مرحلهٔ مقدماتی، گروه ششم، سدانهای فوق لوکس، دوئل آخر
نتایج دوئل قبلی بین بنتلی فلاینگ اسپار و تویوتا سنچوری
مجموع آراء: ۲۰۲۶
آراء بنتلی: ۱۶۷۲
آراء تویوتا: ۳۵۴
پیروز دوئل: بنتلی فلاینگ اسپار با کسب ۸۲ درصد از کل آراء
دوئلهای این گروه | |
بنتلی فلاینگ اسپار | تویوتا سنچوری |
بنتلی فلاینگ اسپار | |
رولزرویس گوست | مایباخ S کلاس |
؟ |
رولزرویس گوست
تاریخ معرفی: سپتامبر ۲۰۲۰
پلتفرم: معماری لوکس رولزرویس
امتیاز از کارانددرایور: ۹.۵ از ۱۰
گارانتی: ۴ سال بدون محدودیت پیمایش
گارانتی قوای محرکه: ۴ سال بدون محدودیت پیمایش
نقاط مثبت: کیفیت سواری بینقص با راحتی فوقالعاده، طراحی بیرونی باشکوه، رانندگی آن بهطور عجیبی جذاب و لذتبخش است، قابلیت سفارشیسازی بیپایان، برخورداری تکنولوژی و تجهیزات مدرن، ارائهٔ بالاترین سطح تجمل
نقاط منفی: عطش بالا برای سوخت، برچسب قیمتی بسیار بالا، نقاط کور بزرگ، پدال ترمز نرم
چکیده: هرچند گوست محصول پایهٔ رولزرویس محسوب میشود اما هرگز تجربه و احساس یک خودروی پایه را ندارد. این خودرو ممکن است ارزانترین محصول رولزرویس باشد اما هنوز هم از هر خودروی لوکسی در بازار مجللتر است
مایباخ S کلاس
تاریخ معرفی: نوامبر ۲۰۲۰
پلتفرم: MRA II مرسدس بنز
امتیاز از کارانددرایور: ۹.۰ از ۱۰
گارانتی: ۴ سال یا ۸۰ هزار کیلومتر
گارانتی قوای محرکه: ۴ سال یا ۸۰ هزار کیلومتر
نقاط مثبت: پیشرانههای توئین توربوی V8 و V12 جذاب و قدرتمند، سواری فوقالعاده نرم و راحت، کابینی فوقالعاده شیک که بهاندازهٔ یک قصر لوکس است
نقاط منفی: برچسب قیمتی سنگین که حتی از S کلاس استاندارد هم گرانتر است اما در ظاهر به این اندازه گران به نظر نمیرسد و بهاندازهٔ رقبا چشمگیر نیست
چکیده: مایباخ S کلاس سدان لوکس فوقالعادهای برای کسانی است که نمیخواهند مثل خریداران بنتلی، ثروت خود را به رخ دیگران بکشند
مقایسهٔ مشخصات فنی
رولزرویس گوست | مایباخ S680 | |
پیشرانه | ۶.۷۵ لیتری V12 | ۶.۰ لیتری V12 |
تنفس | توئین توربو | توئین توربو |
قدرت | ۵۷۰ اسب بخار | ۶۱۰ اسب بخار |
گشتاور | ۸۵۰ نیوتن متر | ۹۰۰ نیوتن متر |
گیربکس | ۸ سرعته اتوماتیک | ۹ سرعته اتوماتیک |
محور محرک | چهارچرخ | چهارچرخ |
شتاب صفرتاصد | ۴.۸ ثانیه | ۴.۵ ثانیه |
حداکثر سرعت | ۲۵۰ کیلومتر/ساعت | ۲۵۰ کیلومتر/ساعت |
مصرف سوخت | ۱۵.۵ لیتر ترکیبی | ۱۳.۹ لیتر ترکیبی |
تولید آلایندگی | ۳۵۰ گرم/کیلومتر | ۳۱۵ گرم/کیلومتر |
ظرفیت باک | ۸۲ لیتر | ۷۶ لیتر |
وزن | ۲۴۹۰ کیلوگرم | ۲۲۷۵ کیلوگرم |
طول | ۵,۵۴۵ میلیمتر | ۵,۴۶۹ میلیمتر |
فاصلهٔ محوری | ۳,۲۹۵ میلیمتر | ۳,۳۹۶ میلیمتر |
حجم صندوق بار | ۵۰۷ لیتر | ۴۹۵ لیتر |
ظرفیت سرنشین | ۵ نفر | ۵ نفر |
قیمت پایه آمریکا | ۳۱۴,۴۰۰ دلار | ۱۸۵,۹۵۰ دلار |
قیمت موردبررسی | ۳۱۴,۴۰۰ دلار | ۲۱۵,۰۰۰ دلار |
این دوئلها، مقایسههایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوبتر بین شما کاربران ایرانی میباشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگیهای فنی، قیمت و مقرونبهصرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح میدهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.
امین
۶ فروردین ۱۴۰۱میباخ هرچی هم لوکس باشه ،تو دید بقیه یک بنز هست.ولی رولزرویس معلوم هست دیگه، آخر لوکس و اشرافیت
ممد ژانگولر
۶ فروردین ۱۴۰۱جفتشون عالی هستن
ولی با توجه به اختلاف فاحش قیمت و راحتی استثنایی که در میباخ وجود داره که از زاویه صندلی عقب و فاصله پا هم میشه فهمید رای من میباخ پادشاه خودروهای دیپلمات و سوپر لاکچری خواهد بود
Ali
۸ فروردین ۱۴۰۱کسی که دنباله همچین ماشینایی میره مشکل مالی نداره که بحث قیمت باشه، ثانیا زمانی میتونی راجب رولز رویز صحبت کنی که از نزدیک ببینیش تا متوجه شخصیت و ابهت این ماشین بشی. رولز رویز با اختلاف خیلی زیاد از بنتلی جلوتره چه برسه به میباخ که یه اس کلاس لاکچری تره.
رولز رویز رو اگه یه بار سوار بشی میفهمی که تمام شرکتا ماشین میسازن و رولز رویز هنر رو به شکل ماشین تعریف میکنه…
خیلی مسخرست که میباخ بیشتر رأی اورده…
ارین صاحب جمعی
۱۴ فروردین ۱۴۰۱دایی یک جوری میگی در دید بقیه بنز هست انگار مثلا بنز کیاس
new RAMIN
۶ فروردین ۱۴۰۱چندتا نکته باید پیرامون S کلاس میباخ بگم
میباخS680 یه بنز اس کلاس کشیدس…ولی رولزرویس گوست نسخه کشیده چیزی نیست! جدا از این ماجرا قیمت یه سری آپشن های اس کلاس میباخ تو کتم نمیره. رنگ 2 رنگ 15هزار دلار! چرم ناپا فکر کنم 8هزاردلار! e اکتیو کنترل بادی 10هزار دلار! نکته بعدی اینکه تو یه ماشین اشرافی فاکتور مهم شخصی سازی هست ولی کلا تو میباخ 4رنگ داخل و 6 مدل چوب و 20 رنگ خارجی میشه انتخاب کرد… اما تو رولزرویس…/من 7یا 8ماه پیش بنز میباخ S580 رو شخصی سازی کردم تو mbusa با گرانترین آپشن ها شد 216هزار دلار. اون موقع هنوز e اکتیو کنترل بادی نبود تو آپشن ها همچنین نسخه S680 هم نبود. فکر کنم نسخه فول S680 حدود 240هزار دلار دربیاد/باید بگم گارانتی ها هم در نوع خود جالب هستن=4 سال بدون محدودیت پیمایش و 4سال یا 80هزارکیلومتر…/رولزرویس قطعا پول برندش رو خیلی میگیره اینو بارها گفتم.رولزرویس هیچ وقت سود خالصش رو نمیگه اما اگه بگه براحتی با ضرب تقسیم میشه دید روی هر ماشین چقدر سود میگیره. ولی خب خاص هست و دست ساز…بنظرم گوست بهتره… اما اینکه آیا 129هزار دلار در نسخه پایه و بیش از 200هزار دلار در نسخه فول ارزش پرداخت پول بیشتر رو داره یا نه اونو نمیدونم ولی بنظرم بهتره.(نسخه فول گوست یه چیزی حدود 400هزار دلاره. البته خود رولزرویس میگه ماشین های ما فقط نسخه پایه داره نسخه فول نداره.علتش هم سلایق مختلف مردم تو شخصی سازی هست…بگذریم…)
متاسفانه رولزرویس گوست خواهد باخت چون مردم ایران بنز دوست و برند پرستن!(حالا خوبه برند رولزرویس خیلی رده بالاس😂) اما برنده این کلاس به نظرم بنتلی فلاینگ اسپار هست.
R@m!n
۶ فروردین ۱۴۰۱تو باز برگشتی به تنظیمات کارخونه که !!! فلان برند پوله برندشو می گیره !!! این همه کار کردیم روت مرد حسابی.
رولزرویس با هیچ برندی قابل مقایسه نیست. 44 هزارتا رنگ پیش فرض داره و برای انتخاب رنگ متخصص و مشاور می فرستن پیش مشتری حتی اگر بین این طیف هم چیزی چشمو نگرفت باز هم کار می کنن تا به رنگ مورد علاقه طرف برسن. حتی این انتخابو میدن که اگر از رنگ نهایی رو بدنه راضی نبود دوباره این فرایند از اول تکرار میشه، بعضا دیده شده انتخاب رنگ 6 ماه طول کشیده و زمانی که این فرآیند تموم شد رنگ انتخابی نهایی به اسم اون مشتری ثبت میشه و اگر یه نفر دیگه این رنگ رو انتخاب کنه باید اول از صاحب قبلی اجازه گرفت. یا آپشن دیگه تو حوزه رنگ مشتری می تونه رنگ رو در ترکیب با الماس خرد شده سفارش بده.
حالا تمام این موضوعات بالا تو رنگ آمیزی داخل ماشینم پیاده میشه. همین دو مورد ممکنه اندازه پول 3 تا میباخ بشه.
تو بحث عایق بندی صدا 136 کیلو عایق استفاده میشه. رینگ، لاستیک، فرمون، داشبورد و…. همگی از میون ده ها مدل انتخاب میشه، حتی تعلیق هم بر اساس سلیقه مشتری تنظیم میشه.
پرستیژ برندینگ فقط بخش کوچیکی از افزایش قیمته، عمده این قیمت بخاطر شخصی سازی هاست. اتفاقا این مرسدس هست که بیشتر داره پوله برند میگیره تا کیفیت در حد اون قیمت.
میباخ فقط یه نسخه گرون تره S-CLASS هست که همون نمونه 100 هزارتاییشم کافیه و هیچ وقت نمی تونه به قلمرو رولزرویس نزدیک بشه چون یه ماشین تولید انبوهه که چند تا آپشن محدود و نسبتا گرون ارائه میده.
رولزرویس تعریف سبک زندگی اشرافی هست.
new RAMIN
۶ فروردین ۱۴۰۱((تو باز برگشتی به تنظیمات کارخونه که !!! فلان برند پوله برندشو می گیره !!! این همه کار کردیم روت مرد حسابی.))
تنظیمات کارخانه!😑
(رولزرویس قطعا پول برندش رو خیلی میگیره اینو بارها گفتم.رولزرویس هیچ وقت سود خالصش رو نمیگه اما اگه بگه براحتی با ضرب تقسیم میشه دید روی هر ماشین چقدر سود میگیره. ولی خب خاص هست و دست ساز…بنظرم گوست بهتره…)
الان این تنظیمات کارخانس!؟
Philipp
۶ فروردین ۱۴۰۱بنتلی عملکرد قابل تقدیری داشته و اگه همین روند رو ادامه بده میتونه به پادشاهی رولزی نزدیک شه
ولی میباخ مشکلات اساسی داره بزرگ ترینشم اینه که شخصیتش هنوز از مرسدس جدا نشده
یه مرسدس پریموم هستش نه یه برند فوق لاکشری
محمد
۶ فروردین ۱۴۰۱فقط مرسدس…. فقط میباخ
سامان اذری
۶ فروردین ۱۴۰۱دیشب یه کم حالم خوب نبود رفته بودم قدم بزنم
ساعت ۲ شب بود
جلولی هتل سنت ریجس که یه هتل خیلی خفن هست
هم رولزرویس بود هم اس ۶۰۰ میباخ
هر دو خیلی خفن هستن خدایی
وقتی میباخ رو میبینی واقعا ب مرسدس میگی دمت گرم که همچین ماشین خفنی ساختی
ولی وقتی رولزرویس رو میبینی دقیقا همونجاست که میگی هیچی رولز رویس نمیشه
وقعا اون پرستیژش خفن بودنش تک بودنش یه چیز دیگست
به نظر من اگه رولز رویس نبود صد درصد میباخ حرف اول رو میزد تو این سگمنت ولی
با وجود رولز رویس ادم حتی نمیتونه به چیز دیگه ای فکر کنه . البته اگه توان خریدش رو داشتیم
(نظر شخصی )
میگی
Black Bimmer
۷ فروردین ۱۴۰۱حاجی رولز رویس نبود همون بنتلی و bmw براش کافی بودن
نمردیم از بدبختی
۶ فروردین ۱۴۰۱قیمت رولزروزی خیلی بالاست ؛ بعد خب لوکس دیگه 🗿
datsun
۶ فروردین ۱۴۰۱تو لوکس سازی و اشرافیت و دقت به جزئیات لوکس هیچ شرکتی مثل رولزرویس نیست.
ماکسیمیلیان
۶ فروردین ۱۴۰۱سلام و درود!
پدال عزیز بخش نظرسنجی ظاهرا اشکالاتی دارد(نمایان نمیشود).
ضمن آنکه با سه مرورگر این مورد را بررسی کردم اما باز همان آش و همان کاسه بود.
سپاسگزارم بابت پیگیری و احترام به کاربر ، یا علی🌷
ماکسیمیلیان
۶ فروردین ۱۴۰۱با این رنگ مایباخ چشم نوازی میکند و رولز رویس دل نوازی!
اما همواره رولز رویس دارای ارامش و امنیت است.
انتخاب بنده با احترام فراوان به مرسدس_مایباخ رولز رویس گوست است.
یا علی🌷
جواد عقیلی
۶ فروردین ۱۴۰۱درود بر شما. مشکل برطرف شد
کوبیده
۶ فروردین ۱۴۰۱درود مشکل نوتیف هارو کی برطرف میکنید؟
GMA
۶ فروردین ۱۴۰۱از نظر تکنولوژی که بعید میدونم رولزرویس توان رقابت با مایباخ رو داشته باشه ولی در بحث اشرافیت و لوکس بودن رولزرویس پادشاه مطلق هست، در کل نسبت به قیمت مایباخ گزینه معقول تری هست. اما در این سگمنت انتخاب بنده با قاطعیت بنتلی فلائینگ اسپور هست. اگر طراحی جلو و عقب مرسدس هنوز حس یک مرسدس رو داشت بهش رای میدادم البته به هیچ کدوم نمیشه رای داد چون نظرسنجی دارای مشکل هست!
Black Bimmer
۷ فروردین ۱۴۰۱حاجی 60 سال پیش زمان رضا شاه برو موزه کاخ سعد آباد متوجه میشی رولزرویس فانتوم 6 داشت ک 12 سیلندر بود همه چیش برقی بود اون موقع بنز داشت فرقون میساخت😂اگرم از آپشن های رولزرویس خبر نداری پیشنهاد میکنم یوتیوب چارتا پارت ازش ببینی تازه متوجه میشی رولز چیا داره و میباخ چندین قرن ازش عقب تره😂
GMA
۷ فروردین ۱۴۰۱چقدر آتیش گرفتی که میگی بنز فرغون میساخت!
در فانتوم سیستم اسکن جاده هست که خودش همه چیز رو آماده میکنه تا کمترین لرزش به بدنه وارد بشه و خودرو در نرم ترین حالت از ناهمواری ها عبور کنه، نمیدونم در گوست این ویژگی وجود داره یا نه، دوم اینکه S Class حتی در نسخه پایه سیستم های کمک راننده بسیار پیچیده و هد آپ دیسپلی بسیار با کیفیت داره که به سهولت رانندگی کمک میکنه، و به لطف دوربین های متعدد توانایی اسکن جاده، تشخیص علائم و عابر پیاده رو داره، در حالی که گوست حتی از داشتن اندروید اتو بی سیم هم محرومه!
رولزرویس کوهی از آپشن های اشرافی داره
ولی مایباخ به جای تمرکز روی اشرافیت، تبدیل شده به ویترین نکنولوژی های مرسدس، یکی از سیستم های مایباخ که احتمالا گوست از اون بی بهره هست، تشخیص صدا و اجرای فرامین صوتی هست، با شناسایی صدا درخواست گوینده رو انجام میده که بعید میدونم گوست از اون بهره ببره.
گوست ویترین وسایل لوکس و اشرافی،
مایباخ ویترین تکنولوژی های پیشرفته، هر کدوم روش متفاوتی دارن.
پویان
۷ فروردین ۱۴۰۱Gma. هونگچی از هر دو تا بهتره
Amir Benz
۶ فروردین ۱۴۰۱میباخ
datsun
۶ فروردین ۱۴۰۱این لینک رای دهی مشکل داره درستش کنید
حسام
۶ فروردین ۱۴۰۱لینکشرو کپی کن بعد تو مرورگر بازش کن، میتونی رای بدی
جواد عقیلی
۶ فروردین ۱۴۰۱با عرض پوزش، مشکل نظرسنجی حل شد.
علی
۶ فروردین ۱۴۰۱خیلی مقایسه ی زیبایی بود . هر دو خودرو واقعا خوبن ولی به نظرم با اختلاف بیش از ۱۰۰ هزار دلاری که با هم دارن مایباخ ی تونه به صرفه تر باشه (نظر شخصی) ولی رولزرویس دلبر تره هر جور حساب کنیم و اینکه رولزرویس بیشتر دست ساز هست و کم تر ربات درگیر هست در ساختش فک کنم برای این گرون تره (اگر اشتباه گفتم لطفا تصحیح کنید🙏)
M
۶ فروردین ۱۴۰۱با این مقایسه انتخاب سخت شد موندم کدوم بخرم دوستان کمک کنین
مهدی
۶ فروردین ۱۴۰۱از نظر من اگر ملاک جذابیت و شکوه باشه
فلاینگ اسپار
گوست
مایباخ
Erfan
۶ فروردین ۱۴۰۱تو ذهنم رولزرویس خیلی سر بود ولی مشخصات فنی شون دیدم نظرم برگشت حالا می گم میباخ اس کلاس چون با وجود حجم موتور و مصرف سوخت کمتر اسب بخار بیشتری میده و قیمتش دو سوم رولزرویسه مقایسه جالبی بود مرسی از سایتتون
علیرضا
۶ فروردین ۱۴۰۱مرسدس مایباخ رقیب فانتوم هست
رولزرویس خیلی زور بزنه یه بی ام و لوکسه.
GMA
۶ فروردین ۱۴۰۱😐
التماس منطق
Farzad
۶ فروردین ۱۴۰۱رولزرویس یه بی ام و لوکسه 😂
اینم از جوک ۱۴۰۱
ایول کلی خندیدم .
2311
۷ فروردین ۱۴۰۱اصلا هم میباخ یه اس کلاس لوکس نیست اینطور فکر نکنید
Jdm باز
۶ فروردین ۱۴۰۱رولزرویس کلا داستانش فرق داره
ااگه دنبال گزینه ارزونتر باشی میباخ خوبه ولی این دو تا رونمیشه با هم مقایسه کرد
رولزرویس یه حس لاکچریبودن خاصی داره که فقط انگلیسی ها و خود رولزرویس این حسو میتونن بهت بدن
در مورد مصرف زیاد بنزین هم بگم که برای کسی که داره رولزرویس میخره اصلا فاکتوری به نام مصرف سوخت در نظر نداره چون اصلا براش مهم نیس
و اینکه رولزرویس قابلیت شخصی سازی خیلی بالایی داره و این برای خریداران این جور خودرو ها خیلی مهمه چون میخوان خاص بودنشون رو به هر روشی نشون بدن
من که نمیتونم بین اینا یکیو انتخاب کنم چون هر دو عالی هستن
اگه دنبال ته اشرافیت هستی رولزرویس
اگه میخوای زیاد تابلو نباشی و هزینه کمتری بپردازی میباخ خوبه
انتخاب با خودتون
Alan.r
۶ فروردین ۱۴۰۱امکانات و تکنولوژی مایباخ خیلی از گوست بهتره موتور قوی تری هم داره با مصرف سوخت و آلایندگی کمتر از نظر مواد مصرفی هم هر دو خوبن ولی رولزرویس خیلی افراطی از مواد گران قیمت استفاده میکنه واسه همین هم خیلی گرون تره در کل به نظرم مایباخ بهتره
Black Bimmer
۷ فروردین ۱۴۰۱و نظرات غلط و…
Swedish Arrogant Tiger
۶ فروردین ۱۴۰۱با فرض اینکه هیچ دلیل دیگه ای برای انتخاب s680 نباشه، نگاه کردن به کابین ها کفایت میکنه.
“برچسب قیمتی سنگین که حتی از S کلاس استاندارد هم گرانتر است”
گویا مایباخ باید از نسخه استاندارد اس کلاس ارزون تر باشه!
رامتین
۶ فروردین ۱۴۰۱انتخاب من رولزرویس. از نظر بصری جلوپنجره و ارتفاع کوچک تا لبه کاپوت در بنز حس لوکس بودن را تلقین نمیکنه. در حالیکه ابهت گوست واقعا مشهوده. نیازی به بررسی و نظر ما نیست. انتخاب ارجح در بین مردم دنیا انجام گرفته و میگیره.
مسعود
۶ فروردین ۱۴۰۱با احترام به رولزرویس انتخابم بنز
seyedjavad.mercedesbenz
۶ فروردین ۱۴۰۱من هیچوقت دوئل های اینچنینی که اختلاف خیلی کم هست رو از روی منطق رای نمیدم ، من بعنوان یک فرد ۲۴ ساله ، سه چهارم زندگیم عاشق بنز بودم ، قبل از اونم هنوز بچه بودم ، من همیشه رویای داشتن یک بنز رو توی ذهنم پرورش میدادم ، زمانی که کنکور داشتم برای اینکه به خودم انگیزه درس خوندن بدم پوستر خودروهای بنز رو روی میزم میچسبوندم و میگفتم باید یه روزی به تو برسم ، امروز هنوز یه بنز ندارم ولی امید دارم که حداقل یکبارم که شده در طول زندگیم سوار بنز خودم بشم ، برای همین من توی این دوئل با قلبم به مرسدس رای میدم
ahmad m
۶ فروردین ۱۴۰۱درود ، دقیقا من هم به همین دلیل به بنز رای دادم ، حالا هر کس هر چی میخواد بگه مهم نیست
میلاد
۶ فروردین ۱۴۰۱درود خدمت دوستان.
من به سه دلیل به میباخ رای دادم.
اول اینکه تفاوت قیمت فاحشی داره و شما با پول یک رولزرویس میتونی دو نسخه پایه میباخ رو بخری. فکر کنم داشتن دو میباخ ارزشش خیلی بالاتر از یک رولزرویس باشه.
دوم اینکه موتور میباخ واقعا بهینه ست.
سوم اینکه نوع چینش اجزای داخلی در میباخ مدرن تره و در رولزرویس کلاسیک تره.
البته اگه پول نامحدود باشه و هدف کلاس و پرستیژ باشه بدون شک رولزرویس انتخاب اکثر افراد می باشه.
اما من به شخصه پرستیژ برام مهم نیست. با نصف قیمت یه ماشین در همون حد رولزرویس میشه خرید
Khosrow
۶ فروردین ۱۴۰۱میباخ مرد هست / رولز رویس لیدی ..
matin
۶ فروردین ۱۴۰۱از بیشتر جهات مایباخ بهتر بود ولی رولز بیشتر به دلم نشست
Philipp
۶ فروردین ۱۴۰۱خب
اولین و مهم ترین نکته اینه که متاسفانه میباخ اون پرستیژ و ابهت لازمه این کلاس رو نداره
بخشیش بخاطر وفاداری بیش از حد به طراحی Sکلاس معمولی هستش (که اونم زبونم مو درآورد از بس گفتم مناسب Sکلاس نیست)
بخشیش هم بخاطر ضعیف بودن شخصی سازی که خیلی تفاوتی با Sکلاس معمولی نداره و نهایتا ۲ الی ۳ رنگ چرم و رنگهای دوقلو بهش اضافه شده که جای تاسفه
متاسفانه این میباخ فرسنگ ها با دو مدل ۶۲ و ۵۷ فاصله داره
ازون طرف طراحی رولزرویس درسته که کاملا مناسب این کلاس هستش ولی برای من کاملا قدیمی بنظر میاد
ولی شخصی سازیش محشره
از نظر طراحی با هیچکدومشون حال نمیکنم ولی بدلیل شخصی سازی کاملتر به رولزرویس رای دادم
قیمت هم فاکتور کاملا بی اهمیتی هست توی این کلاس و دخالتی توی انتخاب نباید داشته باشه
الان فلاینگ اسپار رو خیلی بیشتر میپسندم و انتخاب اصلیم توی این کلاس این ماشین هستش
amir
۶ فروردین ۱۴۰۱رولزرویس انتخابمه❤
Abolfazl83
۷ فروردین ۱۴۰۱این دو ماشین اگه به ایران وارد بشن چقدر افزایش قیمت میخورن؟
ارین صاحب جمعی
۷ فروردین ۱۴۰۱هردوشون بینظیرن ولی اختلاف قیمت خیلی زیاده
پراید صبا
۷ فروردین ۱۴۰۱فقط هونگچی H9 خودروی لوکس چینی رقیب میباخ 🤣🤣🤣🤣
卐 SIAWASH ᛋᛋ
۷ فروردین ۱۴۰۱شاه اشتوتگارت،ھزینھ نگه داری رولزرویس
ھم بیشترھ علاوه بر فاصله قیمتیش
امیررضا
۸ فروردین ۱۴۰۱صرفنظر از قیمت، رولزرویس اصلا نباید با هیچ اتومبیلی مقایسه بشه چون تو یه کلاس دیگس. معقولانهتر اینه که فلایینگاسپور با مایباخ مقایسه بشه چون هممون تو ویدیو ها و بررسی های یوتیوب دیدیم که تو مقایسه رولزرویس با مایباخ همیشه رولزرویس برنده میشه اونم نه به دلیل اینکه مقایسه رو برنده شده، به دلیل اینکه کلا یه کلاس و حد و مرز دیگه ای از اشرافیت رو میرسونه. هیچ رقیبی نداره اصلا. فانتوم هم که دیگه بماند.