لارته دیزاین از کیت بدنه جدید خود برای مرسدس-ای ام جی GLS 63 رونمایی کرد. این کیت که “برنده” نام دارد باعث ایجاد ظاهری گیراتر برای شاسیبلند پرچمدار مرسدس میشود.
این تیونر که دفاتری در روسیه، آمریکا و آلمان دارد قبلاً کیت ظاهری خود برای مرسدس بنز GLS عادی را ارائه کرده بود اما حالا یک پله فراتر رفته و دست روی نسخه ای ام جی گذاشته است.
در بخش جلو شاهد اسپلیتر جدید هستیم که زاویه حمله GLS را محدود میکند اما بر گیرایی خودرو میافزاید. به این مورد باید عناصر فیبر کربنی روی ورودیهای هوای بزرگ را نیز اضافه کنیم. کاپوت سفارشی خودرو نیز از فیبر کربن ساخته شده و خطوط متفاوتی نسبت به نمونه استاندارد دارد.
در بخش جانبی هم این بچه گلگیرها هستند که به همراه رکابهای همرنگ بدنه به چشم میآیند. مهمتر اینکه رینگهای ۲۳ اینچی افترمارکتی و لاستیکهای پرفورمنس نیز باعث بهبود طراحی ظاهری GLS 63 شدهاند. البته لارته دیزاین رینگهایی با ابعاد ۲۴ اینچ را نیز عرضه میکند. این شاسیبلند بزرگ در بخش عقب نیز پذیرای دیفیوزر جدید و اسپویلر متفاوت شده است.
لارته به قوای محرکه این قدبلند آلمانی دست نزده هرچند که GLS 63 استوک هم خودروی قدرتمندی است. این خودرو به پیشرانه ۸ سیلندر ۴ لیتری بای توربو با قدرت ۶۰۳ اسب بخار و گشتاور ۸۵۰ نیوتون متر مجهز بوده و اگرچه وزن بالایی دارد اما میتواند در عرض ۴.۲ ثانیه از سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت رسیده و حداکثر سرعت ۲۸۰ کیلومتر در ساعت را ثبت نماید.
لارته دیزاین اشارهای به قیمت کیت بدنه خود نکرده اما با توجه به استفاده گسترده از فیبر کربن نمیتوان انتظار قیمت نازلی را داشت.
ABOLFAZL.RAHMANI
۲۳ آبان ۱۴۰۰خیلی خفنه و خوشگله
روی کاغذ هم که داره میترکونه با اینکه فن مرسدس نیستم اما جذابه
abdi_mahdi
۲۳ آبان ۱۴۰۰نیاز نیست چون فن یه شرکت هستیم از بقیشون خوشمون نیاد
Sina
۲۳ آبان ۱۴۰۰مرسدس بنز برند مورد علاقه منه و همیشه باید ستوده بشه چونکه توی همه سگمنت ها از هایپرکار تا اتوبوس فعالیت داره و جز بهترین هاست
اما هیچ وقت اون خودرویی که من دوست داشتم تولید نکرد
یه شاسی بلند کپی میتسوبیشی پاجیرو نسل دومش تولید بکرد
دقیقا با همون ابعاد و ساختار و قیافه منتهی با نشان بنز و حالا قیافه ای شبیه جی کلاس با همون چراغ های گردش
۷ نفره؛ شاسی و بدنه جدا؛ موتور شش سیلندر تنفس طبیعی
ساخته شده برای آفرود و خراب نشدن
چیزی ساده بدور از هیجانات آلمانیشون و اسب بخارهای بی مورد
که مثل دیفندر و جیپ بزنی به دل کوه و رودخونه و بشه جزیی از زندگیت و خاطراتت
امیر
۲۳ آبان ۱۴۰۰GLS برای آفرود نیست دوست عزیز ،
Philipp
۲۳ آبان ۱۴۰۰برای کارهای آفرود قوی تر از دیفندر و رانگلر مرسدس جی کلاس رو در اختیار داره و جزو تپه های باقی مانده فتح نشده توسط طراحیشونه
ولی خب قبول دارم جی ال اس اصلا لیاقت یک پرچمدار رو نداره طراحی بسیار معمولی ای داره و به راحتی از یاد میره فقط کابین خوبی داره
ABOLFAZL.RAHMANI
۲۳ آبان ۱۴۰۰جح
Reza Waffen SS
۲۳ آبان ۱۴۰۰بدک نشده ولی مال برابوس یه چیز دیگه بود
Philipp
۲۳ آبان ۱۴۰۰فایده نداره
طراحی ماشین از بیس زیبا نیست که با کیت بخواد زیباتر بشه
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۲۳ آبان ۱۴۰۰بازم تیونینگ های بیخود! همه چیزش باز شد مشکی! همون رینگ های پره دار همیشگی! هی در حالت طبیعی خیلی بهتره…