مرحلهٔ نهایی، گروه پنجم، سدانهای فوق لوکس
مرحلهٔ نهایی سری رقابتهای خودرویی پدال به ایستگاه پنجم و گروه سدانهای فوق لوکس رسیده است. این گروه یکی از خلوتترین گروهها در این سری از رقابتها محسوب میشد زیرا صرفاً چهار خودرو شامل تویوتا سنچوری، بنتلی فلاینگ اسپور، رولزرویس گوست و مایباخ S کلاس در آن حضور داشتند. به همین دلیل، در این گروه مرحلههای یکچهارم نهایی و نیمهنهایی وجود نداشت و برندگان مرحلهٔ مقدماتی که بنتلی فلاینگ اسپور و مایباخ S کلاس بودند مستقیماً راهی فینال شدند. حال شاهد رقابت این دو سدان فوق لوکس خواهیم بود تا به انتخاب شما برندهٔ این گروه مشخص شود. آخرین یا دومین دوئل گروه سدانهای میان سایز لوکس در مرحلهٔ مقدماتی هم بین رولزرویس گوست و مایباخ S کلاس برگزار شد که نتیجهٔ آن را مشاهده میکنید.
نتیجهٔ دوئل قبلی بین رولزرویس گوست و مایباخ S کلاس
مجموع آراء: ۲۶۲۴
آراء مایباخ: ۱۴۶۹
آراء رولزرویس: ۱۱۵۵
پیروز دوئل: مایباخ S کلاس با کسب ۵۶ درصد از کل آراء
بنتلی فلاینگ اسپور
تاریخ معرفی: ژوئن ۲۰۱۹
پلتفرم: MSB گروه فولکسواگن
امتیاز از کارانددرایور: ۱۰ از ۱۰
گارانتی: ۳ سال بدون محدودیت پیمایش
گارانتی قوای محرکه: ۳ سال بدون محدودیت پیمایش
نقاط مثبت: کابین فوقالعاده شیک و مجلل، هندلینگ اسپرت و چابک برای خودرویی به این بزرگی، ظاهری بسیار چشمگیر و جذاب، اعتبار بالای برند
نقاط منفی: قیمت بسیار گران، مصرف سوخت موتور W12 در حد پیکاپهای بزرگ، اکثر سیستمهای کمکرانندهٔ سفارشی هستند و نیاز به پرداخت هزینهٔ بیشتر دارند
چکیده: بنتلی بهاندازهٔ کافی به سدان پرچمدار فوق لوکس خود حال و هوای اسپرتی تزریق کرده تا هم تجربهٔ هیجانانگیزی برای راننده و هم تجربهٔ بسیار راحتی برای سرنشینان فراهم کند
مایباخ S کلاس
تاریخ معرفی: نوامبر ۲۰۲۰
پلتفرم: MRA II مرسدس بنز
امتیاز از کارانددرایور: ۹.۰ از ۱۰
گارانتی: ۴ سال یا ۸۰ هزار کیلومتر
گارانتی قوای محرکه: ۴ سال یا ۸۰ هزار کیلومتر
نقاط مثبت: پیشرانههای توئین توربوی V8 و V12 جذاب و قدرتمند، سواری فوقالعاده نرم و راحت، کابینی فوقالعاده شیک که بهاندازهٔ یک قصر لوکس است
نقاط منفی: قیمت بسیار گرانتر از S کلاس، ظاهری معمولی که بهاندازهٔ رقبا چشمگیر نیست و قیمت گران خود را نشان نمیدهد، مصرف سوخت بالا
چکیده: مایباخ S کلاس سدان لوکس فوقالعادهای برای کسانی است که نمیخواهند مثل خریداران بنتلی، ثروت خود را به رخ دیگران بکشند
مقایسهٔ مشخصات فنی
بنتلی فلاینگ اسپور | مایباخ S580 | |
پیشرانه | ۴.۰ لیتری V8 | ۴.۰ لیتری V8 |
تنفس | توئین توربو | توئین توربو |
قدرت | ۵۵۰ اسب بخار | ۵۰۰ اسب بخار |
گشتاور | ۷۷۰ نیوتن متر | ۷۰۰ نیوتن متر |
گیربکس | ۸ سرعته دوکلاچه | ۹ سرعته اتوماتیک |
محور محرک | چهارچرخ | چهارچرخ |
شتاب صفر تا ۹۶ | ۳.۵ ثانیه | ۴.۱ ثانیه |
مسافت ۴۰۰ متر | ۱۲.۰ ثانیه | ۱۲.۶ ثانیه |
توقف از ۱۱۰ | ۵۱.۲ متر | ۵۶.۴ متر |
شتاب جانبی | ۰.۹۴ جی | ۰.۹۱ جی |
پیست Figure-8 | ۲۴.۷ ثانیه | ۲۶.۲ ثانیه |
حداکثر سرعت | ۳۱۸ کیلومتر/ساعت | ۲۵۰ کیلومتر/ساعت |
مصرف سوخت | ۱۳.۸ لیتر ترکیبی | ۱۳.۰ لیتر ترکیبی |
تولید آلایندگی | ۲۸۸ گرم/کیلومتر | ۲۵۱ گرم/کیلومتر |
ظرفیت باک | ۹۰ لیتر | ۸۴ لیتر |
وزن | ۲۴۸۳ کیلوگرم | ۲۴۶۰ کیلوگرم |
طول | ۵,۳۱۶ میلیمتر | ۵,۴۶۸ میلیمتر |
فاصلهٔ محوری | ۳,۱۹۳ میلیمتر | ۳,۳۹۶ میلیمتر |
حجم صندوق بار | ۴۲۵ لیتر | ۳۴۰ لیتر |
ظرفیت سرنشین | ۴ یا ۵ نفر | ۴ نفر |
قیمت | ۲۱۱,۳۲۵ دلار | ۱۹۴,۴۵۰ دلار |
این دوئلها، مقایسههایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوبتر بین شما کاربران ایرانی میباشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگیهای فنی، قیمت و مقرونبهصرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح میدهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.
corvette
۲۵ دی ۱۴۰۱اصن چرا مایباخ گوست رو حذف کرد این به کنار
اینجا هم واقعا حق بنتلیه
محمد
۲۵ دی ۱۴۰۱اون به کنار اصلا چرا تو این دسته فانتوم نبود؟ این چه دوئلیه که شاخص اصلی این کلاس (خودروهای سدان لوکس) اصلا در اون نیست؟
GMA
۲۵ دی ۱۴۰۱در ابتدای برگزاری دوئل ها ذکر شده بود فانتوم به دلیل قیمتی که بیش از دو برابر دیگر سدان های این لیست هست و همچنین بسیار لوکس تره،در سطح بالاتری قرار داره و قابل قیاس نیست. به همین دلیل در دوئل ها حضور نداره.
حسین
۲۵ دی ۱۴۰۱با احترام به مرسدس دوست ها ولی انتخابم بنتلی هستش چون ۵۰ اسب بخار قدرت بیشتر و گشتاور بالاتری داره.
Alan.r
۲۵ دی ۱۴۰۱چون فانتوم قیمتش خیلی بالاست تنها سدانی که تو محدودهی قیمتی اونه Mercedes MAYBACH S650 PULLMAN هستش
❤BMW❤
۲۵ دی ۱۴۰۱پولمان که زیر رولزه
علی
۲۵ دی ۱۴۰۱چون آلمان فن ها قبضه کردن سایت های خودرویی را و اینکه تعصب دارن که ما و آلمان ها هم نژادیم!!! هرجای دنیا بفهمن ما تو رای گیری مایباخ را به رولزرویس ترجیح دادیم مسخره مون میکنن!! انتخابم تو این کلاس بدون شک اول رولزرویس و دوم بنتلی
DoctoR
۲۵ دی ۱۴۰۱خراب منطقت شدم
ولی مالک رولز رویس بی ام و آلمانه
وی
۲۵ دی ۱۴۰۱فاز مرسدسو درک نمیکنم که روی سدان لوکس وی 12 میذاره ولی برای سوپر اسپرت 730 اسب از 8 سیلندر 4 لیتری میکشه که وی 12 نذاره
ضمنا وقتی یه جایی پارس موتور زانتیا لقب سلطانو داره بعید نیست مرسدس از بنتلی بهتر باشه:)
ehsan fa
۲۵ دی ۱۴۰۱والا رونالدو با اون عظمتش و چند ده دستگاه انواع خودرو روزلرویس رو میپسنده اینجا مایباخ میپسندند
ممد ژانگولر
۲۵ دی ۱۴۰۱خدا وکیلی رفاه و راحتی و آرامش مایباخ یک چیز دیگست لاکردار عین فرست کلاس vip میمونه
DoctoR
۲۵ دی ۱۴۰۱ممد داداش نظر بقیه فاقد اهمیته هرچقدر با دیسلایک دادن بهت دست و پا بزنن آخرش فقط نظر ممد مهمه♥️♥️
ممد ژانگولر
۲۵ دی ۱۴۰۱یدونه ایی دکتر
ولی خداوکیلی تمام فاکتورهای یک خودروی لوکس و فوق راحت در میباخ خلاصه شده
بنتلی خاصتره به خاطر قیمتش و کمتر دیده شدن
Reza Waffen SS
۲۵ دی ۱۴۰۱بنتلی زمانی محبوبیتش رو از دست داد که مولسان رو گذاشت کنار 👎
GMA
۲۵ دی ۱۴۰۱Reza Waffen SS
شاید به زعم شما بنتلی محبوبیتش را از دست داده باشه، ولی داستان محبوبیت بنتلی در بازار متفاوت است😉:
https://www.pedal.ir/bentley/bentley-bugatti-lamborghini-sales-figures-2022/
M.83
۲۵ دی ۱۴۰۱اولا اون S680 بود ک پرفورمنسش بهتر از گوست بود
این S580 ک دوستان عزیز احمقانه ۵۰ اسب بخارو دلیل برتری میدونن میگن فلایینگ اسپور بهتره
اگرم به فنای بنز و المانی بود مطمئن باشید فنای بیمر و پورش بدون دیدن میزنن فلایینگ اسپور ماشینی ک بیشتر سدان اسپورته تا اینکه ابهت و لوکس بود میباخ و رولز رویسو به چالش بکشه
قبلنم نظر سنجی بوده بین میباخ و فانتوم با اختلاف کم فانتوم برده
حالا محض .. بگید فنای المانی
ماعم بی خبریم بنتلی زیر مجموعه کدوم بزرگوار المانییه !
Reza Waffen SS
۲۵ دی ۱۴۰۱مرسدس مایباخ انتخابم 👍
MASOUD 0099
۲۵ دی ۱۴۰۱مایباخ🔥🔥
Mehdi
۲۵ دی ۱۴۰۱من به خاطره اون مانیتور بزرگ که وسط و هیچ دکمه فیزیکی نداره به بنتلی رای میدم امیدوارم این طرح فراگیر نشه و بنتلی اینا همینجور بمونند
محمدرضا
۲۵ دی ۱۴۰۱چرا میباخ s600 رو انتخاب نکردی
R@min
۲۵ دی ۱۴۰۱نتیجه دوئل میباخ و رولزرویس به عنوان دیتا اجتماعی به یه ارگان خارجی نشون بدی قطعا مدارکشون و اون سازمانشونو به آتیش می کشن.
شایدم یه فکت تلخ اجتماعیه که اکثریت ملت سقف تصورشون از لاکچری بودن یه ماشین صرفا اسم بنز یا ساعت صرفا امگا هست.
اشکان
۲۵ دی ۱۴۰۱سواد خودروییت خیلی پایینه
R@min
۲۵ دی ۱۴۰۱شما عقل و سوادت بالاتره دلیل بیار استاد
phonix
۲۵ دی ۱۴۰۱مرسدس از جمله خودرو های لوکس هست
شاید اگر هر شرکتی با همون اسم و ارم ون بسازه دیگه پرستیژ خودش رو برای حضور در این سگمنت از دست داده باشه
ولی مرسدس بنز اصلا اینطور نیست و پرستیزش کم نمیشه
سال ها فعالیت به عنوان خودروی تشریفات در دستگاه های دولتی کشور های مختلف سازمان های بین المللی و نهاد ها و شرکت های مشهور این خودرو رو به عنوان یک خودرو لوکس ثابت کرده نسخه مایباخ هم هیچ کمی از رولزرویس فانتوم نداره چه تکنولوژی چه پرستیژ اگر بگیم مرسدی چون تولید محدود نیست و از ناف انگلیس نمیاد و ملکه سوارش نمیشه لوکس نیست به خودمون دروغ گفتیم
اینجا هم عکس های اشتباهی برای و اصلا ماشین اشتباهی قرار داره بماند که من خودم بنتلی رو بخاطر شخصیت اسپرت ترش از رولزرویس و زبان طراحیش بیشتر دوست دارم ولی به معنای واقعی کلمه لوکس بودن ازش احساس نمیشه مخصوصا که در عکس ها مرسدس پر از جزئیات کرومی هست و بنتلی از جزئیات مشکی استفاده میکنه تا اسپرت تر به نظر بیاد
اگر از این عکس ها استفاده میشد قابل دفاع می بود واقعا :
https://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2021/07/bentley-flying-spur-hybrid-odyssean-edition-front-corner-767×431.jpg
https://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2021/07/bentley-flying-spur-hybrid-odyssean-edition-side-767×431.jpg
یا حتی میشد عکس ایینه کاری داخل چراغ های بنتلی رو گذاشت تا توجه و جزئیات بالا رو نشون داد
حرف شما مثل این میمونه که بگیم سنچوری لوکس نیست چون هم از برند تویوتا میاد هم داخلش پارچه هست و اپشناش کمه خوبی این سگمنت متفاوت بودن گزینه هاس هر فرد با توجه به هدف و علاقش اون ماشین رو میخره
R@min
۲۵ دی ۱۴۰۱دوست من شما معنی پرستیژ این چیزی که فکر می کنی نیست !!! واقعا تصورت از کیفیت یا اثباتش عکسه ؟؟؟
اینجا بحث کشش اسم برند و کیفیت ساخته. کسی برای یه بنز یا ورژن بزک شدش میباخ یا حتی بنتلی مبالغ بالای از ۴۰۰ هزار دلار تا چند ده میلیون دلار پرداخت نمی کنه. تو پست دوئل همین میباخ و رویس یه خلاصه بسیار کوچیک از تفاوت کلاس کار رولزرویس و مرسدس گفتم شایدم خودت بهتر می دونی پس وکیل مدافع برندی نباش. هر محصولی در جایگاه خودش قابل دفاع هست و کیفیت و عملکردش نیازی به کامنت منو و شما نداره.
اینجا هم این یه واقعیت تلخه که تو مغز اکثریت مردم ما فقط اسم بنز ب عنوان حد نهایی زندگی اشرافی جا افتاده چون متاسفانه تصور محصولاتی از این بالاتر یا زندگی اشرافی برای ما و ملتمون قفله.
OM.01
۲۵ دی ۱۴۰۱علت باخت رولزرویس یا بهتره بگم علت رای دادن مردم به میباخ اینکه مردم ایران فقط قیمت رو نگاه میکنن میگن واو نگا کن 300k دلار قیمت داره میباخ 200k. واو صندلی عقب میباخ شبیه فرست کلاسه ماله رولزرویس معمولی 3 نفره هست. مایباخ نورانی هست کابین تبلت داره واو و…
خلاصه اینکه دنبال زرق برق پوشالی و توخالی هستن نه اشرافیت واقعی.
رولزرویس برترین سیستم تعلیق برترین عایق بندی کابین و از همه مهمتر برترین کیفیت رو داره. دست ساز هست و از متریال خیلی با کیفیت استفاده میکنه. و از همه مهمتر رولزرویس تنها شرکتی هست که برخلاف جمله کهنگی عمدی حرکت میکنه و طبق آمار رسمی 70درصد مدل های تولید شده رولزرویس از اول زمان تاسیس تا اکنون بدون هیچ مشکلی حتی بازسازی میتونن مورد استفاده قرار بگیرن.
مرسدس با میباخ یه بار سر کرد با 57s و 62s و نسخه سوپر لوکس لاندولت به رولزرویس برسه و وقتی فهمید نمیتونه و شکست خورد تصمیم گرفت کلا رقابت با بنتلی و رولزرویس رو بزار کنار.
نمیشه برتری رولزرویس نسبت به میباخ حتی بنتلی رو تو کامنت گفت. ویدئو مقایسه هارو تو یوتویب ببینید قشنگ متوجه میشید رولزرویس واقعا سطح دیگری هست.
phonix
۲۵ دی ۱۴۰۱میشه بگید اگر بنز با محصولاتی مثل پروجکت وان سری بلک سریزsls و slr و مدل های مختلف مایباخ و حتی مایباخ های نسل های قبل ارزون بودن ؟ قیمتشون کم بود؟
همین شرکت bmw الان با mx قیمت کم گذاشته ؟
این برند ها اوکونومی نیستند هوندا و تویوتا نیستن که از ترس قیمت بیشتر از کیفیت داشبورد بزنن پلاستیک کار کنن
فولکس واگن نیستند که از ترس زیاد شدن قیمت اصلا یه محصول رو تولید نکنند شما احتمالا بنز رو با اشکودا اشتباه گرفتی
شما گفتی پرستیژ و منم هم براتون مثال زدم پرستیژ بیشتر از رییس جمهور یه کشور ؟ بیشتر از مقامات نظامی؟
برای سنچوری عمده فروشش اینه که پرستیز داره اونم بخاطر اینکه ماشین امپراطور ژاپنه
با دید باز تری کامنت بزارید اینکه توی یک کشور که اکثر ماشین باز ها اسم بنتلی رو شنیدن هم بنز رو و میرن سمت انتخاب بنز خودش یعنی پرستیز اگر این پرستیژ نیست پس چیه؟ تعصب ؟
در دنیای حرف میزنیم که اگه همین الان همون لکسوس ماشینی بسازه گرون تر از lfa دیگه رو زمین نمیمونه و حالا شما میگید که اسم برند بنز کشش فروش ماشین چندصد هزار دلاری رو نداره؟
https://www.drivearabia.com/carprices/uae/bentley/bentley-flying-spur/2023/
https://www.drivearabia.com/carprices/uae/mercedes-benz/mercedes-benz-s-class-maybach/2022/
قیمت ها به درهم هستند پس نتیجه میگیریم وقتی این ماشین میفروشه و اتفاقا بیشتر از بنتلی هم میفروشه پس اسم و برندش کفایت میکنه بماند که خود بج مایباخ کم ارزش نیست و نبوده
مازیار
۲۵ دی ۱۴۰۱فونیکس عزیز
اینجا بحث کلاس فوق لوکس هست یعنی اونچه که مورد استفاده میلیاردر ها و فوق ستاره هاست با دنیای خاص خودشون و این نمیتونه با اتومبیل تشریفاتی سازمانها و نهادها سنجیده و مقایسه بشه
phonix
۲۵ دی ۱۴۰۱یعنی شما میفرمایید ستاره فیلم ها پرستیژ بیشتری از سیاستمدار ها و فرماندهان ارتش دارن؟
و میلیاردر ها هم باور کن ماشین فوق لوکس سوار نمیشن
میلیونرها عمدتا سوار میشن اونم با یه تیون سنگین منصوری یه یه عرب خر پول با یه رولزرویس خلیجی
اون بالا تر هم دوستان گفتن رولزرویس بهترین متریال رو استفاده میکنه بهترین فنربندی رو داره و چیز های اینطوری
شما برای من یه ودیو بیار که امکانات نرمی و متریال مایباخ ایراد گرفته باشه من خودم هم با داشبورد بنز و اون اسکرین وحشتناکش مشکل دارم قبلا هم اینو گفته بودم که مورد حمله بقیه قرار گرفتم ولی کی گفته صفحه نمایش و تبلت به معنی اشرافیت نیست؟
اگر نیست پس چرا بنتلی 5 تا صفحه نمایش داره؟
R@min
۲۵ دی ۱۴۰۱فونیکس عزیز
انقدر از در و دیوار مثال می زنی هیچ ربطی به هم این بحث نداره. در مدل های پرفورمنس شما پول به تکنولوژی میدی نه چرم و چوب !!! شما تو تفکیک این دو قضیه موندی نمی دونم چرا انقدر اصرار به اثبات حرفت داری.
معیارت شده اینکه ماشین دیپلمات چرا بنزه ؟؟؟ بله سری s بهترین سدان لاکچری هست نه بیشتر وقتی میگم این قسمت برای ما قفل همینه. وقتی بیشتر میخوای به اصطلاح وارد قلمرو اولترا لاکچری میشی که رویس و تو لول پایین تر بنتلی ۱۰۰ ساله که کارشون اینه و دلیل ورشکستی جفتشون هم به خاطر پروسه طولانی ساخت و مشتری های خاص و کم هست. دنبال فروشی تو این محصولات ؟؟؟ هر چند با کمک مادی بیمر و فولکس و بالا رفتن تعداد ثروتمندا فروشش افزایش داشته ولی همچنان پروسه ساختشون زمان بر و بسیار خاص هست.
دوست من یه نگاه ساده به پروسه ساخت محصولات رویس بندازی قطعا متوجه خیلی مسائل میشی و به این کامنت های خودتم یه لبخندی می زنی.
خود بنز و تمام خودروسازها بهتر از من و شما می دونن رقابت با رویس یه باخت از پیش تعیین شده هست و همین مرسدس هم یکی از بازنده هاست.
phonix
۲۵ دی ۱۴۰۱بله ما از در و دیوار مثال میزنیم ولی نگفتید این ماشین دقیقا چیش از اونا کمتر گفتید قیمت اونا بیشتره این نمیتونه هم قیمت اونا بشه که براتون لینک فراستادم در همون رنج قیمتی هست.
الان شما میفرمایید پروسه ساخت و تولید طولانی هست و هزینه بر انگار مرسدس بنز ماشین هاش رو از زیر بوته میاره اینا هم همون طور هستن دست ساز ( این اس کلاس نیست مایباخه که بر مبنای اس کلاس هست)
گفتید پرستیژ گفتم اونایی که برای داشتن پرستیژ پرستیده میشن دور بر بنز میچرخن
گفتید راحتی و اپشن گفتم راحتی و اپشن بنز بیشتر نباشه کمتر نیست
شما با دید بسته اومدید داخل بحث که حرف من شده اصرار بر اشتباه ولی حرف شما اصرار بر چی هست ؟ حقیقت؟
ضمن اینکه بله من درباره ساخت گوست مستند دیدم از سبکه اگر اشتباه نکنم bbc که خطوط رو یه هنر مند با دست میسازه و نمیدونم همین یه نفر اینکارو تو دنیا بلده چندین هفته اسمبل کردن جلو پنجره وقت میبره و نمیدونم تمام تلاش طراحان برای نشون دادن وقار ماشین توی این گریل بوده و…( قبلش هم اومدن گفتن نمیدونم فلان تا رنگ داره اپشن های مختلف داره داشرد میتونیم طراحی کنیم خودمون مدل های اماده متنوع داریم همه برای نزدیک به هفت هشت سال پیش ) ولی کی گفته اینارو بنز ارائه نمیده؟
جالب بدونید بنتلی هم همینه پروسه زمانبر تولید و اسمبل کردن ماشین ها
فکر نکنم این بحث نتیجه بده خلاصه بنز اینو ساخته انقدر هم خوب بوده که من دارم ازش تعریف میکنم با اینکه فن المان نیستم و یه عالمه هم با ایمان 99 بحث کردم سرش
❤BMW❤
۲۵ دی ۱۴۰۱واییییییییییییییییییی
TML BN
۲۵ دی ۱۴۰۱اینجا خدایی نباید تعصبی باشیم فلاینگ اگر سر تر نباشه از میباخ کمتر هم نیست که تازه قدرتش هم که بیشتر طراحی حالا سلیقه ای هست ولی خب میباخ برای یک سرمایه دار ۵۰ ۶۰ ساله خوبه ولی خب بنتلی جوان پسندانه تره
علی
۲۵ دی ۱۴۰۱دمت گرم آقا رامین که حرف حق را زدی
AMANTE
۲۵ دی ۱۴۰۱میباخ واقعا ماشین معرکه ایه ولی از نظر من فقط یک اس کلاس لوکس تر هست و اونقدر که باید برای یک ماشین اشرافی خاص باشه نیست.
GTC فقط المانی و انگلیسی و ایتالیایی
۲۵ دی ۱۴۰۱هردو زیبا و اصیل انتخابم هردو
Amiro
۲۵ دی ۱۴۰۱ولی خداییش بنتلی کلاسش بالاتره
به طرف بگی بنتلی فلاینگ سوپر دارم کجا
بگی میباخ اس کلاس کجا
بنده که انتخابم بنتلیه ✅
TML BN
۲۵ دی ۱۴۰۱چه معیاری😂😂
کلاس!!!
Pouyan
۲۵ دی ۱۴۰۱بنتلیه کلا یه سر و گردن بالاتر نشون میده
❤BMW❤
۲۵ دی ۱۴۰۱رتبه بندی من از نظر لوکس بودن اینه
اول رولز
بعد بنتلی
بعد میباخ
BMW
۲۵ دی ۱۴۰۱بدون ذره ای تردید بنتلی البته با موتور w12
۳۱۸ کیلومتر واسه v8 هست با w12 تا ۳۴۰ هم رفتن که فوق العادس واسه یه سدان به این سنگینی و هم یه رکورد
گارانتی بدون محدودیت پیمایش هم نکته مهمیه
BMW
۲۵ دی ۱۴۰۱البته یه نکته ای که هست انتخاب عکس بنتلی با جلو پنجره و سپر مشکی که ای کاش کرومیش انتخاب می شد همین میباخو اگه جلو پنجره و سپرشو مشکی فرض کنین خیلی از زیباییش کم میشه اون خطوط عمودی جلو پنجره بنتلی با کروم خودشو خوب نشون میده.
R
۲۵ دی ۱۴۰۱بنتلی جز ظاهرش همه چیش اوکیه
فاکتور مهمی که مرسدس اونو داره
imanenzo
۲۵ دی ۱۴۰۱بهترین خودروی این کلاس رولزرویس فانتومه
GMA
۲۵ دی ۱۴۰۱رولزرویس فانتوم حدود سه برابر این خودرو ها قیمت داره!
اونقدر لوکس تر و سطح بالاتره که اصلا قابل مقایسه نیست،یک سر و گردن که چه عرض کنم،بسیار بالاتره و تافته جدا بافته هست.
رقبای این ها از سوی رولزرویس گوست هست.
Alan.r
۲۵ دی ۱۴۰۱ظاهر هردوشون در عین سادگی بسیار زیباست کابینشون هم فوقالعاده است
در کل انتخاب بستگی به سلیقه داره اگه اولویتت امکانات و تجهیزات باشه صد درصد مایباخ ولی اگه اولویتت پرستیژ و اشرافی بودن باشه بنتلی
Amir.z
۲۵ دی ۱۴۰۱من خودم مرسدس رو خیلی قبول دارم ولی واقعا بنتلی سرتر
....
۲۵ دی ۱۴۰۱انتخاب من S600 MAYBACH با افتخار و اقتدار
ARMAN سابق
۲۵ دی ۱۴۰۱انتخاب خیلی سختیه
ولی چون من خودم پرفورمنس در هر شرایطی برام مهمه انتخابم بنتلیه
ایران
۲۵ دی ۱۴۰۱هردو عالین من انتخابم بنتلی
GMA
۲۵ دی ۱۴۰۱بدون ذره ای تردید بنتلی
یه سر و گردن بالاتر از بنز مایباخ هست.
طراحیش هم زیباترین و جذابترین سدانی هست که تا حالا دیدم.
در اشرافیت تنها رقیبش رولزرویس هست
درباره پرفورمنسش هم اگر شک دارید کافیه دنبال سریعترین سدان جهان بگردید،و جواب بنتلی فلائینگ اسپور هست.
مازیار
۲۵ دی ۱۴۰۱بدون هیچ تعارف و تردید
کلاس فوق لوکس تخصص انگلیسی هاست
کوپه سدان گرندتور اس یو وی و هر گروه دیگه
و برای خریداران هم کفه برندینگ به تنهایی از قیمت و مشخصات و عملکرد و فاکتورهای دیگه مهم تر هست
GMA
۲۵ دی ۱۴۰۱دوئل قبلی چطوری مایباخ برنده شد؟ 😐
دوئل قبلی کلا مشکل داشت بخش نظرسنجی و من نتونستم رأی بدم…
fordglx2008
۲۵ دی ۱۴۰۱به نائین نرسیده چند تا باک باس پر کنی با این حال بنتلیه
دکتر
۲۵ دی ۱۴۰۱هرجوری حساب میکنم اصلا کلاس بنتلی خیییلی بالاتر از بنزه😁
Monster 765lt
۲۵ دی ۱۴۰۱نظرسنجی نیاز نداشت بنتلی سر تره
Royal Driver
۲۵ دی ۱۴۰۱ابهت بنتلی رو ببین از سرو روش زیبایی میچکه. از دیدن ماشین های بریتانیایی سیر نمیشی!
Royal Driver
۲۵ دی ۱۴۰۱البته این زیبایی درمورد برند های ایتالیایی و آلمانی مثل پورشه صادقه.
امیررضا
۲۵ دی ۱۴۰۱جدا از اینکه بنتلی اینجا انتخابمه، چرا رولزرویس گوست مغلوب شد؟؟؟؟ رولزرویس مغلوب مایباخ شد!!! دیگه بعضی متعصبها این رایگیری هارو جوری خراب میکنن که ندیده میگیم برندهی نهایی کیه😐
نویدی
۲۵ دی ۱۴۰۱دوئل نهایی باید بین رولزرویس گوست و بنتلی فلاینگ اسپور برگزار میشد
ولی در هر صورت فلاینگ اسپور چندین لوِل از میباخ بالاتره.
Sobhan
۲۵ دی ۱۴۰۱خیلی انتخواب سخته ،من داخل بنز رو بیشتر دوست دارم ولی از اون طرف قدرت بنتلی بیشتره ، قیافه هم که سلیقه ای هست ،با قیافه بنز بیشتر حال میکنم طراحی و نظم بیشتری رو توش احساس میکنم 🤗انتخوابم بنزه ،ارزون تر هم که هست
نویدی
۲۵ دی ۱۴۰۱((انتخاب))
AMD
۲۵ دی ۱۴۰۱به عنوان مرسدس فن ، انتخابم بنتلی ، چون مثل بنز ده هزار تا نمایشگر نداره و رو جزئیات بیشتر کار شده ، ولی از لحاظ طراحی کیفیت قدرت و… جفتشون برابرند و عالی
محمد رضا
۲۵ دی ۱۴۰۱سلام البته این درسته که ما ایرانی ها علاقه ی ویژه ای به کمپانی مادر دایملر داریم و مرسدس بنز برای ما ایرانی ها کلا یه تافته ی جدابافته هستش اما خب رقبایی هم وجود دارند که نمیشه ازشون گذشت مثل بنتلی رولزرویس تویوتا بی ام دبلیو وتازگی ها هم کمپانی بزرگ آئودی یک سدان درخور تولید کرده اما در این میان میباخ از مرسدس واقعا در رده ی بالاتری هست اگر یک فلش بک به گذشته بندازیم مثلاً دهه ی ۹۰میلادی تا ۲۰۰۰اوج قدرت طراحی لوکس مال مایباخ و رولزرویس بوده حال آنکه کمپانی بریتانیایی از لایسنس بی ام دبلیو برخوردار بوده و هست اما مایباخ نه حالا چرا گوست نیست به دو دلیل یک اینکه بدلیل سفارشی سازی قیمتی نجومی دارد حتی در نمونه های پایه و اینکه ما در ایران چون تجربه ی سواری از مرسدس در کلاسهای متفاوت را داریم روی آرای ما تأثیر میگذاره البته که خودم من طرفدار پروپاقرص مرسدس هستم اما نمیتونم از بنتلی هم چشم پوشی کنم مدل های بنتلی معرکه هستند مثل کانتیننتال یا مولسان مولیر و این آخری فلایینگ اسپور که دیگه آخره شاهکار طراحی و مهندسی است اما بازهم من بنز باز میگم مایباخ
پیرمرد زجر کشبده
۲۵ دی ۱۴۰۱هر کدوم جایگاه خودشون رو دارن، هم آلمان و هم انگلیس خودروسازن و تعاریف خودشون رو از لوکس بودن و اسپرت وووو دارن، مقایسه خودروها از نظر کارشناسانه هم معقولانه س، نظر هر شخصی هم قابل احترامه بنده ب شخصه هنوز از پورشه ۹۱۱دهه هفتاد خوشم میاد و حتی بی ام دبلیو ۲۰۰۲ و چند ده ماشین دیگه
پیرمرد زجر کشبده
۲۵ دی ۱۴۰۱هنوزم پورشه ۹۱۱_بی ام دبلیو ۲۰۰۲ _ تویوتا کارینا چهار چراغ کلاسیک_میتسوبیشی گالانت ۲۰۰۰ هر دومدلش_سیتروئن یا همون ژیان_ تویوتا سوپرا کلاسیک_ آئودی ۱۰۰_و چند ده ماشن دیگه با ابهت ن و زیبا و جذاب
بهنام
۲۵ دی ۱۴۰۱انتخابم بنز هست . به سلیقه ی اونی که بنتلی انتخابش هست احترام میزارم. از نظر بنده بنز از نظر لوکس بودن چیزی از بنتلی کم نداره .
من چندباری به موزه ی سعدآباد رفتم و دوست داشتم مرسدس پولمان رو دوباره ببینم. از نظر من حتی از رولزرویس حاضر در اون موزه لوکس تر زیباتر، و با ابهت تر بود.
در کل این نظر منه . من نسل قبل مرسدس میباخ رو بیشتر میپسندم. بنظرم مرسدس دچار بحران طراحی چراغ ها شده.امیدوارم این مشکل (البته از نظر من بزودی حل بشه )