پورشهمرسدس بنز

دوئل مرسدس بنز EQS و پورشه تایکان

مرحلهٔ نیمه‌نهایی، گروه هفتم، سدان‌های الکتریکی، دوئل آخر

دوئل‌های این گروه در مرحلهٔ نیمه‌نهایی

نتایج دوئل قبلی بین تسلا مدل S و آئودی E-Tron GT

مجموع آراء: ۱۳۲۰

آراء تسلا: ۶۶۵

آراء آئودی: ۶۵۵

پیروز دوئل: تسلا مدل S با کسب ۵۰ درصد از کل آراء

مرسدس بنز EQS

تاریخ معرفی: آوریل ۲۰۲۱

پلت‌فرم: EVA مرسدس

امتیاز از کارانددرایور: ۸.۰ از ۱۰

امتیاز از موتورترند: ۸.۱ از ۱۰

امتیاز از اتو اکسپرس: ۴.۵ از ۵.۰

فروش سال ۲۰۲۱ در آمریکا: ۴۴۳ دستگاه

فروش سه ماه اول ۲۰۲۲ در آمریکا: ۲,۰۹۱ دستگاه

فروش سال ۲۰۲۱ در اروپا: ۱,۰۲۷ دستگاه

فروش چهار ماه اول ۲۰۲۲ در اروپا: ۲,۲۱۳ دستگاه

رتبهٔ ایمنی از یوروانکپ

حفاظت از بزرگ‌سالان: ۹۶ درصد

حفاظت از کودکان: ۹۱ درصد

حفاظت از عابر پیاده: ۷۶ درصد

سیستم‌های ایمنی: ۸۰ درصد

امتیاز کلی: پنج ستاره

گارانتی: ۴ سال یا ۸۰ هزار کیلومتر

گارانتی قوای محرکه: ۴ سال یا ۸۰ هزار کیلومتر

نقاط مثبت: کابین مجلل و چشمگیر، بردی بیشتر از رقبای آلمانی، ویترینی از جدیدترین تکنولوژی‌های مرسدس بنز، سیستم فرمان گیری چرخ‌های عقب که فرمان پذیری فوق‌العاده‌ای را به همراه دارد، سواری راحت، شتاب سریع

نقاط منفی: برد کمتر نسبت به سدان‌های تسلا و لوسید، هایپراسکرین در آفتاب انعکاس نور دارد، سیستم تعلیق شناور روی جاده‌های مواج، طراحی بیرونی نه‌چندان جالب، فضای کمتر صندلی‌های عقب نسبت به S کلاس، فقدان صندوق بار جلو

چکیده: سدان EQS ترکیبی از ویژگی‌های لوکس مرسدس با توانایی‌های خودروهای الکتریکی و تکنولوژی خیره‌کننده است اما هنوز هم نمی‌توان آن را S کلاس دنیای الکتریکی‌ها دانست

پورشه تایکان

تاریخ معرفی: نمایشگاه فرانکفورت ۲۰۱۹

پلت‌فرم: J1 گروه فولکس‌واگن

امتیاز از کارانددرایور: ۹.۰ از ۱۰

امتیاز از موتورترند: ۸.۰ از ۱۰

امتیاز از اتو اکسپرس: ۴.۵ از ۵.۰

فروش سال ۲۰۲۱ در آمریکا: ۹,۴۱۹ دستگاه

فروش سه ماه اول ۲۰۲۲ در آمریکا: ۱,۹۲۵ دستگاه

فروش سال ۲۰۲۱ در اروپا: ۱۶,۲۵۰ دستگاه

فروش ماه اول ۲۰۲۲ در اروپا: ۵,۹۵۰ دستگاه

رتبهٔ ایمنی از یوروانکپ

حفاظت از بزرگ‌سالان: ۸۵ درصد

حفاظت از کودکان: ۸۳ درصد

حفاظت از عابر پیاده: ۷۰ درصد

سیستم‌های ایمنی: ۷۳ درصد

امتیاز کلی: پنج ستاره

گارانتی: ۴ سال یا ۸۰ هزار کیلومتر

گارانتی قوای محرکه: ۸ سال یا ۱۶۰ هزار کیلومتر

نقاط مثبت: امکان شتاب گیری برای بارها و بارها بدون افت پرفورمنس، حفظ DNA رانندگی پورشه، قابلیت شارژ سریع، ظاهر جذابی که از یک پورشه انتظار می‌رود، کیفیت داخلی بالا، از هر نظر شبیه یک پورشه است، شتاب رعدآسا

نقاط منفی: ورود و خروج دشوار، قیمت گران، برد نه‌چندان قابل‌توجهی که به تسلا نمی‌رسد، آپشن‌های گران‌قیمت، مصرف برق بالا، صندوق بار کوچک، حس ترمز غیرطبیعی

چکیده: هرچند تایکان بیشترین برد را در کلاس خود ارائه نمی‌کند ولی در حال حاضر معیار این کلاس برای لذت و رضایت راننده محسوب می‌شود و رانندگی آن همان چیزی است که یک پورشه انتظار می‌رود

مقایسه مشخصات فنی

پورشه تایکان توربو S

مرسدس EQS53 AMG

قوای محرکه دو موتوره دو موتوره
قدرت ۷۶۱ اسب بخار ۷۶۱ اسب بخار
گشتاور ۱۰۵۰ نیوتن متر ۱۰۲۰ نیوتن متر
گیربکس دو سرعته تک سرعته
محور محرک چهارچرخ چهارچرخ
طول ۴,۹۶۳ میلی‌متر ۵,۲۶۵ میلی‌متر
فاصلهٔ محوری ۲,۹۰۰ میلی‌متر ۳,۲۱۰ میلی‌متر
وزن ۲۳۸۰ کیلوگرم ۲۶۸۰ کیلوگرم
حجم صندوق بار ۴۵۰ لیتر ۶۲۰ لیتر
ظرفیت سرنشین ۴ یا ۵ نفر ۵ نفر
شتاب صفر تا ۹۶ ۲.۴ ثانیه ۳.۰ ثانیه
مسافت ۴۰۰ متر ۱۰.۵ ثانیه ۱۱.۴ ثانیه
حداکثر سرعت ۲۶۰ کیلومتر بر ساعت ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت
توقف از ۱۱۰ ۴۷.۲ متر ۵۰.۹ متر
شتاب جانبی ۰.۹۹ جی ۰.۹۲ جی
ظرفیت باطری ۹۳.۴ کیلووات ساعت ۱۲۰ کیلووات ساعت
برد ۳۱۰ کیلومتر ۴۴۵ کیلومتر
مصرف انرژی ۳۰.۸ کیلووات ساعت ۲۷.۲ کیلووات
قیمت ۱۸۸,۸۵۰ دلار ۱۴۸,۴۹۵ دلار

این دوئل‌ها، مقایسه‌هایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوب‌تر بین شما کاربران ایرانی می‌باشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگی‌های فنی، قیمت و مقرون‌به‌صرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح می‌دهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۴۸ دیدگاه‌ها

  1. AMANTE

    ۳۱ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (1914 ديدگاه)

    ای کیو اس شاید کمی لوکس تر از تایکان باشه ولی با تمرکز بر آیرودینامیک که نتیجه اش ظاهر تخم مرغی هست و همینطور سواری راحت که طبق گفته تست کننده ها حالت شناور داره خراب کرده.
    تایکان با ظاهری که داد میزنه من پورشه ام در کنار اسپرت بودن لوکس هم هست و سواری و هندلینگی در خور یک پورشه طبق تست کننده ها ولی مشکل اش برد کم نسبت به رقبا هست که یک مسئله مهمه ولی با جایگاه های شارژ و شارژ های سریع کم اهمیت تر میشه.
    انتخاب من صد در صد پورشه تایکان هست.

    موافقم 47
    مخالفم 22
    1. Amin

      ۳۱ مرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (2187 ديدگاه)

      ولی از نظر برد و راندمان ، تایکان یکی از بدترین ماشین های برقی بازار هست ، حتی نسبت به کیا و هیوندایی ضعیف تر عمل کرده
      ولی در مجموع انتخابم تایکانه ، ظاهر خیلی بهتر و اسپورت تر در کنار پرفورمنس بهتر و دینامیک نزدیک به ۹۱۱
      البته قیمتش کمی زیاده

      موافقم 42
      مخالفم 11
    2. محمدرضا

      ۳۱ مرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (1075 ديدگاه)

      یک بنز هیچ وقت کیفت و لوکس بودن یک پورشه رو نداره .چطور میگی بنز لوکس تر از از پورشه هست

      موافقم 6
      مخالفم 40
  2. Prpr

    ۳۱ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (243 ديدگاه)

    تایکان خودریی اسپرت هست و ایی کیو اس خودرویی لوکس ولی از لحاظ فنی هم تفاوت زیادی نداشتند و قیمت ایی کیو اس هم کمتر بود.پس کاملا ایی کیو اس ارزش خرید بیشتری داره .

    موافقم 42
    مخالفم 10
    1. ehsan.fa

      ۳۱ مرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (1950 ديدگاه)

      قیمتشون تو اون بازه بالای ۱۰۰ هزار دلار اختلاف چندانی محسوب نمیشه مخصوصا اگه به این نکته توجه کنید که جفت این خودروها قراره توسط کسایی خریداری بشند که به هیچ عنوان بهشون نیاز ندارند و فقط صرف لذت و بازی اینا رو میخرند و قطعا خودروی کاربردی دیگه ای دارند. جزو سخت ترین انتخاب های ممکن هست و فقط بخاطر طراحی بیرونی به تایکان رای دادم

      موافقم 7
      مخالفم 11
  3. matin

    ۳۱ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (415 ديدگاه)

    یکی فقط یه دلیل بیاره که به بنز رای بدم

    موافقم 15
    مخالفم 40
    1. BMW

      ۳۱ مرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (661 ديدگاه)

      طراحی داشبورد بنز

      موافقم 44
      مخالفم 5
      1. Dian

        ۳۱ مرداد ۱۴۰۱
        سوابق: (683 ديدگاه)

        بنظرم بخش های مربوط به طراحی یه چیز سلیقه ای و کیفی هست
        اونی که لوکس پسنده میره سمت بنز
        اونی که اسپرت دوست داره میره سمت پورشه
        اگه از نظر کمی یه برتری نسبت به بنز خواستن مثلا میشه گفت بنز از نظر برد بیشتر ، قیمت کمتر و فضای صندوق بیشتر نسبت به پورشه برتری داره

        موافقم 28
        مخالفم 1
    2. al-ml-kh

      ۳۱ مرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (100 ديدگاه)

      لوگوی روی فرمونش

      همین برام کافیه

      البته پورشه هم کم از اصالت و مهندسی نداره

      موافقم 25
      مخالفم 10
      1. پارسا

        ۷ شهریور ۱۴۰۱
        سوابق: (289 ديدگاه)

        لوگو روی فرمونش . همین برام کافیه
        همین خیلی چیز ها درباره هوادار های بنز توضیح میده …

        موافقم 3
        مخالفم 2
  4. M.Kkarimi

    ۳۱ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (862 ديدگاه)

    اگه اون اختلاف 40 هزار تایی نبود خیلی راحتر رای میدادم … علارقم شایستگی هاش اینقدر اختلاف قیمت اصلا جالب نیست!!

    موافقم 23
    مخالفم 1
    1. imperial

      ۳۱ مرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (2380 ديدگاه)

      (اگه اون اختلاف ۴۰ هزار تایی نبود خیلی راحتر رای میدادم…علارقم شایستگی هاش اینقدر اختلاف قیمت اصلا جالب نیست!)

      اختلاف بیش از حرف ها هست!

      تایکان توربو
      http://www.porsche-code.com/PPXHNWC0

      تایکان توربو اس
      http://www.porsche-code.com/PPVVS2X1

      تازه جا برای قیمت بالاتر هم هست…خیلی بالاتر!

      موافقم 15
      1. imperial

        ۳۱ مرداد ۱۴۰۱
        سوابق: (2380 ديدگاه)

        2 لینک بالایی جفتش مدل توربو اس که 220K قیمت دارن اشتباهی 2 بار فرستادم لینک. این لینک جدیده تایکان توربو هست 207k قیمتشه.

        تایکان توربو
        http://www.porsche-code.com/PPM53CP2

        در کل جناب M.Kkarmi اختلاف بین این 2 خودرو 40 هزار دلار نیست اختلاف بیش از این حرفاس. نسخه فول آپشن بنز eqs حدود 150هزار دلار هست و eqs AMGهم حدود 180 هزاردلار،ولی تایکان توربو و توربو اس فول قیمت هاش دیگه وارد قلمرو های دیگه ای میشه.

        موافقم 13
  5. KHAN

    ۳۱ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (33 ديدگاه)

    تایکان مثل دیگر الکتریکی ها نیس که شبیه قوطی هستن و طراحی خیلی خوبی داره که اصالتشو حفظ کرده

    موافقم 20
    مخالفم 5
  6. Si

    ۳۱ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (527 ديدگاه)

    من رای نمیدم چون هر دو شاهکار به حساب میان

    موافقم 20
    مخالفم 6
  7. وحید اسماعیل نسب

    ۳۱ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (100 ديدگاه)

    ای کیو اس واقعا قیافش دوست داشتنی نیست من تایکان رو ترجیح میدم

    موافقم 13
    مخالفم 11
  8. فرامرز

    ۳۱ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (257 ديدگاه)

    کاری به اینکه کدوم بهتره ندارم ولی:
    نقاط منفی بنز دقت کنید
    فضای کمتر صندلی های عقب نسبت به اس کلاس ؟
    فقدان صندوق بار جلو اونم با وجود اینکه ۶۲۰ لیتر حجم صندوق عقب داره؟
    دوتا سوال بوجود میاد؟
    اول اینکه چرا صندلی های عقب یک ماشین برقی با یک ماشین بنزینی که طبعا زیر صندلی هاش باطری نداره مقایسه میکنید و میشه نقطه منفی؟
    دوم اینکه مگه همه‌ی ماشین های برقی باید صندوق جلو داشته باشن اونم وقتی که عقب صندوق مناسبی دارن؟
    شاید بنز بخاطر حفظ توازن خودرو صندوق جلو نذاشته البته شاید چون نمیدونم
    بازم میگم کاری ندارم کدوم بهتره که از نظر من هردوتا خوبن اما همون دو موردی که شده نقطه منفی بنز از رقیب مستقیمش بهتره

    هرچی که هست این چیزا به نظرم نقطه منفی نیستن

    موافقم 30
    مخالفم 2
  9. Alan.r

    ۳۱ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (1133 ديدگاه)

    طراحی و کابین هردو رو دوست دارم ولی به نظر من کابین مرسدس تکنولوژیک تر و بهتره از نظر پرفورمنس هم پورشه یکم بهتره ولی چون این دوتا سدان های خانوادگی هستن لوکس و راحت بدون کابین مهمتره که در این مورد برتری ۱۰۰ درصد با بنزه برد بنز خیلی بیشتره و قیمتشم به طور قابل توجهی کمتره پس ۱۰۰ درصد مرسدس

    موافقم 17
    مخالفم 1
  10. مازیار

    ۳۱ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (3300 ديدگاه)

    پورشه در بیشتر موارد با اختلاف کمی بهتره و در مورد طراحی با اختلاف خیلی زیادی نسبت به بنز و همه برقی ها بجز e tron که اونم در نوع خودش طراحی خوبی داره

    موافقم 10
    مخالفم 7
  11. T

    ۳۱ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (354 ديدگاه)

    این eqs جرمش با یک شاسی بلند فول سایز برابری می‌کنه لامصب
    انتخابم تایکان
    بچه ها بنظرتون خودرو ساز ها برنامه ای برای سبک تر کردن ماشین برقی ندارند؟ آخه خیلی سنگینن

    موافقم 8
    مخالفم 3
  12. Reza Waffen SS

    ۳۱ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (5360 ديدگاه)

    بازم یه دوراهی سخت از نوع جرمنی

    موافقم 14
    مخالفم 1
  13. بهنام

    ۳۱ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (904 ديدگاه)

    پورشه تایکان انتخاب من . ظاهر مرسدس افتضاح

    موافقم 9
    مخالفم 11
  14. T

    ۳۱ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (354 ديدگاه)

    آره آقای فرامرز طرف باید مخش تاب داشته باشه بره eqs بخره بجای s کلاس!!!
    بنظرم فعلا ماشین های برقی ارزش خرید ندارن چون خیلی پیشرفت نکردند و کلی معایب دارن مثل برد کم و جرم زیاد
    بنظرم خودرو برقی ۱۰ یا ۲۰ سال دیگه ارزش خرید پیدا می‌کنه مثلا چه لزومی داره که بری سیلورادو برقی که فقط ۶۰۰ کیلو بار می‌تونه تو پشتش حمل کنه بخری؟ حتی ظرفیتش از پیکاپ کارون هم کمتره . هنوز خیلی جا دارن پیشرفت کنن این الکتریکی ها .وضع بنز خیلی بده پورشه خیلی بهترهه

    موافقم 5
    مخالفم 9
    1. کیانوش

      ۲۲ مهر ۱۴۰۱
      سوابق: (826 ديدگاه)

      بزرگوار اون ششصد کیلو وزن استانداردیه که کمپانی توصیه میکنه و تو بنزینی ها هم همین حدوه ششصد هفتصد کیلو هست تو پیکاب های میانسایز وگرنه اونم میشه مثل نیاسن دو تن بارش زد

  15. سامان اذری

    ۳۱ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (3216 ديدگاه)

    هردوتاشو بارها از نزدیک دیدم
    تو المان برند مورد علاقم پورشه هست ولی بین این دوتا
    انتخابم مرسدس هست
    به نظرم خیلی فوق العاده هست
    نمای جلوی پورشه زیاد ب دلم نمیشینه

    موافقم 18
    مخالفم 4
    1. سامان اذری

      ۳۱ مرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (3216 ديدگاه)

      اینم تقدیم به مرسدس باز ها
      نمایندگی بنز گرفتم

      https://s6.uupload.ir/files/img_20211009_143624_2vxo.jpg

      https://s6.uupload.ir/files/img_20211009_143803_645l.jpg

      موافقم 29
      1. GMA

        ۳۱ مرداد ۱۴۰۱
        سوابق: (849 ديدگاه)

        شما همیشه تصاویر زیبایی از مرسدس میزارید،یه بار دیگه هم تصویر یه مرسدس AMG GT زرد رنگ که در شب عکس گرفته بودید را گذاشتید که بسیار لذت بردم
        ممنون ازتون🌹

        موافقم 20
        1. سامان اذری

          ۳۱ مرداد ۱۴۰۱
          سوابق: (3216 ديدگاه)

          اره داداش یادمه
          خوشحالم که خوشتون اومده ♥️🌹🙏

          موافقم 14
        2. سامان اذری

          ۳۱ مرداد ۱۴۰۱
          سوابق: (3216 ديدگاه)

          اینم یه V12 بای توربو

          برا شما

          https://s6.uupload.ir/files/img-20220822-wa0013_2gjp.jpg

          موافقم 17
        3. GMA

          ۳۱ مرداد ۱۴۰۱
          سوابق: (849 ديدگاه)

          بسیار عالی👍👍👌🌹

          موافقم 12
  16. Mohammad.2005

    ۳۱ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (344 ديدگاه)

    بخوایم منطقی حساب کنیم تقریبا مساوی اند و هر کدوم برتری هایی دارند اما حسابشو کنید با بودجه بالای ۱۰۰ هزار دلار شما طراحی اصیل و پرستیژ و لذت رانندگی هم انتظار دارید . پس رای من پورشه .

    و جالبی اش اینجاس که با وجود اینکه در معیار های اصلی خودرو های ev نسبت به تسلا و لوسید عقب تره اما استقبال بسیار خوبی ازش شده . به شخصه اگه می خواستم سدان برقی بخرم اول انتخابم لوسید بود ، دوم تایکان ، سوم eqs و چهارم و پنجم هم تسلا s و آئودی e Tron

    موافقم 6
    مخالفم 5
  17. Swedish Arrogant Tiger

    ۳۱ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (1894 ديدگاه)

    اگه تایکان ارزون تر از eqs بود جای فکر کردن داشت ولی با 40 هزار تا اختلاف و با توجه به عملکرد بهتر بنز دلیلی برای انتخاب پورشه نیست.
    و جدای از اینها چیزی که عجیبه و تصمیم گیری رو پیچیده تر میکنه اینه که این دوتا بر چه اساسی باهم مقایسه میشن، صرفا چون هر و برقی هستن؟ تایکان نهایتا اندازه e class نه یه سدان فول سایز!

    موافقم 7
    مخالفم 4
    1. Mohammad.2005

      ۳۱ مرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (344 ديدگاه)

      چون سدان های برقی تعدادشون کمه ، برای برگزاری دوئل سایت پدال مجبوره گاهی چند تا سگمنت مختلف رو توی یه رده بندی قرار بده مثل الان و در دنیای واقعی هم مشتری های خودرو برقی چندان ابعاد و کلاس بدنه براشون مهم نیست و دنبال برد ، تکنولوژی ، شتاب و …. هستن . چند سال دیگه بهتر جا میوفته و مثل الان که اس کلاس با پانامرا مقایسه نمیشه ، تایکان هم با eqs مقایسه نخواهد شد.

      موافقم 10
  18. GTC فقط المانی و انگلیسی و ایتالیایی

    ۳۱ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (526 ديدگاه)

    این دیگه چه بررسی بود مقایسه خودرو لوکس و اسپرت ؟ از قدیم گفتن کبوتر باکبوتر باز با باز کند پرواز

    موافقم 9
    مخالفم 2
  19. GTC فقط المانی و انگلیسی و ایتالیایی

    ۳۱ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (526 ديدگاه)

    من که میگم هردو

    موافقم 8
    مخالفم 1
  20. javadhy

    ۳۱ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (331 ديدگاه)

    اولا که مقایسه این دو خودرو کاملا خارج از منطقه
    بنز تمرکز کاملش روی سطح نهایی تجمل در خودروهای برقیه
    از اونور پورشه هدفش رسیدن به حس رانندگی اسپورت در خودروهای بی روح برقیه
    جفتشونم توی کلاساشون به هدفشون رسیدن
    بنز لوکس ترینه
    و پورشه بهترین حس رانندگیو با اختلاف ارائه میده و در عین حال سریعترینه
    البته‌جفتشون معایبی هم دارن مرسدس از نمای جانبی چندان زیبا نیست
    تایکان هم برد خیلی پایینی داره متاسفانه
    ولی بازم میگم مقایسشون اشتباست
    ولی من سلیقه ای بنزو انتخاب میکنم چون خودروی کامل تریه

    موافقم 11
    مخالفم 2
  21. Clean energy (سلام فرمانده)

    ۳۱ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (1333 ديدگاه)

    بشدت انتخاب سختیه
    به یه تیکه میرسی میگی پورشع (طراحی) بنز قطعا (کابین) بعد میبینی عه تایکان خیلی بهتره ( شتاب و پرفورمنس) بعد میرسی به ترمز مظئن تر میشی میرسی به میرسی به برد و قیمت میبینی بنز برتره!
    من با توجه به سلایق بنزو میپسندم

    موافقم 10
    مخالفم 1
    1. کیانوش

      ۲۲ مهر ۱۴۰۱
      سوابق: (826 ديدگاه)

      اخه خدایی کسی که ی پورشه اسپورت بخواد چرا ۹۱۱ رو ول کنه تایکان رو بگیره اگه قصد ی نفر ی سدان برقی باشه قطعا بنز بهتره

  22. Elemento

    ۳۱ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (11565 ديدگاه)

    هیچ کدوم انتخابم نیست چون سنگین و به درد نخورن؛ 2/5 تن وزن برای ماشینی به این جثه وقتی همه ی دنیا صحبت کاهش وزن و افزایش بهره وریه. هر وقت وزن سدان های الکتریکی به 1800 کیلو رسید خبرم کنید تا اون زمان مگر مجبور باشم که در این کلاس انتخاب کنم که در اون صورت هم انتخابم تایکانه

    موافقم 5
    مخالفم 7
    1. کیانوش

      ۲۲ مهر ۱۴۰۱
      سوابق: (826 ديدگاه)

      فق هیدروژنی ها میتونن با انجین برقی به این وزن مورد نظر شما برسا حتی پنجاه سال دیگه هم باطری ها اونقدر پیشرفت میکنن که چهارصد پونصد کیلو وزن خودرو های برقی رو کم کنن

  23. Yasin

    ۳۱ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (257 ديدگاه)

    با توجه به برد و حجم صندوق و قیمتشون EQS برتری داره

    موافقم 10
    مخالفم 1
  24. JDM lover

    ۳۱ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (886 ديدگاه)

    تایکان انتخابمه

    موافقم 5
    مخالفم 6
  25. ˈadɔlf ˈhɪtlɐ

    ۳۱ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (715 ديدگاه)

    انتخاب من بنز

    موافقم 6
    مخالفم 2
  26. amirmohammad

    ۳۱ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (212 ديدگاه)

    ربطی به هم ندارن هر دو عالی هستن اما چون طرفدار اسپورتم پس تایکان

    موافقم 4
    مخالفم 5
  27. پدرام

    ۳۱ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (797 ديدگاه)

    طراحی پورشه همچنان پایبند به سنت هست و اصالت خودشو حفظ کرده فقط بخاطر طراحی اش تایکان رو انتخاب می کنم

    موافقم 2
    مخالفم 4
  28. دکتر ع

    ۳۱ مرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (338 ديدگاه)

    رای من تایکان بود تا اینکه با بوزد بسیار کمش مواجه شدم ، ۳۱۰ کیلومتر واقعا افتضاحه…تجربه ثابت کرده عدد واقعی از عدد کمپانی کمتر هم هست

    موافقم 3
    مخالفم 1
  29. Reza

    ۱ شهریور ۱۴۰۱
    سوابق: (109 ديدگاه)

    مرسدس بنز عالیه 👍👌

  30. کیانوش

    ۲۲ مهر ۱۴۰۱
    سوابق: (826 ديدگاه)

    شاید منم سال قبل پورشه رو انتخاب ویکردم ولی الن واقعا بدجوری سری eqs به دلم نشسته کابینش که حرف نداره و بهترین کابین یک دهه گذشته ت وصنعت خودروسازی بودنه و اسکرن رو برخلاف بقیه برند ها کاملا با فضای داخلی یکی کرده طراحی خارجیشم من دوست دارم خیلی هوشمندانه است شاید واسه ی خودروی بنزینی بد باشه این طراحی اما واسه هودروی برقی که هدف اصلی از ساختنش باید مصرف انرژی باشه فعلا بهترین طراحی ممکنه که هم کارایی ی سدان لوکس رو داره و هم مصرف سوخت کم و برد مناسب رو. رنگ مشکیشم که واقعا خداست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا