نسل جدید مرسدس-ای ام جی C63 طبق انتظارات از قوای محرکه هیبریدی استفاده خواهد کرد و احتمالاً دارای پیشرانه ۴ سیلندر خواهد بود. منهارت به منظور خداحافظی باشکوه با نسل W205 که از پیشرانه ۸ سیلندر استفاده کرده پکیج تیونینگ کاملی را در نظر گرفته است. این تیونر محصول خود را CR 700 واگن نامگذاری کرده و آن را بر اساس نسخه استیشن شکل داده تا به این ترتیب محصولی سریع و کاربردی تولید شود.
کار را با پیشرانه شروع میکنیم. نیروگاه ۸ سیلندر ۴ لیتری بای توربوی AMG در حالت استاندارد قدرت ۵۰۳ اسبی و گشتاور ۷۰۰ نیوتون متری تولید میکند اما با تغییرات اعمال شده شاهد قدرت و گشتاور به ترتیب ۷۰۲ اسبی و ۹۲۰ نیوتون متری هستیم. به این ترتیب CR 700 واگن میتواند در عرض ۵.۵ ثانیه سرعت خود را از ۱۰۰ به ۲۰۰ کیلومتر در ساعت برساند که عددی بسیار احساسبرانگیز است.
این افزایش قدرت به لطف بازنگری در ECU، بهبود توربو، اینترکولر و پمپ سوخت به دست آماده است. منهارت همچنین گیربکس ۹ سرعته AMG را ارتقا داده و خروجیهای اگزوز جدید را در نظر گرفته است.
اگرچه این خودرو بر پایه نسل قبل C کلاس بنا شده اما از نظر بصری جذابیت زیادی دارد و این موضوع در پروفایل جانبی خودرو مشهودتر است. تیونر یاد شده از رنگ مشکی و گرافیک طلایی مشهور به همراه جلوپنجره مشکی سفارشی استفاده کرده است. رینگهای ۲۰ اینچی نیز با لاستیکهای پرفورمنس همراه شدهاند. نهایتاً هم باید به فنرهای پیچشی قابل تنظیم شرکت H&R اشاره کنیم که باعث کاهش ارتفاع مرسدس شدهاند.
همانگونه که مشاهده میکنید کابین خودرو تغییر چندانی نداشته و از تریم فیبر کربن زیادی استفاده شده است. البته منهارت گزینههای شخصیسازی زیادی را در اختیار خریداران قرار میدهد.
قیمت کلی این استیشن پرفورمنس مشخص نیست اما در وبسایت منهارت شاهد قیمت ۲۷۹۶ یورویی رینگهای ۲۰ اینچی، قیمت ۲۲۹۹ یورویی ماژول پاورباکس MHtronik، سیستم اگزوز ۸۰۹۹ یورویی و کیت ارتقای کامل ۱۷۹۹۹ یورویی خواهید بود.
M@M@DRZ
۱۲ آذر ۱۴۰۰از تیون های منهارت بیشتر از همه از تیون هایی که رو 911 توربو s و m8 کامپتیشن انجام داد خوشم میاد .
پرهام رهام
۱۲ آذر ۱۴۰۰چقدر مخوف جذاب ترسناک .
آمریکایی باز
۱۲ آذر ۱۴۰۰ترسناک و زیبا
Clean Energy
۱۲ آذر ۱۴۰۰واتتتتتتتتتتتتتتت
اکانتم پرییییییییددددددد😐😐😑😐😑😐😑😐😑😐😑😐😑😑😐😑😑😐😑😑😐😑😑
نهههههههههه
M.Kazem.K
۱۲ آذر ۱۴۰۰مگه میشه منهارت تیون بدم بکنه ؟!؟! 😍
net
۱۲ آذر ۱۴۰۰این خطوط طلایی کجاش قشنگه.بی ام و سری ۸ روباز مشکی هم با خطوط طلایی هم بد شده بود
مهردادکمال
۱۳ آذر ۱۴۰۰کم کم بایست با این محصولات واقعا جذاب بایست خداحافظی کرد و. بجاش بایست با موتورهای کوچیک که تا بن توسط خود شرکت تیون شدن کنار اومد حالا سوال اینجاست که سرنوشت شرکتهای تیونینگ چی میشه فکر کنم نتونن خیلی رو قدرتمند تر کردن اون موتورها بتونن کاری کنن