لوسیدمرسدس بنز

دوئل لوسید ایر و مرسدس بنز EQS

مرحلهٔ مقدماتی، گروه سدان‌های الکتریکی، دوئل آخر

نتایج دوئل قبلی بین آئودی E-Tron GT و کارما GS-6

مجموع آراء: ۱۰۰۱

آراء آئودی: ۷۶۶

آراء کارما: ۲۳۵

پیروز دوئل: آئودی E-Tron GT با کسب ۷۶ درصد از کل آراء

دوئل‌های این گروه

تسلا مدل S

پورشه تایکان

پورشه تایکان

آئودی E-Tron GT

کارما GS-6

آئودی E-Tron GT

لوسید ایر

مرسدس بنز EQS

؟

مرسدس بنز EQS

تاریخ معرفی: آوریل ۲۰۲۱

پلت‌فرم: EVA مرسدس

امتیاز از کارانددرایور: ۸.۵ از ۱۰

امتیاز از موتورترند: ۷.۹ از ۱۰

فروش سال ۲۰۲۱ در آمریکا: ۴۴۳ دستگاه

فروش سه ماه اول ۲۰۲۲ در آمریکا: ۲,۰۹۱ دستگاه

گارانتی: ۴ سال یا ۸۰ هزار کیلومتر

گارانتی قوای محرکه: ۴ سال یا ۸۰ هزار کیلومتر

نقاط مثبت: کابین جادار و چشمگیر، بردی بیشتر از رقبای آلمانی، ویترینی از جدیدترین تکنولوژی‌های مرسدس بنز، برخورداری از سیستم فرمان گیری چرخ‌های عقب به‌صورت استاندارد

نقاط منفی: برد کمتر نسبت به سدان‌های تسلا و لوسید، هایپراسکرین در آفتاب انعکاس نور دارد، سیستم تعلیق شناور روی جاده‌های مواج، طراحی بیرونی نه‌چندان چشمگیر

چکیده: سدان EQS ترکیبی از ویژگی‌های لوکس مرسدس با توانایی‌های خودروهای الکتریکی و تکنولوژی خیره‌کننده است اما هنوز هم نمی‌تواند S کلاس دنیای الکتریکی‌ها باشد

لوسید ایر

تاریخ معرفی: دسامبر ۲۰۱۶

پلت‌فرم: –

امتیاز از کارانددرایور: ۸.۵ از ۱۰

امتیاز از موتورترند: ۸.۹ از ۱۰

فروش سال ۲۰۲۱ در آمریکا: ۱۰۳ دستگاه

فروش سه ماه اول ۲۰۲۲ در آمریکا: ۱۹۰ دستگاه

گارانتی: ۴ سال یا ۸۰ هزار کیلومتر

گارانتی قوای محرکه: ۸ سال یا ۱۶۰ هزار کیلومتر

نقاط مثبت: برد بی‌سابقه تا حداکثر ۸۳۰ کیلومتر، جانمایی و مهندسی معجزه‌آسا که کابین بسیار جادار و صندوق بار چشمگیری را فراهم کرده، پرفورمنس و راحتی شگفت‌انگیز

نقاط منفی: ورودی تنگ درهای عقب، سفارش بزرگ‌ترین رینگ‌ها می‌تواند باعث بروز سروصدای جاده شود، فضای پای محدود در قسمت زیرین صندلی‌های جلو

چکیده: لوسید ایر اولین تلاش قابل‌توجه یک خودروساز نوپا است که منجر به ساخت سدان بزرگی شده که درعین‌حال یک خودروی الکتریکی عالی هم هست

مشخصات فنی

 

لوسید ایر گرند تورینگ

مرسدس EQS580

قوای محرکه دو موتوره دو موتوره
قدرت ۸۰۰ اسب بخار ۵۱۶ اسب بخار
گشتاور ۱۲۰۰ نیوتن متر ۸۵۵ نیوتن متر
گیربکس تک سرعته تک سرعته
محور محرک چهارچرخ چهارچرخ
نسبت وزن به قدرت ۳.۰ کیلوگرم برای هر اسب بخار ۵.۱ کیلوگرم برای هر اسب بخار
فاصلهٔ محوری ۲,۹۵۹ میلی‌متر ۳,۲۱۰ میلی‌متر
طول ۴,۹۷۳ میلی‌متر ۵,۲۶۵ میلی‌متر
عرض ۱,۹۳۵ میلی‌متر ۱,۹۲۵ میلی‌متر
ارتفاع ۱,۴۱۲ میلی‌متر ۱,۵۱۴ میلی‌متر
دایرهٔ چرخش ۱۱.۹ متر ۱۰.۹ متر
وزن خالص ۲۳۸۸ کیلوگرم ۲۶۴۰ کیلوگرم
توزیع وزن ۵۰ به ۵۰ جلو/عقب ۵۰ به ۵۰ جلو/عقب
حجم صندوق بار ۶۲۵ + ۲۸۳ لیتر ۶۲۳ لیتر
ظرفیت سرنشین ۵ نفر ۵ نفر
شتاب صفر تا ۹۶ ۳.۰ ثانیه ۳.۷ ثانیه
مسافت ۴۰۰ متر ۱۰.۸ ثانیه ۱۲.۲ ثانیه
توقف از ۹۶ ۳۵.۰ متر ۳۵.۰ متر
شتاب جانبی ۰.۹۱ جی ۰.۸۸ جی
تایم پیست Figure 8 ۲۴.۶ ثانیه ۲۵.۲ ثانیه
ظرفیت باطری ۱۱۲ کیلووات ساعت ۱۰۸ کیلووات ساعت
برد ۸۳۰ کیلومتر ۵۵۰ کیلومتر
قیمت ۱۴۰,۵۰۰ دلار ۱۲۶,۸۹۵ دلار

این دوئل‌ها، مقایسه‌هایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوب‌تر بین شما کاربران ایرانی می‌باشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگی‌های فنی، قیمت و مقرون‌به‌صرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح می‌دهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.

میانگین امتیازات ۳ از ۵
از مجموع ۲ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۵۴ دیدگاه‌ها

  1. GMA

    ۸ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (1662 ديدگاه)

    Lucid💎

    موافقم 46
    مخالفم 41
    1. GMA

      ۸ خرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (1662 ديدگاه)

      برای برطرف شدن ابهامات حتما اینو ببینید👇
      رتبه ها خیلی جالبه… 🙂
      https://www.pedal.ir/mercedes-benz/2022-lucid-air-vs-mercedes-benz-eqs-electric-luxury-car/

      موافقم 6
      مخالفم 4
    2. Reza Waffen SS

      ۹ خرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (5359 ديدگاه)

      مرسدس بنز EQS

      موافقم 20
      مخالفم 21
  2. aminbikar

    ۸ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (301 ديدگاه)

    توی دویل پورشه و تسلا رای بیشتری داشت و الان هم هم داره

    موافقم 12
    مخالفم 3
  3. hssn

    ۸ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (490 ديدگاه)

    تحت هیچ فاکتوری نمیشه مرسدس تخم مرغیو انتخاب کرد مگر اینکه فن متعصب مرسدس/آلمانی باشی

    موافقم 62
    مخالفم 58
    1. A.M.D

      ۸ خرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (37 ديدگاه)

      من آلمانی و مرسدس فنم ولی به لوسید رأی دادم

      موافقم 46
      مخالفم 23
    2. javadhy

      ۸ خرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (331 ديدگاه)

      به جز ظاهر میشه بگین برتری لوسید چیه؟
      برد بنز کمتره ولی حتی بیشتر از کافیه از نظر کیفیت ساخت و مونتاژم که صد در صد بهتره کابینشم که با اختلاف بهتره و صد در صد از لوسید لوکس تر و راحت تره

      موافقم 48
      مخالفم 55
      1. viper2

        ۸ خرداد ۱۴۰۱
        سوابق: (1144 ديدگاه)

        ۱ لوسید برد بیشتری داره
        ۲ لوسید قدرت بیشتری داره
        ۳ لوسید ظرفیت باتری بیشتری داره
        ۴ شتاب لوسید کمتر هست و سرعتش هم و رکوردش در پیست هم بیشتره (پرفورمنس بهتر)
        ۵لوسید حجم صندوق بار بسیار بیشتری داره
        ۶ لوسید وزن کمتر داره
        ۷ لوسید دایره چرخش بیشتری داره

        در رابطه کیفیت واقعا نمیشه گفت یه ماشین کیفیتش در چه حد هست تا سوار نشدی . چون من همین چند روز پیش یه دونه کامار ۱۹۹۱ سوار شدم که میدونید فلسفه ماسل کار و کامارو لوکس بودن نیست بلکه اکونومی بودن هست که همه بتونن بخرن . بعد با اینکه شورلت تو اون سال ها ورشکست بود ولی چننننننااااانننن کیفیتی داشته که اصلا باورم نمیشد . بعدش فهمیدم این که میگن فلان ماشین بی کیفیته ماشین امریکایی بی کیفیته همش کشکه باید سوار شد تا فهمید . همین کامارو اینقدر کیفیت داشته اونم تو ورشکستگی و یه ماشین کاملا اقتصادی . حالا فرض کنید مدلای لوکس دقیقا مثل همین لوسید چقدر کیفیت دارن . نمیدونم شاید کیفیتش بهتر از بنز هم باشه

        موافقم 24
        مخالفم 25
        1. javadhy

          ۸ خرداد ۱۴۰۱
          سوابق: (331 ديدگاه)

          از ۷ موردی که گفتی ۶ تای اخری که اصلا معیاری برای خودروی بهتر نیست اگرم باشه حداقل تو این کلاس اصلا معنی پیدا نمیکنه (توی پیست سریع تره) واقعا فکر کردی کسی که میخواد بره پیست میره یه سدان فول سایز لوکس بالای ۱۰۰ هزار دلار میخره؟! در مورد کیفیت سواری هم بنده نگفتم توی تست ها شنیدم هیچ شکی هم ندارم که بنز به جز ظاهر و برد در هیچ مورد دیگه ای کمتر از این ماشین نیست بلکه بسیار بالاتره حالا نمیدونم چرا یه عده جوگیر شدن فکر کردن لوسید چه چیز خاصیه والا طراحی بیرونش نسبت به رقباش بهتره ولی طراحی داخلیش به نظرم اصلا در حد رقبا نیست به نظرم تنها tesla model s خودرویی که بشه با لوسید مقایسش کرد در مورد eqs فقط bmw i7 میتونه رقیبش باشه

          موافقم 18
          مخالفم 21
        2. Swedish Arrogant Tiger

          ۸ خرداد ۱۴۰۱
          سوابق: (1894 ديدگاه)

          باشه، ولی دایره چرخش هر چقدر کمتره باشه بهتره.

          موافقم 17
        3. Alan.r

          ۸ خرداد ۱۴۰۱
          سوابق: (1133 ديدگاه)

          کیفیت لوسید با همین فراخوان دادنشون مشخصه ماشین هنوز یه سال هم از تولیدش نگذشته تمام ایر هارو فراخوان کردن شرکت های دیگه ۹۹% فراخواناشون برای ماشین های ۷،۸ سال قبله مثل آخرین فراخوان مرسدس

          موافقم 8
          مخالفم 7
        4. Alan.r

          ۸ خرداد ۱۴۰۱
          سوابق: (1133 ديدگاه)

          به نظر من طراحی EQS هیچ مشکلی نداره و تنها برتری لوسید بردشه تایم توی پیست هم واسه ماشینای اسپورت مهمه نه یه سدان فول سایز و لوکس

          موافقم 11
          مخالفم 5
        5. Clean energy (سلام فرمانده)

          ۸ خرداد ۱۴۰۱
          سوابق: (1333 ديدگاه)

          عجب نکات مثبتی!!
          دایره چرخش بزرگتر بهتر! باتری بزرگتر بهتر!
          شما بنز سوار نشدی… من خودم تنها ماشین با کلاسی که سوار شدن بین کلاسیکا یه بنز بود.. کیفیت چرم و چوبش برگامو ریخت… حیف که فروخته شد
          طلا بود رسما
          یکم کمتر تعصب به خرج بدی والا هیچی نمیشه…

          موافقم 13
          مخالفم 5
        6. viper2

          ۸ خرداد ۱۴۰۱
          سوابق: (1144 ديدگاه)

          بله اشتباه از من بود دایره چرخش باید کمتر باشه درسته . شما انگار خودتون اصلا اشتباه نمیکنید و من فکر نمیکنم توی این کامنتم گفته باشم بنز بده گفتم اول سوار شید بعد نظر بدید . جناب کلین انرژی اگه شما یه بار بنز کلاسیک سوار شدی من بچیگیمو با بنز کلاسیک بزرگ شدم .اونم دانشجویی که مدل e کلاس هست و اصلا لوکس نیست . ماشین با بدنه ی خوبی هست و کیفیت بدی هم نداره اما موتور چهار سیلندرش برای این ماشین با این وزن ضعیف هست اینو همیشه بابام میگه . و در ضمن من قبلا هم گفتم از بنز خوشم میاد . ولی از مدل های راحتیش نه ای کلاس و اینا . از مدلای ۴۵۰sel خوشم میاد که خوراکش جاده چالوسه با موتور ۶.۹ . یا بنز 280sel w116 . ماشین بسیار با کلاسی هست . مدلای اس کلاس قدیمی بسیار ب ماشین کاملیه از هر نظر . وسط داشبورد ۲۸۰ اس ای ال یه دست چوب اصل اصله . شما دندش رو نگاه کنید دندش بهترین چرمو به کار برده فرمونش که همین جمعه از کیفیت عالیش کلی تعجب کردم چرمی هست که تا الان فقط توی کادیلاک دیدم . من الان دارم از بنز تعریف میکنم بعد نگید از بنز بد گفت .

          موافقم 9
          مخالفم 4
      2. Philipp

        ۸ خرداد ۱۴۰۱
        سوابق: (1109 ديدگاه)

        تفاوتشون توی ظاهر بقدری زیاده که باقی پارامترها بچشم نمیاد

        می ارزه که یکم راحتی و تکنولوژی رو فدا کنی ولی ماشین بسیار خوشگل تری داشته باشی

        موافقم 8
        مخالفم 3
      3. Clean energy (سلام فرمانده)

        ۸ خرداد ۱۴۰۱
        سوابق: (1333 ديدگاه)

        وایپر جان
        من دسترسی ندارم به ماشین کلاسیک و تو عمرم جز یکی دو تا بیشتر سوار نشدم
        جدای از اون بنز واقعا عالیه…. هرچی باشه اسم اون مرحوم روشه… کادیلاکم عالیه… کلا آمریکا عالیه… آلمان هم…. الان هر دو عالین و بد ندارن جز بعضی و چیزای محدودی… هر کدوم تو یه چیز قویه… نمیشه خوب و بد رو جدا کرد از بینشون
        تعصب به هر دو طرف خیلی بده

    3. ممد ژانگولر

      ۸ خرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (4151 ديدگاه)

      تحت هیچ فاکتوری نمیشه لوسید تخم شتریو انتخاب کرد
      مگر اینکه فن متعصب لوسید / آمریکایی باشی

      ( درس عبرت از مقاله بالا هیچ وقت فکر نکنیم نظرمون درسته و یک طرفه پیش قاضی نریم و از دادن کامنتهای یکسویه خودداری کنیم ) 😎

      موافقم 15
      مخالفم 12
      1. HamiD

        ۸ خرداد ۱۴۰۱
        سوابق: (2464 ديدگاه)

        به به آقا ممد
        عالی مینوازی سید

        موافقم 5
        مخالفم 4
        1. ممد ژانگولر

          ۸ خرداد ۱۴۰۱
          سوابق: (4151 ديدگاه)

          ی دونه ایی داش حمید

          بد میگم خدا وکیلی ؟

          موافقم 2
          مخالفم 4
        2. HamiD

          ۹ خرداد ۱۴۰۱
          سوابق: (2464 ديدگاه)

          مخلصتیم
          نه والا هر چی میگی حقه

  4. کامران

    ۸ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (65 ديدگاه)

    هی میخام چیزی نگم اما نمیشه

    [تفاوت استارت آپ آمریکایی با شاخ خودروسازی اروپا]

    بیاید دیس بدید دانشمندان فوق متخصص پدال

    موافقم 35
    مخالفم 39
    1. کامران

      ۸ خرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (65 ديدگاه)

      ماشین برقی فقط باتری نیست اینکه بتونی جوری طراحی کنی که سایز بیرون اندازه E کلاس باشه ولی داخل اندازه S کلاس یعنی شاهکار

      اینکه بتونی مصرف انرژی و بیاری پایین و ماشین افیشنت باشه یعنی شاهکار

      اینکه آیرودینامیک باشی ولی دیزاین فدای آیرو نشه یعنی شاهکار

      اینکه ۱۰ سال تجربه نداشته باشی ولی با این اختلاف شاخ اروپا رو بزنی زمین یعنی شاهکار

      [استارت آپ آمریکایی از پس این دست اندازا رد شد ولی شاخ اروپا نه]

      موافقم 36
      مخالفم 27
      1. Jdm باز

        ۸ خرداد ۱۴۰۱
        سوابق: (1062 ديدگاه)

        شاخ اروپا رو زده زمین؟؟؟؟
        یعنی فقط با همین مدل ایر تونست بنز رو زمین بزنه؟؟؟ حالت خوبه؟؟
        Bmw نزدیک ۶۰ سال داره باهاش رقابت میکنه نتونسته زمین بزنه بعد ی شرکت نو پا اونم فقظ با یه مدل ( که همشم فراخوان خورد) بنز رو زمین زد؟؟

        موافقم 25
        مخالفم 7
      2. Clean energy (سلام فرمانده)

        ۸ خرداد ۱۴۰۱
        سوابق: (1333 ديدگاه)

        پدال چقد از تعصبیا خوشش میاد!!!

        موافقم 4
        مخالفم 1
    2. کامران

      ۸ خرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (65 ديدگاه)

      اشتباه نیست تمام تلاششون و کردن باید گفت ته تکنولوژی بنز همینه

  5. SRT

    ۸ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (625 ديدگاه)

    خدایی اگه تعصبی نظر ندن لوسید خیلی بهتره و برد دوئل حقشه.

    موافقم 33
    مخالفم 24
    1. GMA

      ۸ خرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (1662 ديدگاه)

      دقیقا

      موافقم 14
      مخالفم 16
    2. Philipp

      ۸ خرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (1109 ديدگاه)

      همین که لوسید فعلا جلوئه نشون میده تعدادشون کم شده

      موافقم 2
      مخالفم 3
  6. Erfan

    ۸ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (536 ديدگاه)

    از نظر بنده بنز بهتر عمل کرده.کابین لوکس تر.فاصله محوری بیشتر که نوید جادار تر بودن صندلی های جلو و عقب رو هم میده.قیمت کمتر.اصالت شرکت بنز در برابر یک شرکت نو پا.سوار این ماشین ها که نتونستیم بشیم ولی خب به نظر کیفیت کابین مرسدس باید بهتر هم باشه .طراحی هم که سلیقه ای که به نظرم خودم لوسید قشنگ تره.فکر کنم تنها برگ برنده لوسید برد و طراحی بیرونی هست چون بقیه رو به بنز باخته.
    فروش بنز در آمریکا هم که نشان دهنده همه چیزه با توجه به اینکه لوسید در خود آمریکا تولید میشه.

    موافقم 24
    مخالفم 21
  7. Alan.r

    ۸ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (1133 ديدگاه)

    از نظر شتاب تفاوت چندانی ندارن و البته خیلی هم مهم نیست چون جزو سدان های فول سایز و لوکسن برد لوسید بیشتره ولی کابین مرسدس لوکس تر و زیباتره در‌کل‌ انتخاب سختیه ولی انتخاب من مرسدسه

    موافقم 16
    مخالفم 6
  8. Mercedes

    ۸ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (31 ديدگاه)

    پدال خیلی نامردی کردی
    مرسدس بنز رو تو عکس ها عکس مدل پایه اش رو گذاشتی ولی در قیمت مدل بالاش رو گذاشتی
    این دوئل اصل دوئل درستی نیست آقای اشتری

    موافقم 18
    مخالفم 11
    1. Philipp

      ۸ خرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (1109 ديدگاه)

      مرسدس مدل پایه نیست
      مدل پایش تک موتوره هست
      اون هایپراسکیرینم آپشن محسوب میشه در حالت استوک همون مانیتور Sکلاس رو داره

      لوسیدم مدل پرچمدار نیست
      پرچمدار لوسید دریم ادیشن هستش نه گرندتورینگ هرچند کابینشون تفاوت زیادی نداره

  9. پیام

    ۸ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (2138 ديدگاه)

    مقایسه اسب بخار و صفر تا صد نشون میده که بازدهی بنز بیشتره.

    موافقم 15
    مخالفم 9
    1. M

      ۸ خرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (160 ديدگاه)

      لوسید ۱۱۲ کیلووات ۸۳۰ کیلومتر برد ، بنز ۱۰۸ کیلووات ۵۵۰ کیلومتر برد ، با ظرفیت باطری یکسان (فقط ۴ کیلووات اختلاف ) لوسید ۲۸۰ کیلومتر برد بیشتری داره ، بعد بازدهی بنز بیشتره !؟! …… برداشته تخم مرغ طراحی کرده که بردش بیشتر بشه

      موافقم 21
      مخالفم 15
      1. پیام

        ۸ خرداد ۱۴۰۱
        سوابق: (2138 ديدگاه)

        جناب M برو جدول رو به خوبی بخون و فقط عکسارو نگاه نکن! شما از آیرودینامیک چی میفهمی؟! زمانی که بنز ماشینی زد که ۱۶ قطعش متحرک بود برای اینکه آیرودینامیک بیشتر بشه، لوسید ایر که شرکای نوپا هست کجا بود؟! طراحی داخل و بیرون بنز نشون میده که جایگاهش کجاست! وزن بنز خیلی بیشتره ولی هر دو ماشین موقع ترمزگیریشون دقیقا یکیه! اینو میگن تکنولوژی! فکر کردین لوسید خیلی طراحی خاصی داره!!! این برند هنوز از لحاظ طراحی و قدمت اصالتی هم نداره!

        موافقم 10
        مخالفم 11
      2. Alan.r

        ۸ خرداد ۱۴۰۱
        سوابق: (1133 ديدگاه)

        شما اختلاف وزن ۳۰۰ کیلوگرمی رو هم در نظر بگیر

        موافقم 4
        مخالفم 4
  10. TML BN

    ۸ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (1059 ديدگاه)

    لوسید زیبا تره به نظرم
    حالا نمیدونم نظر دوستان چیه ولی EQS زیاد خوب در نیومده

    موافقم 22
    مخالفم 9
  11. aminbikar

    ۸ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (301 ديدگاه)

    انتخاب من لوسید برد بهتر شتاب بهتر جذاب تر ۲ تاشون هم لوکس هستن

    موافقم 8
    مخالفم 8
  12. قاطر فروش

    ۸ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (1200 ديدگاه)

    دوستان باز هم رای دادن های غیر منطقیشون شروع شد لوسید باید با اختلاف خیلی بیشتری جلو میبود چرا فروش لوسید انقد کمه
    خودم طرفدار بنزم تو درون سوزا ولی این اصلا جالب نشده

    موافقم 10
    مخالفم 12
    1. Cowboy

      ۸ خرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (124 ديدگاه)

      چون شرکت نوپاست و ماشین لوکسه و اولین خودروی این شرکته.پس این فروش کم به دلیل استقبال کم نیست به دلیل ظرفیت تولید کم هستش .مثل تولید تسلا از ۲۰۰۷تا ۲۰۱۳ که ظرفیتی نداشت

  13. آدمیزاد

    ۸ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (28 ديدگاه)

    تقریبا بنز هیچ نقطه مثبتی نسبت به لوسید نداره

    موافقم 11
    مخالفم 11
    1. پیام

      ۸ خرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (2138 ديدگاه)

      تقریبا شما جدول رو نگاه نکردی. حتما وزن بیشتر بنز و ترمزگیری بهتر رو نگاه کن! دیگه طراحی داخلی و خارجی و لوکس بودن و … به کنار.

      موافقم 5
      مخالفم 11
      1. SRT

        ۸ خرداد ۱۴۰۱
        سوابق: (625 ديدگاه)

        طراحی خارجی بنز بهتره؟😂

        موافقم 14
        مخالفم 6
  14. Clean energy (سلام فرمانده)

    ۸ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (1333 ديدگاه)

    عجیب بود از لوسید خیلی خوشم اومد😐😂
    اما داخل ای کیو اس عجب چیزیه…
    ولی لوسید یه چی دیگه اس

    موافقم 5
    مخالفم 3
  15. پیام

    ۸ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (2138 ديدگاه)

    در ضمن، طول بنز و دایره چرخشش رو با لوسید مقایسه کنید! اینجوری بیشتر به قدرت بنز پی میبرید. این رو تکنولوژی میگن

    موافقم 6
    مخالفم 14
  16. Jdm باز

    ۸ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (1062 ديدگاه)

    هر چی هم باشه بنزه
    از کیفیت کابین و… اش نمیشه گذشت
    در ضمن اینکه قیمتش هم ارزونتره یکم
    انتخابم بنره
    با اینکه لوسید هم یه خودروی فوق العاده با برد عالی زده ولی من انتخابم eqs هس

    موافقم 6
    مخالفم 6
  17. Porsche 911

    ۸ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (1219 ديدگاه)

    اینکه طراحی تخم مرغی مرسدس زشت و زننده هشت که هب شکی درش نیست و لوسید واقعا زیباتره
    ولی EQS جدای از مسئله طراحی خودروی خوبی هست
    طراحی داخلی خیلی زیبایی داره و کیفیتش هم با توجه به نقد ها و امتیازات خوب بوده
    مثل یه بنز
    اینجا خب بیشتر فن کشور ها قضاوت میکنن تا مسئله عقل
    که هم آلمانی فن ها زیادن و هم آمریکایی ها
    نظر خودم هیچکدوم نیست
    چون اگه بخوام برقی بخرم تایکان و E Tron GT به نظرم جذاب تر هستن
    و اگه قصد خرید فول سایز لوکس باشه نمونه بنزینی مثل s کلاس و سری هفت به نظرم خیلی بهتر هستن

    موافقم 9
    مخالفم 4
  18. BMW

    ۸ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (169 ديدگاه)

    Mercedes-Benz

    موافقم 5
    مخالفم 4
  19. فقط کاربرات هشت دهنه

    ۸ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (724 ديدگاه)

    آقای امیر دهقان لطفا از این دست دوئل ها اما با توجه با نزدیکی قیمت بین ماشین های ایرانی مونتاژی یا مثل تارا یا yp110 و خارجی بزارید منتظر کامنت های کاربران ایران ستیز هستیم

  20. Philipp

    ۸ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (1109 ديدگاه)

    کاش میشد کابین EQS رو کند گذاشت رو لوسید

    موافقم 1
    مخالفم 1
  21. پدرام

    ۸ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (793 ديدگاه)

    طراحی لوسید قابل تامل تره اما بنز رو انتخاب می کنم بخاطر قیمت پایین تر و البته کیفیت ساخت که قطعا بالاتره

    موافقم 2
    مخالفم 6
  22. Swedish Arrogant Tiger

    ۸ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (1894 ديدگاه)

    قطعا eqs زیباترین مرسدس نیست که وجود داره شاید هم زیباترین لوکس الکتریکی نباشه
    اما من زیبایی خاصی تو لوسید هم نمیبینم آنچنان که بهش تو دیدگاه ها اشاره شده و فاکتور مهمی برای انتخابش باشه!

    موافقم 4
    مخالفم 4
  23. Daruosh

    ۸ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (101 ديدگاه)

    من زیاد تعصبی نیستم
    ولی خدایی تجربه و شاهکار های خودروسازی بنز رو نمیشه با یه شرکت تازه تاسیس لوسید مقایسه نکرد
    من نمیگم لوسید بده میگم بنز یه چیز دیگست شاید
    رو کاغذ لوسید بهتر باشه ولی بنز شاهکاره مهندسای آلمان هست

    موافقم 7
    مخالفم 7
  24. MAHDI_GERMANY

    ۹ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (23 ديدگاه)

    همه کارشناس شدن، یه خودرو ضعیف از بنز رو با یک خودرو قوی داری حساب میکنی با عدالت خودت…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا