سدان لوکس مرسدس بنز با آپشنهای کامل از سری AMG S63 E، توسط منصوری تیونینگ شده است تا ویژگیهای اسپرت بیشتری داشته باشد.
آستانه قیمت مرسدس بنز S کلاس ۲۰۲۳، حدود ۱۲۰ هزار دلار است؛ اما برای خرید S63 هیبرید، نزدیک به ۲۰۰ هزار دلار پرداخت میشود. قویترین S کلاس استاندارد کارخانه با نام کامل AMG S63 E پرفرمنس، قدرت ۷۹۱ اسب بخار و گشتاور ۱۴۳۰ نیوتنمتر دارد. این مدل، با پیشرانه ۴ لیتر V8 توئین توربو و کمک موتور برقی، دو دیفرانسیل است و در زمان ۲/۸ ثانیه به سرعت صد کیلومتر برساعت میرسد.
محصول منصوری، کیت بدنه ویژه برای AMG S63 E پرفرمنس ارایه میکند و البته از ارتقای فنی نیز بهرهمند است. این محصول، ۸۸۰ اسب بخار قدرت و ۱۴۹۰ نیوتنمتر گشتاور تولید میکند. جزئیات بیشتر شامل وزن خالص و عملکرد فنی S کلاس منصوری هنوز مشخص نیست.
مرسدس S کلاس منصوری، رینگهای ۲۲ اینچ سیاه با تایرهای کنتیننتال دارد. پهنای لاستیک در جلو ۲۶۵ و در عقب، ۳۰۵ میلیمتر است. ادوات فیبرکربن در قسمتهای مختلف بدنه دیده میشود و همراه با رنگ خاکستری بدنه، تضاد چشمنواز دارد. داخل کابین نیز، علاوهبر چرم مرغوب صندولی و فرمان، فیبرکربن سرخ برای داشبورد استفاده شده است. این ترکیب، در کفپوش و تودریها نیز دیده میشود.
مصنوری بهندرت برای نمایش محصولات خود از فیلمهای اختصاصی استفاده میکند؛ اما کانال یوتیوب ORGCars توانسته است ویدئوی ۲۰ دقیقهای با جزئیات خیرهکننده از مرسدس AMG S63 E پرفرمنس منصوری ارایه دهد.
*ALI*
۱۶ آبان ۱۴۰۲بنظرم خوب شده ترکیب رنگش که خوبه جاهای تیون شده هم مثل جلو و عقب ماشین قشنگن
F16
۱۶ آبان ۱۴۰۲هویت ماشین رو کامل از بین برده و هیچ تناسبی نداره . واقعا فاجعه ست .
این یه S کلاسه و سدان لوکس باید باشه .
شیشه آبی و اون سپر جلو برای این ماشین اخه ؟
همچین تیونی برای مدلای اسپورت و پرفورمنس مثل sl و amg و غیره ست نه برای اس کلاس .
mehrdad ramezani
۱۷ آبان ۱۴۰۲زشت کردن ماشین واقعا یک هنرهستش که منصوری توواین هنر تکرار نشدنیه،چجوری… چجورییییییی
amiraliv8
۲۳ آبان ۱۴۰۲من بیشتر تیون های منصوری رو میپسندم ولی خب یچیزی که کم کم داره میره رو مخم اینه که توی ماشیناش فقط از یک رینگ استفاده میکنه
amir
۱۶ آبان ۱۴۰۲مستر اشتری
مطالب سایت کلا شده قیمت و فروش لگن های داخلی
نکنه مطلب کم اوردین
اخبار فروش و قیمت رو تو اخبار دنبال میکنیم تو سایتای داخلی پره تو سایت خودشون هست میام اینجا تاریخچه برندا و مدل های جدیدشونو بشناسیم
محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال
۱۷ آبان ۱۴۰۲خیلی ساده می تونید از تیتر مطلب متوجه بشید و اونچه مورد علاقه تون نیست، کلیک نکنید
آمار بازدید مربوط به اخبار خودروهای بازار ایران در پدال خیلی بالاست
amir
۱۷ آبان ۱۴۰۲مشخصا بازدید مطالب داخلی ها بالاس
و ما هم میتونیم روی مطالب داخلی کلیک نکنیم
و اگر هم دقت کنید من هم از قصد کامنتمو داخل پست مربوط به بنز گذاشتم نه داخلی ها مشکل ما اینه که وارد سایت پدال میشیم میبینیم یه عالمه مطلب داخلی ها روی قسمت اصلی سایت قرار گرفته و بقیه مطالب به حاشیه پرواز کردن و ما باید دو ساعت دنبال مطالب دلخواهمون بگردیم
هرچند بعید میدونم مورد توجه قرار گرفته بشه این موضوع
محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال
۱۷ آبان ۱۴۰۲درآمدزایی سایت پدال از بازدید مطالب هست و این مورد از اخبار بازار ایران به دست میاد
باتوجه به هزینههای بسیار زیادی که داریم، شامل حقوق نویسنده، کارمندان، سرورها و تیم پشتیبانی
باید اخبار داخلی افزایش بدیم
amir
۱۷ آبان ۱۴۰۲خب خیره دیگه آقای اشتری تسنیم ۲
من که نمیگم اخبار داخلی ها رو نگذارید میگم قاطی نکنید یه قسمت جدا تشکیل بدید برای اونا مطمئنا خوانندگان پدال همه ماشین بازن و دست کم از لگن های داخلی سر در میارن و به دنبال اونا هستن و این فرضیه که با دسته بندی مطالب بازدید اونا پایین میاد تقریبا طرف نیستیم
ولی قاطی شدن مطالب باعث شلوغ شدن سایت وسخت شدن خواندن مطالب میشه و همچنین میفهمم کل مطالب سایت نمایش داده نمیشه که سنگین نشه سایت و این تصمیم خوبیه ولی یه مشکلی که وجود داره وقتی نمایش بیشتر رو میزنیم اگه بریم داخل یه مطلبی و بیرون بیایم دوباره از اول هی باید نمایش بیشتر رو بزنیم تا به مطلب پایین تر مورد نظر برسیم
آقای اشتری تنها سعی من اینه که نکاتی رو بگم که باعث بهبود سایت بشه درک میکنم که ایجاد تغییرات در سایت برای شما هزینه داره ولی دست کم چیزی که باعث راحتی کاربری سایت بشه باعث افزایش بازدید هم میشه
amir
۱۷ آبان ۱۴۰۲این پاسخ شما یه چیز تو مایه های همون همینه که هست راضی نیستید جمع کنید برید بود☹️☹️
amir
۱۶ آبان ۱۴۰۲۲.۸ ثانیه پرهام
Arya
۱۶ آبان ۱۴۰۲فقط تیونینگ برابوس بهش میاد
HesamS500
۱۶ آبان ۱۴۰۲مگه میشه یک ماشین رو انقدر زشت کرد
صد رحمت به سری ۷ جدید
𝐀𝐥𝐢
۱۶ آبان ۱۴۰۲منصوری بیشتر تیوناش خیلی فوق العادس اما از بعضیاش خوشم نمیاد مثل این سپر عقب وجلو بهتر بود ساده تر باشه تا بیشتر به این ماشین بیا اما درکل خیلی خوبه مخصوصا رنگ و رینگاش
Enzo Ferrari 2008
۱۶ آبان ۱۴۰۲خیلی خفن شده
سعید
۱۶ آبان ۱۴۰۲کجاش خفن شده؟!
Enzo Ferrari 2008
۱۷ آبان ۱۴۰۲هم رنگش همجاش چرا چون دست یه هم وطن خورده بهش
مهران
۱۶ آبان ۱۴۰۲خفن شده.کاش مشکی رنگش بود و ای کاش بنز عقبش رو جوری دیگه طراحی میکرد که بیشتر ابهت و شکوه داشته باشه
90s culture
۱۶ آبان ۱۴۰۲بنظر خیلی جالب نیست…!
این رنگ بیشتر به شاسی بلند آفرودی میاد تا سدان اسپرت
shetab-car
۱۸ آبان ۱۴۰۲سپر عقب و جلوش خیلی شلوغ و سردرگم هست و اون سادگی و لوکس بودن همیشگی بنز رو خراب کرده
best handling
۱۸ آبان ۱۴۰۲رنگ بدنه مشکی بود با این دیزاین همخونی بهتری داشت.