رولز رویسمایباخمرسدس بنز

دوئل رولزرویس گوست و مایباخ S کلاس

مرحلهٔ مقدماتی، گروه ششم، سدان‌های فوق لوکس، دوئل آخر

نتایج دوئل قبلی بین بنتلی فلاینگ اسپار و تویوتا سنچوری

مجموع آراء: ۲۰۲۶

آراء بنتلی: ۱۶۷۲

آراء تویوتا: ۳۵۴

پیروز دوئل: بنتلی فلاینگ اسپار با کسب ۸۲ درصد از کل آراء

دوئل‌های این گروه

بنتلی فلاینگ اسپار

تویوتا سنچوری

بنتلی فلاینگ اسپار

رولزرویس گوست

مایباخ S کلاس

؟

رولزرویس گوست

تاریخ معرفی: سپتامبر ۲۰۲۰

پلت‌فرم: معماری لوکس رولزرویس

امتیاز از کارانددرایور: ۹.۵ از ۱۰

گارانتی: ۴ سال بدون محدودیت پیمایش

گارانتی قوای محرکه: ۴ سال بدون محدودیت پیمایش

نقاط مثبت: کیفیت سواری بی‌نقص با راحتی فوق‌العاده، طراحی بیرونی باشکوه، رانندگی آن به‌طور عجیبی جذاب و لذت‌بخش است، قابلیت سفارشی‌سازی بی‌پایان، برخورداری تکنولوژی و تجهیزات مدرن، ارائهٔ بالاترین سطح تجمل

نقاط منفی: عطش بالا برای سوخت، برچسب قیمتی بسیار بالا، نقاط کور بزرگ، پدال ترمز نرم

چکیده: هرچند گوست محصول پایهٔ رولزرویس محسوب می‌شود اما هرگز تجربه و احساس یک خودروی پایه را ندارد. این خودرو ممکن است ارزان‌ترین محصول رولزرویس باشد اما هنوز هم از هر خودروی لوکسی در بازار مجلل‌تر است

مایباخ S کلاس

تاریخ معرفی: نوامبر ۲۰۲۰

پلت‌فرم: MRA II مرسدس بنز

امتیاز از کارانددرایور: ۹.۰ از ۱۰

گارانتی: ۴ سال یا ۸۰ هزار کیلومتر

گارانتی قوای محرکه: ۴ سال یا ۸۰ هزار کیلومتر

نقاط مثبت: پیشرانه‌های توئین توربوی V8 و V12 جذاب و قدرتمند، سواری فوق‌العاده نرم و راحت، کابینی فوق‌العاده شیک که به‌اندازهٔ یک قصر لوکس است

نقاط منفی: برچسب قیمتی سنگین که حتی از S کلاس استاندارد هم گران‌تر است اما در ظاهر به این اندازه گران به نظر نمی‌رسد و به‌اندازهٔ رقبا چشمگیر نیست

چکیده: مایباخ S کلاس سدان لوکس فوق‌العاده‌ای برای کسانی است که نمی‌خواهند مثل خریداران بنتلی، ثروت خود را به رخ دیگران بکشند

مقایسهٔ مشخصات فنی

 

رولزرویس گوست

مایباخ S680

پیشرانه ۶.۷۵ لیتری V12 ۶.۰ لیتری V12
تنفس توئین توربو توئین توربو
قدرت ۵۷۰ اسب بخار ۶۱۰ اسب بخار
گشتاور ۸۵۰ نیوتن متر ۹۰۰ نیوتن متر
گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک ۹ سرعته اتوماتیک
محور محرک چهارچرخ چهارچرخ
شتاب صفرتاصد ۴.۸ ثانیه ۴.۵ ثانیه
حداکثر سرعت ۲۵۰ کیلومتر/ساعت ۲۵۰ کیلومتر/ساعت
مصرف سوخت ۱۵.۵ لیتر ترکیبی ۱۳.۹ لیتر ترکیبی
تولید آلایندگی ۳۵۰ گرم/کیلومتر ۳۱۵ گرم/کیلومتر
ظرفیت باک ۸۲ لیتر ۷۶ لیتر
وزن ۲۴۹۰ کیلوگرم ۲۲۷۵ کیلوگرم
طول ۵,۵۴۵ میلی‌متر ۵,۴۶۹ میلی‌متر
فاصلهٔ محوری ۳,۲۹۵ میلی‌متر ۳,۳۹۶ میلی‌متر
حجم صندوق بار ۵۰۷ لیتر ۴۹۵ لیتر
ظرفیت سرنشین ۵ نفر ۵ نفر
قیمت پایه آمریکا ۳۱۴,۴۰۰ دلار ۱۸۵,۹۵۰ دلار
قیمت موردبررسی ۳۱۴,۴۰۰ دلار ۲۱۵,۰۰۰ دلار

این دوئل‌ها، مقایسه‌هایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوب‌تر بین شما کاربران ایرانی می‌باشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگی‌های فنی، قیمت و مقرون‌به‌صرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح می‌دهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۵ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۵۷ دیدگاه‌ها

  1. امین

    ۶ فروردین ۱۴۰۱
    سوابق: (464 ديدگاه)

    میباخ هرچی هم لوکس باشه ،تو دید بقیه یک بنز هست.ولی رولزرویس معلوم هست دیگه، آخر لوکس و اشرافیت

    موافقم 150
    مخالفم 79
    1. ممد ژانگولر

      ۶ فروردین ۱۴۰۱
      سوابق: (4150 ديدگاه)

      جفتشون عالی هستن
      ولی با توجه به اختلاف فاحش قیمت و راحتی استثنایی که در میباخ وجود داره که از زاویه صندلی عقب و فاصله پا هم میشه فهمید رای من میباخ پادشاه خودروهای دیپلمات و سوپر لاکچری خواهد بود

      موافقم 59
      مخالفم 23
      1. Ali

        ۸ فروردین ۱۴۰۱
        سوابق: (4 ديدگاه)

        کسی که دنباله همچین ماشینایی میره مشکل مالی نداره که بحث قیمت باشه، ثانیا زمانی میتونی راجب رولز رویز صحبت کنی که از نزدیک ببینیش تا متوجه شخصیت و ابهت این ماشین بشی. رولز رویز با اختلاف خیلی زیاد از بنتلی جلوتره چه برسه به میباخ که یه اس کلاس لاکچری تره.
        رولز رویز رو اگه یه بار سوار بشی میفهمی که تمام شرکتا ماشین میسازن و رولز رویز هنر رو به شکل ماشین تعریف میکنه…
        خیلی مسخرست که میباخ بیشتر رأی اورده…

        موافقم 7
        مخالفم 17
    2. ارین صاحب جمعی

      ۱۴ فروردین ۱۴۰۱
      سوابق: (1104 ديدگاه)

      دایی یک جوری میگی در دید بقیه بنز هست انگار مثلا بنز کیاس

      موافقم 10
      مخالفم 1
  2. new RAMIN

    ۶ فروردین ۱۴۰۱
    سوابق: (2380 ديدگاه)

    چندتا نکته باید پیرامون S کلاس میباخ بگم
    میباخS680 یه بنز اس کلاس کشیدس…ولی رولزرویس گوست نسخه کشیده چیزی نیست! جدا از این ماجرا قیمت یه سری آپشن های اس کلاس میباخ تو کتم نمیره. رنگ 2 رنگ 15هزار دلار! چرم ناپا فکر کنم 8هزاردلار! e اکتیو کنترل بادی 10هزار دلار! نکته بعدی اینکه تو یه ماشین اشرافی فاکتور مهم شخصی سازی هست ولی کلا تو میباخ 4رنگ داخل و 6 مدل چوب و 20 رنگ خارجی میشه انتخاب کرد… اما تو رولزرویس…/من 7یا 8ماه پیش بنز میباخ S580 رو شخصی سازی کردم تو mbusa با گرانترین آپشن ها شد 216هزار دلار. اون موقع هنوز e اکتیو کنترل بادی نبود تو آپشن ها همچنین نسخه S680 هم نبود. فکر کنم نسخه فول S680 حدود 240هزار دلار دربیاد/باید بگم گارانتی ها هم در نوع خود جالب هستن=4 سال بدون محدودیت پیمایش و 4سال یا 80هزارکیلومتر…/رولزرویس قطعا پول برندش رو خیلی میگیره اینو بارها گفتم.رولزرویس هیچ وقت سود خالصش رو نمیگه اما اگه بگه براحتی با ضرب تقسیم میشه دید روی هر ماشین چقدر سود میگیره. ولی خب خاص هست و دست ساز…بنظرم گوست بهتره… اما اینکه آیا 129هزار دلار در نسخه پایه و بیش از 200هزار دلار در نسخه فول ارزش پرداخت پول بیشتر رو داره یا نه اونو نمیدونم ولی بنظرم بهتره.(نسخه فول گوست یه چیزی حدود 400هزار دلاره. البته خود رولزرویس میگه ماشین های ما فقط نسخه پایه داره نسخه فول نداره.علتش هم سلایق مختلف مردم تو شخصی سازی هست…بگذریم…)

    متاسفانه رولزرویس گوست خواهد باخت چون مردم ایران بنز دوست و برند پرستن!(حالا خوبه برند رولزرویس خیلی رده بالاس😂) اما برنده این کلاس به نظرم بنتلی فلاینگ اسپار هست.

    موافقم 53
    مخالفم 64
    1. R@m!n

      ۶ فروردین ۱۴۰۱
      سوابق: (2243 ديدگاه)

      تو باز برگشتی به تنظیمات کارخونه که !!! فلان برند پوله برندشو می گیره !!! این همه کار کردیم روت مرد حسابی.

      رولزرویس با هیچ برندی قابل مقایسه نیست. 44 هزارتا رنگ پیش فرض داره و برای انتخاب رنگ متخصص و مشاور می فرستن پیش مشتری حتی اگر بین این طیف هم چیزی چشمو نگرفت باز هم کار می کنن تا به رنگ مورد علاقه طرف برسن. حتی این انتخابو میدن که اگر از رنگ نهایی رو بدنه راضی نبود دوباره این فرایند از اول تکرار میشه، بعضا دیده شده انتخاب رنگ 6 ماه طول کشیده و زمانی که این فرآیند تموم شد رنگ انتخابی نهایی به اسم اون مشتری ثبت میشه و اگر یه نفر دیگه این رنگ رو انتخاب کنه باید اول از صاحب قبلی اجازه گرفت. یا آپشن دیگه تو حوزه رنگ مشتری می تونه رنگ رو در ترکیب با الماس خرد شده سفارش بده.
      حالا تمام این موضوعات بالا تو رنگ آمیزی داخل ماشینم پیاده میشه. همین دو مورد ممکنه اندازه پول 3 تا میباخ بشه.
      تو بحث عایق بندی صدا 136 کیلو عایق استفاده میشه. رینگ، لاستیک، فرمون، داشبورد و…. همگی از میون ده ها مدل انتخاب میشه، حتی تعلیق هم بر اساس سلیقه مشتری تنظیم میشه.
      پرستیژ برندینگ فقط بخش کوچیکی از افزایش قیمته، عمده این قیمت بخاطر شخصی سازی هاست. اتفاقا این مرسدس هست که بیشتر داره پوله برند میگیره تا کیفیت در حد اون قیمت.
      میباخ فقط یه نسخه گرون تره S-CLASS هست که همون نمونه 100 هزارتاییشم کافیه و هیچ وقت نمی تونه به قلمرو رولزرویس نزدیک بشه چون یه ماشین تولید انبوهه که چند تا آپشن محدود و نسبتا گرون ارائه میده.

      رولزرویس تعریف سبک زندگی اشرافی هست.

      موافقم 69
      مخالفم 31
      1. new RAMIN

        ۶ فروردین ۱۴۰۱
        سوابق: (2380 ديدگاه)

        ((تو باز برگشتی به تنظیمات کارخونه که !!! فلان برند پوله برندشو می گیره !!! این همه کار کردیم روت مرد حسابی.))

        تنظیمات کارخانه!😑

        (رولزرویس قطعا پول برندش رو خیلی میگیره اینو بارها گفتم.رولزرویس هیچ وقت سود خالصش رو نمیگه اما اگه بگه براحتی با ضرب تقسیم میشه دید روی هر ماشین چقدر سود میگیره. ولی خب خاص هست و دست ساز…بنظرم گوست بهتره…)

        الان این تنظیمات کارخانس!؟

        موافقم 23
        مخالفم 8
      2. Philipp

        ۶ فروردین ۱۴۰۱
        سوابق: (1110 ديدگاه)

        بنتلی عملکرد قابل تقدیری داشته و اگه همین روند رو ادامه بده میتونه به پادشاهی رولزی نزدیک شه

        ولی میباخ مشکلات اساسی داره بزرگ ترینشم اینه که شخصیتش هنوز از مرسدس جدا نشده
        یه مرسدس پریموم هستش نه یه برند فوق لاکشری

        موافقم 32
        مخالفم 6
  3. محمد

    ۶ فروردین ۱۴۰۱
    سوابق: (599 ديدگاه)

    فقط مرسدس…. فقط میباخ

    موافقم 62
    مخالفم 67
  4. سامان اذری

    ۶ فروردین ۱۴۰۱
    سوابق: (3216 ديدگاه)

    دیشب یه کم حالم خوب نبود رفته بودم قدم بزنم
    ساعت ۲ شب بود
    جلولی هتل سنت ریجس که یه هتل خیلی خفن هست
    هم رولزرویس بود هم اس ۶۰۰ میباخ
    هر دو خیلی خفن هستن خدایی
    وقتی میباخ رو میبینی واقعا ب مرسدس میگی دمت گرم که همچین ماشین خفنی ساختی
    ولی وقتی رولزرویس رو میبینی دقیقا همونجاست که میگی هیچی رولز رویس نمیشه
    وقعا اون پرستیژش خفن بودنش تک بودنش یه چیز دیگست
    به نظر من اگه رولز رویس نبود صد درصد میباخ حرف اول رو میزد تو این سگمنت ولی
    با وجود رولز رویس ادم حتی نمیتونه به چیز دیگه ای فکر کنه . البته اگه توان خریدش رو داشتیم
    (نظر شخصی )
    میگی

    موافقم 104
    مخالفم 17
    1. Black Bimmer

      ۷ فروردین ۱۴۰۱
      سوابق: (3 ديدگاه)

      حاجی رولز رویس نبود همون بنتلی و bmw براش کافی بودن

      موافقم 6
      مخالفم 7
  5. نمردیم از بدبختی

    ۶ فروردین ۱۴۰۱
    سوابق: (301 ديدگاه)

    قیمت رولزروزی خیلی بالاست ؛ بعد خب لوکس دیگه 🗿

    موافقم 18
    مخالفم 6
  6. datsun

    ۶ فروردین ۱۴۰۱
    سوابق: (3953 ديدگاه)

    تو لوکس سازی و اشرافیت و دقت به جزئیات لوکس هیچ شرکتی مثل رولزرویس نیست.

    موافقم 59
    مخالفم 14
  7. ماکسیمیلیان

    ۶ فروردین ۱۴۰۱
    سوابق: (646 ديدگاه)

    سلام و درود!
    پدال عزیز بخش نظرسنجی ظاهرا اشکالاتی دارد(نمایان نمیشود).
    ضمن آنکه با سه مرورگر این مورد را بررسی کردم اما باز همان آش و همان کاسه بود.
    سپاسگزارم بابت پیگیری و احترام به کاربر ، یا علی🌷

    موافقم 25
    مخالفم 4
    1. ماکسیمیلیان

      ۶ فروردین ۱۴۰۱
      سوابق: (646 ديدگاه)

      با این رنگ مایباخ چشم نوازی میکند و رولز رویس دل نوازی!
      اما همواره رولز رویس دارای ارامش و امنیت است.
      انتخاب بنده با احترام فراوان به مرسدس_مایباخ رولز رویس گوست است.
      یا علی🌷

      موافقم 22
      مخالفم 12
    2. جواد عقیلی

      ۶ فروردین ۱۴۰۱
      سوابق: (761 ديدگاه)

      درود بر شما. مشکل برطرف شد

      موافقم 15
      مخالفم 1
      1. کوبیده

        ۶ فروردین ۱۴۰۱
        سوابق: (1198 ديدگاه)

        درود مشکل نوتیف هارو کی برطرف میکنید؟

  8. GMA

    ۶ فروردین ۱۴۰۱
    سوابق: (1662 ديدگاه)

    از نظر تکنولوژی که بعید میدونم رولزرویس توان رقابت با مایباخ رو داشته باشه ولی در بحث اشرافیت و لوکس بودن رولزرویس پادشاه مطلق هست، در کل نسبت به قیمت مایباخ گزینه معقول تری هست. اما در این سگمنت انتخاب بنده با قاطعیت بنتلی فلائینگ اسپور هست. اگر طراحی جلو و عقب مرسدس هنوز حس یک مرسدس رو داشت بهش رای میدادم البته به هیچ کدوم نمیشه رای داد چون نظرسنجی دارای مشکل هست!

    موافقم 26
    مخالفم 9
    1. Black Bimmer

      ۷ فروردین ۱۴۰۱
      سوابق: (3 ديدگاه)

      حاجی 60 سال پیش زمان رضا شاه برو موزه کاخ سعد آباد متوجه میشی رولزرویس فانتوم 6 داشت ک 12 سیلندر بود همه چیش برقی بود اون موقع بنز داشت فرقون میساخت😂اگرم از آپشن های رولزرویس خبر نداری پیشنهاد میکنم یوتیوب چارتا پارت ازش ببینی تازه متوجه میشی رولز چیا داره و میباخ چندین قرن ازش عقب تره😂

      موافقم 4
      مخالفم 15
      1. GMA

        ۷ فروردین ۱۴۰۱
        سوابق: (1662 ديدگاه)

        چقدر آتیش گرفتی که میگی بنز فرغون می‌ساخت!
        در فانتوم سیستم اسکن جاده هست که خودش همه چیز رو آماده میکنه تا کمترین لرزش به بدنه وارد بشه و خودرو در نرم ترین حالت از ناهمواری ها عبور کنه، نمیدونم در گوست این ویژگی وجود داره یا نه، دوم اینکه S Class حتی در نسخه پایه سیستم های کمک راننده بسیار پیچیده و هد آپ دیسپلی بسیار با کیفیت داره که به سهولت رانندگی کمک میکنه، و به لطف دوربین های متعدد توانایی اسکن جاده، تشخیص علائم و عابر پیاده رو داره، در حالی که گوست حتی از داشتن اندروید اتو بی سیم هم محرومه!
        رولزرویس کوهی از آپشن های اشرافی داره
        ولی مایباخ به جای تمرکز روی اشرافیت، تبدیل شده به ویترین نکنولوژی های مرسدس، یکی از سیستم های مایباخ که احتمالا گوست از اون بی بهره هست، تشخیص صدا و اجرای فرامین صوتی هست، با شناسایی صدا درخواست گوینده رو انجام میده که بعید میدونم گوست از اون بهره ببره.
        گوست ویترین وسایل لوکس و اشرافی،
        مایباخ ویترین تکنولوژی های پیشرفته، هر کدوم روش متفاوتی دارن.

        موافقم 15
        مخالفم 4
    2. پویان

      ۷ فروردین ۱۴۰۱
      سوابق: (827 ديدگاه)

      Gma. هونگچی از هر دو تا بهتره

      مخالفم 10
  9. Amir Benz

    ۶ فروردین ۱۴۰۱
    سوابق: (37 ديدگاه)

    میباخ

    موافقم 25
    مخالفم 24
  10. datsun

    ۶ فروردین ۱۴۰۱
    سوابق: (3953 ديدگاه)

    این لینک رای دهی مشکل داره درستش کنید

    موافقم 10
    مخالفم 1
    1. حسام

      ۶ فروردین ۱۴۰۱
      سوابق: (152 ديدگاه)

      لینکشرو کپی کن بعد تو مرورگر بازش کن، میتونی رای بدی

      موافقم 4
      مخالفم 1
    2. جواد عقیلی

      ۶ فروردین ۱۴۰۱
      سوابق: (761 ديدگاه)

      با عرض پوزش، مشکل نظرسنجی حل شد.

      موافقم 12
  11. علی

    ۶ فروردین ۱۴۰۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    خیلی مقایسه ی زیبایی بود . هر دو خودرو واقعا خوبن ولی به نظرم با اختلاف بیش از ۱۰۰ هزار دلاری که با هم دارن مایباخ ی تونه به صرفه تر باشه (نظر شخصی) ولی رولزرویس دلبر تره هر جور حساب کنیم و اینکه رولزرویس بیشتر دست ساز هست و کم تر ربات درگیر هست در ساختش فک کنم برای این گرون تره (اگر اشتباه گفتم لطفا تصحیح کنید🙏)

    موافقم 8
    مخالفم 2
  12. M

    ۶ فروردین ۱۴۰۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    با این مقایسه انتخاب سخت شد موندم کدوم بخرم دوستان کمک کنین

    موافقم 8
    مخالفم 2
  13. مهدی

    ۶ فروردین ۱۴۰۱
    سوابق: (1739 ديدگاه)

    از نظر من اگر ملاک جذابیت و شکوه باشه
    فلاینگ اسپار
    گوست
    مایباخ

    موافقم 6
    مخالفم 3
  14. Erfan

    ۶ فروردین ۱۴۰۱
    سوابق: (2 ديدگاه)

    تو ذهنم رولزرویس خیلی سر بود ولی مشخصات فنی شون دیدم نظرم برگشت حالا می گم میباخ اس کلاس چون با وجود حجم موتور و مصرف سوخت کمتر اسب بخار بیشتری میده و قیمتش دو سوم رولزرویسه مقایسه جالبی بود مرسی از سایتتون

    موافقم 12
    مخالفم 8
  15. علیرضا

    ۶ فروردین ۱۴۰۱
    سوابق: (237 ديدگاه)

    مرسدس مایباخ رقیب فانتوم هست
    رولزرویس خیلی زور بزنه یه بی ام و لوکسه.

    موافقم 16
    مخالفم 33
    1. GMA

      ۶ فروردین ۱۴۰۱
      سوابق: (1662 ديدگاه)

      😐
      التماس منطق

      موافقم 17
      مخالفم 3
    2. Farzad

      ۶ فروردین ۱۴۰۱
      سوابق: (2568 ديدگاه)

      رولزرویس یه بی ام و لوکسه 😂
      اینم از جوک ۱۴۰۱
      ایول کلی خندیدم .

      موافقم 28
      مخالفم 9
    3. 2311

      ۷ فروردین ۱۴۰۱
      سوابق: (527 ديدگاه)

      اصلا هم میباخ یه اس کلاس لوکس نیست اینطور فکر نکنید

      موافقم 5
      مخالفم 1
  16. Jdm باز

    ۶ فروردین ۱۴۰۱
    سوابق: (1062 ديدگاه)

    رولزرویس کلا داستانش فرق داره
    ااگه دنبال گزینه ارزونتر باشی میباخ خوبه ولی این دو تا رو‌نمیشه با هم مقایسه کرد

    رولزرویس یه حس لاکچری‌بودن خاصی داره که فقط انگلیسی ها و خود رولزرویس این حسو میتونن بهت بدن

    در مورد مصرف زیاد بنزین هم بگم که برای کسی که داره رولزرویس میخره اصلا فاکتوری به نام مصرف سوخت در نظر نداره چون اصلا براش مهم نیس

    و اینکه رولزرویس قابلیت شخصی سازی خیلی بالایی داره و این برای خریداران این جور‌ خودرو ها خیلی مهمه چون میخوان خاص بودنشون رو به هر روشی نشون بدن

    من که نمیتونم بین اینا یکیو انتخاب کنم چون هر دو عالی هستن
    اگه دنبال ته اشرافیت هستی رولزرویس
    اگه میخوای زیاد تابلو نباشی و هزینه کمتری بپردازی میباخ خوبه

    انتخاب با خودتون

    موافقم 18
    مخالفم 1
  17. Alan.r

    ۶ فروردین ۱۴۰۱
    سوابق: (1133 ديدگاه)

    امکانات و تکنولوژی مایباخ خیلی از گوست بهتره موتور قوی تری هم داره با مصرف سوخت و آلایندگی کمتر از نظر مواد مصرفی هم هر دو خوبن ولی رولزرویس خیلی افراطی از مواد گران قیمت استفاده می‌کنه واسه همین هم خیلی گرون تره در کل به نظرم مایباخ بهتره

    موافقم 14
    مخالفم 14
    1. Black Bimmer

      ۷ فروردین ۱۴۰۱
      سوابق: (3 ديدگاه)

      و نظرات غلط و…

      موافقم 3
      مخالفم 3
  18. Swedish Arrogant Tiger

    ۶ فروردین ۱۴۰۱
    سوابق: (1894 ديدگاه)

    با فرض اینکه هیچ دلیل دیگه ای برای انتخاب s680 نباشه، نگاه کردن به کابین ها کفایت میکنه.

    “برچسب قیمتی سنگین که حتی از S کلاس استاندارد هم گران‌تر است”
    گویا مایباخ باید از نسخه استاندارد اس کلاس ارزون تر باشه!

    موافقم 8
    مخالفم 4
  19. رامتین

    ۶ فروردین ۱۴۰۱
    سوابق: (3258 ديدگاه)

    انتخاب من رولزرویس. از نظر بصری جلوپنجره و ارتفاع کوچک تا لبه کاپوت در بنز حس لوکس بودن را تلقین نمیکنه. در حالیکه ابهت گوست واقعا مشهوده. نیازی به بررسی و نظر ما نیست. انتخاب ارجح در بین مردم دنیا انجام گرفته و میگیره.

    موافقم 12
    مخالفم 2
  20. مسعود

    ۶ فروردین ۱۴۰۱
    سوابق: (512 ديدگاه)

    با احترام به رولزرویس انتخابم بنز

    موافقم 14
    مخالفم 8
  21. seyedjavad.mercedesbenz

    ۶ فروردین ۱۴۰۱
    سوابق: (527 ديدگاه)

    من هیچوقت دوئل های اینچنینی که اختلاف خیلی کم هست رو از روی منطق رای نمیدم ، من بعنوان یک فرد ۲۴ ساله ، سه چهارم زندگیم عاشق بنز بودم ، قبل از اونم هنوز بچه بودم ، من همیشه رویای داشتن یک بنز رو توی ذهنم پرورش میدادم ، زمانی که کنکور داشتم برای اینکه به خودم انگیزه درس خوندن بدم پوستر خودروهای بنز رو روی میزم میچسبوندم و میگفتم باید یه روزی به تو برسم ، امروز هنوز یه بنز ندارم ولی امید دارم که حداقل یکبارم که شده در طول زندگیم سوار بنز خودم بشم ، برای همین من توی این دوئل با قلبم به مرسدس رای میدم

    موافقم 19
    مخالفم 4
    1. ahmad m

      ۶ فروردین ۱۴۰۱
      سوابق: (63 ديدگاه)

      درود ، دقیقا من هم به همین دلیل به بنز رای دادم ، حالا هر کس هر چی میخواد بگه مهم نیست

      موافقم 12
      مخالفم 5
  22. میلاد

    ۶ فروردین ۱۴۰۱
    سوابق: (11 ديدگاه)

    درود خدمت دوستان.
    من به سه دلیل به میباخ رای دادم.
    اول اینکه تفاوت قیمت فاحشی داره و شما با پول یک رولزرویس میتونی دو نسخه پایه میباخ رو بخری. فکر کنم داشتن دو میباخ ارزشش خیلی بالاتر از یک رولزرویس باشه.
    دوم اینکه موتور میباخ واقعا بهینه ست.
    سوم اینکه نوع چینش اجزای داخلی در میباخ مدرن تره و در رولزرویس کلاسیک تره.
    البته اگه پول نامحدود باشه و هدف کلاس و پرستیژ باشه بدون شک رولزرویس انتخاب اکثر افراد می باشه.
    اما من به شخصه پرستیژ برام مهم نیست. با نصف قیمت یه ماشین در همون حد رولزرویس میشه خرید

    موافقم 14
    مخالفم 5
  23. Khosrow

    ۶ فروردین ۱۴۰۱
    سوابق: (2293 ديدگاه)

    میباخ مرد هست / رولز رویس لیدی ..

    موافقم 11
    مخالفم 10
  24. matin

    ۶ فروردین ۱۴۰۱
    سوابق: (415 ديدگاه)

    از بیشتر جهات مایباخ بهتر بود ولی رولز بیشتر به دلم نشست

    موافقم 2
    مخالفم 6
  25. Philipp

    ۶ فروردین ۱۴۰۱
    سوابق: (1110 ديدگاه)

    خب
    اولین و مهم ترین نکته اینه که متاسفانه میباخ اون پرستیژ و ابهت لازمه این کلاس رو نداره
    بخشیش بخاطر وفاداری بیش از حد به طراحی Sکلاس معمولی هستش (که اونم زبونم مو درآورد از بس گفتم مناسب Sکلاس نیست)
    بخشیش هم بخاطر ضعیف بودن شخصی سازی که خیلی تفاوتی با Sکلاس معمولی نداره و نهایتا ۲ الی ۳ رنگ چرم و رنگ‌های دوقلو بهش اضافه شده که جای تاسفه
    متاسفانه این میباخ فرسنگ ها با دو مدل ۶۲ و ۵۷ فاصله داره

    ازون طرف طراحی رولزرویس درسته که کاملا مناسب این کلاس هستش ولی برای من کاملا قدیمی بنظر میاد
    ولی شخصی سازیش محشره
    از نظر طراحی با هیچکدومشون حال نمیکنم ولی بدلیل شخصی سازی کامل‌تر به رولزرویس رای دادم
    قیمت هم فاکتور کاملا بی اهمیتی هست توی این کلاس و دخالتی توی انتخاب نباید داشته باشه

    الان فلاینگ اسپار رو خیلی بیشتر میپسندم و انتخاب اصلیم توی این کلاس این ماشین هستش

    موافقم 9
    مخالفم 4
  26. amir

    ۶ فروردین ۱۴۰۱
    سوابق: (104 ديدگاه)

    رولزرویس انتخابمه❤

    موافقم 9
    مخالفم 1
  27. Abolfazl83

    ۷ فروردین ۱۴۰۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    این دو ماشین اگه به ایران وارد بشن چقدر افزایش قیمت میخورن؟

    1. ارین صاحب جمعی

      ۷ فروردین ۱۴۰۱
      سوابق: (1104 ديدگاه)

      هردوشون بینظیرن ولی اختلاف قیمت خیلی زیاده

  28. پراید صبا

    ۷ فروردین ۱۴۰۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    فقط هونگچی H9 خودروی لوکس چینی رقیب میباخ 🤣🤣🤣🤣

    موافقم 3
    مخالفم 3
  29. 卐 SIAWASH ᛋᛋ

    ۷ فروردین ۱۴۰۱
    سوابق: (49 ديدگاه)

    شاه اشتوتگارت،ھزینھ نگه داری رولزرویس
    ھم بیشترھ علاوه بر فاصله قیمتیش

  30. امیررضا

    ۸ فروردین ۱۴۰۱
    سوابق: (301 ديدگاه)

    صرف‌نظر از قیمت، رولزرویس اصلا نباید با هیچ اتومبیلی مقایسه بشه چون تو یه کلاس دیگس. معقولانه‌تر اینه که فلایینگ‌اسپور با مایباخ مقایسه بشه چون هممون تو ویدیو ها و بررسی های یوتیوب دیدیم که تو مقایسه رولزرویس با مایباخ همیشه رولزرویس برنده میشه اونم نه به دلیل اینکه مقایسه رو برنده شده، به دلیل اینکه کلا یه کلاس و حد و مرز دیگه ای از اشرافیت رو می‌رسونه. هیچ رقیبی نداره اصلا. فانتوم هم که دیگه بماند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا