مرحلهٔ نهایی، گروه دهم، کوپههای میان سایز
در ادامهٔ برگزاری مرحلهٔ فینال سری رقابتهای خودرویی پدال به گروه دهم رسیدهایم که به کوپههای میان سایز اختصاص دارد. رقابتهای این گروه در مرحلهٔ مقدماتی با حضور شش خودرو شامل جگوار F تایپ، بامو سری ۸، پورشه ۹۱۱ توربو، لکسس LC، مرسدس AMG SL و پولستار وان آغاز شد که از بین آنها ۹۱۱ توربو و AMG SL به فینال رسیدند. البته این دو خودرو در همان مرحلهٔ مقدماتی به مصاف هم رفتند که پورشه پیروز شد اما مرسدس هم بهعنوان خودرویی که با کمترین اختلاف شکست خورده بود راهی مرحلهٔ نیمهنهایی و سپس نهایی شد تا این دو کوپه کانورتیبل آلمانی دوباره رودرروی یکدیگر قرار گیرند. آیا این بار AMG SL میتوان شکست قبل را جبران کند یا ۹۱۱ توربو بازهم نتیجه را تکرار خواهد کرد؟ پاسخ این سؤال را شما خواهید داد. آخرین دوئل این گروه در مرحلهٔ قبلی هم بین پورشه ۹۱۱ توربو و بامو سری ۸ برگزار شد که نتیجهٔ آن را مشاهده میکنید.
نتیجهٔ دوئل قبلی بین پورشه ۹۱۱ توربو و بامو سری ۸
مجموع آراء: ۱۷۶۶
آراء پورشه: ۱۰۲۲
آراء بامو: ۷۴۴
پیروز دوئل: پورشه ۹۱۱ توربو با کسب ۵۸ درصد از کل آراء
مرسدس AMG SL
تاریخ معرفی: اکتبر ۲۰۲۱
پلتفرم: –
امتیاز از کارانددرایور: ۸.۵ از ۱۰
امتیاز از اتو اکسپرس: ۴.۰ از ۵.۰
فروش سال ۲۰۲۱ در آمریکا: ۴۶۲ دستگاه
فروش ۹ ماه اول ۲۰۲۲ در آمریکا: ۸۲۳ دستگاه
فروش سال ۲۰۲۱ در اروپا: ۸۴ دستگاه
فروش ۱۱ ماه اول ۲۰۲۲ در اروپا: ۲,۰۹۵ دستگاه
گارانتی: ۴ سال یا ۸۰ هزار کیلومتر
گارانتی قوای محرکه: ۴ سال یا ۸۰ هزار کیلومتر
نقاط مثبت: پیشرانهٔ V8 توئین توربوی عالی و قدرتمند، کابین لوکس با تکنولوژیهای پیشرفته، سواری ساکت، ظاهر چشمگیر، پرفورمنس مناسب
نقاط منفی: هندلینگ بهاندازهٔ رقبای اصلی چابک نیست، صندلیهای تنگ عقب که تقریباً بیاستفاده هستند، حذف سقف فلزی تاشو، سواری خشک حتی در حالت رانندگی راحت، پیچها را دوست ندارد
چکیده: نسل جدید SL طراحی چشمگیر و پرفورمنس مناسبی دارد اما فاقد تمرکز رقبای اسپرت خود است. البته SL جدید برای اینکه یک AMG باشد بهاندازهٔ کافی اسپرت و برای اینکه یک بنز باشد بهاندازهٔ کافی راحت است اما همین شخصیت دوگانه باعث کاهش تمرکز آن روی هردو مقوله شده است. داخل خودرو نیز هرچند کاملاً مجهز شده اما فاقد بلوغ طراحی به نظر میرسد.
پورشه ۹۱۱ توربو
تاریخ معرفی: مارس ۲۰۲۰
پلتفرم: MMB پورشه
امتیاز از کارانددرایور: ۱۰ از ۱۰
امتیاز از اتو اکسپرس: ۴.۵ از ۵.۰
فروش سال ۲۰۲۱ در آمریکا: ۱۰,۰۴۲ دستگاه
فروش ۹ ماه اول ۲۰۲۲ در آمریکا: ۷,۴۱۱ دستگاه
فروش سال ۲۰۲۱ در اروپا: ۱۵,۷۰۵ دستگاه
فروش ۱۱ ماه اول ۲۰۲۲ در اروپا: ۱۷,۴۷۶ دستگاه
گارانتی: ۴ سال یا ۸۰ هزار کیلومتر
گارانتی قوای محرکه: ۴ سال یا ۸۰ هزار کیلومتر
نقاط مثبت: شتاب خارقالعاده در حد سرعت نور، لانچ کنترل موشک مانند، چسبندگی بیپایان، هندلینگ فوقالعاده، ترمزهای باورنکردنی، فرمان دقیق، گیربکس عالی
نقاط منفی: تعلیق سفت و سواری خشک، قیمت دیوانهوار، آپشنهای گرانقیمت، فقدان گیربکس دستی، فضای داخلی محدود، کابین احساس لوکس مرسدس را ندارد
چکیده: ۹۱۱ توربو S یک سوپراسپرت بیادعا است اما پرفورمنس شگفتانگیزی دارد و در دنیای سوپرکارهای قدرتمند حکمرانی میکند. البته روی جادههای خراب مشکلاتی جزئی در کیفیت سواری احساس میشود اما چسبندگی و تعادل توربو S ارزش کمی کاهش راحتی سواری را دارد. پرچمدار خانوادهٔ ۹۱۱ هیچکدام از قابلیتهای استفادهٔ روزمرهٔ خود را از دست نداده و به نامی ترسناک برای رقبا تبدیل شده است.
مقایسهٔ مشخصات فنی
مرسدس SL63 AMG | ۹۱۱ توربو S کابریولت | |
پیشرانه | ۴.۰ لیتری V8 | ۳.۸ لیتری H6 |
تنفس | توئین توربو | توئین توربو |
ردلاین | ۶ هزار rpm | ۷ هزار rpm |
قدرت | ۵۸۵ اسب بخار | ۶۵۰ اسب بخار |
گشتاور | ۸۰۰ نیوتن متر | ۸۰۰ نیوتن متر |
گیربکس | ۹ سرعته اتوماتیک | ۸ سرعته دوکلاچه |
محور محرک | چهارچرخ | چهارچرخ |
شتاب صفر تا ۹۶ | ۳.۱ ثانیه | ۲.۴ ثانیه |
مسافت ۴۰۰ متر | ۱۱.۳ ثانیه | ۱۰.۳ ثانیه |
پیست Figure-8 | ۲۳.۶ ثانیه | ۲۲.۳ ثانیه |
حداکثر سرعت | ۳۱۵ کیلومتر/ساعت | ۳۳۰ کیلومتر/ساعت |
توقف از ۱۱۰ | ۴۵.۷ متر | ۴۱.۴ متر |
شتاب جانبی | ۱.۰۳ جی | ۱.۱۱ جی |
دایرهٔ چرخش | ۱۲.۸ متر | ۱۰.۹ متر |
مصرف سوخت | ۱۴.۷ لیتر ترکیبی | ۱۳.۸ |
ظرفیت باک | ۷۰ لیتر | ۶۶ لیتر |
وزن | ۱۹۲۳ کیلوگرم | ۱۷۳۰ کیلوگرم |
توزیع وزن | ۵۴ به ۴۶ جلو/عقب | ۳۸ به ۶۲ جلو/عقب |
طول | ۴,۷۰۴ میلیمتر | ۴,۵۳۶ میلیمتر |
فاصلهٔ محوری | ۲,۷۰۰ میلیمتر | ۲,۴۵۱ میلیمتر |
حجم صندوق بار | ۲۴۰ لیتر | ۱۳۰+۲۶۵ لیتر |
ظرفیت سرنشین | ۲+۲ نفر | ۲+۲ نفر |
قیمت | ۱۷۹,۱۵۰ دلار | ۲۳۰,۳۵۰ دلار |
این دوئلها، مقایسههایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوبتر بین شما کاربران ایرانی میباشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگیهای فنی، قیمت و مقرونبهصرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح میدهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.
Reza Waffen SS
۳ بهمن ۱۴۰۱عاشق هردوشونم ولی 911 رو انتخاب میکنم
ممد ژانگولر
۳ بهمن ۱۴۰۱منم عاشق جفتشونم و با این که میدونم پورشه ی چیز دیگست ولی به مرسدس رای دادم
خداییش مرسدس خاصتره
خسته شدیم پورشه همیشه برنده میشه
AMANTE
۳ بهمن ۱۴۰۱صد در صد Porsche 911 Turbo S
Reza Waffen SS
۳ بهمن ۱۴۰۱عکس و اطلاعات مال نسخه توربو S کابریولت هستش ولی عنوان پیچ مال توربو کابریولت🙄
ساسان
۳ بهمن ۱۴۰۱طراحی بیرونی benz اینتریور 911
پرفورمنس911
سامان اذری
۳ بهمن ۱۴۰۱پورشِ ۹۱۱ ایز گاد
یانکی.من هم فرزند کسی هستم.آبان سرخ.
۳ بهمن ۱۴۰۱تو دوئل چلنجر و شلبی گفتم که پدال تایمهای شتاب آمریکاییها رو جوری پایین میزنه که باعث تعجب حتی اروپایی دوستها میشه در عوض ببینید تایمهایی که برا پورشه زده.البته دیدم که برا 911 کوپه تایم 2.1 هم زدن این در حالیه که برا تسلا اس پلد حاضر نیستن تایم 1.9 رو بزنن و 2.3 میزنن.حالا یه چرتکه بندازید ببینید چجوری امکان داره 911 شتابش از پلد بیشتر باشه.یه سوال از مسئولان پدال دارم میشه تایمهای شتاب محصولات داج و پورشه رو از سایت رسمی خود سازندگان بزارید.شک ندارم عمرا این کار رو نمیکنن چونکه مجبورن دوباره تمام دوئلها رو از اول برگزار کنن.اینجاست که میگم ضد آمریکا هستن.برا اینکه به همه ثابت کنید من اشتباه میکنم این کار رو انجام بدید.
علی
۳ بهمن ۱۴۰۱اینجا را با یانکی موافقم ،شتاب ۹۱۱ را زدین ۲/۴ !!!!!! آخه باباجون تعصب به آلمان تا کجا؟!!!! دست بردارید از این افکار ، ما با آلمان ها هم نژاد نیستیم !!
فقط انگلستان
۳ بهمن ۱۴۰۱حالا مگه دو دهم ثانیه هم اینقدر مهمه برامون؟
اینجا انتخاب بیشتر از روی احساسه.
فقط انگلستان
۳ بهمن ۱۴۰۱کلا انتخاب خودرو برای انسان بیشتر جنبه ترجیح هست تا بهتر بودن.
GMA
۳ بهمن ۱۴۰۱آلمانی ها به خصوص پورشه همیشه محافظ کارانه مشخصات خودرو هاشون را اعلام میکنند در حالی که در دنیای واقعی خودرو هاشون بسیار سریعتر هستند. اما آمریکایی ها شتاب واقعی خودرو را اعلام میکنند،یا گاهی هم سریعتر از اون چیزی که هست اعلام میکنند.
https://www.google.com/url?q=https://www.pedal.ir/porsche/porsche-911-turbo-s-lightweight/&sa=U&ved=2ahUKEwjRi-vsvt38AhUqM-wKHcktCXMQFnoECAYQAg&usg=AOvVaw1Kt-wSbV4_EbMangwc-Za9
https://www.google.com/url?q=https://www.pedal.ir/porsche/%25D8%25B4%25D8%25AA%25D8%25A7%25D8%25A8-%25D9%25BE%25D9%2588%25D8%25B1%25D8%25B4%25D9%2587-911-%25D8%25AA%25D9%2588%25D8%25B1%25D8%25A8%25D9%2588-s/&sa=U&ved=2ahUKEwiGlOyEv938AhVG26QKHfPBDm8QFnoECAIQAg&usg=AOvVaw2FFiO5nT0SBKFV8nb55DQY
دروغی در کار نیست شتاب خارقالعاده 911 در دنیای واقعی ثابت شده
سوشیانت
۳ بهمن ۱۴۰۱یعنی متعصبانه ترین کامنت با اختلاف آره داداش آلمانی ها از یه سیاره دیگه اومدن که اعدادشون فرق داره با آمریکایی ها!!! دلیل نمیشه بخاطر چند تا مجله بگیم اعداد کمپانی اونم همچین کمپانی های بزرگی دروغه در ضمن کار اند درایو خیلی متعصبانه بررسی میکنه مثلا کوروت z06 که بهش نمره ی کامل داده ولی تو معایب نوشته زرق و برق اروپایی رو نداره!!! و توضیح هم نداده منظورش چیه که این یعنی دارن حرص میخورن از خوب بودن کوروت و در ضمن همین تو بررسی همین ۹۱۱ توربو اس که ۲.۲ زده گفته این ماشین یک دهم ثانیه از ۹۱۸ اسپایدر کند تره ولی تو بررسی اون هم ۲.۲ اعلام کرده در حالی که باید ۲.۱ باشه یعنی حتی خودش هم نمیدونه داره چیکار میکنه در ضمن اتفاقا کوروت هم ۲.۲ ثبت کرده در حالی که کمپانی ۲.۶ اعلام کرده درستش اینه که بگیم شرایط ایده آل نه محافظه کارانه چون ممکنه شرایط آب و هوایی تاثیر مثبت یا منفی روی شتاب ماشین بذاره شرایط ایده آل یعنی شرایط آب و هوایی جوری باشه که تاثیر چندانی روی پرفورمنس نذاره و این خود ماشین باشه که عملکردش رو نشون بده جالبه اول متن گفتی شتاب توربو اس بهتر از اعداد اعلامی هست بعدش گفتی کمپانی دروغ نگفته! حداقل کامنتت رو یه بار بخون
سوشیانت
۳ بهمن ۱۴۰۱(کار اند درایو تو بررسی ۹۱۱ توربو اس گفته شتابش ۲.۲ هست و گفته یک دهم ثانیه از ۹۱۸ اسپایدر سریع تره که این یعنی شتاب ۹۱۸ اسپایدر باید ۲.۱ باشه اما تو بررسی ۹۱۸ اسپایدر گفته شتابش ۲.۲ هست)
یکم خوب توضیح ندادم برای همین الان اصلاح کردم
GMA
۳ بهمن ۱۴۰۱سوشیانت،کامنتت طولانی بود و مملو از خشم😅
اونقدر مهم نیست این بحث ها سر چند دهم که واسش حرص بخوریم.
حالا به خاطر شما میگیم ایده آل به جای محافظ کارانه،حله؟
اون قسمت که گفتم دروغی در کار نیست،منظور عدد اعلامی خود پورشه نیست بلکه منظورم عدد اعلامی کار اند درایور هست شما اشتباه متوجه شدی!حالا اگر هم دروغی در کار پورشه باشه،انشالله دروغ مصلحتی هست😉
سوشیانت
۳ بهمن ۱۴۰۱داش منظور بدی نداشتم اگه ناراحت شدی ببخشید ولی خب آدم فشار میخوره دیگه😂 واقعا نمیشه گفت فلان کشور اعدادش دروغه پورشه و دوج و شورولت و… کمپانی های با اصالتی هستن و دروغ نمیگن راجب اعدادشون ولی خب درستش اینه که شرایط ایده آل رو در نظر بگیریم چون هر مجله ای یه عددی میگه🙏
d1123
۳ بهمن ۱۴۰۱بارها همینو گفتی و هربار بهت منبع ثابت (Car and drive) معرفی شده و بازهم مغطله میکنی
یانکی.من هم فرزند کسی هستم.آبان سرخ.
۳ بهمن ۱۴۰۱مگه کار اند درایو ماشین رو ساخته که تایمش مبنا قرار بگیره.مثل اینه که سازنده میگه ظرفیت 4 سرنشین درایو بگه 5 سرنشین.هر چی سازنده اعلام میکنه باید ثبت بشه.نکته دیگه اینجاست که ام4 رو میبرن رو داینو و میگن قدرتش سر چرخ 550 اسبه که حدودا میشه بالای 600 اسب سر میلنگ بعد موقع اعلام قدرت به مشخصات کارخونه نگاه میکنن ولی موقع تایمها به تایپهای ثبت شده خودشون تکیه میکنن.حرف من اینه چلنجر 392 چجوری درگ 11.5 میزنه ولی ردای با بیش از 300 اسب 11.8 میزنه.نکته دیگه بالا ردهترین چلنجر فعلی سوپر استوک با 807 اسبه که تایم 9.9 میزنه ولی تو مقایسها از ردای استفاده میکنن.باز هم میگم برا اینکه شک از بین بره و ثابت کنن قصدی در کار نیست تایمهای رسمی رو بزنن تایم سازنده.وقتی این کار انجام بشه در ادامه دوئلها باید از نو برگزار بشه.یادتونه چجوری چارجر برنده رو حذف کردن تا ام5 بره بالا.دلیلشون این بود که ام5 لوکستره ولی مشخص نکردن پس چارجر 797 اسبی کجا باید رقابت کنه.یعنی چارجر یه کلاس انحصاری هستش.چونکه با این تفاسیر رقیبی براش وجود نداره.حیف که داج دست یه مشت احمق افتاده وگرنه هر مدیر لایقی بود حداقل اگه نسل جدید نمیداد ازسیستم 4 چرخ متحرک بی نظیر دورانگو استفاده میکرد تا دهن اونا که میگن داج فقط تو پیست درگ تایم میتونه بزنه بسته بشه.همون گروه فکر نمیکنن که همون داج نسخه دورانگو رو داره که سریعترین 3 ردیفه دنیاست با 11.5 ثانیه.
فرشاد
۷ بهمن ۱۴۰۱همه جای دنیا ماشینارو غیر از سازنده جاهای دیگه ای بررسی میکنن مثلا یوتیوبرا یا یه جایی مث همین کارانددرایو
اگه به گفته تو بود و قرار نبود تایمای بررسی شده نوشته بشه پس همه گفته های سازنده ای مث ایرانخودرو درست بود شتاب ماشین و میزد9 بقبه هم ساکت میبودن
درحالی همین9 دست نقد کننده ها تا14کش میاد
ببرسی کننده ها کارشون همینه اسمش روشه و کارشونم درسته
سوشیانت
۳ بهمن ۱۴۰۱کار اند درایو در حدی نیست که اعدادش از اعداد خود کمپانی معتبر تر باشه ایشون هم همین رو میگه و این نشون میده اصن کامنتش رو نخوندی
سوشیانت
۴ بهمن ۱۴۰۱آره مازیار برای امثال شما قبول کردنش سخته من از همون اولی که تو پدال کامنت گذاشتم گفتم اعداد اعلامی کمپانی معتبر تره و فقط به دیمون مربوط نمیشه اتفاقا ویدئو هست دیمون ۹۱۱ توربو اس رو تو پیست درگ پودر میکنه بستگی به مهارت راننده داره فکر کردی هر کی بشینه پشت یه ماشین و ببازه یعنی ماشین ضعیفه و اصلا ربطی به مهارت نداره؟؟؟ در ضمن چجوری میتونی طرفدار آلمان باشی در حالی که اعدادش رو قبول نداری؟ فعلا دیمون شتاب ۲.۳ سریع تر از ۹۱۱ توربو اس ۲.۷ هست مدل لایت ویت هم ۲.۷ هست تهش چند صدم ثانیه فرق داشته باشه با مدل معمولی بعدش من که تو سایت آلمانی ها ندیدم همچین حرفی زده باشن که این اعداد برای افراد معمولی هست این حرف رو از خودت درآوردی یعنی واقعا خیلی خنده دار و غیر منطقیه این حرف که بگی فلان کشور اعدادش یه جور دیگه در میاد فلان کشور یه جور دیگه😂
مازیار
۴ بهمن ۱۴۰۱سوشیانت
از جهتی حق داری بگی اون دلیل رو از خودت درآوردی اونم اینکه زمانی که راجع بهش تو مجله ماشین میخوندم شما هنوز توی این دنیا وجود نداشتی
سوشیانت
۴ بهمن ۱۴۰۱آره اصن وجود تو، تو این دنیا باعث شده که ماشین اختراع بشه😂😂 تو خیالات امثال تو آلمانی ها از یه سیاره ی دیگه اومدن که اعدادشون فرق داره با کشور های دیگه آره پورشه این اعداد رو از خودش درآورده حتما بهش میگم دفعه بعدی از تو کمک بگیره😂😂😂 این اعدادی که کمپانی ها میگن واقعی هستن و تست شدن
مازیار
۴ بهمن ۱۴۰۱اگه حرف حساب داری بزن اگه نداری نمیشه با مغلطه جایگزین کنی
اسم آلمان رو هم بیشتر از همه خودت و اون چند امریکایی فن معلوم الحال دیگه به میون میارین (به دلیلی کاملا واضح که نیازی به گفتن نیست)
میگی نه؟ بعد از این بشمر
سوشیانت
۵ بهمن ۱۴۰۱آخه تو مگه حرفی داری برای گفتن فرق من با تو اینه که من بر اساس آمار و ارقام حرف میزنم تو بر اساس تعصب در ضمن نیست که تو اصلا حرفی راجب آمریکا نمیزنی😂😂😂 یعنی واقعا خنده دار ترین کار اینه که اعداد کمپانی کشوری که طرفدارشی رو قبول نداری
فرشاد
۷ بهمن ۱۴۰۱واقعا نمی فهمی یا خودتو زدی به اون راه
اصلا دیمن شتابش از ریمک نورا هم سریعتره
911هم 10ثانیه شتابشه
پس چرا تو درگ میخوره
متاسفانه همه جا پیست درگ و اسفالت چسبی نیس که دیمن بتونه توش حرکت کنه
اسفالت خیابون فرودگاه یا هرجای دیگ غیر از پیست درگ اسفالت معمولی هس که هر ماشینی رو روی اون تست میکنن از کیا بگیر تا فراری های میلیون دلاری
همه جاهم درگ نیس که دیمن ببازه میتونه تو پیست هم ببازه مثل همیشه هیچ تایمی برای رقابت نداره
مازیار
۳ بهمن ۱۴۰۱عجب داستانی شده این اعداد اعلامی و اعداد واقعی
عزیز من آلمانی ها همیشه تو اعلام اعداد دست پائین رو میگیرن دلیل رایج اون هم اینه که اکثریت خریداران که آدمهای عادی هستن بتونن به اون شتاب برسن حالا اینو قبول نداری؟ بگو آلمانی ها دروغگو هستن کلاهبردارن حقه بازن یا هرچی که بگی
اما این دخلی به اصل قضیه نداره این پورشه دست یه راننده حرفه ای به این شتاب میرسه حالا چون از داج سریعتره میگی نه همون که کمپانی گفته درسته؟ خوب نتیجه دود شدن داج در درگ هست اینم انکار میکنی؟
کار اند درایور نگفته
کار اند درایور تست کرده
واقعا سخته درک کردنش؟
TESLA
۳ بهمن ۱۴۰۱دوست عزیز ، همه این شتاب هایی که تو سایت پدال میبینی با حساب رول اوت ۱ فوتی هست ، مثلا در واقع شتاب توربو s همون ۲/۶ هست ولی با رول اوت که حدود ۰/۲ ثانیه از تایم اصلی کم میکنه شده انقدر یا حتی پلد هم شتاب واقعیش طبق گفته خود تسلا و مالکین بین ۲/۱۸ تا ۲/۲۵ هست که با حساب رول اوت میشه ۱/۹۸
کسی
۳ بهمن ۱۴۰۱فکر کنم درگ تایمز شتاب پورشه را 2.1 ثانیه اندازه گرفته و شتاب تسلا اس پلد را 1.98
HS
۳ بهمن ۱۴۰۱فقط کابین مرسدس یکم بهتر از پورشه ست
وگرنه اصلاااا قابل قیاس نیست ۹۱۱ با هیچ ماشینی
خفنه
خفن!
hssn
۳ بهمن ۱۴۰۱این SL سالها با اون جیزی که باید باشه فاصله داره ولی 911 دقیقا همون چیزیو ارائه میده که باید باشه حتی پرفورمنسی بهتر و فراتر از انتظارات ، بدون شک 911
The man in black
۳ بهمن ۱۴۰۱مرسدس بنز اس ال ای ام جی هم جذاب هست ولی واقعا پورشه 911 توربو یه چیز دیگه است ولی خب واقعا از نظرم طراحی پورشه جذاب تره…
فقط انگلستان
۳ بهمن ۱۴۰۱از نزدیک ۹۱۱ یه سروگردن از sl قشنگتر و اسپورت تره
انتخاب من پورشه۹۱۱.
AMD
۳ بهمن ۱۴۰۱بنز جدیدا سیاست دیگری رو دنبال میکنه که چندان به پرفورمنس اهمیت نمیده و بیشتر به راحتی تمرکز میکنه . ایکاش دوباره اون روی هستش و نشون بده. اینجا هم بنظرم ۹۱۱ با حال تره .
GERMANY
۳ بهمن ۱۴۰۱انتخاب بینشون خیلی سخته ولی از اونجایی که راحتی و لوکس بودن مهم تر از سرعته مرسدس بهتره
GMA
۳ بهمن ۱۴۰۱انتخابم بدون ذره ای تردید پورشه ۹۱۱ هست.
طراحی SL به دلم نمیشه
911
۳ بهمن ۱۴۰۱به نظر من این دوئل تکراری شده و هر بار پورش برنده بوده.
به نظرم پدال دوئل های جدید تر بزار
TESLA
۳ بهمن ۱۴۰۱از نظر پرفورمنس و کلا لذت رانندگی : پورشه خیلی خیلی بالاتر از sl هست ، ولی از نظر طراحی و امکانات احساس میکنم که amg بهتر باشه ، ولی از اونجایی که همیشه لذت رانندگی رو در اولویت قرار میدم بنابراین انتخابم بدون شک ۹۱۱ هست 🇩🇪🇩🇪🇩🇪🚀🚀🚀
TESLA
۳ بهمن ۱۴۰۱توربو s که یه سوپرکار معمولی برای پورشه محسوب میشه ، میتونه در عرض فقط ۲/۴ ثانیه به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسه حالا فکرشو کنید هایپرکار بعدی پورشه ( احتمالا تو ۲۰۲۵ رونمایی میشه ) چه شتابی خواهد داشت 😱🇩🇪🇩🇪🇩🇪🚀🚀
کسی
۳ بهمن ۱۴۰۱مدل کوپه توربو اس 2.2 هم ثبت کرده
Alan.r
۳ بهمن ۱۴۰۱فلسفه ساخت این دو با هم فرق داره اسال یه رودستر لوکس با ویژگی های اسپرته ولی پورشه برای سرعت و پیست ساخته شده
البته دوئل عادلانهای نیست پنجاه هزار تا اختلاف قیمت دارن
انتخاب من هردو 🇩🇪🇩🇪
❤BMW❤
۳ بهمن ۱۴۰۱واقعا که
به بیامو رای ندادید
حذف شد…
ولی چش بسته و بدن هیچ تردیدی پورشه
از پورشه زیبایی و کلی لذت میباره ولی از بنز فقط کندی و ظاهر مزخرف میباره
GMA
۳ بهمن ۱۴۰۱😂😂😂
بی ام و نیومد بالا چرا عقده هاتو سر بنز خالی میکنی برادر من😂😂
کسی
۳ بهمن ۱۴۰۱راست میگی دوئل بدون بی ام و معنی نداره (دیگه دلیلی نیست که به پورشه رای ندم(به نظر من))
Poria
۳ بهمن ۱۴۰۱دیگه وقتشه مرسدس بنز و مکلارن یه خودرو مشترک تولید کنن
مثل شاهکار SLR MACLAREN
یانکی.من هم فرزند کسی هستم.آبان سرخ.
۳ بهمن ۱۴۰۱دوستانی که میگین چشم بسته 911 یا لذت رانندگیش بهتره یا زیباتره.1.ظاهر که 911 یه فاضلابی بیش نیست زشترین ماشین موجود بین اسپرتها یک عمره به همون شکل اولیه که بر اساس فولسک قورباقه بود چجوری از اس ال قشنگتر میبینیدش.هر کی میگه 911 قشنگه فقط با خودش لج کرده.2لذت رانندگی.یکی از مهمترین نکات لذت بردن از رانندگی انجین و صدای اونه که اینجا یه طرف وی8 قرار داره با صدای خوبش یه طرف 6 تخت بد صدا یعنی بی صدا پس اصلیترین وجه لذت رو اصلا نداره.ابنکه بگی چسبندگی زیاد داره تو پیست سریعتره درست ولی چه دخلی به خیابون داره.لذت رانندگی شتاب همراه صدای وحشیانه دود لاستیک و دور در جا زدنه که 911 از تمامش معافه.کاش یه بار مسابقه درگ مشتی برگزار بشه بیاید ببینید که مردم دور چه ماشینهایی جمع میشن وقتی آمریکاییهای قلدر میان از واکنش مردم میشه فهمید کت تنه کیه من حتی یک بار ندیدم بیش از دو سه نفر دور پورشه جمع بشن.طرفداران 911 یه عده لج باز هستن که با خودشون لج کردن
TESLA
۳ بهمن ۱۴۰۱ظاهر ۹۱۱ فاضلابی بیش نیست !!!😵💫😵💫🤦♂️ شما مرز های تعصب رو واقعا جا به جا کردید و باید اسمتون رو به عنوان متعصب ترین فرد تاریخ توی گینس نوشت
کسی
۳ بهمن ۱۴۰۱اول طراحی سلیقه ای هست من خودم 911 سفید را به هر ماشینی که عکسش را دیدم ترجیه میدم(به جز برخی از هایپر کار ها ) و این که عمر طراحی 911 60 ساله (به نظر من ) دلیل بر اصالته بعد صدای پورشه شاید هیجان انگیز نباشه اما به هر حال برقی نیست اگر هم این ویژگی های که گفتی را می خواهی آره 911 به کارت نمییاد اما دلیل نمیشه که بگی طرفدار های 911 با خودشون لج کردند
TESLA
۳ بهمن ۱۴۰۱متاسفانه ما ایرانی ها یه عادت خیلی بدی که داریم اینه که اگر بخوایم به چیزی ارزش بدیم باید هر چیزی که شبیه به اون هست رو بکوبیم ، مثلا شما گفتی که : ۹۱۱ طراحیش فاضلابی بیش نیست یا پورشه ها شبیه فولکس های قورباغه ای هستن ، همه اینها رو گفتی فقط برای اینکه در نهایت بگی : امثال کامارو و چلنجر از محصولات پورشه بهتر هستن ، خود آمریکایی ها دیوانه وار عاشق خودرو های گردن کلفت و بزرگی مثل : موستانگ ، چارجر ، فورد سری f و …. ولی هیچوقت نمیان بگن که پورشه بد شکله یا بدرد نمیخوره چون اگه اینطوری بود الان آمریکا بزرگ ترین بازار پورشه تو جهان نبود ( نه فقط پورشه ، لامبو ، فراری ، بنتلی و … ) و آمریکن ها همیشه در کنار عشقی که به محصولات خودشون دارن ، به برند های اروپایی نیز احترام میگذارند
M@M@DRZ911
۳ بهمن ۱۴۰۱همون حرفای تکراری …
والا تعداد دفعاتی که مختار از آی فیلم پخش شد کمتر از این حرفای تو درباره پورشه بود .
فرشاد
۷ بهمن ۱۴۰۱شما که وضعیتت معلومه اصلا من خودم گاها میام کامنتای تورو پیدا میکنم که بخندم
Salehdavajy
۲۵ فروردین ۱۴۰۳عجیبه، فکر کنمذچشمهای شما مشکل داره یا گوشهای ما ایراد داره؟ الان حرفتون تکرار میکنین؟پورشه زشترین خودروی اسپورته؟ یا از خوردو سردرنمیاری یا واقعا چی بگم، از من بپرسین ماشین کوروت z میخوایین یا پورش ۹۱۱ معلومه پورش را میخوام،این سوال از هرجای دنیا بپرسی فکر کنم ۹۹درصد شایدم صددرصد پورش بگن، توی عمرم اولین نفر شما را دیدم که به کمثانی پورش آلمان ۹۱۱ و ۹۱۸ را زشت و بدترکیب میگین ای خدا ای خدا
رامتین
۳ بهمن ۱۴۰۱معنی بعضی دوئلها را نمیفهمم. مگه خودرویی وجود داره که بتونه در این سگمت از 911 بهتر باشه؟ تا سال 2030 هم نسخه بنزینیش تولید میشه. اون سال خودروسازهای دیگه شاید انجین بنزینی نداشته باشند! ببین پورش چی ساخته که گفته تا 2030 ادامه میدم و بعدش تازه فکر میکنیم که چکار کنیم…
misha
۳ بهمن ۱۴۰۱حتی طراحی کابین هم برتری با پورشه هست از نظر من، وقتی بخام سوار یه سدان لوکس یا اس یو وی بشم شاید اون دیزاین رو بپذیرم ولی کوپه اسپرت؟؟؟
مرسدس میتونه به عنوان یه خودرو با طراحی خاص تر و البته تازه با لوگوی ستاره سه سپر کلی بفروشه
ولی وقتی پای پرفورمنس بیاد وسط حتی نمیتونه پورشه رو به چالش بکشه
امیرحسین
۳ بهمن ۱۴۰۱قطعا پورشه ۹۱۱