مرحلهٔ مقدماتی، گروه ششم، سدانهای فوق لوکس، دوئل آخر
نتایج دوئل قبلی بین بنتلی فلاینگ اسپار و تویوتا سنچوری
مجموع آراء: ۲۰۲۶
آراء بنتلی: ۱۶۷۲
آراء تویوتا: ۳۵۴
پیروز دوئل: بنتلی فلاینگ اسپار با کسب ۸۲ درصد از کل آراء
دوئلهای این گروه | |
بنتلی فلاینگ اسپار | تویوتا سنچوری |
بنتلی فلاینگ اسپار | |
رولزرویس گوست | مایباخ S کلاس |
؟ |
رولزرویس گوست
تاریخ معرفی: سپتامبر ۲۰۲۰
پلتفرم: معماری لوکس رولزرویس
امتیاز از کارانددرایور: ۹.۵ از ۱۰
گارانتی: ۴ سال بدون محدودیت پیمایش
گارانتی قوای محرکه: ۴ سال بدون محدودیت پیمایش
نقاط مثبت: کیفیت سواری بینقص با راحتی فوقالعاده، طراحی بیرونی باشکوه، رانندگی آن بهطور عجیبی جذاب و لذتبخش است، قابلیت سفارشیسازی بیپایان، برخورداری تکنولوژی و تجهیزات مدرن، ارائهٔ بالاترین سطح تجمل
نقاط منفی: عطش بالا برای سوخت، برچسب قیمتی بسیار بالا، نقاط کور بزرگ، پدال ترمز نرم
چکیده: هرچند گوست محصول پایهٔ رولزرویس محسوب میشود اما هرگز تجربه و احساس یک خودروی پایه را ندارد. این خودرو ممکن است ارزانترین محصول رولزرویس باشد اما هنوز هم از هر خودروی لوکسی در بازار مجللتر است
مایباخ S کلاس
تاریخ معرفی: نوامبر ۲۰۲۰
پلتفرم: MRA II مرسدس بنز
امتیاز از کارانددرایور: ۹.۰ از ۱۰
گارانتی: ۴ سال یا ۸۰ هزار کیلومتر
گارانتی قوای محرکه: ۴ سال یا ۸۰ هزار کیلومتر
نقاط مثبت: پیشرانههای توئین توربوی V8 و V12 جذاب و قدرتمند، سواری فوقالعاده نرم و راحت، کابینی فوقالعاده شیک که بهاندازهٔ یک قصر لوکس است
نقاط منفی: برچسب قیمتی سنگین که حتی از S کلاس استاندارد هم گرانتر است اما در ظاهر به این اندازه گران به نظر نمیرسد و بهاندازهٔ رقبا چشمگیر نیست
چکیده: مایباخ S کلاس سدان لوکس فوقالعادهای برای کسانی است که نمیخواهند مثل خریداران بنتلی، ثروت خود را به رخ دیگران بکشند
مقایسهٔ مشخصات فنی
رولزرویس گوست | مایباخ S680 | |
پیشرانه | ۶.۷۵ لیتری V12 | ۶.۰ لیتری V12 |
تنفس | توئین توربو | توئین توربو |
قدرت | ۵۷۰ اسب بخار | ۶۱۰ اسب بخار |
گشتاور | ۸۵۰ نیوتن متر | ۹۰۰ نیوتن متر |
گیربکس | ۸ سرعته اتوماتیک | ۹ سرعته اتوماتیک |
محور محرک | چهارچرخ | چهارچرخ |
شتاب صفرتاصد | ۴.۸ ثانیه | ۴.۵ ثانیه |
حداکثر سرعت | ۲۵۰ کیلومتر/ساعت | ۲۵۰ کیلومتر/ساعت |
مصرف سوخت | ۱۵.۵ لیتر ترکیبی | ۱۳.۹ لیتر ترکیبی |
تولید آلایندگی | ۳۵۰ گرم/کیلومتر | ۳۱۵ گرم/کیلومتر |
ظرفیت باک | ۸۲ لیتر | ۷۶ لیتر |
وزن | ۲۴۹۰ کیلوگرم | ۲۲۷۵ کیلوگرم |
طول | ۵,۵۴۵ میلیمتر | ۵,۴۶۹ میلیمتر |
فاصلهٔ محوری | ۳,۲۹۵ میلیمتر | ۳,۳۹۶ میلیمتر |
حجم صندوق بار | ۵۰۷ لیتر | ۴۹۵ لیتر |
ظرفیت سرنشین | ۵ نفر | ۵ نفر |
قیمت پایه آمریکا | ۳۱۴,۴۰۰ دلار | ۱۸۵,۹۵۰ دلار |
قیمت موردبررسی | ۳۱۴,۴۰۰ دلار | ۲۱۵,۰۰۰ دلار |
این دوئلها، مقایسههایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوبتر بین شما کاربران ایرانی میباشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگیهای فنی، قیمت و مقرونبهصرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح میدهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.
ٍEngland
۹ فروردین ۱۴۰۱یه کلیپ تو اینستا دیدم رولزرویس ایستاده بود و مایباخ از کنارش رد شد 90 درصد افراد از ابهت رولزرویس متحیر شده بودن و یک کامنت که پین هم شده بود و بالاترین لایکو داشت نوشته بود مایباخ در کنار رولزرویس مثل یک قوطی حلبی بود که رد شد و رفت
و جالبه که اینجا رولزرویس تو نظرسنجی شکست خورده یا اون خارجیا هیچی حالیشون نیست که از نزدیک دیدن هر دو رو یا ما کلا مشکل داریم|
دکتر
۲۶ فروردین ۱۴۰۱میباخ از نظر لوکس و لاکچری بودن حتی پایین تر از بنتلی هست،رلزرویس که جای خود داره
german cars
۳ آذر ۱۴۰۲مایباخ هم زیباتر هست و هم قویتر و مشخصات خیلی بهتری هم دارد و هم ارزانتر است
هیچ
۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳مشخصات فنی رولز رویس به این دلیل پایین تره چون بی نهایت راحته و اونایی هم که دیسلایک میدن به کامنتم فشاری بیش نیستن من خودم تو دبی رفتم و سوار فانتوم هم شدم بی نهایت راحت بود اصلا راحتی رو نمیشه به رولز رویس نداد و بعدش هم ظاهر کابین اس کلاس مدرن نیست کابین گوست با اصالته اصالت خیلی حس بهتری نسبت به مدرن بودن میده بی ام دبلیو به این دلیل این موتور رو ضعیف زده که فشار بهش نیاد و کمترین صدا رو تولید کنه قیمت گوست حدود 350 هزار دلار و مایباخ هم 250 هزار یورو من موندم چرا کسی که تا حالا از خونه نزده بیرون نظر الکی و غیر منطقی میده
محمد رضا کرمانی
۷ خرداد ۱۴۰۳طراحی کابین بنز میباخ اشرافی تره
محمد رضا کرمانی
۷ خرداد ۱۴۰۳داخل در های بنز خیلی شیکه