مرحلهٔ مقدماتی، گروه کوپههای میان سایز، دوئل سوم
نتایج دوئل قبلی بین جگوار F تایپ و بیامو سری ۸
مجموع آراء: ۱۳۲۲
آراء بیامو: ۱۰۶۳
آراء جگوار: ۲۵۹
پیروز دوئل: بیامو سری ۸ با کسب ۸۰ درصد از کل آراء
دوئلهای این گروه | |
لکسس LC | پولستار وان |
لکسس LC | |
بیامو سری ۸ | جگوار F تایپ |
بیامو سری ۸ | |
مرسدس AMG SL | پورشه ۹۱۱ توربو |
؟ |
مرسدس AMG SL
تاریخ معرفی: اکتبر ۲۰۲۱
پلتفرم: –
امتیاز از کارانددرایور: ۸.۵ از ۱۰
فروش سال ۲۰۲۱ در آمریکا: ۴۶۲ دستگاه
فروش سه ماه اول ۲۰۲۲ در آمریکا: ۲ دستگاه
فروش سال ۲۰۲۱ در اروپا: ۸۴ دستگاه
فروش سه ماه اول ۲۰۲۲ در اروپا: ۲۲ دستگاه
گارانتی: ۴ سال یا ۸۰ هزار کیلومتر
گارانتی قوای محرکه: ۴ سال یا ۸۰ هزار کیلومتر
نقاط مثبت: پیشرانهٔ V8 قدرتمند، کابین لوکس با تکنولوژیهای پیشرفته، کیفیت سواری مطلوب، ظاهر چشمگیر
نقاط منفی: هندلینگ بهاندازهٔ رقبای اصلی چابک نیست، صندلیهای تنگ عقب که تقریباً بیاستفاده هستند، قیمت گران، دیگر خبری از سقف فلزی تاشو نیست
چکیده: نسل کاملاً جدید SL برای اینکه یک AMG باشد بهاندازهٔ کافی اسپرت و برای اینکه یک بنز باشد بهاندازهٔ کافی راحت است اما همین شخصیت دوگانه باعث کاهش تمرکز آن روی هردو مقوله شده است
پورشه ۹۱۱ توربو
تاریخ معرفی: مارس ۲۰۲۰
پلتفرم: MMB پورشه
امتیاز از کارانددرایور: ۱۰ از ۱۰
فروش سال ۲۰۲۱ در آمریکا: ۱۰,۰۴۲ دستگاه
فروش ماه اول ۲۰۲۲ در آمریکا: ۲,۱۲۳ دستگاه
فروش سال ۲۰۲۱ در اروپا: ۱۵,۷۰۵ دستگاه
فروش سه ماه اول ۲۰۲۲ در اروپا: ۴,۸۱۸ دستگاه
گارانتی: ۴ سال یا ۸۰ هزار کیلومتر
گارانتی قوای محرکه: ۴ سال یا ۸۰ هزار کیلومتر
نقاط مثبت: شتاب باورنکردنی، هندلینگ باورنکردنی، قدرت ترمز باورنکردنی، پرفورمنس باورنکردنی که بهطور دیوانهکنندهای سریع است
نقاط منفی: سواری بیشازحد سفت، قیمت گرانی که با سفارش آپشنها بهسرعت افزایش پیدا میکند، بخشی از راحتی جادهای را به خاطر بهبود پرفورمنس در پیست قربانی کرده است
چکیده: ۹۱۱ توربو یک سوپراسپرت بیادعا است اما پرفورمنس شگفتانگیزی دارد و در دنیای سوپرکارهای قدرتمند حکمرانی میکند
مقایسهٔ مشخصات فنی
مرسدس SL63 AMG | ۹۱۱ توربو کابریولت | |
پیشرانه | ۴.۰ لیتری V8 | ۳.۸ لیتری H6 |
تنفس | توئین توربو | توئین توربو |
قدرت | ۵۸۵ اسب بخار | ۵۸۰ اسب بخار |
گشتاور | ۸۰۰ نیوتن متر | ۷۵۰ نیوتن متر |
گیربکس | ۹ سرعته اتوماتیک | ۸ سرعته دوکلاچه |
محور محرک | چهارچرخ | چهارچرخ |
شتاب صفر تا ۹۶ | ۳.۱ ثانیه | ۲.۵ ثانیه |
مسافت ۴۰۰ متر | ۱۱.۱ ثانیه | ۱۰.۴ ثانیه |
حداکثر سرعت | ۳۱۵ کیلومتر/ساعت | ۳۲۰ کیلومتر/ساعت |
مصرف سوخت | ۱۳.۸ لیتر ترکیبی | ۱۳.۸ لیتر ترکیبی |
ظرفیت باک | ۷۰ لیتر | ۶۷ لیتر |
وزن | ۱۸۹۵ کیلوگرم | ۱۷۲۰ کیلوگرم |
طول | ۴,۷۰۵ میلیمتر | ۴,۵۳۵ میلیمتر |
فاصلهٔ محوری | ۲,۷۰۰ میلیمتر | ۲,۴۵۰ میلیمتر |
حجم صندوق بار | ۲۴۰ لیتر | ۱۶۰ لیتر |
ظرفیت سرنشین | ۲+۲ نفر | ۲+۲ نفر |
قیمت | ۱۷۵,۰۰۰ دلار | ۱۸۸,۴۵۰ دلار |
این دوئلها، مقایسههایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوبتر بین شما کاربران ایرانی میباشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگیهای فنی، قیمت و مقرونبهصرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح میدهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.
Carlover
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱تنها ماشینی که میتونست باعث بشه به بنز sl رای ندم پورشه ۹۱۱ بود
ehsan.fa
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱تو بگو تنها ماشینی که میشه به بنز ترجیحش داد پورشه س
Reza Waffen SS
۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱پورشه ۹۱۱ توربو
Farzad
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱چشم بسته پورشه .
ممد ژانگولر
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱این دفعه نوبتی هم باشه نوبت مرسدس بنز
با این که میدوم پورشه سر تره ولی دلم با مرسدس بنز زیباست
کلا به بنز نه نمیشه گفت لاکردار دوست داشتنیه
MASIH
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱عجب دوئل نابی بود… خسته نباشید
عاشق پدال
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱فقط اینو بدونین سربازان گمنام واقعا گمنامن.
و عجب اشراف اطلاعاتی دارنا.
و هر وقت کشورای خارجی رفتین، عکسشو جایی نزارین. ما که نزدیک بود به فاخ بریم.
این چند مدت هم جاتون خالی پذیرایی ها خوب بود. موز هم دادن بهمون.
پذیرایی واقعا خوب بود. اتاق اصلا مثل زندان نبود. مثل اتاق معمولی بود. تخت معمولی با پتوی خونه و حمام دستشویی تمیز.
وعده های غذایی هم مرتب میرسید. صبحونه حتی کروسان میاوردن. همون غذایی که خودشون میخوردن رو برام میاوردن. جاتون خالی.
ولی اصلا کتک و این چیزا نبود. رفتارشون خیلی محترمانه بود. فقط ماشینشون لوگان بود. یکم تنگ بود. و از داخل بیرون دیده نمیشد. یه شیشه هم وسط بود که اصلا دسترسی به صندلی جلو نداشتی. مثل ماشین پلیسای خارجی.
بازم میگم. کشورای خاص نادوست و نابرادر رفتین عکس نزارین.
رفتارشون واقعا عالی بود. حتی به اسم صدا نمیکردن.میگفتن اقای فلانی.
سیاوش
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱چی شد؟میشه توضیح بدین؟
امیرشایان فرازی
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱جان؟
چه ربطی داشت الان
ممد ژانگولر
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱فکر کنم امده با دوستش چت کنه اشتباه زده برای پدال 😂
پویا
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱رفته بودی اسرائیل عکساتو گذاشتی 😅
جناب ایکس
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱🤣🤣🤣
Mad.z.Max
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱جلب توجه رو در سطوح عجیبی طی سالای اخیر توی این سایت مشاهده کردیم، اینم یه نمونه دیگش
سهند
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱چرا به زندان افتادین؟
عاشق پدال
۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱رفته بودم اونور اونجا که باید نابود بشه. بعد تو اینستا عکساشو گذاشتم. انگار یکی راپورت داده بود. بعدم سربازان گمنام اومدن سراغم. چیز خاصی نبود. وگرنه خود من میشناسم اقازاده ها رو که برا همچشمی هم شده میرن اونجا.
فقط برا اینکه پز رفتن بدن. ,
یه چیز جالبی که دیدم این بود یه زن مسلمون با حجاب یونیفورم پلیس داشت و داخل ماشین پلیس داشت گشت میداد
Farzad
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱در تعجبم که چرا این کامنت مسخره و بی ربط پاک نشده !!
SRT
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱۹۱۱ مدل کابریولت نمیتونه شتاب ۲/۵ بزنه.
shirko
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱۲.۸ ثانیه
محمدرضا
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱عجب خودرو های جذابی😍
من به همه لیست رای میدم
ولی ایجا به اس ال رای میدم چون لوکس تره و آسایش درون کابین بیشتره.به همین دلیل هم ۱۷۰ کیلو سنگین تره
حامد
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱محشرن هر دو
GMA
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱SL از هر خودروی دیگری تو این کلاس بهتره، اما ۹۱۱ اونقدر بهتر هست که نشه برای انتخابش شک کرد!
seyedjavad.mercedesbenz
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱Sl چون داشتنش برام خوشحال کننده تره ، مخصوصا با اون ظاهر خشن و گیراش
Clean energy (صیانت!)
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱پرفورمنس: پورشه
لوکس بودن و ابهت: بنز
با افتخار بنز:)
RezaRs
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱کابین اس ال برام به اندازه ۹۱۱ لوکس نیست هردوشونم تو سایت بنز و پورشه کانفیگور مردم واقعا پورشه در سطح دیگه ای از لوکس بودنه به نظرم به این دو عکس اکتفا نکنید
BENZ
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱سلطان لوکس ها مرسدس میگی لوکس نیست
javadhy
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱از نظر تجربه رانندگی و حس ارتباط با جاده و خودرو پورشه برندست و حتی به عنوان یه سوپراسپرت ارزون(هر چند نسخه توربو فکر نکنم سوپراسپورت به حساب بیاد) هم برندست ولی در مورد یه ماشین کوپه بنز برندست خیلی هم برندست چون هم لوکس تره راحت تره و به نظر من با اختلاف زیبا تره پس مرسدس بنز، میدونم ربط نداره حرفم ولی اگه اشتباه نکنم فکر کنم با پول هر کدومشون بشه دوتا z06 خرید هر چند که خریداران این خودروها به اون فکرم نمیکنند(و بالعکس) ولی واقعا چطوری با اون قیمت اون همه پرفورمنس
viper2
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱بنز . the best or nothing
تا وقتی توی اروپایی ها بنز هست انتخاب دیگه ای نیست
TML BN
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱واقعا تو هر چیز پورش ۹۱۱ بهتره(با احترام ویژه نسبت به بنز)
ماکان
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱سلام . من اگر بخواهم بین این دوتا خودرو انتخاب کنم بنز را انتخاب می کنم . اما اگر که بین کل اعضای این دوئل بخوام انتخاب کنم ، بی ام و سری ۸ را انتخاب می کنم .
مهدی
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱۹۱۱ سنگ محک هست اما به شخصه اگر پولی داشتم مرسدس رو انتخاب میکردم چون سواری راحت تر و ظاهر جذابتری داره
دکتر
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱من با اینکه فن بنزم،اما باید منصف بود،تو این سگمت هیچ ماشینی ۹۱۱ نمیشه،به عبارتی همشون دوست دارن مث ۹۱۱ باشن،پس انتخاب من ۹۱۱ اصیل و دوستداشتنی
ارین صاحب جمعی
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱دو غول صنعت خودروسازی و دو غول فناوری و دو غول قدرت
Jdm باز
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱اگه هر ماشینی بجز ۹۱۱ بود به بنز رای میدادم ، ولی وقتی۹۱۱ هست دیگه نمیتونم به بقیه فک کنم
کیانوش
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ای ام جی جی تی رودستر رو به جفتشون ترجیح میدم.
یاسان
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱یذره بنزه قالبش شبیه پورشه نبود اولش فکر کردم پورشس که بعد لامپارو دادم (منظورم عقبش هست )
ARMAN
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱تو این سگمنت 911 بی رقیبه در تمام زمینه ها
فقط ای کاش ای کاش ای کاش یه ذره صدای موتورش بهتر بود
احمد
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱مگه میشه به مرسدس بگی نه
بسیارعاااااااالی
زیبای دوست داشتنی
امیرحسین
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱یه کلام ختم کلام
پورش
نیازی به دوئل نبود
رامتین
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱این 911 بیش از 10 ساله متوالی نمره 10 از 10 گرفته. اصلا رقیبی براش نبوده و فکر نکنم بوجود بیاد. چراکه دیگه 10-15سال دیگه خودروی بنزینی نداریم!
مجتبی
۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱فروش معیار بسیار مناسبی هست
GMA
۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱وقتی که هر دو خودرو از اول سال به فروش برسن معیار مناسبی نه اینکه یکی فقط چند ماهه وارد بازار شده!
reza342
۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱شتاب خودروهارو اصلاح کنید. پورشه 2.9 و بنز 3.6 هست.