مرسدس بنز

مرسدس-ای ام جی GLS 63 لارته دیزاین، غرق در فیبر کربن!

لارته دیزاین از کیت بدنه جدید خود برای مرسدس-ای ام جی GLS 63 رونمایی کرد. این کیت که “برنده” نام دارد باعث ایجاد ظاهری گیراتر برای شاسی‌بلند پرچم‌دار مرسدس می‌شود.

این تیونر که دفاتری در روسیه، آمریکا و آلمان دارد قبلاً کیت ظاهری خود برای مرسدس بنز GLS عادی را ارائه کرده بود اما حالا یک پله فراتر رفته و دست روی نسخه ‌ای‌ ام جی گذاشته است.

در بخش جلو شاهد اسپلیتر جدید هستیم که زاویه حمله GLS را محدود می‌کند اما بر گیرایی خودرو می‌افزاید. به این مورد باید عناصر فیبر کربنی روی ورودی‌های هوای بزرگ را نیز اضافه کنیم. کاپوت سفارشی خودرو نیز از فیبر کربن ساخته شده و خطوط متفاوتی نسبت به نمونه استاندارد دارد.

در بخش جانبی هم این بچه گلگیرها هستند که به همراه رکاب‌های همرنگ بدنه به چشم می‌آیند. مهم‌تر اینکه رینگ‌های ۲۳ اینچی افترمارکتی و لاستیک‌های پرفورمنس نیز باعث بهبود طراحی ظاهری GLS 63 شده‌اند. البته لارته دیزاین رینگ‌هایی با ابعاد ۲۴ اینچ را نیز عرضه می‌کند. این شاسی‌بلند بزرگ در بخش عقب نیز پذیرای دیفیوزر جدید و اسپویلر متفاوت شده است.

لارته به قوای محرکه این قدبلند آلمانی دست نزده هرچند که GLS 63 استوک هم خودروی قدرتمندی است. این خودرو به پیشرانه ۸ سیلندر ۴ لیتری بای توربو با قدرت ۶۰۳ اسب بخار و گشتاور ۸۵۰ نیوتون متر مجهز بوده و اگرچه وزن بالایی دارد اما می‌تواند در عرض ۴.۲ ثانیه از سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت رسیده و حداکثر سرعت ۲۸۰ کیلومتر در ساعت را ثبت نماید.

لارته دیزاین اشاره‌ای به قیمت کیت بدنه خود نکرده اما با توجه به استفاده گسترده از فیبر کربن نمی‌توان انتظار قیمت نازلی را داشت.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۹ دیدگاه‌ها

  1. ABOLFAZL.RAHMANI

    ۲۳ آبان ۱۴۰۰
    سوابق: (101 ديدگاه)

    خیلی خفنه و خوشگله
    روی کاغذ هم که داره میترکونه با اینکه فن مرسدس نیستم اما جذابه

    موافقم 17
    مخالفم 4
    1. abdi_mahdi

      ۲۳ آبان ۱۴۰۰
      سوابق: (496 ديدگاه)

      نیاز نیست چون فن یه شرکت هستیم از بقیشون خوشمون نیاد

      موافقم 6
      مخالفم 1
  2. Sina

    ۲۳ آبان ۱۴۰۰
    سوابق: (827 ديدگاه)

    مرسدس بنز برند مورد علاقه منه و همیشه باید ستوده بشه چونکه توی همه سگمنت ها از هایپرکار تا اتوبوس فعالیت داره و جز بهترین هاست

    اما هیچ وقت اون خودرویی که من دوست داشتم تولید نکرد
    یه شاسی بلند کپی میتسوبیشی پاجیرو نسل دومش تولید بکرد
    دقیقا با همون ابعاد و ساختار و قیافه منتهی با نشان بنز و حالا قیافه ای شبیه جی کلاس با همون چراغ های گردش
    ۷ نفره؛ شاسی و بدنه جدا؛ موتور شش سیلندر تنفس طبیعی
    ساخته شده برای آفرود و خراب نشدن
    چیزی ساده بدور از هیجانات آلمانیشون و اسب بخارهای بی مورد
    که مثل دیفندر و جیپ بزنی به دل کوه و رودخونه و بشه جزیی از زندگیت و خاطراتت

    موافقم 8
    مخالفم 6
    1. امیر

      ۲۳ آبان ۱۴۰۰
      سوابق: (606 ديدگاه)

      GLS برای آفرود نیست دوست عزیز ،

      موافقم 6
      مخالفم 1
    2. Philipp

      ۲۳ آبان ۱۴۰۰
      سوابق: (73 ديدگاه)

      برای کارهای آفرود قوی تر از دیفندر و رانگلر مرسدس جی کلاس رو در اختیار داره و جزو تپه های باقی مانده فتح نشده توسط طراحیشونه

      ولی خب قبول دارم جی ال اس اصلا لیاقت یک پرچمدار رو نداره طراحی بسیار معمولی ای داره و به راحتی از یاد میره فقط کابین خوبی داره

      موافقم 4
      مخالفم 1
  3. ABOLFAZL.RAHMANI

    ۲۳ آبان ۱۴۰۰
    سوابق: (101 ديدگاه)

    جح

  4. Reza Waffen SS

    ۲۳ آبان ۱۴۰۰
    سوابق: (5360 ديدگاه)

    بدک نشده ولی مال برابوس یه چیز دیگه بود

    موافقم 4
    مخالفم 2
  5. Philipp

    ۲۳ آبان ۱۴۰۰
    سوابق: (73 ديدگاه)

    فایده نداره
    طراحی ماشین از بیس زیبا نیست که با کیت بخواد زیباتر بشه

  6. $ᏗᏰᏖᎥᏁ$

    ۲۳ آبان ۱۴۰۰
    سوابق: (4617 ديدگاه)

    بازم تیونینگ های بیخود! همه چیزش باز شد مشکی! همون رینگ های پره دار همیشگی! هی در حالت طبیعی خیلی بهتره…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا