‌پسندید؟

نمایش نتایج

Loading ... Loading ...

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱۷ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۷۹ دیدگاه‌ها

  1. حسن

    ۲۵ دی ۱۴۰۱
    سوابق: (2138 ديدگاه)

    الان این اتاق بنزه یا اتاق تسلا

    موافقم 13
    مخالفم 43
    1. کسرا

      ۲۶ دی ۱۴۰۱
      سوابق: (28 ديدگاه)

      پشت بنتلی یه طوریه به نظر من تو نمای عقب مرسدس بهتر کار کرده

      موافقم 36
      مخالفم 16
  2. غفاری

    ۲۵ دی ۱۴۰۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    پراید بهتره ،تازه هر روز قیمتشم بالا میره

    موافقم 27
    مخالفم 15
    1. GERMANY

      ۲۷ دی ۱۴۰۱
      سوابق: (65 ديدگاه)

      حق 😂😂

      موافقم 18
      مخالفم 1
  3. همایون

    ۲۶ دی ۱۴۰۱
    سوابق: (833 ديدگاه)

    نمیدونم چرا همه زیر این پست دارن تاسف میخورن به حال ایرانیها یکی میگه باید آتیش بکشی یکی میگه مغزشون قفله.حاجی بیخیال چرا انقدر دیکتاتورید شما؟!طرف دلش خواسته نظرشو بده حالا هرکی با پولش رفت میباخ خرید رو باید آتیشش زد؟!!کی گفته اینو؟خوبه شماها یه قدرتی دستتون نیست وگرنه از صدام بدتر میشدید.اینکه میگید واسه مردم ایران اوج اشرافیت بنزه واسه دهه شصت هفتاده اونم کسایی که وقتشونو واسه بدست اوردن اطلاعات خودرویی مصرف نمیکردن.این کسایی که تو این سایت رای دادن همشون رولزرویس رو میشناسن بنتلی هم همینطور ولی دوسا داشتن به میباخ رای بدن همونطور که تو اکثر جوامع ثروتمند دنیا که همه اینا تو بازارش موجوده میباخ هم در کنار رولز و بنتلی فروش داره گاهی وقتها بیشترم داره پس بریم همه اون شهرهارو آتیش بزنیم؟!!!هر کس آزاده با اطلاعات خودش و برداشته خودش نظر بده یا پولشو خرج کنه.از نظر من که طرفدار بنزم هستم بنتلی انتخاب بهتریه واسه کسایی که میخوان رانندگی کنن با ماشینشون ولی میباخ بیشتر به درد کسایی میخوره که راننده دارن.در کل انتخابم بنتلیه چون به نظرم میباخ باید مثل همون مدلهای ۵۷ یا ۶۲ خاص باشه نه اینکه ظاهرش و داخلش ۸۰ درصد به اس کلاس شباهت داشته باشه ولی از لحاظ اقتصادی تولید میباخ خاص و متفاوت جواب نداد واسه کمپانی مادر و ظاهرا این شیوه جدید جواب داده و سود خوبی داره تا زمانی هم که مشتری داشته باشه و مردم بخوانش بنز نمیره سراغ یه میباخ صددرصد متفاوت از بقیه بنزها و نظر من هم تا همین حد ارزش داره وه یک رقم به بنتلی تو این امار آصافه کنه و تمام.کل کل خوبه و حال میده ولی بی احترامی و بی سواد خوندن طرف مقابل چون با ما هم نطر نیست اشتباهه

    موافقم 27
    مخالفم 11
  4. Hitler

    ۲۶ دی ۱۴۰۱
    سوابق: (13 ديدگاه)

    بنتلی بدون مولسان به مایباخ نمیرسه.
    اگه لذت رانندگی میخوای :m4،mak1،gt3،ct5،gt amg،وغیره…
    دنبال لوکس نیا.
    حالا میخوای بگو فن آلمان.

    موافقم 16
    مخالفم 12
    1. آقای همساده

      ۲۸ دی ۱۴۰۱
      سوابق: (100 ديدگاه)

      میشه دوتاشو باهم داشت amg gt63s e_performace

  5. mk

    ۲۶ دی ۱۴۰۱
    سوابق: (8 ديدگاه)

    بنتلی بین لوکس سازان داره زور زیاد میزنه
    همه بین لوکس ها اول سراغ رولزرویس میرن بعد مایباخ
    اگه طرف لوکس اسپرت بخواد میره مایباخ رو میخره
    اگه لوکس اشرافی میره رولزرویس
    اگر بین هردوش رو میخواد میشه بنتلی
    هرچند بی ام و سری ۷ و استون مارتین هم هستن

    موافقم 5
    مخالفم 19
  6. Moro

    ۲۷ دی ۱۴۰۱
    سوابق: (71 ديدگاه)

    ی دور از انقلاب تا آزادی با بنتلی رو میشه با خود میباخ مقایسه کرد، و الا از اون گارانتی مسخره ی بنز که ۸۰ هزار کیلومتره همه چی معلومه.
    خود بنز میگه من تا ۸۰ کیلومتر میتونم تظاهر کنماااا، بیشترش وا میرم، هیچ تضمینی نیست، اما ببین سلطانو، میگه ۳ سال تخته گاز برو، هیچ محدودیتی ندارم، به کارم ایمان دارم، میخوای ۸۰ تا برو میخوای ۸۰۰ تا برو .
    اصلا حالم بد شد با این مقایسه
    ی سلامی هم بکنم به اونی که گفت از نمای عقب بنز بهتر کار کرده خخخ فقط چشاتو وا کن یا عینکی چیزی نیاز داری بزن شاید بهتر متوجه بشی

    موافقم 15
    مخالفم 21
  7. مهدی

    ۲۷ دی ۱۴۰۱
    سوابق: (13 ديدگاه)

    بنز حرف اول تو دنیا میزنه البته که صد در صد آپشن های بنز مایباخ از بنتلی بهتر و بیشتر هست.دنیا رو به پیشرفت هست و همه شرکتها تلاش میکنن بهترین خودرو رو تولید کنن.

    موافقم 14
    مخالفم 10
  8. Reza

    ۸ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (110 ديدگاه)

    ۱ مرسدس بنز 👌👏
    ۲ بنتلی👍👉

    موافقم 5
    مخالفم 3
  9. Amir

    ۴ فروردین ۱۴۰۳
    سوابق: (155 ديدگاه)

    اس کلاس از نظر طراحی و لوکس بودن سرآمد هست و یک سنگ محک برای سدان های فول سایز لوکس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا