کراس اوور کوچک GLA در دستان AMG تبدیل به یک ستاره پر نور در دنیای خودروهای جدید شده است. خودرویی که اکنون بدون تغییر خاصی نسبت به مدل کانسپت، پا به دنیای واقعی میگذارد در حالی که قلبی پر توان را در سینه دارد.
با تنها ۴ سیلندر و حجم اندک ۲.۰ لیتری انتظار قدرت غیر قابل باور ۳۵۵ اسبی و تورگ ۴۵۰ نیوتن متری را از این خودرو نداشتیم. گرچه بسیاری از این توان را به توربوشارژر دوقلوی خود مدیون است. انتقال نیرو به هر چهار چرخ از طریق سیستم مدرن 4Matic توسط یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک صورت میگیرد. از حالت سکون تنها در ۴.۸ ثانیه می توان به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت رسید. و نهایت سرعت ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت را نیز تجربه کرد. سیستم 4MATIC میتواند ۵۰ درصد از گشتاور را به چرخهای عقب منتقل کند. اما در حالت رانندگی معمول، متکی به چرخهای جلو است.
جالب اینجاست که مصرف سوخت این خودرو تنها ۷.۵ لیتر در صد کیلومتر و میزان گاز CO2 تولیدی آن ۱۷۵ گرم در کیلومتر می باشد.
همانطور که انتظار میرود، GLA 45 AMG با فنرها و کمک فنرهای تقویت شده، میلههای ثبات بزرگتر و تعلیق محکمتر و ترمزهای قوی تر به میدان میآید. اسپویلر بزرگ عقب و هواکشهای بزرگ جلو و قطعات آیرودینامیکی بدنه و چهار لوله اگزوز، تفاوتهای این مدل با انواع استاندارد GLA میباشند. حتی می توان سفارش قطعات فیبر کربن را برای قسمتهایی از کیت نظیر قاب آینهها و اسپویلر و سپرها را داد.
در داخل کابین از چرم و جیر مصنوعی در مدل پایه استفاده شده و البته می توان چرم ناپا و تزئینات آلومینیومی یا فیبر کربنی را هم سفارش داد. ترکیب چرم مشکی رنگ با دوخت قرمز رنگ و لبه های قرمز، جلوه ای هیجان انگیز به داخل اتاق بخشیده اند.
zondar
۱۷ دی ۱۳۹۲F.A
خوبی که بهتر شد.
واقعا بی نظیره.
Hitler
۱۷ دی ۱۳۹۲اون وخ با این همه گشتاور و اسب بخار استهلاکش چقده؟
یه نکته جالب اصن انصاف نیس پراید با مرسدس مقایسه شه ولی:
63اسب پراید کم مصرف:7.5لیتر بهترین حالت
355اسب مرسدس :7.5لیترین
اگه معادله کنیم
355X=60 X=6 X=6*7.5 X=45
مصرف ایده آل مرسدس در ایران 45لیتر به ازای 100کیلومتر هس.
نکته جالبتر:مصرف قانونی پراید 1.25لیتر هس((تازه اون خودروی کم مصرفمونه))((کاش خودکشی گناه نبود))
Hitler
۱۷ دی ۱۳۹۲اصلاح می کنم لیترین نه لیتر :D
zondar
۱۷ دی ۱۳۹۲F.A
دوستان کدومو بیشتر دوست دارید:
mercedes benz gla amg:لایک
Bmw x1m:دیسلایک
pooya
۱۷ دی ۱۳۹۲bmw رو ول کن اینو باید با پورشه ماکان مقایسه کرد. که البته ماکان 2015 میاد بیرون و باید ببینیم. gla تااون سال از نظر قدرت موتور و قیفافه تغییری می کنه یا نه.
علی
۱۷ دی ۱۳۹۲پویا جان پورشه ماکان با Glk و x3 توی یه کلاس قرار داره و gla با x1 در یک کلاسه
و واقعا GLA یه شاهکار دیگه از مرسدسه
محسن.د
۱۷ دی ۱۳۹۲علی جان روچه حسابی میگی نباید ماکان رو با این مقایسه کرد؟!
میلاد . فقط المان . فقط بنز .
۱۷ دی ۱۳۹۲درود.
چرا باید مقایسه کنیم؟؟؟
شما ببین ماکان روی چه پات فرمی سوار شده.بعد مقایسه
کن.
((( ایران و المان )))
pooya
۱۸ دی ۱۳۹۲علی جان. 1_ من خودم gla رو داست دارم.2_ من بخاطر قدرت موتورش گفتم که با ماکان مقایسه بشه. 3_ gla سقف سرعتش 250 تاست.4_تازه x3وglk اوناهم سقف سرعتشون 250 تاست.5_ماکان سقف سرعتش 260 تا یا بالاتره.6_ پورشه تنها شرکت خودرو سازی تو دنیاست که میدونه از قدرت موتور استفاده بهینه بگنه.
علی
۱۹ دی ۱۳۹۲محسن جان چون ماکان روی پلت Q5 ساخته شده که رقیب مستقیم glk و x3 هست و از نظر کلاس از gla یه پله بالاتره و q3 با gla رقابت میکنه
پویای عزیز من اصلا به سقف سرعت کار ندارم فاکتور مهمتر اندازه های اتومبیله
محسن.د
۲۰ دی ۱۳۹۲پلتفرم که درست اما به نظرمن از لحاظ ابعادی و تیپ ماشین و قدرت موتور اونقدر ازهم دور نیستند که نتونیم مقایسه کنیم! و مطمئنم وقتی هردو وارد بازار بشن، خیلی ها در انتخاب بین این دو، مردد میشن.
e36
۱۷ دی ۱۳۹۲بسیار زیباست
sorena330تحریم گیرندگان جان مردم تاپیروزی
۱۷ دی ۱۳۹۲هرچند ویژگی های فنی،تجهیزات ایمنی ودیزاین داخلی آدمو شگفت زده میکنه ولی کاش نمای عقبش یه کم ساده تر با چراغ های کوچک تر بود،
mj
۱۷ دی ۱۳۹۲از این بهتر نمیشه! میشه؟
توفیقی
۱۷ دی ۱۳۹۲منتظرم میلاد نظر بده بعد نظر خودشو تایید کنه.
تو به رولزرویس میگی هیچی.همون لوگو طلایی رولزرویس که با دست تراشیده شده می ارزه به کل مرسدس اس کلاس.
بنز عرضه داشت مایباخ رو سرپا نگه میداشت.
الکی بنز بنز نکن.
هیچ شرکتی نیست تو دنیا که تو هرزمینه ای بهترین باشه.
انگار نوه کارل بنزه اینطوری از بنز دفاع میکنه
یارو
۱۷ دی ۱۳۹۲داداش انقدر رولزرویوس رولزرویس نکن حالم ازون اون جلو پنجره ی زشتش استیل کج و کولش و در هایی که روبه هم باز میشه به هم می خوره و از کشور سازندش که نگو .
اره هر خودرو سازی توی همه چیز برترین نیست مرسدس توی کفیت . تکنولوزی . نواوری بهترینه و رولزرویسم توی خود پسندی . خودبزرگ بینی . گنده گو*ی برترینه میلادم اگه نظر بده من نظرشو تایید می کنم
میلاد . فقط المان . فقط بنز .
۱۷ دی ۱۳۹۲درود.
با احترام به پدر صنعت خودرو دیدگاه خود را میگذارم.
خوشحالم که منتظری.البته باید هم باشی!!!!!
اولا که من به رولزرویس نگفتم هیچی.بعدشم شما اطلاعاتت کم بود گند زدی.
اقا سعید از شما میپرسه که رولزرویس بهتره یا بنز S 65 AMG بعد شما
میگی:
اینم 100 بار هیچ چیزی هیچ کسی هیچ کشوری تو هر زمینه ای بهترین نیست.
اگه تجملات برات مهمه رولزرویس بهتر از بنزه.
حتی گرونترین مرسدس اس کلاس یعنی S65 فول آپشنش 230 هزار دلاره.
ولی رولزرویس فول آپشنش 500 هزار دلار قیمت داره.یعنی 2 برابر بیشتر.
یعنی مطمئنا چیزی داره که بنز نداره.
رولزرویس خودرویی سوپرلوکس و سلطنتیه.
مرسدس بنز فقط لوکس البته مایباخ سوپر لوکسه که اونم ورشکست شد.
فانتوم از گاست گرونتره.مخصوصا نمونه EXTENDED WHEELBASE.
اقا سعید.اقا هامر.اقای توفیقی.
مرسدس بنز S 65 رقیب ب ام و سریه 7 و ائودی A 8 و …. است.
مرسدس بنز اعلام کرد که به جای مرسدس میباخ ، مرسدس بنز های پولمن رو
جایگزین میباخ خواهد کرد.همین جمله جواب توفیقی و سعید خواهد بود.پس
هنوز سعید نمیدونه که کدام ماشین رو باید با کدام ماشین مقایسه کنه.
توفیقی جان شما هم بدون اطلاعات کافی جواب دادید و قیمت دادید و بنز
کوبوندی.
کم نابلد.من کم اطلاع.تو به من بگو که رولزرویس چی داره که بنز پولمن
نداره.هرچند که هنوز پولمن معرفی نشده.ولی میتونم به حتم بگم امکانات و
تکنولوژی اس کلاس اگر از رولزرویس بیشتر نباشه کمتر نیست.
چه برسه به پولمن.
((( ایران و غول خودرو سازیه دنیا )))
محسن.د
۱۷ دی ۱۳۹۲میلادجان منم متوجه شدم که مقایسه سعید خیلی درست نیست اما چون گفته بود”بین این دوتا” جوابشو دادم.امیدوارم از مقایسه من ناراحت نشده باشی.
یه چیز دیگه ام میخواستم بگم:خودت میدونی من عاشق پورشه ام. اگرم تو بعضی پستها طرفداری کوئینگزگ کردم،فقط و فقط درمقابل بوگاتی گفتم! چون پورشه تو اون کلاس هیچ مدلی نداره.
توفیقی
۱۷ دی ۱۳۹۲میلاد انقدر از بنز دفاع کردی.
شد سوئیچ یه بنز و بدن دستت بگن.بفرما عزیز دلم
کمال مطلقی وجود نداره.
طراحی داخلی بی ام و سری 7 خیلی خوشگلتر و ارگونومیک تر از بنز اس کلاس هست.هم از نسل قدیم هم جدید بنز
دریچه های هوای گرد واسه ماشین لوکس افت داره.
شاید شرکتهای دیگه باید از بنز چیزی یاد بگیرن.
بنز هم باید یه چیزایی از اونا یاد بگیره.
پورشه ماکان رو به این بنز ترجیح میدم.
میلاد . فقط المان . فقط بنز .
۱۷ دی ۱۳۹۲من دفاع از علاقه و عشقم میکنم.
کشورم که یک ماشین درست و درمون نداره که بخوام بهش بنازم پس باید عشقمو
از مرز کشورم بیرون ببرم.بعدشم من نه سوییچ بنز خواستم نه خودشو.این به
همت و تلاش من بستگی داره نه به دفاع من.
بله کمال مطلق وجود نداره.
من مثل بعضی ها نیستم که اواتار مثلا عشقمو بذارم بعد بیام سنگ ماشینای
دیگرو به سینه بزنم.من تو بدترین شرایط از عشقم دفاع میکنم.اگر نکنم
عاشقش نیستم.حالا با تعصب یا تعریف یا……
پس معلومه که معنیه عشق و نمیدونی.
من به ب ام و هم ارادت دارم.ولی رای گیری کن ببین داخل سری 7 قشنگ تره
یا اس کلاس.هرچند که هنوز نسل جدید سری 7 معرفی نشده و این مقایسه
ناعادلانه است.
باشه دریچه های گرد برای ماشین لوکس افت داره.ولی خودت تا به حال درچه
های تهویه ی رولزرویس رو به جز گرد دیدی؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
تو همین پدال رولزرویس رو سرچ کن و داخل همه را نگاه کن.
بنز هیچ چیزی رو یاد نگرفته و یاد نمیگیری و نخواهد گرفت.
جواب این حرفتم تو پست کیا کا9 بهت دادم.که در پایین برت کپی ، پیست
میکنم تا دوباره یادت بیاد.
بد نیست چنتا مجله .هفته نامه و …. بخونی.
لااقل داخل اتاق و درچه های رولزرویس رو نگاه کنی بعد رنگ عوض کنی.
((( ایران و المان )))
مهدی
۱۷ دی ۱۳۹۲دورود میلاد عزیز
اگه ایران یه ماشین درست حسابی هم داشت باز هم باید به بنز افتخار میکردیم
یه چیزیو بگم
نه تنها من بلکه همه باید جلوی بنز سر تعظیم فرود بیارند
بنز / بی ام دبلیو / پورشه
این سه تا عالی هستند
نوع فکرت رو در مورد بنز میپسندم
بنز سلطان بی بدیل خودرو سازی دنیاست
سپاسگذارم
مهدی
saied
۱۷ دی ۱۳۹۲محسن اگه وقت کردی واسه خودت و میلاد یه اب معدنی باز کن !
در ضمن میلاد اهن پرست ! نه اینکه عشق ماشین !
مرتضی
۱۹ دی ۱۳۹۲توفیقی جان شما که از انگل ها طرفداری میکنی تا حالا شده یه پوستر رولزرویس؟؟!؟!؟ بهت دادند؟؟؟ اصلا ماشین زشت مثل پیکان چهل و هفت منتهی پول دست سازش رو میگیرند و درش طلا استفاده میشه چه ربطی به خوبی ماشین داره صدای اگزوز مایباخ به کل تاریخ اتومبیل سازی انگل ستان می ارزه یه بار خودتو زحمت بده عکس ها و تستهای ویدئویی مایباخ رو ببین مایباخ یه مدلش بالای هشت میلیون دلار قیمتش بود!!!!!!! نهایت فن آوری و کیفیت و سرعت عالی و … یان رولزرویس روز رویس روز… چه میدونم چیچی!! جز اسم بادکنکی الکی که انگل ها براش درست کردن چه در چنته داره؟؟؟ قیمت فوق العاده بالا مشکل مایباخ بود و بس!!! و البته شروع کار در دوران اوج مشکلات اقتصادی و … شاید اگه زودتر احیا شده بود جاش رو پیدا میکرد
mory
۱۷ دی ۱۳۹۲عالیه زنده باد مرسدس
امیدوارم یه روزی ازین ماشینا سوار شیم و اون روز چند ساله آینده باشه
با قیمت واقعیش
حمزه
۱۸ دی ۱۳۹۲ایشالا :)
zondar
۱۷ دی ۱۳۹۲F.A
توفیقی
ماکان قیمت پایش 52000 دلاره چه ربطی به این داره اخه.
saied
۱۷ دی ۱۳۹۲باهات موافقم توفیقی جون :)
توفیقی
۱۷ دی ۱۳۹۲زیگما هیچ کی هم پشتم نباشه بلدم دفاع کنم از عقیده خودم.
بهترینی در دنیا وجود نداره همه چیز نسبیه.
یه ضرب المثل نرکی میگه:
هر گوزلین بیر عیبی وار
معادل فارسی:یعنی هر خوشگلی یه ایرادی داره
بنز هم از این قاعده مستثنی نیست.
چون اگه از هر لحاظ بهترین بود اون وقت کسایی که محصولات دیگه ای رو میگیرن باید مغز خر خورده باشن.
زیگما
۱۷ دی ۱۳۹۲میلاد اینو تقدیم میکنم به تو :D
http://www.xum.ir/images/2014/01/07/1527073785472054801423499953633n.jpg
توفیقی
۱۷ دی ۱۳۹۲پدال.جشنواره وب ایران شروع شده.بهتره یه بنری تو سایت بزاری بریم رای بدیم.
سایت
maxspeed.ir
speedbax.ir
veneno.ir
شروع کردن.
بجنب تا عقب نمونی.
منم اینجا باکو 47 تا ایمیل دوستام رو گرفتم + 13 تا ایمیلی که خودم دارد.
تو هر 60 تاش رای مثبت بهت میدم.فقط بجنب
spm
۱۷ دی ۱۳۹۲میلاد جون خودت بیا جواب بده ببینم سوپرشارژر بهتره یا توربو؟
carbonado aventador
۱۷ دی ۱۳۹۲تو انجمن دقیق نوشته ولی اگه اشتباه نکنم استفاده از توربو خیلی بهتره و قدرت بیشتری از موتور بیرون می کشه!!!!!!!!!
spm
۱۸ دی ۱۳۹۲ممنون
میلاد . فقط المان . فقط بنز .
۱۷ دی ۱۳۹۲درود.
معلومه توربو شارژر بهتره.چون توربو با گازهای خروجی از سیلندر به چرخش
در میاد ولی سوپر شارژر از طریق تسمه که به دینام و میل لنگ و … وصل
است به چرخش درمیاد.پس توربو شارژر بهتره.چون هیچ نیرویی از موتور
نمیگیره.
((( ایران و المان )))
spm
۱۸ دی ۱۳۹۲متچکر
حمزه
۱۷ دی ۱۳۹۲قیمتش هرچقدر گه باشه، میارزه اینو داشته باشیم ( منظورم تو ایرانه ) . تعرفه ی گمرکی هم براش همون تعرفه ی تا 2500 سی سی میخوره. 40 درصد. ولی از چه حجمی چه توانی گرفتن؟! خیلی از ماشینای تو ایرانو سوسک میکنه
مصطفی
۱۷ دی ۱۳۹۲تعرفه2000-2500 میشه70 و اگه 2500 -3000 باشه خونمون خرابه و باید 80 درصد تعرفه ناقابل بدی
مصطفی
۱۷ دی ۱۳۹۲وای چقد زیباست واقعا بنز رو تو خیابون یا هرجا میبینی از درون حس خوبی بت دست میده
امید
۱۷ دی ۱۳۹۲اخه تا پراید هست کی بنز رو نگاه میکنه والا با این ماشینای سوسولیشون وقتی تصادف میکنی نمیمیری اخه اینم شد ماشین
پراید قربونش برم پودر میکنه همه چیزو اصلا پودر شودشیم ما ملت ایران
به امید رستگاری
مصطفی
۱۷ دی ۱۳۹۲مقایسه کردن بنز با پراید که کاریست بسی اشتباه :) به نظر شما من چطور میتونم به خودم اجازه بدم که بنز رو با ابر پراید مقایسه کنم :)
امید
۱۷ دی ۱۳۹۲اره واقعا دل بزرگترین و پر افتخار ترین و بی رقیب ترین شرکت در جهان سایپا به درد میاد راس میگی
توفیقی
۱۷ دی ۱۳۹۲مگه من گفتم رولزرویس دریچه هواش گرد نیست.
من گفتم رولزرویس از بنز چیزی زیادی نداشته باشه کمم نداره.
دریچه هوای بی ام و سری 7 واقعا برازنده یه خودروی لوکسه.
ولی دایره اونم 4 تا کنارهم تو مرسدس اس کلاس جدید واقعا مزخرفه.
در ضمن رولزرویس دو تا داره تو وسط داشبورد نه 4 تا.
mojtaba..designer
۱۷ دی ۱۳۹۲بچه ها آخر سر معلوم نشد شماها هوادار یه برندین یا دارین سر هیچی که اطلاع ندارین بحث میکنین!!
این درسته که هیچ کمپانی خودروسازی بدون نقص نیست..
ولی اینم نمیشه یه برند رو که دپارتمان فوق پیشرفته طراحی و تولید داره زیر سوال برد.
درسته من یه شخصه علاقه بچگیم تا الان همیشه برند فراری بوده و بس.
و حتی اگه یه موقع بوگاتی با توربو هاش و 16سیلندرش شد سریعترین….باز من تغییر موضع ندادم و فراری برام نقطه اوج ماشینا بود و هست…
ولی با این اوصاف تمیشه چشم رو رو واقعیت بستو از تکنولوژی های بنز تعریف نکرد..
من به عنوان یه متخصص تو زمینه طراحی خودرو.همیشه خدا تو این سایت گفتم برند هارو نباید زیر سوال برد.
هر ماشینی رو باید تو سگمنت و هم کلاس خودش قیاس کرد….یا به کلی گفت این مدل به تنهایی اصلا قابل قیاس نیست.
bmw-پورشه-بنز-فورد-فراری-آئودی-ولکس واگن-سیتروئن-پژو-رنو-تویوتا تازگیا کیا هیوندا و هوندا اینا تو برندای خودرو همشون به دنیای صنعت چه از لحاظ بار طراحی وچه تکنولوژی های دیگه هرکدوم سر آمدن…..
امیدوارم بحث های جالب تری رو بین هم رد و بدل کنین.
توفیقی
۱۷ دی ۱۳۹۲میلاد اینو بدون رولزرویس هم چیزایی داره که بنز نداره نمونش.
لوگو کنده کاری شده با دست از جنس طلا
بیشترین آپشن رنگ که تا 80 رنگ داره.بیشتر هم میشه به صورت ترکیبی.
پشم روباه برای زیرپایی
سیستم گفتگو با خودرو کهئ کافیه بگی رویس بگه بله قربان
داخل ماشین هم بگی engine start خودرو اتوماتیک روشن میشه.البته بهصدای راننده فقط حساسه.
چتر و سری بشقاب و لیوان و مشروب(اسکاج و ویسکی و اولد امپایر بییر و ذرندی و وینی )هر چی دوست داشته باشی.
سقف روشن و مزین با ال ای دی.
خودکار سوپر لوکس که 13000 دلار فقط قیمتشه.
هر چیزی با دست ساخته شده.
6 ماه تولید هر کدوم طول میکشه.
کلاسش بیشتر از بنزه.چون بنز 30 هزار دلاری داریم ولی رولزرویس 300 هزار دلاری هم نداریم.
برندی هست برا جنتلمنها و شاهزاده ها و ستاره های سینما و موسیقی و ملکه و پادشاهان کشورها.
رولزرویس چیزی از بنز کم نداره.پس انقدر برندی رو که قابل ستایش و احترامه تخریب نکنید.
پس انقدر چرت نگید رولزرویس بده.شما با چشای بدتون دارید رولزرویس رو می بینید.
mojtaba..designer
۱۷ دی ۱۳۹۲بعضیا اینجوری بحث میکنن…
مثلا میان فراری و با بی ام دابلیو یا بنز مقایسه میکنن!!!!
آخه آقا جان من بی ام یا بنز سگمنت تولیدیشون تو کلاس های متفاوتیه از SUV و SUC گرفته تا مدل های هاچ بک و فست بک و صندوق دار و یکی دوتا مدل اسپرت تو سگمنت F.
کجا فراری همشین کلاس هایی رو تولید میکنه که جرات قیاس میکنین.
فراری تولیداتش کلاس GT sport یا super sport…
وقتی اینجور بحثهای مشابه رو میبینم واقعا تعجب میکنم!!!
slr722
۱۷ دی ۱۳۹۲مرسی مجنبی جان…
مرسی از این که حداقل درک میکنی. هرچیزو با اندازه و نسبت خودش مقایسه میکنی…
نه مثل دیگران
mojtaba..designer
۱۷ دی ۱۳۹۲خوب اگه بحث سر خیلی لوکس بودن باشه بین رولزرویس با لوکس ترین مدل بنز مدل s…
با یه حساب سر انگشتی معلومه رولزرویس پادشاهی تره!!!
ولی به این دلایل:
چون مواد به کار برده شده تو کابین از بهترین مواد طبیعی از چرم و چوب گرفته تا ظاهر گرونی پیدا کنه.
یکیم استایل و طراحی بیرونی ساده و یکنواختش که المان های سلطنتی رو تو روحش داره(از خطوط ایرودینامیکی و شکسته تو طراحیش پرهیز شده)
ولی باز همه ی اینا چیزی نیست که بنز رو زیر سوال ببره..
بنز برای همه ی قشر ها ماشین میسازه ولی رولزرویس فقط واسه کسایی که هیبت سلطنتی دارن.
پس بنز و رولزرویس هرکدوم تو جا و کاربرد های خودشون عالی ان!!!!
میلاد . فقط المان . فقط بنز .
۱۸ دی ۱۳۹۲درود.
مجتبی شما که به قول خودت ایتالیا تشریف داری و طراح هستی هنوز نمیدونی
که چه ماشینی با چه ماشینی باید مقایسه بشه.
من گفتم چون میباخ ورشکسته شد بنز پولمن باید باهاش مقایسه بشه.ولی
اینو هیچ کس نفهمید.میباخ خیلی از رولزرویس سرتر بود.
اگه به چرم و چوبه که میباخ سنگ گرانیت داشت.
محسن.د
۱۷ دی ۱۳۹۲واقعا جا داره همه AMG رو تشویق کنن که این ماشین با 2 لیتر حجم 355 اسب بخار قدرت داره و با اون مصرف عالی!
خوشحالم که ماکان یه رقیب خوب پیدا کرد!
توفیقی
۱۷ دی ۱۳۹۲میلاد انقدر آلمان رو به رخ انگلیس نکش.
همین آلمان تو جنگ جهانی 2 همه اوپا رو تونست بگیره.
ولی تو گرفتن بریتانیای کبیر دهنش سرویس شد.
حتی موشکهای V 2 آلمانی مخفف ونتلانگ به معنی انتقام تو زبان آلمانی نتونست بریتانیا رو به زانو دربیاره.آخر دهن خود آلمان سرویس شد.طلاهاش دانشمنداش
ذخایر علم هر چی که داشتن آلمانها متفقین بردن.موند آلمان لخت.
پس اینو بدون آلمانها هم کارهای احمقانه زیاد کردن طول تاریخ ولی این انگلیسه که با سیاست و کیاست رفته جلو و همیشه موفق بوده.
توفیقی
۱۷ دی ۱۳۹۲آفتاب در بریتانیای کبیر هیچ وقت غروب نمی کند.
از شرق تا غرب مستعمره انگلیسن.
حتی یه زمانی شیطان بزرگ هم مستعمره انگلیس بود.
میلاد . فقط المان . فقط بنز .
۱۷ دی ۱۳۹۲حالا به چی مینازی؟؟؟
به استعمار؟؟؟خوبی و بدی در همه جای دنیا یک جور معنی شده.
ایا استعمار کار خوبیه.تو اگه بیل زنی در …. خودتو بیل بزن.
تو که خودت انگلیسو دوست داری ؟؟؟دوست داری که مستعمره باشی؟؟؟تحملشو
داری.
ایران و المان
توفیقی
۱۷ دی ۱۳۹۲بریتانیا بیشتر از آلمان شرکت خودروسازی داره پس حداقل یکم احترام بزارید.
در ضمن زبان بین المللی انگلیسیه نه آلمانی پس:
you learn respect
جگوار-مک لارن-آستون مارتین-رنجروور-کاترهام-تی وی آر-جنییتا-بنتلی-رولزرویس-لوتوس-آئیرو-وایزمن-حتی پیکان قدیمی و…
آلمان:بنز-بی ام و-آئودی-وولکس واگن-پورشه-گامپرت-مایباخ-و…
من نمیگم برندهای آلمان بدن ولی انگلیسی ها هم یه چیزایی دارن که اونا ندارن.
میلاد . فقط المان . فقط بنز .
۱۷ دی ۱۳۹۲درود.
اولا که المان هم خیلی خودروسازهای گمنام داره که الن ورشکسته شدن.
چرا چرت و پرت میگی؟؟؟
زبان بین المللی اولش برای فرانسه بود.بعد تغییر کرد.المان زبانش خیلی
سخته.اصلا به درد بین المللی نمیخوره.باید زبانی رو بذارن که اکثر عموم
تواناییه یادگیریش رو داشته باشن نه افراد خاص و باهوش و نابغه.
ایران و المان
مرتضی
۲۰ دی ۱۳۹۲المانی زبان اول اروپا و فکر کنم چهارم جهان هستش!! انگلیسی هم زبان اول جهان نیست اینو واسه بعضیا بد جا انداختند!!! وولکس راستی ساخت کجاست اولین باره اسمشو میشنوم!!
حامد MASERATI GT
۱۷ دی ۱۳۹۲یک کلام عالیه
mojtaba..designer
۱۷ دی ۱۳۹۲خواهش slr..
آلان میخوام یه امار جالب بدم که واقعیته و بر اساس جایزه هایی که برند ها بردن یا بهترین تو هر کلاسن بهتون ارائه بدم.
بهترین های سلطنتی:
1-رولزرویس 2-کادیلاک
بهترین سوپر لوکس ها:
1-بنز کلاس اس 2-بی ام دابلیو سری7و4 3-لکسوس 4-آئودی A8
بهترین لوکس ها:
1-پورشه پانامرا 2-مازراتی (گیبیلی و کواتروپوترو) 3-جاگوار 4-هیوندای و کیا
بهترین GT SPORT ها:
1-فراری F12berlinetta
2-فراری458(458 اسپچیاله)
3-لامبورگینی آونتادور
4-پورشه911 و انواع مدلهاش
بهترین super sport ها:
1-فراری لافراری
2-پورشه 918واسپایدر
3-لامبورگینی وننو
4-مکلارن p1
بهترین suv ها :
1-لکسس و تویوتا
2-bmw x5’x6
3-پورشه کاین
4-رانجروور
بهترین cross over ها :
1-پورشه ماکان و بنز gla
2-لکسس rx
3-آئودی q5
bmw x3
4-مدل های کیا
اینای مقام های 1-4 هستن بعد از اونا هم هستن که من فقط به 1-4 اعتنا کردم.
شرمنده وقتم کم بود نشد کامل کنم!!!!!!!!!!!
مدل های کانورتیبل و وانت ها و آفروود ها و ماشینای دیگه تو وقت دیگه
محسن.د
۱۷ دی ۱۳۹۲ممنون مجتبی جان! این لیست خیلی چیزهارو مشخص کرد…!
mojtaba..designer
۱۷ دی ۱۳۹۲مستر توفیقی من به شما توصیه میکنم جای بحث های تعصبی و بچگانه
علمی تر و منطقی تر باشین.
زمان تعصب انگلیسی گذشته!!
اینجا سایت خودرو و نه کلاس تاریخ و سیاست!
slr722
۱۷ دی ۱۳۹۲انگلیس سرور همه کشور هاست…کامل ترین کشوره
زیگما
۱۷ دی ۱۳۹۲از وضعیت اقتصادیش معلومه
از وضعیت رضایت مردمش از زندگی معلومه
از وضعیت صنعت خودروسازیش معلومه
از وضعیت سیاسیش معومه
از ….
میلاد . فقط المان . فقط بنز .
۱۷ دی ۱۳۹۲درود.
اینو همه میدونن که انگلیس هیچی نداره.
بهترین اقتصاد اروپا برای المانه.
المان بزرگترین تولید کننده قطعه های صنعتی در دنیا
است.
انگلیس هنری نداره.نون سیاست و حیله و مکر و … را
میخورد.
ولی المان نون بازو و صنعتش رو.
هرکسی میگه کار انگلیس خواه به نوعی داره شخصیت
خودشو نشون میده.
ایران و المان
میلاد . فقط المان . فقط بنز .
۱۷ دی ۱۳۹۲مگر این که خودت بگی.
انگلیس هیچی نداره.
mojtaba..designer
۱۷ دی ۱۳۹۲شما اگه یکم منطقی باشینو واقعیت و ببینی و شما که انگلیسیت خوبه سایت های معتبر و مقاله های صنعتی رو بخونی متوجه میشی دنیا دست کیه!
همین آمار سراگشتی که من آمارشو پیدا کردم نشون میده چه خبره.
کاترهام ؟؟ وایزمن ؟؟
اینا کوشن نشون بدین به من آمار فروش و صدور تکنولوژیشونو.
ولی شما بگو رنو مبتکر موتورهای توربو
بگو سیتروئن مبتکر بهترین سیستم تعلیق (سیستم تعلیق نئوماتیک و هیدرونئوماتیک)
بنز و بی ام و – اولین تونل باد آئودی – موتورهای تخت پورشه-یا همون ابداع ولکس واگن تو جنگ جهانی
شما بگو طراحی های پیشرفته فراری و آلفا…اولین مبتکر ترمز های سرامیکی چند پیستونه فراری – اولین کمپانی که بطور استاندارد از سیستم دوکلاچه فرمولا1 تو ماشین خیابونی استفاده کرده فراری بوده.
یا شما بگو تکنولوژی های تویوتا و هوندا.
بعدشم بنتلی و رولزرویس یه زمانی مال انگلیس بودن…
الان رولزرویس تحت تملک گروه BMW AG هستش.
بنتلی تملک ولکس واگن!
تازشم تو همین پدال خوندین آستون مارتین میخواد از بنز موتور بگیره
جگوار هم مهندسی آلمانی آمریکایی روش دخالت داره.و نحت تملک یه کمپانیه هندیه!!!
اینا واقعیتن.
اینا یعنی تکنولوژی و علم مهندسی
کاترهام…ای خدا ….
رسول
۱۷ دی ۱۳۹۲خوب چه ربطی به مطلب بالا داشت فقط حرف زدن ملاک نیست برادر من یه کم فکر کن