تیونر آلمانی، IMSA دست روی کوپه لوکس و اسپرت مرسدس یعنی S63 AMG و در عین توجه به ظرافت و زیبایی آن، بدون تغییراتی رادیکال در بدنه، قوای درونی و تواناییهای این خودرو را ارتقایی چشمگیر داده است.
نسخه ای که IMSA انتخاب کرده، کوپه ای با سیستم انتقال نیرو به چهار چرخ 4MATIC میباشد. در طراحی بیرونی چرخهای ۲۱ اینچی آلیاژی بسیار سبکوزن با تایرهای ۲۵۵/۳۵ در جلو و ۲۹۵/۳۰ در عقب جایگزین چرخهای استاندارد شدهاند. این شرکت هنوز کیت آئرودینامیکی خاصی برای این خودرو تدارک ندیده است اما برای این منظور برنامه ای در آینده دارد. اما رؤیاییترین تغییرات را باید در قلب این خودرو جستجو کرد. جایی که موتور V8 با حجم ۵.۵ لیتر مجهز به توربوشارژر دوقلو، تغییرات و بهینهسازیهایی در بخشهای فیلتر هوای اسپرت، تغییرات نرمافزاری مدیریت موتور، تغییر صدا خفه کن و خروجی اگزوز، بهینهسازی توربینها و رادیاتور خنککننده توربو و بهبود سرعت جریان هوا داشته است. این تغییرات در زیر کاپوت کشیده این خودرو باعث گردیده تا نیروی تولیدی آن از ۵۸۵ اسب بخار به ۷۲۰ اسب بخار و گشتاور تولیدی آن از ۹۰۰ نیوتن متر به ۱۰۸۰ نیوتن متر برسد. این ارقام حیرتانگیز، چیزی از خودروهای سوپر اسپرت کم ندارند. در حال حاضر جزئیات عملکردی این خودرو فاش نشدهاند. اما میتوان انتظار داشت که به طور قابلتوجهی سریعتر از نسخه استاندارد باشد که شتاب صفر تا صد ۳.۹ ثانیه ای دارد. البته سرعت نسخه AMG به ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت محدود شده که در نسخه IMSA چنین محدودیتی وضع نخواهد شد و احتمالاً سرعت نهایی آن نیز بیش از ۳۳۰ کیلومتر بر ساعت باشد.۳۱ خواندن این مطلب 1 دقیقه زمان میبرد
ehsan
۲۷ آبان ۱۳۹۳یعنی اگه رقابت تو ایرانم بود به شرافتم قسم ایرانی ها از amg بهترشو می ساختن . اینو ملت ما ثابت کردن . یادتون نره که یکی از بهترین تیونر ها منصوری هستش و بهترین طراح bmw فقیه زاده هستش . این یعنی ما بهترینیم اما متأسفانه کسی توجهی نداره
یعنی بهتر از این هم میشه؟؟؟؟
720hp / 1080 n/m ؟؟؟؟؟؟!!!!!
MAFIA
۲۷ آبان ۱۳۹۳گاهی فکر میکنم طراح های بنز بی شعورن.مدل S63 رو دو دیرانسیله کردن شتاب اولیش شده 3.9
بعد S65 رو کردن دیف عقب شتاب اولیش 4.2
هیچ کی منکر برتریت و قابلیتهای دو دیفرانسیل به 1 دیفرانسیل نیست پس چرا قویترین مدل رو کردن دیف عقب بعد نسخه ضعیف رو کردن دو دیف.
نگین که میخواستن هندلینگ بهتری داشته باشه خندم میگیره.چون 911 توربو اس دو دیف هست و بهترین هندلینگ مال این ماشینه.
همه شرکت ها مدل های قویتر رو دو دیف میکنن نمونش آونتادور بوگاتی 918 R8 و …
"Amir"
۲۷ آبان ۱۳۹۳نمیدونم چرا از طراحی عقب این ماشین خوشم نمیاد،ولی عاشقشم!!!
نیما
۲۷ آبان ۱۳۹۳من نمیفهمم چرا شما هی دوست داری ایرانی هارو گنده جلوه بدی بابا اگر بهترینها ایرانین پس چرا الان ما اینجائیم چرا بدتر از کشورهای جهان سومی هستیم چرا قدرت طراحی کوچیکترین چیزو هم نداریم چرا صنعت مزحک اتومبیل ما هرسال بدتر از پارساله بی کیفیت تر از پارساله چرا باید هنوز بشنویم برای یه آشغالی مثل 405 آدمها زنده زنده کباب بشن چرا… بجای این همه خود بزرگ بینیو گنده کردن تاریخ و این چرندیات لطفا از داشته ها مایه بذار البته اگر وجود داشته باشه به فرض هم که داشته باشه واسه ما که نداره هروقت داشت بهش افتخار کن این آقا اگر فردا اومد برای ایران چنین کارهایی کرد بعد اونوقت بیا اینجا بناز بهش مشکل اینجاست که اصلا حسابمونم نمیکنه
ehsan
۲۸ آبان ۱۳۹۳نظرو دیدگاه هرکس فرق داره عزیز.اولاً شما خودتو با بقیه جمع نزن/ وقتی شما قدرت طراحی نداری پس دلیل بر این نیست که بقیه هم ندارن !! ثانیاً قیمت خودرو های داخلی بسیار پایین تر از مدل های اروپایی هستش . من به هیچ عنوان خودروهای ساخت داخل رو قبول نداشتم و ندارم و نخواهممم داشت! برای مثال وقتی داری سمند و با قیمت 30 میلیون تومان سوار میشی یعنی داری خودرویی با قیمت 9375 دلار آمریکا سوار میشی !! با این مقدار بودجه شورولت اسپارک بگیری عزیز من!! ثالثاً سطح درآمد در ایران نسبت به بقیه کشور ها کم هستش / من الان در منطقه آزاد ماکو زندگی میکنم یعنی با 100 میلیون میتونم گرنجور سوار بشم!!! این دیدگاه خیلی ها هستش. آیا من قدرت خرید خودرویی 100 میلیونی را دارم؟؟؟ آیا میتونم با فروش سمند یک گرنجور سوار بشم ؟؟ جواب 100% نه هستش پس هی نگید یارو با قیمت سمند داره تو آلمان s550 سوار میشه
نیما
۲۸ آبان ۱۳۹۳عمو شما حالت خوش نیست داداش کلا متوهمی بیخیال ما کجائیم در این بحر تملق شما کجا منظور من چیز و حرف دیگست گفتم که بیخیال
VENENO
۲۷ آبان ۱۳۹۳کوروت و وایپر با وجود دیف عقب بودنشون توی تحمل شتاب جانبی شونه به شونه 911 و بقیه دو دیف ها حرکت میکنن
MAFIA
۲۸ آبان ۱۳۹۳حرفی بس عبث
کنترل وایپر و کوروت سرپیچها خیلی سخته چون قدرت زیادی رو به چرخهای عقب منتقل میکنن و باعث دونات خودرو میشن ولی ائودی و 911 با انتقال قدرت به 4 چرخ پایداری و هندلینگ بهتری رو ارائه میدن
نیما
۲۸ آبان ۱۳۹۳شرافت چیزه کمی نیست الکی کوچیکش نکن
MAFIA
۲۸ آبان ۱۳۹۳نیما تو کی هستی که الکی حرف میزنی.نظراتتم آب دوغ خیاری
تعادلی توش نیست یه جا پیامک مینویسی یه جا طومار.
شرافت چه ربطی به بحث ما داره آخه!!!
نیما
۲۸ آبان ۱۳۹۳با شما نبودم خودتو میندازی وسط با احسان بودم بعدم من گفتم شرافت چیزه کمی نیست که قسمشو میخورین راحت چیزه بدی گفتم؟
Rrza
۲۷ آبان ۱۳۹۳حرف نداره عالی
kayvan
۲۷ آبان ۱۳۹۳کوپه ب معنای واقعی
محسن
۲۷ آبان ۱۳۹۳سلطان کوپه ها
رضا :: فقط مرسدس بنز :: فقط رئال
۲۷ آبان ۱۳۹۳الانه که سکته رو بزنم!
این ماشین قابلیت های زیادی داره برای تیونینگ مخصوصا در راستای اسپرت کردن
چون بیشتر واسه آرامش ساخته شده وگرنه خود بنز هم میتونست!
الان تو این ماشین دیگه از فاکتور ارامش همیشگی یه مرسدس باید کمتر توقع داشته باشیم!
Ahmad..F12
۲۷ آبان ۱۳۹۳S کوپه یه خودروی تمام عیاره
محشره واقعاً
از استایل کشیدش خیلی لذت میبرم
باربد.فقط شورولت.فقط کامارو
۲۷ آبان ۱۳۹۳آره واقعاً زیباست.
راستی دوستان این موستانگ GT350 هم داره رونمایی میشه.
Frankenstein
۲۷ آبان ۱۳۹۳با این وضعیت این خودرو فکر کنم در حد هایپر کار ها قرار میگیره….
بسیار زیبا….
علی
۲۷ آبان ۱۳۹۳مرسدس بنز
li@
۲۷ آبان ۱۳۹۳از وقتی 4سالم بود ماشینای بنز رو دوس داشت…بهترین شرکت دنیاست به خدا…یه زمانی کشور ما هم درصدی از سهام بنز رو داشت…هر بنزی که 63 amg باشه طلاست!
li@
۲۷ آبان ۱۳۹۳عالیه…راسته میگن یه زمانی ایران هم درصدی از سهام بنز رو داشته؟
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۷ آبان ۱۳۹۳درود .
مرسدس بنز S کلاس فقط با موتور 12 سیلندر .
سپر عقب میتونست بهتر باشه . وسطش خالیه .
MAFIA
۲۸ آبان ۱۳۹۳میلاد اون جایی که خالیه جای پلاکه عزیز
تو دیگه چرا؟
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۲۸ آبان ۱۳۹۳درود .
مافیا جان حرف شما درسته .
اما من منظورم بین اگزوز ها و پایین نوار استیل بود .
Hermidas
۲۷ آبان ۱۳۹۳بیشترین ماشینیه که دوسش دارم…
e36
۲۸ آبان ۱۳۹۳ای بابا این S کوپه اعصاب واسه آدم نمیزاره…
parseh net30
۲۸ آبان ۱۳۹۳عجب چشمایی داره. سگ دارن
Ahmad..F12
۲۸ آبان ۱۳۹۳شتاب 3.9 ثانیه
بیشینۀ سرعت 330 کیلومتر
با این وزن، با این زیبایی و لوکسی که این داره…..
رو دستش نیست
Farokh
۳۰ آبان ۱۳۹۳یه چی بگم نخندین عقبش شبیه کیا سراتو 2010 طراحی شده :)
پیکان جوانان
۱۱ بهمن ۱۳۹۳یه مقدار طراحی عقبش سادس
حسام
۶ مرداد ۱۳۹۴بابا چرا الکی نظر میدین بابا نادر فقیه زاده یه طراح معمولیه اه بابا تو اصلا میدونی طراحان بی ام و کیان که نظر میدی اقا احسان اصلا نادر فقیه زاده به حسابم نمیاد تو این کمپانی بابا بفهمید یه نفرو اینقدر بزرگ نکنید ماایرانی ها فقط بلدیم بزرگ نمایی کنیم بابا کمپانی منصوری کارمنداش تماما انگلیسی اقا احسان اولا مطالعه کن بعد نظر بده اقا احسان