مرسدس بنز

مرسدس بنز E63 AMG مدل 2014

خودرویی که قرارست هفته آینده در نمایشگاه دیترویت ۲۰۱۳ رسما رونمایی شود حالا اولین اطلاعاتش منتشر شد؛ سرانجام مرسدس بنز برای عرضه نسخه های AMG برای E-class های ۲۰۱۴ در مدل های سدان و استشین آماده شده است . . .

۲۰۱۴ Mercedes-Benz E63 AMG

در E63 جدید چراغ های جلو تغییر کرده، خطوط افقی جلوپنجره حذف شده، آرم ایستاده مرسدس از روی کاپوت برداشته شده و در نهایت ورودی هوای درون سپر بزرگتر شده اند. در قسمت عقب هم می توان اسپویلر انتهای درب صندوق و دیفیوزر بزرگی که طرفین آن را اگزوزهای دوبل احاطه کرده اند را براحتی تشخیص داد. همچنین چراغ های عقب همانند جلو دودی شده اند.

پیشرانه E63 AMG مانند نسخه های استاندارد E550 یک موتور ۵.۵ لیتری V8 با توربوهای دوقلوست با این تفاوت که این بار ۵۵۷ اسب بخار قدرت (۱۵۵ اسب بیشتر از E550) در ۵,500rpm به همراه ۷۲۰ نیوتن متر گشتاور که در فاصله ۱,۷۵۰ تا ۵,250rpm در دسترس است، تولید می کند. شتاب صفرتا ۱۰۰ نسخه های سدان ۴.۲ ثانیه خواهد بود که در مدل های 4MATIC این زمان به ۳.۷ ثانیه (۳.۸ ثانیه در استیشن) می رسد.

۲۰۱۴ Mercedes-Benz E63 AMG

اما مرسدس بنز نسخه جدیدی با نام E63 AMG 4MATIC-S نیز برای مشتریان در مدل های سدان و استیشن درنظر گرفته که همگی دارای سیستم قفل دیفرانسیل در عقب بوده و قدرتشان به ۵۸۵ اسب بخار در دور ۵,۵۰۰ و گشتاورش نیز به ۸۰۰ نیوتن متر در فاصله ۱,۷۵۰ تا ۵,۰۰۰ می رسد. شتاب این مدل در نسخه سدان به ۳.۶ ثانیه (۳.۷ ثانیه در استیشن) می رسد. البته فراموش نکنید که هم مدل های E63 و هم مدل های E63 S حداکثر سرعتشان در ۲۵۰ کیلومتر برساعت محدود شده است.

گیربکس هفت سرعته خودرو که با نام AMG SPEEDSHIFT MCT شناخته می شود دارای چهار حالت Controlled Efficiency، Sport، Sport Plus و Manual است. دیسک های ترمز سرامیکی که فقط بصورت سفارشی قابل انتخاب هستند، دارای کالیبرهای نقره ای رنگ در مدل E63 و کالیبرهای قرمز رنگ در مدل E63 S خواهند بود. برای رینگ های ۱۹ اینچی این خودرو نیز تایرهای ۲۵۵/۳۵ در جلو و ۲۸۵/۳۰ در عقب مهیا شده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۴ رای

مطالب مشابه

‫۲۳ دیدگاه‌ها

  1. ali

    ۲۱ دی ۱۳۹۱
    سوابق: (28 ديدگاه)

    اینا ماشینن؟

    اگه هستن پس اینا که ما سوار میشیم چین؟!!!!!!!

    1. alireza

      ۲۴ دی ۱۳۹۱
      سوابق: (1 ديدگاه)

      گاریه دیگه

      1. 4MATIC

        ۸ بهمن ۱۳۹۳
        سوابق: (1051 ديدگاه)

        اب قند لدفن

  2. Reza

    ۲۱ دی ۱۳۹۱
    سوابق: (16 ديدگاه)

    خداااااااااااسسسسس..!!!!! 3.7 برای یه ماشین نرم چهار در؟!!!!!!

    1. سامی

      ۲۲ دی ۱۳۹۱
      سوابق: (16 ديدگاه)

      نرم ؟!!!!! تا حالا مرسدس AMG سوار شدی ؟

  3. slr722

    ۲۱ دی ۱۳۹۱
    سوابق: (1347 ديدگاه)

    شتابش اشتباه نوشته نشده؟؟؟
    اخه نمیشه 3.7 ثانیه…

  4. دانیال

    ۲۱ دی ۱۳۹۱
    سوابق: (606 ديدگاه)

    یه آدم مررررررررد پیدا نمیشه اینو برا من بخره ؟؟؟؟ ها ؟؟؟؟

  5. Infinite

    ۲۱ دی ۱۳۹۱
    سوابق: (219 ديدگاه)

    پرفکت!
    این خودروی زیبا رکورد دار سریع ترین خودروی سدان چهار در جهان خواهد بود…

  6. atila

    ۲۱ دی ۱۳۹۱
    سوابق: (20 ديدگاه)

    خیلی زیباتر شده اما طرح چراغ عقبش نمیدونم چرا تو دل برو نیست . اما بنزه دیگه تکنولوزی به معنای واقعی . ونه فکر فقط فروش بیشتر مثل کره ای ها

  7. حیدر

    ۲۲ دی ۱۳۹۱
    سوابق: (19 ديدگاه)

    این یعنی ساخت یه شاهکار برای کم کردن روی BMW اول و بعد همه سوپر اسپرتهای ایتالیایی از LAMBORGHINI وFERRARI بگیر تاPAGANI و الی اخر

    1. mehdi

      ۶ دی ۱۳۹۳
      سوابق: (158 ديدگاه)

      داداش انصافا بنز چه ربطی داره به لا مبورگینی و پاگانی و فراری؟ اینا سوپر اسپرتن در حالی که بنز بیشتر خودرو های خانوادگی میسازه.اگه بخوای بنز رو مقایسه کنی با مازراتی و آلفا مقایسه کن.که من مازراتی گیبلی رو با هیچ چی عوض نمیکنم.

  8. حسین

    ۲۲ دی ۱۳۹۱
    سوابق: (3003 ديدگاه)

    چراغ های عقبش اصالت رو ازدست داده!

  9. mohi

    ۲۲ دی ۱۳۹۱
    سوابق: (13 ديدگاه)

    خدا کنه همون صدای مدل 2012-13 رو بده… روح نوازه صداش … :ایکس

  10. ahmadsmith

    ۲۲ دی ۱۳۹۱
    سوابق: (23 ديدگاه)

    سلام
    میگم کاش بنز این ابتکارو انجام نمیداد و چراغ های جلوی کلاس Eرو این جور نمیکرد کاش همون اصالتشو حفظ میکرد،واقعا برای بنز متاسفم که مجبور شده برای فروش کلاس Eرو مثل کلاس C که جون پسنده بکنه.

    1. Ali Kaveh

      ۲۷ دی ۱۳۹۱
      سوابق: (91 ديدگاه)

      تا اونجایی که من دیدم بنزهای کلاس E دهه ی 90 و 80 و . . . همگی چراغاشون چسبیده بود و فقط طی چند نسل آخر این خودرو چراغ جدا بودن . پس بنز نه اصالتی رو از دست داه نه قراره بده . همین کلاس c هم از E الهام گرفته شد .نیازی نیست متاسف باشی

  11. viper

    ۲۲ دی ۱۳۹۱
    سوابق: (9 ديدگاه)

    ماشین به این میگن اونایی که ما سوار میشیم مستراب هستش.مگه نه؟

  12. امین

    ۲۲ دی ۱۳۹۱
    سوابق: (821 ديدگاه)

    ایران یه هفته دیگه توی نمایشگاه با رونمایی کارا ( پراید وانت ) روی بوگاتی هم کم می کنه….

  13. شایان

    ۲۳ دی ۱۳۹۱
    سوابق: (2 ديدگاه)

    واییییییییییییییی چه پیکانی.

  14. سایپا، مطمئن؟؟

    ۲۴ دی ۱۳۹۱
    سوابق: (10 ديدگاه)

    من پراید رو ترجیح می دم به چند دلیل…
    1. اصالتی که پراید داره مطمئناً همچین ماشینایی ندارن… آخه نمی دونید الاغ سواری چه لذت خاصی داره!!!
    2. پراید آدم رو مرد بار میاره و بیشتر با سختی های زندگی آشنا می کنه…
    3. انصافاً هیچ ماشینی ندیدم که بخاریش اینقدر خوب خنک کنه!!
    4.و مهمترینش اینه که پول خرید همچین ماشینی رو ندارم

  15. جالب

    ۲۵ دی ۱۳۹۱
    سوابق: (2 ديدگاه)

    حتی دانلود عکس های چنین ماشین هایی گمرکی بهشون می خوره!؟

  16. محمود

    ۲۵ دی ۱۳۹۱
    سوابق: (1 ديدگاه)

    متاع پست دنیاکه میگن اینه ها

  17. شهریار

    ۲۵ دی ۱۳۹۱
    سوابق: (6 ديدگاه)

    یه نظر کاملا شخصی دارم .
    درسته مرسدس بنزهای AMG با سرعت کم سخته باهاشون رانندگی کنی و باید سرعتت کمتر از 140 نباشه و خشک بودن مخصوص به خودش رو داره .
    اما هیچی به مرسدس بنز brabus نمیرسه .
    چراغ جلوش که مثل چشمای آهو هستش . رانندگی باهاشم چه توی سرعت بالا و چه سرعت پایین فرق زیادی نداره .
    نظرتون ؟

  18. x

    ۲۸ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    اقای همساده ما از اینا خریده…:((( خودش از عکسش خیلی خوشگل تره :'((((

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا